Ciezko będzie to dostac poza serwisem pomp.W sklepie z hydrauliką siłową kup nypel z takim gwintem.Obetnij jedna strone z gwintem i nypel przyspawaj do króćca(sześciokąt do szesciokąta.Tanio i szybko.
Witam! Wykręcasz króciec 25 wyjmujesz zawór zwrotny 24 a następnie przy pomocy śruby m8 wyciągasz uszczelkę 26 wymieniasz i po sprawie.
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Jak już pisałem zacząć od sprawdzenia czy znaki na kole pasowym walu są dobre. Zakładasz pompę, odpowietrzasz i odpalasz silnik by na 100% być pewnym że dobrze odpowietrzony układ. Od pompy odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia od pierwszego wtrysku (ten od baku). Ciągnik zahamowany ustawiony na luzie, wyciągnięty odprężnik, dźwignia gazu na maksa....
Objawy wskazują na uszkodzona pompę wstępną w pompie CR . Ale piszesz że pompa podmieniona. Zasil pompę CR z osobnego źródła paliwa. Weź bańkę plastikową . Zamontuj wężyk który nasuniesz drugim końcem na króciec zasilający pompę CR . Zalej paliwem . Umieść bankę trochę powyżej pompy wtryskowej . Spróbuj zapalić . Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie...
No ok, powiedzmy że tak jest. Wyobraź sobie teraz sytuacje..Czy w momencie gdy zatkam palcem króciec od strony ssącej pompy ma prawo pompa zaciągnąć ośką powietrze?? To dla mnie bardzo ważne, teraz to bardziej kwestia honoru niż samej naprawy. Największym bólem tej pompy jest to, że nie da się w niej wymienić tulejki od ośki cięgła gazu.
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
ALLE jajja.(SMOLEŃ) Witam ,różnie to zwą-u nas jest to króciec Fi..X(fi 8,fi10 itd)
Witam mam taki problem że kapie mi paliwo przy jednej z czterech sekcji prawdopodobnie muszę wymienić podkładkę miedzianą tylko nie mogę nigdzie takiej dostać, ponieważ ona nie jest gładka tylko taka toczona z jednej strony wystaje z drugiej ma wtoczenie do środka i teraz moje pytanie czy mogę ta miedzianą podkładkę zastąpić gładką ? oraz jak nazywa...
Dla jasności ta śruba to króciec dociskowy pod nim znajduje sie podkładka (uszczelka) a jeszce niżej zawór tłoczący, bartosz789 wiedzial co mówi . A twój sąsiad to lepiej niech sanki naprawia :)
hmm nie wiem co masz na myśli mówiąc tradycyjne. Ja zrobiłem tak, dostał nowy filtr paliwa to go zalałem do pełna, założyłem mu wężyk na króciec dochodzący do pompy i zalałem ją ropą. Nie miałem pomysłu jak odpowietrzyć tą drogę z pompy na wtryski to tylko poluzowałem lekko nakrętki na wtryskach i kręciłem.
Kolego przerabiałem to w silniku 2.0 DTL tam przyczyną zapowietrzania się a raczej cofania paliwa była pompa wtryskowa standard w oplach o przebiegu powyżej 200000 km. U mnie ten problem wyglądał tak że po nocy auto trzeba było długo kręcić zanim odpaliło ja rozwiązałem ten problem tak kupiłem ponad metr przewodu paliwowego dałem go od pompy wtryskowej...
Przecież rozrząd jest prosty. Pierwszy tłok w górnym martwym punkcie. Zawory mają być zamknięte. Na ostatnim mają się mijać. Z króćca pompy wtryskowej, który wychodzi na pierwszy wtryskiwacz ma podać paliwo.
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
To pompa od C330 , powinno tam być ok 0,5 L oleju silnikowego. Przy króćcach na górze pompy w miejscu zielonego kapsla (tak to wygląda na zdjęciu) powinna być miarka poziomu oleju.
No to wykręć wtryski, przewody wysokiego ciśnienia paliwo (pompa-wtryski). Jeśli paliwo pojawia się na króćcach pompy wtryskowej to pompa jest sprawna jeśli nie pompa do regeneracji. końcówki wtrysków zostały założone nowe, pompa została sprawdzona, Coś nie do końca dobrze sprawdzone.
Ano pewnie masz gdzieś tzw gruby błąd. Czyli np zamienione króćce pompy z wtryskiwaczami. Nie wiemy jaka jest pompa wtryskowa. Rozumiem, że nie ma sensu pouczanie o zasadach ustawiania wtrysku, ale taki gruby błąd potrafi ujść uwadze, szczególnie przy trzech cylindrach.
To zwykły diesel? Może SDI? albo TDI? W silniku 1Z znajduje się króciec łączący pompę wtryskową z podłączeniem ciśnienia doładowania
Ja zapłaciłem 650 zł i została tylko stara obudowa pompy, w tej kwocie jest jeszcze pompka zasilająca, dźwigienka zewnętrzna i króćce
Tloczki sekcji stanęły przez paliwo bio. Najprostszy sposób to odkręcenie króćca nad każdą z sekcji i wpuszczenie tam dobrego penetratora. Nieraz sekcje same z siebie puszczą po takim zabiegu, ale coś czuję, że będziesz musiał im pomóc. Najczęściej pomoc to wybijak fi6 i coś do puknięcia. Pompiarz będzie musiał zrobić to samo bo inaczej sekcji nie wyciągnie....
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Sprawdź filterek znajdujący się w studzience pod śrubą króćca wejściowego paliwa do pompy wtryskowej. Jak jest zapchany to daje taki objaw.
Zmierz rezystancję impulsatora (czujnika położenia wału). Radziłbym zrobić porządek z przewodem paliwowym, tam są ciśnienia rzędu 3-4 barów. Wyciek podczas jazdy może się niezbyt przyjemnie skończyć, zważywszy że po tej samej stronie biegną kolanka wydechu. Pompa widnieje jako kompletny zespół, nie ma możliwości kupienia samego króćca, chyba że coś...
Witaj Kolego ,sprawdź czy nie zacinają się zawory w prowadnicach ,może jest źle wyregulowany wałek odprężnika lub zacina się/nie odcina paliwa/ zaworek zwrotny w króćcu pompy wtryskowej,wykręć wtryskiwacze z głowicy i zamocuj tak z przewodami /rurkami/wysokociśnieniowymi aby było widać jak rozpylają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem,jeśli oba zestawy...
Witam na początek sprawdziłbym czy pompa daje paliwo , odłącz przewód paliwowy podający paliwo do zespołu wtryskowego z króćca pompy i uruchom silnik , pompa jesli jest sprawna powinna podać paliwo , jeśli tu jest ok to sprawdź filtr paliwa
Termostat znajdziesz pod plastikowym króćcem, do którego dochodzi dolny wąż od chłodnicy. Ten króciec znajduje się z przodu silnika bezpośrednio pod pompą wtryskową, a jeśli masz silnik na pompowtryskiwaczach to również jest w tym samym miejscu z tą różnicą, że nie ma tam pompy wtryskowej. Sam króciec odkręcasz kluczem Torx T30 - dwie śrubki. http://obrazki.elektroda.pl/3494195700_1...
Witam. W tym samochodzie czesto usterka opisywana przez Ciebie byla powodowana przewodem odprowadzajacym nadmiar od wtryskiwaczy. Jest on dolaczony przed krociec zasilajacy w pompie wtryskowej. Sproboj odlaczyc na noc nadmiar od wtryskow i obowiazkowo zaloz zaslepke na miejsce z kad zdiales przewod, czyli przy pompie wtryskowej, sprawdz czy dziala i...
WITAM Ostatnio przerabiałem podobny przypadek VW 1.9td przy wejściu na ok.3000 obr.szarpał. Wymieniłem: filtr paliwa, powietrza, sprawdziłem ustawienie rozrządu.wyjąłem katalizator, podmieniłem przepływomierz oczywiście podpiąłem - tester kts i nic. A okazało się, że jest zatkany króciec przy zasilaniu pompy wtryskowej.
Witajcie. Po dłuższym postoju odpaliłem kilka dni temu maszynę z silnikiem F2L511. Maszyna zagadała jak zawsze, nawet po długich postojach praktycznie od strzału. podziała kilka minut, nie nie budziło zastrzeżeń i została zgaszona. Na drugi dzień nie chciała zagadać w ogóle, co zdarzyło się pierwszy raz w jej historii mi znanej. Poluzowałem nakrętkę...
Można liczyć na poradę co tak naprawdę trzeba wstawić aby uzyskać te 3-4 bary na wyjściu?. Ja stosuje regulatory ciśnienia paliwa, z króćcami na węże, a nie te wpinane w listwe wtryskową. Chyba od bmw e36 1,8 czy podobne. POmpa wspomagania puszczona na ok 2obr/s .
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Ustawianie początku wtrysku w Władimircu: - po prawej stronie mamy otwor w przez który wkładamy bolec do otworu w kole zamachowym. W kole zamachowym są dwa otwory, najpierw jest do zapłonu a po nim do ustawiania rozrządu. Bolec wkładamy do pierwszego otworu, punkt zapłonu. - odkręcamy śrubę, pionową w pompie wtryskowej pomiędzy króćcami do których są...
[quote="wpsowa692"]Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. No właśnie. Gdyby pompka zasilająca była nieszczelna, to by nie tłoczyła paliwa na filtry i później do wtryskowej, a pompka zasilająca też musi mieć "siłę", żeby przetłoczyć paliwo...
Jak ustawić pompę wtryskowa. Wymieniałem redukcje z powodu urwanych śrub pompy i mam problem z uruchomieniem auta?? ustawiłem na znaczku rozrząd a pompę wycięcie kola pompy na pierwszy dokładnie na króciec rurki oznaczony symbolem A proszę o podpowiedz.
Jeśli była zalana kalibrolem i miała zaślepione króćce to pewnie tak .trzeba pamiętać że pompy wtryskowe do delikatne mechanizmy,
Część z króćcami stoi w miejscu , odkręcasz booster jak czujnik i wszystko razem wyjmujesz. Śrubę od dawki będziesz musiał odkręcić , co wiąże się z póżniejszą regulacją. Chyba że uda Ci się trafić i nie będzie zbyt mułowaty lub nie będzie zbyt kopcił. W tym LUCAS-ie , w Fordzie , wychodziły 2 rodzaje membran [grube i cienkie , średnica ta sama] spróbuj...
Naprawiany był sterownik pompy wtryskowej. Próbuję odpowietrzyć pompę wtryskową wyciągając z króćca powrotu paliwa ropę, niestety ciągle wychodzi mi tamtędy dużo powietrza a wyciągnąłem kilka litrów już. Koledzy, co może być przyczyną? Dodam tylko, że droga od zbiornika do zasilania pompy, łącznie z filtrem, jest szczelna. Między regulatorem a pompą...
Więc może zasysa gdzieś powietrze po drodze między pompką zasilającą a pompą wtryskową lub może coś nie tak z pompą wtryskową /za wcześnie odcina zawór dawkujący/ lub może sitko w pompie wtryskowej przytkane co jest najczęstszym problemem w tych pompach odkręć rurkę i króciec z zaworkiem i zobacz jak wygląda to sitko.
Zakładam, że silnik jest z pompą Boscha... Na początek proponuję , abyście spróbowali odpalić go na samostart (nie za mocno, bo to gwałt na silniku) - jeżeli odpali, to będzie to świadczyło ( w jakimś stopniu) że rozrząd jest raczej w porządku i że ma kompresję. Uruchamia się zawsze z zalanym filtrem, myślę że zdrowo jest zapowietrzony. Pompa Bosch...
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Wyrzuć ten filtr z pompką, to przyczyna problemów w tych silnikach. Zamontuj filtr zewnętrzny z króćcami na weże, ja miałem od Vw Golfa II 1,6D
króciec pompy króciec pompy vacum ustawienie pompy wtryskowej
silvercrest odkurzacz system traffic konstrukcja sprężarki
rezystory precyzyjne sterownik pompy ciepła
Age of History II – znikający kursor myszy w grze, Windows 10/11, jak przywrócić wskaźnik Kod błędu C2205 w Chrysler, Dodge, Jeep - czujnik kąta skrętu