Sygnał aktywnego zapłonu idzie przez CAN.
Może tutaj coś znajdziesz --> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... , albo tutaj --> http://obrazki.elektroda.pl/1782594900_1...
Bardzo rozbawiła mnie ta forma dokonywanych przez Ciebie pomiarów. Wszystkie pomiary napięć zasilania radia mierzymy względem masy , a nie względem plusa. Ze zdjęć wynika, że masz źle umiejscowiony biało czerwony przewód w kostce zasilania radia. Przełóż go z pinu 5 do pinu 7 (nad przewodem brązowym), w kostce. Po przełożeniu przewodu ze stałym plusem...
W nawiązaniu do tematu, kostka zasilania radia ISO w Peugeocie 307 2 HDI lipiec 2003 r. oznaczenia pinów jak w powyższym poście, posiada wyprowadzenia jak niżej: kolory przewodów dochodzących do kostki: 1 NC 2 brązowy 2 biały 3 niebieski 4 zielony 5 zielony 6 szary 7 niebieski Napięcia na kostce bez kluczyka (wyłączona stacyjka) i po włączeniu cały...
Prawdopodobnie jest to fabryczne radio Na pierwszym zdjęciu widzę radio dedykowane do Fiat'a. Podłącz żarówkę 12V/10W do pinów 7 i 8 w kostce zasilania radia i sprawdź czy zaświeca się pełną mocą po przekręceniu kluczyka. Jeśli będzie świeciła słabo, to spróbuj przekręcać kluczyk wciskając go wgłąb stacyjki. Jak się poprawi, to będziesz wiedział, że...
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Stać się akurat nic nie stanie, to na szczęscie ale ja nie podłączałbym radia nie sprawdzając. Montując radio VW np do Peugeota nowszego można nieżle narozrabiać, to że kostki pasują nie oznacza że mają identyczne funkcje pinów. Z reguły na tych radiach był opis złączki naklejony na radio. Uważam że ten temat bardziej pasuje do działu Radia Samochodowe...
Górne małe pokrętło służy do ustawiania poziomu głośności "przód-tył". Czy masz je ustawione na środku ? Jeśli tak i nadal nie gra Ci przód, sprawdź instalację przednich głośników. Jeżeli po włączeniu radia na wyświetlaczu nie gaśnie data, to znaczy, że nie jest do niego doprowadzane napięcie sterujące z radia. Sprawdź czy przy kostce zasilania radia...
Witam Potrzebuje opisu kostki radia kenwood krc-179r mam problem z podlaczenie go w aucie tak zeby chodzilo poprawnie tzn kupilem do niego kostke na allegro z kablami ale w kostce nie sa wykorzystane wszystkie wyjscia z radia jesli chodzi o kostke do zasilania i radio dziala tylko po przekreceniu kluczyka problem jest taki ze u mnie nie w pozycji 1...
Po dołączeniu akumulatora w Golfie Jak to rozumieć? Silnik był uruchamiany przez dołączenie drugiego akumulatora ? Musisz wymontować to radio i sprawdzić czy w kostce zasilania radia jest stale napięcie +12V na pinach 15 i 16 ("UB+" i "SAFE"). Mając wymontowane radio możesz podłączyć je na stole, do zasilacza +12V / 3A (pin 15 i pin 16) oraz minus...
https://obrazki.elektroda.pl/9301254200_... https://obrazki.elektroda.pl/5633901900_... Potrzebuje schematu kostki zasilania do tego radia firmy vordon bo kupiłem przelotkę z ISO ale nie mogę znaleźć schematu żeby dobrze podpiąć nauczony z doświadczenia z tego typu wtyczkami wiem że często mają kable pozamieniane z...
W kostce zasilania radia w VW Lupo napięcie podtrzymania (12V stale) występuje na pinach 5 i 7a napięcie po stacyjce (Switch Kontrol) na pin 4. Z kostki przejściówki (Alpine - ISO)musisz wyjąć wtyk niebieskiego kabelka by nie podawać 12V z auta do układu załączania sterowania automatycznej anteny, znajdującego się w radiu. Przewód żółty z radia podłącz...
Żółty z czerwonym pod stały plus ........... poszukaj na forum ,bo nawet foty były "co i jak" .
Znajdź inny "+" np. od zapalniczki i podepnij przez bezpiecznik pod radyjko .
"Nie każdemu psu na imię Burek". Nie każde Audi A4 ma identyczną instalację zasilania radia. Skoro piszesz, że w instalacji zasilania radia Twojego samochodu występuje +12V ze stacyjki, to znaczy, że pokazane na zdjęciu radio nie jest dedykowane do tego auta. Radio które chcesz zamontować uruchamiane jest poprzez magistralę CAN, której prawdopodobnie...
Przede wszystkim sprawdź czy w dostarczonej przejściówce połączenia radia, piny linii CAN są ułożone zgodnie z pinami w kostce zasilania radia.
Opis złącza jest w pliku. Trochę kolego pomógł ale przy okazji wyzwał mnie od leni :-? Kolega podpowiada że kostka której szukam to RT4 fiat. Dzięki za pomoc
SZYMON BYDGOSZCZ- głupi nie jestem:) Z pewnością jest to kostka zasilania.
Sprawdź czy 15 minut po wyłączeniu kluczyka masz na którymś pinie w kostce zasilania radia +12V. Jak dobrze pamiętam, to w instalacji Peugeot'a po kilku minutach od wyłączenia kluczyka, zanikają wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
Sprawdź czy (podobnie jak w RD4), napięcie +12V (REMOTE), pojawia się na pin 11 w kostce zasilania.
Sprawdź kostkę zasilania radia. Na żółtym przewodzie powinno być stałe zasilanie 12V z akumulatora, to zasilanie odpowiada za podtrzymanie pamięci. Czerwony przewód jest od wł/wył. po stacyjce. Niektóre radia mają te piny zamienione, sprawdź czy ktoś nie zamienił tych zasilań w kostce wiązki radia.
podejrzewam, że w tej niepodłączonej kostce są kabelki od głośników. Ile "kabelków" masz w kostce (brązowej) bo czarna jest od zasilania. ?
Opis masz na naklejce umieszczonej na pokrywie radia. W kostce A (zasilanie radia) +12V na pinach 5 7 i 4
Bez problemu kupisz takie kostki w sklepie elektronicznym, a nawet w niektórych marketach. Ta na samym dole to zasilająca, a ta wyżej nad nią to głośnikowa. Można kupić je jako komplet, jako pojedyncze albo nawet jedną zespoloną. Dla przykładu link do znanego portalu [url=https://allegro.pl/oferta/iso-kostk...
Dlaczego chcesz coś odcinać? Myślałem że czytasz ze zrozumieniem. Przejrzyj jedną z ofert radia samochodowego akurat te wymaga wyczyszczenia panela: Pioneer DEH-3300 UB CD/USB/AUX https://allegrolokalnie.pl/oferta/radio-... Jest kostka oryginalna przy radiu. Więc musisz zakupić tylko wtyczkę ISO kompletną: ISO...
Przypuszczalnie trzeba wpisać KOD radia Ten model chyba nie ma zabezpieczenia kodem. Sprawdź bezpiecznik w kostce zasilania radia i bezpieczniki zasilania radia w instalacji samochodu.
Bo masz niewłaściwie podłączone zasilanie radia. W kostce A (zasilanie radia) - odłącz i zaizoluj przewód (gruby, czerwony) od pinu 5 i do tego pinu podłącz niebieski kabelek od (dokupionego i zamontowanego) separatora antenowego. - zamień miejscami przewody pin 7 i pin 4 Na bezpieczniku radia powinno być stale +12V Odłącz tą brązową kostkę głośnikową...
Pewnie że tak. Jeśli jest to przy włączaniu radia powinien pstryknąć. Da się oczywiście delikatnie rozebrać i sprawdzić z żaróweczką podpinając pod akumulator. Najprościej by było podłączyć pod kostkę radia nowe przewody ale to nie jest polecane. Większość ludzi tak robi jak coś się dzieje z oryginalnymi przewodami zasilającymi a nie potrafią zdiagnozować...
Witam kostka z zasilaniem radia 6 pin jest od podświetlenia .
Wystarczyło przecież pociągnąć zasilanie z kostki radia... Włącznik ma rozłączać zasilanie więc : - przychodzący + zasilania do styku C - minus zasilania do - - z zacisku NO do +(podświetlenie przycisku) i zacisku + w zapalniczce
Witam!!! Najprościej będzie kupić tą kosteczkę ISO i poświęcić trochę czasu na jej poprawne podłączenie w aucie. Radio kiedyś zmienisz a ISO posłuży ci do bezproblemowego podłączenia każdego nowego radia. W załączniku schemat wyprowadzeń nowych odbiorników wyposażonych w złącze ISO
W grupie VAG z "normalnym" złączem iso, faktycznie zamieniony miejscami jest plus po zapłonie, z plusem stałym. Jeśli się tego nie przemieni radio ma amnezję.. ;)
Sprawdź jeszcze raz dla weryfikacji te zasilania. Napisz ,na których pinach kostki zasilania radia masz stałe 12V z akumulatora, a na którym jest ACC po zapłonie. ACC powinno się pojawiać po przekręceniu kluczyka, a znikać powinno po jego wyjęciu. Po pomiarach będzie można coś więcej wywnioskować. Po opisanych oznakach zachowania radia, jakby ewidentnie...
W oryginalnej kostce ISO zasilania radia VW wprowadzone są pewne zmiany w stosunku do ogólnego standardu ISO. Podejrzewam, że opisany problem związany jest z konfiguracją napięcia doprowadzonego do pin5 w kostce A.
Zamień plusy w kostce zasilania radia.
A może zdradzisz nam jakie radio (marka, model lub zdjęcie naklejki na radiu), oraz rocznik auta, sprawia Ci takie problemy ? Jak dobrze pamiętam, to w samochodach Peugeot i Citroen, po upływie 3 minut od wyłączenia zapłonu, zanikały wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
To sobie pociągnie prąd z akumulatora mijają pirokleme. Która w tak starym aucie może być już ominięta. A by odcięła to trzeba zrobić dzwona a nie puknięcie. Co statystycznie częściej ma miejsce. A by dobrać baterię czy też kondensator trzeba znać pobór prądu przez kamerę i oczywiście jej napięcie zasilania. Część ma 12 a część 5V. Inaczej się nie da.
O to właśnie pytałem. Gdzie miałeś podłączony ten niebieski? Czy do 12V, które jest w kostce zasilania radia (żółty ew. pomarańczowy przewód)? Czy teraz, to opisane miganie występuje mimo usuniętej wtyczki antenowej? Upewnij się czy przypadkiem nie masz zamienionych plusów w kostce zasilania radia. Na żółtym powinno być stale 12V, a na czerwonym dopiero...
Czy na pinie 7 kostki zasilania radia jest jeden, czy dwa przewody.
Wzmacniacz antenowy zasilany jest napięciem +12V doprowadzanym przewodem antenowym z gniazda antenowego radia. Przy wymianie radia na nieoryginalne należy zastosować separator antenowy, którego przewód zasilający łączymy z niebieskim przewodem w kostce zasilania radia.
Sprawdź zasilania na kostce zasilania radia. Powodem może być słaba masa oraz/i ginące +12V. Zanim zdecydujesz się na naprawę/wymianę radia sprawdź zasilanie.
kilka razy mialem zimne luty na plytce kostki zasilania radia
czy to nam coś zmienia? Wszystko zmienia i teraz by się zgadzało z filmem Video z YouTube. Patrzysz na tył radia i liczysz piny mowa o gnieździe radia 16pin. 1- GND (minus zasilania) 2 -+12V ACC (Zasilanie po stacyjce) 4 pin -K1 11pin-k2 https://obrazki.elektroda.pl/7670495700_... https://obrazki.elektroda.pl/8265873900_...
Jak auto długo stało to zobacz czy nie jest zaśniedziały bezpiecznik.Nie wiem jak w Seicento ,ale Ciękuś miał połączenie zasilnia po kluczyku w kostce do zasilania radia.
Zrobione, problem Tkwił w przepalonym bezpieczniku od akumulatora. dzieki
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Może to dlatego, że w tym radiu, w złączu zmieniarki (niebieska wtyczka), nie ma pinu na którym jest galwaniczna masa. Pin 18 w radiu, to (masa przez kondensator) GND-COM do zmieniarki. Bez żadnych obaw, doprowadź (dodatkowym przewodem) masę do pinu 18, np. z obudowy radia lub z pinu 8 kostki zasilania radia. Skorzystaj z tego: https://web.archive.org/web/200710140246...
Masa do radia z anteny, zasilanie z kostki. Fabrycznie w kostce nie ma masy, tylko + zasilania i + podświetlania.
W różnym układzie występują przewody zasilające, tak więc określanie koloru przewodu w którym brak napięcia, niczego nam nie mówi. Sprawdź czy w kostce zasilania radia jest na jednym pinie np. 7 stale +12V (ten ma być podłączony do żółtego przewodu radia) i na drugim np. 4 pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, który ma być połączony z czerwonym radia.
Musze to sprawdzić ale czy ktoś ma jakieś info nt poboru prądu na czuwaniu tego modelu radia? Podłącz przewód ACC (reakcja na stacyjkę) w kostce zasilania radia.
Do kostki zasilania radia musisz mieć doprowadzone +12V stale do przewodu żółtego i +12V ze stacyjki lub stale do przewodu czerwonego. Czarny przewód powinien być na minusie (masie).
Sama przejściówka wtyku antenowego nie wystarczy. W Audi musisz zastosować separator antenowy do którego podłączasz przewód (niebieski) z pin 5 kostki zasilania radia, by doprowadzić zasilanie do wzmacniacza antenowego, który ulokowany jest w podstawce anteny.
Samochód, to pewnie któryś z "płazojadów" z grupy PSA? Sprawdź czy kilka minut po wyłączeniu zapłonu nie zanika +12V w pin4 i pin7 w kostce zasilania radia (czarnej). W niektórych modelach zanikały obydwa. Jeśli na szarym przewodzie (pin7) napięcie będzie stale, to zamień miejscami przewody +12V pin7 i pin4 (szary i niebieski w czarnej kostce).
Pewnie coś się kiksnęło podczas podłączania. Odłącz kostkę zasilania radia i włącz ją ponownie po paru minutach. Jeśli ten zabieg nie pomoże, sprawdź połączenia przy niebieskiej kostce mini-ISO.
Od kiedy ci nie działa? stało się to nagle? Czy juz kupiłes atakie auto? Radio wogóle sie nie odzywa (brak podświetlenia i reakcji na klawisze)? Sprawdiłes bezpieczniki i przewody połaczniowe? czy na kostce zasilania radia na odpowiednich pinach jest prąd?
Zawsze zalecam ostrozność przy w kładaniu wtyczek mimo że pasują. Podejrzewam że w dolnej kostce zasilającej tylko zasilania radia się zgadzają a pozostałe styki już nie. W nowych autach PSA na stykach tej kostki są sygnały z BSI komputera auta a w radiu może ten sygnał trafić np na TEL MUTE i masz dokładnie takie zachowanie radia. Zalecam Ci NATYCHMIAST...
Bardziej wygląda to na usterkę w doprowadzanym do radia zasilaniu lub w układzie zasilania wewnątrz radia. Zaczynając od żółtego przewodu w kostce zasilającej, szukaj gdzie spada napięcie przy zwiększaniu siły głosu.
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
Brak podstawowej wiedzy, polecał bym udać się do jakiegoś serwisu. Bezpiecznik na samym radiu, oraz w skrzynce bezpieczników auta. Na kostce zasilania radia powinny być 2 plusy jeden stały , drugi po stacyjce.
najprawdopodobniej zamienione zasilania w kostce iso należy z tyłu radia na kablach połączyć kable żólty z czerwonym a czerwony z żóltym
To zależy od rodzaju instalacji układu zasilania w Twoim samochodzie. Jeśli w kostce zasilania radia, po wyłączeniu lub wyjęciu (grupa VW,Audi) kluczyka zanika napięcie +12V na pinie 4 lub 7, to podłącz żółty przewód z radia tam gdzie napięcie jest stale, a czerwony tam gdzie zanika po wyłączeniu kluczyka. Radio będzie wyłączało i załączało się kluczykiem.
Witam, szukam przejściówki(rozdzielacza) do kostki iso dokładnie do kostki zasilania radia (tej czarnej). Tak aby na wyjściu była 2x czarna. Chce podłączyć oddzielne radio, ale muszę pozostawić zasilanie wbudowanego (seat ibiza 2fl, steruje nawiewem itp). Wie ktoś jak nazywa się ta przejściówka i czy wgl istnieje ?
https://obrazki.elektroda.pl/6268341000_... Tak wygląda moja kostka zasilania radia więc kolory żadne się nie zgadzają Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/1399926100_... Po podłączeniu radia zasilanie wygląda w następujący sposób jak na zdjęciu a radio brak odzewu Dodano po 36 Po podłączeniu +12v czerwony +12v...
Jest to filtr przeciwzakłóceniowy przy okazji z bezpiecznikiem ( na kablu + zasilania radia) Pozdr.J.
Jeżeli posiadasz miernik to zmierz napięcie zasilania na kostce do radia czy jak podgłaśniasz nie spada do np 11V, jeżeli tak to problem masz w instalacji w samochodzie, albo plus albo masa, masę łatwo sprawdzić podłącz osobny kabel na obudowę radia a masę samochodu. Jeśli natomiast napięcie stoi jak drut to usterkę masz w radiu, np zimne luty.
Wpisz w popularnym serwisie aukcyjnym: KOSTKA DO RADIA GNIAZDO ISO GŁOŚNIKOWE I ZASILANIA lub na ebay: PC2-36-6 Female ISO to Bullet Connectors Audio Speaker Harness Adaptor Lead Loom
Przepiąć zasilania w kostce.
po przekręceniu stacyjki załącza się dioda na wzmacniaczu power protection Przekręcenie kluczyka nie powinno mieć żadnego związku z zasilaniem (uruchamianiem) wzmacniacza. 1. Do zacisku "+12V" podłączasz (gruby ~4mm²) przewód biegnący bezpośrednio (lub jedynie przez mufę z bezpiecznikiem np.50A) z dodatniego bieguna akumulatora. 2. Do zacisku...
pomiaru dokonujemy pomiędzy masą( na kostce zasilania radia) a każdym z przewodów głosnikowych.Mierzymy omomierzem.Pomiar musi pokazac nieskończoność. Drugi ważny pomiar to pomiar rezystancji głosników. Tu omomierz powinien pokazać około 4ohm. Pomiary wykonujemy po odłączeniu radia. Pozdrawiam.
Znalazł ktoś może adapter do tej kostki?
Witam, mam pytanie, jestem na etapie zmiany radia z audio 20cd na ntg2,5 i chciałem się dowiedzieć, jak prawidłowo podłączyć kostkę zasilania z tyłu radia, które piny ewentualnie zmienić miejscami? https://obrazki.elektroda.pl/1617941800_...
Błąd w podłączeniu zasilania odbiornika. Na kostce wpinanej do radia musi być podpięte zasilanie w ten sposób: Pin 8 - Masa (-) kolor czarny Pin 4 - +12V stałe (napięcie obecne bez względu czy kluczyk jest włożony czy nie) kolor żółty ! Pin 7 - +12V po kluczyku (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) ! Pin 5 - zasilanie wzmacniacza antenowego,...
Dwa zasilania to oczywistość. Szukałeś na studio24? Pogooglełeś się z modelem radia?
przy kostce zasilania radia na jedny pinie są dwa cieniutkie przewodu z paskami. po załączeniu radia zanika wyświetlacz daty - jeżeli tak to przetnij któryś kabelek i data pojawi się. natomiast można to zrobić techem 2 w serwisie i mędziesz miał rds na miejscu daty - to zależy od radia. hej:)
Nie, nie podejdzie. Masz takie kostki na Allegro. Z przewodami, jeden pin sobie wypniesz. Zresztą bez pina też da się zrobić.
Daj zdjęcie tego złącza, które masz aktualnie w samochodzie. Podejrzewam że to po prostu przejściówka do jakiegoś specyficznego radia, której ktoś nie wyjął.
Jeżeli nie pomoże reset przyciskiem, to odłącz zasilanie radia (wyciągnij kostkę) na co najmniej 10 minut.
Poprawne podłączenie zasilania radia Audi Gamma CC - kostka A / pin: 3 i 7 = +12V stale 4 = +12V ze stacyjki 8 = masa http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c... W magnetofonie sprawdzaj (mierz) poczynając od głowicy.
Spróbuję chyba zespoić żółty i czerwony kabel z radia do żółtego (akumulatora), Jakiego znowu żółtego z akumulatora??? W kostce zasilania radia w aucie masz dwa czerwone kable, na jednym ma być stały plus, na drugim plus po kluczyku, na brązowym masa i tyle wystarczy do działania radia. Zrób sobie kontrolkę do sprawdzania napięcia, podłącz do zwykłej...
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
Najpierw sprawdź (w kostce) stabilność napięcia zasilania radia.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Tak teraz się zgadza idzie jeden stały plus i jest przed kostką rozdzielony na dwa plusy.Czyli tak jak piszesz jeden analogowy rozdzielony na dwa. A problem w tym że radio jest dwudinowe nie oryginalne i pobiera 600mA. Dodano po 2 Problem rozwiązany. Jest tam CAN BUS DECODE,czyli mały box wpięty między fakra a kostkę radia. Zasilanie radia jest na żółtym...
Radio kupione nowe też nie gra, czyli nie wina radia. A jakie to radio? Określenie marki, modelu i rocznika samochodu nic nie mówi o samym radiu. Załącz zdjęcie naklejki z bocznej ściany radia. No to chyba jest jasne, że musisz szukać usterki w instalacji zasilania radia w samochodzie. Po odłączeniu kostki zasilania od radia sprawdź (jak nie masz miernika,...
Musisz podpiąć pod kostkę ISO od zasilania radia a nie od głośników.
Witam, mam dokładnie taki sam problem z radiem jak koledzy, podczas gwałtownego hamowania i skręcenia samochodem w prawo radio przestało działać, niema żadnego zasilania w kostce radia ani stałego plusa ani po zapłonie, co może być przyczyną ??
Nie taki (fot.2) moduł sugerowałem. Radio Concert wyprowadza sygnały tylko do głośników przednich. Jak chodzi o złącze antenowe, to sama przejściówka z ISO na DIN nie wystarczy. Musi zostać zastosowany separator antenowy w celu doprowadzenia zasilania (+12V z niebieskiego przewodu w kostce radia) do wzmacniacza antenowego, znajdującego się w podstawie...
Nie ma zasilania na kostce lub uszkodzenie radia. Chociaż w to wątpię. Sprawdź zasilanie.
Do sprawdzenia instalacja zasilania radia.Auto swoje lata już ma.Jeśli radio jest wpięte w oryginalną instalację to może tak być.Oryginalne instalacje nie były przystosowane do zwiększonego poboru prądu.Do tego czas też robi swoje.Najprościej to sprawdzić podłączając multimetr pod kostkę zasilania radia i obserwując napięcie podczas pracy-jeśli spada...
Potwierdzam.Przebieg i zegar swieci cały czas(sprawdzone w Ibizie 6l). Przy zapalonych światłach mijania swieci tylko taka kontrolka (zreszta przy pozycyjnych tez). https://obrazki.elektroda.pl/9725421600_... A co do radia sprawdź czy masz zasilanie w kostce od radia oraz jeszcze raz skontroluj wszystkie bezpieczniki.
Radio mam dopiero po przekręceniu zapłonu Radio ma dwa zasilania, bezpośrednio z aku i po stacyjce. Pewne sprawdzenie, to odłączenie kostki od radia.
Witam , proszę podpowiedzieć gdzie podłączyć zasilanie adaptera BLUETOOTH AUX do radia w peugeot partner typ odbiornika RD4, w załączniku adapter i opis tylnej kostki radia .
Tak . Takim miernikiem możesz sprawdzić napięcie zasilania radia . Jeden przewód do masy , a drugim do kostki i szukaj napięcia 12V na pinach .
Musisz mieć podtrzymanie. Sprawdź dokładnie opis kostki od Twojego modelu radia. Najczęściej jest to kolor żółty w kostce zasilania.
Nie podajesz jakie to radio ?W internecie znajdziesz schemat polaczen kostki do radia .Miernikiem mozesz okreslic gdzie masz zasilanie ,wyjscie na glosniki w instalacji samochodowej .Czesto jest ze radia potrzebuja 2 zasilania ,jedno do pamieci (pomarancz)oraz glowne (czerwony).
Czyli nie podłącze tego modułu do tego radia ?
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Sprawdź może bezpiecznik nr. 11, jeżeli występuje. Jak go nie ma, to może wstaw i zobacz czy coś się zmieni. Ewentualnie poszukiwania manualne, sprawdzić przekrój i kolor przewodu i zajrzeć pod skrzynkę bezpieczników czy tam dochodzi taki. Ewentualnie poszukiwania miernikiem, test ciągłości od kostki radia do bezpieczników.
Chce podłączyć zestaw nokia ck 200 do forda mondeo 2009r. W kostce do radia brak zasilania ACC po stacyjce. Pin nie jest obsadzony. Jak w takim razie zasilić zestaw głośnomówiący.
kostki maja numerki do zasilania radia 7 i 8 staly plus i masa 2i3 wyciac z kostki i zaizolowac nara
kostka zasilania radia clarion kostka zasilania stacyjki kostka zasilania anteny
szyba drzwi honda bosch ładowarka tranzystor matek451 antena
Zbladł symbol kranu na wyświetlaczu Ariston Cares S24 Jak ograniczyć widoczność wizjera EZVIZ?