Nie podałeś czy przedlift czy polift.
biały i zielony, skręcone ze sobą.
https://obrazki.elektroda.pl/1165795400_...
Plus po stacyjce daje CIM, jest on ograniczony prądowo, zastosuj przekaźnik i po kłopocie. Możesz jeszcze wziąć plus z zapalniczki ale on pojawia się w 2 pozycji kluczyka.
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
Czy "ujek google umarł?" https://www.google.com/search?q=vectra+b...
jedna kostka jest to miejsce na przetwornik - transformatorek umożliwjajacy podłączenie zestawu głośnomówiącego pod radio druga - nie pamiętam jarek
Proszę bardzo.
pin 1 - Gala powyżej jest to widok gniazda w radioodbiorniku w oplu nazywa się to AVC- głośność regulowana w zależności od prędkości jazdy Posty scaliłem, proszę używać klawisza Zmień ! <SławeK>
Rzeczywiście nie ma diagnozy i system jest trochę kłopotliwy w naprawie; no, chyba że się ma kasetę KDAS. Na PW wysłałem ci to co potrzeba.
Moduł świec żarowych.
+ z przekaźnika głównego, sterowanie masą pin 47. Sprawdź na kostce zasilanie żarówką 3W .
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
tak na tej stronce jest troszke o podłączeniu ale w kostkach iso, mi chodzi o kolory kabli w vectrze B i ich opis , które od lewego , prawego głośnika itp. HELP ! ! !
lampy zwykłe, czy xenony? częsta usterka to zalanie wodą , lub zawilgocenie urządzenia poziomowania swiateł. Dalej-problem może byc w instalacji radia, jeżeli nieoryginalne, to dochodzi do zwarcia pinu Vss w kostce ISO
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Jest w bloku silnika, patrz po przewodach. Kostka trzy pinowa jak i na czujnik rozrządu.
Zapewne dlatego nie działa, wypnij kostkę od regulatora światel i wtedy sprawdź.
Są specjalne przejściówki ale z racji reklamy link wysyłam na pw.
Na Twoim miejscu najpierw sprawdził bym czy pokrętło od siły nadmuchu działa poprawnie (sprawdź też styki na kostkach).
Też myślę że masz dobre przeczucie:) Troche inna stacyjka ale podobnie w vw z tych lat tak się zdarzało jak styki łączyły "na żyletkę".W słońcu jakieś odkształcenie nastepuje i juz nie ma kontaktu.Jak zdechnie to zdejmij obudowę,przekręć kluczyk na rozruch i poruszaj kostką z kablami.Na 99% zapali.A jak zapali to po nową "kostkę"do sklepu.
Problem rozwiązano powodem była kostka stacyjki .
kostka radia http://obrazki.elektroda.net/2_117709565...
odłącz kostki i sprawdż jakie wartości pokaże tester
kostka cewki zapłonowej
Do sprawdzenia stacyjka tj. "kostka" pod nią.
studio24.prv.pl
Jak w temacie . Poszukuje opisu kostki wyświetlacza Vectra C . Kostka czarna 18 pin. Wyświetlacz TID - najbiedniejsza wersja 2003 r - radio zegarek i termometr bez komputera. Wyświetlacz taki jak na foto z dwoma guzikami na dole. Opisy do innych typów wyświetlaczy są ale do tego nie mogę nigdzie poszukać.
mialem w vectrze b,ze sie kostka rozwaliła :-)
Vectra A? Biała kostka? Do BC - komputerek pokładowy. Wyjmij zegarek i sprawdź czy masz wyprowadzoną źółtą kostkę, jeżeli tak, to na 100% jest to instalacja do BC.
Kostka 5-pinowa, od zbiornika z płynem wspomagania.
Bezpieczniki sprawdzone , gniazda bezpieczników czyściłem ,wyczyściłem też kostki pod spodem ,
Moduł UEC (koło akumulatora), który odpowiada m.in za przednie światła działa tak, że jak na danym obwodzie oświetlenia nie ma odpowiedniego obciążenia, to odetnie napięcie zasilające żarówkę, dlatego sugeruję dokładnie sprawdzić, zwłaszcza masy lamp w kostkach
Nie posiadam złącza ani kostki aby podłączyć bezpośrednio
Ciągnąc do góry. Możesz delikatnie podważyć widelcem, wtedy podłóż coś co ochroni tę czarna tarczę. Zakładasz tak samo, wciskasz. Jak wciśniesz to postaw zegary pionowo, tak jak są zamontowane w aucie i sprawdź czy wskazówki pokazują na zero czy się lekko przestawiły. Za pierwszym razem to trochę ma się stracha ale jak zrobisz to na spokojnie z wyczuciem...
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
O alterku zapomnij, bez niego też musi zapalić ,sprawdź rozrząd i kostki elektryki masy wiązki silnika i prawidłowość połączeń
wymień kostkę ABS środek zaradczy
Może być alarm a również może być kostka pod stacyjką.
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
Może od tych wskaźników- bezpieczniki ewentualnie kostka stacyjki.
znalazlem tez bezpiecznik przepalony za bateria i wsadzilem inny i dalej to stukniecie i koniec czyli przekaźnik ? a ten przekaznik pompy to gdzie jest? to sa te rozowe kostki ?
Podmień kostkę stacyjki.
Może kostka w stacyjce? rozłącza podczas kręcenia dlatego gaśnie wszystko na zegarach,spróbuj na pych jeśli odpali to masz odpowiedź.
A to co było do nich wpięte to zostało w angliku? Zobacz kontrolką czy masz światła na czarnej kostce.
Walnięta w tym przypadku , to może być , kostka stacyjki.
Witam, powinna jeszcze gdzieś u mnie być taka wiązka do podłączenia radia, wyświetlacza i kostki OBD.
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
Kostka stacyjki.
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
A ja mam inny drobny problem ale też z kostką 13p ;) Auto - OPEL VECTRA C (z fabrycznym modułem) W kostce 13 pinowej zanika mi światło STOP. Tzn. po naciśnięciu hamulca i trzymaniu światło w przyczepie pojawia się i po sekundzie znika. Reszta świateł jest ok. Ponieważ muszę holować przyczepę zanim zdiagnozuję ten moduł czy Waszym zdaniem bardzo źle...
Witam wszystkich potrzebny mi opis kostki tej większej czarnej a najlepiej schemacik klimatronicu w vb pozdrawiam
Filtr jest nowy niecały miesiąc. W baku ssak ok. Jak zgaśnie to nie chce odpalić trzeba wyjąc kostkę od sterownika pompy i włożyć wtedy odpali, ale jak chce jechać to przy 2000 odrazu gaśnie, na luzie można gazować do oporu i nic sie nie dzieje. Ktoś już grzebał przy przewodach od sterownika, przewody z pinów 5 6 7 8 miały zdjęte izolacje/gume narazie...
Gaszę przekażnikiem silnika kostka stacyjki podmieniana .
Sprawdziłbym dokładnie wiązkę silnika pod kątem przetarć, przebić izolacji, korozji przewodów i wszystkich konektorów w kostkach połączeniowych.
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Odepnij kostkę od zegara i sprawdź styki na początek.
Odłącz radio z kostek Iso i wtedy sprawdź Ehh ... kolego napisałem wyżej że wyjmowałem radio ;) (a tzn. że odłączałem od kostki)
Kostka stacyjki na początek.
witam ja miałem taki sam problem i w moim przypadku chodziło o czujnik położenia wału a ściśle mówiąc chodziło o przewód.Przy pokrywie zaworów sa przewody połączone wtyczkami i jak tam zaglądnołem to było zielono,oczyściłem i wszystko zadziałało.
Próbowałeś może zamienić miejscami głośniki w kostce od radia?
Oj jest z tym babrania, oj jest. Ja to nawet zrobiłem tak, że dałem spokój tej kostce z oryginalną wiązką i obok po prostu spod tapicerki wychodzi zaizolowany kabel i wchodzi w taki otwór z zaślepką w deskę rozdzielczą :)
Sprawdź kostkę stacyjki i kostke przy rozruszniku u mnie mazda miala ten sam problem i była kostka zaśniedziała.
Brak masy na kostkach zasilających lampy
Bez wyjmowania wyświetlacza raczej nie da rady. Obejrzyj kostkę przy radiu. Generalnie obcina się kabelek zaraz tam przy niej. Jeśli nie, czeka Cię robienie TIDa
Co do ABS-u: sprawdź bezpiecznik pod kierownicą, jest podane na obudowie który dokładnie. Jeśli jest wyjęty lub przepalony kontrolka świeci. Jeśli jest OK, obejrzyj przewody przy kołach, może któryś przewód nie łączy. Co do poduszki to kostki pod fotelami nie łączą. Na Vectra Klub piszą żeby wyciąć kostki i polutować na sztywno i trzeba skasować błąd...
a kostka w stacyjce
Sprawdz patrzac od przodu na prawe podszybie pod maska silnika, na prawym nadkolu obok kielicha zawieszenia powinna byc kostka.
miałem vectre wmieniałem licznik na licznik z obrotomierzem od calibry wszystko było dobrze tylko zawyrzał o 20km/h pojechałem do gościa co zajmuje się tachografami coś zrobił i licznik zawyrzał tylko o ok 4km/h w stosunku do wskazań radarów zapłaciłem ok50 zł bo cos tam jeszcze mi zrobił. z podłączeniem licznika nie było problemu jak dobrze pamiętam...
Tak, najczęściej ona to powoduje; częstokroć przyczynia się też do awarii rozrusznika-nie cofnie z pozycji rozruch. Kostki nie musisz kupować oryginalnej, może być podróbka np z Torpan lub Febi.
styki są takie same jak w oplach (vectra a na pewno) i wystarczy wymienić kostkę bez wyjmowania bębenka stacyjki...koszt takiej kostki to ok. 25 zł ale nie w ASO :)
Kostka pasuje napięcie też jest Po przekręceniu kluczyka też nic
Moduł nowy czy "używka"?
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj .
Grzebane w kostce od radia.
Sprawdz czy nie spadla ci kostka z czujnika.
To luknij, czy wszystkie kostki są podpięte do radia.
Fakt nie ma co tlumaczyć
Bo ponieważ: pomijając fakt uszkodzenia pilota, w Vectrach masz możliwość uruchomienia radia po włożeniu kluczyka, bez jego przekręcania, jednocześnie po włożeniu kluczyka blokowana jest centrala CZ dla uniknięcia przypadkowego zaryglowania drzwi pilotem z kluczykiem w stacyjce. Wyjmij radio, zobacz czy nie zostały przypadkiem zmostkowane niewłaściwe...
Nie opisujesz kostki sa takie same różnią się kolorem. Sprawdź na próbę.
1. Nie miesza się sygnałów operatorów na jednym kablu. 2. Masz telewizję cyfrową i (jeszcze) analogową - ok 20 kan cyfrowych niekodowanych i ok 25 analogowych. 3. Mylisz pojęcia DVB-T z DVB-C, czyli dekoder dvb-t nie ruszy na sygnale operatorskim 4. Modem może pracować w trybie brigde lub router. W I trybie dostajesz dwa adresy publiczne, w II masz...
Witam. Poszukuję schematu kostki sterownika do vectry c z silnikiem z32se a dokładniej opisu pinów kostek do sterownika. A tak naj dokładniej to które piny na kostce są od czujnika położenia wału korbowego.(opel vectra c 3.2 v6 z 2003r dwa piny na czujniku )
Kostka stacyjki sprawna?
wiesz ale na orginalnym radiu dziala wszystko ok tylko na innym nie dziala tak.Nie musze pozmieniac czasami kabli w kostce?
Napięcie do kostki dochodzi. Oba ?
Witam ponownie jakie powinny być napięcia na kostce czujnika wału
Bo Tobie Kolego zasilanie niknie. Linia po "kluczyku". Tutaj szukaj problemu. Nie wykluczyłbym kostki stacyjki.
Właśnie na niej może być przypalona kostka,a zwlaszcza masa.
Witam, jest vectra c '02 z kostką iso i radyjko cd30 ze złączem fakra. Jest opcja że po krosowaniu zasilań i canu i wylogowaniu ruszy to ? Czy może w ogóle nie podchodzić ?
Na początek sprawdź wszystkie masy i bezpieczniki czy nie są zaśniedziałe, tak samo kostki przy ECU.
sprawdż kostkę w stacyjce
Naprawdę nikt nie jest w stanie odpowiedź na to proste pytanie?
Jak sprawdziłeś, że kostka stacyjki ok? Przekaźniki te pod maską też sprawdzałeś?
poruszaj wtyczkami przy centralce i sprawdź przewody może któryś się wysunął lub kostka nie dociśnięta?
Kostka stacyjki do kontroli.
wada vectr często zdycha kostka przy stacyjce .kosztuje grosze -wymień(przez to uciekło ci zasilanie na cewkę)
Poodpinaj kostki z wszystkich modułów które nie są konieczne do jazdy i testuj. Jeśli problem ustanie to podpinaj kolejne sterowniki i w ten sposób ustal który sterownik sieje.
sprawdzic bezpieczniki oznaczone jako KL15,jeżeli są ok,to prawdopodobnie kostka pod stacyjką
kostka vectra kostka radia vectra vectra kostka radia
zmywarka bosch stabilizator simson instalacji cewka ładowania philips przebarwienia obrazu
majesty czujnik obniżenie napięcia rezystorem
Brama dwuskrzydłowa zamyka się, ale nie otwiera Demontaż stref zgniotu w Jaguar F-PACE