Trzeba zablokować koło zamachowe, są takie otwory w obudowie wieńca zębatego a można to zrobić choćby dużym śrubokrętem.
http://obrazki.elektroda.pl/1310403400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1310403400_1...
1.4 i 1.6 mają inne koła zamachowe
Pompa klimatyzacji tzn. Sprężarka
Jeżeli pasek z bendiksa będzie dłuższy o jeden ząb, nadal będzie pasować. W tym wypadku po jego zwinięciu do kształtu koła będzie ono miało średnicę większą o długość dodatkowego zęba. Jest więc możliwe dopasowanie. Zostało zadane kilka pytań, na które nie odpowiedziałeś. Między innymi było też pytanie o to, czy są różne koła do tego silnika. Odnośnie...
Nawet nie próbuj blokować wału do odkręcenia w ten sposób. To co znalazłeś służy do blokowania wału przy wymianie rozrządu, a nie do odkręcania/dokrecania koła pasowego. Odkręcasz dobrym pneumatem i nasadką 18 mm. Ew. spróbuj zablokować wał za pomoca wkrętaka na wieńcu koła zamachowego.
żle Ci czyta prędkosć z jednego koła podczas hamowania(zaniża),wtedy ABS mysli że koło ma poslizg .
To jest blokada kół zębatych bo tam nie ma klinów i np przy wymianie na nowe wałki zablokował byś wałki na blokady z tyłu głowicy ale przy skręcaniu koła na śrubach na zdjęciu obciążenie skrętu mogło by pójść na pasek rozrządu. Blokada trzyma koła na miejscu więc zęby na pasku są bezpieczne...
Oczywiście, że można. Wyciągasz je tradycyjnie śrubokrętem. Tylko przed odkręceniem koła i KZFR musisz je zablokować. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
A zwróciłeś uwagę na pracę koła pasowego? Nie ma wibracji? Wytworzył się luz na łożyskowaniu
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Napewno ktoś wie a dlaczego ci nie napisze?Ja nie pamiętam ,zobacz między skrzynią a blokiem u góry, koło koła pasowego ,popatrz w blok,nie wiem.Nie jest problemem zlokalizować czujnik wału,więc nie powinno być nawet takich tematów.
Dla zainteresowanych napisze że robota spoko jeśli się ma klucze trochę chęci jest to do zrobienia, wymiary które pisałem simeringów są zgodne z danymi producenta renault, jedna ważna rzecz o której nikt to nie pisze a mianowicie koło pasowe wału korbowego to po którym kręci się pasek akcesoriów alternatora itp. To koło u mnie miało takie luzy że nadawało...
Ściągnij koło, zanurkuj pod samochód i na osi koła zobaczysz ponacinany odlew i zamocowany czujnik z którego wychodzą dwa przewody. Zerknij na allegro, tam widać jak to wygląda. Pozdrawiam.
Podstawa i rzecz najważniejsza to koło pasowe na wale wraz z paskiem.kolo zmiennych faz nie koniecznie jak nie słychać go przy odpaleniu auta po dłuższym postoju.jaki przebieg sugerowana auta :-) wracając do temu koła na wale.jesli koło ulegnie rozwulkanizowaniu uszkodzi ono pasek rozrządu i wtedy już nie jest wesoło jeśli chodzi o koszta.przy kole...
Skończył Ci się katalizator i sterownik widzi przerwę w obwodzie elektrozaworu koła zmiennych faz rozrządu. Napięcie na drugiej sondzie powinno się też trochę zmieniać przy dawaniu gazu w podłogę czy przy hamowaniu silnikiem. Powinno być też wyższe napięcie na niej przez jakiś czas na zimnym silniku. Jeżeli cały czas trzyma 0,45V to może być uszkodzona...
Człowieku - naprawdę bardzo Cię proszę usiądź sobie na pupie i nie wypowiadaj się w temacie, w którym nie potrafisz nic konstruktywnego powiedzieć. A mówiąc prościej - idź stąd, bo cię tutaj nikt nie lubi i nie zaśmiecaj mi tematu.
Co miałeś na myśli, pisząc, że wymiany samego wieńca nie proponujesz? Wymianę koła zamachowego?
Zakupiłem oryginał
He he, przed chwilą w swoim walczyłem z tym samym :D Wskakuj pod autko, na wysokości fotela kierowcy jest kostka łącząca tylne czujniki z resztą instalacji, tam szukaj, sprawdź przejście do kostek czujników, w ostateczności możesz wyciąć kostkę i lutować na "sztywno". W kostce sterownika, rozpruj izolacje i znajdziesz 4 pary biało czarnych przewodów,...
Zrywa się, odrywa ten wieniec który jest przyspawany do koła zamachowego.
mam pytanie do kogos kto cos takiego robił wczesniej mianowicie czy zdejmujac kolo kierowncy wystarczy odkrecic nakretke >? czy sa tam jakies jeszcze tajemnice ukryte ? czy wystarczy pociagnac kierwonice zeby zeszla ? a pozniej zakladajac wystarczy dokrecic ? i bedize trzymac ? bardoz bede wdzieczny za porade od kogos kto juz to robił Koło kierownicy...
Witam!! Mam w samochodzie głośny wydech i chciałbym go jakoś z ciszyć. Tylko jak ? Jest jeden Katalizator i reszta pusta rurka i jak wydech sportowy. Jest dosyć głośno i boję się mandatu oraz zabrania dowodu. Czy jak bym przed wydechem założył Katalizator to by coś dało ? Lub jakieś inne metody ?
Na początku pierwszego rozruchu słychać charakterystyczne stukanie. Jest to objaw uszkodzenia koła zmiennych faz rozrządu . Tyle tu wspaniałych fachowców którzy się przemądrzają jeden przez drugiego a najprostszej usterki nie potrafią usłyszeć , która istnieje w tych silnikach od początku wejścia do produkcji czyli jakieś 15 lat. :cry: Ale wozić się...
witam orientuje się ktoś czy do Renault Megane II 1.9 dci 120KM podejdzie sztywne koło na przykład z Renault Trafic? Czytałem że do Laguny zakładają i pasuje, ale laguna ma inną średnicę tarczy i koła.
Witam , jestem zainteresowany zakupem wygłuszenia maski i pokrywy głowicy do Renault Megane III (2010r) 1.5 DCI . Jeśli posiada ktoś takie części prosze o kontakt.
Jak zablokować wałek rozrządu, żeby odkręcić koło zębate? Pasek zębaty jest zerwany, muszę zdjąć głowicę, a pod kłem jest osłona blaszana więc z kołem nie zdejmę. Renault Megane Scenic 1.9dT 1997
Ponownie pytanie czy stuka jak stoisz i kręcisz czy jak ruszysz na skręconych kołach
Napewno ? Na pewno, w pierwszych K9K czujnik wałka czytał położenie z koła pompy, w nowszych czujnik już siedział w deklu nad wałkami
Zobacz zbieżność. Ja maiłem tak w Toledo że coś jęczało a było niby wszystko ok do czasu gdy nie zjadło mi opony od środka.
proszę zrobić zdjęcia dekla zamykającego ( tego od strony lewego koła ) tam jest oznaczenie typu oraz wyznacznika skrzyni. no chyba że to zostało zmienione
witam. Ja mam ten silnik tez z przebiegiem 250000 i ostatnio musiałem głowice ściągać. Powiem Ci że rozrząd był w stanie prawie nienaruszonym. Napinacz jeszcze na początku wysunięcia. Szyny napinające jak nowe, koła zębate też niepościerane. Coś nie za bardzo ten twój przebieg...chyba że nie dbałeś o jakość i poziom oleju
Megane III 2.0T F4RT. Na łuku w lewo słyszę wycie jakby łożysko. W prawo cisza. Wydaje mi się, że przy hamowaniu też słyszę. No to w ciemno wymieniłem prawy przód. Pudło. Wymieniłem teraz lewy przód. Też pudło. Z tyłu mam łożyska razem z tarczami które są jeszcze w miarę. Wymieniać w ciemno czy da radę je jakoś sprawdzić? Podniosłem oba koła i kręciłem...
U mnie jest ciekawe bo mogę wjechać w wyboje, dziury kamienistą drogą i nic nie stuka. Muszę skręcać kierownicą żeby stukało, ale muszą być spełnione dwa warunki ruchy kierownicą i przechył auta, jak prędkość będzie za mała to nie stuka przy skręcaniu, a znowu jadąc na wprost to mam taką nierówność że prawie koła odrywają się od asfaltu jakby jechał...
Sprawdź pierścień ABS na tym kole czy nie pękł albo się nie uszczerbił
Witam Ponownie Ponieważ ostatnio otrzymałem pytanie od jednego z naszych kolegów, dlatego piszę na forum dla wszystkich. Języka na liczniku w renault Megane nie da się zmienić na kablu za 50 zł trzeba mieć kabel z magistralą CAN, który jest na moją wiedzę praktycznie nie dostępny do tego programu. Dodatkowo jak by ktoś zmieniał język na liczniku to...
Podnieś oba przednie koła bo teraz stabilizator ciągnie ci wahacz do góry
tak jak pisze kolega wyżej liczone od strony koła zamachowego, ale jaki rozdzielacz? tam są 2 cewki o ile się nie myle (bezrozdzielaczowy)
Było to tak... bociana j***))) To jest samochód do roboty. Bardzo tani. Przyjechałem nim do jednej szkoły na zlecenie. Po robocie klucz nie zadziałał... wracałem pociągiem. Klucz był tylko jeden. Nie było szans go uratować. Kupiłem chiński na Allegro. Ale się nie powiodło go zapisać. Ok, główny problem ze stoi na terenie szkoły... Dyrektor prosi, żeby...
Wymień alu koła
Witam.Obserwując temat widze że straciłeś o wiele więcej czasu i nerwów niż to jest warte.Podjedż na test przyrząd odczyta usterke.Są dwie możliwości.OBWÓD CZUJNIKA (ale to raczej nie miałoby pokrycia ze wzrostem prędkości)i SYGNAŁ CZUJNIKA (bardzo prawdopodobne)co do sygnału wyjdzie dokładnie którego koła dotyczy i wtedy można sie uwiesić wszystkiego...
Felgi też trzeba umieć przeciąć. Ja tylko lekko je nadciąłem po wewnętrznej stronie. Widać było dopiero po odkręceniu kół. W starych trupach felgi stalowe od razu idą na złom, i przecięciem nikt się nie martwi. Poza tym nie chciałoby mi się odkręcać koła tylko po to, aby zrobić na złość firmie skupującej szroty. :D A tak ogólnie to ciekawy przypadek...
Dla mnie skomplikowane A poczytałeś instrukcję użytkownika ? Masz dźwignię awaryjnego odblokowania hamulca. 1 Silnik wyłączony !!! 2 coś pod koła żeby zapobiec stoczeniu się auta 3 zapięty niski bieg 4 użyj dźwigni zwalniającej hamulec
Główne dane Wartość parametru Tytuł Mégane III KZ2B Kasztanowy brąz VIN VF1KZ0Z0H54820893 Model Megane III Typ modelu KZ2B Data produkcji 02 2016 Numer fabryczny pojazdu E690632 Poziom wyposażenia EA2 Dodatkowo do poziomu wyposażenia LTD3 Dodatek do limitowanej edycji SAN513 Kod farby TED17 Tapicerka siedzeń welur Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj stosowania...
Koła zmiennych faz występuje? Rozrząd sprawdzony na blokadach?
U mnie w megance z 99 r. zapalanie się kontrolki ABS-u powodowały pierścienie zębate na przednich kołach, były pęknięte, a jeden był luźny i lekko przytarł czujnik, ale jeszcze go nie uszkodził. To było widać, wystarczyło wejść pod samochód i obrócić kołami. Wystarczyło wymienić pierścienie i po kłopocie. Co ciekawe jak pojechałem do ASO, żeby sprawdzili...
Śruby mocujące czujnik są trochę inne od standardowych "6" , nie zamieniliście w ferworze pracy?Na ''zwykłej" można zmienić odległość czujnika od koła .
No i gdzie to pytanie? Mogą być łożyska mcpersona, przekładnia kierownicza, krzyżaki lub mechanizm powiązany ze zmianą położenia koła kierownicy, blokada lub taśma do poduszki... Ale tu wszyscy mają szklane kule i zdalnie wiedzą co dolega Twojemu autu. Trzeba sprawdzać na aucie bo zdalnie to się nie uda.
Dobrze kodujesz ?, chodzi o to, że Renault liczy cylindry od strony koła zamachowego, tam jest pierwszy
jeszcze raz na spokojnie niech sprawdzi ustawienie paska i czy dokrecił koła zebate
może byc to wina słabo dociągniętego koła rozrządu lub nie odtluszczonego walu korbowego pod kołem zębatym
O ile pamiętam jest to czujnik halla, więc zabrudzenie samego czujnika tutaj wpływu nie ma. Błąd komunikacji mógłby świadczyć o niezapiętej kostce na czujniku, uszkodzeniu połączeń, ale również o tym, że czujnik nie wykrywa położenia wału - np przez niepoprawnym montaż (albo czujnika, albo samej dwumasy). Generalnie ponieważ to renault pomyślałbym o...
renault megane koła koła renault ustawienie koła renault
konfiguracja tablet goclever przekręcić wałek zmywarka piekarnik
naprawa udaru makita interfejs diagbox
Jak włączyć funkcję nagrywania w telewizorze Samsung? Volkswagen Passat TDI 2002 – objawy uszkodzonej pompy paliwa, szarpanie, gaśnięcie silnika