Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Możliwe że tak. Spróbuj jeszcze odpalić skuter na tzw. dawkę czyli odkręć filtr powietrza wlej trochę benzyny i napisz co się dzieje. I przede wszystkim sprawdź iskrę
Jest to kranik paliwa podciśnieniowy.
Wymień kranik podciśnieniowy.
Uszkodzony kranik podciśnieniowy.
Witam, z kranika podciśnieniowego w skuterze po zaciągnięciu przewodu od podciśnienia powinno lecieć ciurkiem czy tylko "dawka" paliwa powinna się przedostawać?
Kruciec powinien być zaślepiony przez niego może nie palić i nie pracować odpowiednio może tez być do niego podłączony kranik podciśnieniowy lub zawór dopalania spalin nie może byc ten króciec otwarty
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Tak zrobię. Mimo, że gaźnik jest nowiutki. Mam go jakieś 2/3 dni. Dodano po 3 Dodam, że zauważyłem czarno-fioletowy wężyk, który idzie do gaźnika. Jest on chudszy od innych i nie mam pojęcia od czego on jest(przynajmniej nic z niego nie leci). Olej? Jakieś podciśnienie?. W skuterku są 2 zbiorniki. Jeden na paliwo a drugi na olej. Ten na olej idzie gdzieś...
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
Kranik z allegro jest przeznaczony do CBR600 i tym podobnych motocykli Hondy z owiewkami, potrzebowałbyś do niego plastikowe pokrętło które zazwyczaj ciężko dokupić osobno. Szukaj podobnego kranika z zaworem podciśnieniowym. Jeśli chciałbyś założyć kranik bez zaworu podciśnieniowego, czy też kranik od innego motocykla (np. Yamahy) to musiałbyś uwzględnić...
Do gaźnika po dłuższym czasie nie użytkowania i syfie który wpadł do niego wszystko zablokował , przeczyscilem dokładnie kazda dysze , kanał i działa u mnie problemem był jeszcze popękany wężyk od podciśnienia .
Jaki model dokładnie? Nie masz czasem kranika podciśnieniowego?
Jak w tym sprzęcie jest kranik podciśnieniowy, to on może lać paliwo przez podciśnienie.
A jak zaciągniesz paliwo z wężyka od podciśnienia to leci paliwo?
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
okej dzięki
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Witam, mi to wygląda na problem z dawką paliwa. Jeśli sprzęt posiada kranik podciśnieniowy, to sprawdź, czy nie przepuszcza właśnie na podciśnienie.
Twój opis sugeruje uszkodzenie podciśnieniowego kranika, wymień na sprawny.3
Wiadomo że z olejem skoro dozownik usunięty 😉 gaźnik już drugi nowy oczywiście od 2t. Tłumik szczelny. Napewno nie łapie lewego powietrza przez obudowę filtra ani przez rurkę gumowa od filtra do gaznika. I od gaźnika do cylindra też jest szczelnie. Zmieniłem dziś Kranik podciśnieniowy lecz też to nic nie dało..
Kolego musisz ostatecznie ustalić, czy jest to usterka "elektryczna", czy też "paliwowa". Informujesz, iż regulowałeś gaźnik, ale czy rozkręciłeś go, aby usunąć ewentualne brudy z ostojnika i czy udrożniłeś każdą z dysz i kanaliki w gaźniku. W przypadku, gdy zgaśnie silnik sprawdź, czy paliwo znajduje się w filterku paliwowym (przezroczystym). Jeśli...
Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
1- kranik ( jeżeli podciśnieniowy to Srawdź sterowanie i czy jak Podasz sterowanie czy puszcza paliwo). 2- iglica czy nie spadło zabezpieczenie i iglica nie opadła na dół. 3- luzy zaworowe, po wymianie cylindra na pewno trzeba je wyregulować (przy niewłaściwych luzach zaworów może nie odpalać).
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Podpowiedz jak to zrobić ? Chodzi ci o to czy tym wężykiem co idzie z krućca do kranika czy nie leci paliwo ? I czy kranik podciśnieniowy nie przepuszcza drugą mańką
Wymień kranik podciśnieniowy.
W moim GS450, przyczyną okazała się uszkodzona membrana w kraniku podciśnieniowym. Króciec podciśnienia który uruchamia kranik jest na prawym gaźniku i tam właśnie dostawała się dodatkowa dawka paliwa zalewając świece.
Kranik podciśnieniowy sprawdzałeś ?
Prawdopodobnie masz jakieś problemy z dolotem. Sprawdź czy motorek nie zasysa gdzieś lewego powietrza. Na drodze z gaźnika do cylindra. Sprawdź czy nie sączy się mieszanka pod cylindrem i pomiędzy głowicą i cylindrem. Sprawdż też czy wężyk od podciśnienia nie spadł (wężyk łączacy króciec dolotowy z kranikiem podciśnieniowym lub gaźnik z kranikiem))...
Skuter stał bardzo długo +/- 8 lat wymieniałem kranik podciśnieniowy i akusa, czyściłem gaźnik i sprawdzałem iskrę. Gdy do dolotu psiknę plakiem odpala ale od razu gaśnie.
Od króćca ssącego jest pobierane podciśnienie do otwierania kranika podciśnieniowego, ma być podłączone do tego bocznego króćca przy kraniku, reszta chyba jasna, jest tylko wlot i wylot paliwa w kierunku gaźnika.
Przypuszczam, że nie ma kompresji (lub ma nieszczelności w dolocie) skoro nie potrafi otworzyć kranika podciśnieniowego (lub kranik uszkodzony).
Witam, skuter Peugeot Vivacity 2T 70cm³ z 2005 r., kupiłem z zatartym silnikiem (brak podciśnienia) bo zmianie na nowy zestaw nadal jest brak podciśnienia, zawór membranowy zmieniany 3x razy, kranik podciśnieniowy nowy, gaźnik nowy (poprzedni właściciel ponoć wymieniał). Co może być powodem braku podciśnienia? Już skończyły mi się pomysły.
Kranik podciśnieniowy sprawdzałeś?
Może łatwiej będzie dostać się do wężyka podciśnieniowego i go odłączyć lub zacisnąć, żeby kranik podciśnieniowy nie puszczał paliwa. I wtedy wypalić resztę.
Witam Sprawdź czy filtr paliwa jest drożny oraz czy podłączyłeś wężyk od kranika podciśnieniowego do króćca ssącego oraz czy kranik jest drożny.
Wg. mnie uszkodzony kranik podciśnieniowy.
Czyszczenie tłumika nie zaszkodzi. Przeprowadź standardowe sprawdzenie: 1. Iskra na samym kablu - 8 mm. 2. Świeca gdy nie odpali sucha czy mokra? 3. Gaźnik do czyszczenia + kontrola ssania. 4. Działanie kranika podciśnieniowego - jeśli jest - czyszczenie.
Równie dobrze iskra może przeskakiwać w nieprawidłowym miejscu - np. na skutek osadu węglowego, który powstał przez nieprawidłowy skład mieszanki. Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym. Z bezkolizyjnym silnikiem - BZDURA. Polecam przestawić umyślnie rozrząd i zakręcić ręką wałem korbowym. Zobaczysz,...
Problem z odpalaniem chińskiego skutera na zimnym Siema, mam problem ze swoim skuterem przerobionym na 70 cm³. Od jakiegoś czasu skuter ciężko odpala na zimno. Odpala dopiero, jak: - odepnę filtr powietrza od gaźnika, - podepnę dodatkowo akumulator z auta, - kilka razy zakręcę i popompuję paliwo. Gaźnik czyszczony, dysze przelotne, iglica sprawdzona....
kranik ciśnieniowy. Kranik podciśnieniowy,pozdrawiam
Sprawdź kranik podciśnieniowy.
Kolego, aby paliwo leciało do gaźnika, musi być szczelny wężyk podciśnieniowy pomiędzy gaźnikiem i kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź, czy masz dobrze zamocowany gaźnik do silnika i czy kolanko gumowe nie jest popękane. Sprawdź również, czy silnik ma właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze, czy w dobrym stanie są uszczelniacze wału silnika oraz czy...
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Paliwo przedostaje się przez nieszczelny zawór w gaźniku lub kranik podciśnieniowy, jeżeli taki jest.
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Dziwne że problem pojawił się po wymianie tłoka. Czy na pewno użyłeś właściwego tłoka, o takiej samej średnicy oraz wysokości od sworznia tłoka? W rzadkich przypadkach trafia się pęknięcie membrany zaworu podciśnieniowego, wówczas silnik ciągnie ogromne ilości paliwa wężykiem podciśnieniowym i się zalewa. Sprawdź czy wężyk podciśnieniowy nie jest wewnątrz...
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
Sprawdź-przeczyść gaźnik (dysze muszą być drożne) oraz zbadaj kranik podciśnieniowy i ssanie elektryczne. Tematyka ta była już opisana.
sprawdź kranik podciśnieniowy
A co tam trudnego? Pewnie kranik podciśnieniowy i podłączasz króciec z gaźnika do niego.
Kranik podciśnieniowy do sprawdzenia.
Witam. Na początek proponował bym wyczyścić i wyregulować gażnik, oraz sprawdzić kranik podciśnieniowy czy nie przepuszcza paliwa na wężyku podciśnieniowym.
Moim zdaniem może to być kranik podciśnieniowy (paliwo się cofa i nie chce odpalić) sprawdź czy paliwo leci na nieodpalonym silniku jak tak to popsuty jest kranik
Nie ma w tych traktorach kraników, sąsiad tez ma podobny model i też nie ma kranika. A jak działa taki kranik podciśnieniowy ? Tzn chodzi mi o jego montaż bo widzę ze maja one rurkę I co z tą rurką się robi gdzie do ją podłącza ? I jaka jest pewność takiego podcisnieniowego kranika ze nie przepuści ? 😜
Kranik podciśnieniowy działa normalnie?
Kranik paliwa podciśnieniowy?
A jak mogę sprawdzić kranik podciśnieniowy ?
Rozumiem że czyściłeś filtr powietrza. Jeśli masz założony to sprawdź filtr paliwa. Jeśli masz montowany w bak kranik podciśnieniowy to może być sito przypchane w kraniku.
A może kranik podciśnieniowy? Zapala, jeździ?
Wyczyść gaźnik. Kranik podciśnieniowy ? Sprawdź go.
Za duży pobór paliwa- za wolno uzupełnia się gaznik. Przeczyść gaznik, jak nie pomoże to sprawdz kranik podciśnieniowy przy zbiorniku czy ma należyty przepływ paliwa... Albo problem polega na zbyt dużej dawce paliwa, za wysoko iglica ??
A więc tak: wymieniłem kranik podciśnieniowy na nowy, zlałem starą mieszaninę i zalałem nowy olej. Za kilka dni napiszę, jakie efekty.
Zatrzeć raczej nie to 4t łatwo się go nie uszkodzi. Papierek zapewne już w wydechu. Sprawdź: 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. 2.Sprawdź odpowietrzenie zbiornika Raczej zapchany gaźnik do rozbiórki i czyszczenia.
Brak kranika podciśnieniowego nie miało wpływu na pracę gaźnika. Przecież paliwo nie powinno wyciekać z gaźnika kiedy jest podawane do niego.
Paliwo jest w komorze pływakowej w gaźniku?.Jak nie ma to sprawdź kranik podciśnieniowy,albo podłącz pomijając kranik bezpośrednio do gaźnika
Kranik pewnie jest podciśnieniowy a ssanie automatyczne. Autor nie podał typu, więc nie wiadomo czy to prawda. Mimo kranika podciśnieniowego zwykły kranik i tak większościowo występuje i producent zaleca jego zamykanie.
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
Okej a winny kranik podciśnieniowy może być czy raczej mało to możliwe ?
Jeśli gaźnik jest po przeglądzie i ssanie działa poprawnie, to przed uruchomieniem silnika (np. rano) sprawdź, czy filtr paliwa jest zapełniony paliwem oraz działanie kranika podciśnieniowego. Ponadto sprawdź wężyk podciśnieniowy zasilający kranik. Dla pewności sprawdź ciśnienie w cylindrze i luzy zaworowe.
Niekoniecznie gaźnik, czasami takie numery robi kranik podciśnieniowy
A jakież to "ręczne ssanie" zrobiłeś. Pochwal się jakimś zdjęciem. Czy pewny jesteś szczelności " pod tłokiem" - króciec, kranik podciśnieniowy, membrana, simmeringi karter. Co układem zapłonowym. Jaka iskra - jaką szczelinę przebija?
Po co zubażać, skoro objawy wskazują właśnie na ubogą mieszankę? Raczej wzbogacić mieszankę biegu jałowego. Czy gaźnik był brudny przed czyszczeniem, w sensie takim że był w nim syf pozostający po benzynie od kilkuletniego nieużytkowania? Jeśli nie, to trzeba szukać miejsca zaciągania lewego powietrza. Nie masz tam kraników lub zaworów podciśnieniowych?...
Jestem ciekawy jak ma to sprawdzić? oscyloskop, lampa strobo? Sprawdź podłączenie przewodów i kranik podciśnieniowy.
Kranik podciśnieniowy jest ok, bo sprawdzałem, a co do gaźnika teraz jak nie jest przykręcony do cylindra to powinno lecieć paliwo jak jest coś uszkodzone? Bo w zbiorniku ile paliwa było tyle jest.
Może kranik podciśnieniowy nie przepuszcza paliwa do gaźnika, albo nie ma dojścia podciśnienia do niego.
Spróbuję wymienić kranik podciśnieniowy, myślę ze nie będzie bardzo drogi, a ewentualnie ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzi?
Sprawdź wężyk podciśnienia do kranika podciśnieniowego ( aluminiowy wciśnięty w bak, 2 wężyki: spodni to podciśnienie, wyższy to wyjście paliwa)
Sprawdź gaźnik, szczególnie, czy zaworek nie zacina się. Może kranik paliwa (podciśnieniowy) jest niesprawny i przepuszcza paliwo. Czy filtr powietrza jest czysty.
Cześć u mnie przyczyną wyciekania paliwa był nie działający kranik podciśnieniowy i zbyt niski poziom pływaka w gaźniku. Kranik nie odcinał paliwa po zgaszeniu, a podczas jazdy go zalewało przez zły poziom pływaka. To na początek do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Problem polega na tym , że nie mogę uruchomić Quada 150 . Iskara jest , w quadzie był założony kranik podciśnieniowy jednak nie wiem czy jego podłączenie było prawidłowe bo nie dochodziło " tak mi się wydaje" paliwo do gaznika , więc podłączyłem zwykły kranik bezpośrednio z baku do gażnika i quad dalej nie pali. Proszę o pomoc, co może być zgrane.
Witam, jeden wężyk, ten bez filtra, to wężyk podciśnienia, który otwiera kranik a drugi to paliwowy. Jeżeli nie dochodzi paliwo to być może jest coś nie tak właśnie z wężykiem podciśnieniowym, może jest przy gaźniku gdzieś zapchany. Piszesz, że w tym drugim jest paliwo, więc będzie kranik podciśnieniowy do wymiany, membrana będzie pęknięta.
Jeśli zastosowano tam kranik podciśnieniowy, to sprawdź czy silnik nie zaciąga paliwa przez wężyk podciśnieniowy. Wymagany jest test z dużym podciśnieniem, najlepiej wykonanym za pomocą strzykawki.
No to sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Przepuszcza właśnie kranik podciśnieniowy. W gaźniku zawór iglicowy przy pływaku nigdy nie jest 100% szczelny i przy przepuszczającym kraniku po pewnym czasie przeleje z gaźnika.
Kranik podciśnieniowy puszcza benzynę? Próbowałeś spuścić 0,5 benzyny z dna baku bo możliwe jest że miałeś ''chrzczone'' paliwo i woda się odstała.
W gaźniku należy udrożnić każdą dyszę i usunąć nieczystości z dna gaźnika. Ponadto sprawdź stan uszczelki i kolanko gaźnikowe, gdyż wykonane jest z marnej gumy, która lubi popękać. Jeśli kolanko i uszczelka będą sprawne, to zważ jeszcze na sposób dokręcenia gaźnika do silnika - powinien być dokręcony równomiernie i z czuciem. Jeśli masz w tym pojeździe...
Niech Pan odda do serwisu. Samemu: -Kranik podciśnieniowy. -Nie lubię tego pisać ale świeca (czasami pod ciśnieniem "chowa" iskrę) -moduł zap. -czujnik oleju -na razie tyle...
Rozwiązaniem był zepsuty kranik podciśnieniowy... Nie puszczał tyle paliwa ile mu trzeba było... Po wypaleniu paliwa z gaźnika brakowało mu i gasnął.... Problem rozwiązany!
Wg. mnie to kolega usunął przewód z zaworkiem od "spustu". Gdy odpalasz skuter podciśnienie z króćca otwiera kranik podciśnieniowy. Paliwo wlewa się do gaźnika i ucieka spustem. Gdy jest zgaszony, nie ma podciśnienia, nie leje się paliwo. Na tym wyjściu powinien być przewód z zaworkiem.
Sprawdź kranik podciśnieniowy, rurkę z króćca gaźnika ściągnąć i spróbować podmuchać w obie strony tzn. wdmuchać powietrze i pociągnąć do siebie. Powinien się odblokować.
Sprawdz go w temp. w której masz problemy Nawet podpiąłem dodatkowy zbiornik (przerobiona duża strzykawka specjalna na takie okazje) podciśnienie jest ok otwiera czy na zimnym czy na ciepłym szczerze to nawet kranik podciśnieniowy nie wymaga dużego podciśnienia żeby się otworzył.
Sprawdź kranik podciśnieniowy i wężyki do niego idące. Jak nie wiesz jak, to poczytaj lub daj sobie spokój z naprawą, bo narobisz więcej szkód.
Czy skuter ma kranik podciśnieniowy? Jeżeli tak, to skąd brane jest podciśnienie do jego otwarcia? Jeżeli z gaźnika, to przy uszkodzonej membranie kranika paliwo będzie się dostawało do gaźnika i go zalewało. Pasuje to sprawdzić. Może jakieś zdjęcia?
Raczej nie sprawdzi bo zapłon na pewno elektroniczny zobacz czy kranik podciśnieniowy nie przepuszcza w obie strony zawory ustawiłeś na 0,05mm? i czy dobrze masz ustawiony rozrząd
Kolego "qlist" przecież to silnik 2T, to w czym olej miał zmieniać chyba, że w przekładni tylnego koła. Przychylam się do informacji podanej przez poprzednika. Sprawdź też, czy zbiornik paliwa nie zapowietrza się (drożność korka wlewu) oraz stan kranika podciśnieniowego i ewentualnie (jeśli masz) filtra paliwa, które to podzespoły mają również wpływ...
Sprawdź kranik podciśnieniowy i przewód - rurkę łącząca go z gaźnikiem, może spada z króćca (nie ma szczelności). Czy czyściłeś gaźnik - dysze, po okresie zimowym, jeśli nie to należy to wykonać.
Świeca może być zła. Podstaw drugą, jak nie da to nic, sprawdz blaszke między gaznikiem a cylindrem, w najgorszym przypadku uszczelniacze. A i kranik podciśnieniowy, może przewód podciśnienia do kranika ma dziure. Gaznik też można wyczyścić dla pewności, zawór igłowy może sie zawieszać
W sytuacji gdy mamy kranik podciśnieniowy, a taki najczęściej jest w skuterach, nie ma możliwości zrobienia "rezerwy". Po prostu trzeba mieć sprawny pomiar ilości paliwa (o ile jest!) i zwracać na niego uwagę.
Jeśli twierdzisz, że gaźnik jest sprawny (inny silnik rzekomo poprawnie pracował), to albo źle wyregulowałeś zawory, bądź przestawiłeś przy okazji rozrząd. Czy sprawdzałeś jakie ciśnienie ma silnik w cylindrze (może jest "przytarty"), czy podmieniałeś świecę i czy masz możliwość podmienić moduł i cewkę WN. Sprawdź, czy kranik podciśnieniowy działa prawidłowo...
kranik podciśnieniowy skuter podłączyć kranik podciśnieniowy regulator podciśnieniowy
chiński miernik panelowy ili9341 atmega podłączyć pilot renault
wiśniowski sterowanie wiśniowski sterowanie
Wymiana rozrządu w Mercedes Sprinter 516 CDI: kluczowe informacje Dźwięk po wyjęciu kluczyka w VW T4 - przyczyny i diagnostyka