Między gaźnikiem a króćcem ssącym masz czarną grubą podkładkę.Powinien być tam w niej czarny gumowy oring. Wymień go na nowy. Tak samo masz oring w gaźniku na połączeniu gaźnik- czarna podkładka- króciec. Też może przepuszczać.
Heh :D jeśli jest zablokowany a raczej na pewno to pierwsza blokada to zawężony króciec ssący a druga do moduł CDI,chyba że go od kogoś kupiłeś i może być odblokowany. A jakie masz osiągi tym piżdzikiem?
Podejrzewam nieszczelność na wale, który wchodzi do pompy - jest tam najprawdopodobniej uszczelnienie ceramiczne, które sie wytarło. miałem Speroni i po polaniu wodą wprowadzenia wałka zasysało ją. Po wymianie objaw ustąpił. Przydław króciec ssący pod wodą i zobacz, czy będzie więcej powietrza niż przed zdławieniem. konrad.
Sprawdź czy aby na pewno pompka tłoczy z dolnej belki na górną. Jeżeli nie ma strzałki na korpusie pompy, to możesz poznać po króćcach. Ssący jest doprowadzony na środek pompy, a tłoczy wychodzi od razu. http://obrazki.elektroda.pl/3732883000_1... Tutaj ssanie jest na dole, tłoczenie na górze. U Ciebie powinno to wyglądać podobnie.
Każdorazowo przy zacięciu się trzeba kilka razy puknąć. Koledzy kilka stron wcześniej montowali gaźnik od Jawki. Trzeba wtedy tylko króciec ssący dorobić, bo po montażu bezpośrednio do cylindra nie trzyma niskich obrotów.
rozkręciłem wszystko i dokładnie umyłem...króciec ssący wymieniłem nadal nic...nie ssie paliwa
Jutro będę sprawdzał to wszystko co piszecie. Tak jak pisałem wcześniej, gaźnik wyczyszczony, membrana zmieniona, sprężynki zmienione, oringi te co wchodzą na króciec ssący tez założone, filtr zmieniony. Sprawdzę ten klin i jeszcze raz wykręcę króciec ssący by go dokładnie obejrzeć. Kosiarka ma 6 lat za sobą sporo godzin pracy na dużym areale. Tak że...
Uszkodzony okazał się oring pod króćcem ssącym tego lewego gaźnika. Co prawda uszkodzenia nie było widać, ale po wymianie na nowy zaczął pracować. Doszedłem do tego w ten sposób, że odpaliłem motocykl bez filtra powietrza i przytkałem ręką wlot powietrza do lewego gaźnika - zaczął pracować. Po zdemontowaniu króćców ssących podawałem atomizerem mgiełkę...
Może uda Ci się coś znaleźć tutaj : http://www.motoruf.de/mo/ersatzteilliste...
Witam. Gaźnik w simsonach to podstawa sprawnego działania silnika. Powiem krótko zamieść zdjęcia tego cacka, będziemy bardziej mogli Ci pomóc. Jeszcze możesz zmienić uszczelkę łączącą gaźnik z króćcem ssącym. Pozdrawiam
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
Chodzi tobie o króciec ssący i w obrębie niego
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
jak wygląda świeca(kolor)? mi to wygląda na zbyt ubogą mieszankę dlatego nie odpala bez podania paliwa, wysokie obroty trzyma i nie ma mocy. jakie były przygody z tym gażnikiem? wcześniej chodził na nim? jak wygląda króciec ssący?
Sprawcą był króciec ssący gaźnika . Miał dziurę . Jak na razie zakleiłem taśmą aby zobaczyć czy chodzi i wielkie zdziwienie odpala bardzo ładnie . Także muszę zamówić nowy króciec ssący. Dzięki za odpowiedzi
Jeśli jesteś pewnny szczelności króćców ssących to zwiększ poziom paliwa w gaźnikach
Ok a pod króćcem ssącym jest taka podkładka o grubości około 5 mm ona musi być? bo zerwał mi się gwint przy jednej śrubie i teraz nie mogę dokręcić a jak nie dam tej podkładki to mi złapie gwint niżej :/
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Więc zobacz, gdzie jest mniejsze podciśnienie i w to miejsce wepnij króciec "ssący".
Niestety, ale do silnika 2T potrzeba trochę czegoś więcej niż tylko chęci. Bez wiedzy na temat regulacji gaźnika jak i wcześniejszej weryfikacji całego silnika będzie kręcił tylko kręcił śrubkami i wymieniał części. Czy mi się wydaję czy w poście #9 na drugim zdjęciu widać źle założona uszczelkę pod cylinder ? "Deregulacja" jak to fajnie nazwałeś może...
Króciec ssący nie jest pęknięty, nie zaciąga lewego powietrza? Z tym gaźnikiem Mikuni jest zwykle problem z prawidłowym wyregulowaniem poziomu paliwa, bo serwisówka podaje niejednoznacznie, nawet producent gaźnika nie wie dokładnie, a robi się to na dwa różne sposoby. Przy zbyt niskim poziomie paliwa będzie problem w tym, że silnik trzeba bardzo długo...
Wykombinował ktoś coś? Próbowałem już chyba wszystkiego.. Na nowo czyściłem gaźnik, ustawiałem rozrząd i zawory, i dalej nic... Dodano po 50 Zauważyłem, że gdy zaleje mu benzyny przez króciec ssący to tak jakby chciał odpalić, lecz nie ma siły żeby kręcić rozrusznikiem. Gdy nie zalewam mu benzyny to kręci normalnie.
A może króciec ssący olej z miski zapchany? Już coś takiego widziałem, jak sąsiad kupił auto pod "drifto-wóz" i ze zwykłej "autofilii" postanowił wypucować mu miskę olejową od środka. Jakie było nasze zdziwienie, gdy odkryliśmy zapakowany reklamówkami króciec ssący olej! Morał z tej historii taki, że ktoś mógł też celowo coś zrobić.
Króciec ssący to miejsce na którym zabudowany jest filtr powietrza... w zależności od modelu może być otwarty lub zamknięty. Nazywany bywa zaworem ssącym, układem ssania lub ssaniem. Bez sensu porada...to nie jest takie proste wlać olej przez ssanie. Nawet nie wiem jak to opisać...
na kolektorze ssącym na IV jest króciec serwa hamulców, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza
Przejżyj króciec ssący pod kątem fałszywego powietrza.Zapłon ustaw.
Na zdjęciu nr 2 widać nieco zmodernizowaną butlę, czy na R407C ?, no i ona leży, a jak byś chciał napełniać akurat, to lepiej żeby stała i to zaworem do dołu, bo R407C niejednorodny, i ciecz daje lepszy skład ! No gdybym się już czepiał to TZR dałbym w najgorszym wypadku poziomo, ale już nie grzybkiem w dół. Niezbyt dobrze widzę gdzie jest banieczka...
Do króćca ssącego włożyłem kubeł z wodą. O co chodzi , czyżby króciec ssący miał średnicę beczki?, że wchodzi do niego wiadro? i jak odłączam rurę od głebinowki To jaką pompę masz wreszcie - MH 2200, czy głębinową ? oczekujesz porady a piszesz bez sensu. . Woda ze studni idzie dosyc brudna. I znów- pompuje ta pompa, czy nie?
Sprawdź czy faktycznie nie łapie lewego powietrza, weź do ręki dezodorant (obojętnie jaki) odpal maszynę, i zacznij psikać na gaźnik, króciec ssący, jeżeli obroty zwiększa się to już wiadomo o co chodzi.:D
Normalnie, zdemontować cały układ powietrza wtórnego, zaślepić króciec podciśnienia przy kolektorze ssącym aby lewego powietrza nie ciągnął oraz zaślepić króciec przy filtrze powietrza.
Motojuza co ty za herezje opowiadasz??Chyba nie miałeś do czynienia z japońskimi motocyklami.. Aropce, słuchaj: środkowy króciec zespołu gaźnikow (są tam 4 gaźniki) zaznaczony zieloną strzałką to dopływ paliwa do gaźników-tu podłącz wężyk od kranika, ten dolotowy powinien być większej srednicy. Kranik jest typu podciśnieniowego, tzn paliwo w pozycji...
Sprawdź dokładnie króciec ssący i połączenie miedzy gaźnikiem. I sam gaźnik może być membrana pęknięta. Ssanie masz z elektrozaworem? czy mechaniczne? Też może być iż elektrozawór się zacina. Najważniejsza rzecz dobrze sprawdź cały gaźnik i jego połączenie. W tym przypadku albo coś z gaźnikiem albo uszczelniacze na wale.
Więc nie ma nic takiego. Jest tylko ta osłonka po lewej. Będę testował jutro te rolki 17x12, są dostępne 6,5 grama - zobaczę co się zmieni. Czy nie było może króćców ssących o zmniejszonym przekroju?
Moja Husqvarna miała podobne objawy z odpalaniem gdy uszczelniacze na wale były nieszczelne, ale to po kilku latach ciężkiej pracy. Może masz nieszczelność w kanale impulsowym/podciśnieniowym który porusza membrany i nie pompuje lub pompuje słabo paliwo. Wymień uszczelki pomiędzy gaźnikiem i króćcem ssącym, cylindrem na nowe i właściwe, solidnie poskręcaj...
1. Wlej świeżego paliwa. 2. Sprawdź szczelność skrzynki korbowej - uszczelniacze wału oraz króciec ssący jeśli są nieszczelności silnik dwusuwowy nie zaciągnie mieszanki do skrzyni korbowej ponieważ jest brak zasysania. 3. Zapchany gaźnik osadami zalegającej mieszanki z olejem wyczyścić na myjce. Jeśli pilarka działała przed postojem to wykluczam brak...
Jeżeli masz jakiś filtr na króćcu ssącym to sprawdź czy nie jest zapchany. Czy masz możliwość sprawdzenia poziomu zwierciadła wody przy pracy pompy (studnia głębinowa czy z kręgów)?
Oki. A więc pompa to SK 6.06 o wydajności 120l/min z tego tematu(mój temat) ---> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... <---- + silnik najprawdopodobniej 3-fazowy o mocy 3kW 1450obr/min (z takim pompa pracowała) + podstawka do pompy jeśli znajdę. Cała pompa będzie zamontowana w piwnicy o głębokości 1.50m (od poziomu gruntu do posadzki)...
filtry półkuliste zamontowane na lejkowatych króćcach ssących Dalej w obudowach prostokątnych filtrów są falowody aerodynamiczne. Po drugie filtry stożkowe są bardzo drogie, a ten szit z allegro nie można nazwać filtrem.
I nie wierze by nie było regulacji gaźnika Jaki tam masz gaźnik? Taki plastikowy, przykręcany na 4 czy pięć śrub na wierzchu zbiornika paliwa? Jeżeli taki to nie ma żadnej regulacji, jedyne co to można wymienić membrany gaźnika jeżeli coś chodzi nie tak. Sprawdź też króciec ssący przykręcony do silnika, lubią w tych silnikach często pękać, pęknięcia...
Kolego a czy sprawdziłeś oringi które uszczelniają króciec ssący /te które znajdują się w korpusie pomiędzy filtrem a pompą / jeśli tak to pozostaje sprawdzić ciśnienie na wyjściu hydrauliki zewnętrznej ,jeśli jest mniej niż 100 barów to może być uszkodzony zawór przelewowy w rozdzielaczu /pęknięta sprężyna,lub zdeformowane gniazdo albo uszkodzona kulka...
Więc pytasz jednak od śrubki synchronizacji-to wiedz że nie ma czegoś takiego jak fabryczna ilość obrotów w tych śrubkach. Po prostu reguluje się na jak najbardziej wyrównane podciśnienie i tyle. Ale czuję że nie w tym jest problem w twoim motocyklu, wymieniłeś choć jeden o-ring w tych gaźnikach? Sprawdziłeś szczelność króćców ssących? Regulowałeś luzy...
Cylinder nominalny? Jak wygląda świeca? Jaki rozmiar dyszy w nowym gaźniku? Proponowałbym przełożyć z oryginalnego. Poza tym stan uszczelki między gaźnikiem a króćcem ssącym, dobry?
I tak też sprawdzałem, samostartem spryskałem prądnicę i dodatkowo króciec ssący ale nie zauważyłem zmiany obrotów... Właśnie tu jest pies pogrzebany, że sprawdzałem już praktycznie wszystko. Nie rozbierałem jeszcze tylko silnika i chyba niedługo trzeba będzie to nadrobić...
Odświeżam temat zastąpiłem oryginalny gaźnik Ikov na Niemiecki od Simsona. Teraz nie trzeba już wciskać pompki gaźnika tylko normalnie cieszyć się z jazdy. Dodam tylko tyle ,że trzeba samemu dorobić lub przerobić oryginalny króciec ssący.
Na pewno czyszczenie gaźników,podczas czyszczenia przegląd ich, następnie dokładna kontrola króćców ssących-bardzo często w leciwych motocyklach to one są źródłem problemów. Po złożeniu gaźników regulacja i na końcu synchronizacja
Oczywiście, że się da musisz zakupić gaźnik, króciec ssący (z wersji gaźnikowej), głowicę, no na pewno ssanie + linka lub chociaż jakiś włącznik, linkę gazu. Ogólnie jest na prawdę trochę zabawy, szczególnie by to dobrze zestroić, jeżeli masz jako taką wiedzę to sobie poradzisz bez większych problemów.. Jeżeli się na to zdecydujesz to przekażę Ci jeszcze...
Możesz jeszcze wziąć pod uwagę możliwość zapowietrzania się pompy. Taka sytuacja pojawia się u mnie w myjce ciśnieniowej przy rozpoczęciu pracy (powietrze w wężu dopływowym). W myjce HDS miałem przypadek złego zmontowania filtra na ssaniu przez co ciągle zasysało powietrze i myjka dawała słabe ciśnienie. Nie znam budowy tego opryskiwacza. U sebie w...
Cylinder made in China był ,ale już go nie ma jest oryginalny po lekkim przebiegu i oryginalny tłok z pierścieniami . Chiński cylinder miał krzywa podstawę pod króciec ssący i silnik łapał lewe powietrze przez to nie chciał jechać. Teraz wszystko jest już ok temat do zamknięcia.
Te wysokie obroty, to standardowa nieszczelność, pomiędzy króćcem ssącym cylindra a gaźnika. I to tyle co możemy tutaj pomóc -lakiernictwem i blacharką się nie zajmujemy. Więc proszę się ograniczyć do spraw mechaniczno/elektrycznych.
Chodzi o te membrany za gaźnikiem co są pod gaźnikiem co przykręca się króciec ssący do tego Dodano po 6 wiem że coś jest nie tak bo zalewa mi filtr powietrza paliwem i wpada też bezpośrednio do silnika tam do tego wału korbowego dokoła tak jakby wpadał przez membranę ale jest sporo tego paliwa nawet tam w środku myślę że coś jest dalej nie tak zamówiłem...
Witam. Czy są na forum osoby serwisujące agregaty GRACO ? , mój gx21 nie moze nabić ciśnienia , pompa jest dobra , problem jaki zauważyłem to w króćcu ssącym jest taki metalowy pierscień a pod nim uszczelka wyciągnąłem ten pierścień i pod nim uszczelka jest uklepana , a powierzchnia do której przylega również wyklepana . Zastanawiam się tylko czy to...
stachooo spróbuj jeszcze zrobić tak poluzuj prawie maksymalnie śrubki od ssania i unieś za korpus żeby iglica dyszy się podniosła sprawdź czy zapali. Gaźnik czy chiński czy nie, nie powinno to mieć wpływu bez pośrodnio na odpalanie, zmieniałeś sam gaźnik czy z króćcem ssącym?jaką średnice przelotu gaźnika masz? cyl. oryginalny czy zamiennik?
Oczywiście że da się. Kwestia montażu, adaptacji pomiędzy króćcem ssącym a filtrem powietrza, dorobienia cięgna Bowdena... Tylko potem trzeba gaźnik przestroić. Dellorto produkowało gaźniki z przepustnicą tłokową o korpusach dostosowanych do adaptacji w silnikach 2T i 4T. Były stosowane np. w motocyklach Enduro/Cross w latach '90, choć użytkownicy na...
Witam, Napisał byś chociaż jaki to typ Zetora... Wiele sie w życiu uczymy ale proroctwa to chyba nie. Generalnie są dwa powody,, trzeszczenia,,: -zawór nadcisnienia-wykrecił sie,pękła sprężyna. Szalejący przez niego olej tak chałasuje. -powietrze w rurkach,potrafi nawet ,,trzeszczec ,,metalicznie,, i to tak że nigdy byś się nie spodziewał.Powód-za mało...
Witam, no więc tak, zmieniłem pierścienie, kompresja wróciła, jest już prawidłowa. Złożyłem pilarkę, odpaliłem, chodzi, ale jest problem dosyć dziwny, gdy nacisnę górną rękojeść silnik zwiększa sam obroty, mało tego, gdy przechylę piłę w prawą stronę to też zwiększa obroty, ale jak już dam pilarkę do góry nogami, to już całkowicie silnik szaleje, obroty...
W każdym układzie dozownikowym jest zaworek jednokierunkowy (kulka ze sprężynką w środku) który zapobiega grawitacyjnemu spływaniu oleju z dozownika do silnika. Pytanie teraz w którym miejscu znajduje się ten zaworek u Ciebie? Typowe miejsca dostarczania oleju to gaźnik, króciec ssący, komora korbowa lub do łożysk głównych wału korbowego. Zawór zwotny...
Cieknie pewnie z tych wyrwanych króćców, one powinny być szczelnie zamocowane w gaźniku. Jakaś nieszczelność w układzie ssącym, stąd te wysokie obroty.
Witam, Stoi mi w garażu stary skuter (Motobi wilga II) prawie na chodzie (króciec ssący nieszczelny) . Myślałem nad zrobieniem z niego małego gokarta i tu pojawia się pytanie : Czy można i w jaki sposób stworzyć napęd na tylną oś ? Na pasku czy dało by radę przerobić na łańcuch ? Czekam na pomysły. Dopiero zaczynam przygodę z tymi chińskimi silnikami,...
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
Zagadnienie jest bardziej skomplikowane. Połączenie równoległe odpada- brak miejsca, pompy mają różną wysokość podnoszenia. Połączenie szeregowe- trzeba , nie uzyska się oczekiwanej wydajności . Sprawa techniczna- jak wykonać połączenie pomp głębinowych- nie mają króćców ssących. Można umieścić je na różnych wysokościach, ale gdzie jest lustro wody...
Ale chodzisz na boki. :cry: Ja tracę cierpliwość. Może inni mają jej więcej. Napiszę tylko, że kranik jest tylko otwierany podciśnieniem i nic nie jest wtryskiwane! Po prostu jest to zawór sterowany podciśnieniem i nic więcej! Spróbuj ostrożnie zassać (lepiej strzykawką niż ustami) wężyk idący do, jak piszesz "kolektora" (to nie jest kolektor bo nić...
Wepnij go w króciec w kolektorze ssącym
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Wysokość od króćca ssącego do lustra wody?
Ja jestem za tym ze nie ma kompresji. mialem kiedys malaguti f-10 z tym samym problemem (kopanie kopniakiem 10 minut na zimno) i okazalo sie ze zamiast 9,2 atmosfery (czy w czym tam mierzy sie kompresje) mial chyba z 5. Radze koledze sprawdzic kompresje. podejrzewam ze powinna wynosic okolo 9,5 atm. oczywiscie jesli masz 8 to tez nie powinno byc zadnych...
Zakładanie takiego gaźnika nie ma sensu. Po pierwsze on niespecjalnie tutaj pasuje. Musisz mieć w króćcu ssącym połączenie z komorą korbową aby pracowała membranowa pompka paliwa, chyba że zadziała grawitacja ale z oporami przepływu. Gaźnik ma zbyt mały przelot aby uzyskać podobną moc silnika. Po drugie regulacja składu mieszanki tego gaźnika jest praktycznie...
Na zespole wtryskowym fi 8 mm przewód z filtra z węglem aktywnym,fi 4mm idzie na pierwszy króciec obudowy rury ssącej drugi króciec z tej obudowy do obudowy filtra powietrza.
Chodzi o 4 cylinder licząc od strony zapłonu. W miejscu łączenia króćca ssącego z głowicą zaobserwowałem przedmuch i pokazuje się mieszanka. Motocykl kopci z prawego wydechu i gdy odłączę fajkę zapłonową z 4 cylindra, nic się nie dzieje, a świeca jest osmolona. W ogóle to silnik opiera swoją moc na pierwszym i na trzecim cylindrze, dwa pozostałe to...
Oryginalne wężyki paliwowe w chińczykach mają kolor czarny — ssący, oraz biały/żółty — przelewowy. Wygląda jakby były zamienione. Kolor wężyków nie ma szczególnego znaczenia, zwłaszcza jeżeli były wymieniane osobno a nie w całym zestawie (chińczyki stosują różne średnice otworów w zbiorniku i zdarza się że przepusty nie pasują). Jak ktoś chce mieć spokój...
"Kolanko" Króciec ssący wykonałem z kawałka płaskownika w którym wywierciłem 3 otwory - 2 na szpilki M5 i duży otwór na wlot który potem powiększyłem przez kucie ścinanie na zimno twardym przecinakiem zrobionym z zaworu wydechowego . ( dalej pilnik i szlifierka) Rurka pasowała od widełek z BMX była łagodnie zgięta pod kontem 90 stopni. Rurkę przyspawałem...
167W to o wiele za dużo i się spr-ka zamorduje, możesz wsadzić góra 130W bo większa będzie bardzo dławiona i się uszkodzi a ilość czynnika? Też tak uważam, ale lepiej zamiast mocą posługiwać się wydajnością objętościową lub pojemnością skokową. Mogę zrobić niższe ciśnienie na odparowaniu, tym samym spada rzeczywista moc chłodnicza. Dławienie jest stałe...
specjalnie zaznaczyłem, że NIE WIEM która to strona tłoczna a która ssąca patrząc na dodane przeze mnie zdjecie Masz odpowiedź na pytanie w poście #2. Tutaj tłoczna jak i ssąca jest po tej samej stronie, a po przeciwległej tylko króciec do ewentualnego napełniania układu. Lodówkę możesz przechylić na jej prawa stronę (patrząc od frontu).
Dla pewności sprawdził bym króciec/kolektor ssący, w tych silnikach bardzo lubiły pękać i łapały lewe powietrze. Coś podobne do tego. https://obrazki.elektroda.pl/6337595300_... Dla pewności wymienił bym też membranę w gaźniku (jej zużycie, rozciągnięcie dawało podobne objawy) i wyczyścił sitko w zbiorniku paliwa.
Witam. Zakupiłem niedawno sprężarkę WAN model S1P36 z 1974 roku wraz ze zbiornikiem 400 litrów. Była niekompletna. Wyczyściłem i uruchomiłem, aczkolwiek napotkałem problem. Sprężarka bardzo wolno nabija ciśnienie w zbiorniku. Aby sprężyć do około 2 barów potrzebuje 10 minut... Patrzyłem na cylindry, mają drobne wżery , aczkolwiek nie wydaje mi się ,...
Do pierwszej świecy (fajki) dostaniesz się żeby sprawdzić iskrę. Wsadź duży, płaski śrubokręt pod kolektor ssący koło bagnetu nad króćcem węża do chłodnicy, podważysz ją do góry i zdejmiesz. Następnie wsadź do fajki cokolwiek metalowego, choćby gwoźdź i zobacz czy skacze iskra do masy. Masz vaga, w blokach pomiarowych oprócz prędkości obrotowej wału...
No ii dobra, teraz tylko odpalić i cieszyć się pracą. Jednak jedna rzecz budzi moje zdziwienie - pomiędzy króćcem ssącym a gaźnikiem, a właściwie w miejscu ich połączenia coś było przerabiane - króciec jest z wierzchu jakby stoczony, natomiast pomiędzy gaźnikiem a nim jest coś jakby uszczelnienie - wytoczony kawałek blaszki. Niby to szczelne, ale nie...
Glebogryzarka od tygodnia pracuje sobie na działce. Musiałem linkę przepustnicy przekręcić maksymalnie w prawo wtedy wrócił bieg jałowy. Nie wchodzi jeszcze na max obroty, prawdopodobnie sprężynę regulatora trzeba lekko podkręcić, pewnie się rozciągnęła. Silnik dość mocny, radzi sobie na polu. Oczywiście paski musiałem powymieniać bo stare były już...
Pilarka wchodzi na b. wysokie obroty. Widzę, że ma zużytą uszczelkę za króćcem ssącym cylindra. Przy okazji chcę wymienić (profilaktycznie) membrany. Szukam gaźników Walbao, ale znachodzę tylko Walbro. Rozumiem, że jest to jakiś "zamiennik" ... taki Panasoniks w odróżnieniu Panasoników. Może ktoś podpowiedzieć, co to za gaźnik został zamontowany w tej...
Witam. Sprawdź czy wężyk łączący króciec na kolektorze ssącym z parownikiem nie jest uszkodzony. Gdy jest nieszczelny, to parownik nie pusci gazu.
Witam. Chcialem w tym silniczku wymienić kompletną odmę, czy będzie dostęp z kanału do króćca odmy czy muszę demontować cały kolektor ssący? Króciec odmy jest dziurawy, silnik nie ma mocy i wchodzi w tryb awaryjny. Dzięki za wszelkie sugestie.
Witam wszystkich na tym Forum. Mam wielki problem który opisze dość precyzyjnie. Skuter Motobi Zbik 50/60 Skuter zaczął z dnia na dzień coraz ciężej palić aż wkońcu przestał. Myślałem ze to kompresja po lekko szła kopka, wymieniłem nowy zestaw cylinder+tłok+pierścienie. Złożyłem chce odpalić lipa nie da sie. Wyczyściłem gaźnik bo był brudny, i zmieniłem...
No właśnie teraz jeszcze przeczytałem i dało mi do myślenia: " niedawno go kupiłem i już się coś popsuło" - ewidentnie zrobiony / podratowany na sprzedaż. Może być cylinder i tłok najtańszy (czyt. renomowanej chińskiej produkcji) i są efekty. Sprawdź jak wykręcisz świecę czy nie ma rys na cylindrze, luzu na tłoku lub jak Kolega Staszek49 powyżej napisał....
Cześć! Od kilku/kilkunastu tygodni walczę z układem zapłonowym w Hondzie MTX 80. Dodam, że motocykl przeszedł kilka modyfikacji (malossi 115, pwk 28, króciec ssący 28 mm). Temat na forum znany, oryginalny moduł w cenach z kosmosu, a założenie nieoryginalnego modułu skutkuje absurdalnym wyprzedzeniem zapłonu. W związku z tym wpadłem na pomysł przeróbki...
Hmmm w szczelności układu podciśnienia doszukiwałem się awarii... Podpięcie pod kolektor jest prawidłowe, więc pozostało sprawdzić czy króciec w kolektorze ssącym/wężyk jest drożny. DV pracowało prawidłowo i upuszczało powietrze w dolot?
Witam ponownie. Zastanawiam się nad przyczyną tego wycieku. Z króćca wylotowego z pokrywy wydobywają się opary i to normalne. Jednakże proszę o pomoc w jednej kwestii. Króciec na rurze ssącej - wlotowej do turbiny na biegu jałowym również dmucha, powstaje w nim podciśnienie dopiero jak dodam gazu i wkręcę turbinę na obroty. Czy to normalne,że na biegu...
Witam.Posiadam kosiarkę MTD silnik-briggs&stratton quantum 50.Jak jest zimna to odpala z pierwszego,natomiast po rozgrzaniu już ciężko odpalić-trzeba kilka razy aż zaskoczy. Co może być przyczyną? -gaźnik przedmuchany -króciec,kolektor ssący sprawdzony,założony oring na łączeniu z gaźnikiem -świeca nowa -szczelina między kołem a cewką 0,2
Pompa wymusza przepływ płynu w układzie ale nie powoduje powstania różnicy ciśnienia.Różnica ciśnienia powstaje chyba z różnicy temperatury i z rozszerzalności cieczy pod wpływem temperatury.Poprawcie mnie jak się myle.:D Tak myli się kolega i to totalnie. Obroty wirnika w pompie wywołują różnicę (wzrost) ciśnienia miedzy wlotem i wylotem z pompy (inaczej...
http://www.kemot.pl/data/motorowery/P101... tu masz opis cylindra. Jest to produkt polski sprawdzony przez innych urzytkownikólw jawek i ogarów . Jaką moc osiąga? Nie wiem ale w porównaniu do odblokowanej jawki jest sporo silniejszy a jawka ma 3,5KM.W opisach jest podana pojemność 60 cm3 ale po obliczeniu...
kolego Staszek49 wiem, że należy czyścić dysze w gaźniku i tak tez zrobiłem no i nic. Gaźnik pobiera do siebie paliwo lecz pozostaje ono w komorze pływakowej bo już dalej nie wychodzi. Jeżeli odkręci się króciec ssący i przyłoży tam palec to czuć zasysanie powietrza przez cylinder, ale na świecy nie ma śladu paliwa, więc nie mam pojęcia czemu tak się...
No ok, powiedzmy że tak jest. Wyobraź sobie teraz sytuacje..Czy w momencie gdy zatkam palcem króciec od strony ssącej pompy ma prawo pompa zaciągnąć ośką powietrze?? To dla mnie bardzo ważne, teraz to bardziej kwestia honoru niż samej naprawy. Największym bólem tej pompy jest to, że nie da się w niej wymienić tulejki od ośki cięgła gazu.
Wolę klasyki ze względu na prostotę i wygląd dlatego pytam bo wiem że były ograniczane na króćcu ssącym, rozrządzie i module
sprawdzałem właśnie bez fajki przykładając do głowicy to iskra uderza na jakieś 5-6 mm maksimum Nie jest to za dobry wynik, ale silnik powinien się na takiej iskrze odzywać. Jeśli jest możliwość to proszę sprawdzić zachowanie się zapłonu pod stroboskopem wyzwalanym sygnałem prądowym (przekładnik na przewód WN) przy próbie odpalania. Oczywiście należy...
Sitko w baku na króćcu ssącym do sprawdzenia. Dojście jest nieciekawe ale przy pomocy lusterka i szczypiec 90 stopni albo małych szczypców segera idzie je wydostać.
Wygląda na siłownik klapy w kolektorze ssącym.
Trochę ma ciężko to prawda- już 5,5kW byłoby w sam raz, ewentualnie ten co teraz ale 2900obr/min przy przełożeniu 1:2. Dużą rolę ma tutaj odpowiednie przygotowanie osprzętu- przy eksperymentach z HS-19 (to jest dokładnie 1/2 sprężarki HS-21/31) i słabiutkim silniku 0,8kW zaobserwowałem, że króciec wkręcany w głowicę od strony ssącej bardzo ją dławi-...
Niestety Delawan tak ma. Przy zasilaniu 0,5bar każda nieszczelność to destabilizacja pracy. Wymiana na porządne złączki zaciskane baryłkami , oraz rurki z metali kolorowych załatwia definitywnie problem. Przegrzania też nie mają wpływu na połączenia. Pobieżne badania mojej sprężarki wykazują wydmuch powietrza z króćca ssącego przy zamkniętym wylocie...
Dziękuję bardzo panowie za aktywność i pomoc. Średnicówki nie posiadam, mogę zmierzyć pierścienie na tłoku szczelinomierzem jeśli będzie to jakiś miarodajny pomiar. Wiem, że zdjęcia to nadal tylko zdjęcia, dlatego wrzucam jak najlepsze ujęcia w makro. Jeździłem na filtru powietrza stożkowym, także brud mógł łapać. Jeździłem nim tylko po asfalcie. Cylinder...
Jeśli chodzi o przerobienie na przyśpiechy to oprócz stoczenia koła zamachowego i odchudzenia korbowodów można jeszcze tłoki odchudzić a następnie wyważyć wszystko razem nie zapomnij o uzyskaniu na poszczególnych częściach identycznej wagi z dokładnością do 1g oraz wypolerowaniu. Jeśli chodzi o przerobienie głowicy to nie obejdzie się bez tokarki i...
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
No i po co ten cytat mojej wypowiedzi? Aby udowodnić, że Ty namieszałeś i nawet nie wiesz jak poprawić? Wg mnie Twój post #5 15 Sie 2022 07:24 powinien wyglądać tak: ----------------------------------------... Jak zmierzyć?-Odpiac wtyczkę i zmierzyć miernikiem. Kody błędów ehr-a do wszystkich fordów i nh są...
króciec głowica króciec parownik króciec pomiarowy
wyciszyć pralka monta telewizji ustawienie trasy
sharan centralny zamek rolety zewnętrzne
Gdzie wlutować trymer do regulacji chodu zegara kwarcowego? Wytrzymałość profilu aluminiowego 6060 100x200x4 mm