Na znanym portalu aukcyjnym jest do kupienia - wystarczy wpisać "przejściówka iso renault", cena porażająca - około 10zł.
Kostka może być od lampki oświetlenia bagażnika, głośniki w tym modelu były w "bagażniku" na tych bocznych "parapetach" podtrzymujących półkę, daj zdjęcie tej kostki.
Jaki masz filtr paliwa? Plastikowy z paroma króćcami? Czy wkład, z 2 króćcami i kostką?
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Słabo kolego szukałeś, tu masz filmik z wymiany filtra kabinowego https://www.youtube.com/watch?v=VcGYzB2S... na którym widać rezystor 48s filmu ta większa kostka
Zółta kostka jest od sterownia z kierownicy lub wyjście na zewnętrzny wyświetlacz . Jakie radio tam podłaczasz ?
Jak mogę sprawdzić na krótko czy to wina nowego rezystora czy może sam wentylator się spalił. zewrzyj grube kable czerwony z czerwonym ,czarny z czarnym ominiesz opornik,lub sprawdź probówką napięcie grube przewody w jednej i w drugiej kostce.
Zaglądałeś chociaż do kostek żarówek?
Dziękuję Kolego jutro sprawdzę. Pytanie piny w której kostce?
Witam,moze ktos wrzucic schemacik albo opis kostki ?
A jak odkręciłeś to koło? Dodano po 4 działały normalnie wszystkie 4 zawory pod świecami. Przecież ich nie widać!! Po drugie wkręć świece i zobacz czy równo kręci. Dodano po 1 Nie wstyd ci takim cieknącym syfem brudzić kostkę?
Moze, jesli podasz mi typ auta 4 znaki po VF1 w VINie.
Sprawdzić czy rozrusznik dostaje prąd na rozruch jak nie to szukać przyczyny. Nie musi ale może być winna kostka stacyjki.
Zmierz rezystancję wszystkich głośników przy/w kostce ISO.
no majster zrobił licznik śmiga jak należy :D i przelitowal to... Dodano po 5 kurcze nie moge dodac fotki a mam zdjecie jpg. ;/ ale bynajmniej chodzi o dlawik,bezpiecznik te oporniczki i ogolnie elementy przy szarej kostce :]
Jeśli euro 3 to lipa. euro4 i 5 odpala po odłączeniu kostki od APM
Nie przewody nie były zmieniane , tak przelewy idą przez jakąś czarną kostkę .
Witam potrzebuje opis pinów modułu komfortu Renault Trafic 2. Moduł posiada trzy kostki
to radio jest tuner list i nie będzie chodzić ze starym typem wyświetlacza.
media markt,saturn,norauto to ze sklepów a z warsztatów alcar,mikar wejdź na allegro i poszukaj tej kostki i zobacz gdzie w wawie mają swoje sklepy...pozdrawiam
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
Tak o taką kostkę chodzi co na zdjęciach.
Witam, wyrwana i rozwalona kostka halogenu w Renault Trafic, niestety nie mogę znaleźć nowego zamiennika. Czy ktoś rozeznany w temacie mógłby się wypowiedzieć czy gdziekolwiek można ją znaleźć , czy pozosaje tylko kupno używki na szrocie? Przeszukałem internet , niestety bezowocnie. Dziękuje i pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/7421773300_...
Wklej fotkę kostki .
Witam mam to samo , ma ktoś rozpiskę licznika na 4 kostki?
Odkręć śrubkę i wymontuj, nic tam nie da się zepsuć. Oczywiście kostkę uprzednio odłącz.
Już znalazłem problem Świecącej sie kontrolki :) przeoczyłem kostkę :)
Witam, poszukuję schematu kostki wyświetlacza Johnson do renault espace iv lift.
Wystarczy przejściówka z oryginalnej kostki renault na ISO. Żadnych przeróbek nie trzeba robić. Wystarczy wyjąć oryginalne, włożyć kieszeń radia oraz wsunać radio.
https://bit.ly/3zhxi4y mam nadzieję że pomogę w szukaniu 😉
Temp .płynu .ten ktory jest nad czujnikiem połozenia wału i jest wpinany do tej samej kostki
Mam komplet kluczy tzw. wyjmaków ale po włożeniu pin nie wychodzi. Próbowałem na różne sposoby. Nie wiem może coś źle robie...
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
witam od czego jest ta kostka?
Zle wlozony bezpiecznik, poluzowane piny w kostce, gaz, alarm, tam szukaj.
Tutaj zobacz. https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Renau...
A wiązki kostki sprawdzone. Nie tylko oglądane.
Sprawdź stacyjkę, a właściwie jej kostkę.
Mierzone było multimetrem cyfrowym na kostkach wtrysków
Kostka B M3 i M4
Przy skraplaczu masz wyłącznik ciśnieniowy, który steruje m.in. wentylatorem. Jeżeli jest padnięty, lub ciśnienie jest za niskie, to nie załączy wentylatora. Może też nie łączyć kostka.
Szósty pin w kostce zasilania w kostce
jak odkręcisz poprostu wyciąg wyłącznik z kostki
Przerobić na zwykła polską kostkę, 5 minut roboty. Kostki dostępne w każdym motoryzacyjnym. Druga wersja, szrot, następna to serwis. Taka kostka w serwisie może kosztować koło 20 zł nawet.
Zgadza się radio ma może kod lecz nawet po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu nie wyświetla się nic a więc nie mam jak wprowadzić tego kodu. Sygnał zapłonu dochodzi na kostkę ISO.
Rozłączyłeś pewnie kostkę pod licznikiem podczas montażu
plus po zapłonie" i "światła pozycyjne Szukaj w bezpiecznikach, który jest po zapłonie, a który bezpiecznik jest od świateł. Możesz jeszcze lecieć po wiązce od świateł, gdzie idzie, to dojdziesz do kostki.
Poniże opis pinów.
Cześć, kupiłem Renault Trafic 2005 1.9 bez radia, bo jeździło w pogotowiu gazowym. Ma ktoś może schemat kabli do głośników albo jakikolwiek schemat, bo chcę zamontować jakieś nowsze radio. Nie mogę się połapać w kablach od głośników, bo są tylko 4, a muszę je lutować, bo odwalili wcześniej fuszerkę. Dzięki za pomoc z góry :) AI: Masz może jakieś zdjęcia...
Przedłużkę taką sobie zrobiłem, krokodylek nie wszedł mi do kostki.
Czujnik znajduje się nad skrzynia biegów za termostatem, na zdjęciu jest po lewej stronie niebieska kostka.
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Tak na radiu są opisy https://obrazki.elektroda.pl/5290990900_... Jakie te mają być kostki?
VECU jest po prawej stronie bezpieczników czarna skrzynka trzy kostki
Czy masz z tyłu dwa złącza białe i jedno szare (brak fotki tyłu)? Bo może złącze mikrofonu jest tak jak w radiu z Dacia.
Kolego jeśli chodzi o ręczny i coś nie działą wpisz w wyszukiwarkę hasło scenic kostka R2 .
Po zamianie kostek również musisz się przejechać autem.
Bezpiecznik, masa , kostki.
30 cm od pedału masz kostkę która szwankuje
Sprawdź dokładnie przewody od czujnika wchodzące w piny kostki, lubiły się łamać wewnątrz kostki albo nie mieć dobrego kontaktu, dognij piny w kostce aby mieć pewność 100% kontaktu
Nie ma. Wpisuje dłuższą treść więc nie ma napięcia na kostce
Czasami ludzie zmieniają miejscami piny w złączu diagnostycznym i traktują to jako zabezpieczenie anty kradzieżowe ,a poprzednik zapomniał o tym wspomnieć .Co do uszkodzenia tych wszystkich rzeczy jednocześnie to gruba przesad moim zdaniem . Napisz dokładnie co się dzieje czy nie odpala , jest słaba świeci się czerwony stop lub serwis itp
Gdzie znajduje się kostka diagnostyczna w Renault Laguna 1, rocznik '97? Jaki to typ kostki?
chodzi o przewody nie o kostki
Dzięki serdeczne za linka! Wycofuję pytania 2) i 3), jednak pytanie 1) ponaglam, ponieważ na zdjęciach widzę 2 kstki wejściowe. Jedna jest pewnie od radia a druga? Zasilanie? Czy zasilanie jest sterowane z radia?
A w którym miejscu znajduje się ta kostka?
Czy może zwarcie,lub śniedź na kostkach
Patrzyłeś na studio24?
EGR zamknięty sprawdzałem przed odpięciem kostki.
Faktycznie, biała kostka łączeniowa i urwany szary przewód. Tylko umieszczenie tej kostki... Trzeba wyjąć akumulator, zajrzeć do dziury patrząc na błotnik, zobaczymy czarną obudowę pod którą kryje się owa kostka łączeniowa
Również stawiam na kostkę stacyjki, lubią padać przy francuzach
i w związku z tym moje pytanie - pozostała niewpięta kostka. Dodam, że na pewno nie jest to kostka od czujnika ciśnienia doładowania ani od czujnika spalania stukowego (różnica w liczbie pinów). :?: :?: :?: No to przecież odpisałem że może być od czujnika wałka bo nie widzę na zdjęciach żeby był podpięty :D
ok dzięki będe musiał poszukać gdzieś tej kostki
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
L - to wyjście na lampkę, + to zasilanie wzbudzenia po zapłonie. Powinien być zamontowany właściwy regulator - osobiście polecam orginalny Valeo który kosztuje około 75zł. A i warto sprawdzic jak wygląda pierścień na wirniku, jeśli ma głębokie wyżłobienie po szczotkach polecam zregenerować cały alternator - koszt około 300-400zł. Dodano po 2 I przypomniałem...
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
A ile jest przewodów z białej kostki?
Posprawdzać czystość wtryskiwaczy, posprawdzać kostki wtryskiwaczy.
Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone? W następnej kolejności sprawdź przełącznik, dalej schemat do ręki i sprawdź kostki.
z tego co mi wiadomo to wiazka w siwej kostce zaczyna sia przy licznikach tam jest gdzies wejscie alebo za licznikami czesci tej kostki idzie do wyswietlcza a reszta do radia. A tam gdzie masz uciete te 3 jasnoniebieskie przewody to ktos sobie poprstu przerobil zasilanie(czerwony) mase(czarny) i pamiec(zolty) do radia nieorginalego a reszte ucial bo...
na stole ruszylo zegarek pokazuje! ale w samochodzie ciemnosc! jak uruchomic duzy lcd na stole? Dodano po 8 grunz! po podłaczeniu na zasilaczu ile ci pobiera? nic nie słychac? sprawdzałes w kostce napieci?
Ale co znaczy rozłączył gaz? Przecież to jest w instalacji cały czas. Wkładasz silnik dopinasz kostki.
Przy złym podłączeniu nie zadziała. Gdzieś mam rozpiskę. Ale nie znajdę od ręki. Patrz na schemat podłączenia, nie na kolory. Masz +, - i sygnałowy. Weź miernik i sprawdź.
Kostka stacyjki ?
Sprawdzenie polega pomiarze rezystancji tych czujników .
Sprawdziłeś podstawową rzecz czyli bezpieczniki? Po wymienia kostki światła świeciły?
W wolnym czasie sprawdze sterownik klimatyzacji, jest obok opornicy (rezystora) może coś zzieleniało w kostce
witam może to wina tego urządzenia co wyłącza wtryskiwacze benzyny zrób mostek w kostce
Na tym zdjęciu masz zaznaczony czujnik wstecznego, bieg zapięty - czujnik zamyka obwód.
Sygnał jest, oświetlenie wnętrza i kierunki też działają, która to może być kostka?
Dziękuje za porady ale Renault modus ma kostkę przy liczniku 40pin.
Odłącz kostkę opornicy i sprawdź czy na 1ym biegu pojawia się na kostce zasilanie.
Większość renówek miała kostki ISO lub głębiej czerwoną kostkę renaulta. www.studio24.prv.pl , nikt nie zgadnie co przez 13 lat w niej poprzerabiano. SławeK
Witam, też miałem podobny problem, tylko że teraz to jak dam mu obroty na ok 1500 do 2000 to chwile pochdzi i gaśnie całkiem. Jaka to może być przyczyna i w jaki sposób podłączyć kompa?? Gdzie wogóle szukać kostki??
Szukaj problemu w kostce pod fotelem.
Najprawdopodobniej diesel ale nie jestem pewien 2 kostki prosze o instrukcje jak podłączyć zasilanie i sygnał prędkości W załączniku zdjęcie tego licznika od tyłu czyli widoczne kostki
no to upewnij się czy na pinach napewno jest kontakt, może poruszć kostką na jałowym, jakie tam są wtryskiwacze?
Mam problem z dmuchawą w Scenicu najpierw chodziła na czwartym biegu Teraz w ogóle przestała chodzić Co mogę zrobić ewentualnie czy można w kostkę od panelu sterowania czasowo założyć zworkę do czasu naprawy gdyż jest zima wszystko marźnie. Ewentualnie jakie przewody mam złączyć w kostce
Przebieg jest w zegarach, zegary też są różne- z obrotomierzem, bez, z komputerem pokładowym, bez komputera, z wyświetlaczem przebiegu lub z mechanicznym drogomierzem i stąd różna ilość kostek.
Sprawdź przewody idące do czujnika i kostkę przyłączeniową.
kostki renault trafic kostki renault megane kostki radia renault
esp32 python wzmacniacz regulacja spoczynkowy zmywarka favorit pompa
Przełącznik funkcji Makita HR2450 - trudności z obracaniem Schemat ładowania silnika Tecumseh Formula 13.5 HP