Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
pin 1 - Gala powyżej jest to widok gniazda w radioodbiorniku w oplu nazywa się to AVC- głośność regulowana w zależności od prędkości jazdy Posty scaliłem, proszę używać klawisza Zmień ! <SławeK>
Proszę bardzo.
Nie podałeś czy przedlift czy polift.
+ z przekaźnika głównego, sterowanie masą pin 47. Sprawdź na kostce zasilanie żarówką 3W .
https://obrazki.elektroda.pl/1165795400_...
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
biały i zielony, skręcone ze sobą.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
lampy zwykłe, czy xenony? częsta usterka to zalanie wodą , lub zawilgocenie urządzenia poziomowania swiateł. Dalej-problem może byc w instalacji radia, jeżeli nieoryginalne, to dochodzi do zwarcia pinu Vss w kostce ISO
Moduł UEC (koło akumulatora), który odpowiada m.in za przednie światła działa tak, że jak na danym obwodzie oświetlenia nie ma odpowiedniego obciążenia, to odetnie napięcie zasilające żarówkę, dlatego sugeruję dokładnie sprawdzić, zwłaszcza masy lamp w kostkach
jedna kostka jest to miejsce na przetwornik - transformatorek umożliwjajacy podłączenie zestawu głośnomówiącego pod radio druga - nie pamiętam jarek
Na Twoim miejscu najpierw sprawdził bym czy pokrętło od siły nadmuchu działa poprawnie (sprawdź też styki na kostkach).
Problem rozwiązano powodem była kostka stacyjki .
Też myślę że masz dobre przeczucie:) Troche inna stacyjka ale podobnie w vw z tych lat tak się zdarzało jak styki łączyły "na żyletkę".W słońcu jakieś odkształcenie nastepuje i juz nie ma kontaktu.Jak zdechnie to zdejmij obudowę,przekręć kluczyk na rozruch i poruszaj kostką z kablami.Na 99% zapali.A jak zapali to po nową "kostkę"do sklepu.
A to co było do nich wpięte to zostało w angliku? Zobacz kontrolką czy masz światła na czarnej kostce.
Do sprawdzenia stacyjka tj. "kostka" pod nią.
Czy "ujek google umarł?" https://www.google.com/search?q=vectra+b...
Ciągnąc do góry. Możesz delikatnie podważyć widelcem, wtedy podłóż coś co ochroni tę czarna tarczę. Zakładasz tak samo, wciskasz. Jak wciśniesz to postaw zegary pionowo, tak jak są zamontowane w aucie i sprawdź czy wskazówki pokazują na zero czy się lekko przestawiły. Za pierwszym razem to trochę ma się stracha ale jak zrobisz to na spokojnie z wyczuciem...
Zapewne dlatego nie działa, wypnij kostkę od regulatora światel i wtedy sprawdź.
Bezpieczniki sprawdzone , gniazda bezpieczników czyściłem ,wyczyściłem też kostki pod spodem ,
Jest w bloku silnika, patrz po przewodach. Kostka trzy pinowa jak i na czujnik rozrządu.
Odłącz radio z kostek Iso i wtedy sprawdź Ehh ... kolego napisałem wyżej że wyjmowałem radio ;) (a tzn. że odłączałem od kostki)
Rzeczywiście nie ma diagnozy i system jest trochę kłopotliwy w naprawie; no, chyba że się ma kasetę KDAS. Na PW wysłałem ci to co potrzeba.
mialem w vectrze b,ze sie kostka rozwaliła :-)
znalazlem tez bezpiecznik przepalony za bateria i wsadzilem inny i dalej to stukniecie i koniec czyli przekaźnik ? a ten przekaznik pompy to gdzie jest? to sa te rozowe kostki ?
Moduł świec żarowych.
Bo ponieważ: pomijając fakt uszkodzenia pilota, w Vectrach masz możliwość uruchomienia radia po włożeniu kluczyka, bez jego przekręcania, jednocześnie po włożeniu kluczyka blokowana jest centrala CZ dla uniknięcia przypadkowego zaryglowania drzwi pilotem z kluczykiem w stacyjce. Wyjmij radio, zobacz czy nie zostały przypadkiem zmostkowane niewłaściwe...
Walnięta w tym przypadku , to może być , kostka stacyjki.
Może być alarm a również może być kostka pod stacyjką.
Plus po stacyjce daje CIM, jest on ograniczony prądowo, zastosuj przekaźnik i po kłopocie. Możesz jeszcze wziąć plus z zapalniczki ale on pojawia się w 2 pozycji kluczyka.
To zależy ile masz przewodów na kostce od czujnika wody w chłodnicy...jeżeli tylko dwa to wystarczy drutem zmostkować kostkę...wtedy o ile wentylator jest sprawny, przekaźniki i bezpieczniki też to nie ma możliwości żeby wentylator nie zaczął sie obracać...Jak masz kilka przewodów to oznacza to, że są np. dwa biegi prędkości...znajdź masę na kostce...
odłącz kostki i sprawdż jakie wartości pokaże tester
kostka radia http://obrazki.elektroda.net/2_117709565...
wymień kostkę ABS środek zaradczy
Może od tych wskaźników- bezpieczniki ewentualnie kostka stacyjki.
Kostka 5-pinowa, od zbiornika z płynem wspomagania.
kostka cewki zapłonowej
Sprawdziłbym dokładnie wiązkę silnika pod kątem przetarć, przebić izolacji, korozji przewodów i wszystkich konektorów w kostkach połączeniowych.
Podmień kostkę stacyjki.
Kostka w aucie
O alterku zapomnij, bez niego też musi zapalić ,sprawdź rozrząd i kostki elektryki masy wiązki silnika i prawidłowość połączeń
Kostka stacyjki.
Jak w temacie . Poszukuje opisu kostki wyświetlacza Vectra C . Kostka czarna 18 pin. Wyświetlacz TID - najbiedniejsza wersja 2003 r - radio zegarek i termometr bez komputera. Wyświetlacz taki jak na foto z dwoma guzikami na dole. Opisy do innych typów wyświetlaczy są ale do tego nie mogę nigdzie poszukać.
Witam. Myślę, że impulsator u siebie znajdziesz. Najlepsza metoda na sprawdzenie, to po prostu wymontowanie licznika. Możesz też poszukać żółtej kostki pasującej do zakupionego przez Ciebie komputerka. Może się ona znajdować za radiem, za "DuoDisplay", lub nawet za schowkiem i jest raczej dobrze zamaskowana... Jeśli jest kostka - jest też na pewno impulsator...
Nie posiadam złącza ani kostki aby podłączyć bezpośrednio
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Gaszę przekażnikiem silnika kostka stacyjki podmieniana .
Sprawdz patrzac od przodu na prawe podszybie pod maska silnika, na prawym nadkolu obok kielicha zawieszenia powinna byc kostka.
Witam, powinna jeszcze gdzieś u mnie być taka wiązka do podłączenia radia, wyświetlacza i kostki OBD.
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
wiesz ale na orginalnym radiu dziala wszystko ok tylko na innym nie dziala tak.Nie musze pozmieniac czasami kabli w kostce?
Jak świeciła ci kontrolka akumulatora a silnik pracował zegary leżały to = brak zasilania licznika = bezpiecznik,kostka etc.
Próbowałeś może zamienić miejscami głośniki w kostce od radia?
Bo Tobie Kolego zasilanie niknie. Linia po "kluczyku". Tutaj szukaj problemu. Nie wykluczyłbym kostki stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki i kostke przy rozruszniku u mnie mazda miala ten sam problem i była kostka zaśniedziała.
witam ja miałem taki sam problem i w moim przypadku chodziło o czujnik położenia wału a ściśle mówiąc chodziło o przewód.Przy pokrywie zaworów sa przewody połączone wtyczkami i jak tam zaglądnołem to było zielono,oczyściłem i wszystko zadziałało.
tak na tej stronce jest troszke o podłączeniu ale w kostkach iso, mi chodzi o kolory kabli w vectrze B i ich opis , które od lewego , prawego głośnika itp. HELP ! ! !
Podłącz miernik pod cewkę zapłonową. Włącz zapłon i patrz czy pojawia sięnapięcie. Następnie obserwuj miernik i spróbuj uruchomić mobila jeśli napięcie to zniknie to będzie wskazywało na uszkodzenie kostki stacyjki.
a kostka w stacyjce
A ja mam inny drobny problem ale też z kostką 13p ;) Auto - OPEL VECTRA C (z fabrycznym modułem) W kostce 13 pinowej zanika mi światło STOP. Tzn. po naciśnięciu hamulca i trzymaniu światło w przyczepie pojawia się i po sekundzie znika. Reszta świateł jest ok. Ponieważ muszę holować przyczepę zanim zdiagnozuję ten moduł czy Waszym zdaniem bardzo źle...
Może kostka w stacyjce? rozłącza podczas kręcenia dlatego gaśnie wszystko na zegarach,spróbuj na pych jeśli odpali to masz odpowiedź.
Grzebane w kostce od radia.
Vectra A? Biała kostka? Do BC - komputerek pokładowy. Wyjmij zegarek i sprawdź czy masz wyprowadzoną źółtą kostkę, jeżeli tak, to na 100% jest to instalacja do BC.
Sprawdz czy nie spadla ci kostka z czujnika.
Odepnij kostkę od zegara i sprawdź styki na początek.
Brak masy na kostkach zasilających lampy
Witam ponownie jakie powinny być napięcia na kostce czujnika wału
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
Napięcie do kostki dochodzi. Oba ?
Kostka stacyjki, na popych spróbuj .
Na początek sprawdź wszystkie masy i bezpieczniki czy nie są zaśniedziałe, tak samo kostki przy ECU.
sprawdż kostkę w stacyjce
To luknij, czy wszystkie kostki są podpięte do radia.
studio24.prv.pl
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
poruszaj wtyczkami przy centralce i sprawdź przewody może któryś się wysunął lub kostka nie dociśnięta?
Kostka stacyjki sprawna?
dzięki wszysko super działą :)
sprawdzic bezpieczniki oznaczone jako KL15,jeżeli są ok,to prawdopodobnie kostka pod stacyjką
Właśnie na niej może być przypalona kostka,a zwlaszcza masa.
Ja bym zerknął na prawy słupek do sterownika, czy czasem w kostkach nie jest zielono
cytat: "(chyba przyczyną był syf na złączu przy ecu bo po wymianie startował ale potem podmieniłem ecu na stary i wszystko się unormowało)" Poszedłbym jeszcze raz tym tropem, wyświetlił sobie przewody żarówką 21W. Oczywiście odłączone od ECU i aparatu oraz cewki(tą bym dla świętego spokoju podmienił na próbę). Dobrze je pociągnąć Z UMIAREM przy kostkach.
Dorobiłem sobie swoje wyjście AUX pod Jacka 3,5mm ale ciekawi mnie do czego były używane te kable, które były wpięte w kostkę poprzednio.
Witam. Poszukuję schematu kostki sterownika do vectry c z silnikiem z32se a dokładniej opisu pinów kostek do sterownika. A tak naj dokładniej to które piny na kostce są od czujnika położenia wału korbowego.(opel vectra c 3.2 v6 z 2003r dwa piny na czujniku )
Kostka stacyjki do kontroli.
Cześć zdjąć gorna obudowę rozrządu to 4 minuty. A pod nie jest umieszczony czujnik walka rozrzadu zobacz czy przy samym czujniku nie ma uszkodzonych przewodów elektrycznych. Jak spojrzysz na czujnik wału obok jest kostka z czujnika cisnienia nie są zamienione?
Dziękuję za podpowiedzi, problem wstępnie rozwiązany, kostka od stacyjki, pozdrawiam.
miałem vectre wmieniałem licznik na licznik z obrotomierzem od calibry wszystko było dobrze tylko zawyrzał o 20km/h pojechałem do gościa co zajmuje się tachografami coś zrobił i licznik zawyrzał tylko o ok 4km/h w stosunku do wskazań radarów zapłaciłem ok50 zł bo cos tam jeszcze mi zrobił. z podłączeniem licznika nie było problemu jak dobrze pamiętam...
Sprawdź bezpieczniki i przełączniki, zobacz miernikiem czy do przełączników dochodzi prąd. Jeśli chodzi o lampki w przełącznikach to pewnie są przepalone albo coś przy kostce bądź kablach.
Bez wyjmowania wyświetlacza raczej nie da rady. Obejrzyj kostkę przy radiu. Generalnie obcina się kabelek zaraz tam przy niej. Jeśli nie, czeka Cię robienie TIDa
Jeśli kupiłeś Antka dedykowanego do Opla to powinno być sterowanie z kierownicy, czasem są zestawie są dwa typy kostek z przewodami lub przejściówki
Tak, najczęściej ona to powoduje; częstokroć przyczynia się też do awarii rozrusznika-nie cofnie z pozycji rozruch. Kostki nie musisz kupować oryginalnej, może być podróbka np z Torpan lub Febi.
a ten twoj mechanior sprawdzil kostkę w stacyjce
Na drugim końcu , za wkładką stacyjki jest kostka stacyjki - przełącznik , ją sprawdź.
Temat uważam za zamknięty, problemem był przepalony bezpiecznik pod kostką zakręcaną koło akumulatora .
a kostkę przy stacyjce sprawdziłeś?
Teoretycznie powinien mieć podłączenie pod oryginalne sterowanie z kierownicy i funkcje uczenia się przycisków. Daj jeszcze zdjęcie kostki ISO w swoim samochodzie.
vectra kostka kostka radia vectra vectra kostka radia
termistor oznaczenie gniazdka angielskie indesit instrukcja pralka
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Pomiar drgań czujnikiem ADXL345 - jak to zrobić? Kod błędu E9 i migająca niebieska lampka w kotle Junkers