Na stole probierczym nie zobaczę, bo nie mam stół probierczy to nic innego jak stanowisko do zamocowania pompy oraz jej napędu z różnymi prędkościami oraz menzurki do obserwowania wydajności poszczególnych sekcji. Na twoje potrzeby wystarczy odkręcić przewody przy wtryskiwaczach, założyć na nie wężyki PVC i umieścić w jednakowych pojemniczkach, a następnie...
Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
TYŁ 3 6 2 5 1 4 PRZÓD
Witam. Pytanie jak w temacie. Jeden z forumowiczów na innym portalu twierdzi że cylinder zużywa się najbardziej na środku z tego powodu że tłok ma tam największą prędkość. Jako dowód mówi że tak wynika z wielu pomiarów jakie dokonywał na wielu silnikach. Zawsze myślałem że cylinder zużywa się najbardziej w GMP, naprawiałem już parę silników i cylinder...
Jak działało, to podłączaj jak było. Kolejność , tak jak piszesz, 1,3,4,2 licząc od rozrządu. Jak tłok pierwszego cylindra będzie w GMP to palec powinien mniej więcej pokrywać się ze stykiem do przewodu zapłonowego do pierwszego cylindra w kopułce. Uważaj, bo są dwa takie ustawienia, bo tłok 4 cylindra też będzie w górze, tylko na pierwszym będzie koniec...
Co tu trudnego? Pierwszy cylinder w GMP, paluch na pierwszy cylinder i składasz.
Witam Pierwszy cylinder od strony chłodnicy. Ustawienie pompy rozdzielaczowej: na kole zamachowym są dwa znaki widoczne przez okienko w obudowie koła zamachowego [obok filtra paliwa] pierwszy wskazuje punkt ustawienia pompy drugi GZP pierwszego cylindra. W pompie wtryskowej pod boczną pokrywką znajduje się pierścień z oznaczeniem literami od A do H....
Pierwszy cylinder od rozrządu.
Co to znaczy prąd jest na wtryskach? Jest sterowanie masą czy nie? Jak i iskrą jest? Brak iskry i sterowania wtrysku , może być czujnik wału. Jest tam jesczce czujnik indetyfikacji pierwszego cylindra , założony no przewód WN pierwszego cylindra.
Witam . Jeżeli nie jesteś pewien ,to zdejmij kopułkę zostaw palec rozdzielacza w aparacie.Wykręć świecę z pierwszego cylindra,przyłóż delikatnie palec w miejsce świecy.Druga osoba niech zakręci rozrusznikiem,obserwuj palec na aparacie.W momencie dmuchnięcia kompresji ,zobacz w jakiej pozycji jest palec.Ta pozycja palca powinna wskazać pierwszy cylinder...
Uszkodzone uszczelnienie komory korbowej pierwszego cylindra, prawdopodobnie pod magnetem.
Pierwszy cylinder od strony rozrządu. http://obrazki.elektroda.net/37_12305048...
Pierwszy cylinder ma być w górnym martwym punkcie i wtedy ustawiasz na znaki na równo.
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni.
Jeden znak masz na kole pasowym wału (gmp pierwszego cylindra). Drugi znak jest na kole zębatym wałka wyrównoważającego. Ma trafiać na otwór w obudowie, w który wkładasz trzpień ustalający.
Ogólnie może być wzięty z każdego cylindra - to tylko informacja dla gazu jakie ma obroty, oraz potrzebna jest do zrobienia mapy. Czas, kolejność wtrysku bierze z w końcu z oryginalnych wtryskiwaczy. Spotkałem się, że zazwyczaj podłączają się do pierwszego cylindra, jednak nie jest to regułą.
Spróbuj tego. "Za pomocą cyfrowego miernika Volt-Ohm Meter sprawdza rezystancję wtryskiwacza. Następnie porównuje te wyniki ze specyfikacją. Jeśli nie jest to zgodne ze specyfikacją, należy wymienić wtryskiwacz. Sprawdzić napięcie na złączu wtryskiwacza. Powinno być co najmniej 10 voltów. Upewnij się, że złącze nie jest fizycznie uszkodzone. Należy...
na obudowie uszczelniacz i na pierścieniu są punkty. jak sie nie mylę to gdzieś na godzinie 5. silnik w gmp pierwszego cylindra, punkty na uszczelniaczu i pierścieniu zgrać i wcisnąć.
Pierwszy cylinder na TDC ,blokada koła zamachowego, piny do włożenia w wałki tak żeby się opierały na płaszczyźnie głowicy i tak jak napisałeś inaczej się nie da. No chyba że się sugerujesz pozycją klina w stosunku do znaku...
Przewody mam wpięte i auto zapala ale chyba są inaczej Patrząc na kopułkę od przodu, nad zaczepem jest podłączony pierwszy cylinder, potem zgodnie z ruchem wskazówek zegara 2,4 i 3 , czy będzie się coś działo jak będą źle podłączone? czyli kolejność jest dobra, palec obraca sie tu przeciwnie do wskazówek zegara, kolejność zapłonu jest 1342 tylko że...
Jak ciśnienie dobrze zmierzone to pierwszy cylinder nie trzyma ciśnienia, i stąd nierówna praca i jak zeimp napisał w swej mądrości :D to może być sterowanie i nieszczelność samych zaworów ,a na marginesie ta naprawa i diagnoza to popelina, ta wiedze to podał Ci rzeżnik?
Witam, Czy przypadkiem nie został przestawiony czujnik Halla w aparacie zapłonowym (najszersza przerwa odpowiada zapłonowi pierwszego cylindra). Palec rozdzielacza ok? Nie ma przebicia na ekran kopułki?
Ustawić na podstawie znaków na kołach pasowych, oraz znaków na pasku. Gdy znaki na kołach zębatych pokrywają się ze znakami na obudowie- wtedy tłok pierwszego cylindra znajduje się w GMP
Tak,będzie chodził po zdjęciu tej wtyczki,bo tam jest tylko czujnik rozpoznania pierwszego cylindra. Służy on do tego abyś miał wtrysk paliwa sekwencyjny (stąd to SFI na deklu)
A to niby na czym? Zetor 3011 i 4011 to ciągniki na bazie których powstał ursus 4011. Zasady ustawiania kata wtrysku takie same. Tyle że trzeba patrzyć na nr. silnika jedne miały 18 stopni a drugie 20-21. Zawsze ustawia sie do pierwszego cylindra. Do niego nabity jest znak na kole zamachowym.
142 - czujnik ruchu igły tzn. wtrysk sterujący pierwszego cylindra. Uszkodzenie powoduje obniżenie maksymalnej prędkości obrotowej silnika a co za tym idzie spadek mocy silnika.
1) kolo dające sygnał na czujnik wału ma 60 nacięć, a w jednym punkcie ich nie ma. Czy na tym punkcie czujnik czyta gmp pierwszego cylindra? Oczywiście że nie. Nie wnikając nawet co to za silnik tak na logikę to będzie co najmniej z 70° przed GMP.
Dwa silniki dwucylindrowe połączone jednym wałem i przesunięte względem siebie o 180'. Silnik pierwszy - cylindry 1 i 4, silnik drugi cylindry 2 i 3. W obu suwy przesunięte względem siebie o 360'.
No wiem ale jeśli pierwszy cylinder regulujący to musi być w suwie pracy a trzeci muwi być w żółwie ssprężania i też oba zawory zamknięte to wtedy regulujemy cylinder pierwszy
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
Pierścienie zapiekają się bo olej jest nieodpowiedni lub uszkodzone są natryski olejowe, chłodzące denka tłoków. Chciasz kiedyś miałem okazje rozbierać silnik w którym pierścienie notorycznie się zapiekały. Klijent rozbierał go regularnie co miesiąc. Aż po szóstym razie się poddał. Okazało się że zakładał pierścienie od innego silnika, przerobiwszy...
trochę rozwaliło mnie to pytanie ale skoro już zapytałeś to 1 cyl jest od strony paska/pasków ostatni jak z tego wynika od strony skrzyni biegów
Witam kolejność zapłonu powinna być jak dobrze pamiętam 1-2-4-5-3 a teraz ustawienie: Wykręć świece zapłonową i ustaw tłok na pierwszym cylindrze w górnym zwrotnym położeniu (suw sprężania i pracy) zdejmij kopułkę zapłonową i zobacz na który przewód wskazuje palec rozdzielacza jest to pierwszy cylinder następne zgodnie z obrotem palca 2-4... W ten sposób...
Sprawdź dźwigienki zaworowe i ich mocowanie.
Palec na pierwszy cylinder liczony od chłodnicy. lub 4 zależy jak trafisz. Najlepiej sprawdzić wykręcająć świece i palcem kiedy idzie ciśnienie zobacz. Potrzebny pomocnik do kręcenia rozrusznikiem. W sumie nie ma problemu jak będzie strzelał to przełóz przewody w kopułce po prostu. I jak kolega napisał kolejnośc po plr-u.
Stojąc przed silnikiem
witam.najprosciej utawic gwiazde w aparacie to poprostu ustawic rozrząd na znaki,(na pierwszy cylinder)ustawic palec rozdcielacza na jedynke(cyl.1) i wsunąc gwiazde na oś aparatu tak aby rogami pokrywała sie z punktami na płytce w aparacie.
Dzieki wielkie,spróbuje tak:) jak odpali dam znac.
Po coś to gniazdo zrobili, Tak, dla użycia specjalizowanego testera, którego nie masz i który na pewno nie pokazałby gdzie iskra się podziała. Na takich złączach dostępne było zasilanie, sygnał ZZ pierwszego cylindra, sygnał obrotów i to chyba tyle. To czasy przed OBD. Skoro nie ma iskry to czujnik Halla-> moduł wzmocnienia-> cewka.
Od góry uszkadza się silnik jak nie ma chłodzenia. Czy jest iskra na tym cylindrze?
Pytasz o zabierak, a nie krzywkę, wystarczyło spojrzeć jak zdejmowaleś. Ale jak już jest po ptakach to ustaw wał korbowy i rozrządu na znaki, zdejmij kopułkę, ustaw palec na pierwszy cylinder, zobacz jakiej pozycji zabieraka to odpowiada i nasadź go tak żeby wszystko pasowało. Najprawdopodobniej będzie to poziome położenie równoległe do płaszczyzny...
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
Witam kolegów i koleżanki. Mam pytanie co do motocykla jak w temacie. Silnik w układzie V. Po odpaleniu i dodaniu gazu slychac "klekotanie". Najbardziej słyszalne jest to jak motocykl schodzi z obrotów i w okolicy cylindra od chłodnicy, potem przez 2-3 sekundy cisza i znowu zaczyna bić. Dźwięk metaliczny trochę stłumiony podobny do tego jakby ktos w...
Witam, No jak to jak. Ustawić w pierwszym cylindrze GMP dla suwu pracy i zamontować tak aparat zapłonowy tak, aby po ustawieniu obudowy aparatu po środku zakresu regulacji palec rozdzielacza wskazywał w miarę możliwości jak najdokładniej pierwszy cylinder (styk w kopułce rozdzielacza) i to wszystko. Później zapłon na lampę wg. znaków (nie wiem dokładnie...
Jezeli nie ma zapłonu na jednym z cylindrów to szarpanie jest normalne ( i spadek mocy o 25 %). Taki cylinder zachowuje kompresje ( czytaj opór) a nie oddaje energii na wal korbowy... Zacznij od założenia nowych przewód WN, sprawdzenia lub wymiany świec, a jezeli to nie pomoże to szukanie dalszych przyczyn. Napisz jeszcze model silnika to może będzie...
ustaw pierwszy tłok na samą górę, a krzywki walka rozrządu pierwszego cylindra mają być wychylone do góry. Czwartego zaś na dół. Generalnie w takim położeniu powinny zgadzać się znaki rozrządu. Tak bezkolizyjnie zamontujesz głowicę. Pamiętaj oczywiście o wyczyszczeniu wszystkiego dokładnie i pozbyciu się wody i nieczystości z gwintów w bloku silnika.
Witam, Jesli mowa o silnikach DW10TD, to wal rozrzadu jest ten sam we wszystkich. Kolo pasowe jest rozne, w zaleznosci od daty produkcji. Nie mozna jednak zmienic kola pasowego bez zmiany kalkulatora wtrysku (inna procedura identyfikacji pierwszego cylindra). Pozdrawiam, Georges
mam pytanie jak jest z wtryskami piazo. Miałem 2 przypadki gdzie korekcja dawek była maxymalnie do 0,7mg czyli badzo przyzwoicie a na przelewach co mnie zdziwiło za kazdym razem inaczej, czyli np raz pierwszy cylinder miał najwiecej przelewu raz 3ci. dodam, że silniki te pracowały bez problemu, bez problemu tez odpalały. Czy w piazo test przelewowy...
jezeli jest on od LPG to powinien byc od instalacji do cewki (do jej plusa)a jezeli jest do kopoulki to dziwne.wez go przeciagnij od instalcji LPG z ktorej wychodzi do cewki do jej + a jak nie bedzie palil z gazu to okrec go zwój przy zwoju tak jak na cewce na przewodzie WN pierwszego cylindra i zaklej porzadnie izolacja
Sprawdzę i podam. Uszczelniacz był przekładany, ze starego więc został stary A ustawiony zgodnie ze sztuką? Tutaj szukał bym usterki. Skrzynia do zdjęcia i weryfikacja ustawienia pierścienia magnetycznego. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/5736142700_... Dodam jeszcze, że podczas montażu silnik musi być ustawiony w GMP pierwszego...
Co mogło spowodować, że teraz najbardziej wypada zaplon na 4 cylindrze? Jeszcze kilka dni temu był to pierwszy cylinder.
Nie dziwię się, że jak ustawiasz na 0 to nie chce zapalić. Wg numeru nadwozia siedzi tam silnik D0826LFL03 czyli 220km Euro2. W takim układzie ustaw wał korbowy na 5° przed GMP a pompę wtryskową na 1mm i musi zagadać. Pierwszego wtrysku raczej nie masz co wyciągać. 0° to na pewno jest GMP dla pierwszego cylindra. Pokrywę oczywiście warto zdjąć by być...
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Udalo mi sie uporać z pokrywą. Lecz mam kolejny problem zdjąlem koła i zostały gołe wałki. Jak one mają iść? Bo na blokadach w dwóch położeniach mogą być. Teraz pytanie który jak ? Raczej nie mogą być w dwóch polozeniach. To nacięcie nie jest idealnie na środku. Tak czy inaczej jak masz wal zablokowany we właściwy sposób czyli blokada przez otwór w...
Pierwszy cylinder, stojąc z przodu samochodu.
przy minimalnym przesunięciu kątowym na tej średnicy, czas rozrządu już nieco się przesunie I co, nie wiesz jak temu zaradzić? Ręce opadają.... Robisz nowy rowek, ciasny. Potem wkręcasz czujnik zegarowy zamiast świecy - ustawiasz tłok w GMP. Nanosisz cechę na kółko. Oczywiście pod warunkiem że oryginalna cecha pokazywała GMP pierwszego cylindra.
Dwa obroty w których jeśli koło znajduję się na znaku pierwszy cylinder jest zawsze w GMP. Później zależy który to jest już suw. Załącznik kolegi Zeimp pokazuje jak mają być ustawione wałki żeby pierwszy cylinder był w pracy. Gdy znaki były by skierowane ku sobie pierwszy cylinder byłby tez w GMP ale pomiędzy suwem wydechy a ssania.
Wał ustawiasz na punkt- na kole zamachowym, wałek rozrządu blokadą z tyłu wałka, krzywki pierwszego cylindra do góry, pompa bolcem na godz "3". Zakładasz pasek tak, aby sruby regulacyjne pompy były po środku fasolek. To jest wstępne ustawienie. Ustawiasz potem pompę na zegar /z tyłu pompy/. Wstępne napięcie tłokorozdzielacza jak się nie mylę /a jak...
Witam, odkręć świecę zapłonową pierwszego cylindra od przodu, obracając wałem (nie rozrusznikiem) wyczujesz, wkładając np. śrubokręt w otwór po świecy, najwyższy punkt skoku cylindra i tak zostawiasz. Teraz ustawiasz aparat zapłonowy, a konkretnie palec na pierwszy cylinder, o ile dobrze pamiętam, ta zębatka jest sekretna, więc trzeba wziąć na to poprawkę....
Uszkodzeniu jednak uległ moduł z cewkami zapłonowymi. Temat zamykam.
Japońcy też od skrzyni.
Pierwszy cylinder 14,5bar, drugi 7,5bar, trzeci 14,5bar. Więc chyba wszystko jasne, zawory, albo pierścienie?
Zazwyczaj ustawia się je tak. Pierwszy cylinder w górnym martwym punkcie, a wałki muszą sobie swobodnie wisieć. Czyli przeciwwagi na dole.
Wiem ze problem raczej banlny ale powiem szczerze ze robienia BMW po prostu nie znosze a mam do przerobienia po poprzednim magiku instalacje LPG. Samochod zle pracuje na gazie w wielkim skrocie. Przypuszczam ze instalacja elektryczna jest zle zamontowana. Teraz mam pytanie czy w BMW 320i (4 cylindry) pierwszy cylinder jest od strony chlodnicy czy od...
Pierwszy cylinder w gmp i regulacja zaworów pierwszego cylindra. Potem obrót wałem bodajże o 180. Dawno nie robiłem i się trochę zapomniało. Ale raczej o 180 stopni i regulacja zaworów cylindra drugiego. Szczelinomierz oczywiście i ssący na 0,2-025 wydechowy na 0, 3 mm
Sprawdzić ciśnienie, zawory, wtryskiwacze i pompę. Podejrzewam że wtryskiwacz.
Zapłon ustawia się tylko dla pierwszego cylindra.
W tym samochodzie pierwszy cylinder jest od skrzyni biegów ?
Więc tak pierwszy cylinder od koła zamachowego. 1. 13 p 3.0 2. 29 p 2.7 3. 13 p 2.9 4. 27 p 2,7 Wijmij stare zmierz co masz
Układ z "traconą" iskrą. Masz tylko cztery możliwości podłączenia kabli WN. 1. Kolumnami - pierwsza kolumna 1 i 4 cylinder, druga kolumna 2 i 3 cylinder 2. Kolumnami - pierwsza kolumna 2 i 3 cylinder, druga kolumna 1 i 4 cylinder 3. Rzędami - pierwszy rząd 1 i 4 cylinder, drugi rząd 2 i 3 cylinder 4. Rzędami - pierwszy rząd 2 i 3 cylinder, drugi rząd...
dzięki i pierwszy cylinder w GMP??
No zamieszałem:) tak stara uszczelka była poszarpana i i zatkała wlot powietrza( tam jest jeden wlot który jest połączony rurka gumową z filtrem powietrza) w tym momencie zrobiło się za duże ciśnienie w komorze silnika i wywaliło mi olej. No i właśnie po wymianie tej uszczelki i oleju itd coś sie porobiło z tymi obrotami:(
Witam! Samochód Opel Omega 2.0 na jednym wałku (GAZ i BENZYNA). Gość zatarł silnik, kupiliśmy silnik od vectry i zrobiliśmy przekładkę, z vectry został blok, wał i głowica (+zawory i wałek) reszta od omegi w tym rozrząd. Silnik odpalił, lecz nie pali na jeden cylinder (na pierwszy), benzyna jest na wtrysku, a gaz drugiej generacji (mixer przed kolektorem...
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
Witam potrzebuje schemat paska rozrządu dokladne ustawienie do Renault Rapid 1.9 diesel F8Q silnik będe bardzo wdzięczny.Oraz jak sprawdzic jak sie liczy ktory jest pierwszy cylinder silnika.
1. 62/2.9 2. 57/2.9 3. 67/2.8 4. 77/2.5 5. 55/2.9 6. 57/2.9 Pierwszy cylinder od koła zamachowego
Jak wyjmowales aparat to znaczy ze tam masz problem.....Silnik ustaw tak by znaki na kole byly zgrane. Wyjmij aparat zaplonowy ,zobacz gdzie jest kabel wysokiego .od pierwszego cylindra. Powinna byc tam wycisnieta ,,1,,.(Na kopolce).Zdejm kopolke ,jesli sie nie myle to na aparacie w miejscu przylegania kopolki jest naciecie ktore nie pozwala na obrot...
Uszkodzone oporniki pierwszego biegu ,zielone cylindry przy lewej podłużnicy obok skrzyni biegów.
Masz tam porobione znaki do ustawienia rozrzadu, czy masz blokady? Jezeli masz znaki, to przewarznie jest tak, ze odpowiadaja one sytuacji, kiedy to pierwszy cylinder jest w zwrocie zewnęcznym, na poczatku suwu ssania. Ustaw to tak, a potem zobacz ktory z walkow (jak bedzie na znaku) ma w tym momecie tak ustawione krzywki, ze bedzie akurat powodowal...
Wszędzie piszecie o regulacji na pierwszym cylindrze, a nikt nie napisze który to jest pierwszy cylinder, czy ten od kierowcy czy od przodu ciagnika?
Witam, posiadam Nissana Micrę K11 1.0 16v na wielopunktowym wtrysku, tylko benzyna. Dzisiaj kiedy uruchomiłem auto, silnik nie pracuje na pierwszym cylindrze. Wykręciłem świecę, była mokra- wymieniłem, zmieniłem przewody wysokiego napięcia, do kopułki jeszcze nie zaglądałem. Iskra jest, sprawdzałem. Podpowiedzcie co może być przyczyną? Z góry dziękuje...
Koło wałka rozrządu na znak a pierwszy cylinder silnika w położeniu ZZ i będzie Ok. Na wszelki wypadek po założeniu paska nie uruchamiaj silnika tylko nim pokręć za pomocą klucza za wał korbowy ( wykręć świece żeby było lżej obracać) - jak będzie coś nie tak to w pewnym momencie się zablokuje - ale nie będzie demolki- wykonać jakieś 8 pełnych obrotów....
Cześć. Dlatego że są uszkodzone. Jeśli spaloną żarówkę z lewej lampy zamontujesz do prawej, to zaświeci? Nie, tak samo będzie z wtryskami. Wypadanie zapłonu na cylindrach się zmienia. Tylko ze u mnie wymontowalem wtrysk z pierwszego cylindra gdzie zaplon wypadal i zamienilem go z wtryskiem drugiego sprawnego cylindra.Po tym zabiegu i pierwszy cylinder...
Jeśli chodzi Ci o określenie GMP na kole zamachowy, jak nie masz pewności co do oznaczeń to wykręć sobie świecę żarową z pierwszego cylindra (najlepeij w jej miejsce wkręcić czujnik zegarowy)ale jeśli nie posiadasz czujnika przy zachwaniua szczególnych środków ostrożności można włożyć cienki sztywny drut i obserwować jego ruch. Przy najwyżej wysuniętym...
Silnik słabo pali bo sterownik nie rozpoznaje pierwszego cylindra z powodu braku sygnału z czujnika G40 (pierwszy błąd) a jak odpali to jedzie w trybie awaryjnym i efektem jest spadek mocy (trzeci błąd) a podczas gaszenia silnikiem zatelepie (drugi błąd). Ostatniego błędu nie odczuwasz z powodu błędu trzeciego. Powyższe błędy nie dają się skasować bo...
No to dokładam świeży przypadek ze swojego podwórka :) Rocznik 2016, ten sam motor, przebieg 400 tys. , (po wymianie uszczelki 1750 km) zatarta panewka pierwszego cylindra. Może teraz sprawa się ruszy, bo w ten przypadek został zaangażowany producent. Jak coś będę wiedział to skrobnę.
witam serdecznie samochód ja ww.Jezeli chodzi o kontrolke code to gaśnie ,kontrolka od wtrysku zapala sie i po chwili gaśnie ale podczas kręcenia znowu sie zapala .Nie mam możliwości odczytania bledów-lipa.Z tego co sprawdziłem to podczas krecenia pompa zostaje załączona i wtryskiwacz również [widzi obroty}ale nie ma iskry.Sprawdzałem czy czasem nie...
Zawór ssący otwiera się 6 stopni przed GMP. Da się to wyczaić bez większego problemu. Pompa ma zacząć podawać paliwo na pierwszy cylinder 24 stopnie przed GMP. Żaden problem jeśli posiada się wiedzę na ten temat.
W moim przypadku było "jajko" z pierwszego cylindra spowodowane luzem na sworzniu tłoka. Mogę coś niezbyt dokładnie przekazać ale dawno to już było. Niestety w moim przypadku najbardziej opłacalna była wymiana całego słupka.
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
Witam!!Pierwszy cylinder jest napewno od strony rozrzadu głowica lewa ,patrzac na naped rozrzadu od strony sciany grodziowej. Dodano po 40 http://obrazki.elektroda.net/66_12268649... Dodano po 56 http://obrazki.elektroda.net/40_12268650...
Witam. Mam problem z Bmw e36 316i a mianowicie nie ma iskry i wtrysk nie podaje na pierwszy gar. W momencie kręcenia rozrusznikiem wszystko jest ok.a gdy odpali to gubi tę iskrę i wtryskiwacz też nie podaje. Wszystko sprawdzone:komputer, moduł, czujnik położenia wału. Nie wiem co może być? Auto posiada gaz sekwencyjny.
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Po pierwsze to zobacz koło pasowe na wale, na przednim pasku rozrządu, czy jest dobrze ustawione a śruba dociągnięta! Jak kręciłeś wałem mogłeś poluzować, a wtedy... Po drugie, wycięcie w płetwie równolegle do płaszczyzny głowicy, ale mogłeś ustawiać na wałku obróconym o 180 stopni. Po trzecie koło zamachowe było na znakach, czyli pierwszy cylinder...
Po mojemu Rząd cylindrów tam gdzie jest pierwszy -sonda 1 bank1,sonda 2 bank2. i analogicznie dla drugiej strony.
66KW czy 85KW? Wymieniłem świece i cewkę, a pękła na wyjściu na pierwszy cylinder, mocno się nagrzała. Jak założyłem starą, to sytuacja się powtórzyła. Uszkodzone sterowanie cewki. Zwarcie na instalacji lub uszkodzony sterownik silnika. Tam jest cewka dzielona na dwie sekcje, nie na cztery. Więc nie powinny pracować dwa cylindry.
Sprawdź czy blokada wału wchodzi gdy pierwszy cylinder jest w GMP, jeśli tak to jak pisałem wcześniej blokady (chyba wiertła 7emki) w koła wałków i musi działać. Ostatnio miałem ten silnik w łapach w ubiegłym roku na wymianę hydrauliki i za chiny nie pamiętam, żebym spoglądał na jakiekolwiek kreski na pasku, 3 blokady i pozamiatane
Mój link przedstawia pasek, a kol. romansu na początku wrzucił zły obrazek, na co zwróciłem uwagę, następnie wrzucił prawidłowy. A który cylinder przyjmujesz jako pierwszy?
Zapłon ustawia się zawsze względem ZZ pierwszego cylindra, czyli tego od strony rozrządu, poszukaj bo gdzieś na pokrywie rozrządu i kole pasowym wału powinieneś mieć znaki do kontroli kąta wyprzedzenia zapłonu.Aparat powinieneś założyć w ten sposób aby "0" na aparacie pokrywało się z ZZ GMP pierwszego cylindra. Moderator był szybszy :)
kolego Zbyniuś , cenię chęć niesienia pomocy, ale czy kolega przeczytał dokładnie to co napisałem? Wiem jak się ustawia początek tłoczenia zarówno w pompach Bosch jak i Lukas, potrzebuję jedynie wiedzieć gdzie akurat ten silnik ma oznaczenia GMP pierwszego cylindra. Witam, Jak pisano wyzej, GMP ustala sie przez blokowanie kola zamachowego. Nie ma innych...
pierwszy cylinder zawory pierwszy rząd cylinder pierwszy cylinder nissan
wyrejestrowany pojazd zamek drzwi seicento esp8266 flashowanie
oglądaj wideo podczas jazdy emulator sondy lambda
Odblokowanie Burchda RX 50: Prędkość i Bateria Regulacja drzwi lodówko-zamrażarki Whirlpool: porady i wskazówki