Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
Jak drgania podczas hamowania to mogą być opony, felgi, tarcze krzywe, Piasta
Niech ci ktoś sprawdzi czy nie masz krzywej którejś przedniej piasty koła , może w coś uderzyłeś i teraz koło "bije" , tam wyżej kolega wspomniał o półosiach{z przegubami} i to też wydaje się być prawdopodobne . No pozostaje jedynie wiarygodny mechanik .
Niektórzy są oszczędni. Jak masz krzywe piasty a mało kasy to lepiej przetoczyć tarcze na samchodzie niż płacić za nowe piasty, łożyska i robotę ponad tysiąc złotych. Sam przetaczałem na samochodzie i prawdę mówiąc z bardzo dobrym rezultatem. kupic nowe tarcze i problem znika Jak masz krzywe piasty to możesz sobie zmienić 100 kompletów tarcz a i tak...
Proszę czytać wszystkie posty. Skoro 3 komplet kół bije tak samo, a te same koła w innych autach nie biją to raczej nie są koła. Krzywa piasta byłaby już od startu, a u mnie wibracje pojawiają się przy dużych prędkościach, lecz też nie zawsze.
Tak, chodzi o taką sytuację z jazdą na niższym biegu. A drżenie przy wyższej prędkości to może być kilka opcji. Niewyważone koło. Krzywa tarcza Krzywa piasta Luzy w zawieszeniu np tulejki wahaczy.
ciężko cokolwiek stwierdzić jeżeli auto będzie na kobyłkach półosie bedą pod dużym kątem przegub przestawi się w inne miejsce na bieżni poziomej poza tym brak obciążenia. przeguby wewnętrzne pracują praktycznie w jednym położeniu i właśnie tam sie wybijają. Co do częstotliwości awarii przegubów wewnetrznych to posiadałem honde accord i w niej leciały...
Witam. Objaw ewidentnie uszkodzonego przegubu, krzywej półosi.. Ale piszesz ze wymieniałeś - na nowe czy regenerowane. Może przegub wewnętrzny został stary? Krzywa piasta? Pytanie bo może to będzie czekać. zauważ czy ta prędkości nie zmienia przedziału km/h Wtedy ewidentnie przegub. Uszkodzony ale jeszcze nie tak żeby było można wyłapać luz na przegubie....
No to ewidentnie coś jest krzywe. Jeśli opona nie ma jaja to felga, piasta - szukać patrzeć mierzyć. Opony przekładałeś czy całe koła?
Witam Leon 1m1.6 wystepuja drgania przy hamowaniu z prędkości powyżej 80 km/h. Podejrzewam że jest lekko krzywa piasta bo sprawdzałem czujnikiem zegarowym. Chcę sprawdzić czy na pewno to jest przyczyną a nie np. zawieszenie, więc pytanie brzmi - jak odłączyć hamulec w tym kole w celu sprawdzenia ? Jeśli zagnę elastyczny przewód hamulcowy to koło nie...
Może być krzywa piasta, krzywe prowadnice zacisku, podejrzewam że masz tam tarcze 280mm prowadnice są zintegrowane z zwrotnicą, często sie krzywią. Oczywiście piasta musi być czysta przed montażem tarczy i żadnych smarów między piastą a tarczą. Miałem kiedyś ci przypadek że po 5 wymienionych kompletach tarcz ATE BREMBO TRW BOSCH i coś tam jeszcze. Wszystko...
Krzywa piasta,a swoją drogą co pompa ma do szrpania??????????????
Problem już rozwiązany. Winna była krzywa piasta została już wymieniona i jest dobrze. Dziękuję wszystkim.
Witam powodem bicia na kierownicy może być -krzywa felga -krzywa opona -krzywa piasta - -zatarty przegub półosi napędowej jeżeli chodzi o tarcze hamulcowe jeżeli są krzywe objaw występuje tylko przy hamowaniu pulsuje pedał hamulca i może pojawiać się wibracja na kierownicy
Może być jeszcze jedna choć bardzo mało prawdopodobna przyczyna mianowicie krzywa piasta. Kiedyś przywaliłem w krawężnik kadettem i sie zgięła felga tarcza i piasta
Wszystko ok a kąt pochylenia w minusie sporo poza zakres. Czyli masz negatywa, jedyne co mi przychodzi to krzywa piasta jak auto dostało wysoko w koło.
Krzywa piasta krzywi tarczę lub wystarczy że jest nieczyszczone dokładnie z rdzy. Spróbuj delikatnie hamować ręcznym ten test wykaże czy problem jest z przodem czy tyłem . Jak będziesz miał określony czy to przód czy tył zostaje rozebrać i sprawdzić bicie najlepiej czujnik zegarowy i pomiar .
Witajcie mam problem z przednimi kołami w bashanie są strasznie krzywe. Po podniesieniu quada i obrocie koła widać jak by była zwichrowana felga. Oddałem do wulkanizatora ale jest prosta, ściągnąłem piaste i na zwrotnicy było lekkie wytarcie w miejscu łożyska. Kupiłem i założyłem nowa zwrotnice , efekt ten sam krzywe Koło, zamowilem nowa piasta (niby...
Witam. Może trochę późno się odzywam, ale dopiero dołączyłem. W moim 3008 2.0 HDI 2014r to samo. Podczas przyspieszania pojawia się dziwny niejednostajny szum. Wymieniłem podporę, tarcze i łożyska w kołach, bez rezultatów. Skoro wymiana skrzyni u Ciebie nic nie dała, to też chyba nie ten trop. Zostają jedynie krzywa półoś lub piasta. Co o tym sądzicie?
Witam. Mam podobny problem. Nie mogę jej ustawić. Byłem w sklepie, kazali mi reklamować w serwisie. Mówili coś o masówce, hehe. Jeśli będzie to bardzo poważna wada obiecali zwrócić pieniądze w sklepie. Na razie czekam na przyjazd serwisanta Deawoo. Zobaczymy co powie. Pralkę kupiłem tydzień temu. Widocznie chyba mamy do czynienia z wadliwą serią. Krzywa...
A bo widzisz to jest tak 1 zmień mechanika 2 pomyśl dlaczego tak się dzieje / jeśli to krzywa piasta / 3 jak dotąd nic się nie klei bo to kiepski klej Wątek powinien być / z tego co widać / „Samochody początkujący” , bo to co można wyczytać nie nadaje się do tego działu . A i mechanik dostał dyplom z „Auto kącika „ i skończył...
Co to może być? Kiepski serwis. Mam bmw x5 f15 Chwalisz się, czy żalisz? Nie chwale. Po prostu pisze w imieniu kumpla. Serwis mu powiedział, że może klocki mu się źle ułożyły dlatego chciałem posłuchać tutaj opinie. Dodano po 3 Jeżeli przed wymianą nic takiego nie miało miejsca, to tak na szybko można by wywnioskować błąd montażu. Na przykład nie oczyszczenie...
Piasta wymieniona tarcza też. I nic to nie dało. Nowa tarcza i Piasta. Obracając tarczę przyblizala się i oddalała na nowej piascie.. Myślałem że Piasta krzywa a na nowej ten sam efekt. A starą tarczę na nową piastę zakładałeś?
Obstawiam, że masz krzywą piastę i z krótkim czasem bicie się będzie co raz bardziej nasilało. Wymień piasty i przetocz tarcze hamulcowe, ale zanim pójdziesz w koszty, lepsze warsztaty sprawdzą Ci czy piasta jest krzywa.
kola byly wywazane juz ze trzy razy przy zmianie opon ,takze to wykluczam. a co do odpowiedzi jerrego , ja nim nigdzie nie uderzylem ,ale nie wiem czy nie zrobil tego poprzedni wlasciciel bo gdy go kupilem , byl zuzyty lewy swozen wachacza i amortyzator byl jak mechanik stwierdzil wybity(zlamany) takze bardzo prawdopodobne, ale jakby byla krzywa piasta...
Do moderatora: jeśli zły dział to proszę o przeniesienie i przepraszam. Tak to kolego nie pisz:D Oni wtedy zazwyczaj do kosza temat przesuwają. Postaraj się zmienić opony na letnie jak najszybciej. Już śniegu raczej nie będzie. Wymianę przeprowadź u wulkanizatora. Niech dobrze wyważy koła. Sprawdź czy nie masz krzywej felgi. Jak się sprawuję to autko?...
Rozebrać półoś z przegubów i w tokarke :) Sprawdzić czy prosta. Szczerze nie wydaje mi się, widziałem pęknięte ale nie krzywe. Raczej piasta Tutaj z kolei odczuwalne było by bicie podczas hamowania. Skłonił bym się do dokładnego sprawdzenia zawieszenia zarówno samochodu jak i silnika. Być może tu jest problem?
Witam Mam taki sam problem z bicie tylnego hamulca. Bije nawet po zaciągnięciu ręcznego. Wymieniłem już szczeki najpierw jakieś tanie teraz BOSCHA, nowe bębny, nowe cylinderki, nowy płyn hamulcowy i dalej bije. nowe bębny tez by miały bicie ? hmmm Zacząłem kabinowa podmienia z starymi bębnami i nic to nie pomaga :/ Krzywa piasta powodem ?? Tylko ja...
Chwila chwila, w ani jedno słowo nie wierze czytając że skrzywienie widzi gołym okiem, czujnik zegarowy w oczach? W niecały kilometr tarcze pokrzywić? Napisz jeszcze raz co się dokładnie dzieje, trzepie kierownicą? Pedałem? Jak tylne hamulce wyglądają? Jaki wynik z pomiaru bicia piasty oraz tarczy?
Wytrzep zawieszenie i dodatkowo sprawdź skuteczność hamowania na tylnej osi. Skoro tarcze i klocki wymieniłeś, piasty czyste to coś w zawieszeniu. Ale żeby przy tym pedał hamulca pulsował... Ciężka sprawa. Może przyłożyłeś kołem w krawężnik i piasta krzywa?
Jeszcze wieczorem to rozebrałem i szpilkę dałem do wkrętarki. Szpilka jest krzywa, dość czuć bicie na wkrętarkę 😅, więc chyba zakupie nowe i wtedy zacznę to ustawiać.
Zawsze warto mierzyć, bo jak piasta po "polskiej drodze" krzywa to będzie problem.
Moim zdaniem krzywe pierscienie na piastach.
Chcialem przetoczyć tą tarczę ale tokarz powiedział że nie da rady bo jest popękana. Czyli trzeba ją wymienić. Dodano po 5 Założyłem nową tarczę. Przykręciłem na dwie śruby. Obracając tarczą przyblizala i oddalała się od jarzma. Czy możliwe że Piasta krzywa?
A nie wpadło Wam do głowy że to może być wywołane luźną śruba mocującą silnik -patrząc od koła pasowego , byłaby to śruba w głębi pod zbiornikiem- znam taki przypadek- przy wolnych to nie prxzeszkadzało ale przy wirowaniu żrzut był bankowy. Pozostajke jeszcze dokręcenie koła- tez zrzuci pasek. Smiem wątpić. Ta pralka to konstrukcja Brandt'a, to znaczy...
A felga dobrze siedzi na piaście? Wyprostować jej nie dasz rady.
Jak tarcze z dolnej półki, to już są krzywe. Wystarczyła kałuża a i nie pomogło zamontowanie na nieoczyszczone piasty. Kolega ma 100% racji
Witam, Po wymianie tarcz i klocków we wszystkich kołach mam problem. Rano, gdy ruszałem, słyszę tarcie, więc dzisiaj postanowiłem sprawdzić wszystkie koła przed wyjazdem. W prawym tylnym kole klocek ociera w jednym miejscu podczas swobodnego kręcenia kołem. Czy może być tarcza "grubsza" w tym miejscu i to się dotrze? Czy raczej piasta albo tarcza jest...
Siema, piszę już z lekką desperacją bo nie wiem co robić, kupiłem niecały rok temu beemkę E39 touring z 3 litrowym dieslem, 2001 r, sprzęgniętym z manualną skrzynią, zawias z tyłu na sprężynach. Problem polega na drżeniu całego nadwozia, drżeniu kierownicy jak przy niewyważonych kołach oraz słyszalnym głuchym dudnieniu wewnątrz auta. Głuche dudnienie...
Tylko informacyjnie - miałem Passatem spotkanie z wysokim krawężnikiem i mechanicy podmienili wahacz na nowy. Jeździłem po tym fakcie około 6 miesięcy tj. aż do zmiany kół na zimówki i wówczas fachman stwierdził, iż mam duży luz w ułożyskowaniu prawego koła, wynikający z niedokręcenia nakrętki osi. Dokręcił nakrętkę "pneumatem" i przez tydzień miałem...
Mechanik (idiota) jak wymieniał tarcze nie sprawdził piast A były krzywe. Chwilę był spokój A później tarcze się znowu pokrzywily od tych piast. I teraz do wymiany piasty i znowu chamulce.
No pewnie że prosto, trzeba przestawić na frezie, ale potrzebny jest ściągacz koła kierownicy, jak ściągasz bez ściągacza może ulecieć na piaście.
Czujnik zegarowy pokaże czy są tarcze krzywe. Jeśli po wymianie tarcz na nowe dalej będzie bicie to do wymiany piasta (przed wymiana tarcz można ją sprawdzić).
Jeżeli problem dalej nie jest rozwiązany, proponuję przetoczyć tarcze przednie na samochodzie.Gdyby piasta była jednak minimalnie krzywa pozwoli to usunąć bicie związane z przednią osią.
Wapniaki i scq oraz inni zainteresowani Wprowadziłem dane Wortmana FX60-126 do programu Wiatrak1.1, wychodzi rewelacyjnie oby się sprawdziło w praktyce. Sprawdzałem przy Fi 3m, Z= (TSR) =9,5, trzy łopatki. tylko mam wątpliwość czy przy piaście "lecieć" krzywą max. momentu czy max. doskonałości. Ale wydaje mi się że momentu, może to walka o przysłowiową...
Tarcze nie mają nic do bicia kierą,(dopiero przy hamowaniu) , ale czy hunter by tego nie wyłapal? to tylko maszyna jak operator z pierwszej łapanki to nawet na najlepszym sprzęcie nie da rady. Jak zawieszenie w porządku felgi oryginał i siedzą na piaście , otwór centrujący ten sam to na bank krzywe felgi-bicie. Kazda krzywa felga da sie wywazyc do 3razy
Witam Sprawdź i ewentualnie zamień koło/ może krzywa Fela/ . Musisz wykluczyć czy jest to trakcyjne czy mechaniczne to znaczy podnieś auto odpal na 1 bieg i zobacz co się dzieje, sprawdź zawieszenie dolny sworzeń gumy na wahaczach , sprawdź czy piasta koła nie jest krzywa Pozdrawiam
Zwal piaste i zobacz stan koronek ABS. Jeżeli jest pokorodowana, bądź krzywa trzeba ja wymienić. może być tak ze jest pordzewiala, dlatego przy większej predkosci zabala się blad. np. czujnik zamiast 1 zeba widzi 3.
A mierzyłeś przebicie na masę pojazdu?tych czujników indukcyjnych prędkości kół. Dodano po 4 Czujniki się wyrywa na chama ,najczęściej są do wywalenia czyści się gniazdo smaruje ,nowy koszyk ,dociska i sprawdza czy nie odpycha go krzywa tarcza ,jeśli tak to koło piasta z tyłu półoś zacisk ham do wywalenia i w czym problem.
Sprawdź: - czujniki EBS pod kątem rezystancji i uszkodzeń po obu stronach, prawa/lewa - przewody tych czujników pod kątem uszkodzeń przetarć, przerw - pierścienie impulsacyjne w obu piastach, czy nie są uszkodzone, krzywe, skorodowane - czy nie ma luzów na piastach, bo może łożyska się kończą i tym samym zwiększyła się przerwa między czujnikiem a kołem...
Takie coś może się wydarzyć tylko w przypadku: - Inna skrzynia biegów, - za krótka półoś, - luzy (wielkie) w zawieszeniu, - Złe mocowanie łap silnika/skrzyni. - krzywe podłużnice. Zmierz odległość między skrzynią a piastą koła, porównaj z długością półosi. Może mechanik przy wymianie podmienił półośkę? Na odległość nic więcej nie wymyślimy. PS. Podaj...
robił mi to tata u siebie w warsztacie.. nic nie tarło... tylko od samego początku popiskiwał klocek w lewym kole ale sprzedawca powiedział ze mimo firmy może delikatnie piszczeć.... piasty były porządnie oczyszczone i wszystko poskładane okej. tarcze i klocki kupowałem normalnie w sklepie. czy tarcza jest krzywa... - na oko tego nie widać ale podczas...
Poszukaj sobie warsztatu, który toczy tarcze na aucie. Podjedź i będziesz wiedział czy piasta z tarczą ma bicie, czy nie. Ja stawiam właśnie na to, bo przerabiałem to fakt, że w Lanosie, ale dopiero po toczeniu tarczy na aucie problem znikł. pzdr P.S .Ostatnie zdjęte tarcze zostały przetoczone,bo okazały się krzywe. Jednak nie za wysoka ta półka chyba,...
Witaj,a to dlatego że po zdjęciu tarcz nie zostały założone dokładnie w pierwotnym miejscu,i widziałem jak mechanior dopasowywał podkładkę pomiędzy felgę a tarczę hamulcową, bo koło już nie było tak ułożone jak przed demontażem, może jest rdza pomiędzy tarczą a piastą,hamulce to podstawa mechaniki samochodowej i uważam że ten mechanik jest nie douczony...
Witam Problemem jest szarpanie kierownicy przy hamowaniu.Tarcze zmienione+klocki, piasty proste, alufelgi proste (na stalówkach to samo) opony nowe wyważone. I dalej szarpie kierownicą przy hamowaniu. grzie szukać??I co jeszcze może być krzywe??pozd Dodano po 1 Dodam że jest ABS.
Nie koniecznie musi być jakiś super wytrzymały rower sam jezdziłem kilka lat rowerem (zwykłym góralem) z silnikiem KO montowany nad pedałami i wszystko wytrzymuję za wyjątkiem koła tylnego szybko jest krzywe teraz mam niemiecki silnik MAW i to samo tylko koło wymaga częstego centrowania i przy napędzie na łancuch trzeba pokombinować z mocowaniem koła...
Witam Mam opla calibre z 94 roku z "trzęsącą się kierownicą". Jestem jego 2 -gim właścicielem. Autko było sprowadzone w 2003 z Holandii. Problem polega na tym, że przy predkości pow. 110km/h zaczyna drżeć kierownica. Wszyscy mądrzy specjaliści twierdzili, że to wina felg. Felgi mam nowe - sprawdzone na maszynach, opony - nowe sprawdzone - w 3 różnych...
1. nic nie jest za darmo. Płacisz energią swojego pedałowania. Na pewno opory są zdecydowanie mniejsze niż klasyczne dynamo a diodki biorą bardzo mało ale porządek pojęciowy zachowajmy ;) . 2. 8mm szczliny bo bicie?? Masz wszystko przy samej osi prawie! Boję się pomyśleć w jakim stanie masz rower. Zajrzyj czym prędzej do piast, wymień smar, zużyte części...
Mogą oczywiście. Zawsze przy kręceniu bębnem wydobywa sie stukot gdż przemieszczają sie kawałki rdzy i brudu . Sprawdź cylinderki z tyłu czy nie są rozcieknięte lub czy sie cofają na swoje miejsce. Sprawdź jak luźny jest bęen czy możesz na popuszczonym ręcznym przekręcić nimi lekko czy stawiają opór i poruszaj nimi góra dół czy lekko schodzą czy nie...
Nic nie mogę doradzić nie widząc problemu i nie mogąc stwierdzić czy tak naprawdę istnieje. Bardzo krzywa felga da o sobie znać już przy prędkości 50-60km/h a felga z minimalnym biciem przy prawidłowym wyważeniu koła nie będzie wpływać na komfort jazdy. Jedyne co mogę poradzić to popytać znajomych i kolegów jaki warsztat polecają i nawet gdyby nie oferowali...
Tarcze + klocki nowe Przy jeździe bez hamowania układ hamulcowy nie ma znaczenia. Czy połączenie felga-piasta jest czyste? Przy krzywej tarczy nawet bez hamowania mogą występować drgania przy wyższych prędkościach, ale do rzeczy bo taka wzmianka w niczym nie pomaga. Tak, dokładnie wszystko oczyszczone. Problem jest bardziej złożony, podstawy takie...
Jeśli dobrze zrozumiałem, to główne podejrzenie pada na śrubę centrującą, więc nie dokręcaj jej na siłę (nazwa sugeruje tylko centrowanie). Może źle złożyłeś zespół hamujący, np. sprężyny, regulator hamulca itp.. Luz łożyska musisz pozostawić, najlepiej dokręcić z wyczuciem do oporu a następnie odkręcić o 1/4 obrotu, sprawdzając obracanie się bębna,...
Jak bicie jest tylko przy hamowaniu to żadne czujniki, żadne obroty tarczy, tylko krzywa tarcza. Kiedy się rozgrzewa zaczyna się krzywić. Możliwe że nic nie wyjdzie przy pomiarze czujnikiem, bo problem jest tylko przy rozgrzanej tarczy. Raczej nie uszkodziła się przez łożysko, tylko już wcześniej była uszkodzona, tylko może przez luz na łożysku nie...
Witam serdecznie Opiszę pokrótce problem. Zakupiłem używaną hulajnogę która poza problemem z krzywą tarczą hamulcową tylnego koła działała normalnie. Żeby odkręcić tarczę z piasty musiałem rozpiąć wiązkę silnika z instalacji. Po ponownym podłączeniu silnik nie reaguje na manetkę :( Fotki sterownika oraz innych modułów. Fotki https://obrazki.elektroda.pl/9774106100_...
Witam! Posiadam escorta z 96 roku z silnikiem 1.3 i od długiego już czasu podczas hamowania w czasie jazdy powyżej 60km/h strasznie drga przód auta i kierownica...po prostu niemiłosierne bicie. Podczas zmian kół na letnie widzę już, że tarcze raczej nadają się do wymiany i podjechałem na stację diagnostyczną i posprawdzali mi wszystko i miałem do wymiany...
Zrobiona pierwsza trasa po tych całych naprawach , oczywiście ściąga jak ściągało ale doszło "szarpanie kierownicą" tak to określa kierowca , raz mocniej raz lżej tak się dzieje. Mówi że to takie wrażenie sprawia jakby jechał na kwadratowych kołach. Co może być przyczyną takiego zachowania? Olej jest pod maxa. Kolego nie rozkładaj rąk jak wiadomo kto.....
Powodów może być wiele. 1 - to o czym pisałeś, 2 - zanieczyszczenia między tarczą a piastą, między tarczą a felgą. 3 - uszkodzone łożyska kół, 4 - uszkodzone półosie, przeguby, 5 - uszkodzony układ wspomagania kierownicy, 6 - uszkodzone zawieszenie (tuleje, sworznie), 7 - uszkodzone ogumienie, krzywa felga, niewyważone koła, osad (bród) na felgach,...
Czy to krzywe bębny? Pewnie tak, reklamuj lub przetocz, bo samo raczej nie zniknie. I efekt jest taki że jak wciskam hamulec to mam jakby minimalne wibracje - małe ale czuć. Najbardziej to czuć na pedale hamulca niż na karoserii. Jak hamuje samym ręcznym to czuć już duzo mocniej. To sugeruje że możesz mieć za duży odstęp szczęki-bęben, samoregulator...
Zdecydowanie wymień tarcze. Zakładam że są mocno zużyte. Ja jeździłem aż do pęknięcia. Nic się nie stało, bo przeważnie tarcza pęka w miejscu fabrycznego przewężenia przy piaście i nie masz hamulca na jedno koło.Piasta się obraca a tarcza stoi zablokowana zaciskiem. Zużyte tarcze potrafią pęknąć po nagrzaniu i wjechaniu w kałużę. Opisałeś jeszcze kilka...
na gazie czesto pokazuje p304 wypadanie zaplonu na 4 cylindrze... Na benzynie też są drgania? Moze to faktycznie podpora walu ? jak to zdiagnozowac? Złapać za wał i poszarpać. Nic nie ma stukać, nie może być widocznych luzów, potem jeśli jest dość miejsca, odkręcić podporę od karoserii i nią obracać. Chodzi tu o sprawdzenie samego łożyska, ma się obracać...
bo jak zamawiam u szklarza szybę i podczas przycinania pędzie mu nie tam gdzie trzeba, to nie płacę za to A czy jak zaniesiesz krzywą ramę do szklarza i on Cie o tym informuje że szyba może pęknąć, mimo to każesz wstawić. Szyba pęka nim dojedziesz do domu kogo obciążysz za nią? Wada była krzywa rama, w samochodach są inne wady konstrukcyjne, w tym...
Witam jestem posiadaczem vectry b po-lift z silnikiem y20dth. Po zmianie opon na zimowe przy prędkości 50-60 km na każdym biegu czuć wibracje pedałów gazu i hamulca , coś jakby załączający się ABS. ponadto przy hamowaniu z tej prędkości pedał hamulca jest sztywny a po mocniejszym wciśnięciu czuć coś jakby ślizganie. Myślałem ze to wina zbieżności opon...
Ja montuje łożyska skf polecam! Raz w życiu założyłem łożysko chińskiego pochodzenia o połowę tańszą ale wytrwało 2tygonie dlatego nie warto w taki sposób oszczędzać bo i tak więcej stracisz. Co do powodu to np.niewyważone koła, krzywe zużyte tarcze lub wadliwe bębny, zapieczony mechanizm 'pływający' zacisku traczy hamulcowej. Nieoprawny montaż łożyska....
Przy 100 na godzinę drgania wracają, dosyć wyczuwalne, Koła wyważone? hamując samochód drga, bez względu na prędkość, Do sprawdzenia krzywizna piast za pomocą czujnika zegarowego. Może dostały "strzała" i się zgięły. chciałem wymienić drążki kierownicy, ale nie wiem czy to w nich tkwi problem Skoro nie mają luzu to nie są krzywe to nie ma sensu ich...
Jutro dalej będę się z tym męczył, wydaje mi się że dobrze jest rozrząd na znaki ustawiony (3 razy ustawiałem ). Co może być jeszcze nie tak z tym rozrządem ?? koła zamienione czy wałki ??? Jest to wersja z śrubą centralną w wałku. Jakie znaki? W tym silniku nie ma znakow. Kola pasowe sa wolne. Unieruchamiane sa piasty kol, a nie kola! Nalegam, sprawdz...
Witam. Otóż mam taki problem: przy jeździe około 25 km/h do 45 km/h słychać dziwne tępe stukanie zwiększające częstotliwość wraz ze wzrostem prędkości. Stukanie to zanika po przekroczeniu 45/50 km/h, ale np. przy prędkościach rzędu 120-140 km/h też je słychać w berdzo dużej częstotliwości, ale nie jest to bardzo głośne. Łożyska z przodu wymienione niedawno,...
Mam problem z hamulcami w samochodzie Audi A4B5 rocznik 1994. Zaczęło się od problemu z pulsowaniem pedału hamulca i przy tym czuć jakby hamulec łapał i puszczał, wrażenie jakby tarcza była w jednym miejscu tłusta. Zasugerowałem wymianę tarcz, standardowe objawy "bicia". Właściciel kupił tanią chińszczyznę "Hart". Po montażu bez zmian. W ciemno kazałem...
Pierscien dystansowy,to taka tulejka dopasowujaca srednice piasty do otworu centujacego w feldze.Felga powinna wejsc deilkatnie na wcisk,nie moze byc luzna i latac na prawo,czy lewno bez przykrecenia srub.Sruby tylko dokrecaja felge,a nie ja centruja.Jesli nie potrzebny jest pierscien,a felgi byly sprawdzone razem z kolami i nadal sa bicia,to przyczyna...
Było już na forum shorstki Temat postu: Re: ( Kia Rio ) Kia Rio I pierścień dystansowy łożyska przedniego koła Łożysko w każdej piaście jest dwuczęściowe, stożkowe. Między nimi powinien znajdować się pierścień dystansowy (tuleja dystansowa), odpowiedzialna za regulację luzu. Ogólnie bardzo ciężko go dobrać i mało który warsztat jest w stanie to zrobić...
Minęło kilka lat a problem z wibracjami pozostał. Wibracje w chwili obecnej pojawiają się od 110km/h do 140km/h, ich intensywność zależy od wielkości felgi, na 17stakch czuć bardziej, na 16mniej, a na 15 prawie wcale. Wibracje czuć na karoserii auta jaki i na kierownicy, szybkie drżenie. Wszystkie gumy w zawieszeniu wymienione, łożyska amortyzatorów,...
Sama z siebie ta spinka nie wyjdzie, chyba że pęknie, więc za dnia, przy niedzieli, można dokładnie obejrzeć samochód. Luźna być może, akurat tak w tym położeniu ustawiła się koronka, że może być. Byle była, piszesz że luźna, więc jest :?: Tak, jest bardzo luźna. Czy wyjdzie, gdy felga jest na piaście? Próbowałem tę spinke wyciągnać nie odginając dwóch...
Witam, będę wdzięczny za pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Nie wiem czy w dobrym dziale umieściłem post, jeżeli nie to proszę o przeniesienie. Pacjent jak w temacie - Passat B7 kombi 2012r 2.0TDI 103kW. Generalnie auto jeździ bez zarzutu, zero wycieków, brania oleju, problemów z odpalaniem, skrzynią, turbo, dynamiką itd. Od pewnego czasu pojawił się...
Dużo kilometrów upłynęło od złożenia roweru -1200. średnio na baterii przejeżdżałem 160km z TSDZ2, Link do opisu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... do tej pory rower ewoluował, uzyskał kilka dodatkowych elementów i oczywiście są dalsze prace nad modernizacją. Całkowicie będą zmienione hamulce na rolkowe. obecne przy prędkości 40km/h...
A mimo to można robić coś co się nie psuje i nie wymaga żadnych podejść serwisowych, naprawczych i w ogóle zaglądania. Takimi rzeczami są np. piasty wielobiegowe do rowerów. Są to zamknięte konstrukcje, które nie wymagają żadnej ingerencji z zewnątrz: żadnego smarowania, regulowania (poza linką), kasacji luzów, wymiany trybów, przekładni, krzywek itp....
Tak ciężar jest bardzo istotny bo przekłada się na uciąg, w moim traktorku sam tył to już ciężar bo sam miałem problem z przekręcaniem na bok to zn . tak żeby leżał na kole. Podnośnik będzie hydrauliczny i zabudowany podobnie jak w URSUSIE C360 ew. C330 . Myślę nad sterowaniem rozdzielacza tak żeby przy podnoszeniu nie trzymać dźiwigni cały czas tylko...
Ściągaczem też nie pójdzie ? Z tym to byłbym ostrożny! Można pokrzywić koło magnesowe. O ile ono nie jest już pokrzywione. :cry: Trzeba sprawdzić bicie samego koła, bo sprawdzanie zamontowanego może być obarczone błędami montażu lub krzywym czopem wału. Jeżeli koło ma spore otwory, to można próbować użyć ściągacza (najczęściej dwuramienny) "łapiąc"...
krzywe płytki krzywe otwory krzywe wykładniczych
zastany silnik pęcherzyki powietrza pompa hydroforowa słabe ciśnienie
chrysler voyager aktualizacje samsung
Citroën C4 Picasso - Czarny główny wyświetlacz i sygnał dźwiękowy Jak przywrócić odbiór kanałów w telewizorze lub dekoderze