Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
Ten drugi, to podciśnienie. Jak chodzi tłok, to wytwarza podciśnienie i otwiera paliwo. To tak w skrócie...
Na środku śruba od obrotów, na prawo śruba od mieszanki, żółty króciec paliwo, zamiast zaślepki ssanie
Kranik niczego nie daje, tym bardziej powietrza. Górny króciec to podciśnieniowy regulator kranu, z niego musisz zassać powietrze a otworzy się dolny króciec, z którego paliwo popłynie. Inaczej dolny króciec nie puści paliwa.
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Badanie pływaka w wodzie mija się z celem, gdyż jest mniej higroskopijna niż benzyna. Jeśli jest to nowy gaźnik, to wydaje mi się, iż podczas regulacji gaźnika mogłeś uszkodzić zawias pływaka, bądź zawór iglicowy (zamocowanie). Możesz ustnie sprawdzić szczelność zaworu tj. odwrócić gaźnik i dmuchać w króciec dopływu paliwa. Elektrozawór w gaźniku pełni...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
Dolnym odpowietrznikiem odpowietrza się kanał którym jest podawane paliwo do tłoczkowej pompki wysokiego ciśnienia. Pompka sama się nie odpowietrzy.
Witam Dokręć odwadniacz pod filtrem paliwa . Obejrzyj wężyki na króćcach filtra paliwa, daj nowe zaciski . Pzdr
Wydawało mi się z tym kapaniem, paliwo normalnie leci, króciec też wyczyściłem, zamówiłem nowy gaźnik i zobaczymy
noochyba już wiem o które oringi chodzi tylko wydaje mi conajmniej dziwne ,ale dzięki sprawdze to może nawwet jeszcze dziś dzięki Dodano po 20 uszczelniłem i nic :cry:
Wczoraj troszkę miałem czasu i posiedziałem przy nim, ale niestety nadal jest nieuruchomiony. Najbardziej prawdopodobne (moim zdaniem - może jednak jestem w błędzie) są owe zaworki zwrotne. Po odkręceniu króćców i wyjęciu zaworków paliwo ładnie wydostaje się z każdej sekcji, jednak po dokręceniu tak jak winno być tzn. założeniu zaworków i dokręceniu...
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Ustawia się początek tłoczenia paliwa a nie na krople. Więc patrzysz gdy w króćcu drgnie paliwo lub w w kapilarze.
Bo się sączyło paliwo w okolicach króćców, więc wymienilem podkładki i wężyki bo też nie wyglądały za ciekawie.
A może łaskawca rzuci jeszcze jaki opis? Który wężyk gdzie idzie? Z którego leci paliwo? Dlaczego jeden króciec gaźnika nie ma wężyka?
Króciec z gaźnika służy do odprowadzenia nadmiaru paliwa z komory pływakowej. Może tak być w przypadku zacięcia zaworka, założony na ten króciec wężyk odprowadzi łatwopalne paliwo poza rozgrzane elementy silnika. Dlatego załóż długi wężyk sięgający jak najniżej w kierunku podłoża.
Problem rozwiązany:) przyczyną był zły przewód paliwowy, zmieniłem na inny ( ten co kupiłem na początku miał troszkę mniejszą średnicę, i prawdopodobnie nie mogłem go wcisnąć do końca na króciec i paliwo schodziło, a teraz kupiłem idealny i już wszystko w porządku) dzięki za zainteresowanie TEMAT UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY
Kranik sprawdzaj, gdy w zbiorniku będziesz miał paliwo. Czy zdemontowany kranik posiada filtr tj. na tej części, która wchodzi do zbiornika, bo jeśli tak, to należy go udrożnić. W czasie próby z kranikiem spróbuj na przemian zasysać i wdmuchiwać powietrze w odpowiedni króciec (chyba dolny), to paliwo powinno cieknąć króćcem bocznym kranika. Wężyk łączący...
Odpowiedz na moje pytanie znajduje się powyżej. Dziękuje kolego i pozdrawiam. Temat zamykam.
Witam. Posiadam silnik zaburtowy suzuki dt5 5 koni 2 suw. Silnik ładnie idzie do połowy mocy, jednak przy max mocy brakuje mu paliwa. Pompując gruszką podczas podania manetki na max silnik ożywa. Ewidentnie brakuje mu paliwa. Przed gaźnikiem znajduje się pompka paliwa ale jeden króciec nie jest podpięty. Czy przez niego może gaźnik łapać lewe powietrze...
w ZETECu jest MAF, można na próbę odłączyć. do sprawdzenia ciśnienie paliwa - regulator może króćcem podciśnienia dolewać paliwo. oraz EVAP - czyli zawór par paliwa. Jeżeli czas wtrysku i ciśnienie jest ok, to paliwo dostaje się inną drogą niż przez wtryski.
Witajcie. Po dłuższym postoju odpaliłem kilka dni temu maszynę z silnikiem F2L511. Maszyna zagadała jak zawsze, nawet po długich postojach praktycznie od strzału. podziała kilka minut, nie nie budziło zastrzeżeń i została zgaszona. Na drugi dzień nie chciała zagadać w ogóle, co zdarzyło się pierwszy raz w jej historii mi znanej. Poluzowałem nakrętkę...
Mam pytanie bo niestety słaby ze mnie mechanik. Do pompy paliwa dochodzi króciec gdzie wpada paliwo ze zbiornika a ten drugi wężyk to odpowietrznik? On u mnie jest wypięty a chyba powinien być wpięty w końcówkę przy bloku przy wtryskach? Czy swobodnie jako odpowietrznik nigdzie nie wpięty? Myślę że on spadł i dlatego zapowietrzył się układ? Jeszcze...
Zaślepka na imbus 6 wykręć i w jej miejsce wkrecamy manometr. W tandempompie nie daleko króćca powrotu paliwa.
Witam, posiadam skuter barton firefox 50 2t . 700km temu wymieniany byl tlok i cylinder, i od jakiegoś czasu po postoju (tak około 30 minut) mimo ze odpala od kopa to nie chce jechać, stoi w miejscu i tylko tak tyrka. Żeby jechał normalnie to muszę sie podepchac nogami z podjazdu i na pelnej manetce przejechać z 50m z górki, i wtedy dostaje magicznego...
Ot, wot, suchy gaźnik, a chcieliśmy go już spuszczać z górki :) no, to byśmy go później wciągali :( Dodano po 2 Dmuchnij w króciec, jest przejście? W moim przypadku gaźnik normalnie wypełnia się paliwem. Króciec również jest drożny. EDIT: Mały progress. Po zatkaniu gardzieli gaźnika, ręką skuter odpala na 2-3sekundy raz na ~pół minuty kręcenia rozrusznikiem....
Z tematem sobie poradziłem. Po pierwsze elektrozaworek był pęknięty (ktoś go wyciągał i złamał) w taki sposób, że na początku myślałem, że składa się on z 2 części. Kolejnym problemem była uszczelka łącząca palnik z króćcem podającym paliwo - można dostać ją w serwisie ale tylko w komplecie z palnikiem - koszt 680zł +vat - nie na moją kieszeń. Żaden...
Do wtrysku nad przepustnicą dochodzą dwa przewody paliwowe , powinny być oznaczone strzałkami na korpusie. Zdejmujesz ten ze strzałką na zewnątrz, na króciec zakładasz wężyk i do butelki. Uruchamiasz silnik. Z wężyka ma lecieć paliwo cały czas , przy gwałtownych przegazówkach równieź. Wszystko oglądnij dwa razy i rób to we dwie osoby, o nieszczęście...
Czyli prawdopodobnie masz sprawny układ zapłonowy, a problem jest po stronie zasilania w paliwo. Sprawdź czy na pewno paliwo dopływa do komory pływakowej gaźnika (tylko ostrożnie żeby nie połamać przy tym króćców). Ewentualnie czasem pomaga prostacka sztuczka z wymuszeniem pracy silnika przez delikatne wstrzykiwanie benzyny cienką igłą w gardziel gaźnika-...
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Mam już kabel WTT . Z błędów jest tylko jeden-brak startu. Poczytałem trochę na necie o tym błędzie i są trzy podejrzane rzeczy-paliwo,u mnie dochodzi więc ok. , świeca ,rozebrałem piec włączyłem i świeca momentalnie rozgrzewa się do białości,czyli ok. .Jak dmucham do sitka poprzez króciec paliwa to nie ma oporu czyli sitko jest w porządku. Wiec pozostaje...
Niestety nie pomyślałem o zdjęciach, a podstawa filtra już trafiła na śmietnik :/ tak paliwo nie było filtrowane, a uszkodzony był króciec który wchodzi we wkład filtra paliwa przy zamykaniu obudowy.
Nie wiem jak to jest bo nie raz z komory pływakowej paliwo ucieka a nie raz nie , trzy razy wyjmowałem gaźnik to z baku spuszczałem paliwo a jak go zakładałem nalałem paliwa to z komory pływakowej raz uciekało paliwo przez ten króciec a nie raz nie ucieka ...
Ja mam obydwa. Być może układ jest zapowietrzony. Ja w takim przypadku ściągam przewód z gaźnika przy otwartym kraniku, spuszczam trochę paliwa i z cieknącym paliwem zakładam go ponownie. Cieknące paliwo dodatkowo znacznie ułatwia wsunięcie przewodu na króciec. Można również odpowietrzyć układ odkręcając śrubkę komory pływakowej.
Mam ten gaźnik po lewej, z góry dziękuje Panu, mam pytanie śrubka 5 ma być wkręcona do końca? W jednym miejscu uszkodzone el 21 i 22, czy to może wpływać na takie cyrki? W pokrywie 23 jest króciec w którym ma być paliwo? Sam już zgłupiałem, zawsze myślałem ze to jest odpływ paliwa a okazało się ze ten króciec jest połączony z skrzynia korbowa. Po rozkręceniu...
Dziękuje za podpowiedź o regulacji pod pompą.Ale co mnie zaciekawiło ten przepływ paliwa że raz było na wtryskiwacz i dobrze rozpylał a później zanikał zrezygnowałem z zakupu pompy regenerowanej rozebrałem górną część pompy tej obecnej (t.j.element tłoczący,zawór tłoczący,króciec dociskowy) ta część to króciec z którego wypływa paliwo na wtryskiwacz...
Jest jeszcze jedna możliwość oprócz podanych przez kolegów - skoro stał prawie rok to być może osad w zbiorniku zamulił króciec i pompa nie ma siły zassać. Można spróbować przedmuchać przewody paliwowe w stronę zbiornika paliwa. Niektóre filterki nie lubią wody - w zetknięciu z nią wkład staje się praktycznie nieprzepuszczalny.
Ciężarówki mają filtry w układzie chłodzenia np Volvo FH filtr P552096. Co tam jest w środku tego nie wiem. W hydraulice siłowej są filtry siatkowe o dużej przepustowości.
Powinien być oring. Ściskasz z oby stron, zatrzaski się luzują i ściągasz. Ściskasz za te płaskie miejsca na pierwszym planie zdjęcia. Tylko uważaj bo tworzywo sztuczne po dwudziestu kilku latach potrafi się rozpaść w rękach.
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
Może uszkodziłeś króciec lub korpus . Krecilłeś nyplem co w wtryskiwacz wchodzi ? Jest tam podkładka ale to by były te okolice mokre
Lewe powietrze,iskra,paliwo, Lewe powietrze (uszczelniacze wału,uszczelka pod cylindrem, króciec gaźnika itp) Iskra(świeca,cewka,kable) Paliwo( odpowietrznik zbiornika paliwa,przewody paliwowe, gaźnik) Jak zdechnie to. Sprawdź iskrę. Zobacz czy świeca mokra/sucha. Podlej paliwa przez świece czy bezpośrednio w gaźnik taka zakrętkę od wódki:)
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Powinny być na stałe.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
W parametrach diagnostyki masz ciśnienie zasilanie przed filtrem i na listwie oraz PWM zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie oraz błędy zapisane. Te parametry mogą być pomocne przy diagnozowaniu usterki. W innym wypadku możemy tylko zgadywać a ty możesz wydać dużo pieniędzy zanim usprawnisz samochód. Powodem takiego zachowania może być 1. Pompa...
Wymienić. Sprawdź jeszcze gniazdo zaworka, czyli tam gdzie zaworek wchodzi - możliwe, ze jest tam jakiś paproch. Jak wyjmiesz gaźnik, to po zlaniu z niego benzyny przewróć go do góry nogami i dmuchnij w króciec który doprowadza paliwo - nie powinien przepuszczać. Dla pewności ustaw gaźnik w jego naturalnym położeniu i podepnij wężyk z paliwem a na drugim...
Rozebranie i zły montaż. Dodano po 1 byłem i jeszcze trochę "pogrzebałem"..sprawa wygląda następująco...z drugiego króćca paliwo "leci" z pierwszego natomiast ja dopiero go odkręciłem to widać że paliwo "tryska" ale bardzo słabo, tak że nie nie ma siły go wypchnąć przez króciec Dodano po 7 Co możne być przyczyną? Rozebranie i zły montaż. jak nie wiesz...
Witam, czy ktoś przerabiał temat wymiany króćca pompki wtryskowej paliwa w silniku Deutz 1011? W moim przypadku puszcza paliwo i okazało się, że jest zerwany gwint, silnik BF4L1011T, sęk w tym, że oryginały są mega drogie, lub trzeba kupować całą pompkę. Czy jest możliwość dobrania po gwintach króćca od jakiegoś traktora, czy sprawa jest bardziej skomplikowana?...
Zacznij od prawidłowego odpowietrzenia układu. Najpierw króciec przed filtrem paliwa, później za. Wydatek pompy cr jest bardzo mały więc nie masz co liczyć na fontanny. Wkręć czujnik i odkręć przewód metalowy przy wtryskiwaczu. Wszystkie testy z pustym układem wykonuj z odpiętymi wtyczkami od wtrysków, bo jak są suche to je pozacierasz. Delphi już by...
Wymiana pompki nie pomogła, nawet nie wiem czy nie jest gorzej bo auto po 4 godzinach już miało problem z odpaleniem. Wymieniałem wkład, cała obudowa została stara. Przy składaniu zauważyłem, jeden króciec który zasysa paliwo ma taki jakby zatrzask z boku, który w żaden sposób nie chce dojść do końca. Nie wiem czy to było założone wcześniej bo nie zwróciłem...
Pompka powinna mieć bezpośrednie podłączenie do zbiornika paliwa (nie do powrotu), czyli: czy to coś musi mieć pracującą pompkę samochodową (kupa prądu) nie. czy też samodzielnie jest w stanie zassać paliwo tym wtryskiwaczem (pompką impulsową) Tak. Czyli trzeba wykonać króciec którym będzie zasysane paliwo ze zbiornika i do tego podłączyć pompkę od...
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Witam. Po długim okresie stania skutera z powodu popsutej elektryki. Naprawiłem ją i odpaliłem skuter teraz nie chce zapalić po tym jak mi zgasł po wytraceniu paliwa z komory spalania (paliwo wlewałem bezpośrednio pod świecę). iskra jest bardzo dobra przez króciec wylatuje ogien gdy zaleje mu znowu paliwo lecz nie odpala przez dolot króćca widać ze...
Kolego twierdzisz, że sprawdziłeś kranik, ale czy ściągnąłeś wężyki z króćców kranika. Jeśli po tym zabiegu paliwo będzie ciekło lub "tylko" kapać, to kranik do wymiany.
Może być tak że paliwo schodzi Ci z układu, rano sprawdź czy w pompie jest paliwo. Odkręć króciec przelewowy i zajrzyj czy jest w pompie paliwo. Opel z 1998 roku ma już najprawdopodobniej pompę typu VR pełny elektronik. Jak byś ją chciał wymienić na nową to musiałbyś zapłacić jakieś 15 tyś. zł. A niestety mało jest mechaników którzy mają pojęcie o robocie....
Można też użyć zbiornik paliwa do łodzi. Są na przykład 10 litrowe co wyglądają jak kanister plastikowy. Jest od razu króciec do poboru paliwa. Do bagażnika można wrzucić. Jeśli chodzi o webasta benzynowe to tak samo jak w dieslach paliwo odpala się od kołka żarowego. Nie ma żadnych wybuchów przy odpaleniu ;) Osobiście diesla na benzynę bym nie przerabiał...
witam, ostatnio miałem puga też po dzwonie ale dostawczego, 2.0hdi Qrna fi walczyłem z nim 2 tygodnie, bo facet od pomp(miała urwany króciec zasilania w paliwo) niby zrobił że jest oki, to walczyłem a na diagnozie wychodziło ze ma 6bar na rozruchu, w końcu pojechałem z pompą i byłem przy sprawdzaniu, wsciekał sie gość ale powiedziałem że na durnia wychodzę...
Króciec musi ogólnie być szczelny,dobrze siedzieć na cylindrze i na gaźniku. To normalne że wybije paliwo jak korek zakrecisz od baku,jak go trochę popuscisz to przestanie.
http://obrazki.elektroda.pl/4059248500_1... Przewód nr 2 idzie do filtra paliwa a nr 3 do czego jest podłączony? Odpiąłem go i zaślepiłem na trójniku króciec i teraz po włączeniu zapłonu zaraz leci paliwo i to z normalnym ciśnieniem,przedtem ledwo leciało.Tylko co to jest za przewód ten który odłączyłem i czy może zostać odłączony?
Możesz go zasilać dowolnie. Wewnątrz jest zasobnik na paliwo który wystarczy uzupełniać. Nie potrzebujesz tam wysokiego ciśnienia. Czyli: - połączyć na nowo powrót paliwa? - zaślepić króciec wylotowy piecyka, a pod króciec wlotowy podpiąć pompkę zasilaną paliwem wprost z baku? - przed pierwszym odpaleniem napompować ropy do zbiornika, a później pracująca...
Aż nie mogę w to uwierzyć. Spojrzałem do gaźnika aby sprawdzić czy jakieś uszkodzenie mogłoby do takiej sytuacji doprowadzić. 1. Nieszczelność uszczelki pod membraną pomiarową. Pomiędzy „komorą pływakową” a wylotem jest niewielka odległość. Tyle że to by spowodowało, że silnik zostałby zalany ogromną ilością paliwa i by zgasł. 2. Pęknięcie lub zbyt...
Rurki od długopisu pasuje bezpośrednio w króciec pompy, nie potrzeba nic dorabiać, wystrczy wcisnąć. Można też obserwować paliwo bezpośrednio w króćcu, jednak wymaga to doświadczenia i tak jak kolega napisał powyżej jest to mniej dokładne.
Objawy wskazują na uszkodzona pompę wstępną w pompie CR . Ale piszesz że pompa podmieniona. Zasil pompę CR z osobnego źródła paliwa. Weź bańkę plastikową . Zamontuj wężyk który nasuniesz drugim końcem na króciec zasilający pompę CR . Zalej paliwem . Umieść bankę trochę powyżej pompy wtryskowej . Spróbuj zapalić . Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie...
Sprawdzałem membranę i jest cała, nie jest popękana. Iglica też nie zawiesiła się, chodzi płynnie. Króciec szczelny, przeczyszczony. Zawory ustawione i podciśnienie oczywiście jest.
No to jak nie przepuszcza zaworek to nie może cieknąć paliwo, ma się napełnić komora pływakowa i tyle. Gaźnik jest "w gotowości" do pracy. Podłącz wężyk paliwa ze zbiornika w króciec zaworka iglicowego i nalej paliwa do zbiornika i nie może cieknąć z gaźnika, nawet takiego luźno trzymanego w ręce (niżej niż zbiornik paliwa). Jeśli cieknie to go jednak...
Witam, zabrałem się za remont starej kosiarki tecumseh, był szarpak uszkodzony, do tego klin magneta zerwało, wymieniłem, teraz kosiarka odpala, ale gaśnie 3 sekundach, chyba, że cały czas pompuję pompką paliwo. Dyszę wyczyściłem, pływak chodzi, uszczelki WYGLĄDAJĄ w porządku, króciec nie jest uszkodzony. Czy coś poza uszczelkami może powodować takie...
Tak, dwie. Jedna jest widoczna, kiedy zdejmiesz założony na nią i na króciec zasilający przewód paliwowy - to jest dławiąca. Druga, to jest dysza paliwowa, którą do korpusu, a dokładnie do oprawki dyszy przykręca się urządzenie dozujące - czyli urządzenie do którego przyłączone są przewody paliwowe I NAJWAŻNIEJSZE!!! zbiornik paliwa nie może być WYŻEJ...
Witam, przy wymianie filtra paliwa urwał mi się plastik wchodzący w filtr paliwa w środkowy otwór. Na zdjęciu zaznaczony strzałką w górę. Gdzie dostać taki plastik (króciec)? http://www.iczesci.com/imgparts/43822.jp...
Musiał byś dorobić podobny króciec jak masz na tym nowym gaźniku gdzieś na tym króćcu co przykręcana do niego gaźnik. Króciec gaźnika ma taką małą dziurkę i do niej trzeba połączyć ten na gaźniku. To jest podciśnienie i ono pompuje paliwo czyli rusza membraną.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
Częsci do tego silnika tanie i dostępne, ty piszesz że drogo. Przecież więcej wydajesz na paliwo. Skoro częsci przekraczają wartość auta to je oddaj na złom i kup coś za 50k to nie będzie ci żal wydać 100zł na naprawę. Taka naprawa raczej dorażna, jak byś przetarł papierem ściernym i oddłuścił to by miało szansę potrzymać dłużej. Nie obraź się, ale...
Dzięki za info - wstawiłem filtr z dwoma króćcami i "gruszką" - wszystko działa jak trzeba, paliwo się nie cofa. Dzięki! Temat zamykam. :D
Witam. Posiadam Gilere Stalker i mam taki problem. Skuter ogólnie nie odpala, nie wiem czemu, ponieważ w gaźniku jest paliwo ale w cylindrze juz nie (sucha świeca). Z tego powodu już wymieniłem: -membrany -króciec -kranik -świece I dalej nie dochodzi paliwo ;/ Dodam jeszcze że skuter nie ma ssania, a co do kompresji to na 100% jest. A podczas odpalania...
Witam mam problem z Citroënem C5 1.6hdi 109km.Problem polega na tym że wszystko działało prawidłowo i przez przypadek zlamałem króciec od przelewu paliwa z wtrysku taki mały czarny trujnik z wezykami z początku nie zauwazylem że go zlamałem i odpaliłem silnik chodził zgasilem i wymienilem na inny króciec i silnik już nie odpala z tego co zdjagnozowałem...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Prawidłowo jest wtedy, gdy pompka zasysa paliwo, przez gaźnik, i podaje je na powrót do zbiornika. Generalnie, wąż ssący pompki na krótszy króciec, przewód zwrotny, na dłuższy. Jeżeli nie poradzisz sobie to daj zdjęcie gaźnika. Wężyki kupisz w każdym serwisie.
Witam.Panowie ten sam problem, po rozebraniu i złożeniu zalewa świece. niech mi ktoś wytłumaczy zasadę działania zasilania gaznika paliwem ,czyli mamy dwa węzyki paliwowe ze zbiornika czyli zasilanie i powrót,jeden idzie do gaznika gdzie poprzez kanał łączy sie z króćcem a 2 węzyk do pompki, i teraz pytanie jak to działa bo jak wykręciłem gaznik i krecilem...
Kranik drożny, cieknie normalnie paliwo, gaźnik czyściłem wczoraj dogłębnie, wszystko drożne, króciec prosty.
Odkręć złączkę doprowadzającą paliwo do filtra i króciec łączący przewód z filtrem, sprawdź czy nie siedzą tam jakieś paprochy. Możesz też sprawdzić zawór zwrotny na bloku silnika, ma mieć pełne otwarcie dopiero przy 4,5 bara.
Palcem pewnie Sprawdziłeś(jeżeli dobrze pamiętam tam ma być 0,9 bar), jeżeli króciec nie jest luźny i nie ma nieszczelności na, wężykach to zapewne pompa paliwa, to by wyjaśniło paliwo w oleju.
Słychać gwizd, raczej turbo zakończyło żywot, sztanga chodzi w pełnym zakresie a odlot szczelny 2 razy sprawdziłem. A może mi ktoś powiedzieć gdzie przychodzi zasilanie do pompy paliwa w głowicy? na dolny króciec czy na górny? Biały zasilanie paliwem niebieski powrót jak rozumiem?
Może "króciec paliwa" ale można takie coś znaleźć w Agromie.
ściągnij wężyk powrotu paliwa i podstaw pod króciec jakieś naczynie, odpal silnik i zobacz czy leci z niego paliwo, jeśli tak, to ciśnienie jest raczej ok. Piszę raczej, bo wiarygodny pomiar można przeprowadzić tylko manometrem
Da radę odkręcić bez problemu. Przerabiasz klucz 28, na upartego da radę żabką odkręcić po usunięciu wszystkich króćców. O ring 29,5x2,5
Panowie czyściłem pompę bosh cp1 wysokiego ciśnienia i rozleciał mi się zaworek, którym wchodzi paliwo na pompę (długi mosiężny króciec). Ma ktoś może schemat owego króćca albo pod jaką nazwą go szukać, bo nie mogę nic znaleźć. W króćcu została tulejka(od strony środkowej pompy ją widać). Znalazłem sprężynkę i podkładkę ale chyba jeszcze coś było np,...
Sprawdź połączenie gaźnik - cylinder, może łapać "lewe" powietrze. Nadto zbadaj stan filtra paliwa, może jest już zanieczyszczony oraz czy kranik podciśnieniowy jest sprawny. Sprawdź też szczelność połączenia przewodu podciśnieniowego tj. pomiędzy króćcem gaźnika a kranikiem paliwa. Zatankuj paliwo świeże. Silnik po kapitalce wymaga okresu "ochronnego",...
Mam ETZ 251. Problem jest z niedochodzącym paliwem do świecy. Na 1 gaźniku wyczyszczonym i na 2 wyczyszczonym dokładnie nie dochodzi paliwo. Po wykręceniu gaźnika króciec był w środku mokry, czyli benzyna z gaźnika płynęła dalej, a świeca sucha. Myślę, że tłok zasysa paliwo i idzie ono na wał i z wału kanałami nie wraca na tłok do świecy (ja tylko tak...
To o czym piszesz nazywa się kranikiem podciśnieniowym. Można go sprawdzić bez rozbierania zasysając wężyk idący do króćca ssącego lub karteru silnika. Po zassaniu paliwo ma płynąć. Jest to zwykły zawór sterowany podciśnieniem. Czasem pęka membrana i paliwo leje się do silnika wężykiem podciśnienia. A powodem niezapalania może być jeszcze: 1. Uszkodzone...
Jeśli ciągnik stał długo, pompa jest odpowietrzona, układ paliwowy drożny to mogło złapać tłoczki sekcji. Krzywka wałka wcisła ją do góry ale sprężyna nie ma siły cofnąć. pompa do pompiarza tak na dobrą sprawę. Odkręć przewody i sprawdź czy paliwo leci bezpośrednio z króćców. ostatecznie możesz pompę wyjąć z tyłu jest pokrywka. Pod nią sekcje. Sprawdź...
Powodem takiego zachowania jest przytkany układ paliwowy tj.zatkany filtr paliwa,zatkany smok w baku lub uszkodzony ten plastikowy króciec na filtrze paliwa.Zrób test podając mu paliwo na pompę bezpośrednio z bańki bez filtra paliwa tak będzie najprościej.Moim zdaniem masz zanieczyszczony zbiornik
Niestety nie mam odpowiednich urzadzen do sprawdzenia cisnienia na pompie i cylindrach. Postaram sie jutro cos zalatwic do kompresji a pompe jak sprawdzic cisnieniowo ? Najprostszy sposób to zdjąć wąż powrotny z wtrysku, ma się lać paliwo na wszystkich obrotach. Uwaga - na króciec załóż wąż a drugi koniec umieść w butelce. Jeżeli paliwo nie będzie...
No to wykręć wtryski, przewody wysokiego ciśnienia paliwo (pompa-wtryski). Jeśli paliwo pojawia się na króćcach pompy wtryskowej to pompa jest sprawna jeśli nie pompa do regeneracji. końcówki wtrysków zostały założone nowe, pompa została sprawdzona, Coś nie do końca dobrze sprawdzone.
Ma wbudowany elektrozawór, coś na zasadzie pompki paliwa. Dodano po 1 Najczęściej. Były też wersje z pompą zewnętrzną. Sprawdź ile króćców paliwa dochodzi do urządzenia. Dwa-elektrozawór. Jeden-pompa zewnętrzna.
króciec paliwo rurka króciec głowica króciec parownik
pompa chińska naprawa medion pralka obraca
Ricoh MP C3004 - Przesunięcie Wydruku w Lewo Najlepsza płytka antenowa do anteny siatkowej w Warszawie