Na półośce nie ma żadnej nakrętki. Podnieś tył. zdejmij hamulec i kręć kołem, jak się zablokuje postaraj się wyczuć czy blokuje łożysko przy kole, czy coś w przekładni.
Rozwaliłeś przeguby. Kręć kołami na postoju dalej... Skręć koła maksymalnie w lewo lub prawo i zawracaj powoli (bez kręcenia w miejscu) na jakimś parkingu. Jeśli coś chrobocze czeka Cię remont...
Ja tam dałem sobie spokój z testowaniem olejów na tym silniku. W instrukcji jest napisane żeby lać olej najlepszej jakości, ja bym nic nie zmieniał jeśli silnik Ci pracował elegancko. Koledzy chciałem się Was zapytać jak precyzyjnie udało wam sie wycentrować zębatke na kole? U mnie zauważyłem że łańcuch jak kręce kołem jest raz ciasno raz luźno, czyli...
Pokazujesz łożysko. Masz pewność, że to łożysko hałasuje? Po zdjęciu paska jak kręce kołem to słychać chrobotanie.
Podłączyłem miernik i nic nie pokazuje jak kręce kołem https://obrazki.elektroda.pl/6135028400_...
Tego jeszcze nie sprawdziłem. W domu będę o 16.30 dopiero. Jak kręce kołem gdzie jest wentylator to iskra nie przeskakuje za każdym obrotem.
Ubierz rękawice ochronne i mocno kręć kołem pasowym i musi wskoczyć.
Z 20 lat temu naprawialem te mechanizmy i jeśli dobrze pamiętam to silnik pracuje ciągle i napędza koła zamachowe z osiami do których taśma jest dociskana za pomocą tych rolek które nie chcą tobie teraz opaść. Mniejszy pasek powinien chyba napędzać miedzy innymi koło zębate na którym są rowki. Wybór funkcji jest realizowany chyba tak: Naciskasz przycisk...
najprościej weź kawałek pręta metalowego.Wykręć świecę.W otwór po świecy włóż ten pręt , i kręć kołem magnesowym do momentu kiedy tłok będzie w GP.Na tym pręcie oznacz ten punkt jako 0.zaznacz od tego punktu w dół i w górę skalę mm. Zacznij od 3mm. przed GP tłoka. Jak nadal nie zapali to zmniejsz ilość mm. Czy ten silniczek ma zapłon elektroniczny,bo...
łożysko silnika chodzi ok. tylko jak kręce kołem, lub nawet je zdejme to przy kręceniu jest opór i skrzypi. wydaje się że dzwięk dochodzi właśnie z łożyska. może woda tam się dostała? moze faktycznie cos się dostało? ale w jaki sposób? jak mam tam zajrzeć, odkręcić śruby na około bębna?
Ustaw wycięcie koła pasowego na pierwszą z lewej kreskę na obudowie łańcucha rozrządu włącz zapłon , podłącz małą żaróweczkę 12v między masę a tą śrubkę od aparatu gdzie podłączony jest kabelek do cewki zapłonowej. w łóz aparat tak żeby przerywacz jak go wsadzisz był zwarty i kręć aparatem w lewo(odwrotnie niż wskazówki zegara) az żarówka sie zaświeci-...
Witam wszystkich, otóż mam problem z zapłonem cdi wyciągnięty ze skutera 2t otóż nie ma iskry prąd jest na module 12v ale gdy kręce kołem to nic sie nie dzieje nie dochodzi prąd na cewke WN zobaczcie swoim okiem czy wszytko jest dobrze podłączone mam schemat jak podłączyć. Pozdrawiam.
Napisałeś,ze buczy podczas jazdy na wprost i przy skręcie w lewo. Przy skręcie w lewo łożysko prawego koła jest dociążane i ono może powodować buczenie Zrób jeszxze jeden test- podnieś przód auta, złap dłonią za sprężynę z prawej strony i drugą reką kręć kołem, jak poczujesz mrowienie w sprężynie to masz uszkodzone łożysko.Dla pewności i porównania...
Witam: deromano: Wkładałem dobrą kasetę [ z tym ząbkiem ] i nie chce się wcisnąć ten przycisk. bipower: szum pochodzi z głośnika, można go regulować obydwoma potencjonometrami. Silnik wogóle się nie kręci. Napęd działa normalnie tzn. gdy wcisne play i kręce kołem zamachowym to wszystko obraca się normalnie. Tylko silnik nie chce ryszyć. P.S. Nie mam...
Podnieś auto na lewarku i kręć kołem. Licznik w pełni elektryczny, więc "bączek" odpada....
Dziękuję za pomoc. Jest jakis problem z podziałem pradu, mowiac po laicku... Pomierzyłem napiecia i wyszło mi że za malo dostaje tylna lampka, wszystko zżera przód i stąd problem jako że nie umiem sobie poradzic inaczej, działam tak... Przed jazdą zdejmuję oprawke przedniej lampki z żarówką, kręce kołem, tylna lampka pieknie sie swiaci, kondensator...
Odkręć od zwijacza przewodu przewód zasilający, będzie łatwiej przywrócić prawidłowe ustawienie sprężyny. Jak już masz zwijacz bez przewodu to zwolnij hamulec i kręć dużym kołem w stronę tej pani na zdjęciu :) Najpierw sprężyna troche sie wygnie a potem będzie już cofać tzn. tak jakby chciała zwijac kabel, więc pomagaj sobie hamulcem. Po przekręceniu...
Podnieś na lewarku i kręć kołem. Jeżeli to łożysko to wyraźnie usłyszysz.
piotr-st jak juz pomyliłeś wszystko ze wszystkim to zalej sobie ten stator wypuść sobie końce wszystkich cewek na zewnątrz a potem je łącz jak sobie chcesz co trzecia czy co drugą będziesz wtedy miał możliwość sprawdzenia która opcja jest lepsza, kręć kołem i łącz, kręć kołem i łącz i tak dalej i tak dalej tylko ponumeruj sobie cewki
Odebrałem Wan-AW z remontu, zatarły się panewki i łożysko na wale. Obecnie są wymienione panewki, uszczelnienia, pierścienie. Zastanawia mnie, że gdy kręce kołem pasowym przy pompie to słychać uciekające powietrze jakby z pokrywy(tej, na której jest przykręcony manometr ciśnienia oleju). Test taki robiłem kręcąc ręką, nie podłączałem jeszcze kompresora....
Wrzuć bieg i kręć kołami.
Witam. dziękuje za porady na pewno je przetestuje. Mam jeszcze jeden podajnik dolny i po włożeniu go do drukarki kartki się nie zacinają (przynajmniej na razie wydruk około 30 kartek). Przełozyłem element blisko rolki w szufladzie - taka metalowa, trochę czarna tuba i przełożyłem sprężynę z tego drugiego podajnika, niestety również zacina papier. Rolki...
To wychodzi na to, że muszę znowu wyjąć skrzynie żeby to sprawdzić czy może jest na to jakiś sposób żeby to zobaczyć? Załóż klucz na wał i kręć w ciszy wałem, to może usłyszysz czy rzeczywiście trze blacha. Albo podnieś lewą stronę, bieg 5 i kręć lewym kołem, jest wygodniej. Nie ma drogi by zobaczyć blachę za kołem. Jedyny dostęp to po wyjęciu rozrusznika...
0,5cm Bo tam jest długa droga między górnym a dolnym kołem. I nie kręć silnikiem do tyłu podczas zwolnienia napinacza bo wtedy sie on na full odchyla i przeskakuje o kilka żebów pasek i cała robota psu na budę..
Podnieś prawe koło do góry dociągaj cięgło i kręć kołem na nie wciśniętej blokadzie. Jak zacznie zazębiać to popuść ze trzy obroty, skontruj i po sprawie.
To może zobacz to na jakimś podnośniku. Przód w górę i kręć kołami. Może jakaś blacha trze czy coś. Zobacz te blachy co są przy piastach. Te co osłaniają tarcze hamulcowe. Czasem się skrzywi czy wpadnie jakiś kamień między blachę a tarcze i trze.
1. Podłącz oscyloskop i kręć kołem. 2. Sprawdzenie po zdemontowaniu - podłącz na zewnątrz, sprawdź oscyloskopem lub multimetrem zmiany po przyłożeniu magnesu. Pierwszy sposób pewniejszy. pozdrawiam
Masz znaki na kole prasowym i obudowie rozrządu. Wykręć świecę włóż w fajkę połóż na silniku i kręć kołem prasowym. Przy włączonym zapłonie iskra ma przeskoczyć jak szczerbinka na kole będzie między znakami. Czujnik położenia wału wymieniłeś na nowy? A sprawdzałaś przewód od wtyczki do modułu?
Auto ustaw na luzie,Włącz zapłon,Kręć kołem zamachowym w prawo ręcznie,Słuchaj kiedy przeskoczy iskra trzask i Zobacz na znaki na pokrywie rozrządu i wycięciu koła ,musi być na pierwszym z chyba 3 znaków ostatni znak 0 st.
przedmuchiwałem kompresorem kolektor czy jest możliwość żeby sadza dostało się do tłoków Słuchajcie blokuje coś mi silnik bo podniosłem koło odkręcam w lewo na maksa nie chce zrobić obrotu na 6 biegu i przykręca mi dwa razy do jakiegoś momentu i dalej nie kręci coś blokuje mi silnik Teoretycznie nagar z kolektora mógł przykleić się między otwarty zawór...
A może skrzynia?? :idea: Łożyska nie słychać od 20km/h jak to autor napisał na początku chyba że jest kompletnie wysypane ale wtedy byłby już konkretny luz...podnoś auto i kręć kołem najpierw, jeśli piszesz, że od takiej prędkości słychać to coś usłyszysz.
Jak jest podwójna cewka to powinien być chyba 1.6Ohma ale mimo wszystko bez niego iskra ma być,sprawdź co z przerywaczem-podłącz zarówke do zacisku aparatu a drugi koniec do masy i kręć kołem pasowym czy zarowka sie zaświeca i gaśnie.Jeśli tak jest to masz uszkodzoną cewkę. Pozdrwaiam.
Silnik 1hc102 - Andoria S15 Czy układ smarowania musi być szczelny aby w tym silniku pompa zębata tłoczyła olej? Mam zdjętą obudowę rozrządu,koło zamachowe plus ten dekiel za kołem i jak kręce korbą to koła zębate pompy wyglądają tak jak na poniższym obrazku czyli wygląda jakby pompa wogole nie tłoczyła oleju. Nie pojawia się wogole olej w kanale olejowym...
Wlej trochę oleju w cylindry. Odepnij kostki zasilające od cewek i kręć śmiało. Chociaż ja na początek obróciłbym silnik ręcznie za śrubę po środku koła pasowego wału.
Żeby sprawdzić zapłon odepnij przewód od cewki ten co idzie do aparatu zapłonowego .Podepnij jeden koniec żarówki 12v do odpietego przewodu a drugi koniec do cewki tam gdzie wypiołeś przewód. Scąg fajki z świec na wszelki wypadek .Włącz zapłon i kręć kołem na którym jest pasek klinowy .Żarówka będzie świecić ale kiedy zgaśnie to porównaj znaki na pokrywie...
Nigdy tej śruby nie ruszałem ale wydaje mi się że musi być dokręcona mocno. Może na wałku jest specjalna fazka przeznaczona na tą śrubę i trzeba w to miejsce trafić. Podłóż materiał pod stopkę otwórz maszynę tak żeby było widać dole wałki i kręć kołem i zaobserwuj czy wałek na którym jest transporter z tą śruba robi ruch i czy transporter chodzi tak...
Tylko przypadkiem nie kręć teraz wałem bo możesz uszkodzić zawory.
Co do żwawości kręcenia wydaje mi się być dobra. A pulsacje na przewodach wtryskowych czuć? Ustaw go na luzie daj maksymalny gaz i kręć wałem, ale nie poprzez rozrusznik. Załóż klucz na nakrętkę wału w kole pasowym lub kręć sprzęgłem-kołem zamachowym jeśli jest taka możliwość. Powinieneś usłyszeć charakterystyczny dźwięk wtryskiwacza. Albo zaopatrz...
sprawdź sprzęgło jednokierunkowe alternatora . Przyblokuj wirnik i kręć kołem pasowym powinno w jedną stronę ciągnąć wirnik a w drugą chodzić luźno tak jak bendiks w rozruszniku .Podczas ruchu luźnego powinno się obracać luźno bez zacięć jesli tak nie jest to sprzęgło jednokierunkowe do wymiany .
Koła się kręć w miejscu przez chwilę czy zatrzymują się od razu? Jeżeli po wymianie jest identyczny problem i zatrzymują się przy małym obciążeniu to szukał bym problemu w sterowaniu silnikami, małym prądem itp.
Samochód na podnośnik, kręć pojedynczo kołami i odczytuj prędkość.
Oscyloskop na wtyke pompy, piny czujnika TL i kręć kołem, ewenualnie miliwoltomierz. A przedni czujnik był walnięty czy wymieniałeś na pałe, albo przez złą diagnoze. Czujniki jakie indukcyjne? Co do przewodów raczej będą ok skoro na postoju gasi lampkę. Troche dziwne to że jak odłączysz czujnik kontrolka gaśnie. Czy ten ABS działał ci kiedyś czy tak...
tak jak kolega wyżej napisał pompa albo po prostu kable od czujnika robią zwarcie - na te kable działają czynniki zewnętrzne więc z czasem coś mogło nawet podczas jazdy uszkodzić wiazke... Dodano po 1 spróbuj na przekręconej stacyjce podnieść z jednej strony auto i kręć kołem - jeśli pompa jest ok to powinieneś słyszeć jak pracuje...
Witam Po 10 cyfrowym numerze pompy sprawdź w dokumentacji jaki ma być kąt wtrysku. Ustaw silnik w górnym martwym punkcie na 1 cylindrze. Znak na kole pompy oraz na kole zamachowym. Wkręć czujnik do pompy. Napręż go do 4 mm [czujnik 10mm] lub 2 mm [czujnik 3mm] Wycofaj silnikiem w lewo do momentu kiedy na czujniku przestanie opadać wskazówka. Wyzeruj...
Przed nakreceniem filmu wymontuj pierscien dociskajacy podkowę oraz zdejmij podkowę .Pozostaw tylko chwytacz ,następnie kręć bardzo powoli kołem pasowym i nagrywaj pracę czwytacza z igłą (bardzo powoli).Bo natym filmie nic nie widać i dzieje się za szybko.
Podczas jazdy przy skręcie w lewo notorycznie zapala się kontrolka ESP co skutkuje tym iż system ten nie działa na prostych kołach zdejmij kierownice i kręć delikatnie taśmą w lewo do lekkiego oporu żeby jej nie zerwać i potem w prawo, policz obroty od lewej do prawej, cofnij na środek i załóż kierownice, idę o zakład ze jest kierownica z taśmą o jeden...
Witam Folia może wyglądać dobrze, ale może się słabo przekręcać na grzałce - wymontuj fuser - kręć kołem zębatym i patrz czy obraca się równomiernie bez zacięć - można też włożyć kartkę miedzy docisk a folię i sprawdzać jej przejście - jeśli są problemy z obrotem należy fuser rozebrać, zdjąć folię wyczyścić wszystkie elementy z pozostałego smaru folię...
najprawdopodobniej uszkodzonyn napinacz prawego holdera (zdemontuj napęd -silnik rozrządu i i kręć ręcznie kołem głównym-zobaczysz co blokuje)powodzenia ,pozdrawiam
witam mam taki problem mianowicie mam głowice od jelcza. Zaworki nowe. I jak krecę kołem zamachowym reką to dmucha i zasysa z jednej dziury co moze byc nie tak?
3 grubsze to uzwojenie silnika. 5 a nie 6 to zasilanie i wyprowadzenia czujników Halla. Pierwsze sprawdź czy masz zasilanie 5V na czujniki. Czarny to masa, czerwony +5V. Druga sprawa to sprawdź czy każdy z czujników zmienia swój stan przy kręceniu kołem. Nie kręć od razu pół obrotu tylko powoli, najwolniej jak potrafisz. Ma się zmieniać stan na wyjściu...
To tak jakby chwytacz nie robił pełnego obrotu w stosunku do igielnicy. Kręć kołem tak, aby igła przesuwała się w dół i stanęła w martwym punkcie. Powoli kręcisz dalej i igła zaczyna się unosić ku górze. Ustaw tak aby oczko igły było 1mm poniżej zęba chwytacza. Jeśli tak ustawisz, to wtedy przesuń chwytacz tak, aby ząb wystawał minimalnie poza igłę....
cały zawór to koszt kilku tyś zl, jedna cewka ok 700, jeśli dobrze rozumiem działa tryb 4ws i krab,postaram się wyjaśnić jak najprościej, blok z elektrozaworami działa w następujący sposób: lewy elektrozawór( 2 cewki) na bloku ( lewa strona siedząc na fotelu operatora) jest od załączanie krab i aws prawy elektrozawór na bloku( 2 cewki), przednia cewka...
Podnieś do góry prawe koło, zdejmij cięgno pod kabiną z dźwigni wychodzącej z przystawki. Kręć kołem do tyłu załączając jednocześnie napęd. Poczujesz jak przeskakuje sprzęgło kłowe a gdy wskoczy to masz napęd automatyczny. Upewnisz się bo koło do tyłu nie będzie się kręciło a do przodu tak. Ciąg dźwignię dalej w górę kręcąc kołem do przodu. Powinien...
Odpalanie na lince zostaw na później a najpierw zakręć silnikiem, jak nie masz kogoś kto się zna na tym to podnieś jedno koło napędzane, daj na 5 bieg i kręć ręką kołem zgodnie z kierunkiem obrotów podczas jazdy do przodu. Zobaczysz czy silnik nie jest zablokowany.
Przyczyna moim zdaniem może być banalna. Wykręć po kolei wszystkie czujniki abs i je wyczyść mogą być poprostu zabrudzone. potem spradz jezeli bedzie dalej nie tak to podnieś samochód na lewarku i podłacz miernik do czujnika abs w kole , nastepnie kręć powoli kołem powinny naprzemiennie pojawiać się 2 różne wartośći. I tak pokolei wszystkie 4 koła....
Pozycja END STOP to po prostu EJECT. Jeżeli masz pozycję STOP to kręć w lewo kołem (137) rys.2 aż do oporu. Teraz popatrz na zębatkę (65) rys.7 i zapamiętaj jej ustawienie. Następnie kręć w prawo kołem (137) tak aby zębatka (65) obróciła się dokładnie o 360*stopni. W tym położeniu należy zamontować windę zgodnie z rys.7 zwracając uwagę aby dokładnie...
A jednak ma magnes w środku tak jak pisał wal-ker - zwracam honor czy jeśli ma to jest to czujnik halla? Jakie powinno byc jego napięcie zasilania? Na razie podpiąłem się do 5 v wychodzących z mojego licznika i na wyjściu mam 1,8 v na stałe i impulsy ujemne raczej bo jak kołem kręce to napięcie odczytywane z cyfrowego multimetru spada. Czujnik ma kable...
Kondensator do masy i do kabelka niebieski +12 na cewce, drugi kondensator do masy przerywacza i styk przerywacza. Kręć ręcznie kołem od silnika i po zdjęciu kopułki patrz czy przerywacz się rozwiera 0,5mm , jak masz na cewce +12V musi być iskra , zostaje regulacja zapłonu. Sprawdzenie okablowania przerywacza i jego styku, to żaróweczka na styk przeywacza...
Zobacz czy jak zakręcisz jednym kołem to nie pokazuje czasem prędkości na kilku kołach. Kręć każdym z osobna i patrz jakie prędkości pokazują się w pomiarach.
No tak masz racje w zerknę na sprzeglo racze to będzie problem . A rozrusznika nie da sie założyć odwrotnie dosyć dawno temu kręciłem jakimś kołem zębatym i tłoki chodziły ale nie pamiętam jakim . Nie chodzi o odwrotne podłączenie rozrusznika,bo masę bierze z obudowy,więc się nie da.Chodzi o akumulator. Szczególnie w motocyklach trafiaja się takie...
Witam posiadam Hyundai i20 z 2009 roku, od samego początku miała miejsce taka sytuacja acz sporadycznie, że ... - po wjechaniu do garażu gdzie na końcu trzeba wcisnąć hamulec żeby nie przywalić w ściane jeżeli ktoś go wcisną ostro zamist minimalnie a było po deszczu lub był mróz na drugi dzień aby ruszyć trzeba było to robić delikatnie bo przednie hamulce...
Załóż pasek, obracaj wałem ręcznie (załóż klucz i kręć śrubą na kole pasowym) i obserwuj co się dzieje.
Zdejmij ślimak i ręcznie kręć powoli dużym kołem obserwując opory mechanizmu.Może masz pęknięty zębnik na silniku?
Jak tak włożysz aparat to już nie będzie trzeba przekładać bo tak jest poprawnie, ewentualnie możesz przewody poprzekładać jakby się okazało że ktoś wcześniej pozamieniał, kolejność 1342, pierwszy oczywiście od strony rozrządu i na ten przewód ma wskazywać palec gdy wałek rozrządu ustawiony na 0T. Zamiast wyginać się z 19-stką możesz podnieść jedno...
Najlepiej byłoby, jakbyś siedział w kanale, a ktoś ruszałby przód tył, z naciśniętym hamulcem, wtedy sam zobaczysz gdzie stuka, bo możliwości jest kilka. Spróbuj ruszyć na max skręconych kołach, jak stuka to przegub zewnętrzny do wymiany. Jeżeli nie, to podnieś samochód z tej strony, z której stuka, wrzuć bieg (silnik wyłączony) i kręć kołem w lewo...
Witam wczoraj pojawił mi się problem z absem, dokładnie zaczeła migać kontrolka ta pod wyłącznikiem świateł i kontrolka od hamulca ręcznego, migają równocześnie. Nie wiem co się stało, podpiołem pod vaga błędów nie ma żadnych, czujniki otrzymują sygnał. Profilaktycznie wyczyściłem je ale dalej to samo. Dodam że w tym czasie co się zaświeciła były myte...
podpiąłem rovera pod program Cdif2 i wyskoczył jeden błąd 30 niestety bez opisu. Program nie ma możliwości odczytu parametrów. Na wtyce zasilania i masa jest czujniki kół mierząc na wtyce mają oporność ok. 1.65 kOhm jak kręce kołami napięcie się pojawia czyli prędkość kół widzi .Dodam że błąd da się skasować ale jak przejade 30m to powraca. Może ma...
To tak pół żartem pół serio, a lepiej jak rozleci się coś co jest nie sprawne na testach , a nie na drodze zablokuje i krzywdę zrobi jemu czy jeszcze komuś. A poważnie, sprawdzenie dyfru nie jest takie proste i oczywiste wcale.( chyba ,że rozbierzesz i sprawdzisz) Kolego M.B.S. podnieś oś do góry tak jak to zrobiłeś, koła by jednakowo lekko się kręciły...
Wyjmij rozrusznik i kręć silnikiem. U mnie na kole zamachowym są dwa otwory. Poniżej jakiego ciśnienia sprężania silnik kwalifikuje się do remontu ? To chyba normalne że każdy chce wyeliminować przyczyny słabej pracy silnika zanim zabierze się za remont i wyda kupę kasy.
Zdejmij pasek osprzętu odpal bez i zobacz czy jest zmiana jeśli tak to kręć każdym z kół rolek i słuchaj jaki dzwięk wydaje jeśli po zdjęciu paska odgłos nie ustąpi to pytanie kiedy wymieniany był rozrząd ? bo może rolka paska rozrządu wyje.
Mam pytanie odnośnie magneto jak sprawdzić najprościej czy jest dobre czy uszkodzone ? Dodam że podłączyłem diodę LED do bateri , baterię do fajki i styku gdzie podłącza się kabelek do wyłącznika zapłonu to dioda zaświeciła się słabym światłem,a jak podłączyłem baterię do fajki i rdzenia cewki to dioda też zaświeciła się słabym światłem. Dodam też że...
Śieca była kupowana nowa ma jakies 5 mies i dodam jeszcze ze jak juz zpali motor to strzela w gaznik i tłumik... Ewidentnie masz źle ustawiony zapłon. Wykręć świecę w jej miejsce włóż śrubokręt , kręć ręką kołem magnesowym a drugą ręką trzymaj śrubokręt aż wyczujesz, że tłok doszedł do GMP , obserwuj moment otwarcia przerywacza ( ja tam między platynki...
Podnieś samochód jak do wymiany koła i wtedy kręć kierownicą. Czy dalej skrzypi? Podłóż pod koło dwie płyty stalowe (jedna na drugiej) 20x20cm o grubości rzędu 5mm, oczywiście samochód postawiony na koła (zmniejszone tarcie o podłoże). I pytanie: czy skrzypi podczas kręcenia kierownicą? Podejrzewam górne łożysko kolumny McPhersona, ale chcę wyeliminować...
A po co od razu histeryzować z mostem? Sprawdź pierwsze hamulce, one zaolejone lubią robić bałagan, podnieś ciągnik do góry i kręć jednym kołom a potem drugim tak by przeciwne stało w miejscu a kręciła się skrzynia biegów. Jeśli przy obu będzie coś szarpało to wina leży od mechanizmu w stronę skrzyni. Jeśli tylko jedno to od koła przez zwolnice do dyferencjały...
Witam nie wiem czy temat jest wciąż aktywny, ale widzę, że mam podobny problem z moją maszyną do szycia mimo iż nie jest to firmy łucznik zadam pytanie, może ktoś się znajdzie, mądrzejszy, będzie znał odpowiedz i mi na nie odpowie. Moja maszyna jest jakaś chyba firmy sew1 czy coś takiego, ale mniejsza o to. mam problem taki że nawijałam na szpulkę nitkę...
Witam. Klucz oczkowy 15 i kręć ile masz siły.
Czy da się sprawdzić czy to krzyżak pękł bo jak kręce bebnem to jest cicho nic nie szumi więc łożyska są ok chyba. Ruszałem na boki kołem pasowym ale nie było luzu.
Może ktoś wymieniał łożysko w tej pralce.Chodzi mi o te nie od strony koła pasowego.Wygląda jakby było wkręcone w plastik,który ma dwa wgłebienia jakby do kręcenia,ale jak tym kręce to się ani wykręca ani nie rozktęca tylko kręci się w kółko.
Tak wszystko sprawdzone pasek naciągnięty. Jak kręce talerzem to te koło pod spodem kręci się, ale jak ciągne go na kołach to te koło pod spodem nad przekładnią nie kręci się. Podejrzewam że coś nie daje napędu na te koło. Nie wiem spytam się... Jest tam jakiś klin który blokuje te koło???
Nie patrz na znaki na pasku. Ustaw wałek na znak (kręć bez obaw silnik jest bezkolizyjny). Potem ustaw koło zamachowe na ząbek 0st w otworze pod cewkami. Załóż pasek. Zrób przy pomocy klucza 13 dwa pełne obroty silnikiem. Ustaw znowu koło zamachowe na ząbek 0st i zobacz czy koło wałka jest na znaku. Jak jest- gotowe. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Zawsze...
Przeczuwam że R271 jest tym żółtym pokrętłem, a R272 tym szarym kołem. Czy R271 jest jakiś inny, i czy jego przeczyszczenie będzie takie samo jak 104 MHz? Odwrotnie, R271 to ten duży z szarym kołem, a R272 to ten mały z żółtym pokrętłem. Obydwa czyścisz tym samym Kontaktem PR lub tak jak napisałem, izopropanolem. Absolutnie nie używaj jakiś perfum,...
A teraz pilnuj czy nie ma zbyt dużego apetytu na olej. wyjaśnij proszę dlaczego może teraz "wcinać" olej? (uważasz że te ciśnienia mogą już oznaczać zbytnie zużycie pierścieni? no chyba że wcześniej to niezupełnie rozpylone paliwo mogło się częściowo do oleju przedostawać ) Dodano po 5 I kolejny problem - chciałem sprawdzić ew. ustawić początek wtrysku...
Podnieś przód i bez odpalania kręć kierownicą. Jeśli nie będzie skręcało kół a kierownica lekko będzie się kręciła to orbitrol niesprawny lub zapowietrzony układ. Jeśli będzie skręcało koła to może być za mała wydajność pompy. Oczywiście przyjmuję, że podłączenie do orbitrola jest prawidłowe.
Prosty sposób na sprawdzenie mechanizmu: 1.Zdejm FRONT PANEL 2.Zdejm windę(dwa wkręty, rozłącz pasek i tasiemkę) 3.Zdejm zespół ładowania( trzy wkręty, rozłącz złączkę od silnika i MECHA SW) 4.Kręć ręcznie kołem rozrządu w kierunku ładowania na dysk do momentu docisku rolki dociskowej do osi CAPSTAN`a i maksymalnego wysunięcia naprężacza taśmy w lewą...
Jeżeli ten sygnał jest w formie cyfrowej to mam rozumieć że niema możliwości wpięcia . A może by tak do czujnika przy kole przód lewe ,jak nim kręce to szybkościomierz się wychyla.tak myślę po chłopsku,nie wiem czy dobrze. :?:
Wykręć świece, podłącz do masy i kręć ręcznie wałem. Jak iskra przeskoczy, przestań kręcić i sprawdź jak mają się znaki na kole pasowym i obudowie rozrządu.
Przy włączonym pilocie kiedy to koła kręcą Ci się jak "szalone" kręć czym chcesz , ale PAMIĘTAJ WSZYSTKO SOBIE ZAZNACZAJ żeby powrócić do punktu wyjścia . Jeżeli w końcu się zatrzymają ,a w pilocie zadziała dźwignia jady przód tył , no to będzie to :)
Będzie lekki problem. Prawidłowe naprężenie paska wymaga użycia przyrządu specjalnego (nr FIAT 1860745200+1860745100),który jest prosty do wykonania,ale coś kosztuje. Nie wiem czy nie lepiej powierzyć to serwisowi. Jeśli upierasz się na własną działalność to (rozumiem,że pasek już zdjęty) : kręć wałem,aż wpust czułenkowy na którym osadzone jest koło...
Witam wszystkich!Otóż po wielkich trudach doszedłem gdzie tkwił problem i tu wielkie dzięki dla Darko b oraz Jajasiu za wskazówki ! A mianowicie ściągnąłem paski klinowe łapie za koło pasowe wału korbowego a na nim luz złapałem więc za śrube dokręcającą koło zębate wału i patrze lużna dokręciłem ręką luz się zmniejszył! Wykręciłem srube ręką i koła...
Witam Koledzy. Mam pytanko w zeszłym tygodniu miałem wymienione łożyska jednak z prawej strony z przodu huczenie zostało przy 80 kmh.Podniosłem auto i jak kręce to czuć przy przegubie wewnetrzym taki szum/tarcie oraz mam luz na półosi miedzy skrzynią a kołem czy to może być przegub wewnętrzny??
Generalnie układ odpowietrza się sam. Dla pewności postaw auto na podnośniku tak, aby przednie koła były w powietrzu i na uruchomionym silniku kręć maksymalnie kierownicą w obie strony przytrzymując kierownicę przez chwilę w skrajnych położeniach.
Nie znam budowy takiego przeguby, nigdy nie rozbierałem, ale chyba jest na krzyżaku. Do demontażu zrzucam obydwa sworznie i wyciągam piastę/zwrotnicę. Podejrzewam, że wystarczy odpiąć dół i by wyszła, ale nie mam siły się z tym szarpać. Jak dam rade to jutro dobiorę się do starej półosi
Poruszaj delikatnie kierownicą, lewo-prawo, nie kręć mocno, tylko poruszaj. Druga osoba kładzie rękę na sworzniu końcówki kierowniczej i usiłuje wyczuć czy jest luz. Stuk, puk podczas ruszania kierownicą, a także zmiana położenia końcówki do zwrotnicy ? poinformuje Cię o luzie. Podnieś koło i złap za oponę na górze i na dole, poruszaj jakbyś chciał...
Cewka w magneto według serwisówki powinna mieć rezystancję 192-288 u mnie po zmierzeniu jest - 708 ohm Skąd wziąłeś takie dane? W serwisówce jest podane co innego: http://obrazki.elektroda.pl/6695600400_1... Pierwsza uwaga. Masz cewkę zasilającą z trzema wyjściami, ale nie wiem czy jedno z wyprowadzeń nie jest połączona z masą. Dlatego...
Podnieś przód samochodu aby koła były w powietrzu. Następnie złap za koło i kręć prawo/lewo. Nie musisz uruchamiać silnika. Jeśli wszystko lekko pracuje, to pozostają łożyska na amortyzatorach do wymiany, jeśli nie, to odręcasz końcówki drążków i znowu ta sama próba. Jeśli same koła bez przekładni skręcają się lużno i przekładnia też to pozostają tylko...
Motronic możę będziesz wiedział co nieco o Ke-motronicu. Samochód trzyma ładnie obroty koło 900. Podczas jazdy robi coś takiego że obroty na luzie podczas toczenia zostają na 2000 i tak trzymają dopóki się nie zatrzymam nawet jak jade2-3km/h. Silinik 9A w Passacie. Większość rzeczy mam już sprawdzone i nie mam pojęcia co dalej, Raz sie zdarzyło że miał...
Cze, mam taki dziwny problem z cinquecento 700 mianowicie ostatnio było otarcie z krawężnikiem (z lewej strony). Niby wszystko jest ok: opona cała felga nie pokrzywiona, schodzi tylko powietrze przy rawkach ale to nie problem. Jadę dalej a tu nagle kierownica chodzi ciężej i nie w każdym punktcie odbija. Myśle skrzywiony drążek kierowniczy. Wjeźdzam...
Rocznik 93'. A jak ustawiam zaplon: podłączam żarowkę(jeden przewód pod masę drugi do aparatu ustawiam koło zamachowe na 10 stopni i kręce aparatem aż się zaświeci. Jak juz ustawię to kręcę kołem o jeden obrót i na drugim tłoku jest wcześniej o 2-3 stopnie. Kręcę dalej i na pierwszym tłoku jest dobrze. Dmuchac dmucha (i to nawet dobrze). Po przejechaniu...
Tu chyba będzie potrzebna wiedza z matematyki Kręć dalej, po kilkudziesięciu obrotach znów pojawią się na swoich miejscach :) Już złożone i jeździ .... ręcznie nie pokręcę.....łańcuch ma 152 ogniwa- przypuszczam ,że po tylu obrotach lub 304 znów by się zgrały. Tylko dlaczego się rozjechały.... tak na "chłopski rozum" powinny się po 2 obrotach pokryć...
Najbardziej prawdopodobne jest opóźnienie wtrysku w wyniku luzów eksploatacyjnych powstałych w przeniesieniu napędu pompy. Czy silnik kopci przy dodawaniu gazu? Jeżeli tak to nie sugeruj się znakami na kole zamachowym. Odkręć przewód pierwszego wtrysku, i zamontuj na nim kapilarę ( cienką przezroczystą rurkę, np wkład od długopisu) kręć silnikiem zgodnie...
piorun kołem enkoder kołem pomiarowym kręcenie kołem zamachowym
kamera cofać przekaźnik mercedes lusterko prawa mercedes stacyjki sprinter
generator ozonu generator ozonu
Kosiarka Murray 425014x92b - brak iskry po dymie z cewki Podłączenie SPK Lux do kotła Defro Gamma 20kW