Uszkodzona krańcówka...
Problem zbadany i rozwiązane. Mały update do tematu, może komuś się przyda: Fałszywek brak od tygodnia. Aż mam ochotę sprawdzić czy otwarcie drzwi nadal wyzwala alarm :) Podłączanie się pod masę 'drzwiową' sufitki jest błędem. Po 30 minutach od zamknięcia drzwi ECU robi z nią dziwne rzeczy. Otóż: zabiera sufitce plusa, a 'masę drzwiową' sufitki łączy...
Problemu szukaj w zamkach, a dokładniej w krańcówkach.
może byc tak jak w innych vw czyli umarła krańcówka ........ale nie piszesz czy dotyczy to wszystkich drzwi. czy tylko dwojga
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Dobierz się do tej krańcówki pokaż jaka jest.
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Kolego ps3store wiem ze nie kupie jej w sklepie motoryzacyjnym, ale sa sklepy elektroniczne gdzie mozna kupic rozne krancowki potrzebuje tylko wymiarow tej orginalnej.
Ja tak trochę z innej beczki. Jak uszkodzą się ultra, to auto staje się gotowe do plądrowania. Musisz często sprawdzać ich kondycję. Swoją drogą, pomyśl o krańcówce w bagażniku.
Mam taki problem że zamykając auto z pilota czasem wszystko działa poprawnie a czasem zamiast zamknąć auto otwiera mi szyby i wcale się nie zbroi. Co to może być?? czy to może być wina uszkodzonej krańcówki??
Silniczek produkcji f-my Johnson. W tych silniczkach wyciera się komutator. czasami jest awaria tej natury że w wycinki komutatora naleci syfu ze szczotek,spada wtedy rezystancja silnika i sterownik przestaje nim sterowac. Scieżki może wyglądają pieknie,ale skąd wiesz czy któryś potencjometr nie szumi,albo żyje krańcówka?
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
krańcówka , masa , styki przełącznika do sprawdzenia
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
To jeszcze napiszesz mi, że krańcówka to mały przekaźnik (?) i wszystko będę wiedział. Dodano po 2 Oczywiście, krańcówka, włącza się, mechanicznym uderzeniem luzownika.
Do każdej krańcówki w każdym zamku osobno. Nie ma innego rozwiązania jeśli chcesz mieć dozbrajanie. Sygnał z krańcówek nie wychodzi poza drzwi.
pierwsze co się myśli to krańcówka w tych drzwiach, drugie to masa drzwi.
Proszę o pomoc w diagnozie Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry bieżące "krańcówek" otwartych drzwi, pokrywy bagażnika, ...
Połącz na stałe przewody od krańcówki drzwi przed przelotką do drzwi.
Z tym siłownikiem master to nie pomyślałem że tak można :) Są takie piloty z czterema przyciskami np. taki z aukcji allegro nr.: 6572397357 zresztą jest ich dużo - żaden z nich nie obsłuży klaksony i klapy? Rozumiem, że sterowanie mikrostykiem w klapie też w tych centralkach jest nie do zrealizowania :( ? Chciałbym jeszcze prosić o poradę jak zdejmować...
Witam posprawdzane i dalej nie wiem co jak ustawie świtało na otwieranie drzwi to czy otwieram prawe czy lewe to zapala się lampka czyli krańcówka działa to co może być nie tak
Sprawdzono wtryski,pompę paliwa,sondę lambda i całą resztę a Skoda nadal ma zwiększony apetyt i co dziwne podczas hamowania silnikiem komputer pokazuje zużycie paliwa a powinien wskazywać 0,0 l/100km objaw niedomykającej się przepustnicy-brudna,zaciera się linka ,nie działa styk wolnych obrotów(krańcówka w przepustnicy)
Musisz podłączyć się pod krańcówki we wszystkich drzwiach. No i użyć diodek-koniecznie.
Ja pisałem o starym że może mieć zimne luty. Generalnie w zamku mnie ma elektroniki. Parę krańcówek silniczek i płytka że ścieżkami
Szyby tak, mam w prądzie. Ale, że co..., wiązka z drzwi która wchodzi do słupka przez złącze (do którego notabene od tyłu ni cholery się dostać nie można) nie idzie potem do modułu komfortu? Bo mnie się wydaje że idzie, a jeśli idzie, to masa podawana z krańcówki drzwi, też tam trafić powinna....
W zamku jest krańcówka drzwi, wszystkie przewody idą właśnie tą wiązką. Dodano po 4 W zamku jest krańcówka drzwi, wszystkie przewody idą właśnie tą wiązką.
Według moich notatek w złączu XP1 pin 5 przewód czerwono-zielony odpowiada za otwieranie klapy, krańcówka jest wyprowadzona przewodem brązowo-niebieskim z pinu 4 gniazda XS5.
Na drugim zdjęciu kolego widać dwa przewody, czerwony i niebieski, one idą do krańcówki odpowiedzialnej za brzęczyk/sygnał otwartych drzwi.
Masz uszkodzoną krańcówkę od parkingu. Obejrzyj dzwignię, gdzie ona jest, zmierz miernikiem i najwyżej wymień
Witam. Odgrzewam temat. Klapy cały czas nie otwiera pilotem. Krańcówka i siłownik OK. Jak uaktywnić w wagcom otwieranie z pilota?
Tam występowały praktycznie dwie usterki, połamane kable w przepuście drzwiowy i uszkodzone krańcówki w siłowniku zamka, pierwsze to polutować kable i działa, drugie to wymiana zamka bo naprawa nieopłacalna
Udało się otworzyć drzwi bez użycia siły :D okazało się, że dźwigienka która łączy się z linką od klamki nie wracała do końca po jej pociągnięciu przez linkę. Obcierała o elementy zamka, wystarczyło trochę ją podgiąć i jest ok. Ale sprawa centralnego wciąż nierozwiązana. Założony zamek, nowy zamiennik i jest tak samo jak w starym zamku, czyli nie otwiera/zamyka...
Witam. Jeżeli nie rozwiążesz tego problemu w/g propozycji rgb to najprawdopodobniej jest wersja Skody w której elektronika jest robiona na wzór Audi i nie ma co szukać przewodów od krańcówek,bo ich nie ma.Wszystkim steruje komputer,a informacje idą drogą cyfrową. Jeżeli jest to ten egzemplarz Skody to pozostaje Ci tylko zamontować krańcówki w drzwiach...
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Plus musisz podłączyć, krańcówek nie- zresztą do alarmu dołączona jest instrukcja montażu i programowania.
Musisz się dostać do podłączenia alarmu z krańcówką drzwi.Tam myślę jest problem.Alarm ma jedną linię drzwi i są odseparowane diodami.Może zimny lut?
Wizualnie wygląda ok. Wydaje mi się, że jakby to było coś z wiązką to raczej by jedna rzecz nie działała, a nie działa 1. zamykanie z kluczyka, 2. otwieranie z kluczyka, 3 siłownik c.z. A może ktoś ma opis bloków vag do modułu komfortu z tego rocznika to można by sprawdzić czy krańcówki się załączają. Albo pinout samego modułu komfortu.
Chodzi mi dokładnie o zlokalizowanie przewodu mikroukładu znajdującego się w zamku drzwi kierowcy odpowiedzialnego za oświetlenie wewnętrzne i sygnał dźwiękowy nie wyłączonych świateł mijania. Chcę zamiast wymiany całego zamka założyć krańcówkę w słupku i podpiąć ją w miejsce w/w mikroukładu
Ok ale ten układ cyklicznie co jakiś czas (w rytm migania diody) będzie domykał już domknięte szyby co może prowadzić do szybszego rozładowania aku a nawet uszkodzenia napędu. Może by tak ukryta krańcówka w drzwiach?
Prawdopodobnie jest to canowski HPV z dodatkowym modułem sterowania zamkiem centralnym. Pokrywa maski daje trzy sygnały jeżeli jest podłączona dodatkowa krańcówka, w przypadku krańcówki fabrycznej czytanej przez can lub syrenę WFS może to być sygnalizowane czterema sygnałami i tak najprawdopodobniej jest w Twoim przypadku.
Jak podłączyłeś krańcówki do alarmu. Czy odseparowałeś diodami? Spróbuj wyciąć instalację alarmu. Może VAG cos podpowie?
rozumiem,że 250mA?to strasznie dużo,jeżeli w alarmie jest syrena z własnym zasilaniem,może pobierać do 50mA+ do 25mA alarm,sprawdż,czygasnie lampka w bagażniku po zamknieciu klapy[złóż siedzenie i bedziesz widział],może krańcówka jest uszkodzona i nie zwróciłeś na to uwagi bo nie wida.ć
Wielkie dzięki a może ktoś ma cos po polsku bo spedzę parę godzin na przetłumaczeniu tego, ale dzięki chociaż za to. Dodano po 24 Tak naprawdę to chodzi mi o krańcówki, kierunki i odcięcie.Resztę poszukam miernikiem.
Sam problem dostania się do krańcówki, wymiana jest prosta. Krańcowka jest w zamku w drzwiach, nie w zaczepie. Były dwa rozwiązania-sygnał krańcówki szedł luzem, i łapałeś sobie go na lewym słupku jak masz połączenie wiązki drzwi z wiązką kabiny. Wtedy rzeczywiście montowałeś krańcówkę na słupku A i to działało. W nowym rozwiązaniu sygnał krańcówki...
wprogramuj opóźnienie na dozbrajanie krańcówek i załatwione o ile chinole uwzględnili taka możliwość
te mikrowyłaczniki to mamkament całej grupy vw,możesz założyć jakąś własną solidną, estetyczną krańcówkę zewnętrzną ,spiąć ję z przewodem w drzwiach[chyba brązowo-czarny] i masz problem załatwiony na wieki za 5zł i 20min.roboty.
A jakiż to rocznik i model: Sprawdź przelotki w drzwiach i same przewody zajrzyj do krańcówek w drzwiach pasażera jeśli wszystko ok To moduł Komfortu podmień i zobacz co wtedy .
Najpierw należy ustalić co to w ogóle za alarm. Niemniej większość alarmów do rozbrojenia wymaga otwarcia centralnego zamka pilotem a następnie otwarcia drzwi kierowcy. Musi więc działać pilot i krańcówka w zamku/drzwiach kierowcy. W instalacjach "zrób to sam" często zamiast pod krańcówkę czujnik jest podpięty pod lampkę oświetlenia wnętrza - jeśli...
Jak w temacie.Niezależnie zapłon włączony czy nie moduł co chwila otwiera wszystkie zamki drzwiowe.Nie pomaga odłączenie sterowania z drzwi kierowcy.VCDS nie pokazuje błedów,w parametrach wszystkie krańcówki działają.Odłączony dodatkowy pilot(orginał uszkodzony).Prosze o jakieś sensowne podpowiedzi.
To krańcówki drzwi przednich (moja szczera rada to nie zadawaj takich pytań, bo moderator przeniesie temat do działu dla początkujących albo wywali do kosza)
Witam Ibiza 6L1 - bliźniak do fabi U mnie siłownik w drzwiach z dnia na dzień przestał działać (prawy tył), drzwi nie do otwarcia :) , wyciąłem siedzenie (siedlisko, oparcie),zdjołem tapicerkę, odciąłem wiązkę do siłownika 5 przewodów u mnie brązowy -masa najgrubszy 2 średnio grube to zasilanie siłownika (naprzemienne+/-) i 2 cienkie -sygnały z krańcówek....
Sprawdź krańcówki w drzwiach, w bagażniku i pod maską. Któraś informuje o włamaniu. To stało się nagle czy coś kombinowałeś?? Warto sprawdzić jeszcze przejścia kabli z drzwi do karoserii.
Mistrzu, masz centralny tylko z kluczyka więc jego sterowanie jest uzależnione od tylko od zamka kierowcy. Zostaw klapę w spokoju na tą chwilę. Gdybyś miał zaryglowane drzwi to za cholerę ich byś nie otworzył. Problem jest w tym że sterownik widzi cały cza zamknięte drzwi i z tego powodu nie działa centralny bo nie widzi sygnału z zamka kierowcy że...
Wadliwe moga byc czujniki ruchu,ktore masz pewnie zamontowane,lub krancowka pod maska silnika...
W kasecie zamka jest 5 krańcówek. Jedna z nich daje sygnał czy drzwi są otwarte, dwie odczytują pozycję kluczyka w bębenku a dwie ostatnie odpowiadają za sygnał czy zamek jest otwarty czy zamknięty (a dokładniej zaryglowany, jeśli jest jedynie zamknięty żadna z tych krańcówek nie jest wciśnięta). Jeśli uszkodzona będzie krańcówka (lub ogólnie jej obwód)...
Skoda Fabia 1: Gnijąca wiązka elektryczna pod koszem akumulatora Przeciekające drzwi Padające jak muchy żarówki (ASO rozwiązuje wstawiając drut oporowy) Silnik 1,2HTP (choroby wieku młodzieńczego - przeskakujący rozrząd z powodu zbyt krótkich ślizgów - poprawiono przedłużając ślizgi..ale że im to w testach nie wyszło...żenua) czujnik świateł stop, krańcówki...
..Pozostały tylko takie usterki jak ten nieszczęsny wskaźnik (który mnie denerwuje strrrasznie) i kontrolka od poduszki powietrznej (nie świeci się przy przekręceniu kluczyka w stacyjce) oraz podnoszenie prawej szyby (elektryczne). wskażnik temperatury - to albo oszukuje czujnik ( warto sprawdzic charakterystykę lub zmienić na inny) albo sam wskaźnik,...
Do tych porad mogę dodać jeszcze że oryginalna krańcówka to koszt 60 zł inne nie pasują choć piszą że do tego zamka, a jak się narobisz i za tydzień znów będziesz drzwi rozbierał to sam do tego dojdziesz ale to twoja decyzja. Poza tym jeśli masz zatrzaśnięte drzwi to bez demolki zamka ich nie otworzysz no ale próbój, powodzenia.
Podepnę się do prawie świeżego tematu... :), objaw to pobór prądu po zamknięciu samochodu. Fabia 1.2 2006 rok Odpiąłem radio przez które niedawno miałem problem. Wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy, teraz po zamknięciu z kluczyka dioda miga, a zamek się rygluje. Odpiąłem drzwi, klapę i nadal mam pobór na bezpieczniku modułu komfortu. Po zamknięciu...
Takie pstrykanie w awaryjnych to pracuje przerywacz nie wymieniaj go bo jest sprawny auto twoje zapewne ma ok 90 tyś km lub więcej to jeszcze zależy gdzie się jeździ czy trasa czy miasto Masz uszkodzoną dzwignię od kierunkowskazów trzeba ja wymienić i bedziesz miał po kłopocie. Dodano po 3 A co do kontrolki otwartych drzwi to masz zapewne alarm i jest...
Niestety ale rady kolegów były mało trafne (dzięki za dobre chęci). Problem rozwiązałem sam (jak zawsze zresztą). Podłaczyłem diody (razem 10szt. po dwie na krańcówkę) zgodnie ze schematem alarmu Cobra do Fabii. Skutecznie rozwiązało to problem alarmów co 30 min i nie zakłóciło to działania sieci pokładowej. Przydatne piny(moduł sieci pokładowej): złącze...
Witam! Samego alarmu niestety nie znam, gdyż nie stosuję, ale za to temat "dziwnych" zdarzeń w Fabii po około 30 minutach od zamknięcia drzwi jest już mi doskonale znany :) Przy pierwszym alarmie montowanym w Fabii te 30 minut dało nam w firmie niezłego czadu i przez dwa dni walczyliśmy z elektroniką próbując znaleźć co się dzieje. Okazało się, że komputer...
Odkopie temat bo mam parę informacji na temat tego przewodu. Znalazłem taki schemat: https://obrazki.elektroda.pl/4372281600_... To że może być to przewód od krańcówki drzwi sugeruje kolor (brązowy z białym paskiem), przewód takiego koloru biegnie od krańcówek drzwi do lampki w podsufitce, taki kolor jest również użyty przy oryginalnym...
Alarm jest DOPIĘTY do takich przewodów, jak zasilanie, kierunkowskazy, krańcówki drzwiowe. I WPIĘTY w przewód blokujący pracę auta. Więc ten jeden przewód musisz połączyć z powrotem. I tylko musisz znaleźć, czy jest na przekaźniku wewnętrznym alarmu, czy na zewnętrznym.
Witam 10.05 Nareszcie znalazłem :D Jak narazie otwieranie bagażnika działa prawidłowo. Zanim zadziałają krańcówki w klapie bagażnika( zaczep ma dwa stopnie- pierwsza krańcówka otwiera się od leda w tablicy a potem druga od oświetlenia bagażnika), proxima jest rozbrajana przez kompa Fabi.Impuls na siłownik drzwi a zarazem na Proximę jest szybszy (elektromagnes...
Pewnie problem rozwiązany ale dla potomnych. Za w/w stan rzeczy często odpowiada tzw. krańcówka (mikro-przełącznik) umieszczona na kasecie zamka dająca sygnał do modułu sterowania, że drzwi są otwarte czy też zamknięte. W Twoim przypadku według sterownika są cały czas zamknięte. Do zamka trzeba się dostać rozbierając tapicerkę, zdejmując blaszaną przegrodę,...
Problem jest niewielki:otwieranie następuje za pomocą przycisku elektrycznego,działa wówczas impulsowo siłownik i klapa odskakuje.Na 10 włączeń zawodzi raz,ale czasami po wyjściu z auta nie można otworzyć (po iluś próbach w końcu się udaje).Dokładnie zostało sprawdzone(miernik i kontrolka żarówkowa):styk włącznika klapy-działa za każdym razem styki...
Nie piszesz który rocznik ale chyba w twoim jest master zinegrowany z krańcówką drzwi kierowcy i jeśli był on zalany to daje sygnał pozostawania drzwi otwartych co skutkuje ich odblokowywaniem. Sprawdż.Serwisy wymieniają całość ale jak się zaprzesz to rozbierzesz i naprawisz, zwłaszcza po zapoznaniu się z ceną nowego.Hej
Szanowni koledzy, podłączajcie się jeśli można osobno pod "krańcówki" wszystkich drzwi. Podłączenie pod lampkę pozbawia Was tzw rearmingu.Fabia ma wyprowadzone przewody krańcowe drzwi w module sieci pokładowej a nie w module comfortu.Dodatkowo trzeba montować diody separujące i odcinające wzbudzanie alarmu przez sygnały sprawdzające zamknięcie drzwi.
załozyłem SEO z pilotami i ultr. wszystko ok. ale raz na noc włacza sie samoczynnnie i teraz mam pytania -----czy obecność fabrycznego alarmu z ultr.w słupkach -a dokładnie czy te ultradźwięki mogą przeszkadzać moim dołożonym ( STER )-----czy patrzec w kierunku wył .drzwiowych ---sygnał brany przez przekaźnik z lampki ( wcześniej tylko z brązowo białego...
Witam. Piszę ponieważ brak mi już koncepcji przy naprawie tego wozu. Samochód jak w temacie z pompą wtryskową Lucas. Moje pytanie dotyczy sterownika pompy wtryskowej o numerze 028 906 125B. Jaki ma on wpływ na pracę silnika? Czy bez niego silnik powinien zapalić? Wiem że steruje on czterema zaworami i świecami żarowymi. Problem jest taki że wszystko...
Witam mam na warsztacie Fabię 2004, 1,4 16v bky rozładowuje mi się akumulator więc sprawdziłem upływność prądową i wychodzi że w stanie spoczynku wynosi ona aż 120mA odłączając bezpiecznik numer 43 wszystko wraca do normy A według schematu elektrycznego jest to zasilanie komputera pokładowego posprawdzałem wszystkie krańcówki i są w porządku. W parametrach...
Mam dziwną przypadłość zamka w drzwiach kierowcy w Skoda Fabia 1 2003r, mimo, że efekt wskazuje na elektronikę, to myślę, że to coś mechanicznego. Rozbierałem już kiedyś ten zamek i wiem, jak działają cięgna ryglujące i jak to się wszystko zachowuje, ale spytam, bo z pewnością jest tu ktoś bardziej doświadczony i podpowie co zrobić gdy: - zamek po stronie...
Pewnie,ze da rade. Przerób alarm na sterowanie zamkeim czyli nic innego jak usun funkcje obronne. Wywal syrene, zmostkuj odciecie, jesli nie chcesz kierunkow to tez je zetnij, choc ja osobiście bym zostawił sobie mryganie kierunkami, co tam jeszcze, odetnij sygnał z krańcówek, odepnij, zetnij wszystkie czujniki dodatkowe i tyle. To co pozostanie to...
Witam. kiedyś pisałem temat o problemach z zamkiem w fabii 1.4 2002r HB wersja Run. wczoraj wymieniłem w końcu krańcówki i lampka w kabinie zapala się normalnie, sygnał od zapalonych świateł też działa, centralny nie szleje. Ale nadal na liczniku nie zapala mi się kontrolka otwartych drzwi... czy możliwe, że ta fabia nie ma takiej opcji?może problem...
No tak mruga po 40 s.. Tylko że nie mruga wogóle...Od centralki tj syrenki odchodzą 2 wiązki przewodów..Cienka 2 przewody i gruba do kabiny. W tej cienkiej jest przewód fioletowy i czarny..Fioletowy podłączony chyba do krańcówki maski a czarny luźny niepodłączony wogóle... Syrenka pika 3 razy jak dodtykam ten niby breloczek do slotu a dioda zapala się...
Spróbuj odpiąć połączenie alarmu z krańcówkami drzwiowymi.Nie wiem jak jest w Espace,ale w nowszych Skodach system wysyła po 30minutach impuls sprawdzający czy drzwi zostały zamknięte.Przy montażu alarmu trzeba wtedy dawać 1diode separującą na każde drzwi,lub zrezygnować z tego i zamontować czujniki ultradźwiękowe.
tak,wystarczy jeden,a naprawdę to nie potrzebujesz przekażnika,wystarczy 10 diodek,a jezeli użyjesz przekażnika,to sygnały z krańcówek wchodzace na sterowanie przekażnikiem separuj od siebie diodami[po jednej na krańcówkę]
Witam Zaprogramowałem mikroprocesor do alarmu.Skoda octavia 2.0 slx 1999/2000. Ktoś może mi pomóc gdzie najłatwiej znaleźć sygnał zaryglowania drzwi może być w logice dodatniej lub ujemnej ? Nie chce instalować dodatkowego (innego) pilota i alarmu komercyjnego. Czujnik ruchu + czujnik wstrząsu + mikrocentralka sterowana 'po kluczyku' i właśnie przez...
witam skoda octavia 2 lift zamontowano mi w salonie alarm Meta System HPA Z własnego doświadczenia wiem że przydaje się czasami czujnik uderzeniowy i taki sobie domontowałem. Problem polega na tym, że ten alarm nie chce współpracować z tym czujnikiem. Sprawdzałem z czunikiem Mety 2-przewodowym i z czujnikami innych firm 3-przewodowymi i nic. Alarm jest...
Najlepiej byłoby zamontować autoalarm przystosowany do tego auta przez producenta.Dają schematy gdzie i jak się wpiąć w każdym aucie.W twoim przypadku zoztają tylko krańcówki w zamkach.Powodzenia.Pozdrawiam
Pęknięte luty na pcb zamka, uszkodzona krańcówka zamka (ta do której idą dwa przewody bodajże niebieski i czerwony.
pisałem ci to już przy okazji twoich problemów ze skodą fabia[a za pomoc wypadało by podziekować],to ta sama instalacja i ten sam sposób podłaczania krańcówek[zaznaczyłem ci to w tamtym poście]
Witam. potrzebował bym pomocy w montarzu ato alarmu laser plus 1809 w skodzie GLXi 1.3Mpi.Kabelki z centralki alarmu mam wyprowadzone tylko nie mam pojęcia gdzie wpiąć je do samochodu. (w razie wątpliwości alarm ten ma obsługiwać centralny zamek, funkcje antyporawniową, no i syrenę)Dokładnie to nie wiem gdzie podłączyć antyporwaniowe-2 kabeli, kable...
Przed chwilką wziąłem pierwszą lepszą instrukcje do foxa i jest opisane że 4 sygnały po zazbrojeniu to naruszenie którejś ze stref. Tak jak mówiłem, świecące światło wyładowywało Ci aku. Alarm jest podpięty pod tę samą krańcówkę dlatego też zgłasza błąd nie domknięcia drzwi/klap. Ciesze się, że mogłem pomóc :)
Witam. Mam nietypowy problem a nie mogę znaleźć rozwiązania. Po otwarciu drzwi obojętne których nie świeci oświetlenie wnętrza. Wymieniłem mikrostyk drzwi kierowcy ponieważ nie dział i myślałem że to będzie przyczyną, jednak pomogło to tylko na obrysówki drzwi przednich oraz sygnał włączonych świateł przy wyjęciu kluczyka :D. Dodam że nie działa jeszcze...
Witam! Ostatnie dni spędziłem przy komputerze, na forach studiując przypadek niedziałającego zamka centralnego w Skodzie Fabii I. I co? I nic, bo omawiane przypadki dotyczyły albo: uszkodzonej krańcówki, albo zaciętego zamka. W moim przypadku brzęczek o świateł i lampka oświetlenia działają prawidłowo, co wskazywało by na brak problemu z krańcówką....
mozna wstawic tez inwentor np przekaznik który odwróci to tez zartowałem głownie siedze w pojazdach uzytkowych przez to pytanie do kolegów czego sie tam spodziewac gdzie umiejscowiona jest krancówka czy tak jak w dzwiach wbudowana jest w zamek i czy jest to jakis układ zalezny czy krotki obwód
Wtyczka i gniazdo wizualnie czyste, wiązki suche. To przejście było wewnątrz wtyczki pomiędzy pinami. Tak już poza tematem to można było tego nie robić, wszak wszystko chodziło, ale syn się uparł że jest źle. Ta sama usterka w VAG'u skutkowałaby brakiem możliwości zamknięcia drzwi, ale w Kia to info brane jest z krańcówki w słupku. Ale powodem jest...
W ładzianie światła stop załączane są przez przekaźnik. W felci bezpośrednio przez włącznik stop przy pedale. Chyba nietrudno porównać wartości prądów przepływających poprzez styki krańcóek obu aut?
To się przekonaj jeszcze w ten sposób-przewód brązowy z ciemnoniebieskim pasem przywal do masy, to przewód od krańcówki. W każdym bądź razie kiedyś pierwszy raz robiłem seata ibizę na taką samą przypadłość, zrobiłem krańcówkę, ładnie działał brzęczek pozostawionych świateł, ładnie działała lampka i dalej się sam zamykał. Dowiedziałem się od kolegi ze...
Ja polecam Pythona, zwłaszcza wersję SP3000 V1. Solidna centralka, bezawaryjna, sporo funkcji (włącznie z antyporwaniówką), mała obudowa - generalnie sporo zalet i niska cena. Jeśli chodzi o "usypiającą elektronikę", czyli o dziwne impulsy pojawiające się na pewnych kablach w odstępach około 30 minutowych to łatwo sobie z tym poradzić stosując podwójną...
krańcówka skoda krańcówka skoda fabia krańcówka zamka skoda
ustawić zaworów ursus naprawa zamka drzwi czujka zalania konfiguracja
dobra turbina wiatrowa dobra turbina wiatrowa
Instalacja Bluetooth w Mercedes S320 2009 - porady Skuter ZIPP BT49QT-28A nie odpala: iskra, paliwo, kompresja OK