Jaki to rodzaj gwintu-nie wiem. Ale zapewne wiesz, że półśrubunek do pomp ma inny gwint niż w zwykłym śrubunku.
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Tak patrzę że dobrze zamontowałem ,zgodnie ze strzałka na pompie z prawej pięć a w lewo idzie woda na grzejniki. Co ty ciągle z tym "z prawej pięć a w lewo idzie woda" ?!... Czego "pięć z prawej"?... Diody? Ja mówię o strzałce na króćcach pompy, niedaleko gwintów, strzałka jest odlana. Daj jakoś link do tej pompy w internecie, może tam coś będzie widać...
Biały to zasilanie i przychodzi do górnego króćca. Niebieski (z czujnikiem G81) powrót - dolny króciec pompy. Czyszczenie zmiennej geometrii w turbosprężarce powinno chyba rozwiązać problem z jej wolnym wstawaniem z dołu i przeładowaniem powyżej 2000 RPM.
Jeżeli koniecznie chcesz brać się za to sama to zajrzyj pod spód pralki i już sam widok powinien Ci podpowiedzieć co zrobić. Od zbiornika bębna do pompy odprowadzającej wodę z pralki powinien dochodzić taki grubszy wąż - należy go zdjąć (prawdopodobnie montowany jest na opaskach metalowych) i wyczyścić. Dalej zdejmij również wąż spustowy czyli ten którym...
To pompa od C330 , powinno tam być ok 0,5 L oleju silnikowego. Przy króćcach na górze pompy w miejscu zielonego kapsla (tak to wygląda na zdjęciu) powinna być miarka poziomu oleju.
Cześć Moze błache pytanie ale sprawdzałeś jak wgl kształtuje się u Ciebie vaccum? Moze masz luźny króciec przy pompie vaccum, miałem podobny problem i własnie winny był króciec. Druga sprawa to czy auto Ci nie "dymi" ? moze geometria się zapiekła, vaccum podaje na gruszkę ale ona niema siły podnosić sztangi ?
Króciec podciśnienia się przypadkiem nie rusza w pompie? Trzeba wakuometrem zassać EGR i sprawdzić czy trzyma. Potem wpiąć wakuometr w układa przed zawodami sterującymi i sprawdzić podcienienie jeśli jest to ruszać króćcem pompy i wejściem do serwa i obserwować czy nie spada.
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Gdzie "dymiłeś " w przewody podciśnienia? Jak są szczelne to faktycznie może pompa albo zły PWM dla zaworu. Sprawdź króciec pompy czy nie luźny.
Witam. Myjka Nilfisk E140.9 wyrywa króciec z pompy doprowadzający wodę z węża ogrodowego. Myjka sprawna, używana przy domu. Pewnego razu podłączyłem wąż z wodą do myjki. Na wlocie miałem założony plastikowy filtr wody. Po odkręceniu wody i załączeniu prądu myjka, jak zawsze, uruchomiła się, by zrobić ciśnienie i wyłącza się. Tym razem w momencie wyłączenia...
Witam, mam pytanie, czym najlepiej połączyć rurę fi 16 z króćcem pompy, który chyba jest na fi32?
Żeby otworzyć na stałe elektrozawór pompy OO wystarczy odkręcić króciec z pompy na którym jest cewka i usunąć z niego ten mniejszy oring. Tak przynajmniej jest w pompach danfoss
Do powyższych uwag dodam, ze filtry przed pompami sa zamontowane nieprawidłowo. Zaproś swojego "instalatora" i poproś by wyczyścił je po kilku dniach pracy instalacji ( zalecane po uruchomieniu kotłowni). Ciekawe jak to zrobi??? A ponadto zawór zwrotny w bypass'e jest zbędny w wiekszości instalacji maałych mocy, nawet w tych które mogą pracować w grawitacji...
Króciec pompy i wąż odchodzący do hydrostatu drożny?
Jest jeszcze jedna możliwość oprócz podanych przez kolegów - skoro stał prawie rok to być może osad w zbiorniku zamulił króciec i pompa nie ma siły zassać. Można spróbować przedmuchać przewody paliwowe w stronę zbiornika paliwa. Niektóre filterki nie lubią wody - w zetknięciu z nią wkład staje się praktycznie nieprzepuszczalny.
Nie ma sensu podłączanie rurami PEX większymi niż 32 (bardzo drogie złączki i sama rura), bardzo trudne wyginanie. Pożycz sobie zgrzewarkę i zrób wszystko w rurach pp 40 stabi glas (średnica wewnętrzna 29 mm - więcej nie potrzeba). Zrób nowe otwory przez ścianę dopasowane do króćców pompy, rury od pompy ze spadkiem do kotłowni i tam zawory odcinające,...
Chodzi o filtr na wejściu do dozownika, pod króćcem wlotowym. Trzeba odkręcić element z króćcami wlotu i przelewu. Jest też filtr w przewodzie ciśnieniowym adblue pod mniejszym króćcem pompy adblue. W zestawie jest jeszcze zaworek regulujący ciśnienie w pompie adblue i narzędzie do jego wymiany.
Masz racje z tym schematem. Sam zwróciłem na to uwagę ale doszedłem do wniosku, że ten powrót CO idze tylko za pompą cwu a nie dochodzi do niej. Tak samo jak wejście wody zimnej do zbiornika krzyżuje się z króćcem pompy cwu ale nie łączy. Rysunek jest nieprzejrzysty i osobiście mam ochotę go trochę zmodyfikować na swoje potrzeby. Wracając do tematu,...
Ale kolega nie dokladnie napisał który przy pompie króciec. Dolot czy wylot..Jesli drugie..to cienka aprawa
Dziękuję za informację. Choć dziwne dla mnie bo w ciągnikach czy ciężarówkach też niby jest tylko jeden a jak się później okazuje to są dwa lub trzy filterki ukryte w króćcach pompy. Dodano po 6 A czy ma ktoś może service manualna do tego auta?
Nie. To odpowietrznik.
Witam, Po długim postoju przed rozruchem poluzuj przewód wysokiego ciśnienia na jednym z króćców pompy i wtedy zakręć rozrusznikiem na max gazie. I wtedy wszystko się wyjaśni.
Sprawdź dokładnie króciec pompy vacum oraz przewód do serwa, ten gruby.
Tak sobie myślę że może ta stara misa ma szansę, przy odpowiednim podejściu do tematu, ale faktycznie jak kolega (at)mrice2 zaznaczył, trzeba sprawdzić króciec pompy myjącej. Wrzuć zdjęcia każdego elementu oddzielnie, w razie czego poratuję misą" używką" przygotowaną do montażu. Co by kolejny raz nie płacić...ze 200 za misę.
"Hania" - protekcjonalnie Berling.pl - całkiem niezła hurtownia. Filtr: czynnik, średnice, skręcany czy lutowany? filtr ma też moc, ale z uwagi na znikomą cenę i to, że w PCi nie daje się zbiornika cieczy dobiera się duuży filtr (największy jaki jest w żądanymi średnicami przyłączy, to będzie droższy o 20 zł). Dawniej ważne było żeby filtr montować...
Pompa olejowa zużyta lub króciec, przewód ssawny pompy nieszczelny. O ringi do wymiany na króćcach.
Wykręć rurkę od pompy do palnika. 1 Wymontuj z obudowy dmuchawy palnik. 2 rozkręć palnik dostając się do dyszy.3 przedmuchaj dokładnie filterek wkręcany w palnik 4 Sprawdz i przedmuchaj dysze palnika. Przyczyną może być również fotoopornik który nie widzi płomienia.Jak dmuchawa chodziła na oleju napędowym może wymaga korekty składu mieszanki powietrze...
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Nakrętce przewodu na króciec z pompy, dokładnie jak w moim przypadku, przewód urwany, a końcówka "beczułka" w nakrętce. Pooglądaj jak najwięcej jak to wygląda, i postaraj się zrobić tak samo. Na szybko przykład z allegro, choć opis głosi że to 2,4D, gdzieś są jakieś zdjęcia wyjętych silników. https://obrazki.elektroda.pl/2306641600_...
1. Odłączenie akumulatorów 2. Odłączenie komputera EDC (trzy wtyczki) 3. Odkręcenie komputera EDC 4. Demontaż pokrywy zaworów ( najlepiej zaopatrz się w nową uszczelkę) 5. Odłączenie (odkręcenie) przewodów elektrycznych zasilania wtrysków 6. Odkręcić mocowania wtrysków (o ile pamiętam nasadka 13) 7. Odkręcić przewody paliwowe pomiędzy pompą a króćcami...
Witam. Wężyk jest mocowany do korpusu pompy spustowej. Powinien być króciec na który jest nakładany. Możliwe, że będzie konieczność odkręcenia pompy od obudowy pralki by go ponownie zamocować. Tym razem doradzam zastosowanie opaski zaciskowej czyli cybanta by sytuacja znów się nie powtórzyła. Cybant należy dokręcić z wyczuciem by nie przeciąć wężyka...
A zasilanie? To ma być pompa DC 12V, DC 24V czy AC 230V? Jakie średnice króćców? Jeśli pompa może być mała (wydajność około 250l/h) to są tanie i dostępne pompki obiegowe dedykowane do akwariów pod wąż fi8. Koszt około 30zł
Masz do wymiany wysprzęglik. Płynu w zbiorniczku jest na min bo króciec do pompy sprzęgła jest na tej wysokości. Skrzynia biegów do zdjęcia.
Jak to się stało? Czy pompa nie była zawieszona na gumowym zaczepie?
Sprawdź króciec od vacum pompy ,napewno jest luz i traci ciśnienie .Najlepiej oklej to dobrym klejem .
Cześć Mam zbiornik hydroforowy nierdzewny z jednym króćcem 3/4 do którego będzie zamocowany trójnik (z trójnika wyjście na dom oraz wejście wody z pompy). Mam też pompę Grudziądz która ma obecnie realną wydajność 40L/minutę. Pompa ma przyłącza 5/4". Czy orientujecie się, jak obliczyć np. spadek ciśnienia w związku z dławieniem na tym króćcu 3/4? Próbuje...
Gdzie Ty taką pompę znalazłeś? Chyba, że to nie króciec pompy a miejsce założenia sitka w pompie zanurzeniowej. Jeśli to taka pompa, to zapomnij o jej zastosowaniu. Kup pompę przelotową, wtedy króćce będą normalne.
Moim zdaniem nic to nie da bo pompa ma dobić ciśnienie przed odpaleniem i tyle . Jeśli już koniecznie chcesz zrobić zaworek bez włażenia pod auto to wystarczy dostać się włazem desantowym pod siedzeniem do króćców pompy i tam zainstalować ten zawór zwrotny . Wpisz w google " pompa paliwa skoda felicia" i zobacz sobie na zdjęcia wyjętego baku do którego...
Panowie czyściłem pompę bosh cp1 wysokiego ciśnienia i rozleciał mi się zaworek, którym wchodzi paliwo na pompę (długi mosiężny króciec). Ma ktoś może schemat owego króćca albo pod jaką nazwą go szukać, bo nie mogę nic znaleźć. W króćcu została tulejka(od strony środkowej pompy ją widać). Znalazłem sprężynkę i podkładkę ale chyba jeszcze coś było np,...
Rurki od długopisu pasuje bezpośrednio w króciec pompy, nie potrzeba nic dorabiać, wystrczy wcisnąć. Można też obserwować paliwo bezpośrednio w króćcu, jednak wymaga to doświadczenia i tak jak kolega napisał powyżej jest to mniej dokładne.
Widziałem kiedyś na allegro zaworek zwrotny dodatkowy wkręcany w króciec pompy, taki dedykowany do tej pompy opla.
Rozdzielacz w pozycji 0 pompa - zbiornik w pozycji podnoszenie: pompa - 1 króciec , 2 króciec - zbiornik w pozycji opuszczanie siłowe : pompa - 2króciec , 1 króciec - zbiornik.
Możesz spróbować dobrać inny przewód gumowy o podobnej średnicy i zmocować na opaskę metalową, o ile króciec pompy jest wykonany z plastiku i oblany gumą
jest kulka ze sprężynką i ponadto panowie mam problem z odpaleniem go niby jest odpowietrzony bo paliwo bije do pompy jak podpompuje. Ale mimo wszystko nie odpali, po odkręceniu rurek na wtryskach nie podaje paliwa. Nadmienie że pompa jest po regeneracji.
Sprawdź czy aby na pewno pompka tłoczy z dolnej belki na górną. Jeżeli nie ma strzałki na korpusie pompy, to możesz poznać po króćcach. Ssący jest doprowadzony na środek pompy, a tłoczy wychodzi od razu. http://obrazki.elektroda.pl/3732883000_1... Tutaj ssanie jest na dole, tłoczenie na górze. U Ciebie powinno to wyglądać podobnie.
Sprawdź króciec tandem pompy, mi to wygląda na problem z podciśnieniem w układzie.
1. Zapodaj screen z wartościami wszystkich temperatur na zimnym silniku bez odpalania po nocy. 2. Zapodaj screen z wykresem kąta wtrysku na gorącym oczywiście. 3. Wymień przewód paliwowy gumowy który łączy przewód nieelastyczny z króćcem na pompie. 4. Wymień zaworek na filtrze paliwa, wymieniając przy tym przewody gumowe.
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
Więc skręcane wężownice wczoraj zamieniłem sprawną rurą 1/2 zamontowaną w palenisku. Układ zalany jest płynem chłodniczym. Niestety pękł króciec pompy i muszę chyba zamontować zwykłą od centralnego. Przy 3 favirach temp. na powrocie 70-80stopni. Dołożę jeszcze jeden grzejnik. Tak mi się wydawało, że adblue to kiepski pomysł.
Do uszczelnienia króciec przy pompie vacum. Pozdrawiam.
No to wykręć wtryski, przewody wysokiego ciśnienia paliwo (pompa-wtryski). Jeśli paliwo pojawia się na króćcach pompy wtryskowej to pompa jest sprawna jeśli nie pompa do regeneracji. końcówki wtrysków zostały założone nowe, pompa została sprawdzona, Coś nie do końca dobrze sprawdzone.
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
Tak jak widać na pompie ma ona założony dzielnik strumienia. Skoro na hydraulikę idzie pełne ciśnienie a na sterowanie orbitrolem tylko 85bar to warto byłoby szukać uszkodzenia w dzielniku strumienia który jest zamontowany na pompie. W pompie mamy dwa króćce wychodzące. Do którego z nich był wpięty orbitrol a do którego hydraulika? Podaj również model...
Witam Koledzy. Mam problem z pompą producent zastosował pompę z dwoma króćcami niestety jeden z nich pękł a zdobyć taką pompę to cud bo wszędzie są ale z jednym króćcem. Czy jest jakiś sposób na przerobienie tej pompy z jednym króćcem żeby działała u mnie w samochodzie??
Sprawdź podciśnienia a w szczególności króciec pompy tandemowej, jeśli ma nagrzewnice paliwa, to koło filtra paliwa będzie gruszka podciśnieniowa od zaworka obiegu płynu.
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
Brakuje podciśnienia, czyli albo króciec pompy tandemowej albo przewód elastyczny uszkodzony, serwo stoi w wodzie, lub od waszej tradycyjnej metody serwo zwyczajnie szlag trafił.
Witam! Trochę długo to wszystko trwało ale prowadziłem testy, ciśnienia nie mierzyłem bo nie miałem czym i kiedy. Wpadł mi do głowy pomysł aby przez króciec pompy kapnąć oleju zwykłego jaki jest w silniku. Wstrzyknąłem około 10ml, efekt natychmiastowy. Od dwóch, kiedy pompa dostała porcje oleju problem nie powtórzył się ani razu. Co to może oznaczać,...
Tak jest nasunięty na króciec filtra pompy Pozdrawiam
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
ten kocioł nie posiada pompy cyrkulacyjnej pompa o której piszesz jet pompą ładowania bufora CWU zawór zwrotny był prawidłowo podłączony a aby posiadać cyrkulacje CWU musisz dołożyć i podłączyć pompę i zawór zwrotny pod króciec o którym pisałeś w jego kierunku
sekcję tloczoca paliwo do silnika co to jest ? "Tłoczeniem" paliwa " do silnika" zajmuje sie elektryczna pompa paliwowa w zbiorniku i to wszystko . Jesli to jest " twoja" sekcja to w przypadku pompy z dwoma króćcami regulator ciśnienia paliwa znajdował się na rampie wtryskiwaczy , na silniku, a w przypadku pompy z jednym króćcem - regulator ciśnienia...
Z jakiego urządzenie pochodzi ta smoko - pompa, tego nie wiem. Natomiast spotkałem podobny przyrząd, gdzie większy króciec to wylot pompy membranowej zasilanej np. sprężonym powietrzem przez króciec mniejszy.
Może podepne się pod temat, mam passat B5 1.9 TDI, AJM, parę dni temu pracy silnika towarzyszył pisk, albo nie wiem jak ten dźwięk nazwać , po tym jak dźwięk ucichł passat nie mam mocy wcale lub powyżej 2,5 tys obr dopiero ma.nagly przypływ mocy....byłem dziś na komputerze, miał błąd ciśnienia na turbo, po wykasowaniu, błąd nie wrócił ale mocy dalej...
Wg mnie ze zawory sa bez sensu na małych instalacjach, a zatrzymana pompa ma swobodny przepływ bez ruchu wirnika pompy , bo wirnik pompy ma charakter odśrodkowy. Dla niedowiarków proponuje dmuchnąć w króciec pompy lub przelać przez nią swobodnie wodę. Inna sprawą jest ich bezmyślne stosowanie w instalacjach gdzie nie ma szansy na prace grawitacyjną.
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Proszę zwrócić uwagę iż w pompie wysokiego ciśnienia od góry znajduje się zamontowany pionowo króciec i po jego wykręceniu z pompy w pompie znajduje się zamontowany pionowo filterek paliwa.
Moje pytanie jak odczepić stary, czy jest on wciśnięty tylko do rury w pralce czy jakoś przykręcony, czy trzeba zdjąć obudowę żeby się do niego dostać. Demontujesz przednią (dolną) ścianę, wąż jest założony na króciec pompy i zaciśnięty opaską i to wszystko ;)
Witam. Mam pytanie odnośnie silnikow TDI na pompowtryskiwaczach. Większość cieknie spod pokrywy, w tym rogu gdzie wychodzi króciec pompy vacum. Zmieniałem już różne uszczelki itp. ciągle to samo. Chodzi mi czy ktoś zakładał nowa pokrywę z oryginalu i pomogło? Bo zawsze jak proponuje nowa pokrywę to za droga i zostaje jak jest. Jakie macie doświadczenia?
Nie ma nic między króćcem od pompy a wtryskami.
wywierć otworek w kolektorze, wkręć króciec i nie ma problemu. podciśnienie wróciło
A co ma wywołać taki przyrost ciśnienia ? Tylko opory w rurociągu ? Jeżeli tak to za mało wydajna pompeczka i trzeba większą. Jeżeli chcesz tylko sztucznie podnieść ciśnienie to na powrocie wody zawór ze sprężyną otwierający się przy 5 barach. Wydajność przepływu wtedy odczytaj z charakterystyki pompy przy tym ciśnieniu. Przy różnicy ciśnienia na króćcach...
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Te dwa plastikowe białe końce wchodzą do gumowych złączy. Trzeba je z tych złączy wyjąć. Na tym, które idzie w bok jest opaska; można ją rozszerzyć albo całkiem zdjąć. Króciec, który jest wzdłuż osi pompy wchodzi w taką gumę w plastikowej rurze; trzeba go wyjąć z tej gumy. Wszystko ostrożnie, żeby nie popsuć tych gumowych złączy.
Witam! posiadam zetora 3011 majora, mam problem. Cieknie mi króciec przy pompie wychodzący z sekcji. zakupiłem nowy od c-360 i mam pytanie. Czy mogę sam wymienić ten króciec? czy muszę oddawać pompę do "pompiarza"??? chodzi mi o ten króciec umieszczony na środku. http://obrazki.elektroda.pl/6022455700_1...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Naprawiłem :) Zadziałał system Anti-flooding. Nie mogłem jednak zlokalizować wycieku. Obejżałem wszystko dookoła i niemogłem zlokalizować wycieku. Wymontowałem pompę wodną- była ok. Pompa wypompowująca zewnętrznie wyglądała ok ale dla świetego spokoju również postanowiłem ją wykręcić. I to był strzał w dziesiątkę :). "Króciec" pompy jest wykonany z...
Ja rozkręciłem wszystko łącznie z tłoczyskiem wymieniłem wszystkie oringi. Tam jest jeden oring, który siedzi w takiej złączce na bloku (nad filtrem oleju, widoczny po podniesieniu pokrywy). Jeden króciec w pompie musi trafić idealnie w środek tego otworu z oringiem. Jest to o tyle trudne, że pompa z pokrywą sporo waży. Ten otwór jest połączony taka...
Odkręć króciec przy module pompy, ten od zasilania AdBlue w nim powinien być filtr.
Nie wydaje mi się. Czy taki zawór byłby zainstalowany fabrycznie do pompy? Na zewnątrz - na króćcach wychodzących z pompy niczego takiego nie ma. Gdzie taki zawór powinien być zainstalowany?
Rozrząd na bogato http://allegro.pl/rozrzad-corsa-agila-1-... dolicz jeszcze olej+ filtr ! Da się bez wyjmowania(potrzebna poprzeczka do podwieszenia silnika), osobiście nie wymieniam, trzeba podejść na spokojnie. Uważać trzeba króciec pompy(łamie się)
Po zastosowaniu odpowiednich króćców opaski są obowiązkowe.
Zobacz czy się króciec nie obluzował w korpusie.
Mam taką uprzejmą prośbę do Ciebie kolego Zbychul. Oglądam zdjęcia tych pomp do mercedesa . Wygladają jak Twoja z obrazka czyli jeden króciec prosty ( idący wzdłuż osi pompy) drugi króciec jest pod kątem 90 stopni. Mam pytanie w związku z tym. Który króciec podłączam do wejścia obiegu webasta a który w stronę silnika? U mnie jest taka sytuacja, że super...
Sprawdź kolego jak wspomniał przedmówca wszystkie wężyki podciśnienia, króciec na pompie Vacum oraz podłączenie wężyków. Obstawiałbym nieszczelność, sprawdz przy okazji połaczenie EGR dolot czesto przedmuchuje w tym miejscu oring.
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Dziękuję. Tymczasem przesyłam filmik i zdjęcie z mojego obecnego układu. Na czerwono zaznaczyłem gdzie obecnie jest podłączony króciec z pompy od c-330. 1090409 1090410 Czy dobrze myślę że to jest dół od C330 ?
Witam.Podepne się pod temat.Mam tez ten problem,tylko bardziej skomplikowany.Mianowicie ulamal mi sie króciec na pompie,przy wymianie go wypadła mi dysza.Domyślam sie ze jest ona odpowiedzialna za owo odpowietrzenie.problem w tym ze nie moge zlokalizowac miejsca w ktorym powinna sie znajdowac.
Że zbiornika boczny króciec do pompy zawieszenia. U ciebie dwa białe okręgi razem. Dolny przewód że zbiornika ten co przez nadkole przechodzi do pompy wspomagania tej niżej. Jak nie zapomnę to sprawdzę tą chłodnice gdyż mam takiego gada u siebie na placu.
Dlaczego ma nie pasować? To jest ta sama pompa z poprawionym króćcem, niczym innym się nie różni:/
Mam kocioł Immergas i faktycznie za pompę nową dałem 800, ale niepotrzebnie, bo: 1. Naprawiłem uszkodzenie (było po stronie elektroniki). To trochę trwało a była zima. Teraz leży na półce jako zapasowa. 2. Można zastosować praktycznie każdą pompę c.o. tylko musi pasować średnica i odległość króćców a także moc (z tolerancją +- 10-20%). Uszkodzenie pompy...
To zwykły diesel? Może SDI? albo TDI? W silniku 1Z znajduje się króciec łączący pompę wtryskową z podłączeniem ciśnienia doładowania
Manometrem (wakuometrem). Można też organoleptycznie obejrzeć króciec przy pompie który lubi się luzować
Witam. Jeżeli ciągniesz za wężyk, to on ci się samoczynnie zaciska na króćcu pompy. Trzeba go raczej płaskim śrubokrętem "zrzucić", podważając koniec wężyka. Z nasadzeniem nie będzie problemu. Przewody na wyłącznik załóż obojętnie w jakiej kolejności.
Na logikę wydaje się, że instalacja ma bardzo mały opór hydrauliczny i nie powoduje wyraźnej różnicy ciśnień pomiędzy króćcami pompy, a to trochę dziwne. Problem prawdopodobnie leży w samym zaworze różnicowym. Być może należy zastosować nieco mniejszy rozmiar niz 2" czyli 6/4 lub 5/4"? Niestety takie eksperymenty są bardzo kłopotliwe , bo wymagają spuszczenia...
Może pompa tandemowa dogorywa, albo wyrobiony krócieć na pompie tandemowej (typowa przypadłośc), albo rozleziona przelotka na grodzi podszybia
Miałem kiedyś przypadek podobny.Usterki:słabszy hamulec główny i problemy z mocą silnika.Podciśnienia wyglądały dobrze.Wszystko działało. lecz po założeniu zegara vacum podciśnienie wyniosło 0,3. Przyczyną był poluzowany króciec pompy vacum.(wyjście) Po uszczelnieniu pompy podciśnienie podniosło się do 0,7. Autko dostało kopa i hamulec się poprawił....
Też tak od razu napisałem, ale po chwili usunąłem post. Ten model SKA 100 "Budowa Korpus pompy wykonany ze stali nierdzewnej, króciec tłoczny i wirnik (1szt.) z mosiądzu. Pompa wyposażona jest w 15m kabla przyłączeniowego zakończonego wtyczką oraz wbudowany kondensator rozruchowy co eliminuje konieczność stosowania dodatkowej skrzynki rozruchowej."
Zdarza się, że przy wymianie filtra paliwa może się ułamać króciec przy pompie, na który zakłada się wężyk.
króciec pompa wtryskowy króciec pompa vacum króciec głowica
regulacja nacisku igły dekoder vectra 3830cd at90s2313 zamiennik
jakmet kosiarka jakmet kosiarka
Reset Eksploratora Windows po komendzie "drukuj" Drukarka Epson nie rozpoznaje tuszu - co robić?