Zobacz czy się króciec nie obluzował w korpusie.
Sprawdź króciec od vacum pompy ,napewno jest luz i traci ciśnienie .Najlepiej oklej to dobrym klejem .
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Sprawdź dokładnie króciec pompy vacum oraz przewód do serwa, ten gruby.
Sprawdź czy króciec pompy vacum nie jest wyrobiony. Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. Ogólnie sprawdź czy jest podciśnienie na wężykach. Jest jeszcze N75 i zasobnik pod turbo. Reszta jak wyżej.
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
Mam ponowne pytanie? Jeśli wymontuje pompę vacum , to na co mam zwrócić uwagę ? Napewno króciec po lewej stronie vacum jest ruchomy i wydobywa się z niego olej . Chciałbym teraz zacząć od pompy vacum , jeśli jest uszkodzona . 1- kupić zestaw do renegeneracji ? 2- kupić używaną ? 3- kupić po renegeneracji? Jak myślicie jaka z tych trzech wersji będzie...
Miałem kiedyś przypadek podobny.Usterki:słabszy hamulec główny i problemy z mocą silnika.Podciśnienia wyglądały dobrze.Wszystko działało. lecz po założeniu zegara vacum podciśnienie wyniosło 0,3. Przyczyną był poluzowany króciec pompy vacum.(wyjście) Po uszczelnieniu pompy podciśnienie podniosło się do 0,7. Autko dostało kopa i hamulec się poprawił....
Czujnik z oringiem zamówiony w ASO. Dam znać jak dojdzie i wymienię czy to to. Ok. Czujnik + oring doszły. W weekend robiłem wymianę - było trochę problemów (ułamałem plastikową spinkę blokująca czujnik) ale jakoś dałem radę (spinka nowa). Wyleciało może trochę ponad litr płynu, uzupełniłem zaraz po wymianie. Nie odpalałem auta aż do następnego dnia...
Jak wypuszczę do zera to u mnie potrzeba około 4 sek. do -08 a w aucie gdzie jest dobry hamulec 1 - 1,5 sek więc co to oznacza? A króciec spróbuję jutro uszczelnić i zobaczę co to da.
Cześć. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1.9 TDI ALH (90KM). Jestem "w trakcie" rozwiązywania problemu więc opiszę od początku. Ostatnio chciałem zrobić logi kanału 11 (VCDSem) więc standardowo - auto rozgrzane, 3 bieg i gaz do dechy. Okazało się, że auto dochodziło do 4 tys obrotów po czym doładowanie znikało i pojawiał się błąd czujnika doładowania....
Nadal są 2 sekundy zwłoki więc przypatrz się dokładnie króćcom przy elektrozaworach oraz temu przy akumulatorze podciśnienia (czarna plastikowa kula) oraz sprawdź króciec metalowy przy pompie podciśnienia gdyż nadal musi gdzieś jeszcze to podciśnienie uciekać. Znalazłem nieszczelność przy Vacum pompie metalowy króciec cały się okręca, preparatem do...
Rzadko zdarza się, aby oba podzespoły tj. serwo i pompa vacum uległy jednocześnie awarii. Może uszkodzeniu uległa tylko pompa podciśnienia i serwo jest sprawne lub na odwrót. Nie opisujesz jaki masz objaw usterki np. czy masz "twardy" pedał hamulca i przez to mniej skuteczny hamulec lub dzieje się to dopiero przy drugim lub trzecim naciśnięciu pedału...
Sprawdziłem króciec od i przewody od pompy Vacum i nie wykryłem żadnych luzów;nieszczelnosci. Czy możliwe aby sama pompa nie generowała odpowiedniego ciśnienia, dodam już że podmienialem zawór n75. Zamówiłem wakuometr i za parę dni rzeczywiste ciśnienie będę chciał zmierzyć.
Problem rozwiązany. Kosztem nowego N75, który kupiłem niepotrzebnie :( Coś innego spowodowało problem ... http://www.fotem.pl/data/mini/min_379b26... p No cóż. Człowiek uczy się na błędach. Ten zaworek był przytkany - na razie zamiast niego wstawiłem wężyk. Rezultaty naprawy: Króciec pompy vacum zaklepany i usztywniony.Hamulce...
Witam! Trochę długo to wszystko trwało ale prowadziłem testy, ciśnienia nie mierzyłem bo nie miałem czym i kiedy. Wpadł mi do głowy pomysł aby przez króciec pompy kapnąć oleju zwykłego jaki jest w silniku. Wstrzyknąłem około 10ml, efekt natychmiastowy. Od dwóch, kiedy pompa dostała porcje oleju problem nie powtórzył się ani razu. Co to może oznaczać,...
Witam. Czy zmierzone podciśnienia wakuometrem są ok: 1. Pompa vacum z podłączonym serwem 0,55 2. Pompa vacum z odłączonym przewodem serwa 0,7 (poszłoby pewnie dalej ale koniec skali wakuometra) 3. Zawór n75 wejscie vacum 0,55 4. Gruszka turbiny 0,40 (jak zamieniłem na próbę zawór n75 z n18 to było 0,45) Do rzeczy. Czyściłem tacie turbinę i gruszka na...
Witam serdecznie wszystkich to mój pierwszy post, jeżeli coś zrobię nie tak to proszę mnie poprawić :-). Pacjent to passat B5. Po wymianie tarcz klocków i cylinderkow auto hamuje na zapalonym silniku. Znajomy mechanik mówił że tak może być przez pewien czas zanim wszystko się ułoży. Tarcze i klocki to master sport. Od wymiany zrobiłem około 3 tysięcy...
Witam, jestem posiadaczem Opla Astry G z silnikiem 2.0DTL. Wszystko w samochodzie działało tak jak powinno, niestety klocki hamulcowe już się skończyły więc postanowiłem je wymienić. Koło po kole i wszystko ładnie udało się wymienić. Oczywiście zaciski zostały ładnie wypiaskowane i omalowane, wszystko zostało posmarowane smarem ceramicznym. Po odpaleniu...
Witam. Od dawna irytuje mnie sposób gaszenia auta (telepnięcie odczuwalne w kabinie przy gaszeniu jak i odpalaniu). Poduszki i 2 mas trudno sprawdzić w warunkach podwórkowo-garażowych (nawet kanału nie mam) więc poszukiwania winnego trwają długo. Wczoraj przez przypadek wpadłem na być może wskazówkę. Przy wymianie czujnika temperatury okleiłem (nie...
Witam. W samochodzie peugeot 407 2.0 HDi pewnego poranka zastałem całkowicie twardy pedał hamulca. Kilkukrotne odpalenie samochodu, przegazowanie nic nie pomogło. Problem nigdy wcześniej nie występował. W poszukiwaniu problemu ściągnąłem wężyk podciśnieniowy z serva i pompy vacum w celu inspekcji czy gdzieś się nie przetarł od np. złego zamocowania....
Witam mam problem dotyczący hamulców ,otóż jak rano odpale silnik rusze pewien odcinek drogi 50m i chce zahamować otóż niema hamólców ,musze odczekać z 30 s i dopiero hamulce są ok jaka może być przyczyna tego zachowania? sprawdzone zostało przewód doprowadzający do serwa jest sprawny,opaski zaciśnięte ok, rozkręciłem pompe vacum trzy łopatki są całe...
Mam taki nowy problemik po rozkręceniu pompy vacu i zamontowaniu jej na nowo wyskakuje mi czasami taki błąd moim op-comem: P0400 (4) Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego patrzyłem na necie co może ten błąd oznaczać ale nikt nic konkretnie nie napisał zawór egr był założony używany ale czysty i dobry i tak samo elektrozawór turbiny i wszystkie...
Padła uszczelka w króćcu pod pompą vacum
Do uszczelnienia króciec przy pompie vacum. Pozdrawiam.
Witam. Mam pytanie odnośnie silnikow TDI na pompowtryskiwaczach. Większość cieknie spod pokrywy, w tym rogu gdzie wychodzi króciec pompy vacum. Zmieniałem już różne uszczelki itp. ciągle to samo. Chodzi mi czy ktoś zakładał nowa pokrywę z oryginalu i pomogło? Bo zawsze jak proponuje nowa pokrywę to za droga i zostaje jak jest. Jakie macie doświadczenia?
Sprawdź kolego jak wspomniał przedmówca wszystkie wężyki podciśnienia, króciec na pompie Vacum oraz podłączenie wężyków. Obstawiałbym nieszczelność, sprawdz przy okazji połaczenie EGR dolot czesto przedmuchuje w tym miejscu oring.
Może podepne się pod temat, mam passat B5 1.9 TDI, AJM, parę dni temu pracy silnika towarzyszył pisk, albo nie wiem jak ten dźwięk nazwać , po tym jak dźwięk ucichł passat nie mam mocy wcale lub powyżej 2,5 tys obr dopiero ma.nagly przypływ mocy....byłem dziś na komputerze, miał błąd ciśnienia na turbo, po wykasowaniu, błąd nie wrócił ale mocy dalej...
Jak sprawna to nawet 0,8 bara podciśnienia.
Króciec podciśnienia się przypadkiem nie rusza w pompie? Trzeba wakuometrem zassać EGR i sprawdzić czy trzyma. Potem wpiąć wakuometr w układa przed zawodami sterującymi i sprawdzić podcienienie jeśli jest to ruszać króćcem pompy i wejściem do serwa i obserwować czy nie spada.
Często pęka przewód na króccu pompy Vacum. Sam króciec też potrafi mieć luz i nieszczelności.
Przewody od nagrzewnicy w która strony idą do rozrządu czy od strony pompy Vacum? Prawie na wprost za pompą vacum, na ścianę grodziową do króćców.
Nie podałeś rocznika. Albo bezpośrednio przy pompie vacum jest króciec do podpięcia wężyka, albo z trójnika niedaleko pompy. Jeżeli była wyciągana pompa wtryskowa to była też demontowana pompa vacum i tam szukaj odpiętego przewodu.
artbi881 myślę, że z turbiną dobrze kombinujesz, wydaje mi się, że turbina rozszczelniła się z jakiegoś powodu, a nie sama w sobie była przyczyną. Dodam że jeszcze wcześniej auto tez było w serwisie bo powyżej 3k obrotów wpadało w tryb awaryjny. Mechanior znalazł uszkodzony wężyk przy intercoolerze(błąd doładowania turbo), wymienił i było lepiej chociaż...
Przy akumulatorze jest zawór który ma dwa króćce, jeden idzie do turbo a drugi do pompy vacum. Wyjąłem turbo i klapa jest zamknięta, żeby ją ruszyć muszę dmuchnąć powietrzem...
Zaślepki są z tyłu bloku, trzy szt. i dwie po bokach.Od strony skrzyni to nie wiem dokładnie ale raczej się tam nie dostaniesz bez wyjęcia skrzyni.Bo chyba skrzynia zasłania połowę zaślepki.Sprawdź czy nie cieknie z króćca głowicy pod pompą vacum bo tam często leje.
Elektrozawory mają opisane króćce - VAC idzie do pompy podciśnienia (vacum), OUT idzie na sterowany element.
wsadziłem naw pompę vacum Pompy tandemowe mają specjalny króciec do podłączenia manometru i zweryfikowania jej ciśnienia, więc przed wymianą trzeba było zrobić test.....
przyszła zima i wysyp:) "pompy sprawdzone" tzn? z baku bije? vacum sprawdź króciec od podciśnienia (częsta przypadłość) a pompotryski?? masz tu temat podobny wina były dwa wtryski http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27...
Skoro dalej pokazuje egr to go sprawdź - wykręć go, wciśnij grzyb i zatkaj króciec który idzie do pompy vacum. Puść grzyba - jak wróci to egr zwalony, jak będzie w miejscu a na palcu z króćcem poczujesz ssanie to jest ok. Jeśli masz vacumetr pomierz podciśnienia: na wężu od egr, na zaworach od klap w kolektorze i turbinie. Schemat podłączenia oraz prawidłowe...
Czy to świszczenie nie pochodzi od pompy vacum tj. nieszczelnego jej króćca (sprawdź, czy jest on luźny). Ponadto, czy masz "dobry" hamulec zasadniczy tj. czy działa Ci serwo poprawnie ( wiesz chyba jak się je sprawdza ). Sprawdź ewentualnie jakie podciśnienie daje pompa vacum, bowiem od jej wydajności zależy m.in. praca turbiny.
Podobnie miałem w Golfie IV. Połączenie pompy vacum z króćcem od wspomagania hamulca uszczelniłem klejem. Dorobiłem dodatkowo uchwyt i "dociągnąłem" to połączenie sprężynami, można zastosować też "taśmy" gumowe. Połączenie to musi być szczelne, gdyż od niego zależy skuteczność hamowania (praca serwa) oraz sterowanie turbiną. Sprawdź przyrządem, czy...
Ale napisałeś ,że nową trzeba dopasować do luzu, w jaki sposób się to robi ? To bardzo dobry mechanik potrafi dosłownie wszystko jeżeli chodzi o mechanikę samochodową ma doświadczenie ponad 20 letnie. Ten silnik 2.3 to chyba nie jest jakiś mocno skomplikowany silnik ja mam zrobiony wtrysk elektroniczny u siebie i auto chodzi bez zarzutu ,jedyny w tej...
Pompa vacum jest w misce olejowej zintegrowana z pompa oleju. Jest tam króciec w bloku, może z nim się coś stało. A jak bezpośrednio tam zmierzysz i jest brak podciśnienia to niestety silnik do rozmontowania.
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Moim zdaniem zacznij od sprawdzenia pompy podciśnieniowej vacum. Ja miałem przypadek że auto łapało tryb awaryjny i słabo jechało. Okazało się że króciec wyjściowy zasysania powietrza był obluzowany i pompa nie uzyskiwała wymaganego podciśnienia przez co sztanga nie wychylała się w całym swoim zakresie. Ściągnij górna osłonę silnika i zobacz czy króciec...
Brak błędów na komputerze, czujnik położenia wału drugi, filtry dwa wymienione, zaworek zwrotny nowy założony. Podejrzewam właśnie pompę podciśnieniową. Ale czy możliwe, że przycina się i nie daje ciśnienia. Zauważyłem również, że w króćcu od serwa było delikatnie zaolejone. Może pompa Vacum puszcza już??
Witam, bardzo proszę o analizę logów dynamicznych. Seat leon 1.9 tdi 105km problem z turbem jest, generalnie jedzone była na zapieczonej geometrii. Aktualnie zregenerowana nowa turbina, zaślepiony EGR (tz. wężyk wyłącznie). Dodatkowo problem z hamulcami pedał jakby taki miękki nie do końca chce na ostro hamować. myślałem, że to pompa Vacum bo krócieć...
http://obrazki.elektroda.pl/1677958200_1... Jak kolega pisze można założyć taki zaworek serwa i z tego cieńkiego króćca zasilić elektrozawory.
króciec pompa vacum króciec pompy pompy vacum
renault master układ wydechowy dźwięk wielokanałowy wymiana grzałki
Kasety VHS-C do kamery JVC GR-AX68: jakie wybrać? Nissan Murano Z52 - Niedziałające przyciski bagażnika