Witam. Mam prośbę, czy może mi ktoś pomóc? Gdzie mogę dostać część przedstawioną na zdjęciach? Dokładniej jest to "króciec" ( nie znam fachowej nazwy ) powrotu paliwa, pompy wtryskowej LUCAS CAV. Dokładnego numeru nie mam, ponieważ nie ma tabliczki.
No to wykręć wtryski, przewody wysokiego ciśnienia paliwo (pompa-wtryski). Jeśli paliwo pojawia się na króćcach pompy wtryskowej to pompa jest sprawna jeśli nie pompa do regeneracji. końcówki wtrysków zostały założone nowe, pompa została sprawdzona, Coś nie do końca dobrze sprawdzone.
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
To zwykły diesel? Może SDI? albo TDI? W silniku 1Z znajduje się króciec łączący pompę wtryskową z podłączeniem ciśnienia doładowania
To pompa od C330 , powinno tam być ok 0,5 L oleju silnikowego. Przy króćcach na górze pompy w miejscu zielonego kapsla (tak to wygląda na zdjęciu) powinna być miarka poziomu oleju.
Witam! Wykręcasz króciec 25 wyjmujesz zawór zwrotny 24 a następnie przy pomocy śruby m8 wyciągasz uszczelkę 26 wymieniasz i po sprawie.
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Przecież rozrząd jest prosty. Pierwszy tłok w górnym martwym punkcie. Zawory mają być zamknięte. Na ostatnim mają się mijać. Z króćca pompy wtryskowej, który wychodzi na pierwszy wtryskiwacz ma podać paliwo.
Termostat znajdziesz pod plastikowym króćcem, do którego dochodzi dolny wąż od chłodnicy. Ten króciec znajduje się z przodu silnika bezpośrednio pod pompą wtryskową, a jeśli masz silnik na pompowtryskiwaczach to również jest w tym samym miejscu z tą różnicą, że nie ma tam pompy wtryskowej. Sam króciec odkręcasz kluczem Torx T30 - dwie śrubki. http://obrazki.elektroda.pl/3494195700_1...
WITAM Ostatnio przerabiałem podobny przypadek VW 1.9td przy wejściu na ok.3000 obr.szarpał. Wymieniłem: filtr paliwa, powietrza, sprawdziłem ustawienie rozrządu.wyjąłem katalizator, podmieniłem przepływomierz oczywiście podpiąłem - tester kts i nic. A okazało się, że jest zatkany króciec przy zasilaniu pompy wtryskowej.
Witajcie. Po dłuższym postoju odpaliłem kilka dni temu maszynę z silnikiem F2L511. Maszyna zagadała jak zawsze, nawet po długich postojach praktycznie od strzału. podziała kilka minut, nie nie budziło zastrzeżeń i została zgaszona. Na drugi dzień nie chciała zagadać w ogóle, co zdarzyło się pierwszy raz w jej historii mi znanej. Poluzowałem nakrętkę...
Ustawianie początku wtrysku w Władimircu: - po prawej stronie mamy otwor w przez który wkładamy bolec do otworu w kole zamachowym. W kole zamachowym są dwa otwory, najpierw jest do zapłonu a po nim do ustawiania rozrządu. Bolec wkładamy do pierwszego otworu, punkt zapłonu. - odkręcamy śrubę, pionową w pompie wtryskowej pomiędzy króćcami do których są...
Jak ustawić pompę wtryskowa. Wymieniałem redukcje z powodu urwanych śrub pompy i mam problem z uruchomieniem auta?? ustawiłem na znaczku rozrząd a pompę wycięcie kola pompy na pierwszy dokładnie na króciec rurki oznaczony symbolem A proszę o podpowiedz.
Oj, to przykładowe foto znalezione na allegro- chodziło mi o sam "króciec" :)
Można liczyć na poradę co tak naprawdę trzeba wstawić aby uzyskać te 3-4 bary na wyjściu?. Ja stosuje regulatory ciśnienia paliwa, z króćcami na węże, a nie te wpinane w listwe wtryskową. Chyba od bmw e36 1,8 czy podobne. POmpa wspomagania puszczona na ok 2obr/s .
Więc może zasysa gdzieś powietrze po drodze między pompką zasilającą a pompą wtryskową lub może coś nie tak z pompą wtryskową /za wcześnie odcina zawór dawkujący/ lub może sitko w pompie wtryskowej przytkane co jest najczęstszym problemem w tych pompach odkręć rurkę i króciec z zaworkiem i zobacz jak wygląda to sitko.
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Nie podałeś rocznika. Albo bezpośrednio przy pompie vacum jest króciec do podpięcia wężyka, albo z trójnika niedaleko pompy. Jeżeli była wyciągana pompa wtryskowa to była też demontowana pompa vacum i tam szukaj odpiętego przewodu.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Być może nie dostaje paliwa na pompę wtryskową. Wymień filtry i wyczyść odstojnik , sprawdz drożność kranika przy zbiorniku paliwa.Jeśli nie pomoże to odkręć przewód zasilający paliwem pompę wtryskową następnie wykręć króciec , tylko uważaj bo tam jest zaworek zwrotny, wyciągnij sitko ,wyczyść wydmuchaj sprężonym powietrzem jeśli jest brudny.Jeśli ta...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Wyrzuć ten filtr z pompką, to przyczyna problemów w tych silnikach. Zamontuj filtr zewnętrzny z króćcami na weże, ja miałem od Vw Golfa II 1,6D
Objawy wskazują na uszkodzona pompę wstępną w pompie CR . Ale piszesz że pompa podmieniona. Zasil pompę CR z osobnego źródła paliwa. Weź bańkę plastikową . Zamontuj wężyk który nasuniesz drugim końcem na króciec zasilający pompę CR . Zalej paliwem . Umieść bankę trochę powyżej pompy wtryskowej . Spróbuj zapalić . Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie...
To nie ma znaczenia czy ustawiasz początek wtrysku obracając obudowę pompy wtryskowej, czy przestawiając jej napęd. Początek wtrysku musi być dokładnie w momencie, gdy kołek wskoczy w pierwszy otwór w kole zamachowym. Do tego właśnie służy kapilara wkęcona w króciec wysokiego ciśnienia pierwszego cylindra w pompie wtryskowej. Jeżeli ustawiałeś znaki...
Witam wszystkich serdecznie . Może ktos podrzuci średnicę oringu uszczelniającego króciec plastikowy układu chłodzenia ( ten przykręcany za pompą wtryskową do głowicy , patrząc od strony kierowcy ) Podcieka z niego płyn nie jest pęknięty - a w serwisie występuje tylko z kóćcem. dzięki
Witam wszystkich i proszę o radę. Jak w temacie po dobowym postoju silnik nie odpala. Kręcić muszę około 10 sekund zanim chwyci. Przy postojach 1 godzinnych odpala jak się to mówi na dotyk. W wielu postach były podobne tematy i był to problem z cofający się paliwem. Mój jest chyba podobny. czy ktoś by mi mógł poradzić co wymienić. Lub co to jest, znajduje...
Da radę odkręcić bez problemu. Przerabiasz klucz 28, na upartego da radę żabką odkręcić po usunięciu wszystkich króćców. O ring 29,5x2,5
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Termostat w Twoim silniku znajduje się zaraz pod pompą wtryskową z przodu silnika za plastikowym króćcem, na który wchodzi koniec dolnego węża od chłodnicy. Odkręcasz ten plastikowy króciec i wychodzi razem z termostatem (o ile plastikowe dwa uchwyty nie są wyłamane).
Jak wiadomo na łapie trzyma sie silnik, pompa wtryskowa, filtr oleju. Mam pytanko czy wystepują te łapy bez króćców na chłodniczke oleju? I czy ktoś w 8h wyrobił się z jej spawaniem i wymianą?
Część z króćcami stoi w miejscu , odkręcasz booster jak czujnik i wszystko razem wyjmujesz. Śrubę od dawki będziesz musiał odkręcić , co wiąże się z póżniejszą regulacją. Chyba że uda Ci się trafić i nie będzie zbyt mułowaty lub nie będzie zbyt kopcił. W tym LUCAS-ie , w Fordzie , wychodziły 2 rodzaje membran [grube i cienkie , średnica ta sama] spróbuj...
Ja zapłaciłem 650 zł i została tylko stara obudowa pompy, w tej kwocie jest jeszcze pompka zasilająca, dźwigienka zewnętrzna i króćce
Witam. Chodzi mi o czujnik który znajduje się w pompie wtryskowej w głowiczce ale nie elektrozawór tylko ten który znajduje się na środku króćców do których przykręca się przewody wysokiego ciśnienia. W nie których pompach jest tam śrubka a w mojej jest tam jakiś czujnik z dwoma przewodami. Wiec pytanie. Może ktoś wie za co on odpowiada? Podobno jak...
Na przewodzie do serwa sprawdż czy nie ma dziury/ułamany króciec,przewód do EGR,podstawa zespołu wtryskowego,czujnik temp. cieczy,masy obok akumulatora,przekażnik pompy paliwa.
Kolego przerabiałem to w silniku 2.0 DTL tam przyczyną zapowietrzania się a raczej cofania paliwa była pompa wtryskowa standard w oplach o przebiegu powyżej 200000 km. U mnie ten problem wyglądał tak że po nocy auto trzeba było długo kręcić zanim odpaliło ja rozwiązałem ten problem tak kupiłem ponad metr przewodu paliwowego dałem go od pompy wtryskowej...
po wymianie głowicy pompa wtryskowa nie działa Po wymianie głowicy w pompie czy głowicy silnika? Rozumien, że to Bosch? Czy odpowietrzyłeś pompę - czy kiedy kręcisz rozrusznikiem i otworzysz (poluzujesz) króciec z boku pompy - leci z niego paliwo? Czy zawór start-stop ma podłączony przewód i czy jest na nim napięcie po włączeniu stacyjki? Czy masz...
Witaj Kolego ,sprawdź czy nie zacinają się zawory w prowadnicach ,może jest źle wyregulowany wałek odprężnika lub zacina się/nie odcina paliwa/ zaworek zwrotny w króćcu pompy wtryskowej,wykręć wtryskiwacze z głowicy i zamocuj tak z przewodami /rurkami/wysokociśnieniowymi aby było widać jak rozpylają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem,jeśli oba zestawy...
Czy poradziłeś sobie z problemem? Jeżeli nie, to jest jeszcze jedno miejsce, przez które potrafi zapowietrzyć się pompa wtryskowa. Jest to zaślepka (śrubka) w korpusie pompy, z boku pompy patrząc od przodu samochodu w pobliżu kołnierza mocującego pompę. Ta śrubka jest uszczelniana w niektórych pompach podkładką miedzianą, a w niektórych oringiem gumowym...
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Tak, znam się. Pierwszy raz ustawiałem kąt wyprzedzenia wtrysku w C-330 jak byłem w podstawówce, a od tej pory minęło prawie 20 lat i trochę tych ciągników się przewinęło. Kolego najlepiej zrób tak: odkręć przewód wysokiego ciśnienia od pierwszego cylindra na pompie wtryskowej. Ustaw maksymalną dawkę paliwa dźwignią ręczną. W króciec pompy wstaw przezroczystą...
Zakładam, że silnik jest z pompą Boscha... Na początek proponuję , abyście spróbowali odpalić go na samostart (nie za mocno, bo to gwałt na silniku) - jeżeli odpali, to będzie to świadczyło ( w jakimś stopniu) że rozrząd jest raczej w porządku i że ma kompresję. Uruchamia się zawsze z zalanym filtrem, myślę że zdrowo jest zapowietrzony. Pompa Bosch...
Można sprawdzić ,czy jak podamy paliwo z bańki bezpośrednio do pompy, to lepiej odpali. W czasie rozruchu silnika musi paliwo z pompy iść na powrót do zbiornika. Jeżeli na powrocie nie ma paliwa to są kłopoty z zapaleniem. Sprawdź czy jest dokręcona DUŻA śruba pomiędzy króćcami, oznaczona czerwonym znakiem. https://obrazki.elektroda.pl/6875341000_...
Sprawdź filterek znajdujący się w studzience pod śrubą króćca wejściowego paliwa do pompy wtryskowej. Jak jest zapchany to daje taki objaw.
Dla jasności ta śruba to króciec dociskowy pod nim znajduje sie podkładka (uszczelka) a jeszce niżej zawór tłoczący, bartosz789 wiedzial co mówi . A twój sąsiad to lepiej niech sanki naprawia :)
Witam, mam taki problem. Zamówiłem pompę wtryskową do VW Vento 1.9 TD 75KM AAZ i w mojej pompie jak jest wyjście na wtryski cztery te króćce pomiędzy nimi jest śrubka, a w tej co zamówiłem pomiędzy tymi króćcami jest czujnik. Czy jak zamontuję tą pompę do samochodu to będzie działać, jak ten czujnik nie będzie podpięty? Oprócz tego obie pompy są identyczne....
A ku ku, Tam są 2 pompy: w baku wstępna i ciśnieniowa pod autem umieszczona w zasobniku paliwa. Na końcu listwy wtryskowej jest króciec do podłączenia wtryskiwacza rozruchowego. Wystarczy wykręcić zaślepiającą go śrubkę (klucz 7) i podłączyć kawałkiem wężyka manometr, ma być 3,5 bar
Ano pewnie masz gdzieś tzw gruby błąd. Czyli np zamienione króćce pompy z wtryskiwaczami. Nie wiemy jaka jest pompa wtryskowa. Rozumiem, że nie ma sensu pouczanie o zasadach ustawiania wtrysku, ale taki gruby błąd potrafi ujść uwadze, szczególnie przy trzech cylindrach.
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
A mnie o czysty filterek doczepiony do pompki https://www.google.pl/search?q=vectra+b+... przez który pompka zasysa benzynę. Pisałeś coś o brudzie w zbiorniku. Czy pompa pompuje sprawdzisz np przy listwie...
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
Witam na początek sprawdziłbym czy pompa daje paliwo , odłącz przewód paliwowy podający paliwo do zespołu wtryskowego z króćca pompy i uruchom silnik , pompa jesli jest sprawna powinna podać paliwo , jeśli tu jest ok to sprawdź filtr paliwa
Pompę wtryskową trzeba oddać do regeneracji. Sam możesz narobić sobie kłopotów i w końcu i tak oddasz ją do naprawy. Zaworki mogą nie trzymać ciśnienia i po ich wymianie trzeba wyregulować dawki paliwa. Piszę o zaworkach pod króćcami przyłączenia przewodów wysokiego ciśnienia do wtrykiwaczy. Nie masz zapewne możliwości i sprzętu do wykonania tych czynności....
No ok, powiedzmy że tak jest. Wyobraź sobie teraz sytuacje..Czy w momencie gdy zatkam palcem króciec od strony ssącej pompy ma prawo pompa zaciągnąć ośką powietrze?? To dla mnie bardzo ważne, teraz to bardziej kwestia honoru niż samej naprawy. Największym bólem tej pompy jest to, że nie da się w niej wymienić tulejki od ośki cięgła gazu.
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Dla ścisłości miedzy pompą a króćcem czy między przewodem a króćcem?, wykręć pistolety i sprawdź rozpylanie na pompie, możliwe ze nie jest jednakowa dawka paliwa. Jeszce tak z innej beczki ciśnienie oleju w silniku jest prawidłowe?
Gdzie jest pompa paliwa? W golfie z tym samym silnikiem mam dwie pompy, jedna jest w baku (nie wytwarza ciśnienia, tylko przepompowuje benzynę do małego zbiornika znajdującego się pod autem, w którym znajduje się właściwa pompa paliwa. Być może to dobry trop, sprawdź ciśnienie paliwa (powinno wynosić 3,5 bara) najłatwiej zmierzyć je na końcu listwy...
Zakładaj nowy filtr paliwa, zalej go, podaj świeże paliwo z bańki, poluzuj wtryskiwacz, odepnij podciśnienie z gaszaka na pompie. Kręć póki nie pojawi się paliwo na przewodzie od wtrysku. Potem dokręć i odpalaj auto. Zerknij jeszcze, czy powietrze bez przeszkód dostaje, wydech czy drożny. Widziałem te wersje z immo na pompie, podobnym jak w Vito 638....
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Witam. W tym samochodzie czesto usterka opisywana przez Ciebie byla powodowana przewodem odprowadzajacym nadmiar od wtryskiwaczy. Jest on dolaczony przed krociec zasilajacy w pompie wtryskowej. Sproboj odlaczyc na noc nadmiar od wtryskow i obowiazkowo zaloz zaslepke na miejsce z kad zdiales przewod, czyli przy pompie wtryskowej, sprawdz czy dziala i...
Witajcie. Uporałem się z moim dieselkiem, chodzi jak ta lala i teraz czas na zrobienie porządków. Gumowe przewody "najwyższej jakości" - już mnie krew zalewa... Pękają na króćcach i tracą na szczelności co 3 miesiące. Ileż można. Pytanie: Czy mogę zastosować na przelewach wtrysków przewody bezbarwne/igielitowee zamiast gumowych? Chcę je zastosować pomiędzy...
Witam Mam problem z wyciekającą ropą z pompy wtryskowej. Miniładowarki Neuson, silnik kubota 4 cylindry. Niestety silnik zamontowany tak ze pompa wtryskowa jest między silnikiem a tylną ścianą kabiny. Ciężko tam łeb wsadzić, więc wszystko robię oglądając wszystko w lusterku, mało wygodne ale nie ma wyjścia. Wyciek ten nie był zbyt wielki i był już w...
Fajnie by było też napisać co za pompa. Lucas EPIC czy Bosch? Silnik 4FB to Bosch, z resztą napisał 70KM - Lucas Epic to co najmniej 86KM lub więcej... Sprawdzenie, czy pompa podaje paliwo poprzez poluzowanie przewodu na wtrysku nie jest miarodajne... Np przy niewielkim zapowietrzeniu będzie strzykał paliwem z przewodu, ale nie przetłoczy przez wtryski....
Witam Mam pytanie posiadam pompe rotacyjną Lucas Cav 3443f892 i ukręcił mi się podczas przykręcania zaworek mocujący króciec wyjścia z głowicy na wtryski.. Czy można go zastąpić zwykła śruba?? Szukałem czegoś takiego po mechanikach i nie posiadają a w sklepie nie ma szans na sprowadzenie.. :/ Podpowie mi ktoś co z tym zrobić?? Niżej dorzucam schemat...
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
hmm nie wiem co masz na myśli mówiąc tradycyjne. Ja zrobiłem tak, dostał nowy filtr paliwa to go zalałem do pełna, założyłem mu wężyk na króciec dochodzący do pompy i zalałem ją ropą. Nie miałem pomysłu jak odpowietrzyć tą drogę z pompy na wtryski to tylko poluzowałem lekko nakrętki na wtryskach i kręciłem.
Po podłączeniu wężyka do zasilenia pompy i wsadzeniu go do bańki z ropą astra odpaliła i zaczęła normalnie pracować. Wyjąłem cały bak spuściłem paliwo ,wypłukałem bak ,dałem nowe obejmy wszystko poskręcałem do kupy .Zalałem ropy z preparatem do układu ale ona dalej nie chce zapalić.Luzowałem nakrętki przy wtryskach kręce kręce i nic ,jak da sie plak...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
[quote="wpsowa692"]Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. No właśnie. Gdyby pompka zasilająca była nieszczelna, to by nie tłoczyła paliwa na filtry i później do wtryskowej, a pompka zasilająca też musi mieć "siłę", żeby przetłoczyć paliwo...
Witam Samochód z problemem to Renault Scenic 1998r 1.9dti (na pompie wtryskowej) Klient wymieniał sobie jakiś króciec z układu chłodzenia pod alternatorem. Z tego powodu odłączył akumulator, sterownik silnika odpiął i alternator, bo musiał go zdemontować. Po poskładaniu wszystkiego do kupy auto już mu nie chciało odpalać. Po przekręceniu zapłonu miga...
Sprawdź ciśnienie doładowania . http://obrazki.elektroda.pl/2372381200_1... Sprawdzić/zweryfikować wzrokowo Przed rozpoczęciem badania ciśnienia doładowania sprawdzić, czy cały układ ssania znajduje się w nienagannym stanie. Odłączyć giętki przewód ciśnieniowy prowadzący od kolektora ssącego do siłownika rozdzielczej pompy wtryskowej....
Sprawdź pompkę wstępnego zasilania a konkretnie napęd jej razem z króćcem popychacza podobne objawy spotkałem w silniku z CASE popychacz przycinał się w miarę wzrostu temperatury, w C-330 pompka może się zawieszać nawet jak jest po regeneracji , może też zawieszać się któryś z zaworów w niej lub zawór ciśnieniowy w pompie wtryskowej
Temat powraca jak bumerang. Chwile było jak by ciszej, teraz jest gorzej, na zimnym silniku jest cisza ale im cieplejszy tym głośniejszy jest ten metaliczny dźwięk, ciężko go określić czy to stuk czy bardziej pisk, osłuchując go dziś dochodzę do wniosku że to nie w głowicy ale w pompie wtryskowej lub w którymś cylindrze ten dźwięk powstaje. Szukając...
Jak już pisałem zacząć od sprawdzenia czy znaki na kole pasowym walu są dobre. Zakładasz pompę, odpowietrzasz i odpalasz silnik by na 100% być pewnym że dobrze odpowietrzony układ. Od pompy odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia od pierwszego wtrysku (ten od baku). Ciągnik zahamowany ustawiony na luzie, wyciągnięty odprężnik, dźwignia gazu na maksa....
mam całą wiązkę z uno 899 z kompem, przekaźnikami, mapsensorem, nie wiem czy jest zawór par paliwa bo ja go nigdy nie podłączam, nie ma błędu od niego i jest niepotrzebny, to tylko ekoterroryzm ja w uno założyłem pompę paliwa elektryczną w zbiorniku w miejscu pływaka, ale wtedy nie było wskazania ilości paliwa, można też wywiercić dziurkę na króciec...
Na PW wysyłam ci link do rozpiski temperatur-oporu czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Ogólnie jest tak, że czy to zimno czy ciepło na dworze ssanie chodzi zazwyczaj do osiągnięcia 60st.C przez silnika. Z tym że do jakichś 30-40st.C wskazówka obrotomierza jest na mniej więcej 1100rpm, a później na normalnym poziomie wolnych obrotów, ale silnik jeszcze...
Witam, podepnę się pod temat, mam focusa 1998 TDDI i podobne objawy. Pali na dotyk ale jak zimny to kopci nieprzepaloną ropą na biało-siwo. Jak się zagrzeje to wszystko ok. Jest jeszcze kwestia taka że od około 1000 do 1800 obrotów czyli po delikatnym dodaniu gazu lekko przebiera. Intensywniej gdy zimny i wtedy mega kopci i gdy ciepły to tylko przebiera....
W t 25 jest pompa wtryskowa jednonurnikowa z regulatorem wielozakresowym (silnik dwucylindrowy). Jaka jest zasada działania takiej pompy. http://agrotechtorg.ru/ware/1221/1221-5.... Nurnik 22 (na przekroju pompy) obraca się wokół własnej dzięki przekładni zębatej oraz wykonuje ruchy góra dół wymuszane przez krzywkę. Przez obrót nurnika kanalik w nim...
Witam. Mam taką samą pompę. ten króciec, który Ci sie ułamał mam zaślepiony. Przerabiałem wiele tematów i zaliczyłem wielu machaników, nikt mi nie był w stanie pomóc. Mialem za wysokie obroty. Sam więc zabrałem sie za poszukiwania, znalazłem kilka tematów, ktore mi pomogły, nie miałem jednego wężyka. Założyłem i po sprawie. Teraz mam wszystko super...
Wszędzie, od głowicy po blok silnika, lejący strugą wtryskiwacz, uszkodzone uszczelnienie pomp wtryskowych... Możliwości bez liku, jak nie robiłeś tego nigdy to ciężko będzie Ci zlokalizować usterkę. By wykluczyć same końcówki wtrysku zaślep pompy i wytwórz w układzie paliwowym silnika ciśnienie 5-6 barów, jak utrzyma przez kwadrans to wtryski, jak...
Jeśli była zalana kalibrolem i miała zaślepione króćce to pewnie tak .trzeba pamiętać że pompy wtryskowe do delikatne mechanizmy,
Jak na razie nie wróciło jeszcze żadne. Chociaż przy takim ile czasu zajmuje wywalenie pompy coś koło godziny żeby wszystko porozbierać. Najgorsze jest odkręcanie śrub które mają zerwane łby. Chociaż już jest patent na to. Nawiercasz małym wiertłem i wbijasz trzpień 12 kątny i wykręcasz je. Chociaż kiedyś można powiedzieć prawie poległem na takiej osłonie....
Silnik ASV jest silnikiem z pompą wtryskową VP37. Poniższy opis dotyczy najprostrzego sposobu sprawdzenia (bez miernika uniwersalnego) elektrozaworu podciśnieniowego czyli takiego : http://obrazki.elektroda.net/15_12691930... stosowanego do regulacji ciśnienia doładowania w turbosprężarkach ze zmienną geometrią czyli VNT i wykonuje się je tak...
Naprawiany był sterownik pompy wtryskowej. Próbuję odpowietrzyć pompę wtryskową wyciągając z króćca powrotu paliwa ropę, niestety ciągle wychodzi mi tamtędy dużo powietrza a wyciągnąłem kilka litrów już. Koledzy, co może być przyczyną? Dodam tylko, że droga od zbiornika do zasilania pompy, łącznie z filtrem, jest szczelna. Między regulatorem a pompą...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Witam , mam pytanie dla doświadczonych mechaników TDI , auto ciężko odpala po postoju . Po odpaleniu chmura siwego dymu z rury . wymieniona pompa wtryskowa na NOWĄ zregenerowane wtryskiwacze , wymieniony czujnik położenia wału , czujnik temperatury z serwisu, filtr paliwa MAN króciec podgrzewacza , świece . Ustawiony początek wtrysku na BOSCH KTS ,...
Witam, chciałem się pochwalić swoim nowym osiągnięciem w starym transporterze mianowicie zmieniłem silnik z ABL na AFN. To vw i to vw to 1.9 i to 1.9, ale to tylko tak piknie wygląda w głowie poszedłem na łatwiznę i nie montowałem komputera pedału liczników itd dawca było passeratti 110km. Na wstępie silnik jest zupełnie inny. Brakuje miejsc na śruby...
Ja w robocie używam manometru od pistoletu do pompowania z dwoma króćcami do których mam podłączone 2 węże do paliwa i mimo że jest do pneumata to mierzę zawsze nim paliwo i pomiary są prawidłowe, wsadź w szereg taki manometr przy denku od pompy paliwa i odpal auto, dla wtrysku wielopunktowego podczas pracy silnika powinno być ciśnienie ok. 3 barów...
Witam (at)Lelek_der_1 dzięki za opis - jest OK, ja jestem jeszcze na etapie kompletowania części do instalacji, największy problem jest z tanim ale wydajnym podgrzewaczem OR - obawiam się, że przy takim przepływie przez pompę wtryskową ten podgrzewacz 2 w 1 z niemieckiego ebay przy temperaturze około 0°C nie da rady podgrzać OR do 75°C. Jeżeli chodzi...
Początek wtrysku 24*-26* przed GMP, i ciśnienie wtryskiwaczy chyba 170 Dodano po 15 A zapłon ustawiasz tak- sposób książkowy :D 1. Odłączyć przewód paliwowy wysokiego ciśnienia od króćca sekcji pierwszego cylindra i założyć na ten króciec momentoskop cieczowy (niewielka szklana rurka o średnicy wewnętrznej 1-1,5mm) 2.Powoli obracać wał korbowy silnika...
Znalazłem takie cudo na znanym portalu alle.... do audi taka puszka metalowa z króćcami... Powiadacie, że ropy nie ściśniesz hm... Pomysł przyszedł mi nie ot tak, więc może opowiem. Mam taki mały dystrybutor paliwa na 230V pompka wąż i pistolet wiadomo. Włączamy pompkę tankujemy paliwo po odbiciu pistoletu (pompka nie wyłącza się, trzeba ją ręcznie...
Witam. Koledzy dobrze kombinuja z pompą paliwa: ona ma w środku zaworek zwrotny, tak, że jeżeli napompuje się paliwa w układ przez 3 sekundy (standardowo na tyle załącza pompę komputer) to powinno w układzie paliwa być ciśnienie (3,5atm dla GSI). Problem się robi (tak ja miałem) jeżeli wężyk gumowy w baku pomiędzy pompą a króćcem wylotowym lekko pęknie...
Hmmm to co mówisz brzmi ciekawie, natomiast nie jestem do końca pewny czy to faktycznie tutaj jest problem. Już piszę dlaczego. Cały przewód idący od pompy do wtryskiwacza składa się z dwóch krótszych przewodów. Jest tak dlatego, że przy wyjściu od pompy "dzióbek" ułamał się i poprzedni właściciel zrobił tam delikatną rzeźbę, sztukując dwa przewody...
wiem, kreciłem dośc gługo i układ jest odpowietrzony. paliwo do pompy też dochodzi.. wykręcałem juz wczensiej i próbowałem zapalic bez tego króćca.. ale to nic nie dawało.
Witam, dziękuję że zajrzałeś do mojego tematu. Mam problem z w/w autem którego nie umiem rozwiązać. Pacjent to Seat Leon z 2002r., z silnikiem 1.9TDI 110 koni, kod silnika ASV, Ogólnie z autem nie ma problemów - pali w normie, odpala "na widok kluczyka", nie kopci. Jest jednak strasznie słabe, jeździ prawie jak wolnossak - nie ma tego charakterystycznego...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
króciec pompa króciec pompa vacum pompa wtryskowy pompa ssać
turbo mercedes pralka bosch produkowana rosji silnik skuter wodny
przekaznik agregatu wysoki rachunek
Massey Ferguson 6180 – lokalizacja czujnika rewersu, czujnik 17 bar, czujnik świateł cofania Cyfral SMART-5P: Connecting External Buzzer or Doorbell – Methods, Wiring, and Limitations