Mierzyłeś z podpiętym reg. czy na samej kostce?
Cześć. Oprócz wymienionych przez Ciebie narzędzi, konieczny będzie jeszcze akumulator. Bez niego alternator się nie wzbudzi. Podłączenie: Oczywiście minus akumulatora do obudowy alternatora, a plus do śruby prądowej na alternatorze. W kostce IG do plusa akumulatora L do żarówki, a drugi koniec żarówki do plusa akumulatora. Wiertarka na maksa i wtedy...
Witam. Jestem posiadaczem Hondy Civic v generacji 1.3 silnik hatchback. Po zakupie okazało się że nie ma w niej ładowania a raczej jest ono bardzo słabe wymieniłem alternator ponieważ poprzedni właściciel twierdził że to jest przyczyna no jednak po wymianie ładowania kompletnie nie było włożyłem kolejny alternator gdyż miałem opcje używanych ale w dobrym...
Po odłączeniu 4-pinowej kostki od alternatora. Oznacza że to wina alternatora ponieważ gdy nie jest obciążony świst znika. Napisz co było robione przy alternatorze. Czy były wymieniane łożyska.
witam mam nie maly problem z civiciem 93r 15.16v a mianowicie to problem polega na tym ze nie mialem ładowania teraz mam ale auto nie chce pracowac normalnie to znaczy gdy podpinam alternator to spadaja obroty i nie wkreca sie na wysokie obroty tylko poprostu chodzi jak odepne to jest ok wsztstkie masy i kostki czyste pozdrawiam
Problem polega na tym, że po podłączeniu nowego regulatora motor przez jakiś czas ma ładowanie, ciężko stwierdzić jak długo. Ostatnio był około 3 dni, dzisiaj założyłem nowy i pochodził 30 min, na postoju i około 20 min, w trasie i po ładowaniu. Zmieniłem kable od alternatora do regulatora, bo były już ponadpalane. Między alternatorem a regulatorem...
Na 100% stawiałbym na regulator napięcia ale dlaczego czasami jest dobrze. Sprawdzić należy również masowanie silnika oraz styki w 4 pinowym złączu alternatora. Jak piszesz kostka jest 4 pinowa więc za pewnę kontrolka, wzbudzanie, sygnał do komputera i odniesienie akumulatora(napięcie). Sprawdź również szczotki alternatora, mogą się zawieszać.
wiązka kabli idąca od kostki którą podłącza się do modułu, a drugi koniec do kabli wychodzących z alternatora sprawdzona "pikaczem" kabel po kablu zginana i nie widać żadnej przerwy Sprawdzanie "pikaczem" instalacji niema sensu a jedynie żarówką 12 V 50 W gdzie jest jakieś obciążenie prądowe. Motocykl enduro więc instalacja mogła zgnić. Przed sprawdzanie...
AC- prąd przemienny i jak widzisz idzie do oświetlenia a z regulatora nie wychodzi tylko wchodzi spójrz na kostkę te z prawej strony i na strzałki obrazujące kierunek przepływu. A samowzbudny nie oznacza samo regulującego się alternatora.
Honda Shadow VT750 Custom z 83 roku. 750 ccm Dołączam zdjęcia silnika i regulatora. Od dołu do kostek wchodzą kable z alternatora, dalej żółtymi do stabilizatora. Wyjście stabilizatora to kable: czerwony, zielony, niebieski. http://obrazki.elektroda.net/69_12507549... http://obrazki.elektroda.net/46_12507550...
Patrz : http://www.hondafitjazz.com/manual/a00/h... Wg instrukcji zamieszczonej na tej stronie to uwalony regulator. Włączam zapłon, kontrolka się świeci, odpalam silnik kontrolka nie gaśnie. Odpinam kostkę 4P z alternatora, kontrolka gaśnie. Bezpieczniki wszystkie ok. Nie mam podejścia w domowych warunkach do...
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
trzeci przewód we wtyczce idzie do ECU czyli wg. schematu FR drugi to lampka pierwszy + po stacyjce. Po odłączeniu kostki od alternatora i włączonym zapłonie mam następujące napięcia: FR 5,05V wht/red L 11,23 blue/wht IG 11,21 blk/yel http://obrazki.elektroda.net/74_12241932... Dodano po 3 W końcu po wielu bojach udało się odkryć przyczynę...
Wyrzuc kostke pomiędzy przewodami alternatora a regulatorem, tzn po prostu zlutuj je na stale z pominieciem kostki. Wyjscie plusowe i minusowe z regulatora odetnij od instalacji i polacz bezpośrednio z akumulatorem-ale tez bez kostki, po prostu polutowane przewody z oczkami na końcu. Robilem tak w kilkunastu starszawych japońskich motocyklach, oni nie...
hehe Zacznij od początku czyli zdejmij przewód od kontrolki z alternatora . włącz stacyjkę i zobacz czy pali jeśli nie pali to znaczy ze instalacja jest ok . jeśli po podłączeniu pali to wpatruj się czy na wysokich obrotach przygasa delikatnie czy świeci swiatłem stałym . Jeśli świeci cały czas to znaczy ze za diodami wzbudzenia jest potencjał niższy...
Sprawa rozwiązana. Przeczyszczone wszystkie kostki, mostki usunięte - instalacja tak jak ją Japończyk zrobił. Nowy prostownik. Oprócz tego mogło być przebicie z niezaizolowanego połączenia z kabla od alternatora. Ładowanie aku na niskich obrotach 6.8V przy wyższych max 7.3 7.4V Dziękuję wszystkim za pomoc, off topic ;)
Witam. 1. Przy odpalonym silniku na kostce alternatora mialem 3-7volta. Motor zdychal, bateria zdychala. 2. Zamontowalem nowy alternator i: - bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, 10v przy 5000 obrotow...
ten czujnik jest w module zapłonowym po drugiej stronie od paska alternatora poza tym sprawdzałem opór na kostce przy ECU i jest taki jak na kostce przy tym przemienniku a uważam, że o ten przemiennik chodzi gdyż kiedy go odłączę i uruchomię auto nie pojawia się żaden inny błąd tzn. błędy czytam na wyłączonym silniku po uruchomieniu i włączeniu
Ja bardzo czesto omijam kostki, rowniez ta miedzy alternatorem a regulatorem poniewaz tam tez lubia sie wypalac styki. Bezpiecznik miedzy akumulatorem a reszta instalacji musi zostac, samo ladowanie nie powinno byc podlaczane poprzez bezpiecznik (w wiekszosci instalacji tak wlasnie jest). Wszystkie polaczenia lutowane
Witajcie ponownie, Niestety poprzedni temat zamknąłem bo myślałem , że już wszystko ok. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Niestety. Ładowanie na wolnych obrotach ok, ale podczas zwiększania obrotów rośnie do ~17 V przy 4,5-5 tys obr. Pod obciążeniem jest w miarę ok. Czyli włączone wszystkie odbiorniki. Po odłączeniu kostki z alternatora...
Rover 620ti (doładowana benzyna), silnik 2.0 hondy, rok 95. Padł alternator, próba reanimacji w polsce skończyła się zagotowaniem aku w niemczech. Altek został wymieniony na jakiś zamiennik - przy czym bardzo drogi. Po niecałych 3 tygodniach, wczoraj altek odmówił współpracy. Zauważyłem, że kolega (to jego samochód) nie założył jednego elementu, nie...
Bardzo proszę o pomoc: Auto: Honda Civic VII benzyna 2001r. Od kilku dni po odpaleniu auta nie gaśnie kontrolka ładowania. Na początku dodam że przeczyściłem klemy, masę silnika oraz styki i kostki na alternatorze. Oto co zaobserwowałem: - Przy przegazówce kontrolka gaśnie, ale po spadku obrotów znowu świeci - należy przegazować do 3tys i utrzymywać...
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
Witam, wygląda to na usterkę czysto prądową, trzeba zacząć od podstaw skoro klemy wyczyściłeś to należało by najpierw sprawdzić miernikiem ładowanie na akumulatorze i na alternatorze, potem dotknij jedną igłą - na akumulatorze a drugą silnika miernik ustawiony na woltomierz, jeśli wartość będzie bliska 0,00 to masa na silniku jest dobra jeśli warość...
Spadają obroty całego silnika, gdyż zdarzy mu się nawet zgasnąć (na obrotomierzu też ). Zauważyłem że mam pęknięte i zniszczone kostki od reflektorów H4 właśnie zamówiłem i czekam. Akumulator jest 1 roczny. A jak mam sprawdzić alternator ? P.s zauważyłem że jak włączę ogrzewanie tylniej szyby to też troszkę spadną ale nie tak drastycznie jak po światłach....
Witam. Składam zabawkę na weekendy. Bazą jest Honda transalp ordynarnie podniesiona i na kostkach. Potrzebuję silnika, jedyne co mi trzeba: -pojemność powyżej 500cm -moc najchętniej około 40-60 koni -2 czy 4 sów nie ma znaczenia -chłodzenie cieczą -dość mocny alternator -spalanie i głośność mnie nie interesują Budżet 1000zł, jedynie używane, żadnej...
Witam, przekleję swój post z forum hondy, tam niestety jedyną odpowiedzią było poszukanie okolicznego elektryka samochodowego... "Witam, od dłuższego już czasu mam problem z hanką żony ej9 1.4. Po odpaleniu rano, może nie od razu bo po dodaniu gazu zaczyna falować natężenie prądu skutkujące miganiem świateł obrotów itp, oraz nie działa prędkościomierz....
jack 63, ja niestety już doświadczyłem uszkodzenia akumulatora, co pociągneło za sobą szereg następstw, najpoważniejszym było uszkodzenie komputera, ale na szczęście uniknąłem wydatków rzędy około 500-700 euro (bo tyle mi krzyknęli w serwisie). Co do zaniedbań to jest ich wiele, tak jak pisałeś brak oleju, brak lub bardzo niski poziom czynnika chłodzącego,...
Witam Na wstępie przepraszam, jeśli post zamieściłem w niewłaściwym dziale. Zawsze mam problemy z "topografią" na tak rozbudowanych stronach, ale... do rzeczy: moje auto, to Honda City z 2009 roku http://obrazki.elektroda.pl/4471504700_1... , zbudowana na płycie podłogowej Hondy Jazz. Niestety, mimo dość "młodej" konstrukcji, (chociaż...
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
Na zdjęciu masz rezystor od świateł i regulatora napięcia (który był beznadziejnym rozwiązaniem układowym). Nie jest on konieczny do zapłonu, lecz jeśli chce się mieć dobre światła i ładowanie, trzeba usunąć ten rezystor, przerobić połączenie regulatora i zamontować typowy regulator od skutera. Dostrzegam że to wersja chłodzona powietrzem. Z tymi modelami...
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Witam serdecznie, na wstępie chciałbym oznajmić, że przeczytałem kilka wątków, opisujących podobną przypadłość, jednak moja jest nieco odmienna. W ubiegłym tygodniu kupiłem nowe radio BP Helsinki 220 BT. W moim samochodzie - Honda Civic VI miałem w oryginalne radio tej samej marki, w związku z czym wyciągnąłem stare, a nowe podłączyłem na te same kostki....
Żarówki palą się od dziur na drodze ! włukno rozgrzewa się i po wjechaniu w dużą dziurę poprostu obrywa się. Częstotliwość przepalania się zależna jest od wielkości dziury i zużytego zawieszenia. A strony no to wiadomo którąwpadasz tą przepala. Czesto też przepalają się razem obydwie. Rada: Mijaj dziury zrób zawieszenia albo załóż xenony chińskie bo...
Witam Wszystkich. Czy ktoś ze zgromadzonych może mi pomóc ogarnąć sprawę ładowania aku w motorze ? Motocykl z 2004 Honda Hornet. Problem w tym ze powyżej 3 tys obr nie ładuje..A oto opis sytuacji: Napięcie akumulatora 12.6 V. Załączam zapłon (świecą światła) prąd mierzony na + dodatnim przewodzie z aku (-) 5.8 A Odpalam silnik.. 1500 obr/min - Napięcie...
kostki alternatora honda kostki schemat kostki honda
orion schemat rozruchowy danfoss sprawność klimatyzatora
sterownik świateł dziennych proste uklady elektroniki
Prędkość obrotowa piły widiowej 50 cm do drewna Elektroniczny zegarek nie odmierza czasu po ustawieniu