Witam, z kranika podciśnieniowego w skuterze po zaciągnięciu przewodu od podciśnienia powinno lecieć ciurkiem czy tylko "dawka" paliwa powinna się przedostawać?
Wymień kranik podciśnieniowy.
Uszkodzony kranik podciśnieniowy.
A jak mogę sprawdzić kranik podciśnieniowy ?
W gaźniku należy udrożnić każdą dyszę i usunąć nieczystości z dna gaźnika. Ponadto sprawdź stan uszczelki i kolanko gaźnikowe, gdyż wykonane jest z marnej gumy, która lubi popękać. Jeśli kolanko i uszczelka będą sprawne, to zważ jeszcze na sposób dokręcenia gaźnika do silnika - powinien być dokręcony równomiernie i z czuciem. Jeśli masz w tym pojeździe...
Przypuszczam, że nie ma kompresji (lub ma nieszczelności w dolocie) skoro nie potrafi otworzyć kranika podciśnieniowego (lub kranik uszkodzony).
Kranik podciśnieniowy sprawdzałeś ?
Wyczyść gaźnik. Kranik podciśnieniowy ? Sprawdź go.
A może kranik podciśnieniowy? Zapala, jeździ?
Moim zdaniem skuterowi brakuje paliwa, jeżeli zawory ok to sprawdź kranik podciśnieniowy, ewentualnie przemontuj na krótko skuter na gaźniku czy wtrysku?
Wiadomo że z olejem skoro dozownik usunięty 😉 gaźnik już drugi nowy oczywiście od 2t. Tłumik szczelny. Napewno nie łapie lewego powietrza przez obudowę filtra ani przez rurkę gumowa od filtra do gaznika. I od gaźnika do cylindra też jest szczelnie. Zmieniłem dziś Kranik podciśnieniowy lecz też to nic nie dało..
Kranik podciśnieniowy sprawdzałeś?
Od króćca ssącego jest pobierane podciśnienie do otwierania kranika podciśnieniowego, ma być podłączone do tego bocznego króćca przy kraniku, reszta chyba jasna, jest tylko wlot i wylot paliwa w kierunku gaźnika.
Kranik podciśnieniowy działa normalnie?
Skuter stał bardzo długo +/- 8 lat wymieniałem kranik podciśnieniowy i akusa, czyściłem gaźnik i sprawdzałem iskrę. Gdy do dolotu psiknę plakiem odpala ale od razu gaśnie.
Rozumiem że czyściłeś filtr powietrza. Jeśli masz założony to sprawdź filtr paliwa. Jeśli masz montowany w bak kranik podciśnieniowy to może być sito przypchane w kraniku.
Czyszczenie tłumika nie zaszkodzi. Przeprowadź standardowe sprawdzenie: 1. Iskra na samym kablu - 8 mm. 2. Świeca gdy nie odpali sucha czy mokra? 3. Gaźnik do czyszczenia + kontrola ssania. 4. Działanie kranika podciśnieniowego - jeśli jest - czyszczenie.
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
Brak paliwa . Odłącz węzyk gaźnika z paliwem od kranika. Zasil gaźnik paliwem z lejka, strzykawki. Odpal skuter na tym paliwie i zobacz czy z kranika podciśnieniowego leci paliwo. Wszystko sie wyjaśni
A może by tak najpierw sprawdzić czy paliwo dopływa, kranik podciśnieniowy. Skoro wróciłeś skuterem a potem zaczęły się dziać cuda, to przyczyna dla mnie to problem z zasilaniem paliwa, gaźnik lub nawet brudne paliwo w zbiorniku. Nie piszesz czy skuter był cały czas użytkowany. Po tak srogiej zimnie w nieużytkowanym skuterze który stał dłuższy czas...
Kolego jeśli masz w skuterze kranik podciśnieniowy, to wężyk podciśnienia łączący kranik z króćcem gaźnika musi szczelnie zaciśnięty w miejscu podłączenia. Wydajność wspomnianego kranika zależy od podciśnienia wytwarzanego przez silnik chyba, że masz kranik tradycyjny. Sprawdź drożność obu dysz w gaźniku, ale rzetelnie, bo od tego zależy poprawna praca...
Do sprawdzenia/regulacji: 1. Luzy zaworowe. 2. Jakość iskry gdy zgaśnie. 3. Działanie ssania. Podejrzewam automatyczne. 4. Kranik podciśnieniowy. 5. Odpowietrzenie baku.
Witam! Posiadam skuter Kingway Koyot 4T i mam problem, gdy podłącze wężyk od podciśnienia i próbuje odpalić to nie chce odpalić, a gdy odepnę ten wężyk to wylewa się trochę z niego paliwo, i przy próbie odpalenia wypluwa paliwo z tego króćca i odpala. Kranik podciśnieniowy jest sprawny. Skuter posiada cylinder 80cc i dyszę 90. Nawet jak jest wkręcona...
Możliwe że tak. Spróbuj jeszcze odpalić skuter na tzw. dawkę czyli odkręć filtr powietrza wlej trochę benzyny i napisz co się dzieje. I przede wszystkim sprawdź iskrę
W sytuacji gdy mamy kranik podciśnieniowy, a taki najczęściej jest w skuterach, nie ma możliwości zrobienia "rezerwy". Po prostu trzeba mieć sprawny pomiar ilości paliwa (o ile jest!) i zwracać na niego uwagę.
Te dziwaczne gaźniki Mikuni są właśnie takie problemowe. W tych Suzuki musi być idealnie szczelny i oryginalny układ dolotowy do gaźnika (filtr powietrza, wszystkie zwężki, rury ssące). Pocieszę Cię że u nas nikt nie poradził sobie z tymi gaźnikami... W AP50 zbiornik znajduje się nad kołem - tam jest tylko kranik podciśnieniowy. Pompki paliwa podciśnieniowe...
Witam Sprawdź czy filtr paliwa jest drożny oraz czy podłączyłeś wężyk od kranika podciśnieniowego do króćca ssącego oraz czy kranik jest drożny.
Czy skuter ma kranik podciśnieniowy? Jeżeli tak, to skąd brane jest podciśnienie do jego otwarcia? Jeżeli z gaźnika, to przy uszkodzonej membranie kranika paliwo będzie się dostawało do gaźnika i go zalewało. Pasuje to sprawdzić. Może jakieś zdjęcia?
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Jeżeli cały filtr zalany benzyną to nie może być zaworek iglicowy jest w dobrym stanie pływak tak samo W skuterze masz kranik podciśnieniowy który powoduje zamknięcie dopływu paliwa przy unieruchomionym silniku. Dlatego możliwe jest odpalenie silnika ale po chwili nieszczelny zaworek lub uszkodzony pływak powoduje zalanie silnika i filtra powietrza....
Przewód podciśnieniowy raczej jest potrzebny do sterowania automatycznego kranika paliwa
Sprawdź-przeczyść gaźnik (dysze muszą być drożne) oraz zbadaj kranik podciśnieniowy i ssanie elektryczne. Tematyka ta była już opisana.
Prawdopodobnie masz jakieś problemy z dolotem. Sprawdź czy motorek nie zasysa gdzieś lewego powietrza. Na drodze z gaźnika do cylindra. Sprawdź czy nie sączy się mieszanka pod cylindrem i pomiędzy głowicą i cylindrem. Sprawdż też czy wężyk od podciśnienia nie spadł (wężyk łączacy króciec dolotowy z kranikiem podciśnieniowym lub gaźnik z kranikiem))...
jest kranik ale podciśnieniowy,wężyk od niego jest podłączony do króćca ssącego jeżeli go tam nie ma to kranik jest zamknięty.
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...
Sprawdź gaźnik, szczególnie, czy zaworek nie zacina się. Może kranik paliwa (podciśnieniowy) jest niesprawny i przepuszcza paliwo. Czy filtr powietrza jest czysty.
Dzięki, temat do zamknięcia(Jeszcze problem był w kraniku podciśnieniowym który był popsuty i jak skuter postał kilka godzin to po odpaleniu skutera nie można było dawać od razu gazu ponieważ by zgasł, trzeba było poczekać kilkanaście sekund aż przepali nadmiar paliwa, które wlało się do gaźnika przez popsuty kranik który nie trzymał ciśnienia)
Opisz dokładnie jak wyglądało czyszczenie kranika. Jeżeli kranik jest podciśnieniowy, to czy działa poprawnie? Sprawdź odpowietrzenie baku.
Moim zdaniem może to być kranik podciśnieniowy (paliwo się cofa i nie chce odpalić) sprawdź czy paliwo leci na nieodpalonym silniku jak tak to popsuty jest kranik
Witam radze wyregulować zawory luzem 0,05 mm i sprawdzić wężyk podciśnieniowy przy kraniku paliwa u mnie pomogły zawory.
W tym roku na pewno muszę zdemontować gaźnik do czyszczenia, spróbuję znaleźć jakiś przelotowy kranik i wyprowadzę go do schowka w przekroku. Niestety skuter wymaga demontażu osłon aby się dostać do bebechów, nawet do podciśnieniowego kranika pod boczną osłoną...
Nie domyka się zaworek iglicowy, topi pływak, po prostu puszcza paliwo w czasie postoju a jeśli na dodatek nie zamyka się kranik podciśnieniowy to za jednym zamachem potrafi nalecieć pełen silnik.
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Uszkodzony podciśnieniowy kranik paliwa lub zabrudzony gaźnik ,ale stawiam na to pierwsze.
1- kranik ( jeżeli podciśnieniowy to Srawdź sterowanie i czy jak Podasz sterowanie czy puszcza paliwo). 2- iglica czy nie spadło zabezpieczenie i iglica nie opadła na dół. 3- luzy zaworowe, po wymianie cylindra na pewno trzeba je wyregulować (przy niewłaściwych luzach zaworów może nie odpalać).
krystianeq321. Opisz dokładniej problem. Napisz po kolei co się dzieje gdy zapalasz zimny silnik (po nocy). Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego, odpowietrzenie baku oraz działanie ssania automatycznego.
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Wygląda na to, że uszkodzona jest membrana w gaźniku podciśnieniowym - z tego wężyka nie powinna kapać benzyna. Najlepiej wymień kranik, to niewielkie pieniądze a będziesz miał spokój. Aby sprawdzić, czy membrana jest uszkodzona spróbuj wdmuchiwać powietrze w wężyk od podciśnienia. Jeśli okaże się, że można poprzez kranik wdmuchiwać powietrze do zbiornika...
Wg. mnie to kolega usunął przewód z zaworkiem od "spustu". Gdy odpalasz skuter podciśnienie z króćca otwiera kranik podciśnieniowy. Paliwo wlewa się do gaźnika i ucieka spustem. Gdy jest zgaszony, nie ma podciśnienia, nie leje się paliwo. Na tym wyjściu powinien być przewód z zaworkiem.
Tam nie ma kranika tylko zawór podciśnieniowy. Na nim jest siatka niby filtr paliwa może się zapchał.
Sprawdź kranik. Jeżeli jest podciśnieniowy, to może mieć uszkodzoną membranę i paliwo wpływa do silnika. Czy silnik pracuje normalnie?
Świeca może być zła. Podstaw drugą, jak nie da to nic, sprawdz blaszke między gaznikiem a cylindrem, w najgorszym przypadku uszczelniacze. A i kranik podciśnieniowy, może przewód podciśnienia do kranika ma dziure. Gaznik też można wyczyścić dla pewności, zawór igłowy może sie zawieszać
Benzhou city star 50 to chyba kingway coliber, szukaj podobnych usterek w skuterach zip, kingway itp... -Sprawdź kranik podciśnieniowy, oraz szczelność wężyków (trochę samemu trzeba poszperać po elektrodzie co gdzie jest i jak sprawdzić) -wymień filtr przepływowy to tak na początek
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
kupiłem gaźnik ze ssaniem i tak samo jak ciepły to pali a jak postoi przez noc to słychać ze ze jak kopne dwa razy to łapie ale nie zapali. Dzwoniłem do serwisu a oni mi powiedzieli ze to może być źle wyregulowany gaźnik lub kranik podciśnieniowy jest popsuty czy to jest prawda?
na początek wlej dobre paliwo, te skutery to znakomity test stacji benzynowych, Podstawa (nasącz filtr specjalnym preparatem do tego (w spreju), nowa świeca, zawory, kranik podciśnieniowy, jeżeli dzieje sie to w mróz może być woda w wężyku otwierającym zawór, zamarza i nie otwiera
Może być wiele czynników takiej usterki. Czy rozrząd masz dobrze ustawiony oraz właściwe luzy zaworowe. Głowica winna być z większymi zaworami, bo zmieniłeś pojemność cylindra. Gaźnik - dysze - udrożnione, właściwie dokręcony, wężyki szczelnie założone do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Ssanie elektryczne do sprawdzenia. Świeca tylko dedykowana...
Za duży pobór paliwa- za wolno uzupełnia się gaznik. Przeczyść gaznik, jak nie pomoże to sprawdz kranik podciśnieniowy przy zbiorniku czy ma należyty przepływ paliwa... Albo problem polega na zbyt dużej dawce paliwa, za wysoko iglica ??
Cześć u mnie przyczyną wyciekania paliwa był nie działający kranik podciśnieniowy i zbyt niski poziom pływaka w gaźniku. Kranik nie odcinał paliwa po zgaszeniu, a podczas jazdy go zalewało przez zły poziom pływaka. To na początek do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Witam. Mam kolejny problem ze swoim skuterem. Wczoraj założyłem mu nowy kranik podciśnieniowy nowy filtr paliwa oraz nowy gaźnik dostał. Problem polega na tym że gaźnik leje przelewem i jak stoi to benzyna skrapla się pod gaźnikiem. I skuter jak jest zimny to bardzo ale to bardzo ciężko zapala. I jak jest zimny to jest brak mocy póki się nie nagrzeje...
No o czymś takim myślę. Ale niestety, nie znam parametrów zasilania elektrycznego. Ponadto nie wiem, pod jakim hasłem szukać. Elektrozawór paliwa: Oplel, Vw, a może Mercedes? A kranika "podciśnieniowego" nie chcę, ponieważ nie bardzo miałbym go z czego napędzić: Skuter to Simson SR50.
Raczej nie sprawdzi bo zapłon na pewno elektroniczny zobacz czy kranik podciśnieniowy nie przepuszcza w obie strony zawory ustawiłeś na 0,05mm? i czy dobrze masz ustawiony rozrząd
Problem z odpalaniem chińskiego skutera na zimnym Siema, mam problem ze swoim skuterem przerobionym na 70 cm³. Od jakiegoś czasu skuter ciężko odpala na zimno. Odpala dopiero, jak: - odepnę filtr powietrza od gaźnika, - podepnę dodatkowo akumulator z auta, - kilka razy zakręcę i popompuję paliwo. Gaźnik czyszczony, dysze przelotne, iglica sprawdzona....
Gdy nie chce odpalić, wykręć świecę i powiedz czy jest mokra od paliwa? Po krótkim czasie paliwo powinno odparować i świeca stać się sucha. Jeżeli jest sucha, to silnik nie dostaje paliwa! Do sprawdzenia gaźnik i kranik podciśnieniowy. Spróbuj odpalić po odkręceniu tłumika. Uważaj możliwy hałas!
Patrzę na zdjęcie nr 2, wydaje mi się, że jednak "przytarłeś" silnik. Moim zdaniem masz zapieczony jeden pierścień, a może i oba. Sprawdź, czy oba pierścionki luźno przemieszczają się na tłoku. Masz rozebraną "górę" silnika, więc sprawdź ( w cylindrze ) jakie mają luzy pierścionki na zamkach, jeśli zbyt duże, (powyżej o,5 mm ) to wymień na nowe. W...
Kolego musisz ostatecznie ustalić, czy jest to usterka "elektryczna", czy też "paliwowa". Informujesz, iż regulowałeś gaźnik, ale czy rozkręciłeś go, aby usunąć ewentualne brudy z ostojnika i czy udrożniłeś każdą z dysz i kanaliki w gaźniku. W przypadku, gdy zgaśnie silnik sprawdź, czy paliwo znajduje się w filterku paliwowym (przezroczystym). Jeśli...
Witam, skuter Peugeot Vivacity 2T 70cm³ z 2005 r., kupiłem z zatartym silnikiem (brak podciśnienia) bo zmianie na nowy zestaw nadal jest brak podciśnienia, zawór membranowy zmieniany 3x razy, kranik podciśnieniowy nowy, gaźnik nowy (poprzedni właściciel ponoć wymieniał). Co może być powodem braku podciśnienia? Już skończyły mi się pomysły.
Zacznij od gaźnika. Prawdopodobnie przepuszcza zaworek iglicowy. Jest też opcja, że kranik jest uszkodzony i benzyna przedostaje się przewodem podciśnieniowym do gaźnika - zależy gdzie masz wpięty ten przewód.
Kranik jest podciśnieniowy i NE TRZYMA paliwa(w środku jest membrana która mogła popękać) Myślę że już nic nie będę w skuterze grzebał, wystarczy taka prędkość jaka jest teraz.
Witam moim problemem jest to że posiadam skuter z gaźnikiem dellorto 17.5 ssanie ręczne do którego idą dwa przewody z kranika podciśnieniowego benzyny które są podłonczone do gaźnika piszę dlatego z tym pytaniem ponieważ jestem za granicą i niemam dostępu do skutera Poprostu nie pamiętam gdzie te dwa wężyki się podpinało A zakupiłem nowy gaźnik dellorto...
Brak kranika podciśnieniowego nie miało wpływu na pracę gaźnika. Przecież paliwo nie powinno wyciekać z gaźnika kiedy jest podawane do niego.
Rozwiązaniem był zepsuty kranik podciśnieniowy... Nie puszczał tyle paliwa ile mu trzeba było... Po wypaleniu paliwa z gaźnika brakowało mu i gasnął.... Problem rozwiązany!
Kranik podciśnieniowy puszcza benzynę? Próbowałeś spuścić 0,5 benzyny z dna baku bo możliwe jest że miałeś ''chrzczone'' paliwo i woda się odstała.
Trochę dziwne, że niby wszystko jest Ok, a nie pali? Napraw układ rozrusznika nożnego. Może sprężyna powrotna? Od tego trzeba zacząć. Jak sprawdzałeś iskrę? Jak wygląda świeca po próbie normalnego odpalenia - bez dolewania paliwa do gaźnika. A w ogóle jak Ci się to udało zrobić? Jaki masz kranik? Mechaniczny czy podciśnieniowy? Jakie ssanie? Czy jest...
Sprawdź połączenie gaźnik - cylinder, może łapać "lewe" powietrze. Nadto zbadaj stan filtra paliwa, może jest już zanieczyszczony oraz czy kranik podciśnieniowy jest sprawny. Sprawdź też szczelność połączenia przewodu podciśnieniowego tj. pomiędzy króćcem gaźnika a kranikiem paliwa. Zatankuj paliwo świeże. Silnik po kapitalce wymaga okresu "ochronnego",...
Niech Pan odda do serwisu. Samemu: -Kranik podciśnieniowy. -Nie lubię tego pisać ale świeca (czasami pod ciśnieniem "chowa" iskrę) -moduł zap. -czujnik oleju -na razie tyle...
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
Równie dobrze iskra może przeskakiwać w nieprawidłowym miejscu - np. na skutek osadu węglowego, który powstał przez nieprawidłowy skład mieszanki. Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym. Z bezkolizyjnym silnikiem - BZDURA. Polecam przestawić umyślnie rozrząd i zakręcić ręką wałem korbowym. Zobaczysz,...
Jeśli robiłeś remont silnika (rozbierałeś go), to sprawdź w jakiej odległości masz impulsator od koła magnesowego - powinien być odsunięty ok. 0,3 mm. Zmień świecę na właściwą i sprawdź przerwę pomiędzy jej elektrodami. Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego oraz prawidłowość podłączenia wężyków pomiędzy gaźnikiem a kranikiem. Udrożnij kanaliki...
Witam, cały czas jest to samo. Jak na razie mam połączony bak prosto do gaźnika, no i chodzi (z ominięciem kranika podciśnieniowego) ale przejechałem 1000 km, i skuter ma teraz dziwne objawy. Po przejechaniu tak około 6 km silnik zaczyna tracić moc. Objawia się to takimi wahaniami, 1 sekundę przyspiesza, 1 sekundę zwalnia, 1 sekundę przyspiesza, 1 sekundę...
Banalny temat ale muszę go założyć gdyż mam wizję pchania skutera 12 km do mechanika. tydzień temu pękł mi filtr paliwa na parkingu gdy przylazłem zobaczyłem wielką kałuże pod skuterkiem, prowizorycznie ( z rzeczy jakie znalazłem w sklepie budowlanym w pobliżu ) zamontowałem rurkę przelotową zamiast filtra i skuter odpalił dojechałem pod dom i jeździłem...
Jeśli twierdzisz, że gaźnik jest sprawny (inny silnik rzekomo poprawnie pracował), to albo źle wyregulowałeś zawory, bądź przestawiłeś przy okazji rozrząd. Czy sprawdzałeś jakie ciśnienie ma silnik w cylindrze (może jest "przytarty"), czy podmieniałeś świecę i czy masz możliwość podmienić moduł i cewkę WN. Sprawdź, czy kranik podciśnieniowy działa prawidłowo...
Gaźnik był czyszczony ze 2 razy ale dysze nie były zapchane. Jak już uda się go odpalić to chodzi na wolnych obrotach tylko ja śrubka od mieszanki wykręcona jest tylko pół obrotu. Nawet jak zgaśnie to świeca jest zalana. Już zamówiłem nowe uszczelniacze na wał bo wydaje mi się że lapie lewe powietrze. A czy może to być wina że ktoś wcześniej założył...
Jeśli gwarantujesz za sprawność instalacji elektrycznej, w tym również zapłonowej, to wypada jeszcze raz, ale szczegółowo sprawdzić układ paliwowy. Miałem taki przypadek, że mocując w skuterze siedzenie wraz ze schowkiem do ramy skutera, przez nieuwagę zagniotłem przewód paliwowy od kranika podciśnieniowego do gaźnika i objaw usterki był podobny. Nie...
Kolego mam nadzieję, że zmieniając pojemność silnika z 50 na 80 cm 3 zmieniłeś komplet tj. cylinder z głowicą (z większymi zaworami). Ponadto, czy jesteś pewien poprawnego ustawienia rozrządu i luzów zaworowych. Gaźnik do czyszczenia, dysze do udrożnienia i ewentualnej wymiany na większe. Czy skuter ma iskrę, ewentualnie moduł do podmiany (na właściwy)....
Witam wszystkich. Skuter Yamaha JOG R 2009 r. 2T jak dłużej postoi to problem z jego odpaleniem. Zostało wymienione: kranik podciśnieniowy przy zbiorniku * Kompletny gaźnik z aut. ssaniem *Zawór membranowy płytkowy Tego samego dnia odpala bez problemu. Jak postoi 2-3 dni odpali na 2 sekundy i gaśnie i już nie można odpalić, rozrusznik kręci tak jakby...
Witam, a więc od początku, kupiłem apkę sr na nowym airsalu 70cc, niby nie miała iskry, ale okazał się wypięty przewód WN i i spuszczone chłodziwo, okazało się, że tak na prawdę dziurawa chłodnica, chłodnica już wymieniona, wszystko cacy, przyszło do uruchamiania silnika. Dodam jeszcze, że skuter został przez poprzedniego właściciela przerobiony z ditecha...
trochę czytałem o tym skuterze, a może i wszystko co się da. Głównie doradzają wymiane dyszy na większa co dla mnie nie ma sensu bo w końcu powinna być taka jaką fabryka dała, a nikt tu nie przeprowadzał żadnych modyfikacji na własna rękę i nie zmieniał części. Ja nie poradziłem sobie z tym, zobaczę na wiosnę, obecna pogoda to nie skuter mi w głowie....
Dzień dobry. Jestem tu nowy i mam pytanie bo mechanik mówi że podobno nie wie. Ale chyba mi się wydaje że mu się nie chciało robić. To sam próbuję ale nie mogę znaleźć przyczyny, więc pytam może tu dowiem się co może być. Skuter czasami odpala bez problemu, czasami muszę kręcić długo aby odpalił ale odpalił i zgaśnie zaraz, odpalił i zgaśnie i tak parę...
Witam, jak w temacie mam problem ze skuterem 4t Barton huragan. Mianowicie po kilkudniowym postoju (dodam że był mróz, przez dzień nawet do -9) nie chce odpalić. Z początku odpalił pochodził chwilę ale nie chciał jechać, następnie zgasł i od tego czasu już nie zapalił. Próbowałem kopać, następnie odpalałem "na wiertarkę" i nic po za tym że parę razy...
Kranik niczego nie daje, tym bardziej powietrza. Górny króciec to podciśnieniowy regulator kranu, z niego musisz zassać powietrze a otworzy się dolny króciec, z którego paliwo popłynie. Inaczej dolny króciec nie puści paliwa.
ok to powiem moze co do tej pory zrobilem: paliwko spuszczone i wlane nowe sprawdzona iskra jest dobra wyczyszczony gaznik wyczyszczone filtry sprawdzony kranik podcisnieniowy akumulator naladowany
To o czym piszesz nazywa się kranikiem podciśnieniowym. Można go sprawdzić bez rozbierania zasysając wężyk idący do króćca ssącego lub karteru silnika. Po zassaniu paliwo ma płynąć. Jest to zwykły zawór sterowany podciśnieniem. Czasem pęka membrana i paliwo leje się do silnika wężykiem podciśnienia. A powodem niezapalania może być jeszcze: 1. Uszkodzone...
Witam. Posiadam skuter 4t 80cc i strasznie falują mi obroty. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną. Gaźnik był czyszczony. filtr paliwa niedawno wymieniany. Kranik podciśnieniowy niedawno wymieniony Na wężykach od paliwa nie widać żadnych dziur ani plam paliwa co znaczy że wężyki są dobre. Na króćcu który łączy gaźnik ze silnikiem są widoczne...
Sprawdź wężyk od podciśnienia idący do kranika podciśnieniowego przy baku paliwa, może też być nieszczelność kolanka (uszczelki) miedzy głowicą a gaźnikiem lub sam wężyk podciśnienia. Zanieczyszczenia gaźnika też mogą blokować przepływ paliwa (zapycha dyszę główną w gaźniku) podczas jazdy. Może komora pływaka nazbierała zanieczyszczeń. Zaciągając powietrze...
Gaźnik wyczyszczony i i poskładany. Dalej to samo. Układ włączający ssanie? Masz na myśli elektrykę przy cewce?. Mam akurat zapasowy moduł CDI więc może pogrzebie. Dodano po 3 Skuter już odpala po założeniu filtru powietrza. Ale pojawia się kolejny problem, bo kiedyś skuter wyciągał ponad 80 km/h , a dziś ledwo 54 przy czym musiałem długo przyciskać...
Sprawdź kranik podciśnieniowy i wężyki do niego idące. Jak nie wiesz jak, to poczytaj lub daj sobie spokój z naprawą, bo narobisz więcej szkód.
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Kranik podciśnieniowy może być uszkodzony, albo niewłaściwie podłączyłeś wężyk z podciśnieniem. Połączenie to musi być szczelne, czyli wężyk musi być ciasno nasunięty na króciec. W przypadku, gdy dawno skuter nie był uruchamiany, to na pewno paliwo "znikło" z gaźnika i trzeba będzie dłużej uruchamiać silnik aż napełni się gaźnik. Sprawdź, czy masz odpowiednią...
kranik podciśnieniowy podłączyć kranik podciśnieniowy skuter kranik
marantz wzmacniacz stereo kyocera toner zużyty konsola nintendo
wymiana grzałki bojler alarm risco
LED4202 CV9202H-A39 brak 12V VCC_PANEL, Q3 MOSFET na drenie 0V – diagnostyka i typowe usterki LED4202 CV9202H-A39 – sygnały PANEL_ON (pin 151) i BL_ON (pin 150) procesora – poziomy i sekwencja