Wszystko dobrze. To tylko krociec którym zasysane jest podcisnienie.
Witam Dokręć odwadniacz pod filtrem paliwa . Obejrzyj wężyki na króćcach filtra paliwa, daj nowe zaciski . Pzdr
Często stosowane są takie zbiorniczki, np Fiat Croma https://allegro.pl/oferta/zbiorniczek-wy... na górze, przy korku masz króciec wywalający nadmiar.
dzięki za odpowiedz bo wszędzie gdzie czytam każdy mówi o wymianie całego termostatu wraz z obudową a to mija się z celem jeśli można kupić sam króciec za połowę ceny całego termostatu wraz z obudową która nie ma wpływu na awarię i ona się nie psuje bo to jest sam plastik na podłączenie króćców.
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
A o ring jest na swoim miejscu wewnątrz tego króćca z zabezpieczeniem z drutu. ? Ty nie masz go dociskać bo króciec powinien najść na króciec/przyłącz chłodnicy i kliknąć. Tak to powinno wyglądać; https://erli.pl/uklad-chlodzenia-silnika... Sprawdź czy o ring siedzi w swoim rowku ,przesmaruj...
Wszystko rozpisałeś prawidłowo. Numer 10 to króciec podciśnienia. Powinien być na nim wężyk.
Przy alternatorze króciec przykręcony na 2 sruby do bloku ,pod nim termostat.
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Masz zdjęcia tego króćca?
Witam wszystkich. W Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM chciałem wymienić płyn chłodniczy, gdyż miałem wycieki płynu przez króciec wody. Spuściłem cały płyn kranikiem przy chłodnicy. Nastepnie zalałem nowym płynem i tu pojawił sie problem a mianowicie weszło do zbiorniczka wyrównawczego jakieś 2,5 litra płynu, uciskając przewody do chłodnicy, niewiele wiecej...
Nawet KME zaleca montaż króćcami w dół, ma to jakiś plus, bo razem z gazem wylatuje łatwiej mazut z reduktora i może osiadać w filtrze fazy lotnej. A działać tak czy siak będzie w każdej pozycji... Pozdrawiam
Tam nie ma żadnych złączek. Aluminiowe króćce ma Octavia 2, Audi A6 C5 .....
Jeśli zatem pozostajesz przy turbo WG to musisz wymienić : 1. sterownik silnika na przypisany do silnika AGR (polecam jeden z nowszych aby obsługiwał klapę gaszącą - załatwiając sobie taki pilnuj by nie był wymontowany z początkowych roczników np. Audi A3 z silnikiem AGR). 2. Elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem (nie podciśnieniem), który można zastosować...
Do pierwszej świecy (fajki) dostaniesz się żeby sprawdzić iskrę. Wsadź duży, płaski śrubokręt pod kolektor ssący koło bagnetu nad króćcem węża do chłodnicy, podważysz ją do góry i zdejmiesz. Następnie wsadź do fajki cokolwiek metalowego, choćby gwoźdź i zobacz czy skacze iskra do masy. Masz vaga, w blokach pomiarowych oprócz prędkości obrotowej wału...
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Jak są stare sparciałe wężyki to potrafią się zsunąć. Mam takiego klienta ze starym berlingo, przyjechał na wypadanie zapłonów a jak się okazało wężyki były obok nie na króćca w kolektorze.
Zrozumiałem z poprzedniego info ze miedzy stykami 1-4masz 12V a miedzy 2-3 3V . Musisz wyczaić co masz pomiędzy manetka i wtyczka tylnej wycieraczki .Sprawdź czy pomiędzy 1 a karoseria nie pojawi się napięcie .to wykluczy przewód +. To ze wycieraczka jest na klapie to nie ulega dyskusji .Widziałem 2 wersje tych sterowników- w przypadku spryskiwacza...
Witam Koledzy odświeżę temat podobny problrm co u was z tym że u mni wygląda to tak urbo działa samochód przyspiesza ale po przekroczeniu ok 110KM/h ma miejsce tzw loftaut czyli turbina przestaje pracować zdarzało się też że diselek troche kopcił co to może być od czego zacząć sprawdź czy interkooler nie jest zalany olejem, sprawdź szczelność przewodów...
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
według mnie jest sprawne,nie słychac syczenia króciec od serwa ciasno siedzi.a mozna jakos domowymi sposobami sprawdzic serwo? Dodano po 14 Dodam jeszcze że wszystkie wężyki podciśnieniowe wymienione są na nowe.
Narazie nigdzie nie jeździłem na diagnostykę i to są wszystkie informacje jakie mogę podać Chyba jednak było by najlepszym rozwiązaniem dla ciebie I tak też się stało :) Na tarasie auto zdechło całkowicie - max 130km/h i można było zapomnieć o wyprzedzaniu. Dzięki uprzejmości servisanta Skody ( poza kolejnością) zdiagnozował natychmiast - nadłamany...
(at)Userr1 I jak coś dalej działałeś w temacie? U mnie była sytuacja, że padł mi dolny przewód wody (powrót, króciec), I teraz jak wymieniłem to sprawdziłem, że dolny wąż jest zimny, nawet jak przejechałem 100 km dość ostro to zrobił się minimalnie letni (górne są gorące). Teraz tak pomyślałem, że ten przewód mógł się przez to uszkodzić przez to, że...
Ostatnio wymieniany był króciec wody bo mi uciekał płyn z chłodnicy. Byłem przy tym jak mechanik go zdejmował i faktycznie mocno był już zużyty. Na zewnętrznej stronie widać było zacieki uciekającego płynu i pęknięcia. Po wymianie płyn nie uciekał już, ale przez w sumie przypadek zauważyłem że na włączonym silniku po odkręceniu korka wylewała się gotujący...
W silniku AGR podciśnienie nie ma żadnego związku z regulacją ciśnienia doładowania a sztanga przy uruchomieniu silnika ma być nieruchoma. Założyć należy, że skoro turbo było regenerowane to powinno być sprawne jak również i sztanga z gruchą ale w życiu bywa różnie. Owszem, za szarpnięcia przy gaszeniu silnika odpowiada niedziałająca klapa gasząca....
Witam wszystkich wystąpił problem auto ma brak mocy. Dziś sprawdziłem,że jest dziurawa gruszka, gdyż nie trzyma podciśnienia. Wężyk od podciśnienia zakładany na króciec gruszki był pęknięty, kiepskiej jakości są te wężyki nie wiem czy silikonowe teraz kupić, może lepsze będą?. Co do sztangi gruszki rusza się, ale czy w pełnym zakresie tego nie wiem,...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Problem rozwiązany. Kosztem nowego N75, który kupiłem niepotrzebnie :( Coś innego spowodowało problem ... http://www.fotem.pl/data/mini/min_379b26... p No cóż. Człowiek uczy się na błędach. Ten zaworek był przytkany - na razie zamiast niego wstawiłem wężyk. Rezultaty naprawy: Króciec pompy vacum zaklepany i usztywniony.Hamulce...
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
Obydwa połączenia wężyków do N75 (i ten na fotce i ten na schemacie z ETKI są błędne). Ma być tak (w odniesieniu do numeracji na fotce) : 1 do gruchy ciśnieniowej przy turbo, 2 do króćca muszli sprężającej turbo, 3 do dolotu powietrza.
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Witam Mam pytanie który czujnik temperatury odpowiada za prace wentylatora. Problem jest taki ze wentylator pracuje cały czas, włącza się kilka sekund po uruchomieniu silnika. Wymieniłem już ten na króćcu bliżej bloku silnika i nie pomogło. Pozdrawiam.
Problem polega na tym że auto bierze olej mniej więcej 1l na 3000km. To normalne, te silnik od nowości brały olej, sprawa powszechnie znana - wada konstrukcyjna. Najważniejsze, że te zużycie z reguły utrzymywało się przez cały okres eksploatacji na tym samym poziomie. I sporo płynu chłodniczego Cieknie, kwestia tylko gdzie. Skoro sam nie potrafisz...
Co do silnika AGR to masz rację. Do niego wkładano tylko zwykłe turbosprężarki i taką faktycznie masz patrząc na załączone zdjęcia ale sam spójrz na zdjęcie gruchy, którą wkleiłeś nad moim przedostatnim postem i sam oceń czy pochodzi ona z turbo z zaworem upustowym czy z turbo ze zmienną geometrią. Sam tym zdjęciem wprowadziłeś ten zamęt. Chciałbym...
Sprzedają nawet specjalne króćce zakończone tubą, żeby lepiej było słychać upust powietrza (fajnie to słychać zwłaszcza w subaru)
Zawór ma trzy króćce. ATM- do filtra powietrza VAC- do rezerwuaru czy też akumulatora podciśnienia. OUT- wyjście do regulacji komponentu (turbosprężarka , egr, czy inne).
Króćce to plastikowe rurki do których przyłączone są rury od chłodnicy,nagrzewnicy.Musisz zrobić sobie dostęp do pompy wody i szybko wyczaisz czy coś się dzieje.
Sygnał DF jest wykorzystywany tylko w jednym celu-aby sterownik silnika włączył pogrzewacze kolektora wodnego, to te trzy świece na króćcu termostatu, jak ujęcie wody do nagrzewnicy. Ten błąd się ignoryje zazwyczaj, zresztą wspominała tez o tym obiegówka.
To zrób co pisze szast, bo mądrze pisze- wyeliminuj możliwość zalewania gazem na postoju. Taka mieszanka ( benzyna +LPG) nie chce sie za cholerę zapalić. Zamknij zawór mechaniczny na butli , wyjeździj gaz , aż sie przełączy na benzynę. Dla pewności odkręć opaskę z króćca filtra fazy lotnej i ściągnij wąż i spuść resztę gazu. Po chwili zamontuj z powrotem...
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
W silnikach tdi tak już jest że kontrolka tak krótko świeci, świeci dłużej gdy temperatura spadnie poniżej 5C. Przed odpaleniem spróbuj zdjąć kostkę z czujnika temperatury, jest na króćcu wychodzącym z głowicy(gruby przewód wodny). Jeśli odpali dobrze prawdopodobnie trzeba ustawić początkowy kąt wtrysku na pompie ale to tylko VAG-iem.
Ja bym na kolegi miejscu przed rozkopaniem reduktora, zabudował manometr i zobaczył co on pokazuję gdy ta sytuacja wystąpi, bo być może praca reduktora jest poprawna. A świruje zintegrowany czujnik ciśnienia i temperatury gazu (ten w obudowie filtra) i wtedy też mogą takie błędy wyskakiwać. Prawdopodobnie wyświetlany parametr LPG_cor w tych momentach...
To nie jest schemat od silnika AGR 90 KM, prawdopodobnie jest to od silnika 110 km. U mnie nie ma zbiornika podciśnienia. Temat ogarnięty. Dla zainteresowanych i mających ten sam problem. Żaden ze schematów mi nie pomógł do końca. Załączam schemat połączeń przewodów (N75) do turbo w silniu AGR. 976937 Co do sterowania EGR i klapą gaszącą (N18+N239)...
potrzebuje znalesc czujnik temperatury wody w skoda octavia 1,9 TDI kolo czego lezy? wszelkie informacje beda pomocne na przyszłość musisz podać rocznik samochodu, symbol silnika lub jego mocy skoro symbolu nie potrafisz znaleźć, na tych fotach masz umiejscowienie czujnika temperatury płynu chłodzącego, pierwsze foto to silnik VP czyli na pompie wtryskowej...
Przez ten czas zdążyła pęknąć obudowa alternatora (przez co zapalił sie pasek wielorowkowy) To wiele mówi o użytkowniku tego samochodu - jak można było doprowadzić do spalenia paska, przecież ten alternator nie pęka z dnia na dzień, hałasuje, pojawiają się problemy z ładowaniem. Od wystąpienia ewidentnych symptomów zacierania się wirnika do zablokowania...
króciec głowica króciec parownik króciec pomiarowy
klima alhambra odwrócić polaryzacja zwrotnica panasonic wireless
hewalex sterownik hewalex sterownik
Lokalizacja kabla minusowego kierunkowskazów w skuterze 4T Piec Beretta My Smart nie wyłącza się po osiągnięciu temperatury