Witam bmw 550 to co opisujesz jako funkcja to jest uszkodzenie krańcówek w zamkach . Dokładnie to zimne luty na płytkach montażowych krańcówki . Pzdr
wiesz co,mam taką rozpiskę z podłaczeniem centralnego pod moduł helli pod deską,jest tam tez opisana krańcówka na brązowo-niebieskim też przy tym module,tyle,że ta rozpiska jest do modelu'99 a ja mam mieć 2002,podobno były wersje gołe bez zamka i może faktycznie bedzie taka z dołożonym zamkiem,ciekawe jak tam są rozwiazane krańcówki.
witam nie ma odczutu z krancowki w drzwiach kierowcy jak rusze zamkiem to nieraz zalapie , czy idzie ja wymienic ewentualnie zregenerowac czy tylko wymiana zamka
.............bo montowalem alarm i sie okazalo , ze ta krancowka jest padnieta . Podobną sytuację jak Ty, miałem w Audi, wstawiłem ogumowaną krańcówkę, ale nie w słupek, tylko w drzwi. Oryginalnego switcha z kasety odciąłem i podłączyłem pod nowy wyłącznik. Drzwi dociskając do środkowego słupka, wciskały krańcówkę.
krańcóweczka w zamku do wymiany,ewentualnie założenie{wywiercenie} nowej zewnętrznej i spięcie jej z przewodem krańcówki wewnątrz drzwi[o ile pamiętam brązowo-czarny}
Dobierz się do tej krańcówki pokaż jaka jest.
Jest to autoalarm Silicon i nie zamyka zamka, bo widzi coś otwartego. Stawiam na krańcówkę pod maską.
Przyczyn może być wiele.Może być również krańcówka. Od krańcówki trzeba zaczynać diagnozę.
- może puszka komfortu jak w vw, dostała się woda - albo nie kontaktują mikrusy w zamkach- jeśli są takie same jak w vw to jest tam kilka mikrusów w jednym zamku, np drzwi kierowcy lampka wewnętrzna , piszczek do świateł , krańcówki centralnego.
Silniczek produkcji f-my Johnson. W tych silniczkach wyciera się komutator. czasami jest awaria tej natury że w wycinki komutatora naleci syfu ze szczotek,spada wtedy rezystancja silnika i sterownik przestaje nim sterowac. Scieżki może wyglądają pieknie,ale skąd wiesz czy któryś potencjometr nie szumi,albo żyje krańcówka?
Wymontuj, wyczyść, wysusz i przesmaruj krańcówkę maski... pewnie cała zielona.
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
Proszę o pomoc w diagnozie Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry bieżące "krańcówek" otwartych drzwi, pokrywy bagażnika, ...
pierwsze co się myśli to krańcówka w tych drzwiach, drugie to masa drzwi.
W sterowniku modułu komfortu jest zabezpieczanie czasowe po jego aktywacji w sterowniku pojawia błąd się wyłącza zasilanie na oświetlenie wnętrza, bagażnika oraz lampek do czytania. Najczęściej któraś krańcówka otwartych drzwi lub klapy bagażnika jest w stanie pośrednim (ani otwarte ani zamknięte lub za długo otwarte).
Musisz podłączyć się pod krańcówki we wszystkich drzwiach. No i użyć diodek-koniecznie.
Na drugim zdjęciu kolego widać dwa przewody, czerwony i niebieski, one idą do krańcówki odpowiedzialnej za brzęczyk/sygnał otwartych drzwi.
Masz uszkodzoną krańcówkę od parkingu. Obejrzyj dzwignię, gdzie ona jest, zmierz miernikiem i najwyżej wymień
Pęknięte luty na pcb zamka, uszkodzona krańcówka zamka (ta do której idą dwa przewody bodajże niebieski i czerwony.
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik, a nawet bezpośrednio dodatkowe żarówki podłączone jednym końcem do +12V....
Plus musisz podłączyć, krańcówek nie- zresztą do alarmu dołączona jest instrukcja montażu i programowania.
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Dotyczy Skoda OCTAVIA Classic LX :Wszystkie (krańcówki ) drzwi masz w progu przewód brązowo żółty 1mm² .Bagażnik lampka oświetlenia bagażnika przewód brązowo czarny 0,5mm² Musisz separować diodami podłaczenia. Kierunki masz w progu kierowcy przewód czarno biały1mm². Dotyczy Skoda OCTAVIA Elegance SLX ,L&K Krańcówki drzwi masz po lewej...
Wielkie dzięki a może ktoś ma cos po polsku bo spedzę parę godzin na przetłumaczeniu tego, ale dzięki chociaż za to. Dodano po 24 Tak naprawdę to chodzi mi o krańcówki, kierunki i odcięcie.Resztę poszukam miernikiem.
Jak podłączyłeś krańcówki do alarmu. Czy odseparowałeś diodami? Spróbuj wyciąć instalację alarmu. Może VAG cos podpowie?
wprogramuj opóźnienie na dozbrajanie krańcówek i załatwione o ile chinole uwzględnili taka możliwość
te mikrowyłaczniki to mamkament całej grupy vw,możesz założyć jakąś własną solidną, estetyczną krańcówkę zewnętrzną ,spiąć ję z przewodem w drzwiach[chyba brązowo-czarny] i masz problem załatwiony na wieki za 5zł i 20min.roboty.
Najpierw należy ustalić co to w ogóle za alarm. Niemniej większość alarmów do rozbrojenia wymaga otwarcia centralnego zamka pilotem a następnie otwarcia drzwi kierowcy. Musi więc działać pilot i krańcówka w zamku/drzwiach kierowcy. W instalacjach "zrób to sam" często zamiast pod krańcówkę czujnik jest podpięty pod lampkę oświetlenia wnętrza - jeśli...
Wszystkie krańcówki masz w przewodach dochodzących do modułu komfortu(moduł w okolicy kierownicy),przewód brązowo niebieski,bagażnik to przewód brązowo-czarny.Pozdrawiam.
Jaki alarm?? fabryczny czy dokładany?? Możesz rozłączyć te krańcówkę i załozyć sobie cz. ruchu na to samo wyjdzie a nawet lepiej. I oczywiście co chyba najważniejsze taniej :)
Wadliwe moga byc czujniki ruchu,ktore masz pewnie zamontowane,lub krancowka pod maska silnika...
Z lewej strony kierownicy na module masz klape przód i tył oraz lampke wewnetrzna-chyba ze krańcówki chcesz osobno to mykanko po drzwiach, kierunki rownież są na tym module można spokojnie lapać poprzez diodowanko
Sprawdź krańcówki w drzwiach, w bagażniku i pod maską. Któraś informuje o włamaniu. To stało się nagle czy coś kombinowałeś?? Warto sprawdzić jeszcze przejścia kabli z drzwi do karoserii.
napewno "krańcówka" czyli czujnik/wyłącznik otwarcia pokrywy (nie wiem gdzie jest w Octavi II) - prawdopodobnie zabudowany w samym zamku pokrywy - rozebrać/sprawdzić i pewnei wymienić bo naprawialne to to nie jest - przynajmniej teoretycznie
Takie pstrykanie w awaryjnych to pracuje przerywacz nie wymieniaj go bo jest sprawny auto twoje zapewne ma ok 90 tyś km lub więcej to jeszcze zależy gdzie się jeździ czy trasa czy miasto Masz uszkodzoną dzwignię od kierunkowskazów trzeba ja wymienić i bedziesz miał po kłopocie. Dodano po 3 A co do kontrolki otwartych drzwi to masz zapewne alarm i jest...
Ok dostałem odpowiedź od AMT na moje "nawazniejsze pytanie": "Starsze wesrsje tak mialy Teraz najpierw trzeba rozbrojic alarm a dopiero pozniej otworzyc bagaznik" Takze instrukcja swoje a zycie swoje, trzeba rozbrajac normalnie a pozniej mozna sobie kanal dodatkowy wlaczyc... ;| --------- A czy jest taki alarm, bracia mila, który ma dodatkowy kanał...
To się przekonaj jeszcze w ten sposób-przewód brązowy z ciemnoniebieskim pasem przywal do masy, to przewód od krańcówki. W każdym bądź razie kiedyś pierwszy raz robiłem seata ibizę na taką samą przypadłość, zrobiłem krańcówkę, ładnie działał brzęczek pozostawionych świateł, ładnie działała lampka i dalej się sam zamykał. Dowiedziałem się od kolegi ze...
Nie piszesz który rocznik ale chyba w twoim jest master zinegrowany z krańcówką drzwi kierowcy i jeśli był on zalany to daje sygnał pozostawania drzwi otwartych co skutkuje ich odblokowywaniem. Sprawdż.Serwisy wymieniają całość ale jak się zaprzesz to rozbierzesz i naprawisz, zwłaszcza po zapoznaniu się z ceną nowego.Hej
Witam kolegów z forum. Problem dotyczy Skody Octavi 1.6 , 98r. mojego szwagra, a mianowicie auto posiada centralny zamek i wszystko pięknie działa tylko nie drzwi od strony pasażera.Drzwi można zamknąć i otworzyć albo od wewnątrz rygielkiem albo na zewnątrz kluczykiem ale one nie uruchamiają centralnego zamka ani same nie reagują na zamkniecie centralnego....
No tak mruga po 40 s.. Tylko że nie mruga wogóle...Od centralki tj syrenki odchodzą 2 wiązki przewodów..Cienka 2 przewody i gruba do kabiny. W tej cienkiej jest przewód fioletowy i czarny..Fioletowy podłączony chyba do krańcówki maski a czarny luźny niepodłączony wogóle... Syrenka pika 3 razy jak dodtykam ten niby breloczek do slotu a dioda zapala się...
Witam Zaprogramowałem mikroprocesor do alarmu.Skoda octavia 2.0 slx 1999/2000. Ktoś może mi pomóc gdzie najłatwiej znaleźć sygnał zaryglowania drzwi może być w logice dodatniej lub ujemnej ? Nie chce instalować dodatkowego (innego) pilota i alarmu komercyjnego. Czujnik ruchu + czujnik wstrząsu + mikrocentralka sterowana 'po kluczyku' i właśnie przez...
Osobiście już w octavii wierciłem i dokładałem zewnętrzną krańcówkę drzwi kierowcy łącząc ją z przewodem w drzwiach. Klient po dwóch uszkodzonych switchach i wizytach w serwisie miał tego już dość. Od tego czasu święty spokój. A co do tego wstępnego załączania podzespołów przez krańcówkę, to chyba nie w każdym rodzaju silnika grupy vw? Spotkałem się...
witam skoda octavia 2 lift zamontowano mi w salonie alarm Meta System HPA Z własnego doświadczenia wiem że przydaje się czasami czujnik uderzeniowy i taki sobie domontowałem. Problem polega na tym, że ten alarm nie chce współpracować z tym czujnikiem. Sprawdzałem z czunikiem Mety 2-przewodowym i z czujnikami innych firm 3-przewodowymi i nic. Alarm jest...
jest jeszcze trzeci sposób, najmniej subtelny, bierzesz wiertarkę, solidną krańcówkę zewnętrzną wykonujesz parę czynności na słupku przednim i masz spokój na wieki wieków , bez śmiania się, robiłem tak już dwóm wk...... klientom w octavii i starszym b5 , którzy mieli już dość zabawy w rozbieranie drzwi i demontaż zamków.
To wiem tylko chciałem by to oświetlenie zapalane było razem z otwarciem drzwi. Czy te drzwi to drzwi kierowcy/pasażera, czy drzwi bagażowe? Jeżeli w drzwiach bagażowych już jest krańcówka i ona włącza istniejące światło, to dodatkowe urządzenia można podłączyć za pomocą diod oddzielających, tak jak na schemacie w tym układzie sygnalizatora https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
mozna wstawic tez inwentor np przekaznik który odwróci to tez zartowałem głownie siedze w pojazdach uzytkowych przez to pytanie do kolegów czego sie tam spodziewac gdzie umiejscowiona jest krancówka czy tak jak w dzwiach wbudowana jest w zamek i czy jest to jakis układ zalezny czy krotki obwód
miałem podobny problem w octavii zamek sie tak zaryglowal że zadnym sposobem nie dało sie go otworzyć tylnych drzwi za kierowcą, po rozebraniu okazało sie ze były przetarte przewody w słupku srodkowym i to może byc przyczyną.
Jest tak.Założyłem alarm Inferno do orginalnego zamka centr. zasil.+12 ze skrzynki.bezp.Masa bezp.z akumul.,migacze czarnobiały i czarnoziel.w kostce awaryj.odsep. diodami,krańcówki niebbrąz.(drzwi)brązczarny(bagażnik)w kostce modułu.Zamykanie białonieb. w tej samej kostce,otwieranie czarniebieski i, i właśnie zaczynją sie schody wszystko gra oprócz...
uszkodzona krańcówka krańcówka magnetyczna krańcówka bramy
zmywarka amica silnik prądnica pierścieniowa omega pulsacja
silnik siłownika zaworu instrukcja obsługi renault scenic
Resetowanie kotła gazowego Buderus - instrukcje i porady Skoda Octavia 2 1.6 MPI CAN bus przewody CANH i CANL