https://obrazki.elektroda.pl/5579395600_... https://obrazki.elektroda.pl/6217701300_... Kolejny odcinek (krótki, mam nadzieję) dotyczyć będzie dość ważnego zagadnienia - gwintowania otworów. Niby - przynajmniej z pozoru - nic trudnego: wiercimy otwór, bierzemy jakiś gwintownik i kręcimy... W praktyce (a wierzcie mi...
Lepiej, ale tylko na pierwszy rzut oka. Części to nic szczególnego, kartery nie do pary, lekko krzywy wał i jedynie "góra" silnika jak należy, bo podobno działała. Praktycznie to tylko trochę złomu, ale że mam tego złomu trochę to się pobawię. I tak nic z tego nie będzie, kartery bez pary nadają się jedynie na przetop. A gdyby to zadziałało to dostęp...
Mamy obudowę - załóżmy, że kupioną i dobraną na odpowiedni wymiar. Pozostaje pytanie - jak mocować w niej wszystkie części składowe? O ile montaż płytek do spodniej płyty nie stanowi w zasadzie problemu - można kupić odpowiednie dla naszych wymagań tulejki, słupki itp. elementy (w dodatku o różnych długościach i z różnych materiałów). https://obrazki.elektroda.pl/6736849400_...
Witajcie Na poczatku nie opierdzielajcie mnie, bo sie nie znam na mechanice, jezdze autami jak wielu z was i mam problem. Podobnie jak reszta cieknie olej spod wtrysku ale od poczatku. Zakupilem c4 1,6 hdi 90km, 2013 rok 8V. Jezdzilem nim rok, bylo wszystko ok. Mniej wiecej w lipcu zaczelo smierdziec spalinami w kabinie. Jak poczytalem to uszczelka...
To chyba nowy rodzaj trollingu pt "mam problem ale nic nie umiem": https://obrazki.elektroda.pl/4799489100_... Najlepsze jest to ciągle zakładanie nowych tematów - gdy już mi się znudzi patrzenie co inni wypisują w poprzednim wątku, zupełnie o nim zapominam i zakładam nowy:
Witam, mam podobny problem z filrem w takim samym modelu pralki. Wiem, że temat jest z przed 2 lat, ale naprawdę nie mogę nigdzie znaleźć problemu podobnego do mojego - jedynie tutaj. Sprawa wygląda tak, że chcę wyciągnąć filtr, i tak samo miałem spory problem z odkreceniem, w końcu udało się ruszyć, ale niestety nie da się wyciągnąć filtru, bo ten...
Witam, mam Polo 2 z 94r. i mam pytanie. Chodzi o trzpień zamka, który jest krzywy i chce go wymienic. Oczywiście klucz 15 i wykręcamy, ale moje pytanie jest takie, czy gwint jest na stałe w blasze , czy jest nakrętka i trzeba ściągać tapicerke?
Śmiem się nazwać Audio-Elektronikiem :D Czemu? Elektronika estradowa, studyjna, wzmacniacze i wszystko w Torze Audio to moja wielka pasja. Jeszcze nigdy nie robiłem gitary i fajni by było zrobić ją tak żeby grała z sensem :D Kolegi Ojciec jest zawodowym gitarzysta i wspomniał właśnie coś o 2 kluczach bo rozstrajają i coś że gryf jest krzywy i w środku...
co takiego się stało, że został gwint uszkodzony Powodów uszkodzenia gwintu może być wiele. Prawdopodobnie mogła zostać krzywo wkręcona lub gwint podczas wkręcania mógł zostać zerwany, a drgania dokończyły dzieła zniszczenia Ważne, żeby poprawnie zregenerować gniazdo.
Musisz koniecznie poprawić na szlifierce albo pilnikiem końce gwintów. Bo w tym stanie to jeszcze krzywo gwint załapiesz. Po za tym może być.
korek na sól był dokręcony. Może i był, ale czy właściwie, bo zdarza się, że krzywo złapie gwint i niby jest mocno dokręcony, a jest nieszczelność. Gorzej gdy gwint się uszkodził przy dokręcaniu.
Może ktoś z powodu trudnego dojścia krzywo gwint "załapał" i gdy dalej ręką nie dawał rady dokręcić to tak to zostawił? Kupno nowych elementów ( tania sprawa) i prawidłowy montaż to wyeliminuje.
Miałem kiedyś coś takiego z powodu złej jakości filtra.(krzywo osadzony gwint).
Ta, mega drogie 400 zł. Cała sekcja z workami. Gwintu tam się zerwać nie da, bo wcześniej ze względu na to że ten króciec jest pusty to go ukręcisz. A ktoś jak bardzo mocno na chama chciał wkręcać i krzywo to masz gwint uszkodzony w jednej i drugiej stronie więc pompka do wymiany, też jak piszesz mega droga między 800 a 1200 zł. Tak więc koszty śmieszne....
Jak więc można ustawić ten transformator? Nie wydaje mi się normalne żeby rdzeń był aż tak wykręcony, że jest on nawet krzywo względem gwintu w który jest wkręcany.
Tulejek niestety nie mam, nie mam też czujnika zegarowego, żeby to jakoś dokładnie sprawdzić... Moim zdaniem całe futerko chodzi krzywo, może gwint jest krzywo nacięty? Wiertarkę kupiłem używaną, sprzedający twierdził że wszystko jest z nią w porządku, ale z drugiej strony to wystawił ją na sprzedaż tydzień po zakupie, chyba już wiem dlaczego :evil:...
Sprawdź czy dobrze tłoczek na śrubę wkręciłeś, czy śruba nie jest krzywa i czy gwint jest ok. Tłoczek niema żadnej śruby.
Nie kumam do końca co chcesz łączyć Generalnie zasada jest taka - przynajmniej u nas taką w firmie stosujemy stal z plastikiem możesz normalnie łączyć czy to PE (niebieski wąż, biały, kształtki skręcane) czy też PP-r zgrzewany plastik Jak masz delikatny gwint na plastiku a nie masz wprawy w nawijaniu to weź teflon Jak idzie ci dość dobrze z nawijaniem...
Odkręcić przewód i sam spłynie. Tylko ostrożnie przy zakręcaniu tego przewodu bo można krzywo załapać na gwint
Ja powiem tyle, że jeśli to jest w bloku spółdzielczym, to w sezonie grzewczym lepiej samodzielnie nie grzebać przy instalacji, bo "efekty" mogą okazać się kosztowne i bolesne. Tym bardziej jak się nie ma pojęcia i odpowiednich narzędzi oraz materiałów. Lepiej zgłosić do spółdzielni, lub wezwać fachowca. Tym bardziej że "fafura" już jakiś przy tym grzebał,...
Spawaj do konca. Wreszcie pusci. Tylko odczekaj az wystygnie i porzadnie to wygrzej/pospawaj. Nie baw sie w wiercenie, to ostatecznosc. Nawiercisz krzywo i zrobi sie problem. Jak nie byla krzywo wkrecona to musi wyjsc.
miałem taką samą sytuację że dopiero iskra pojawiała się przy oddaleniu przewodu od świecy,u mnie była źle wkręcona świeca(krzywo,do połowy gwintu).
Jak już odkręcisz śruby to wymiennik czasami sam odpada. Jęśli nie to lekko puknąć. Raczej nic na siłe przy skręcaniu bo jak krzywo złapiesz gwint to już nic nie poradzisz. Dokręcaj śruby reką to wtedy masz pewność, że dobrze jest gwint trafiony, dopiero na koniec kluczem i śrubokrętem. Uważaj żeby nie wypadła jakaś uszelka bo to się zdarza. Pozdr adam
W tym stanie głowiczki trzeba użyć "szweda" (jest lepszy niż prosta żabka). Gwint w tych głowicach jest zawsze prawy (odkręcanie w lewo). Niemożność odkręcenia może być spowodowana tym, że ktoś wkręcał krzywo i uszkodził gwinty (raz się z czymś takim spotkałem i trzeba było wziąć dużego "szweda", by to odkręcić).
Witam chciałbym się zapytać czemu odstaje mi poduszka na gorze jest taka duża różnica pomiędzy poduszka a kierownica czy jest bo tez mam zerwany gwint w tej dziurze po lewej stronie wkręca się ale nie do końca czy w tym może być problem. Bo tez czytałem ze może stelarz być krzywy i przez to?
A ja zrozumiałem, że luz jest wzdłuż osi czyli żaden z 2 przypadków o które pytałem na początku. Skoro zdejmowałeś koło magnesowe to przypuszczam, że nie jest właściwie dokręcone centralną nakrętką. Albo krzywo załapałeś gwint albo za lekko dokręcone. Podkładka powinna tam być. Może zgubiłeś ? Rusza się koło wzdłuż osi i klina. Trzeba to poprawnie dokręcić,...
Witam, ja mam np. nastawne narzynki / rozsuwane, sprzed wojny [ moze nawet sprzed Wielkiej Wojny ], ktorymi moge sobie np. poprawiac gwinty na zabytkowych widelcach rowerowych, na ktore 'ktos' wkrecal krzywo miseczki i 'wlosowy' gwint jest na poczatku uszkodzony / zwoje zachodza na siebie i nie daje sie juz reka wkrecic oryginalnej gornej miseczki......
Skoro trachło i dało się mimo to poskładać raz jeszcze to obstawiam że krzywo nakręciłeś nakrętkę i spadła z gwintu. Fart że gwintu nie zniszczyłeś :P
To jest lampa typowo na takie żarówki sodowe - OUS 250 produkowana jak widzę na eksport na wschód. Dławik jest STS250 - sodowy o mocy 250W do tego jest układ zapłonowy. A rtęciówkę ktoś dał bo pewnie lampa ma uszkodzony układ zapłonowy i sodówka nie startowała. Rtęciówka zapala bez układu zapłonowego tylko na dławiku. Czyli zostaje albo uszkodzenie...
Witam, nie przerabiałem tego, ale nie raz przerabiałem temat z metalowymi rurkami, ehhh, te rurki musiały wejść, można powiedzieć, idealnie, inaczej nie chwyciło gwintu, a jak chwyciło, mimo że było krzywo, to albo odchodziła, albo niewiele się przykręcało (przeciek). O ile kojarzę, to te filtry mają podstawę przykręcaną. Może odkręcić podstawę, przykręcić...
Olek, nie robi ziazia tlenek glinu a korozja części gwintowanej świecy. Cóż, różnica materiałów i robi się takie ogniwko elektryczne. Pomijam sytuację, że wystająca część gwintowana się zanagaruje albo świece wkrecają jakieś łorcyki krzywo i zatnie się gwint.
Witam, mam problem z zaciętym blokiem zaparzacza. Zbieracz kawy, który usuwa krążki po parzeniu oraz ramię z tłokiem krzywo ustawiły się na gwincie i blokuje ruch całego bloku. Zaparzacz udało mi się bezproblemowo wyjąć z ekspresu gdyż zaciął się w pozycji domowej. Ma ktoś jakiś sposób na rozebranie tego bloku? Chciałbym odblokować i przesmarować cały...
Założyłem te śruby stożkowe M3, zalutowane od drugiej części płaskowników. Śrubki znalazłem takie że cyna fajnie do nich przylegała, mocowanie grota jest pewne i teraz można dociągać bez obaw zerwania gwintu https://obrazki.elektroda.pl/8158908200_... . Nie ucinałem szyn, po prostu wykręciłem moje stare wkręty komputerowe, sfazowałem...
Można też spróbować podgrzać śrubę małym palnikiem gazowym, oczywiście po zdemontowaniu zespołu, rozebraniu i wyjęciu wszystkich uszczelek. Po podgrzaniu możliwie samej śruby, należy ją dobrze ochłodzić np. pod bieżącą wodą, a następnie nagrzać korpus, po czym próbować wykręcić śrubę zanim zdąży się rozgrzać śruba od korpusu. Podczas podgrzewania korpusu...
Niby drobiazg, a celowo i wrednie utrudniający życie - śruby mocujące koła w BMW (i Mini oczywiście). Nie dość, że mają gwint drobnozwojowy M14x1,25 to jeszcze obniżone główki śrub. Taki gwint jest bardzo podatny na zanieczyszczenia oraz korozję, a dodatkowo łatwo śrubę "przekosić" i uszkodzić próbując krzywo wkręcić. Sprzyja też temu obniżona główka,...
Podkładka miedziana nie pomogła próbowałem bo ktoś musiał kiedyś gwint zerwać i krzywo nagwintował bo 1 strona śruby dochodzi a druga nie i oring nie trzyma tak ubywa bo tym korkiem się sączy silnik ten mam od 21 grudnia
Mechanik stwierdził że w jednym cylindrze jest słabe ciśnienie 4 bary To jest słabe ciśnienie? To jest totalna kaplica. Mogłeś np. uszkodzić gwint świecy krzywo ją wkręcając albo pomiar źle wykonany. Przy takim ciśnieniu ten cylinder by w ogóle nie pracował.
Ten pomarańczowy element nie jest z pralki (wyrzuć to). Wyczyść filtr - szczególnie tą białą uszczelkę przy nakrętce - i obudowę filtra. Wkręć zwracając uwagę na gwint, żeby krzywo nie poszło i ma być dobrze. P.S. Sory nie znam tej pralki - to po co się wypowiadasz i wprowadzasz w błąd.
Szafy Lanberga są dość tandetne, najgorsze w nich jest skręcanie(krzywo osadzone nakrętki, minimalne różnice w wymiarach, brak gwintu). Do większej ilości rzeczy słabo się nadają. Dobre ma np LinkBasic.
Wytniesz rowek o głębokości 2 - 3 mm, długości 1 cm, na końcówce wału i to wystarczy. Nóż z piastą i tak jest dokręcany śrubą do wału. Jeżeli średnica wału jest taka jak otwór w piaście i wał posiada otwór na śrubę (są wały bez otworu, tylko z gwintem zewnętrznym). Taki rowek nie będzie miał żadnego wpływu, na wytrzymałość ani wyważenie wału.
Czujnik wału od Beru czasem działają. Mi działa Huco/Hitachi. Może zadziała też Bremi. Czujnik sprawdz przed montażem czy po nagrzaniu nie zmienił rezystancji. Musisz dobrze dobrać długośc kabla bo są jako zamiennik identycznych numerów OEM a z inną koncówką. Istotny też montaż oczyścic otwór i okolice czesto jest tam piach z olejem ktory gdy podejdzie...
Przestańcie, te "śrubki" trzymają tylko zacisk, żeby sam do przodu nie wypadł, nie przenoszą jakichś strasznych obciążeń. Dziwię się tylko jak można to zerwać - ktoś na siłę krzywo wkręcić próbował. Zamykam w każdym razie.
Sprawdź z tzw. "czuciem" dokręcenie cylindra do korpusu silnika, może kosa była rozbierana i została nierównomiernie skręcona oraz sposób wkręcenia świecy (np. krzywo, z zerwaniem gwintu). Jeśli twierdzisz, że mieszankę paliwową sporządzasz we właściwej proporcji (najlepiej przed samym koszeniem) i ze świeżego paliwa (do 3 miesięcy okres przechowywania)...
Miałem ostatnio podobny przypadek może nie tak drastyczny. Przyczyną była krzywo wkręcona śruba od napinacza paska rozrządu. Problem był spory z poprawieniem gwintu.
Skończyło się na wymianie kiełbasy (bo rurka pękła), to znaczy kupiłem rurkę. Rozciąłem starą, wyciągnąłem sprężynę. Założyłem do nowej rurki oraz założyłem filtr fazy ciekłej. Mam nadzieję ze nie będę musiał rozbierać reduktora bo krzywo wkręcił się na gwint. OKAZAŁO SIĘ ŻE DA SIĘ ZAŁOŻYĆ STANDARDOWY REDUKTOR DO TEJ INSTALACJI - informacja pewna od...
Bo majster na planie tego "nie widział". U drugiego też majster ślepy. No to pociągnąć majstrów do odpowiedzialności - niech za swoje pieniądze skuwają fundamenty i robią na nowo. No chyba... że to była klasyka polska, czyli robota bez faktury. Moi znajomi tak mieli. Najpierw urządzali mieszkanie. Szarpnęli się na luksusowy dębowy parkiet a zanim jeszcze...
Śruba jest chyba krzywa? Sprawdziłeś chociaż? To jest śruba imbusowa z gwintem M7 - takich śrub nikt nie robi, dorobienie też jest niemożliwe. Nie jestem pewien czy sklep w Warszawie ma oryginał z DDRu. Jeszcze jest opcja, że wirnik czujnika został źle ustawiony względem wycięcia w wirniku alternatora i wtedy krzywo przykręcony.
Cześć experci :D I zastanawiam sie czy moge je wymienić na troszkę mniejsze czy lepiej zostawić taka wielkość jak jest Nie, przełożenia są dobrane fabrycznie. Aby odkręcić śrubę z zerwanym gwintem wystarczy tylko mocno pociągnąć do przodu za wieniec koła (robi to jeden), a pomagier w tym czasie odkręca śrubę, aż całość zejdzie z wału. A koło krzywo...
Winna była przepustnica. Nie wiem jakim cudem ale krzywo zamontowana. Takie miałem wrażenie. A krzywo było bo śruby nie dokręcone i jednej brak. Rozwalony gwint w podstawie przewierciłem na wylot a później przepustnicę skręciłem dłuższą śrubą z nakrętką od góry. Teraz nic nie syczy.
otóż nie mogę nakręcić tą dużą zakrętkę do zbiornika, czujnik ok wchodzi na ten wrąb a jak chce teraz docisnąć go tą zakrętką to nie chce mi sie nastawić na gwint w zbiorniku paliwa,ciągle sie kantuje i krzywo zachodzi czy ktoś może miał już z tym do czynienia? Dociskasz wsad i kręcisz z wyczuciem. Chyba że zepsułeś gwint ale to chyba sprawdzone.
krzywy wydruk krzywy wyświetlacz kierownica krzywy
tęcza telewizor układ winda voyager gasnie
Wzmacniacz WS432: Bezpieczna praca przy 35W Güde GAR 685 T – opinie, przekładnia hydrostatyczna, awarie, parametry kosiarki ciągnikowej