Ten króciec nie ma być nigdzie podłączony. Ewentualnie do rurki, która idzie pod podwozie. To kranik do opróżniania komory pływakowej. Dokręć tą śrubkę, która jest obok i powinno pomóc. Po takim czasie musisz wymienić paliwo, przeczyścić i ustawić gaźnik. Przyjrzyj się filtrowi powietrza. Przydałoby się też zmierzyć sprężanie.
jest kulka ze sprężynką i ponadto panowie mam problem z odpaleniem go niby jest odpowietrzony bo paliwo bije do pompy jak podpompuje. Ale mimo wszystko nie odpali, po odkręceniu rurek na wtryskach nie podaje paliwa. Nadmienie że pompa jest po regeneracji.
A hmm, ta są świece i pośredni wtrysk? Co Ty bredzisz, jakie świece. Jaki pośredni wtrysk? Z wtryskami nic nie zrobił (chyba że próbował sam regulować), ale może pomylił rurki od wtrysków Skoro zawory mają być dobrze wyregulowane to przyczyny bym szukał w zasilaniu paliwem. Czasami zapycha się rurka w zbiorniku, albo któryś króciec po drodze. A tak...
Ja mam co prawda tdci/Delphi, ale pojawiająca się woda w paliwie raz na kilka miesięcy wyraźnie zmniejsza stabilność wolnych obrotów. Silnik poszarpuje i schodzi na wolniejsze obroty. Praktycznie prawie od razu pomaga wlanie do zbiornika markowego preparatu wiążącego wodę w paliwie - np STP, Doben, Sonax i inne. Ja używałem STP. Mało kosztuje, warto...
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/6849630800_... Po zimie odpaliłem kosiarkę z silnikiem KUBOTA, nie zauważyłem żeby miała mniej mocy. Dzisiaj zauważyłem, że, z miejsca które oznaczyłem czerwoną kreską, wydostaje się paliwo i to sporo. Jest tam blaszka przykręcona dwoma śrubami na torx z bolcem w środku. Próbowałem kluczem 17 dokręcić...
trzeba by sprawdzić ile rurek jest na listwie jeśli jest przelewowa i tam bedzie lecieć po odkręceniu rurki paliwo podczas kręcenia to puszcza zaworek na listwie odpowiedzialny za upuszczanie nadmiaru ciśnienia
Witam po dłuuuugim czasie. Postanowiłem napisać Wam co było przyczyną w mojej kijance. Problem z odpalaniem na zimnym silniku na benzynie spowodowany był ciągłym otwarciem elektrozaworu par paliwa. Dosyć łatwo jest to sprawdzić samemu, wystarczy zatkać szczelnie króciec wejściowy do elektrozaworu im spróbować odpalić. Elektrozawór znajduje się po prawej...
Rurki od długopisu pasuje bezpośrednio w króciec pompy, nie potrzeba nic dorabiać, wystrczy wcisnąć. Można też obserwować paliwo bezpośrednio w króćcu, jednak wymaga to doświadczenia i tak jak kolega napisał powyżej jest to mniej dokładne.
Cześć. Mam problem z odpaleniem BMW f650, 98 r. 2 świece na gaźniku mikuni bst 33 Gaźnik wymyty w myjce ultradźwiękowej, przedmuchany, drożny. Iskra jest na obu świecach solidna. Świece irydowe, nowe. Poziom paliwa jest równo z łączeniem komór pływakowych (14,6 mm wysokość). Ustawienie mieszanki na 3,5 obrotu (zgodnie z serwisówką). Iglica na 4 rowku...
To te same elektrozawory. Pompa na zdjęciu jest odwrotnie ułożona niż na rysunku. Tak aby było widać element , o którym piszę. Na rysunku pompa jest ułożona tak, jak w silniku. Element 24. Moja pompa posiada dwa elektrozawory. Główny odcinający paliwo (immo) i ten, przestawiający wyprzedzenie początku tłoczenia(24). Na rysunku jest jakiś elektrozawór...
był założony nowy Był nowy jak go zakładano. W moim przypadku wlot z rurki z baku był zapchany, stare paliwo zamieniło się "smar", który całkowicie blokował benzynie wejście, jakby ktoś zakonserwował wejściowy króciec gaźnika smarem, wpychając go do króćca. Ot, wot, suchy gaźnik, a chcieliśmy go już spuszczać z górki :) no, to byśmy go później wciągali...
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Ustawianie początku wtrysku w Władimircu: - po prawej stronie mamy otwor w przez który wkładamy bolec do otworu w kole zamachowym. W kole zamachowym są dwa otwory, najpierw jest do zapłonu a po nim do ustawiania rozrządu. Bolec wkładamy do pierwszego otworu, punkt zapłonu. - odkręcamy śrubę, pionową w pompie wtryskowej pomiędzy króćcami do których są...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Jak odma jest podłączona do kolektora ssącego to sprawdził bym drożność, czy nie jest zakitowany nagarem. Pompa wyjątkowo wrażliwa na paliwo, Na wejściu paliwa do pompy jest zawór regulujący wewnętrzne ciśnienie w pompie i sitko. Czy zatkany powrót paliwa z pompy mógłby być powodem dużego dawkowania, warto to sprawdzić. Angielskie silniki Perkinsa robione...
p.xantix Przedstawione stare rozwiązanie (układ otwarty) chroni nas przed wybuchem pieca ale najczęściej pieca samego nie uchroni . Po drugie zbiornik wyrównawczy musi być połączony z nim dużą średnicą rury aby to działało. Nie wiem czy pan kiedykolwiek był podczas zagotowania pieca -nie ma żartów rury wibrują a manometr to może się przekręcić w druga...
No i po co ten cytat mojej wypowiedzi? Aby udowodnić, że Ty namieszałeś i nawet nie wiesz jak poprawić? Wg mnie Twój post #5 15 Sie 2022 07:24 powinien wyglądać tak: ----------------------------------------... Jak zmierzyć?-Odpiac wtyczkę i zmierzyć miernikiem. Kody błędów ehr-a do wszystkich fordów i nh są...
Dziękuje za odzew, już wcześniej sprawdzałem ten króciec. Przy kolejnym rozkręcaniu gaźnika zauważyłem że w komorze pływakowej jest taka malutka komora, w którą wchodzi ta rurka od ssania. Do niej powinno przedostawać się paliwo a u mnie niestety była ta malutka komora sucha, dopiero po uważnym oglądnięciu zauważyłem że jest tam w ściance taki otworek...
niestety problem jest poważniejszy. Bo wężyk gumowy wchodzi tylko na króciec na spodzie baku, a w baku idzie już taka rurka metalowa, która po wnikliwej analizie, okazało się, że odchodzi od dna baku - znaczy oderwała się i stąd dziura którą cieknie paliwo, gdy dostanie się do tego poziomu (czyli powyżej 7 litrów) Spawać bym się tego bał. Bo to jednak...
Gaźnik firmy delorto już zdemontowany i jest czyszczony, jeszcze przedmucham go. Miał on podłączenie wężykiem (fi ok. 3 mm) z silnikiem i nie wiem od czego to (olej)? Wyprowadzenie jest do góry gaźnika obok krócców z płynem chłodniczym (w kierunku filtra powieretrza) . Ponadto nie wiem do czego służy jakby króciec (ale bez przewęzeń na montarz zabezieczenia...
Przy zamkniętym nie ma prawa nic lecieć. Nie wprowadzajmy Młodego w błąd. :D Należałoby zacząć od tego, że chiński skuter to nie jest to samo co np. skuter włoski czy japoński :!: . "Serwisowałem" te wynalazki różnych dziwnych marek przez parę ładnych lat i wiem, że skośnooki potrafi wymyślić rozwiązania, które nikomu innemu nawet do głowy nie przyjdą....
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Jesli gaznik byl 'sciagniety', to tak zadzialalo - jakby byla calkowicie otwarta przepustnica w gazniku, 'na maxa' - to raczej bez sensu takie zapalanie... Gaznik musi byc zamontowany na silniku, wyregulowany poziom paliwa w komorze, zalozona rurka igelitowa na krociec dolotowy paliwa [ taka z 15 cm dlugosci ] i napelniona benzyna [ najlepiej strzykawka...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Serwis albo używka. Dodano po 1 musisz kupić całą rurkę.
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Kranik podciśnieniowy sterowany jest podciśnieniem wytwarzanym w cylindrze podczas suwu ssania. W kolanku gaźnika osadzony jest króciec z metalu (brązu), na który założonym jest wężyk, który jest podpięty do wspomnianego kranika. Podciśnienie działając na jego membranę powoduje wypływ paliwa drugim wężykiem do gaźnika. Zdarza się, że po dłuższym okresie...
Jakoś nie mam o poranku weny do rysowania, ale na szczęście wyguglałem coś na podobieństwo: http://obrazki.elektroda.pl/8310876200_1... Otóż działa to (z pewnym podobieństwem) jak zwykły gaźnik. Od lewej dopływa medium pod ciśnieniem (obojętnie co: w gaźniku to powietrze, w naszym przypadku to paliwo). W środkowej części obrazka mamy...
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Wymieniałem ostatnio u siebie uszczelnienia jednego z wtryskiwaczy w focusie mk2 1,6tdci 90KM. Wypalona była podkładka miedziana, którą wymieniłem wraz z gumową uszczelką gniazda wtryskiwacza i plastikową podkładką nad uszczelką. Wszystko chyba zrobiłem zgodnie ze sztuką, wtryskiwacz i gniazdo dokładnie oczyściłem z nagaru i smoły, powierzchnię gniazda...
Jak dzieci w przedszkolu będziemy się szturchać? :D Środkowy króciec podgrzewacza to zasilanie palnika - co tu jeszcze tłumaczyć i pokazywać? Pompa? Jest bo była i jestem świadomy jej znikomej przydatności. Mam zębatą z MTZ - ciągnik rolniczy - dla nie wtajemniczonych :D. Czasu trzaby gdzieś kupić :D coby to sklecić hehe. Mam też VW aaale łatwiej z...
rozumiem, że dałoby się wsunąć kawałek nowego przewodu na to co widoczne na zdjęciu (czyli zgrzany przewód i króciec)? i na to opaske a drugą na króciec od filtra paliwa i nie trzeba żadnej złączki? Ja bym tak zrobił jak auto potrzebne a brak rurki na miejscu.
Odkręcisz rurkę to będziesz widział czy króciec odgnieciony czy dobry, przeciek pojawia się nagle to normalne. Napisałem, że na początek rurka może się okazać zapieczony wtryskiwacz (ale to rzadkość).
Zobacz jaki jest króciec, do którego jest podłączony wężyk paliwa. Jeżeli jest to metalowa rurka, będzie to gaźnik ZAMA C1Q-EL1, jeżeli plastikowy, to WALBRO.
Przy dotyku? Pewno mechanik nie założył jak trzeba. Ta rurka lubi pęknąć z drugiego końca, w miejscu gdzie nasuwa się na króciec- (prowadzi do listwy paliwowej) Jest tam dojście fatalne, pod kolektorem. Dlatego pisałem, aby sprawdzić samostartem, lub zwykłym plakiem. Nieszczelność dolotu idzie ogarnąć nawet na parkingu i zaoszczędzić czas i pieniądze....
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
Tutaj mycie, kombinacje z dyszami, czy rurkami emulsyjnymi wg mnie nic nie da. To może i na pewno ma ma wpływ na moc i dynamikę silnika. Wszystkie dysze, rurki, dziurki itp. są w 100% drożne, sprawdzane 2 razy i w przypadku przytkania przeczyszczone, przedmuchane a w ciezkich przypadkach brudy wydłubane igłą cieniutką także mam pewność, że tu problemu...
Wykręć rurkę od pompy do palnika. 1 Wymontuj z obudowy dmuchawy palnik. 2 rozkręć palnik dostając się do dyszy.3 przedmuchaj dokładnie filterek wkręcany w palnik 4 Sprawdz i przedmuchaj dysze palnika. Przyczyną może być również fotoopornik który nie widzi płomienia.Jak dmuchawa chodziła na oleju napędowym może wymaga korekty składu mieszanki powietrze...
Możesz spróbować na rurkę kapilarną. Powinien zacząć tłoczyć paliwo przy 23 -24 przed OT na pierwszym króćcu na pompie.
Webasto chińskie "Sunster" 8kW, zapewne wszystkie te nagrzewnice są prawie takie same, zatem nie wrzucam fotki. Posiadam od kilku dni, nie mam jeszcze instrukcji programowania, ustawiania itd. ale temperatura w okolicach zera zmusiła mnie do szybkiego użycia w garażu. Mam kilka pytań: 1/. Czy normalnym jest uruchamianie od włączenie "on" na poziomie...
Może błędne może nie. W zasadzie powinno się mieć komorę pływakową z oknem i ustawiać wg. zaznaczonych w tym oknie znaków. A do króća przelewowego to jeszcze daleko... Najpierw paliwo wypłynie przez nieszczelność uszczelki komory pływakowej przygniecionej pokrzywionym przez zbyt mocne dokręcanie korpusem. Standard w Simsonach i gaźnikach 16N. Nie każdy...
Od króćca ssącego jest pobierane podciśnienie do otwierania kranika podciśnieniowego, ma być podłączone do tego bocznego króćca przy kraniku, reszta chyba jasna, jest tylko wlot i wylot paliwa w kierunku gaźnika.
Tak, znam się. Pierwszy raz ustawiałem kąt wyprzedzenia wtrysku w C-330 jak byłem w podstawówce, a od tej pory minęło prawie 20 lat i trochę tych ciągników się przewinęło. Kolego najlepiej zrób tak: odkręć przewód wysokiego ciśnienia od pierwszego cylindra na pompie wtryskowej. Ustaw maksymalną dawkę paliwa dźwignią ręczną. W króciec pompy wstaw przezroczystą...
aa jak odłacze ten wężyk przy króćcu ssącym i zaciągnę to wtedy paliwo leci ciurkiem ale jak przystawie palca do tej rurki na króra nachodzi wężyk to nic nie czuje zaby zasysało
Co ty za elektronikę naprawiasz w tych autach, że parametry w 99% procentach Ci nie są potrzebne. Napisz cokolwiek konkretnego: np ile bije turbina. Na upartego zmierzysz to manometrem do opon. Jakie podciśnienia - wakuometry na necie po 60zł. W Oplu 2.0 DTL/DTH 70% usterek osprzętu silnika znajdziesz w 10 min wakuometrem. Podciśnienie na pompie -nieszczelne...
Witam.Ja natomiast spotykałem się z niesprawnym układem odpowietrzania.Wtedy są problemy z zatankowaniem do pełna.Sprawdź czy rurka odpowietrzająca przy wlewie paliwa jest drożna.To jest ta u góry króćca wlewu.Pozdrawiam.
To ustawienie jest złe!!! Sam u siebie przestawiłem i zrobiłem próbę z przeźroczystą rurka którą zamontowałem na 1 króćcu i kręciłem wałem. Poziom paliwa zaczął się podnosić i w tym samym momencie dolna kreska na kole pokryła się z kreską na skrzyni. To najprostszy sposób sprawdzenia czy dobrze jest ustawiony początek tłoczenia paliwa. A ci mechanicy...
Wyrzuć tego starocia, poszukaj gaźnika z mechanicznie otwieraną przepustnica drugiego przelotu - z oznaczeniem 34DCHD, bądź z Poloneza - S2C z zaworem ZHS. Ten prezentowany przez Ciebie, montowany był do bodaj 1983roku - najstarszy typ, najbardziej paliwożerny. Króciec 1 podłączany był do podciśnieniowego regulatora zapłonu, króciec do do cienkiej rurki...
Odpowietrzysz na pracującym silniku, pobieranie paliwa jest umieszczone na powrocie, możesz też dolać do połowy zbiornika, wtedy powinno samo zaciągnąć. Nic nie odpowietrzy. Webasto ma swój osobny króciec na zespole czujnika paliwa. Króciec ma tak dobraną długość, że sięga znacznie powyżej dna - żeby Webasto nieopatrznie nie wypiło całego paliwa ze...
Witam mam problem podczas proby odpalania starterem lub kopka wyplywa mi duza ilosc paliwa rurka po lewej stronie gaznika przy samej prawie gorze i czesc paliwa cieknie filtrem powietrza wymienilem krociec ssacy na nowy,swiece nawet gaznik z filtrem powietrza stozkowym kupilem i jeszcze nowy kranik podcisnieniowy i nic nie dalo caly czas ten sam problem...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
rozumiem że jest to silnik OM 944,po sprawdzeniu ukł. paliwowego sprawdz rurki dolotowe w głowicy,lubia popękać zweżki.nie dokręcaj ich mocno 40Nm. Sprawdz jeszcze króćce przy podstawie filtra paliwa,wykręć i sprawdz grzybki
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Witaj Kolego ,sprawdź czy nie zacinają się zawory w prowadnicach ,może jest źle wyregulowany wałek odprężnika lub zacina się/nie odcina paliwa/ zaworek zwrotny w króćcu pompy wtryskowej,wykręć wtryskiwacze z głowicy i zamocuj tak z przewodami /rurkami/wysokociśnieniowymi aby było widać jak rozpylają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem,jeśli oba zestawy...
Tak Genek zgadzam się ja strzeliłem gape zaraz idę zobaczyć :P Dodano po 27 Tak Genek zgadzam się ja strzeliłem gape zaraz idę zobaczyć :P Więc tak zrobiłem jak mówiłeś założyłem na ten mosiężny króciec z CR rurkę przeźroczystą auto chodziło koło 5 min ani kropelki paliwa , ale za to na powrocie z wtrysków całkiem dobrze leciało :( przy ok 1200obr na...
spróbuj odkręć rurki przy pomie wtryskowej daj gazu do oporu i kręć silnikiem jak w pierwszym króćcu w pomie pojawi się paliwo to na pierwszym tłoku zawory powinny być luźne wg mnie jeżeli traktor chodzi dobrze to rozrządu na razie ruszaj
Rozbierz taką pompę na czynniki pierwsze to będziesz wiedział dlaczego tracisz czas. Pompka wstępna wewnątrz na pewno bez paliwa, a Ty chcesz żeby przebiła regulator ciśnienia wewnętrznego znajdujący się na króćcu. Taka gruba śrubka. Między innymi dlatego twierdzę, że tą pompę odpowietrza się przez rurki na wtryskach. A dlaczego pompka wstępna wewnątrz...
Początek wtrysku 24*-26* przed GMP, i ciśnienie wtryskiwaczy chyba 170 Dodano po 15 A zapłon ustawiasz tak- sposób książkowy :D 1. Odłączyć przewód paliwowy wysokiego ciśnienia od króćca sekcji pierwszego cylindra i założyć na ten króciec momentoskop cieczowy (niewielka szklana rurka o średnicy wewnętrznej 1-1,5mm) 2.Powoli obracać wał korbowy silnika...
Problem jest znany w ASO, jednak ich pomoc kończy się na wymianie przewodu wysokiego ciśnienia. Moim zdaniem problem leży w mocowaniu pompy wysokiego ciśnienia. Pompa drga inaczej niż silnik i wibracje powodują rozszczelnienie mocowania rurki na króćcu pompy. U mnie jest to samo. Pojeździ trochę i rurka jest rozszczelniona. Nic nie daje dokręcenie....
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Ewentualnie zamocowanie tych rurek, na jakimś kleju odpornym na benzynę. Regulacja gaźnika, sprawdzenie szczelności połączenia gaźnika z cylindrem, uszczelniacze wału.
Osobiście jestem za całkowicie niezależnym podłaczenienim do baku. Dodatkowo z tego powodu, że rurka ssąca dla Webasto jest krótsza niż ta "silnikowa". Nie pozwala to na wyssanie paliwa z baku w całości i wciąż daje możliwość uruchomienia silnika. Wracając jednak do tematu. Jest oryginalna instrukcja montażu suchego ogrzewacza Webasto Air Top 2000 w...
Ja też dokładnie nie pamiętam, ale chyba na górnym, najwyższym króćcu powinien być podłączony przewód od pochłaniacza oparów paliwa (trochę grubszy wężyk a dalej niebieska, plastikowa rurka), niżej ten wężyk od odmy, jeszcze niżej przewód od serwo hamulca a pod nim niżej na tym samym dolnym przyłączu Map-sensor. Map-sensor i odma mają jednakową (prawie)...
Sprawdź kranik podciśnieniowy, rurkę z króćca gaźnika ściągnąć i spróbować podmuchać w obie strony tzn. wdmuchać powietrze i pociągnąć do siebie. Powinien się odblokować.
Kombinowałem jak koń pod górę z zdjętym paskiem i odkręconym przewodem paliwa zeby chociaż wyczuć moment tłoczenia na pierwszy cylinder ale nie wiele pomogło. Przy zdjętym pasku rozrządu i rurkach dmuchasz w króciec wylotowy z pompy. Oczywiście rozmawiamy o pompie Lucasa.
[quote="wpsowa692"]Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. No właśnie. Gdyby pompka zasilająca była nieszczelna, to by nie tłoczyła paliwa na filtry i później do wtryskowej, a pompka zasilająca też musi mieć "siłę", żeby przetłoczyć paliwo...
na wyższych obrotach przy dużym obciążeniu brakowało mocy silnika , komputer pokładowy nie wyświetlał stanu o zabrudzeniu filtrów paliwowych co mogło być przyczyną dolegliwości , wybór padł na króćce czerpne w baku paliwowym , który jak sie okazało był zamulony szlamem , po przedmuchaniu rurki auto mogło pobierać więcej paliwa i kłopoty z brakiem mocy...
To doleje jeszcze pół szklaneczki na zapas. A to moej fotki, robione na szybko. Kompresor do pompowania głównie kół, piłek itp. Kilka dni temu dostałem butlę turystyczną, więc może coś pokombinuję. Na allegro za 70zł można dostać czujniki ciśnienia z rozdzielaczem na reduktor, manometr i zawór bezpieczeństwa, ułatwia to budowę i nie trzeba tak bardzo...
Od 2 lat jak jestem posiadaczem Yamahy Majesty 125 z 1999 roku .Ssanie nie działało od początku, ale nie miałem problemów z zapalaniem .Przy zimnych dniach , wystarczyło tylko dodać przed uruchomieniem silnika , troczę gazu i odpalał od razu. Teraz coś się stało i nie mogłem go uruchamiać w stary sposób , tylko odpalał , bardzo ciężko , bez dodawania...
Witam.Jezeli moge poradzic.Swiece plomieniowa od Fergusona w kolektor ssacy.Elektryka;przycisk dodatkowy moze byc od rozruchu proponowalbym prad puscic przez stycznik.Paliwo;Proponuje moim zdaniem najlepsze rozwiazanie.zakup sobie rurke paliwa od fergusona te do swiecy i krociec do pompki zasilajacej od zbiornika.Jeden koniec rurki po odcieciu na wymiar...
Kolego jeśli nie masz paliwa w filterku, to najpierw sprawdź, czy masz paliwo w zbiorniku. Następnie sprawdź, czy jest podłączony wężyk do króćca na (czarnym) kolanku gaźnika oraz do "kranika podciśnieniowego". Jeśli masz czysty filterek i poprawnie założoną rurkę do podciśnienia i mimo tego podczas uruchamiania silnika paliwo nie pokazuje się w filterku,...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
Kolego sprawdź zaworek przelewowy oraz zaworki zwrotne pod króćcami do których przykręcasz rurki wysokociśnieniowe lecz najbardziej prawdopodobną przyczyną jest zacięcie się listwy zębatej w pompie /sytuacja często występuje w kombajnach zbożowych z racji długiego postoju/
http://obrazki.elektroda.pl/2786974200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8813394700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5638897900_1... Dodano po 6 Rurkę zamocowałem jak na zdjęciu, idzie powyżej cylindra tj, opiera się na nim, a jak mocuję rurkę do króćca w zbiorniku i idzie ona trochę niżej, innej chyba...
Niektóre modele nie chcą bez niej dobrze się wkrecac na obroty. Wszystko w zależnosci od gaźnika , cylindra, tłumika. W wyposażeniu fabrycznym rurka powinna być, co nie znaczy ,że nie można eksperymentowac. Bez rurki nic się nie uszkodzi . Jezeli chodzi o odpalanie to ruka powinna się trzymac sztywno do króćca (z oringiem) filtra powietrza . Z rurką...
Witam, Ta konkretnie pompa ciepła świetnie sprawdza się w sytuacji braku przyłącza gazowego i ogrzewania centralnego na paliwo stałe. Cena urządzenia jest niska, przez co automatyka też jest bardzo prosta. Zalecam klientom korzystać z niej latem, kiedy nie palą w piecu. Wlot i wylot powietrza oczywiście z zewnątrz, jak zaleca producent. Jeśli pompa...
Rurka jest otwarta tylko gdy korek jest otwarty... już od dobrych kilku lat wszystkie samochody mają szczelne układy paliwowe z pochłaniaczami oparów (EVAP). Zajrzyj pod tylna kanapę, masz tam dojście do zbiornika paliwa, popatrz czy wąż/węże dobrze siedzą na króćcach i czy nic nie jest pęknięte, choć skoro przy otwartych oknach to szuja raczej pod...
Kolego jack, myślę że jak na tak stary silnik to 5-6 bar które ma to niezły wynik może i nie rewelacyjnie ale nie najgorzej. Gdyby miał poniżej 4 bar było by źle, co do przyrządu którym mierzyłem jest to zegar do mierzenia ciśnienia sprężania firmy gedore wiec małe prawdopodobieństwo wystąpienia pomyłki ponieważ to górna półka narzędzi. Iskrę sprawdziłem...
Jeden z króćców paliwowych jest z 6kątną nakrętką(metalową).Trzeba ją wykręcić aż cała rurka wysunie się ze zbiornika.Ona trzyma cały kosz a gwint ma na dole zbiornika.
Może miał ktoś coś takiego? Dziadek ma to samo w podobnym wynalazku. Tez paliwo wyciągane jest przez górę zbiornika. Jak jest mniej niż połowa paliwa w zbiorniku to układ zaczyna się zapowietrzać itd, silnik przestaje równo pracować, brakuje mocy. W tym momencie jak się podpompuje ręczną pompką to objawy ustają. Podejrzewam, że ta dziadowska rurka...
Tak to dwutakt. Cylinder i tłok wymienione 400 km wstecz. Stary cylinder faktycznie był przytarty mimo, że do mieszanki lałem mu Midlanda. Obecnie leję nieco tańszy Polski Husq Oil. Zmieniłem także wężyki paliwa z igielitowych na gumowe czarne wężyki marki Fagumit. Te nie spadają i wzorowo trzymają szczelność. Moje podejrzenia wzbudza króciec gaźnika...
Witam, a skad mamy wiedziec jaki to silniczek?:| Jesli elektryczny to podać mu wiecej pradu Jesli spalinowy to podkręcić go zeby szybciej chodzil wiecej spalal paliwka lepszy wtrysk. Pozdrawiam Co do silniczka elektrycznego to można go spróbować przewinąć grubszym drutem ,ale chłodzenie może nie wyrabiać , nie wiem czy się opłaca w to bawić Co do silniczka...
Sprawdź, czy paliwo zasila gaźnik przy otwartym zbiorniku paliwa, jeśli będzie ok., to szukaj rurki odpowietrzającej i sprawdź ją. Przypuszczam, że w tym pojeździe masz kranik podciśnieniowy sterowany podciśnieniem (wężyk gumowy) z króćca gaźnika i jeśli odłączył się od króćca, to kranik nie poda paliwa (drugim wężykiem) do gaźnika. Zdarza się, że taki...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
To ta rurka co idzie za pompa tam są dwa króćce może i lekko popuścić pokręcić rozrusznikiem aż trochę ropy wyleci i wtedy może zaskoczy bo jak by na rozrządzie od pompy źle było złożone to wogole by nie poszedł dym a ja tam ustawiłem dwie litery t tak żeby nachodziły na siebie myślę że będzie bardzo zapowietrzony jak to rusek Dodano po 3 ?????????????????????????????????
Pojeździłem trochę na podstawowym gaźniku i powiem, że jest różnica. Na dellorto silnik chodzi stabilniej i trochę ciszej mniej drga. W obu przypadkach są te trzaski przy 30 km/h. Pogrzebałem i wydaje się, że to czterotaktowanie spowodowane zbyt dużą ilością paliwa. Będę eksperymentował ze zmniejszeniem średnicy dyszy w tym gaźniku. Dorobiłem króciec...
A mnie o czysty filterek doczepiony do pompki https://www.google.pl/search?q=vectra+b+... przez który pompka zasysa benzynę. Pisałeś coś o brudzie w zbiorniku. Czy pompa pompuje sprawdzisz np przy listwie...
Jak w tytule dotyczy samochodu marki Opel typ omega caravan silnik 2,5 TD taki jak w BMW 2,5 tds . Autko pracuje można powiedzieć że idealnie odpala bez problemu (wcześniej rano były kłopoty ale wymieniłem spękane przewody przelewowe filtr paliwa problem odpalania znikł) pozostał problem mocy silnika . Znajomy posiada taki sam model i dla porównania...
Powrót oleju do misy: Fajnie że się pochwaliłeś. 3 peany o Uaz-ie żeby przekazać informację, że pod czujnikiem ciśnienia jest wstawiony trójnik :lol: a powrót specjalnie wykonanym króćcem i rurką fi 6mm którego w C360 na próżno szukać i taka średnica nie aplikuje się do turbosprężarki :lol: (at)romet2 Z istotnych informacji. Dopływ oleju bierzesz z...
Te pompy na razie sobie odpuszczam :) Znalazłem w piwnicy filtr do rybek fan 1 plus :D od matki wziąłem pojemnik. Filtr pompuje wodę 320l/h :D Dość zadowalający wynik jak na chłodzenie samego procesora na razie.(Tak mi się wydaje) Teraz szukam w miarę jakiś tani blok na cpu. Powiedzmy do 80zł. Pierwsze kroki: http://obrazki.elektroda.net/45_12563800...
Witam Taki problem z nowo nabytym Yarisem 1,3 Vvti, silnik 2NX-FE, rocznik 2001 ( to jest Verso) z LPG - BRC, sekwencja. Auto zostało kupione "okazyjnie" już w takim stanie - z uszkodzeniem. Auto odpala ok na PB, na wolnych obrotach chodzi stabilnie, jednak jak chce się normalnie ruszyć , to auto klasycznie dławi się, krztusi i momentalnie gaśnie. Przygazować...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Witam. Załatwiłem sobie od znajomego uszkodzoną chińską pilarkę typu "3800", tak celem "nauki i zabawy" oraz zajrzeniu w układ korbowo-tłokowy. Pilarka była prawie nowa, podczas pracy straciła iskrę. Okazało się że pękł karter w miejscu gdzie zamontowany jest cewkomoduł. To typowa usterka w tych modelach, wynika z nieprawidłowego montażu cewkomodułu...
króciec paliwo kolor rurka paliwo paliwo rurka odpowietrzać
regulacja hydroforu citroen xsara paliwo centralny zamek kierunkowskazy
Wymiana akumulatora w golarce NG-888B - instrukcja krok po kroku Jak rozebrać czajnik Siemens Sensor for Senses?