Kolego ps3store wiem ze nie kupie jej w sklepie motoryzacyjnym, ale sa sklepy elektroniczne gdzie mozna kupic rozne krancowki potrzebuje tylko wymiarow tej orginalnej.
Dobierz się do tej krańcówki pokaż jaka jest.
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Problemu szukaj w zamkach, a dokładniej w krańcówkach.
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
"Krańcówka" jest w zamku, a ten zasadniczo jest nierozbieralny, więc nie widzę* innej opcji naprawy niż wymiana tego modułu... o ile oczywiście to krańcówka, a nie np. uszkodzony przewód. * - tzn. widzieć widzę - metoda na "Janusza", czyli uciąć kabel przy module zamka i ew. podłączyć go pod dołożoną krańcówkę.
Z tym siłownikiem master to nie pomyślałem że tak można :) Są takie piloty z czterema przyciskami np. taki z aukcji allegro nr.: 6572397357 zresztą jest ich dużo - żaden z nich nie obsłuży klaksony i klapy? Rozumiem, że sterowanie mikrostykiem w klapie też w tych centralkach jest nie do zrealizowania :( ? Chciałbym jeszcze prosić o poradę jak zdejmować...
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
Na drugim zdjęciu kolego widać dwa przewody, czerwony i niebieski, one idą do krańcówki odpowiedzialnej za brzęczyk/sygnał otwartych drzwi.
W zamku jest krańcówka drzwi, wszystkie przewody idą właśnie tą wiązką. Dodano po 4 W zamku jest krańcówka drzwi, wszystkie przewody idą właśnie tą wiązką.
Tam występowały praktycznie dwie usterki, połamane kable w przepuście drzwiowy i uszkodzone krańcówki w siłowniku zamka, pierwsze to polutować kable i działa, drugie to wymiana zamka bo naprawa nieopłacalna
Witam Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Do sprawdzenia przelotki w drzwiach, zwłaszcza w okolicy wtyczek w słupkach oraz kaseta zamka w której często są zimne luty oraz uszkadza się krańcówka odpowiedzialna za sygnał otwartych drzwi. Czy lampka wnętrza poprawnie zapala się przy każdym otwarciu drzwi?
Ja pisałem o starym że może mieć zimne luty. Generalnie w zamku mnie ma elektroniki. Parę krańcówek silniczek i płytka że ścieżkami
A czy po otwarciu drzwi kierowcy zapala się podświetlenie wnętrza, podsufitówka itp? Bo wynika z tego, że moduł nie wykrywa otwartych drzwi spowodowane uszkodzoną krańcówką a to myślę powinno wygenerować błąd zamka kierowcy.
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Musisz podłączyć się pod krańcówki we wszystkich drzwiach. No i użyć diodek-koniecznie.
Chodzi mi dokładnie o zlokalizowanie przewodu mikroukładu znajdującego się w zamku drzwi kierowcy odpowiedzialnego za oświetlenie wewnętrzne i sygnał dźwiękowy nie wyłączonych świateł mijania. Chcę zamiast wymiany całego zamka założyć krańcówkę w słupku i podpiąć ją w miejsce w/w mikroukładu
Wizualnie wygląda ok. Wydaje mi się, że jakby to było coś z wiązką to raczej by jedna rzecz nie działała, a nie działa 1. zamykanie z kluczyka, 2. otwieranie z kluczyka, 3 siłownik c.z. A może ktoś ma opis bloków vag do modułu komfortu z tego rocznika to można by sprawdzić czy krańcówki się załączają. Albo pinout samego modułu komfortu.
Jak w temacie.Niezależnie zapłon włączony czy nie moduł co chwila otwiera wszystkie zamki drzwiowe.Nie pomaga odłączenie sterowania z drzwi kierowcy.VCDS nie pokazuje błedów,w parametrach wszystkie krańcówki działają.Odłączony dodatkowy pilot(orginał uszkodzony).Prosze o jakieś sensowne podpowiedzi.
Sam problem dostania się do krańcówki, wymiana jest prosta. Krańcowka jest w zamku w drzwiach, nie w zaczepie. Były dwa rozwiązania-sygnał krańcówki szedł luzem, i łapałeś sobie go na lewym słupku jak masz połączenie wiązki drzwi z wiązką kabiny. Wtedy rzeczywiście montowałeś krańcówkę na słupku A i to działało. W nowym rozwiązaniu sygnał krańcówki...
Mistrzu, masz centralny tylko z kluczyka więc jego sterowanie jest uzależnione od tylko od zamka kierowcy. Zostaw klapę w spokoju na tą chwilę. Gdybyś miał zaryglowane drzwi to za cholerę ich byś nie otworzył. Problem jest w tym że sterownik widzi cały cza zamknięte drzwi i z tego powodu nie działa centralny bo nie widzi sygnału z zamka kierowcy że...
A jakiż to rocznik i model: Sprawdź przelotki w drzwiach i same przewody zajrzyj do krańcówek w drzwiach pasażera jeśli wszystko ok To moduł Komfortu podmień i zobacz co wtedy .
być moze ktoś pochrzanił ten co montowa centralny zamek i elektryczne szyby bo juz nie jedna fabie robiłem i było ok
Z całą pewnością nie ma potrzeby montowania krańcówek. Trzeba podłączyć się przez diody (paskiem do zamka) do wiązek elektrycznych od zamków (zdjąć tapicerki). Tak jest z passatach B-5, golfach IV itp.
Do tych porad mogę dodać jeszcze że oryginalna krańcówka to koszt 60 zł inne nie pasują choć piszą że do tego zamka, a jak się narobisz i za tydzień znów będziesz drzwi rozbierał to sam do tego dojdziesz ale to twoja decyzja. Poza tym jeśli masz zatrzaśnięte drzwi to bez demolki zamka ich nie otworzysz no ale próbój, powodzenia.
W kasecie zamka jest 5 krańcówek. Jedna z nich daje sygnał czy drzwi są otwarte, dwie odczytują pozycję kluczyka w bębenku a dwie ostatnie odpowiadają za sygnał czy zamek jest otwarty czy zamknięty (a dokładniej zaryglowany, jeśli jest jedynie zamknięty żadna z tych krańcówek nie jest wciśnięta). Jeśli uszkodzona będzie krańcówka (lub ogólnie jej obwód)...
Witam Ibiza 6L1 - bliźniak do fabi U mnie siłownik w drzwiach z dnia na dzień przestał działać (prawy tył), drzwi nie do otwarcia :) , wyciąłem siedzenie (siedlisko, oparcie),zdjołem tapicerkę, odciąłem wiązkę do siłownika 5 przewodów u mnie brązowy -masa najgrubszy 2 średnio grube to zasilanie siłownika (naprzemienne+/-) i 2 cienkie -sygnały z krańcówek....
Najpierw należy ustalić co to w ogóle za alarm. Niemniej większość alarmów do rozbrojenia wymaga otwarcia centralnego zamka pilotem a następnie otwarcia drzwi kierowcy. Musi więc działać pilot i krańcówka w zamku/drzwiach kierowcy. W instalacjach "zrób to sam" często zamiast pod krańcówkę czujnik jest podpięty pod lampkę oświetlenia wnętrza - jeśli...
Pewnie problem rozwiązany ale dla potomnych. Za w/w stan rzeczy często odpowiada tzw. krańcówka (mikro-przełącznik) umieszczona na kasecie zamka dająca sygnał do modułu sterowania, że drzwi są otwarte czy też zamknięte. W Twoim przypadku według sterownika są cały czas zamknięte. Do zamka trzeba się dostać rozbierając tapicerkę, zdejmując blaszaną przegrodę,...
Niestety ale rady kolegów były mało trafne (dzięki za dobre chęci). Problem rozwiązałem sam (jak zawsze zresztą). Podłaczyłem diody (razem 10szt. po dwie na krańcówkę) zgodnie ze schematem alarmu Cobra do Fabii. Skutecznie rozwiązało to problem alarmów co 30 min i nie zakłóciło to działania sieci pokładowej. Przydatne piny(moduł sieci pokładowej): złącze...
Sprawdź krańcówki w drzwiach, w bagażniku i pod maską. Któraś informuje o włamaniu. To stało się nagle czy coś kombinowałeś?? Warto sprawdzić jeszcze przejścia kabli z drzwi do karoserii.
Pęknięte luty na pcb zamka, uszkodzona krańcówka zamka (ta do której idą dwa przewody bodajże niebieski i czerwony.
Problem jest niewielki:otwieranie następuje za pomocą przycisku elektrycznego,działa wówczas impulsowo siłownik i klapa odskakuje.Na 10 włączeń zawodzi raz,ale czasami po wyjściu z auta nie można otworzyć (po iluś próbach w końcu się udaje).Dokładnie zostało sprawdzone(miernik i kontrolka żarówkowa):styk włącznika klapy-działa za każdym razem styki...
Mam dziwną przypadłość zamka w drzwiach kierowcy w Skoda Fabia 1 2003r, mimo, że efekt wskazuje na elektronikę, to myślę, że to coś mechanicznego. Rozbierałem już kiedyś ten zamek i wiem, jak działają cięgna ryglujące i jak to się wszystko zachowuje, ale spytam, bo z pewnością jest tu ktoś bardziej doświadczony i podpowie co zrobić gdy: - zamek po stronie...
Nie piszesz który rocznik ale chyba w twoim jest master zinegrowany z krańcówką drzwi kierowcy i jeśli był on zalany to daje sygnał pozostawania drzwi otwartych co skutkuje ich odblokowywaniem. Sprawdż.Serwisy wymieniają całość ale jak się zaprzesz to rozbierzesz i naprawisz, zwłaszcza po zapoznaniu się z ceną nowego.Hej
Pewnie,ze da rade. Przerób alarm na sterowanie zamkeim czyli nic innego jak usun funkcje obronne. Wywal syrene, zmostkuj odciecie, jesli nie chcesz kierunkow to tez je zetnij, choc ja osobiście bym zostawił sobie mryganie kierunkami, co tam jeszcze, odetnij sygnał z krańcówek, odepnij, zetnij wszystkie czujniki dodatkowe i tyle. To co pozostanie to...
Podepnę się do prawie świeżego tematu... :), objaw to pobór prądu po zamknięciu samochodu. Fabia 1.2 2006 rok Odpiąłem radio przez które niedawno miałem problem. Wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy, teraz po zamknięciu z kluczyka dioda miga, a zamek się rygluje. Odpiąłem drzwi, klapę i nadal mam pobór na bezpieczniku modułu komfortu. Po zamknięciu...
Do każdej krańcówki w każdym zamku osobno. Nie ma innego rozwiązania jeśli chcesz mieć dozbrajanie. Sygnał z krańcówek nie wychodzi poza drzwi.
Najlepiej byłoby zamontować autoalarm przystosowany do tego auta przez producenta.Dają schematy gdzie i jak się wpiąć w każdym aucie.W twoim przypadku zoztają tylko krańcówki w zamkach.Powodzenia.Pozdrawiam
Witam. potrzebował bym pomocy w montarzu ato alarmu laser plus 1809 w skodzie GLXi 1.3Mpi.Kabelki z centralki alarmu mam wyprowadzone tylko nie mam pojęcia gdzie wpiąć je do samochodu. (w razie wątpliwości alarm ten ma obsługiwać centralny zamek, funkcje antyporawniową, no i syrenę)Dokładnie to nie wiem gdzie podłączyć antyporwaniowe-2 kabeli, kable...
Witam Co do przejścia do komory to znalazłem wolną przelotke gumową po stronie pasażera wysoko koło szyby polecam bezpiecznie zachowując warunki gwarancji. Co do masóki w klapie to jest w zamku.
Witam! Ostatnie dni spędziłem przy komputerze, na forach studiując przypadek niedziałającego zamka centralnego w Skodzie Fabii I. I co? I nic, bo omawiane przypadki dotyczyły albo: uszkodzonej krańcówki, albo zaciętego zamka. W moim przypadku brzęczek o świateł i lampka oświetlenia działają prawidłowo, co wskazywało by na brak problemu z krańcówką....
SKODA FABIA COMBI ELEGANCE 1.9TDI 2002 TMBGS26Y12356.... Komputer________System Komfort_________Klimatyzacja 6Q1937049C _____ 6Q0959433E ____________6Y0820045 centr.zamek szyby elektr.x4 Proxima BP – Montowany PEHAMOT Proszę o porady jak podłączyć Proxime BP do Fabi by działał trzeci przycisk na pilocie – do otwierania bagażnika. W tej chwili...
mozna wstawic tez inwentor np przekaznik który odwróci to tez zartowałem głownie siedze w pojazdach uzytkowych przez to pytanie do kolegów czego sie tam spodziewac gdzie umiejscowiona jest krancówka czy tak jak w dzwiach wbudowana jest w zamek i czy jest to jakis układ zalezny czy krotki obwód
Wymontuj zamek z mechanizmem i posprawdzaj krańcówke, siłownik. Ten sygnał z pilota tez warto sprawdzic w sumie.
skoda krańcówka krańcówka skoda krańcówka centralnego zamka
sterownik drukarka epson przesuniecie obrazu zamiana pojemność kondensator
briggs przerwa świeca plany buggy
DTR dla agregatu prądotwórczego ZE400/16 Andoria Gdzie znaleźć DTR dla silnika ZE400/16 Andoria?