Dla kogoś komu padła myjka i zbiera pieniądze na drugą to można jeszcze sprzedać pozostałe bebechy. W moim przypadku K2 X-RANGE za 399zł posłużyła 2,5 roku. Na alledrogo i olx puściłem bebechy jak dotąd: głowica 55zł, króciec wys. ciśnienia+o-ring 20zł, lanca turbo+vario 45zł, wąż 6m CLick+pistolet 70zł, widełki przekładni planetarnej 20zł, silnik 50zł....
W króćcu jest tylko oringn nic więcej. Dokładnie są krople między aluminiowym korpusem a wychodzącym wężem To jest metalowa rura nie wąż.
Przy króćcu głowica - nagrzewnica https://allegro.pl/krociec-wody-vw-caddy...
Ja bym brał koniecznie coś z metalowym grzybkiem bo mam dosyć przecierania plastikowych. Co do żyłki to ja lecę od dłuższego czasu na najtańszej chińskiej "wzmacnianej" 2,7 mm najlepiej mi pasuje okrągła ale ostatnio zamawiając gaźnik kupiłem wzmacniany kręcony kwadrat. Co ciekawe zamówiłem najtańszy gaźnik 15 mm gardziel mimo iż fabrycznie 12 mm (kosa...
Jeżeli istnieje możliwość przewierć małym wiertłem gwint tej śruby , i spróbuj wykrętakiem ( to coś podobnego do gwintownika tyle że stożkowe i ma lewy gwint) , można też po zrobieniu małego otworu w tej szpilce która została wbić bit typu torks czyli gwiazdkę i kluczykiem wykręcić
pico 1 Miejsce wycieku atramentu stwierdzisz przepompowując wodę przez dysze głowicy z gniazd zasilania w zasobniku na tusze ( strzykawka , wężyk o odpowiedniej średnicy i ... naprzód). Moja strzykawka to 20ml i wężyk z gaźnika podkaszarki ( akurat średnice wężyka są odpowiednie) z założonymi na końce sprężynkami zabezpieczającymi przed rozciągnięciem...
wymieniłem dokładnie trójnik króciec wody razem z uszczelka pod czujnikiem, teraz gdy znowu tam zajrzałem i wypiąłem tą cześć wyglądała na nieuszkodzoną ale i tak miałem już kupioną nową więc wymieniłem i udało sie przejechac 50km bez wycieku. myslicie ze za drugim razem awaria byla z mojej winy bo cos za słabo zacisnąłem i po miesiącu jeżdżenia mógł...
Możesz samemu trzeba pamiętać aby z nowym czujnikiem zainstalować nowy oring i zawleczkę oraz najważniejsze to odpowietrzyć układ za pomocą zakrętki na króćcu głowicy. Jeden film na YT i sobie poradzisz.
Witam na wstępie. Stację użytkuję od 8 lat. Na początku w miarę zmiękczała, teraz dramat, głowica jak w temacie. Na wyjściu woda mimo „zaliczenia” całego cyklu twarda. Przeczyszczone, wydmuchane , wychuchane, sól jest, drożność wg mnie też. Przedmuchane dwa injectory oraz króciec z wyjściem ze zbiornika z solanką -ten do kanalizacji. Przez cały okres...
Zauważyłem że instalator puścił rurę zasilająca do grzejników pod rurą powrotną. Położenie rur nie ma znaczenia. Istotne jest, aby zasilanie wchodziło w górny króciec grzejnika, powrót natomiast ma wychodzić z dołu. Głowica oczywiście na zasilaniu, czyli u góry.
Dzięki za rozjaśnienie tematu, głowica już wymieniona a teraz została reszta. Dodano po 6 jeszcze jedno pytanie zastanawiam się czy gaźnik z dyszami 82 i fabrycznie przystosowany do pojemności 80 będzie odpowiedni, oraz mój stary króciec ma przy wylocie 17mm średnicy o ile większy powinienem kupić?
Możesz, ale ja ten zbiornik zostawiałem, zbiera się jakiś kondensat okresowo i można wypuszczać króćcem na dole. Port po lewej stornie zaślep. Układ smarowania dość prosto - wyjście z pompy na trójnik z trójnika na manometr i dalej w wał korbowy. Króciec do podłączenia oleju masz z przodu sprężarki, pod czopem sprzęgła. Ciśnienie regulowane przy pompie...
Jeszcze jedna prozaiczna rzecz przez którą często niepotrzebnie głowicę zdejmują to wężyk między głowicą a zbiorniczkiem wyrównawczym, a dokładnie to króciec przy głowicy który ma wąskie gardło i lubi się zatkać. Sto procent racji - szczególnie przy regeneracji oringów pod plastikowymi króćcami przy pomocy silikonu - na dobrą sprawę to przy działającej...
Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Na króćcu przy głowicy sprawdzasz oporność czujnika przy danej temperaturze.
Witam, nieszczelności w układzie dolotowym to popsikać w podejrzane miejsce plakiem jeśli silnik zmieni pracę mamy nieszczelność.Odnośnie chłodzenia to niestety tylko obserwacja jeśli auto jeździ na płynie w miejscach podejrzanych pojawi się coś typu śniedzi np przy króćcach głowicy,reszta to wzrokowo cieknie lub nie.
Gejzer - normalnie to co wlejesz z węża ogrodowego w otwór w głowicy zdąży wylecieć dołem zanim silnik się napełni, nie będzie tak jeśli wąż będzie miał wydajność hydrantu :) Jeśli silnik jest zapchany to woda nie zdąży spłynąć i wytryśnie otworem w który lejesz. W przypadku chłodnicy jest tak samo. kwok napisał: Możesz jeszcze go ciśnieniowo przelać...
Kruciec powinien być zaślepiony przez niego może nie palić i nie pracować odpowiednio może tez być do niego podłączony kranik podciśnieniowy lub zawór dopalania spalin nie może byc ten króciec otwarty
Witam. Mam problem z skuterem, zrobiło mi się coś takiego że jak go uruchomię wszystko niby dobrze jest, dodam gazu mniej więcej do połowy manetki to się ładnie wkręci na obroty ale po dodaniu max gazu zaczyna ostro mulić koło przestaje się kręcić i obroty mocno spadną słychać tylko tak jakby strzelanie z tłumika a po chwili gaśnie później trzeba chwile...
Witam. Kiedyś przerabiałem temat wymiany uszczelniaczy zaworów w swoim Mondeo. Można zmienić uszczelniacze bez rozbierania silnika. W miejsce świecy zapłonowej (lub żarowej) wkręca się króciec i po zablokowaniu wału korbowego podaje ciśnienie do cylindra (z kompresora). Przy zamkniętych zaworach w głowicy można wyjąć uszczelniacze i ponownie zamontować....
Ten błąd najczęściej oznacza uszkodzenie głowicy jak już wcześniej napisano. Ale i też może oznaczać znaczne jej zapchanie - głowica mając spory opór plucia atramentem pobiera większy prąd i elektronika to interpretuje jako jej uszkodzenie. Czasami udaje się ją "zreanimować". Opisywane w sieci resetowanie na niewiele się zda, błąd przy niewielkim zapchaniu...
Pieprzenie w bambus z tym płynem. Robiłem Epsony u autoryzowanego importera jeszcze w czasach gdy ludzie nie wiedzieli co to jest kolorowa drukarka (1994 rok). Później przez wiele lat miałem do czynienia z ludzmi od następnego importera (Pierwszy stracił autoryzacje- jak zwykle kasa). Owszem płyny są ale drogie a skutecznoś jest troszkę przereklamowana....
czy w kabinie czuć taki słodki zapach ja nie to w tylnej dolnej części silnika jest taki plastykowy króciec one często przy niskich temperaturach pękają lub się zniekształcają przy uszczelce w pisz w wyszukiwarce króciec układu chłodzenia audi koszt około 25 zł bardzo często tam występuje nieszczelność w audi i ciężko ją zlokalizować bo ubytek płynu...
że bez powodu zaczyna ciec Ale to tak może gwałtownie się rozszczelnić, bo wcześniej nic się nie sączyło, rurka się nie pociła itp. Ostatni raz rurka była odkręcana jakieś 3 miesiące temu bo była głowica zrzucana, ale przez ten czas nie było żadnych problemów nic nie ciekło, nie kapało. A tu w ciągu jednej chwili się to wszystko zrobiło... A króciec...
Rozebrałem, a raczej zniszczyłem taką samą glowicę, która nie działała w żadnej drukarce (najprawdopodobniej nie wysuszyłem jej dokładnie po myciu w wanience), następnie ją zbadałem i oto co ustaliłem: Problem jest w sitku, które znajduje się pod króccem ssącym głowicy. Jest bardzo drobne (na oko 10 razy drobniejsze niż siatka głowicy). Jego zadaniem...
Maglownica stukała. Wystarczyło podkręcić kierownica na postoju (takie szarpniecia lewo-prawo). O chlodnicę nie miałem pretensji. Uznałem że skoro padła tam, to pewnie właśnie padła by mi podczas jazdy. Nie wiem dlaczego piszesz jakbym uważał inaczej. Co do wycieku - wyciek przy łączeniu króćca do bloku silnika. Jeden wymienił króciec i dał jakąś -...
Witam, po przerobieniu aprili sr 50 z wtrysku na gąźnik motorek pracował pięknie palił od strzała, po jednym dniu przestał chodzić, odpala na wolnych obrotach chodzi, gdy dodaje gazu gaśnie... zworka na przepustnicy na srodkowych pinach zrobiona, membrama nowa gaźnik nowy 21mm. króciec nowy, cylinder airsal z głowica nowe. Co to może być ? ecu ? cewko...
Pacjent to zafira A z silnikiem Z18XE z LPG Przywiózł mi ją kumpel, bo męczą się z nią w pewnym warsztacie od ponad roku. Jak w tytule tematu. Na zimnym silniku do ok. 50-60*C silnik kuleje. Po pierwszym odpaleniu jest ok i chwilę pracuje równo. Po chwili bądź po ruszeniu zaczynają się problemy. Jedyny błąd jaki się pojawia to P302 - wypadanie zapłonu...
Witam. Spróbuj wyczyścić głowicę płynem do udrażniania głowic z allegro, miałem podobną sytuację najpierw wydruki miały pasy a potem w ogóle głowica się zapchała i nie drukowała. Wyjmij głowicę z drukarki wlej płyn do zakrętki i włóż głowicę dyszami do dołu i pozostaw ją do namoknięcia na około 12 godzin. Po wyjęciu głowicy z płynu wytrzyj ją, zamontuj...
Pewnie że dostaniesz, w sklepie motoryzacyjnym pytaj o króciec głowicy. Pisząc trójnik masz na myśli ten gdzie są czujniki. Ten gumowy oring oczywiście też kupisz bez problemu w tym rozmiarze. http://obrazki.elektroda.net/19_12706605...
czyżby lewe powietrze ? Ale gdzie i jak sprawdzić ?? Pod króćcem na głowicy jest ebonitowa podkładka ,która często pęka przy dokręcaniu .
Sprawdzić czujnik temperatury na króćcu w głowicy do chłodnicy. http://obrazki.elektroda.net/54_12358173...
Na początek sprawdź strzykawką z wężykiem czy płyn do czyszczenia głowic wypływa z dysz. Zachowaj przy tym czystość by drobiny kurzu nie dostały się do wężyka lub strzykawki. Ustaw karetkę głowicy nad gąbką, wyjmij wtyczke z gniazda sieciowego, zdemontuj ostrożnie skaner uważając na delikatne taśmy. wyjmij kartridże, podłącz strzykawkę z wężykiem pod...
głowica jak przypuszczaliście jest dobra (...) są dobre podróby i złe podróby, przy kupnie termostatu można się walnąć bo obie nazwy są podobne (Wernet i Wahler) ten nowy termostat co mam to jest firmy Wahler - to dobra czy zła podróba? moim zdaniem brak tego otworu nie ma znaczenia masz rację bo w głowicy tego otworu też nie ma (na uszczelce nowej...
Witam Mam problem z swoim Keeway TX z silnikiem AM6 Dd kiedy go kupiłem używanego,z chińskim cylindrem 90 chodził całkiem dobrze choć nie nalezał do najmocniejszych, z gps jakieś 80 km/h maks, po paru tygodniach jazdy kiedy jechałem na 5/6 biegu z manetką odkręconą do końca nagle jak by coś chwycił i zaczał przerywać, stało się to tak nagle. Od tamtego...
Przy wyjęciu termostatu spuściłem wszystko z auta, z chłodnicy odginając króciec i wężyk jak i z silnika przy odkręconym korku zbiorniczka wyrównawczego :) I udało mi się wlać 2L a kolejny wchodzi ale po kieliszku. Nie kumam o co chodzi. Na marginesie dodam że po zalaniu tych 3L odpalam silnik, płyn albo stoi w miejcu albo sie lekko podnosi ale nie...
No więc po długich eksperymentach i przejrzeniu całej jednostki doszedłem do tego że moto jeździ już w miarę dobrze. Co do tej niby katastrofy, to dlatego że moto był przeciążany i nie był robiony żaden remont silnika od 10 lat. Nawet zimą był używany. Gaźnik chciałem wymienić, był uszkodzony gwint pod dyszę, kiedyś krzywo ją wkręciłem i zjadło gwint...
Widzę coś ciekawego na forum... Po pierwsze zapraszam wszystkich na www.fsoptk.pl i na forum FSO-Polonez Tuning Klubu. Tam możemy wymienić się doświadczeniami bo stworzone tam było kilka ciekawych swapów. A odpowiadając na pytanie: Silniki serii k16 są ze sobą zamienne niemal w 100%. zasadniczo różnią się pojemnością, numerem silnika ;). i głowicą (1,8...
Silnik od malucha jest przede wszystkim najprostszym z powodu układu chłodzenia i najdostępniejszym. Ale...któryś z kolegów napisał gdzieś tam wcześniej, że wywiercił spawy otworowe w moście od żuka by wyjąć jedną połówkę do skracania. Zapomniał natomiast dopisać w jaki cudowny sposób tego dokonał???? Mnie przy pomocy wiertarki stołowej i wierteł z...
Przepraszam, że zakładając temat pierwszym razem nie zastosowałem się do pkt.11 regulaminu. mam nadzieję, że teraz zrobiłem to prawidłowo. Chciałbym opisać problem, który mnie po prostu przerósł, a przede wszystkim zaskoczył Ale po kolei. Było dokładnie tak: 1.pomierzyłem ciśnienie sprężania w cylindrach 1 cylinder 14, 2 cylinder 14, 3. cylinder14,...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
Wymień na "pałę" czujnik 4-pinowy, na króćcu wychodzącym z głowicy.
Skoro sprawdzałeś to ok. Zakorkowany "wiechciem" silikonu z poprzednich napraw dolot pompy? Nie wiem dokładnie jak tam jest to rozwiązane, w każdym razie w podobnych silnikach wylot pompy wodnej, ten nad wylotem termostatu idzie metalowym przewodem na "tył" silnika - z niego rozprowadzone jest ogrzewanie i dolot wody ze zbiorniczka wyrównawczego, powrót...
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele pomoże...
Ślady płynu nie są jednoznaczne. Przemyj to dokładnie, zrób ciśnienie aby mieć pewność, że to nie przepuszczający oring między króćcem a głowicą albo pęknięty króciec.
mam pytanie co do wymiany krocca glowicy silnik 1,8 adr.dostep do srub jest zeby odkrecic od glowicy ale dalej laczy sie dwoma srubami z ta metalowa rurka co idzie wzdluz glowicy i jedna jesy od spodu ze nie ma dojscia,,pomoze ktos ja ja wykrecic?krociec u mnie jest tego typu co ma dwa wejscia na dwa czujniki jeden zaslepiony jest
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
W myślach miałem przypadek gdzie źle została podłączona masa silnika, ale raczej tutaj to nie jest to. Uwagi odnośnie wyjmowania silnika. Przewód rozrusznika od ramy. Węże układu chłodzenia odłącza się poprzez odkręcenie plastikowych króćców od głowicy i od wlotu pompy, mają one oringi. Nie trzeba skutera kłaść na bok. Co do licznika, w pierwszej kolejności...
Według mnie jest to sprężarka z ikarusa, a te dwa króćce są od chłodzenia głowicy cieczą.
Czujnik temperatury jest z tyłu głowicy w plastykowym króćcu wodnym. A to co rozebrałeś to grzałka w obudowie termostatu.
Na króćcu wychchodzącym od głowicy ,w roczniku 99 raczej kwadrat
Wyciek z króćca głowicy usunięty nowy płyn chłodniczy rozwiązało kłopot
Kiepsko zrobiony remont. To silnik z aluminiowym kadłubem -więc często planowanie samej głowicy to zbyt mało. Jeśli ubywa płynu niewiele, to olać sprawę. Jeśli zaś sporo, to niestety znowu czapka w górę. Dla spokojnościu obejrzałbym jeszcze dokładnie chłodnice cieczy, bo gniły, króćce chłodnicy oleju i króćce głowicy - czy nimi się nie leje.
gdzie on się znajduje ? Patrząc przodem powinien być z prawej strony silnika zamocowany w króćcu na wężu wychodzącym z głowicy.
To będzie proste pod warunkiem, że potrafisz przejrzeć samodzielnie okablowanie od tego czujnika G62, który wychodzi Ci z króćca głowicy silnika a konkretnie z jego pinów nr 1 i 3. Skoro kupiłeś nowy czujnik to jak myślisz - gdzie będzie tkwiła przyczyna braku połączenia z nim lub zwarcia przewodów - z pewnością nie w samym czujniku. I odpuść sobie...
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Wymiana czujnika temperatury nie jest zbyt skomplikowana. Należy spuścić nieco płynu chłodniczego. Czujnik ten znajduje się w króćcu wylotowym z głowicy silnika do chłodnicy. Wymiana czujnika: wyjmij zabezpieczenie, wyjmij czujnik, wstaw nowy, zabezpiecz. Uważaj by nie uszkodzić uszczelki. Napewno sobie poradzisz :D Pozdrawiam
Pompy dokręć na 60-65 Nm Z wtryskami musisz się trochę pobawić aby wszystko było szczelne. Wciśnij wtryski w gniazda, jarzmem mocującym ustaw dokładnie by równo wchodziło w zagłębienie pokrywy zaworu dekompresyjnego. Dokręć śrubę jarzma na 3-5 Nm, włóż króciec wtryskiwacza w gniazdo głowicy i wkręć tulejkę mocującą również na 3-5 Nm. Ustawi się wtedy...
Ale dobrze kumam że właśnie przez ten króciec z głowicy idzie olej ? Więc może śrubka jest za długa , jeśli jest fabryczna może tak być że aluminium rozjechało się i zatkało się wejście do wałka . Podłuż na próbę kilka uszczelek i zrób test i sprawdź czy jest tam przelot do króćca którym idzie olej z głowicy .
W króćcu przy głowicy, masz zaznaczony na czerwono na rys. Ma 4 piny.
Najszybciej wyciek masz z króćca w głowicy od strony skrzyni, dobrze się przyjrzyj.
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
A nie masz tam świec żarowych za głowicą w króćcu wodnym? Z drugiej strony przerobiłem coś podobnego.Po wymianie termostatu po roku nie dogrzewał się.Okazało się że jakieś paproch podlazły pod termostat i był delikatnie uchylony(prawie niewidoczne- ale woda się sączyła)
Racja. W T4 silnik jest pochylony, ale i tak wybrał bym 1,9. Wracając do głowicy to ten króciec odpowietrzający jest wkręcany. Odlew głowicy jest ten sam, wkręca się tyko korek albo króciec. Poprawcie jeżeli się mylę.
NIe masz pompki w zbiorniku, przekaźnik jest jak ustalono już od jeża, a sprawdzając instalacje sprawdź jeszcze działanie włącznika sterującego tym przekaźnikiem w króćcu wychodzącym z głowicy do górnego węża w chłodnicy. Nie pamiętam kolorów, nie niebieski bo to czujnik dla ECU , chyba czerwony,wyłącza prąd po przekroczeniu ok 50 stopni, zły kontakt...
Powietrze dodatkowe podawane na zimnym silniku i to przez krótki czas w celu rozgrzania katalizatora. Jak słychać wentylator od powietrza dodatkowego, to pewnie zapchany otwór w głowicy . Trzeba odkręcić króciec i zobaczyć . Błąd P 042 to prawie zawsze zużyty katalizator. Najlepiej właśnie podejrzeć w blokach sondę za katalizatorem, na biegu jałowym...
Dzien dobry, czy zawor bypass moze by w ogole zamontowany w taki sposob jak u Kolegi shrcc na zdjęciu, czyli podejsciami w strone dolu? Na wszystkich shematach podlaczenia producent proponuje montaz z podejsciami ku gorze. Pytam, poniewaz po montazu zmiekczacza i wykonaniu czynnosci zgodnie z Waszymi radami woda u mnie dalej twarda Może być do góry...
Jest przy nogach pasażera na słupku. Ważny jest też sprawny czujnik na króćcu głowicy.
Nie chcę polemizować bo nie ma sensu . Tu jest wycinek chłodnicy http://obrazki.elektroda.net/62_12526521... Tak wygląda termowłącznik w chłodnicy http://obrazki.elektroda.net/15_12526522... A to jest czujnik temperatury / montowany w na króćcu przy głowicy http://obrazki.elektroda.net/33_12526523... Wentylator masz jedno czy dwu...
Silnik AVJ. Chodzi o króciec wkreconych w głowice. Pomiędzy silnikiem a ściana grodziowa.
Ok przepraszam za zamieszanie, rozebrałem jeszcze raz pompę i znalazłem miejsce w jej głowicy, przy króćcu wylotowym. Ciekawe że pompa działała bez niego. Nic wspólnego z olejem.... Jak sugerowało AI. Temat do zamknięcia. Pozdr. J.
Zaślepki są z tyłu bloku, trzy szt. i dwie po bokach.Od strony skrzyni to nie wiem dokładnie ale raczej się tam nie dostaniesz bez wyjęcia skrzyni.Bo chyba skrzynia zasłania połowę zaślepki.Sprawdź czy nie cieknie z króćca głowicy pod pompą vacum bo tam często leje.
Witam spotkałem się z podobnym przypadkiem w golfie III. Tylko,że tam jeszcze ubywał płyn z chłodnicy, powodem były wżery pod plastikowym króćcem na głowicy, oprócz tego sam króciec był mocno zdeformowany, a jego powierzchnia styku z głowicą niepłaska. Przy małym ciśnieniu w układzie nic nie ciekło, jak złapał temperatury to leciało.
Czy czuć LPG z zbiorniczka cieczy? Czy na benzynie to samo? W golfach jakiś wężyk lubi zapchać się przy króćcu głowicy, ktoś to opisywał..
Część, Wymieniam w swoim kompresorze sprężarka na taką z Ikarusa z chłodzeniem wodnym. Jakich króćców do głowicy użyłeś oraz jakich średnic przewodów. Możesz podać namiary gdzie kupić takie króćce.
Tak, cieczy. Jeśli dobrze pamiętam był w króćcu do górnego węża chłodnicy na głowicy.
Sprawdź drożność cienkiego wężyka między króćcem na głowicy a zbiorniczkiem wyrównawczym, sam króciec też, bo tam jest najwęziej.
Po pierwsze to drożność wężyka między króćcem na głowicy a zbiorniczkiem wyrównawczym, dokładnie to rurka tego króćca się często zapycha jak ktoś np jakiegoś "uszczelniacza" doda. Wtedy brak obiegu bo pompa nie chce się odpowietrzyć.
Czujnik temperatury- troszkę w lewo od zaznaczonego i 15 cm w dół. W króćcu wodnym przykręconym do głowicy z tyłu.
Ten silnik ma dwa czujniki temperatury. Po lewej stronie na króćcu obok głowicy, drugi na wyjściu z chłodnicy na dole po lewej stronie.
Nie. Ktoś niepotrzebnie wyciągnął ( odkręcił ) plastykowy króciec przyłączeniowy z głowicy pompy a ten zaworek znajduje się właśnie za tym króćcem. Jeśli dobrze myślę, powinien być mocno wciśnięty i dociskany do głowicy dość mocną sprężyną ale nie wiem, czy oryginalnie ta sprężyna opierała się o ten króciec czy nie... Całkiem możliwe że tak, i po wykręceniu...
Jeśli masz na myśli plastikowy krociec z boku głowicy to mam w nim jeden czujnik I właśnie tam powinny być minimum 2. Jeden dwu-pinowy, i drugi cztero-pinowy. Możliwe, że ktoś coś kombinował i dorobił czujnik na wężu. Możesz dać zdjęcia tego króćca przy głowicy?
oznaczenie silnika możesz odczytać z nalepki przyklejonej do blachy podłogi bagażnika lub w samej wnęce na koło zapasowe, tu masz opis co dane symbole oznaczają : http://images30.fotosik.pl/214/4a60ef8a9... ponadto symbol silnika jest też na nalepce u góry osłony rozrządu i na samym silniku na bloku - bezpośrednio pod króćcem wodnym przy głowicy,...
Jest w króćcu wodnym głowicy pod pompą tandem : http://images40.fotosik.pl/187/d861cab26...
Luźny wężyk, który trzymasz w ręku ma być połączony z króćcem na głowicy cylindra. Ssanie tam jest elektryczne. Ciężkie zapalanie nie ma związku z tymi wężykami. Króciec na gaźniku, jak solo rzecze - wężyk i gdzieś pod silnik.
Wygląda to tak , jak by kolektor wodny nie był od tej głowicy lub odwrotnie !? :|
Termostat jest montowany w głowicy na dojściu. Aby go zamontować, lub zdemontować musisz zdjąć głowice. Tak, ale w przypadku nowszych, "szybkich" silników Piaggio z głowicą pięciokątną oraz PureJet. W starych LC były głowice kwadratowe, o ile dobrze się orientuję, w nich termostat znajduje się pod króćcem wylotowym płynu chłodzącego, nie trzeba wówczas...
Jest z tyłu głowicy silnika czyli od strony grodzi w komorze silnika w króćcu wodnym wychodzącym pod pompą tandemową czyli paliwa i podciśnienia i ma wtyczkę na 4 piny.
Czy czujnik temperatury który jest w chłodnicy na dole przy króćcu jest taki sam jak czujnik przy króćcu wodnym który jest z boku silnika przykręcony chyba do głowicy. Bo szukam samego czujnika do króćca wodnego. Samochód opel corsa d 2010rok, 1.4 100km, silnik A14XER.
Termostat znajduje się pod króćcem na głowicy, za osłoną paska rozrządu (króciec wylotowy na chłodnicę). W bloku za pompą nigdy w 1.6 nie widziałem.
Potencjometr sprawny ale źle ustawiony, szkoda że nie zmierzyłeś przed na jałowym ile jest napięcia. A czujnik temperatury silnika masz prawidłowy? mierzy się między obudową a pinami na 1 i 2 te same wartości do obudowy i sprawdź czy krócieć ma przejście na głowicę masę. I czy masz podłączone dwie masy w kolektor ssący kabelki na oczkach.
Dobra, zadzwoniłem i kolega powiedział, że podmieniał korek (na konic zostawił ori), luzował ciśnienie na postoju a mimo to płyn kapał (u mnie w garażu też, do kanału nie wchodziłem). Może jakiś krócieć ale ten przy głowicy też sprawdzał.
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Gaźnik wyczyszczony, podkładka między króćcem a głowicą też nowy oring, króciec cały nowy bo troche był popękany I objawy dalej takie same. Dodam że regulacja nic nie daje a żeby miał wolne obroty to śrubka od obrotów musi być wkręcona do oporu... inaczej gaśnie.
Cienki wężyk między zbiorniczkiem a króćcem na głowicy, sprawdź jego drożność.
dzięki za info, doprecyzujmy Twoje podpowiedzi: 5W40 (mineralny, półsyntetyk, syntetyk) / do LPG ? Ja myślę aby dać półsyntetyk... Choć w pewnym sklepie serwisowym od wózków, gościu zasugerował mi 15w40 ?! Jeszcze jeden temat: Z głowicy od strony alternatora wychodzi stalowy króciec od rury do góry chłodnicy (trójnik 35/20) który przestał być trójnikiem...
Czyli na Twoim zdjęciu jest to 8. A nie 9. Niestety nic nie zrobisz bez zakupu nowej tej śruby "trójkątnej" z oringiem. Czyli 130 na moim zdjęciu. Po odkręceniu musi zawsze pójść nowa. Jest to uszczelnienie głowicy pomiędzy króćcami. Tam jest specjalny stożek, który przy dokręcaniu się zgniata i uszczelnia. Oring służy jako dodatkowe uszczelnienie.
Króciec odmy, pokrywy głowicy.
króciec parownik króciec pomiarowy citroen króciec
wymiana pamięć grafik gramofon unitra instrukcja serwisowy przekładnia wiertarki bosch
as946 przestrojenie dahua podświetlenie
Tryb serwisowy pralki Haier - jak wejść i diagnozować? Jak nabić duże koło rozrządu na wałek?