Jest w zamku. Przecież lampka musi się jakoś zapalać.
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Jeśli przewody od między drzwiami a słupkiem drzwi są ok to rozbież drzwi i przejrzyj zamek szczególnie krańcówkę w zamku. Stawiam na wurwany pęknięty przewód albo krańcówkę w zamku, sama wkładka zamka nie ma nic do tego jeśli się poprawnie przekręca po włożeniu kluczyka..
Sterownik widzi otwarte drzwi, więc krańcówka w zamku. Sprawdź c.z. z klucza i kosmetyka zamków.
Po opisie i wyglądzie złącz możliwe że masz taki alarm (lub bardzo podobny): http://www.ebay.com.au/itm/Car-Alarm-Rem... pod koniec opisu masz skany z podłączenia może one Ci coś podpowiedzą, jeżeli działa przywołanie to nie wydaje mi się żeby centralka była uszkodzona, prędzej właśnie brakuje jakiegoś...
Zamek do wymiany, oberwało zębatki ( są plastikowe), a krańcówka jest w zamku.
Masz problem z przetartym przewodem który zasila czujnik wstecznego po stacyjce. Do tego pewnie problem z krańcówkami w zamku kierowcy i przez to nie działa sterowanie z drzwi kierowcy. Czy od strony pasażera działa sterowanie zamkiem?
W każdym zamku jest krańcówka która podaje masę na odpowiedni kabel po otwarciu drzwi, korzystają z niej lampki montowane fabrycznie w drzwiach
Aby świeciła lampka w bagażniku musi działać krańcówka w zamku klapy oraz musi być zachowana ciągłość przewodów pomiędzy klapą a karoserią. Jeżeli podświetlany jest wyświetlacz kilometrów to zasilanie dochodzi do licznika tylko pozostałe żarówki najprawdopodobniej są przepalone.
Krańcówka w zamku. Podmień zamek.
Nie wiem jak w T25 ale zapewne krańcówka w zamku steruje żarówka.
4 piny to zapewne 2 do wysterowania zamka a kolejne dwa to krańcówka. Sprawdź miernikiem które są od krańcówki patrz zwarcie na zatrzaśniętym zamku.
krańcówka-switch w zamku do wymiany,normalna usterka w vw,poszukaj na forum,temat opisywany,nie ma sensu pisać jeszcze raz.
Sterowanie odbywa się za pomocą podawania sygnału masy poprzez krańcówki w zamku kierowcy. Wtyczką opisana 4PIN https://obrazki.elektroda.pl/7028986800_... Wtyczką 2PIN to siłownik, w wersji bez alarmu i tym samym bez zdalnego sterowania zamkiem, tego siłownika nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/7145258400_...
Pisze że krańcówka w zamku ok.
Potrzebuje kolory przewodów sterujących przy module za schowkiem Niebiesko/szary i żółto/szary zamykają, niebieski i fioletowo/brązowy otwierają - wszystkie w czarnym złączu C3. Niebiesko/szare i niebieskie są tam zdublowane. Krańcówki: LP-pin1 biały, PP-pin14 zielono/fioletowy, PT-pin8 żółty, BG-pin13 żółto/pomarańczowy, wszystkie też w tym czarnym...
Jak się więc domyślam krańcówka jest źródłem problemu, zgadza się, czy też nie mam racji? Niekoniecznie, sprawdzaj krańcówkę zamykając zamek śrubokrętem. Prawdopodobnie jest wytarty element w zamku odpowiedzialny za naciśnięcie krańcówki. Możesz też włączyć zapłon i naciskać krańcówkę obserwując zachowanie lampki w środku.(przy włączonym zapłonie ma...
Dziękuję za pomoc.Prawdopodobnie uszkodzona krańcówka w zamku
Powodów może być wiele i mogą się kumulować. Podobne tematy były poruszane wiele razy na forum. Z możliwych przyczyn mogą występować: przełamane przewody w gumowych przelotkacz dzwi, uszkodzone mikrostyki(krańcówki) zamków, tzw. zimne luty na płytkach PCB zamków, uszkodzone silniczki zamków czy zaśniedziałe połączenia. Trzeba po kolei diagnozować i...
Przyczyny mogą być różne, jak i kombinowane między sobą. Między innymi takie jak poprzerywane przewody w gumowych przelotkach drzwi, zabrudzone komutatory silniczków zamków, zużyte szczotki silniczków, zimne luty na płytkach drukowanych zamków, czy też uszkodzone(wytarte) mikrostyki(krańcówki) zamków. Było kilka podobnych tematów na forum.
Wygląda mi to na usterkę którą masz w tej chwili, i dotyczy ona BRAKU ryglowania zamków po przypadkowym otwarciu. Po opuszczeniu myjni zamki działały prawidłowo. Czy masz na zegarach kontrolkę która wskazuje otwarte drzwi? pewnie jest, tylko czy działa? Możliwe że masz uszkodzoną krańcówkę w którymś zamku, dlatego po rozbrojeniu zamków pilotem, sterownik...
Albo krańcówki w zamku kierowcy albo kable w przelotce w słupku. A od strony pasażera nie działało kiedyś a teraz?
Ponadto jak nie działa krańcówka maski w jej zamku, to kontrolka nie zgaśnie Dokładnie to. Zrób najprostszy test - podnieś maskę i włącz wycieraczki. Jeżeli ruszą to przyczynę już masz.
Któraś krańcówka w zamku
Poszukuje schematu elektryki centralnego zamka. Poszukiwany jest układ krańcówki drzwi przesuwnych. Man Tge 3 140 2018 podobny myślę jak w vw crafter Kable i krańcówka w zamku ok, przelotka tez działa. Pozdrawiam
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Tam nie ma typowej krańcówki - odpowiedni wyłącznik jest w zamku. To http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... możesz poczytać.
dziekuję za podpowiedzi ,winna była luźna krańcówka przy zamku Pozdrawiam
Ford transit MK8 potrzebuję masę po otwarciu tylnych drzwi skrzydłowych. Krańcówka w zamku podaję masę po zamknięciu czyli odwrotnie. Myślę nad montażem dodatkowej krańcówka ale tam jest bardzo duża przestrzeń pomiędzy drzwiami a karoserią. Jakieś pomysły?
Krancowka jest w zamku zasadniczym{ryglowym} sterowana masa jak bedzie skorodowana to pozostaje wymiana lub otwor obok i zamontowac gumowa,pozdrawiam
Może jest osobna krańcówka nie w zamku, albo coś z lampka oświetlenia wnetrza
Krańcówka w zamku uszkodzona, szukaj drugiego zamka
W zamku jest krańcówka
Więc teraz sprawdź ciągłość kabli pomiędzy BSI i siłownikiem CZ i krańcówki zamków tylnej klapy i szyby
ostatni problem to uszkodzone krańcówki w zamku .Pilota nie wkodujesz bez testera
Krańcówki zamków. Jak któraś szwankuje to nie tylko fabryczny alarm bezsensownie się załącza.
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
Krańcówka w zamku w klapie, drażliwy temat. Najprościej dorwać cały ten rygiel, i hb z kombi nie są zamienne. Ew jeszcze połamane przewody w przelotce.
Ja sprawdziłbym krańcówki przy zamku. Miałem teraz podobny problem w toledo 2 po otwarciu nie świeciło. U mnie była zużyta krańcówka przy zamku ta montowana na przewodzie http://obrazki.elektroda.pl/2435511800_1... Zamek zmieniony na oryg czy zamiennik ?
Nie ma czegoś takiego jak reset centralnego zamka. Komputer widzi że krańcówka w zamku jest otwarta, więc albo uszkodzony zamek, albo gdzieś wiązka po drodze. Przejrzyj wszystko po drodze czy żaden przewód nie jest uszkodzony. Jeżeli wymieniałeś całe drzwi już uzbrojone i zamek tam był, możliwe że jest innego typu i trzeba go wymienić na prawidłowy.
Witam. Tak, krańcówki w zamku.
Czyli ten sam problem. Zewrzyj na stałe ze sobą przewody fabrycznej krańcówki pod maską przy zamku. Alarm widząc niby otwartą maskę, nie będzie się uaktywniał, przy zamknięciu z pilota dokładanego. Nie ma też żadnej sygnalizacji otwartej maski na desce rozdzielczej. Do przewodów dostaniesz się zdejmując czarną plastikową osłonę dookoła zamka.
może świruje krańcówka w zamku te krańcówki to plaga w tych nowszych vw
pierwsze co powinienes zrobić to diagnostyka ............prawdopodobnie krańcówka w zamku kierowcy,albo moduł komfortu pływa ....... pozdro rox..........
Podstawowe pytanie, jakie auto? Większość nowych samochodów ma krańcówki drzwi w zamkach i przy otwarciu zamka centralnego krańcówka podaje impuls do oświetlenia wnętrza automatycznie (rozbraja rearming). SEO to świetny wybór, swego czasu zamontowałem ich wiele i wszystkie chodzą bez błędnie (a jeżeli jak już opisywałem masz krańcówke w zamku to każdy...
Krańcówka na zamku
Odczyt błędów i parametrów centralnego zamka. Któraś krańcówka w zamku się pewnie kończy albo zimne luty.
Krańcówka musi być na elementach stałych karoserii, ale większość aut ma w zamku już i daremny trud szukania wtedy. Czy do zamka maski idą jakieś przewody elektryczne?
Trzeba by sprawdzić czy krańcówki w zamku drzwi kierowcy nie szwankują.
W dacii zobacz czy masz krańcówkę przy zamku klapy silnika, demontujesz ją (ma wisieć na przewodach), ecu silnika widzi otwartą klapę - start/stop jest wtedy wyłączony.
Bo nie tędy droga. Ledy trzeba sprytnie zasilić z krańcówki w zamku klapy z pominięciem elektroniki sterującej żarówką.
Krańcówka w zamku nie rozłącza.
Do sprawdzenia/wymiany mikrostyk/krańcówka w zamku. Wcześniej na wszelki sprawdź żarówką czy przychodzą impulsy, przewody czarny czerwony, czarny żółty i czarny niebieski.
Sprawdź czy krańcówki zamków sprawne. POtem nawigacja. Dodano po 15 Jeśli to nic nie da to sprawdź który bezpiecznik w skrzynce w prawym słupku w kabinie zrzuca prąd. Być może lampka.
Może być uszkodzona krańcówka w zamku drzwi kierowcy.
Witam. Kolego 'nuka2', nie wiem, czy znalazłeś tą krańcówkę klapy bagażnika, ale może innym to się przyda: krańcówka klapy bagażnika jest w samym zamku (mechanizmie zamknięcia, tzw. zatrzasku) bagażnika (tak mam w Sharanie 1998r., 2,8VR6). Przy rozbiórce tego zamku odłącza się dwie wiązki kabli (nie pamiętam tera kolorów, ale chyba czerwona (właśnie...
Najczęstsze usterki to kable w przelotkach (szczególnie drzwi kierowcy ) Uszkodzony/zalany moduł przy silniku podnoszenia szyby w drzwiach kierowcy (jak i pozostałe modułu). Uszkodzenia wiązki pod dywanikami (zgniłe od wilgoci). Ja w takich wypadkach odpalam VCDS i łącze się modułem komfortu .Pierwsze błędy potem stan magistrali cyfrowej czy widzi modułu...
Prawdopodobnie masz uszkodzona krańcówkę w zamku w drzwiach kierowcy !!! I to jest jedyny problem który powoduje nie otwieranie centralnego zamka i pozostałe problemy ...
Sprawdź krańcówki w zamku w drzwiach, Spróbuj po prawej stronie lub w klapie bagażnika.
krańcówka któraś w drzwiach Nie krańcówka w drzwiach tylko krańcówka w zamku i sterownik "widzi" cały czas zamknięty zamek (więc ponownie go nie zamyka) i potrafi tylko "otworzyć".
Da się zrobić. Zasilanie pod moduł w drzwiach jeśli jest zasilanie bez stacyjki. Sterowanie masą z krańcówek zamków. Czasowe sterowanie odradzam, nie fajnie będzie gdy przy zamkniętych drzwiach led-y będą się świecić. Trochę będzie trącić NFS w wiejskim( przepraszam) wydaniu.
miałem podobnie w alfie , przyczyną był zły styk na krańcówce w zamku, po rozebraniu wyczyszczeniu i złożeniu wszystko wróciło do normy
Krucyhimell, co za składnia. Krańcówka w zamku, podaje masę.
Prawdopodobnie krańcówka w którymś zamku nie zgłasza że jest zamknięty, do wymiany. Podłącz komputer i sprawdz ktory zamek
Krańcówka na zamku uszkodzona lub silniczek nie przełącza
Witam W moim Caddym uszkodziła się krańcówka w zamku i system rozpoznaje ciągłe otwarcie tylnych dzwi od paki - buzzer brzęczy i denerwuje podczas jazdy. W któym module to wykoduję? Jaki bit zmienić?
+ z komfortu, masa z krańcówki zamka klapy. Kolor kabla masz przy oprawce żarówki, taki sam leci lewym progiem do samego komfortu. Najpierw sprawdź czego brakuje przy żarówce, potem kop w aucie.
Czy po otwarciu drzwi zapalają się lampka w drzwiach i podsufitce ? Czy działa brzęczyk niewyłączonych świateł po otwarciu drzwi kierowcy ? Być może uszkodzona jest krańcówka w zamku, samo ryglowanie zamka po 30 sekundach. Mam to samo u siebie. Jeżeli otworzysz auto kluczykiem to nie powinno się zamknąć.
sprawdź krańcówki w zamku drzwi kierowcy
Sprawdź krańcówkę w zamku w drzwiach- częsty objaw np. w Fabii.
Sprawdź krańcówki w zamku drzwi kierowcy.
A dobrze je sprawdziłeś??? Kiedyś miałem przypadek przerwanych przewodów w przelotce, było pilnie potrzebne autko więc połączyłem je szybciutko bez sprawdzania, a przewód od krańcówki był w trzech miejscach przełamany. Sprawdź jeszcze samą krańcówkę w zamku tylnej klapy, wycierają się noski od nich, oraz złącze od krańcówki przy samym zamku klapy, czy...
W zamku jest krańcówka drzwi, wszystkie przewody idą właśnie tą wiązką. Dodano po 4 W zamku jest krańcówka drzwi, wszystkie przewody idą właśnie tą wiązką.
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
Krańcówka w zamku połączona jest też z alarmem, więc to nie są dwa tematy. Jeszcze może być przełamany przewód przy klapie.
Tak, zgadza się ale autorowi tematu nie działa zamykanie przy sterowaniu z krańcówek w zamku.
Moim zdaniem uszkodziły się w zamku krańcówki. Krańcówka odpowiedzialna za informacje o zamknięciu zamków jest uszkodzona i sterownik odbija siłownik.
Najpierw sprawdź krańcówkę w zamku jeżeli jest sprawna to jedz na komputer odczytać komfort czy wszystko jest ok. Na zaśniedziałe krańcówki czasami pomaga środek do czyszczenia styków elektronicznych. Chyba że jest już zgniła na ament to tylko wymiana.
Witam, brak domykania szyb w seacie leonie jest równiez spowodowany uszkodzeniem krańcówki w zamku po stronie kierowcy. Uszkodzenie krańcówki obiawia sie równiez barakiem oswietlenia progowego w dzwiach od strony kierowcy, brakiem sygnału pozostawionych swiateł. Szczegóły zwiazane z naprawa tego problemu moge opisas dokładniej - pozdrawiam
Sprawdź krańcówkę w zamku w tylnej klapie, lubią tam korodować przewody i podczas jazdy załącza się sygnalizacja nie domkniętych drzwi.
Nie wiem gdzie tkwi problem Problem może tkwić w instalacji elektrycznej lub krańcówce w zamku drzwi lub klapy. Niestety trzeba przeglądnąć wszystkie. Zacznij od tych najczęściej używanych....
może padła jak to często bywa krańcówka w zamku lewych drzwi,faktycznie sprawdź czy ich otwarcie zapala oświetlenie wnętrza.
Zobacz złącze 3 pin w zamku od krańcówki, lubi zgnić, kabelki do klapy lubią się przełamać, moduł komfortu lubi zgnić pod nogami kierowcy w podłodze, lub jak pisze kolega sigwa18 krańcówka zamka klapy bagażnika, w samym zamku.
"Krańcówka" jest w zamku, a ten zasadniczo jest nierozbieralny, więc nie widzę* innej opcji naprawy niż wymiana tego modułu... o ile oczywiście to krańcówka, a nie np. uszkodzony przewód. * - tzn. widzieć widzę - metoda na "Janusza", czyli uciąć kabel przy module zamka i ew. podłączyć go pod dołożoną krańcówkę.
Brak kontaktu w wiązce drzwi, sprawdź zasilanie lampki na kablu czerwono/czarnym albo masę brązowo/czarną podawaną przez krańcówkę w zamku drzwi. Po otwarciu tych drzwi światło w podsufitce zapala się?
Czyli z karty drzwi się ryglują ale odryglowac już ich nie idzie? Podejrzewam uszkodzone krańcówki w zamku ale bym musiał przejść schematy by się upewnić czy to może byc to.
Nie wiem jaki masz moduł komfortu. Sprawdz sobie czy nie pajawiają sie na nim jaies masy albo prądy po otwarciu drzwi jeśli nie to musisz rozbierac drzwi i podłączać sie do krańcówek.
Tam gdzie krańcówka zamka\wkładki drzwi podaje impuls na zamykanie i domykanie okien kluczykiem , dorobić dodatkowy przycisk\słicz w drzwiach gdzieś na tapicerce boczku...problem tylko że centralny będzie chciał się zamknąć....chociaż być może, można by to odseparować nawet diodą...
Krańcówki są w zamku. Czy na wyświetlaczu komputera pokładowego jest informacja o otwarciu drzwi.
krańcówka jest w zamku w drzwiach i przechodzi przez przelotkę na słupku "A"
To już coś, wiadomo, że żarówka jest sprawna. A teraz wyjmij żarówkę i zobaczysz, że jeden z plusów zniknie:D Krańcówka w zamku umarła
To zobacz ciągłość przewodu od krańcówki/zamka/ aż do modułu komfortu. Nie odpowiedziałeś czy działa dolna lampka drzwi i buzer. Wydaje mi się że nie tą krańcówkę mostkowałeś. W zamku są trzy.
Mają. Czujnik na słupku to pozostałość po wersji bez centralnego zamka. Sa dwie wersje zamków w tylnych drzwiach bez/z centralnym.
Podpiołem vaga i faktycznie pokazuje błąd tylnich drzwi. Czyli rozumiem że krańcówka w zamku. Miałem kiedyś kłopot z nie włączaniem podświetlania nóg pasażera,był zimny lut na krańcówce. Czyli teoretycznie wadliwy zamek daje błędną informację o otwartych drzwiach. Dobrze myślę?
Mam problem z wycieraczkami przednimi. Zatrzymują się w połowie. Który przekaźnik za to odpowiada, bez spryskiwaczy reflektorów, z czujnikiem deszczu, 377?. Krańcówka w zamku maski jest ok, mechanizm też. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna.
Co na to UCH? A po co od razu pchać się w UCH??? Krańcówkę w zamku można sprawdzić miernikiem czy probówką.
nie pamiętam dokładnie ale wydaje mi się że to krańcówka w zamku w drzwiach szwankuje a lampka zapala sie po otworzeniu drzwi. po za tym brzęczyk jest chyba w liczniku, to dosyć częsty problem pozdrawiam.
A czy w takim przypadku można wywalić krańcówki w zamku i po prostu zewrzeć je tak, żeby same motorki pracowały?? Analizował ktoś kiedyś szczegółowo konstrukcję tego zamka ??
Silnik krokowy, przekładnia, śruba, nakrętka ,wszystko połączyć i masz mechanizm. dodałbym jeszcze dwie krańcówki. Nie potrzeba żadnych zamków czy zatrzasków.
Ja mam problem nie świeci mi lampka w tylnych drzwiach i komputer też nie czyta że są otwarte co zrobić? Krańcówka w zamku uwalona.
krańcówka zamku renault mikrowyłącznik zamku microswitche zamku
emulator android czarny ekran internet telewizorze zaczep schowek
uzwojenie silnika schemat elektryki skutera
Ukryte funkcje Nissan Murano Z50 2007 - jak uzyskać dostęp? BMW E46 316i - trudności z odpalaniem na zimnym silniku