Sprawdzić czy rozrusznik dostaje prąd na rozruch jak nie to szukać przyczyny. Nie musi ale może być winna kostka stacyjki.
Przerobić na zwykła polską kostkę, 5 minut roboty. Kostki dostępne w każdym motoryzacyjnym. Druga wersja, szrot, następna to serwis. Taka kostka w serwisie może kosztować koło 20 zł nawet.
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
Kostka stacyjki ?
1. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze i te z lewej strony kierownicy. 2. Sprawdź napięcie na rozruszniku ( klucz w pozycji rozruchu ) jeśli niema a wszystkie bezpieczniki ok to podejrzenie pada na kostkę stacyjki.
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki?
Sprawdź zasilania tak jak kolega fuelinyourblood podpowiada. Jeżeli będzie wszystko ok sprawdź samą kostkę stacyjki.
Również stawiam na kostkę stacyjki, lubią padać przy francuzach
Awaryjki są postojówki i światła drogowe też światła w środku też są To zaraz wyjdzie, że kostka stacyjki leży.
Jakieś błędy na kompie są, kostka stacyjki sprawdzona, immo?
Nie stacyjkę , tylko kostkę stacyjki.
Sprawdź czy w momencie gdy auto nie chce odpalić dochodzi prąd do rozrusznika, jeśli dochodzi, rozrusznik do sprawdzenia. Jak nie dochodzi to warto byłoby sprawdzić kostkę stacyjki.
Sprawdź czy do rozrusznika dochodzi napięcie przy próbie uruchomienia, często jest kłopot z zaśniedziałą kostką stacyjki.
problem jest prawdopobnie w zasilaniu po kluczyku najczesciej jest to kostka stacyjki
Do kontrolki byś miał bliżej , niż do komputera . Sprawdź napięcia w kostce stacyjki
Kostka stacyjki,dodatkowe odcięcie zapłonu do sprawdzenia.
Witam przejżyj masy ,klemy ,kostka stacyjki ,rozrusznik .
A kostka stacyjki sprawna?
Sprawdź bezpieczniki,potem kostkę pod stacyjką.
A nie lepiej byłoby napisać, że w twojej okolicy mechanicy są w twojej ocenie, kiepscy? Teraz generalizujesz na wszystkich mechaników i oczekujesz od nich pomocy... Dość karkołomna figura z twojej strony. Kostka stacyjki, tam sprawdź.
Kostka stacyjki do sprawdzenia bo najczęściej ona pada
Może to tylko kostka stacyjki albo przekaźnik.
Witam. Uważam, że należy sprawdzić, czy w chwili kręcenia rozrusznikiem, gdy nie chce palić jest odpowiednia iskra na świecach. Może być to wina instalacji elektrycznej (zły kontakt lub kostka stacyjki). Pozdrawiam
Kostka stacyjki do sprawdzenia .
Kostka stacyjki do sprawdzenia. pozdr
Obstawiam kostek stacyjki ale mogę się mylić.
Czy jak przekręcasz stacyjkę w pozycje włączania rozrusznika to słychać cykanie? Otwórz maskę i jeden niech słucha drugi kręci tam i z powrotem kluczykiem. Może kostka od stacyjki poszła?
Sprawdź stacyjkę, a właściwie jej kostkę.
Kostka stacyjki, sprawdzić na przewodzie sterującym rozrusznika.
Odepnij kostkę stacyjki , z tyłu za stacyjka , przełącznik.
Trzeba przekręcić kluczyk, nacisnąć blokadę i ją wyciągnąć w całości razem z kostką i kablami. Jak nie możesz przekręcić kluczyka, to lipa, bo trzeba wiercić
Kostka stacyjki może, podmień i zobacz.
Trzeba wyjąć kostkę stacyjki żeby sprawdzić co jest grane.
Może być kostka stacyjki albo automat albo szczotki.
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
Zdejm klemę na noc i jak to nie pomoże to sprawdź świece , przewody , czujnik temp. siln a miałem przypadek że kostka stacyjki była uwalona. Pzdr
Kostka stacyjki do przeglądu ,a raczej podmiany.
Moim zdaniem albo kostka stacyjki,albo jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe. Pozdrawiam.
Ad1: klimatronik czy manual? Ad2:sprawdzałeś czy po wciśnięciu stopu dochodzi napięcie do lampy?może kable w przelotce. Ad3:coś się dzieje z kostką stacyjki bądz samą stacyjką
Kostka stacyjki, jak tam ok. to sprawdzić rozrusznik
To znaczy, że autem powinien zająć się ktoś, kto trochę ogarnia elektrykę. Może być rozrusznik, instalacja, kostka stacyjki, stary alarm i kilka innych rzeczy.
A co sam sprawdziłeś? Choćby masę na silniku? Zasilanie do rozrusznika dochodzi? Kostka stacyjki zasilania ma, wychodzą z niej?
Na poważnie to immo nie zablokuje tobie samochodu podczas jazdy. Gdzieś ginie napięcie i tu jest problem. Do sprawdzenia są połączenia elektryczne oraz stacyjka i jej kostka.
no właśnie nie idzie zgasić silnika bo trzeba go zadusić na biegu. po wyłączeniu kluczyka mimo wszystko palą się wszystkie kontrolki tak jak na przekręconym kluczyku na 2 . (kluczyk wyciągnięty, kostka stacyjki wymieniona, nawet wyjęta wtyczka od kostki stacyjki). Bez kluczyka podpięcie klemy zapalają się wszystkie kontrolki na liczniku jak w pozycji...
Bezpieczniki do sprawdzenia w komorze silnika nr 6 - 20A nr 10 - 30A w przedziale nr 6 i nr 15 - 30 A do tego jeszcze sprawdzasz kostkę stacyjki.
Czy dokładnie sprawdziłeś działanie kostki stacyjki?? Sugerował bym problem własnie tam. Chyba, że ktos próbował pominąć zasilanie któregos urzadzenia "po stacyjce" i chciał zrobic na stałe. Trzeba dokładnie sprawdzić przewody od kostki.
Wg mnie to nie zasyfiony wałek tylko ponowne i chwilowe załączenie. Miałem podobny przypadek w citroenie - podczas wyłączania silnika załączało na chwilę rozrusznik, winowajcą była kostka stacyjki. Spróbuj zastartować rozrusznik kabelkiem.
Zachowanie jakby akumulator był rozładowany - podstawiłeś inny ???? Zerknij również na kostkę stacyjki i zerknij na masę przy komputerze .
Zamieniłem je tak,że żółty z kostki jest z żółtym z instalacji a czerwony z instalacji z czerwonym z kostki. To właśnie dało efekt w postaci przywróconej pamięci, lecz braku reakcji na stacyjkę.
Sprawdź stacyjkę czy z niej wychodzi + i kostki połączeniowe.
Po nocy bez bezpiecznika 11 nie było znaczącego spadku napięcia na akumulatorze. Później wyciągnąłem kostkę stacyjki i po włożeniu bezpiecznika 11 pobór znów się pojawił. Czy w takim wypadku gdy kostka stacyjki jest odpiera a pobór wynosi aż 0,5A winnym będzie moduł UCH?
To sprawdź czy z kostki stacyjki wychodzi zasilanie na grubym żółtym po kluczyku
Witam serdecznie. Jak coś poszło to kostka stacyjki lub instalacja od niej a nie alternator. Pozdrawiam.
Wtyczka jest dobra, sprawdzona na początku. A czy bierzecie pod uwagę niełączącą kostkę w stacyjce czy to błędne myślenie bo nie pasuję mi to do niskich temperatur.
Teoretyzowanie! 1. To,że stacyjka rozpina o niczym nie świadczy( inne styki) Koledzy napisali sprawdzić rozrusznik na krótko! 2. Kostkę stacyjki też pominąć, sprawdzając na krótko!
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
kostka w stacyjce albo pletwa sie sypnela przerabialem ostatnio pare takich reni
Jeśli odpala na gazie to nawet z uszkodzonym immo odpali bo u siebie też testowałem i na benzynie nie odpali a na gazie odpala tylko chodzi na podwyższonych obrotach. A co do tego że kręci a nie odpala z rozrusznika to jak najbardziej może być uszkodzona kostka stacyjki tak jak pisali moi poprzednicy.
Witam. Trochę mało szczegółowo. Rozrusznik się zawieszał? Czyli nie kręci tak? Czy po przekręceniu kluczyka kontrolki przygasają? Trochę to wygląda na uszkodzenie kostki stacyjki (reakcja na wycofanie kluczyka i ponowne użycie). Pozdrawiam.
Witam Prosze o nakierowane od czego zacząć szukać usterki. Jestem mechanikiem, znajoma poprosiła bym sprawdził jej auto ponieważ ma problem z odpalaniem ale czasami. Renault Scenic 1 1.9 DCi Wygląda to następująco: Podczas kręcenia gaśnie licznik i auto nie odpala. Jak licznik nie zgaśnie odpala od razu. Jesli długo kręcimy gdy kontrolki sie nie palą,...
Schemat jest z książki sam naprawiam renault . Pod spodem są bardzo grube kable , pewnie ponad 2,5 przekrój raczej zdrowe . Zakładam błąd od stacyjki ( kostka) lub coś z kablami od gazu bo to widać ( jakiś słaby fachowiec ) Dodano po 47 Silnik to bęzyna 1,6 16 V z 1999 roku ale to teoria bo mogło być coś zmieniane auto to awaryjny zakup jak widać niezbyt...
Witam! Mam problem z autem jak w temacie w czasie jazdy zaczęła mrugać kontrolka silnika (prostokąt z trójkątną spiralką) po zgaszeniu auta i próbie odpalenia mruga ona nadal wraz z kontrolką immo. Auta nie da się uruchomić. W trakcie diagnozy wyszło zablokowanie przez immobiliser. A w immo brak napięcia 15 po zapłonie, tylko stałe zasilanie. Wraz z...
kostka stacyjki, skoro akumulator i polaczenia ok, a jak sie sprawdza ze akumulator jest ok?
Sprawdź plecionkę od skrzyni do lewej podłużnicy. Dodano po 47 Masz uszkodzoną kostkę stacyjki lub wkładkę. Nie popisałeś się.
B+ (ten z kabeloczkiem) +Akumulatora B- masa Kostka 2 stykowa: L kontrolka ładowania, + do + za stacyjką
jak jest gąszcz przewodów to nie dobrze przy radiu powinny być kostki i tyle
Kostka stacyjki, masa silnika, dodatni z akumulatora na alternator, zasilanie kasety bezpieczników (koniecznie bo to typowa usterka)
Najbardziej podejrzana jest stacyjka. Zdejmij osłonę kierownicy i sprawdź na kostce. Wyłącza te obwody, które są wyłączane na czas rozruchu silnika.
A po co interface? Podłączyć dowolne radio z ISO ,najlepiej takie, by pasowało pod " logikę zasilania" - dopasowanie plusów: memory i po stacyjce oraz nie wkładać kostki joysticka.
Ewentualnie można przyjrzeć się kostce stacyjki. Ale najpierw przyjrzy się kolega temu czujnikowi żeby nie wróżyć z fusów.
Witam mam pytanie do kolegów . Jak w tym samochdzie rozwiązany jest powrót stacyjki z punktu rozruch tzn. w bębnie stacyjki czy w kostce ?
Jest mały problem. Kostka zasilająca u mnie nie ma kabla z zasilaniem po stacyjce, sprawdziłem multimetrem inne przewody w kostkach i też one nie odpowiadają za to. Gdzie mogę znaleźć ten przewód, szukam po innych kostkach do fabrycznego radia i ciągle nic.
Sterownik swiec nie wlacza wentylatorow. moze masz wlaczona klime i temu wentylatory startuja?a jak immo, odblokowuje sie? racja ,powinien być czujnik 3pinowy na chłodnicy druga opcja to klima,a ten rozrusznik próbowałeś na ostro może kostka pod stacyjką i sprawdz zasilanie tego sterownika
po wymianie stacyjki, w kostce cos sie kabelki odlaczaly
Witam. Wyjątkowo dziwny objaw. W trakcie pracy silnika pali się kontrolka ciśnienia oleju oraz Stop. Po wyłączeniu zapłonu silnik pracuje nadal i deska rozdzielcza działa jakby kluczyk nadal był w pozycji zapłon. Mało tego, można wyjąć kluczyk, odłączyć akumulator a silnik działa nadal. Dopiero wciśnięcie pedału hamulca powoduje wyłączenie silnika i...
Witam ponownie! Dziś miałem trochę czasu więc postanowiłem sprawdzić napięcie po stacyjce na kostce alternatora.Strasznie się zdziwiłem bo jest tam napięcie na styku + i L.
Dzięki kolegom milejow i dziekan_tek udało się uruchomić wspomaganie z twingo II x44 1.Pin 4 stacyjka plus + 2.Pin 5 sygnał z generatora 50Hz (https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:555_... R1=10k R2=10k C=1uF 3.pozostałe kabelki z tej kostki poobcinać i zabezpieczyć 4.zasilanie dla generatora to samo co sterowanie sygnał z generatora podać...
Dzięki za cenne uwagi. Zamontuje nowy rozrusznik i dodatkowy włącznik rozruchu bo z tymi zamiennikami stacyjek i kostek stacyjek to różnie bywa :( Dlatego chodziło mi o to czy nie ma dodatkowego przekaźnika ale pomiary które wykonałem potwierdzają teze kolegi decybel91 że prąd z kostki stacyjki idzie bezpośrednio na automat. Jeszcze raz dzięki za pomoc...
nie da się zmienić prędkości nawiewu, dmucha pełną mocą Jesteś pewien na 100%? Tam nie ma żadnej elektroniki w opornicy, 3 rezystory drutowe, zalany przekaźnik, termik i tyle Tylko zwarcie ACC z BATT+ w kostce stacyjki może dać efekt pracy dmuchawy bez kluczyka ale można ją wyłączyć przełącznikiem prędkości dmuchawy, jak lata cały czas to musi być...
Z tego, co ja wiem to po włączeniu zapłonu silniczek powinien lekko się wysunąć, podkreślam po włączeniu zapłonu, a nie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wysunąć się i to do samego końca! Skąd na nim jest napięcie po przekręceniu kluczykiem do całkowitego wyłączenia! To że siłownik jest wysunięty do końca znaczy że jest w stanie spoczynku,czyli w normalnym...
Witam, mam problem, Przestało działać ogrzewanie tylnej szyby, przepaliła sie kostka, niechcący zrobiłem zwarcie robiąc mostek - przepalił sie duży bezpiecznik 40A. Wymieniłem. Przy okazji padły liczniki (nie działają wskazówki i nie wyświetla przebiegu, podświetlenie jest ok), nie działa też radio - po przekręeniu stacyjki na kostce jest 4V... bezpieczniki...
tak sprawdzałem rozrusznik jest ok, ale czemu światła mijania mi się nie świecą po przekręceniu manetki włącza się dioda sygnalizująca właczenie instalacji gazowej , dziwne nie ja zgłupiałem , ale dzięki za informacje Dodano po 4 dostałem informację ,że kabel zasilający może być uszkodzony lub kostka przy stacyjce wypalona to prawda ,ktoś miał takie...
Stacyjka wyciągnięta. Ten bolec jednak blokował kierownicę i całą stacyjkę, musiałem go przewiercić żeby wyleciała sprężynka itd. Za to przy wyciągnięci stacyjki odłączyłem kostki z kierownicy (poduszka itd) i teraz wyskakują mi błędy i silnik nie chce odpalić. Ale teraz śmiało mogę dać auto mechanikowi gdyż na szczęście umie już kręcić kierownicą ;-)
Jak pisali przedmówcy - da się podpiąć komputer pod clio 2, choć rzeczywiście jest mało tam do obejrzenia. Niemniej jednak warto by było od tego zacząć, bo możliwe, że zapisał się jakiś błąd. Brak błędów też będzie informacją Druga sprawa - czy gaśnięcie auta nie będzie spowodowane kostką stacyjki lub uszkodzoną stacyjką? Przerabiałem podobne objawy...
Istnieje trzeba podłączyć razem dwa plusy.Zasilanie odbiornika odbywa się dwoma przewodami jeden jest podłączony do akumulatora a drugi do styku w stacyjce i właśnie ten trzeba połączyć do stałego plusa.Najlepiej to zrobić przy kostkach iso.
Właśnie co niedawno usterka naprawiona . Gdyby ktoś miał podobnie jak u mnie Tz przestał kręcićrozruszlik , zaczęły wariować kontrolki zegarów itp . U mnie rozrusznik się rozleciał , został wymieniony na nowy , lecz po wymianie nic się nie zmieniło , po przekręceniu kluczyka brak reakcji , wariujące kontrolki jak i nawet świecące się zegary po wyjęciu...
Temat stary, ale po co zakładać nowy. Mam ten sam problem. Radio się nie włącza, wyświetlacz nie działa. Radio ma tylko jedno zasilanie, minus i plus. Brak napięcia na kostce radia. Sama kostka ma drugi plus ten przez stacyjkę i na nim napięcie jest. Bezpieczniki ok. U mnie brak tego bezpiecznika nie opisanego co z postu wyżej. Clip nie wykrywa kalkulatora...
Witam, posiadam Master 2 2.5 dCi 120km 08r W mojej Master występuje następujący problem, sporadycznie po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia silnika rozrusznik nie reaguje jak by był brak wzbudzenia ,jest kompletna cisza, zauważyłem że gdy kilkukrotnie nacisnąć pedał sprzęgła auto udaje się odpalić (albo jest to przypadek )wcześniej myślałem że...
Zajrzyj do odbiornika sygnału z transpondera, jest na stacyjce. Sprawdź zasilanie. Może piny nie stykają w kostce połączeniowej, a nawet jeżeli masz od kogo to podmień odbiornik, on jest niekodowany.
czyli zmiana pinów w kostce? Dodano po 1 jeżeli jest stałe bez stacyjki na którymś oczywiście.
Cześć posiadam schemat oraz podobne radio tylko 1din z Mastersa. Po podaniu mu zasilania było ok, menu działało natomiast po podłączeniu +12V w styk stacyjki (7 pin prawa kostka) radio się zablokowało i widnieje komunik: "System zablokowano skontaktuj się z dostawcą". Czyli to co teraz jest u Ciebie. Wnioskuje że się zablokowało bo nie ma komunikacji...
Poszukiwania rozpocząłbym od kostki stacyjki i stykologi na wszystkich złączach w okolicy. Wyglądana to że nie podajesz dobrego zasilania ze stacyjki m.in. na immobilizer i on dalej nie puszcza... Pozdr.J.
sprawdź iso próbówką lub miernikiem ,na jednym musi być stały + na drugim przewodzie + po stacyjce jeśli na obu jest zasilanie to wina radia lub szukaj problemu skrzynce bezpieczników, może też masa zginęła
Do sprawdzenia kostka stacyjki i zerknij dodatkowo na bsm , masz go koło lewego kolana . W clio zdarzały się uszkodzenia bsm ( przekażniki ) . Włącz zapłon i poruszaj bsm-em . jak masz clipa to zerknij czy rozpoznaje klucz i czy jest zgoda na odpalenie .
po sprawdzeniu kostki stacyjki proponuję zainteresować się czy jest a jeśli jest to jakiej wartości napięcie na cewce zapłonowej!!. Skoro masz samochód z gazem to spróbuj odpalić go na gazie a do tego wcale nie trzeba wielu umiejętności. Co prawda nie wiem jaką masz instalację gazową tz interesuje mnie czy masz emulator sondy lambda czy może jest to...
Tak sugeruję abyś to sprawdził a nie tylko siedział na forum. Kolego, w święta to nie takie proste wyskoczyć na parking i dłubać w samochodzie... ;) Odłączenie klemy nic nie daje Dodano po 8 Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci...
Witam :( mam duży problem jak dla mnie... czytałam wszystkie porady i... nie wiem co dalej :( sprawdziłam wszystkie bezpieczniki są ok. Tylko z tą żarówką gdy sprawdzam kostkę przy pompie paliwa, jest tak że przekręcam kluczyk w stacyjce chwile świeci i gaśnie... :( co może być przyczyną ?? nie wiem gdzie mam szukać ...Proszę o pomoc
Na samym początku sprawdź masy przy akumulatorze i rozruszniku. Przyglądnął bym się też kostce w stacyjce ( a wcześnie przede wszystkim pomierzył pobór prądu przy próbie rozruchy czymś naprawdę solidnym), bo przecież przy zwarciu akumulator grzałby lepiej niż webasto :D
Ew moduł poduszek odcina zasilanie. Daj prąd na krótko i zobacz czy zagada. Ludzie, dajcie spokój z takimi poradami - to nie Renault. Masz brak zasilania na ECU po stacyjce. Sprawdź kostki w podszybiu - taka biała skrzynka. Skoro lampki na desce się palą to stacyjka wygląda na dobrą chociaż dziwne jest to że rozrusznik się nie odzywa a jego sterowanie...
renault megane kostka stacyjki kostka stacyjki citroen kostka stacyjki hyundai
rozruch transformatora zakładanie nowych tematów wzmacniacz wejściowy częstościomierz
programator czasowy philips 58pus7855
Seat Leon 2017 2.0 TDI - Usterka czujnika różnicy ciśnienia DPF Kompatybilność lamp Minolta z aparatami Pentax