Sprawdź czy za stacjką na kostce po wyłączeniu zapłonu na czarnych kablach masz +12 Jeżeli tak to kostka do wymiany.
Wymień akumulator.Działa Jeszcze jedna taka porada i będzie ostrzeżenie! Radzę wypowiadać się tylko i wyłącznie w tematach, o których masz jakiekolwiek pojęcie!
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Jeżeli przyciśniesz dźwignię hamulca (naciskasz ją w ogóle) to automatycznie powinien rozłączyć się wył. zapłonu i powinna być iskra, po jej zwolnieniu silnik się wyłącza. Regulacja linki hamulca, odepnij ten kabelek od tej kostki i spróbuj odpalić. Jeżeli silnik zapali to jest problem z wyłącznikiem zapłonu. Ta mała kostka to właśnie wyłącznik.
Kostka do aparatu ma 3 kable.+,-,I sterowanie.Będzie pasować z golfa.
Sprawdź gdzie masz zasilanie, w niektórych samochodach było zamienione z ilumination. Odłącz kostkę od radia, weź żarówkę 12V, podłącz masę do budy i przeleć kostkę (A) bez zapłonu i z zapłonem, zapisz wyniki i podaj.
Z tego co piszesz to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie kostki stacyjki, lub przekaźnika zapłonu.
Dokładnie nie pamiętam,bo w pracy laptop zostawiłem,ale odcinałem zapłon w kostkach pod skrzynką bezpieczników.
Kostka stacyjki, standart w tycg wozach.
Z opisu usterki wynika, iż masz problem ze stacyjką tj. zarówno z wkładką (wypada kluczyk) jak i z tzw. kostką (brak działania kontrolek i włączenia zapłonu). Elementy te są wymienne, ale jeśli masz kodowany kluczyk, to sam chyba nic nie zrobisz.
Kostka stacyjki,dodatkowe odcięcie zapłonu do sprawdzenia.
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Po przekręceniu zapłonu nie działają zegary ,na 2przewody dochodzi prąd stały po przekręceniu zapłonu nie dochodzi prąd na inne kostki ,co może być za przyczyna?
A ja twierdzę, że radio i rzucenie palenia są ściśle powiązane, a bezpieczniki źle sprawdzone. Ewidentnie brakuje zasilania. Zobacz w czarnej kostce, PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU zasilanie ma być na żółtym i na czerwonym przewodzie. Sprawdzaj próbówką.
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Dowolny mostek prostowniczy. Do wyprowadzeń +i - podłączasz buzzer, do wyprowadzeń ~~ kable od świateł i zapłonu znalezione w kostce radia.
Moje auto od paru dni nie gaśnie po wyjęciu kluczyka z stacyjki .Wymieniona została kostka zapłonu i nic to nie dało.
Można tak zrobić ale musiałbym wpiąć się w gotową wiązkę a przewód do tego przeznaczony i tak zostaje wolny... Mam tak: - z silnika, kostka 2 pin do zapłonu, konektor z cewki świetlnej (podobno 45W :lol: ) i masa - z cdi, kostka 2 pin do zapłonu, konektor do gaszaka (na nim też jest prąd) i masa Myślę nad połączeniem przez jakiś włącznik masy i konektora...
na odłączonych kablach od kostki zapłonu zaczynałem ale nie dało to rezultatu, kabel od cewki do fajki też po oględzinach nie widać na nim przetarć czy załamania, dokładniej się go nie da obejrzeć bo jest lany. Dlatego teraz jak tonący brzytwy się chwytam
Imobilajzer wyłączą się check świeci normalnie dioda gasnie
w dodatku swiruje mi miernik (zolty 7.17V a na wlaczonym 6.53V) czerwony 7.03V a na wlaczonym 8.76V ogolnie napiecie nie wzrasta powyzej 9 V Baterie w mierniku wymieniłeś? Radzę miernik zostawić w spokoju a sklecić sobie prosty próbnik z żarówki 12V/2W z przylutowanymi przewodami. Radio odłącz, jeden z przewodów próbnika żarówkowego połącz z masą,...
odłączyłem kostkę zapłonu od razu. rocznik 1994, motocykl jest zarejestrowany, ale nie wiem czy to tak fabrycznie. dowodzie pisze SPA 5A WR 250w
Maksymalny pobór prądu tego radia, to 1.2A (oryginalny bezpiecznik 1.6 A) Wskazany na moim zdjęciu pin połączony jest przez bezpiecznik z głównym plusem (duży konektor) w oryginalnej kostce, a ten wskazany przez Ciebie, to na pewno +12V z włącznika radia. W ówczesnych instalacjach ten plus pobierany był z włącznika zapłonu, którego obciążalność była...
Kostka B M3 i M4
PROBLEM ROZWIĄZANY. PRZYCZYNA TKWIŁA W KOSTCE ZAPŁONU OD STACYJKI. ZWARTE BYŁY WNIEJ DWA STYKI, DOSZŁO NAWET DO LEKKIEGO TOPIENIA PLASTIKU. KOSZT KOSTKI TO OK 20 ZŁ
Również obstawiam kostkę stacyjki.
rozłącz złącze ,powinieneś mieć tam 3styki, patrząc z góry dwa są obok siebie i jeden niżej. Te u góry (od lewej) to A i B, ten pośrodku niżej C. Sprawdź miernikiem oporności : pomiędzy A i B 4000-9000 om (przepustnica zamknięta) pomiędzy B i C 1000-3000 om (przepustnica zamknięta) pomiędzy B i C 5000-10000om (przepustnica otwarta) po połączeniu kostki...
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Czujnik wału to ma wykresy czujnika indukcyjnego sinusoidalne.
Kostka stacyjki do wymiany.
Co to jest kostka styków zapłonu? Chyba chodzi o kostkę stacyjki - do wymiany.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Próbowałem na wszystkie sposoby i radio włącza się wtedy gdy mocno docisnę kluczyk po włożeniu do stacyjki nawet po włączeniu zapłonu muszę go docisnąć ale jak przestaje dociskać to radio gaśnie. Słyszałem że w kostce zapłonu jest jakiś bolec do, którego dociska kluczyk i może on się wyrobił dlatego nie łączy, ale chciałbym mieć pewność czy to coś z...
jak podłączyć żeby radio wyłączało się wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki, ale oczywiście żeby była możliwość włączenia radia bez kluczyka Nie da się. Albo radio zależne od kluczyka, albo całkowicie niezależne. Tylko wybrane modele radioodbiorników mają taką funkcję, że można je załączyć bez kluczyka, najczęściej na godzinę. O kostce ISO i logice...
Rozrusznik: przewód czerwono/czarny(2,5mm2) w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym, lub przy kostce stacyjki; Zapłon: przewód czarny w kostce stacyjki lub w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym. Raczej czujnika neutralnego położenia dźwigni biegów nieznajdziesz. Pozostaje ci podłączenie do czujnika ręcznego. Pozdrawiam
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
Dokładnie telefon mi nadpisuje słowa jak nie zwrócę uwagi to wyskakują takie domysły. Tak jak kolega piszę sprawdź stacyjke plus do stacyjki leci z tej białej 10pinowej kostki i tam wraca po załączeniu zapłonu. Mogę się mylić i leci z 10pinowej czarnej.
temat poduszek w oplach jest stary jak i ople. Niezależnie od tego czy masz jedną poduszkę w kierownicy czy i u pasażera jest - pod przednimi fotelami możemy zobaczyć czarne kostki z czerwonymi zabezpieczeniami ( wszystko plastikowe ) wystarczy odrobina wilgoci , kurzu , a nawet jak ktoś trąci to ustrojstwo butem , nawet dzieci mogą to zruszać ( różnie...
Panowie czy ten miedziany drucik po lewej to już jest hv? Mam to urwane i nie wiem gdzie podłączyć..
Rozrusznik, kostka stacyjki, odcięcie zapłonu dodatkowe (alarm) przy pomocy sprawdź czy na kwadratową wtyczkę rozrusznik dochodzi prąd że stacyjki (50).
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
dziś zabrałem się za sprawdzenie manetki a więc tak PRZED ODŁĄCZENIEM KOSTKI Przekręcenie zapłonu - manetka w pozycji 0 wycieraczki się uruchamiają Manetka w pozycji 1-2-3 wycieraczki działają ustawionym tempem wolno - szybko - najszybciej PO ODŁĄCZENIU KOSTKI Przekręcenie zapłonu - manetka w pozycji 0 wycieraczki się uruchamiają Manetka w pozycji 1-2-3...
Zgadza się radio ma może kod lecz nawet po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu nie wyświetla się nic a więc nie mam jak wprowadzić tego kodu. Sygnał zapłonu dochodzi na kostkę ISO.
Radio potrzebuje dwa plusy najczęściej (czerwony i żółty),zobacz w kostce jak masz podłączone i zamień je miejscami.Przy wyłączaniu zapłonu wyłącza ci plus od podtrzymania pamięci.
Specjalnym kluczykiem to wyłączyłeś tylko syrenkę, istnieje duże prawdopodobieństwo ,że faktycznie wina leży po stronie centralki alarmu(jeżeli posiada funkcję odcięcia zapłonu). Lub uszkodzona może być kostka elektryczna stacyjki(daje podobny objaw).
Kostka stacyjki?
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki. Siemka, wreszcie się ociepliło i można było wymienić wcześniej kupioną kostkę zapłonu. To był strzał w 10-tke ;) wreszcie radio odpala od strzała ;) dzięki wielkie i pozdr. http://obrazki.elektroda.pl/2318313100_1...
Czerwony i prawdopodobnie biały. Sprawdź czy między tymi kablami masz rezystancję oraz w kostce od strony silnika tam gdzie wchodzi czerwony i biały sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia się tam napięcie zasilania.
Sprawdź jeszcze napięcia na mostku. Na wejściu zmiennego powinno być tyle samo co na kostce od zapłonu, a później stałe na wyjściu mostka (+ i -). Później pomiędzy + z mostka i - z masy.
Jest gdzieś zwarcie sprawdź ile amper pobiera na spoczynku albo zielona kostka gdzieś słabe połączenie na pinach. Masa słaba.
Niestety nie pomaga mi to ponieważ, chce rozpracować sam moduł, gdybym miał dostęp do motocykla nie było by tematu.Chyba że ktoś może poratować opisem lub zdjęciem kolejności przewodów w samej kostce modułu.
Co tam sprawdzać? kołek w kostce stacyjki się kończy i nie łączy styków
Witam radio masz dobrze podłączone,jeśli chcesz żeby uruchamiało się bez kluczyka należy żółty przewód złączyć z czerwonym i podpiąć pod przewód który idzie od akumulatora do kostki.
Ja bym zaczoł od 1.stacyjka( cz rozłącza prąd za zapłonem) czyli kostka stacyjki 2. przekaźnik zapłonu w konsoli bezpiecznikowej (czy nie skleja) ITD.
Witam rozumiem że nie kręci rozrusznik jeżeli tak to włącz zapłon i na na rozrusznik kabelkiem z akumulatora na na napięcie na konektor rozrusznika i wyeliminujesz resztę jak zapali i wtedy będziesz pewien że trzeba poszukać. Ja to bym znalazł wyjście z kostki zapłonu i podpiąć obejście bezpośrednio do rozrusznika. sterownik silnika powinien działać...
Bardzo oszczędny jesteś w podawaniu informacji. Skrzynka przód czy tył. Kostka która? Pin w kostce o numerze?
wtryski były sprawdzone, test przelewowy był zrobiony. Przed chwilą dzwonił mechanik i stwierdził,że kostka zapłonu sie rozleciała i z tego było zwarcie. Ale i tak nie tłumaczy to, tego nie odpalania :/ Dodano po 35 Odpalaj z samostartu albo jakiegoś plaka, będzie taniej niż kręcić do bólu. :D własnie jak odpalam go od drugiego auta to nie dawało rady:/
Kontrolki świecą po włączeniu zapłonu? Przygasają przy próbie rozruchu? Akumulator naładowany? Na jakiej podstawie wymieniono kostkę stacyjki? Wybacz, ale nie da się pomóc, gdy wszystko jest tajemnicą. Albo opiszesz konkretnie problem, albo nie ma to żadnego sensu.
Na nową
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
Odłączyłem kostkę środkowa i przestał załączać zapłon. Może macie schemat modułu komfortu co jest podpięte w kostce środkowej modułu 1C0962258n
To nie podłączaj tego pomarańczowego z kostki ISO, dwa żółte podłącz do plusa, który jest przed włączeniem zapłonu, a czerwony do plusa po włączeniu stacyjki
W Galancie nie ma czegoś takiego jak przekaźnik ładowania. A układ ładowania nie ma nic wspólnego z brakiem zapłonu. Sprawdź kostkę stacyjki i okolice.
Witaj, Kostka ISO to 4 pin bezpośrednio do +. 7 zasilanie po stacyjce 8 masa
Napisz kolego jeszcze jakie to radio? Sprawdź miernikiem czy na kostce jest stałe zasilanie + z akumulatora (bez włączania zapłonu). Powinno one być podłączone do pinu w radiu oznaczonego symbolem "akumulatora", Jest to niezbędne do podtrzymania pamięci, Dodam że niektóre radia (nie fabryczne) za nic nie chcą trzymać pamięci.
Odłącz ten niebieski od kostki ISO, tak żeby sygnał Remote szedł tylko z radia.
Hasła do poszukiwań: - kostka ISO, - logika zapłonu. Wszystko jest na forum.
Witam. Posiadam problem w quadzie. Problem polega na tym że quad nie odpala ani z alarmu ani z przycisku. Jak by ktoś przesłał mi zdjęcie ze swojego quada instalacji podłączenia kostki zapłonu z instalacją i ten kabel prądowy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Wzmacniacz, jeśli jest to jest przy samej antenie, na mocowaniu jej. Poznać to po tym że od tego idzie jeszcze cienki kabelek do zasilania go który podłącza się do wyjścia sterującego anteną automatyczną. Jeśli coś się dzieje z anteną to należy szukać przy samym mocowaniu jej lub przetartego czy uszkodzonego kabla antenowego. I jeszcze jeden drobiazg....
Zanik iskry może oznaczać błąd sterownika zapłonu, niebieska kostka po lewej stronie...
Pròbnik z diody led i rezystora i już wiesz czy masz sygnał na wtryskiwacz, czy nie. Po przełożenu kostek wypadanie zapłonu poszło za wtyczką na czwarty, czy zostało na trzecim.
Zawór ma być szczelny po odpięciu kostki zasilania.
Musisz ściągnąć całą stacyjkę czy tylko chcesz zmienić włącznik zapłonu (kostkę), bo czasami się udaje :D ?
Pomierz czy jest napięcie przed kostką i w momencie włączenia zapłonu za kostką na kablu do elektrozaworu. Wymiana w ciemno może na nie wiele się zdać. Lub zmostkować stacyjkę
Więc tak, udało mi się podpiąć zasilanie z zapalniczki do kostki i po włączeniu zapłonu radio się włącza ale po wyłączeniu nie zapisuje ustawień. Jak więc zrobić aby radio trzymało ustawienia i żeby można je włączyć bez zapłonu?
tam chyba za doprowadzenie zapłonu odpowiedzialna jest taka czerwona kostka koło bezpieczników wiec jakbym połączył te kable to chyba by wszystko grało, tylko nie wiem jakie tam kable idą do tej kostki ;(
Pociągnę temat kostki. Jak sam napisałeś: Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem. Powinno siąść wszystko co jest za zapłonem. Tam jest tylko jeden styk. U mnie nie ma problemu z wycieraczkami ani ze światłami drogowymi jak i mijania. A to wszystko również jest za zapłonem/stacyjką. Mam wątpliwości co do awarii kostki.
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Witajcie mam taki licznik: https://obrazki.elektroda.pl/4955542000_... . Proszę o wysyłaniu linków najlepiej do Allegro do emulatorów do tego licznika aby odpalić go na stole. Najlepiej aby był to emulator do zapłonu i podświetlenia Dodano po 44 Kostka czarna 18 pin
na wyłączonym zapłonie wymieniasz silnik krokowy (dwie śrubki torx) , podpinasz kostkę włączasz zapłon - bez odpalania, czekasz chwilę wyłączasz zapłon i gotowe. Grzybek silnika musi oprzeć się o kanał w przepustnicy i tak rozpozna krańcowe położenie - zero kroków . Wtedy sterownik może cofnąć go o max chyba 240 kroków
O ile dobrze pamiętam to z kostki stacyjki wychodza kable sterujące zapłonem i pozostałymi urządzeniami. Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki.
Zaśniedziały styki bezpiecznika lub styk kostki (w ibizach jest bezpiecznik zapłonu, ten który podaje napięcie na cewkę, ale jest też kostka połączeniowa wewnątrz samoch.)
Sygnał aktywnego zapłonu idzie przez CAN.
Co to znaczy elektryka działa? Be zapłonu nie wiele tam działa. Albo kostka siedzi albo ułamał się trzpień w stacyjce. Auto kręci? .Do sprawdzenia linie 30-15 na kostce stacyjki.
W kostce zasilania (A) pin 5 i 7 > +12V na stałe pin 4 > +12V z włącznika zapłonu pin 8 > masa
Witam ktoś wie jakie powinny być prawidłowe napięcia w kostce do czujnika halla? Jeden to masa, środkowy to sygnał do komputera i tu jest problem to po odpięciu kostki i przekręceniu zapłonu jest 9.5V na trzecim pinie jest 5V tak powinno być? Silnik ADP
Choćby na studio24.prv.pl Tam są obszerne i genialne materiały na temat kostki ISO, logiki zapłonu, masa rozpisek... polecam odwiedzić
Może piny w które wchodza "nogi" od kostek/przekazników ?
Kostka od stacyjki. Możesz sam zrobić, ja też tak miałem. Kostkę kupiłem na Allegro. Z innych objawów- nie mogłem wyłączyć auta. By zgasło- bieg 3 najazd na krawężnik. Potem odpięcie klem.
Jaki to dokładnie silnik? Podaj 3-literowe oznaczenie silnika (np. AHU) Jeżeli "kostka 103" jest osmolona, to chyba już sam taki fakt sugeruje, że trzeba ją wyjąć i sprawdzić :) Chodzi ci o przekaźnik 103? To chyba przekaźnik świec żarowych...
Wydaje mi się że masz gdzieś zwarte ACC z BAT. Masz oryginalne kostki ? Najlepiej podjedz do kogoś z tym, szkoda radia :wink:
Wystarczy założyć na przewodzie dostarczającym prąd do zapalniczki przekaźnik sterowany na przykład napięciem na kostce radia pojawiającym się po przekręceniu kluczyka.
sprawdzałem na kostce to pokazuje się przy włączeniu zapłonu na chwile a później jak kręcę rozrusznikiem, tak samo jest na pierwszej jak i drugiej sondzie
To nie moduł a najpewniej kostka stacyjki. Bez zapłonu nie ma komunikacji z żadnym modułem. W komforcie masz dwa przewody grubsze od pozostałych. To zasilanie i brązowy masa. Pozdrawaim.
Witam. Poczytaj tutaj - podobny problem. Ja miałem tak samo jak ty - po rozgrzaniu silnik lubił sobie zgasnąć i odpalił dopiero jak trochę ostygł albo po kilkunastokrotnym pokręceniu rozrusznikiem - i winowajcą okazał się nieszczęsny moduł zapłonu. To taka mała kostka przykręcona do metalowe (aluminiowej chyba) płytki pod cewką zapłonową. U mnie wyglądała...
Na początek sprawdź bezpiecznik nr 22 30A w sterowniku sieci pokładowej . Podłącz jakąś żaróweczkę kiedy tam zasilanie się pojawia i czy jest stałe . Od tego bezpiecznika jest połączenie w słupku po lewej. Zasilanie tego bezpiecznika jest z włącznika zapłonu ( i może kostka stacyjki nie domaga ??? choś wtedy przeważnie jest tez problem z dmuchawą )
Jakby było wiadomo na który cylinder nie pali to by było łatwiej. 206 miał taką wadę, że przez spryskiwacz szyby umieszczony w masce, dostawała się woda i zalewala kostkę wtryskiwacza. Nie pamiętam, ale chyba nr 1. Powodowało to wypadanie zapłonu i pokazywało błędy związane z wtryskami
Czyli wyciągając ten bezpiecznik, nie odłączę zapłonu ? Np dzisiaj od centralki odłączyłem obie kostki to zapłon był odłączony, gdy podpiąłem jedną kostkę też zapłon nie działał... tam tylko czujniki były w drzwich bagazniku i masce,, wyłączyłem je a nadal się włącza z tym ze już o wiele rzadziej ....
kostka zapłonu mondeo schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu
bramy spawanie praca dyplomowa manipulator peugeot partner zawory
Lekkie tarcie bębna w pralce Bosch - przyczyny i diagnoza Jak zresetować nawigację SmartGPS SG 720?