Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
bardzo często też mikrostyki w zamku.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
co do klimy to jeżeli są jakieś błedy w klimie to załączeniu zapłonu miga cały panel klimatronica - wtedy trzeba podłączyć VAG-a i sprawdzić co jest nie tak co do zamka to tak jak pisał wcześniej kolega padają często mikrostyki w zamku ale to też można stwierdzić po diagnozie VAG-em
Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
robiłem już to wymieniłem sam mikrostyk w zamku i po kłopocie
Może ktoś potwierdzić - mikrostyk w zamku, albo wiązka w przelotce do klapy.
Żeby zaprogramować centralny z pilota potrzebujesz 2x klucze. Tu masz dobry opis http://www.vag-com.pl/programowanie-pilo... Co do nie zawsze działającego zamka kierowcy, to prawdopodobnie siadają już mikrostyki w samym zamku. Naprawa nie zawsze przynosi efekty. Wersja optymistyczna zaśniedziałe styki na kostce. Co do samego sterownika, to na razie...
Jak pisałem problemem jest mikrostyk w zamku
Z mikrostyku w zamku klapy do modułu komfortu no i do lampki.
Mikrostyki w zamku albo zimnie luty.
Jak nie masz opóźnienia wyłączenia to może być włącznik od drzwi lub mikrostyk w zamku ew zobacz do samej lampki na włącznik czy tam nie ma problemu i nie napisałeś czy masz centralny, alarm pilot
(at)zbigniewraclawicki Sprawdziłeś wyłączniki drzwiowe ? Tu są mikrostyki w zamku.
To standard w tym aucie, taka niemiecka, solidna robota. No i te zimne luty mikrostyków w zamku, zamiast normalnego przełącznika krańcowego w ściance.
W siłownikach zamków są mikrostyki przełączające się zamknięty/otwarty. Powinien ten sygnał pojawiać się na module komfortu. Ze schematem trzeba by ustalić kolor przewodu I raczej na 100% pojawia się masa.
Mikrostyk w zamku kierowcy ci padł. Kodowanie zmień na Niemcy.http://forum.vw-passat.pl/threads...
Pompka paliwa w tym samochodzie ma sie uruchomic na kilka sekund i podbić cisnienie na listwie po otwarciu drzwi kierowcy-sprawdz to .Jezeli nie działa to masz uszkodzony mikrostyk w zamku...dosyć częsta usterka w G4 i pochodnych
A jak działa z drzwi pasażera? Zamyka i również otwiera? Jeżeli działa normalnie to sprawdź mikrostyki w zamku. Trochę rozbierania ale to częsta usterka.
Przyczyny mogą być różne, jak i kombinowane między sobą. Między innymi takie jak poprzerywane przewody w gumowych przelotkach drzwi, zabrudzone komutatory silniczków zamków, zużyte szczotki silniczków, zimne luty na płytkach drukowanych zamków, czy też uszkodzone(wytarte) mikrostyki(krańcówki) zamków. Było kilka podobnych tematów na forum.
Witam, w starszych autach były montowane krańcówki, do tej pory w japończykach są, taki wciskany trzpień po otwarciu drzwi łatwo znaleźć, jednak w nowszych w zamku są montowane mikrostyki które za to odpowiadają, rozeznaj jak jest u ciebie i będzie wiadomo co działać. No u mnie nie ma tych krancowek, czyli rozumiem ze musze boczek sciagmac i wyciagnac...
Ja obstawiam mikrostyk lub zimne luty w zamku.
W zamku klapy.
Powodów może być wiele i mogą się kumulować. Podobne tematy były poruszane wiele razy na forum. Z możliwych przyczyn mogą występować: przełamane przewody w gumowych przelotkacz dzwi, uszkodzone mikrostyki(krańcówki) zamków, tzw. zimne luty na płytkach PCB zamków, uszkodzone silniczki zamków czy zaśniedziałe połączenia. Trzeba po kolei diagnozować i...
Prawdopodobnie ułamało się takie wiosełko przymocowane do wkładki. Wchodzi ono do zamka. Jak się przekręca kluczykiem to ono powinno obracać takim plastikiem, który naciska na mikrostyki w zamku. Prawdopodobnie przez to ułamanie nie działa zamykanie/otwieranie. Koszt wiosełka to kilkanaście złotych.
W pasacie masz uszkodzony zamek. Mikrostyk w zamku konkretnie
jutro sprawdze ale jest prawdopodobnie mikrostyk w zamku.
Najczęstszym problemem w G4 jest modół komfortu który „nie zasypia”pół godziny po zamknięciu auta-spowodowane jest to uszkodzonym mikrostykiem lub jeszcze częściej zimnym lutem w zamku...Spotkałem się również z uszkodzonym alternatorem pobierającym prąd
Nie wiem jak tam jest zbudowany zamek w drzwiach kierowcy, ale muszą być wewnętrzne lub zewnętrzne mikrostyki uruchamiane mechanicznie kluczykiem w zamku drzwi. Powinno zamknąć się całe auto, bo zamykający się "zamek" w drzwiach kierowcy wysteruje mikrostyk w zamku i będzie taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy. Można też wykorzystać...
Może zacząć od sprawdzenia modułu czy nie jest czasem zalany. Sprawdzić stan połączenia jego gniazd i wtyczek. Dodatkowo przewody w gumowych przelotkach drzwi do sprawdzenia. Problemem mogą być również wytarte lub uszkodzone mikrostyki w zamku, zimne luty na płytce drukowanej zamka, czy też zabrudzony komutator silniczka.
Zapewne masz uszkodzoną jedną z "uszczelek" antyzgnieceniowych . Są to dwie cienkie uszczeleczki na brzegach maskownic ościeży pokrywy bagażnika .Ich konektorki znajdziesz wewnątrz , w okolicy lamp tylnych,może jest tam korozja . Jeśli owe krańcówki są uszkodzone ,pokrywa nie opuszcza się , a jeśli uszkodzone mikrostyki w zamku , to nie rygluje jej...
Nic tam się nie czyści, tylko wymienia - mikrostyki w zamku, plus wiązkę drzwi. Wskazówek więcej nie będzie - temat wielokrotnie opisywany. Zamykam.
Padają też mikrostyki w zamku, pomaga odłączenie tych drzwi.
Co już sprawdziłeś ? Co możemy wykluczyć ? Sprawdziłeś mikrostyki w zamku drzwi kierowcy i innych ? Przeglądnąłeś "przepust" przewodów do drzwi ?
pozdrawiam Uszkodzony mikrostyk w zamku drzwi to normalka.Sprawdź jak treaguje lampka wnętrza na otwarcie drzwi pasażera
mikrostyk w zamku padł,klasyka
A co było ostatecznie powodem? Mikrostyk w zamku kierowcy?
Lampka ma mieć plusa na stałe a masę z mikrostyku w zamku. Namieszałeś coś w wiązce.
W bagazniku bedzie pompa powietrza z rurkami. Mikrostyk w zamku. Reszta wiadomo. Tak nowego samochodu nie mam, aby sprawdzic czy cos sie nie zmienilo. :>
Odnosnie braku oświetlenia i świecącej kontrolki na liczniku problem znalazłem, nie winny moduł komfortu tylko mikrostyk w zamku. https://obrazki.elektroda.pl/9784040200_...
Problem może być złożony,: -mikrostyki w zamku -wiązka w prtzelotce drzwi/nadwozie -moduł komfortu Na początek poodpinaj po kolei drzwi i sprawdz co sie dzieje.
Pod maską. To co podałeś jest dla wersji Highline. Dla wersji Lowline jest to bezpiecznik F19. W obu przypadkach w tym roczniku to 30A czyli zielony bezpiecznik. Szukaj na środku skrzynki. Może sterownik widzi otwartą maskę i przez to nie włącza wycieraczek - przy zamku jest mikrostyk od informacji czy maska jest otwarta czy zamknięta i sterownik nie...
Tak, może sygnalizować przepalenie żarówki. Możliwe przyczyny to załamanie przewodów, wadliwe mikrostyki, przepalona ścieżka lub zimne luty na płytce w zamku. Trzeba by posprawdzać przewody, jak w porządku do rozbiórka zamka. Można by jeszcze sprawdzić ten zamek czy nie chodzi zbyt ciężko i czy odbija do końca. Prysnąć jakimś lubrykantem i rozruszać...
Czego brakuje + czy -? + z bezpiecznika ,- z mikrostyku w zamku.
Mikrostyk w zamku pewnie.
Sprawdzenie nie polega na czyszczeniu czy oglądaniu. Miałeś płytkę na wierzchu to trzeba było obejrzeć luty na złączu które pękają i czy sprawne są mikrostyki w zamku.
Witam, jestem nowy i od razu z problemem. Po otwarciu klapy bagażnika nie włącza się oświetlenie w bagażniku. Sprawdzałem mikrostyki w zamku- działają. Na stykach żaróweczki jest 9,72V i nie zmienia się w czasie przełączania styków w zamku. Co można jeszcze sprawdzić. Którędy biegnie wiązka do sterownika i jak się do niego dostać.?
Witam, mam takie pytanie, mam ostatnio problemy z centralnym, wariuje tzn zamyka drzwi nieoczekiwanie, załącza się alarm mimo że auto otwarte i się jest w środku itd. Elektryk twierdzi że jeżeli ma on takie czujki idące ze słupków to jest dokładany alarm, no ale pytanie GTI Exclusive po nr vin z rynku belgijskiego nie miało alarmu? Normalnie mam kluczyk...
Uszkodzonym mikrostykiem w zamku, wskazującym położenie rygla.
Powodem braku oświetlenia był mikrostyk w zamku drzwi kierowcy.
Prawdopodobnie mikrostyk w zamku padł, to częsta przypadłość w grupie VAG. Zakładam, że wiązka w przelotce drzwi jest sprawdzona i cała.
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Przewody złamane w przelotce lub silniczek padł w zamku lub mikrostyk od otwierania bo nie wiem jak otwierasz? Pilot guzik w środku czy otwieranie masz na dotyk na klapie. Dodano po 6 A co do otwarcia to wejdź do bagażnika i na zamku masz taki biały element z lewej strony to go przesuń.
Urwał się przewód w drzwiach kierowcy albo mikrostyk w zamku drzwi.
Problem polega na tym ze w aucie cyklicznie stukają(próbkują) siłowniki zamka centralnego na niezaryglowanych drzwiach. Nie zamyka z pilota(w ogóle nie reaguje) tylko z zamka . Po zamknięciu słychać jeszcze dwa cykliczne cyknięcia dopiero się uspokaja. Dodam że otwiera z pilota normalnie. Jak odepnę wtyczkę z zamka przednich drzwi lewych to przestaje...
Przekaznik trzyma jakiś to te 0,5A. Przewody w klapie bagażnik-nadwozie ok? W parametrach rzeczywistych stan mikrostyków zamków ok?
Czy to mikrostyk do wymiany w zamku klapy czy może coś innego? Mikrostyk lub połamane kable w przelotce między klapą a nadwoziem.
Zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy, nakłuj te 6 kabli co idą do zamka kontrolką z masy i powinien centralny zadziałać, nie wiem jak w tym peugeocie jest ale w starszych autach mikrostyki w zamku sterowały centralnym po przekręceniu kluczyka, pewno w nowszych jest coś podobnego.
A te mikrostyki są przy każdym zamku? I czy dam radę samodzielnie je wymienić?
Miałem podobnie w Leonie jak rozkodował mi się pilot od centralnego zamka. Z kluczyka zamykały się tylko drzwi kierowcy a resztę trzeba było zamykać od środka. Winne temu są mikrostyki w zamku kierowcy. Wymieniłem cały zamek i wszystko wróciło do normy. Przez te uszkodzone mikrostyki nie mogłem w dodatku zaprogramować pilota - żaden sposób nie działał...
Sprawdź mikrostyk w zamku klapy. Jeśli nie daje sygnału „zamknięty”, to centralny go nie zamknie.
Możliwe przyczyny: 1️⃣ Mikrostyk w zamku drzwi – zużyty lub uszkodzony, może powodować błędne sygnały do modułu komfortu. 2️⃣ Moduł komfortu (komfortsteuergerät) – może mieć zimne luty lub uszkodzone przewody. 3️⃣ Uszkodzona wiązka elektryczna – szczególnie w przelotce między drzwiami a karoserią (częste pęknięcia kabli). 4️⃣ Zwarcie w instalacji –...
W zamku są mikrostyki. Treba je sprawdzić oraz przewody dochodzące do nich.
Kolego masz walniete mikrostyki lub zimne luty w zamku. Trzeba rozebrać i polutować ewentualnie wymienić mikrostyki
Uszkodzony mikrostyk w zamku. Podłącz pod VCDS i przejrzyj błędy jakie się Tobie pokażą.
Prawdopodobnie mikrostyk w zamku zepsuty.
Mikrostyk w zamku do wymiany. Prosta robota
Może też być mikrostyk w zamku. Podaj co to za auto.
Mikrostyk w zamku źle założony albo się rozsypał
Prawdopodobnie winny jest mikrostyk w zamku.
czy ktos wogole rozpracowal problem za samo otwierajacymi szybami? Mnie to tez dopadło i narazie jestem po sprawdzeniu modulu komfortu ( suchy) oraz drzwi kierowcy ( niegdzie na stykach nie ma sladu zasniedzienia stykow) oraz w zamku drzwi wszystkie mikrostyki dzialaja poprawnie
Jest problem z mikrostykiem w zamku...ten wymieniony nowy to oryginał?
Dzięki za pomoc. Problemem okazały się mikrostyki zamka. Po wymianie mikrostyków wszystko wróciło do normy. 😁
Mikrostyk w zamku do wymiany.
mikrostyk w zamku. albo przerwany obwód.
Najprawdopodobniej zamek do wymiany, w tym samochodzie w zamku znajdują sie mikrostyki i to one odpowiadają za działanie CZ
do żarówki doprowadzone jest +12V a masa podawana jest z mikrostyku który jest w klapie w samym zamku - dość częsta usterka sprawdz masę na klapie i przejście przewodu -mikrostyk do lampki A może poda zasilanie +12V podłącz żarókę i podaj masę sprawdzając napięcie na przewodzie +12 ,jeżeli pada to może jest utleniony przewód bez obciążenia jest 12 a...
Kolego Mobali - nie spotkałem się jeszcze z wilgotnym czy zaśniedziałym modułem komfortu w Golfie IV. To nie Passat. Kolejna sprawa to zastanów się co napisał autor tematu a o co chodzi w temacie podlinkowanym przez Ciebie - co ma dioda w drzwiach do problemów tutaj opisanych? Otóż nie ma ona nic do tego. Przy jej uszkodzeniu nie będzie działać oświetlenie...
W zamku masz mikrostyki. Podłącz tą górę od zamka do kostki w drzwiach, naciśnij mikrostyk jeden jak i drugi i zobacz co się dzieje. Wtedy będziesz miał czarno na białym gdzie się wpiąć z sterownikiem. Sterownika zamka nie podpinany pod silniczek, lecz pod mikrostyk.
Jest krańcówka na zewnątrz na środkowym słupku, ale ona służy tylko do zapalania lampki na suficie, info na wyświetlaczu że drzwi otwarte, oraz gdy zamykasz drzwi z pilota następuje automatyczne otwarcie zamka. To nie to. Mikrostyk w zamku sprawdzony, jest albo pełne zwarcie albo przerwa. Powiem tak - dobrze kombinujesz, ale zamek na 100 % sprawny.
O takie rzeczy pytaj lepiej na forum skody, a co do oświetlenia winny może być mikrostyk w zamku, jest to dość powszechna awaria w samochdach grupy vw
A nie masz czasami mikrostyków w zamku? One od zawsze dostawały zimnych lutów, chyba warto sprawdzić.
Przyczyną tego problemu prawdopodobnie jest mikrostyk w zamku.
Seat ma mikrostyki chyba zamku zaraz pod ryglem, który blokuje drzwi (ten rygiel go wciska). Spróbuj na otwartych drzwiach zamknąć zamek ( zatrzasnąć rygiel) i tam popsikać jakimś płynem penetrującym. Następnie troche "potrzaskaj" drzwiami- czasami ten zabieg pomaga odblokować ten mikrostyk. Co do komputera to obstawiam brak styku na złączu diagnostycznym...
Mikrostyk w zamku sprawny? :)
Przez mikrostyk w zamku przepływa za niski prąd, musisz rozebrać, wyczyścić lub wymienić mikrostyk. Pozdrawiam.
Mikrostyk w zamku.
czasem lubi zawiesić się mikrostyk w zamku , trzeba rozebrac drzwi wyjąć zamek i sprawdzić .
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Ok, dzięki za pomoc, niedługo jadę podłaczyć auto pod komputer może coś wyjdzie. Najgorsze jest to że u mnie nigdzie nie ma serwisu mitsubishi Powalczę z tym jeszcze może się uda, a jak nie to będę szukał ASO Dodano po 4 Problem rozwiązany, przecięte były przewody które idą w koszulce wiązki od dachu. Odpowiadały za 2 mikrostyki w zamku bagażnika +...
Mikrostyk w zamku do wymiany.
Myślę że któreś drzwi sterownik widzi otwarte może być mikrostyk w zamku lub złamany przewód w gumowej przelotce lub zaśnie działe styki od strony kierowcy pod wykładziną
Brak sygnalizacji otwartych drzwi zazwyczaj powoduje zaśniedziały mikrostyk przy zamku (ten z boku, z dwoma przewodami), natomiast brak sterowania resztą drzwi powoduje zaśniedziały jeden z mikrostyków wewnątrz zamka. Podsumowując, najlepiej rozebrać i powymieniać wadliwe mikrostyki, albo kupić pewny zamek. Centralkę tą przy silniku podnośnika zostawiłbym...
Start to vag i jaki błąd pokaże ,bo powodów może być wiele np. mikrostyk w zamku itd. !!!
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Witam. W kupionym Golfie centralny nie zamyka/otwiera tylnej klapy. Zdjąłem tapicerkę i przewody idące do siłownika wydają się ok, natomiast odłączony jest mikrostyk przy samym zamku, ten do którego idą trzy kable. Kable wiszą luźno, brakuje wtyczki. Czy to może mieć coś wspólnego z centralnym?
Na niedziałające światełko jest tylko jedno rozwiązanie. Wymienić zamek lub mikrostyk w zamku. Jeżeli chodzi o nieprawidłowo działajacy zamek, to nie poradziłem sobie jeszcze.
Jak był sprawdzany mikrostyk w zamku? Softowo? To zapewne jest Avant? Sprawdź ciągłość przewodów pomiędzy karoserią a klapa
Odepnij kostkę sprawdź/popraw kodowanie na 1 (na potwierdzenie mignięciem), jak będzie migać to potem zajmij się mikrostykiem w zamku. Musi coś zwierać na masę kabel/mikrostyk.
Mikrostyk w zamku masz do zmiany
mikrowyłącznik zamku microswitche zamku sprawdzi mikrostyki
upływność przewód swiadectwo kwalifikacji ustawienia procesora dźwięku
konwenter światłowodowy edifier r1280db
Rezystancja w czujnikach NTC a temperatura CO Subaru Legacy: Szalejące zegary i błąd ECU