Ustawiałeś na lampę? Przyświec na znaki i zobacz jak masz! Aparat się ustawia na znaki, mam to w całej procedurze, ale nie wiem jak "wyciąć" to co trzeba, styknie tyle? http://obrazki.elektroda.net/98_12043976...
Zobacz taką ofertę [url=https://www.olx.pl/oferta/progcdi-r... Posiada wybór sygnału wejściowego (hall, pickup coil, przerywacz)
http://obrazki.elektroda.pl/1798496000_1... Jeszcze się przyda?
Tak jest to możliwe. Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu.
Jeśli pompa z EDC kat 4 stopnie przed OT!
Ale na którym zdjęciu? Ponadto kwestia prądu pierwotnego transformatorka - dajesz mocniejszy tranzystor i zmniejszasz rezystory szeregowe - wtedy masz dowolny prąd wtórny w zależności od zapotrzebowania. Chodzi o samą ideę wyzwalania tyrystorów w zależności od zadanego napięcia wyjściowego.
kąt wyprzedzenia wynosi 5 +/- 1 przy 750/850 obrotów
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
Zapłonu nie reguluje sie w tym aucie, aparat napedzany jest z rozrządu wiec nie ma takiej potrzeby. Raczej bedziesz musiał wykonac czyszczenie i adaptacje przepustnicy
No tak, fejs jest a lampy nie ma. Powinno być na odwrót. Nie ustawisz nic statycznie tak jak ma być, zresztą zobacz co ci z tego wyjdzie-ustaw silnik w znaki na kole zamachowym i aparat ustaw tak, żeby palec połową szerokości styku celował w rysę na obrzeżu aparatu, a potem zobacz co na lampie wyjdzie. To pierwsze co podałem to procedura montażu aparatu,...
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
Wg moich danych kąt wyprzedzenia zapłonu ma wynosić 10 stopni przy 850 obr/min
6 st, tylko nie pamiętam warunków, jedne mają z załozonym wężykiem podciśnienia, drugie ze zdjętym. Jak masz dylemat ustaw dynamicznie, daj około 4000obr/min i ustaw na 26-30 st. Czyli tak jak się w bejcach ustawiało.
Skoro strzela w dolot czy wydech to luz zaworowy do sprawdzenia i kąt zapłonu.
Jeśli robił to profesjonalny serwis to zareklamuj usługę przyczyną takiego zachowania może być uszkodzona pompa wtryskowa. Przyczynę trzeba sprawdzić odczytując błędy jeśli jest to na EDC 5 będziesz a pompa była by elektryczna chyba że pompę masz na linkę. Znalazłem w innym informatorze jeszcze takie dane.
Cześć! Tutaj też coś można poczytać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic94... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic44... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic49...
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
O to chodziło może? https://obrazki.elektroda.pl/9852810900_... https://obrazki.elektroda.pl/2045715500_... https://obrazki.elektroda.pl/3640619300_... https://obrazki.elektroda.pl/3089059200_...
Przeczytałem ze dwa artykuły w Więc nie czytaj już więcej takich artykułów, bo to bzdury. Zainwestuj w dobre książki.
https://obrazki.elektroda.pl/7410289600_...
Kąt wyprzedzenia to 2°
W prawo się opóźnia, a w lewo przyśpiesza.
Niebieski to za wczesny. Jaka masz pewność ze pompa jest na 100%
Na podstawie pomiaru prędkości obrotowej silnika(szybkości zmian tej prędkości) oraz obciążenia z potencjometru przepustnicy. Tak jak pisałeś dla pewnego położenia kątowego rozdzielacza zapłonu sterownik nie jest w stanie skorygować KWZ i następuje spalanie detonacyjne.
Jak wał byłby skręcony tyle to olej lałbyś wiaderkiem. Przestawić też się nie może bo kuty. Stawiam na magnes. A jak będzie to to koledze (tego od wymiany wału) nie dawaj nic do roboty.
Gol 3 94-96r, przemiennik mag. Nie ustawia się.
Wyprzedzenie zapłonu wynosi tu 18 stopni. Sprawdza się w "wzierniku" w obudowie skrzyni biegów "nad sprzęgłem" (trzeba wyjąć plastykową zaślepkę i używając lampy stroboskopowej zsynchronizować znacznik na kole zamachowym lub przy lampie z ustawianym kątem wyprzedzenia można "świecić" na koło pasowe na wale głownym i "zgrać" znacznik). pozdrawiam.
nie rozrząd bo go nie rozbierałeś,tylko żle ustawiłeś kąt zapłonu
Witam W tym silniku ustawia się na 2 stopnie za GMP (TDC, OT) Najlepiej pompę lekko dokrecić do silnika, luźne śruby na zębatce (widoczne) dokrecić i wyjąć Pompę zakręcić śruby i zamontować z powrotem.
8° Przed
Silnik ACE ma 6±1/800 dane z katalogu.
A jak wzbogacić mieszanke? albo zmienić kąt zapłonu?
http://obrazki.elektroda.net/90_12812767... http://obrazki.elektroda.net/90_12812767...
Porada. Nie rozwlekaj się tak, bo nikt nie bedzie tegoczytał. Edytuj.
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Roli zagladnij tutaj http://www.fiat-furious.pl i walnij tez tutaj post http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f...
granicach 10stopni przed. Bardzo dobrze i podchwytliwie to ująłeś! Otóż nigdy nie wiesz, czy kąt jest oki, czy nie! To ustala sterownik i sugeruje się, kiedy otrzyma wszelakiego rodzaju dane... Możesz mieć 100 identycznych modeli, prosto z fabryki i w każdym z nich kąt wyprzedzenia będzie inny! Nieznacznie, mniej, czy więcej, ale będzie inny! I odpowiedź...
Adaptacje, kombinacje i takie tam. Sprawdź no kolego kąt zapłonu, bo tam często defekt. Masz lampę stroboskopową?
Prostownik z regulowanym kątem zapłonu i obciążenie RL i RLC(kondensator równolegle do wyjścia). Też powoduje powstawanie charmonicznych.
Wydaje mi się że najrozsądniejsze w tej sytuacji będzie zastosowanie mikrokontrolera który w zależności od obrotów będzie opóźniał iskrę. Program do tego raczej nie będzie szczególnie skomplikowany. Zobacz np na stronę http://www.transmic.net/gb89c2051.htm lub spróbuj złapać kontakt z autorem tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Właściwy kąt to 6 stopni przed ZZ.
Podaje to co pisze w ksiazce: wynosi 5 stopni, tolerancja plus-minus 2 stopnie.Ale to sie dotyczy starszych silnikow gaznikowych typuC, jak wnioskuje po pojemnosci posiadasz silnik F3N740 a one posiadaja bezstykowy uklad zaplonowy
W erze układów wtryskowych, w których zapłon jest kontrolowany w całości przez ECU, nikt nie sprawdza kąta wyprzedzenia zapłonu. Silnik turbo benzyna, takie mapy zapłonu są zupełnie naturalne. Przy niskim obciążeniu maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu (40 stopni), przy pełnym obciążeniu i doładowaniu jest opóźniany co daje kilkanaście stopni wyprzedzenia....
pewne VAG potrzebny
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
przez co paliwo zdąży się nagromadzić w komorze i tworzyć niemiłosierne wybuchy z wydechu tym samym uszkadzając zaworek wydechowy nie wspominając o innych częściach. To zdanie sugeruje, że został przesunięty kąt zapłonu (zapłon jest opóźniony) Ogranicznik przesuwa ci kąt zapłonu bo zmniejsza amplitudę napięcia, widać to na lampie stroboskopowej. Być...
witam. A czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda kwestia ustawiania zapłonu w T4 2,5 benzyna? Czy można go ustawić ręcznie czy jest zapłon automatyczny sterowany przez komputer?
Nie ma sensu takie kombinowanie. Powyżej 4000 RPM masz maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu, którego nie możesz już regulować (chyba że przerobienie mocowania impulsatora). Zmniejszanie kąta wyprzedzenia zapłonu nie poprawi Ci osiągów. Poniżej 4000 RPM takie skutery rzadko jeżdżą.
Nie zbadane są wyroku ... itd. Przesuwa kąt zapłonu do pewnej granicy , a gdy zabraknie wyłącza wtrysk . Tam wtrysk jest chyba grupowy , dwa na dwa?
Masz na kole zamachowym nacięcie.Obróc wałem na biegu zaznacz białym markerem i ustaw na wolnych obrotach znak z odpiętym podciśnieniem z aparatu na strzałkę/blaszkę tak z 1cm w kierunku kabiny. Przy okazji sprawdź wężykiem i ustami czy membrana w siłowniku nie umarła bo to bolączka uno/tipo. http://www.fiatforum.com/panda-classic/2...
Dynamicznie na lampę strob. 1°przd GMP na ciepłym silniku.
wyprzedzenie 16 +-2 dolot 0,08-0.12] wydech 0.16-0,20
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Tak w ogóle to który rocznik motocykla? Spojrzałem do serwisówki z 2008 roku i tam przedstawiono charakterystykę kąta wyprzedzenia zapłonu. Według takiej charakterystyki należałoby się bazować w regulacji i dopasowywaniu zapłonu. Fakt, że fabryka przedstawia regulację kąta wyprzedzenia na ileś mm przed GMP i niewielki statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu,...
Ustaw 0.8 zwykłym szczelinomierzem. A wszystkie świece czarne świadczą o złej pracy układu zasilania paliwem np. sonda , filtr powietrza ,kąt zapłonu itp.
Tak, dzieje się tak. Optymalnym kątem wyprzedzenia zapłonu jest taki kąt, przy którym jeszcze nie dochodzi do spalania stukowego. Wtedy ciśnienie w cylindrze ma nawiekszą wartośc.
Kąt wyprzedzenia zapłonu 15 - 1.
1. Podłączasz lampę - plus.minus, najłatwiej do akumulatora, przewód sygnałowy na przewód pierwszego cylindra. 2. Luzujesz śrubę dociskającą aparat zapłonowy. 3. Odpalasz silnik. 4. kierujesz lampę na koło pasowe i znaki na nim, które dobrze było wyczyścić (jeszcze przed odpaleniem silnika - łatwiej jest). 5. Poprzez przekręcanie aparatu ustawiasz zapłon...
Pudrujesz syfa. Napraw i wyreguluj układ lpg. Te silniki chodzą na lpg jak złoto.
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
MED213A ma kąt wyprzedzenia zapłonu 10st. MED210 i 211 ma kąt 4st. Dodatkowo mają inne mapy zapłonu, ale pinowo są zamienne.
Do czego jest potrzebny układ wykrywania przejścia przez "0"? Do synchronizacji z siecią w momencie "0" sinusoidy, takie załączanie powoduje znaczące zmniejszenie generowanych zakłóceń. Do sterowania fazowego ( regulacja mocy kątem "zapłonu" triaka/tyrystora) takie przekaźniki się nie nadają.
O ile ma moduł dobrej klasy , to przestawianie zapłonu odbywa się elektronicznie w zależności od obrotów i chwilowego przyspieszenia . W 2T jest nie wielkie , natomiast w 4T dużo większe , dlatego nie powinno zamieniać się modułów . :| Dodano po 15 Oprócz tego każdy inny silnik ma inny kąt zapłonu oraz wymaga innej mapy przyspieszania zapłonu o ile...
Czyli dopiero odcięcie napięcia doprowadzanego do transformatora może na dobrą sprawę wyłączyć prostownik? Nie, napięcie ma częstotliwość 50Hz, tyrystor wyłącza się podczas przechodzenia napięcia przez 0 (okolice 0V) Prąd reguluje się poprzez zmianę kąta zapłonu tyrystora.
Prędzej złe ustawienie aparatu zapłonowego - brak kąta wyprzedzenia lub zacięty w tym aparacie odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta zapłonu (jest w aparacie pod przerywaczem). Jeżeli chodzi o rozrząd to w maluchu nie ma co regulować. Jedynie ustawienie zaworów - szczelina między popychaczami a dźwigienkami zaworów. Chyba coś ok 0,1 mm? Trzeba sprawdzić.
Mapa zapłonu nie jest w tym wszystkim najważniejsza bo można ją zaprogramować na zasadzie testu prób i błędów testując na moto. Na pewnej stronce : http://www.transmic.net/fichiers/cdi4347... Znalazłem ogólny schemat blokowy takiego modułu. Czy z pomocą takiego schematu można zbudować moduł ?? Który by sterował zapodawaniem napięcia ?? Jakie dane będą...
99% usterek czujnika halla w tym modelu objawia się tym, że rozgrzany silnik gasnie i nie daje się uruchomić do ostudzenia. W starych aparatach zaś urywały się przewody idące do halla na wskutek ruchów płyty nośnej która zaś była poruszana podciśnieniowym przyśpieszaczem kąta zapłonu.
Stroboskop podłączany pod uzwojenie pierwotne cewkofajki. Tylko moim zdaniem, tutaj nie ma co sprawdzać kąta wyprzedzenia zapłonu, jest on sterowany przez ECU. Gdyby po jakimś mechanicznym uszkodzeniu (przestawieniu tarczy kodowej itp) przestawiłby się zapłon, to byś miał problemy z odpaleniem. Szukaj problemów z układem wtryskowym, sprawdź podzespoły...
Fajnie, auto na boschu. Musisz znaleźć kogoś kto ma VCDS i mógłby podłączyć auto i sprawdzić jak ustawiona jest pompa wtryskowa, a w razie konieczności skorygować jej ustawienie, bo zbyt późny statyczny kąt zapłonu, może powodować problemy z rozruchem zimnego silnika.
Witam wszystkich! Chciałbym przedstawić projekt, którego celem było praktyczne wykonanie układu lampy stroboskopowej. Taka lampa jest niezbędna do ustawiania kąta przesunięcia zapłonu w silnikach spalinowych. Urządzenie wykonałem kilka lat temu i do tej pory bezawaryjnie mi służy. https://obrazki.elektroda.pl/8933070600_... https://obrazki.elektroda.pl/2169019500_...
sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu
Trzeba by przeanalizować jak tu jest zmieniany kąt wyprzedzenia zapłonu i czy ten kąt nie jest wykorzystywany przez sterownik do stabilizacji wolnych obrotów. Moduł zapłonowy z opla kadeta miał dwie funkcje zmiany kata zapłonu, wykonywał polecenia ze sterownika a w razie ich braku sam go zmieniał. Sterownik silnika od razu przejdzie w tryb awaryjny...
w takim razie sprawdź lampą czy faktycznie problem jest w kącie zapłonu jeżdżenie na benie tutaj nie ma wielkiego sensu bo sterownik się nie uczy niczego i nie potrafi sobie zmienić mapy w tak dużym stopniu zeby było całkiem źle wypada jeszcze sprawdzić ciśnienie w ukł paliwa i wtryskiwacz
Chiński moduł zapłonowy, a pokrętło-regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu.
masz zły kąt wyprzedzenia zapłonu elektroda powinna być kolory ceglastego.
Przełącznik podciśnieniowy wyboru kąta wyprzedzenia zapłonu jak i przewody podciśnieniowe sprawne?
Zero problemów z uzyskaniem sygnału nadajacego się do określenia liczby obrotów. Kiedyś korzystałem z "przysposobionej" zewnętrznej karty dźwiękowej do testowania takich czujników ,głównie ABS. Półśrodek w sumie,ale działał.Można było wyraźnie zauważyć rozsadzoną przez rdzę koronkę przy kole,albo uszkodzony ząb na czujniku wału.Dwa kanały to już pozwalały...
Nie musisz zdejmować paska rozrządu by wyregulować kąt zapłonu. Pompę blokujesz bolcem, luzujesz śruby na kole pasowym pompy obracasz wałem korbowym, najlepiej robić w dwie osoby . Te silniki trzeba dobrze ustawić, jeżeli grzebałeś coś przy rozrządzie to zimne dni weryfikują poprawne ustawienie kąta wtrysku. Ale sprawdź najpierw kompresję czy tam coś...
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Możesz skopiować z układu sciemniacza domowego oświetlenia.
Witam, Chciałbym zrobić moduł zapłonowy do motorynki Pony301. Zamierzam bazować na układzie: http://obrazki.elektroda.pl/8120657000_1... Zamiast układu opóźnienia zamierzam wstawić mikroprocesor, który mierzyłby prędkość obrotową wału. Wraz ze wzrostem prędkości wału szybciej wyzwalałby cewkę zapłonową za pomocą układu wykonawczego....
Dwa pierwsze się nadadzą trzeci jest za słaby wytrzymuje bodajże tylko 400W. Trzeba też dodać, iż triak należy zaopatrzyć w odpowiedni radiator (a na żadnym go nie ma). Układ 3. jest przeznaczony do odbiorników typu rezystancyjnego (żarówka) i nie tylko ma triak na zbyt mały prąd, ale również jego działanie nie będzie zbyt pewne ("przeciąganie prądu")...
Przydała by się lampa stroboskopowa i test jaki ma kąt zapłonu na jednej i drugiej.
Jeśli ecu ma mocne wyjście to podłącz dodatkową cewkę na zwykły przewód pod 1 cylinder . Na tej dodatkowej cewce możesz zapiąć stroboskop.
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
Nie ruszaj zapłonu. Jeżeli świeca sucha, to dalej coś z paliwem. Gaźnik nie musi się błyszczyć, ale musi być drożny. Sprawdź, może pominąłeś jakiś kanalik lub dyszę. Zobacz, czy jest w nim w ogóle paliwo, czy pływak nie leży na dnie.
WItam Sprawdź poziom oleju i kąt wyprzedzenia zapłonu (spalanie stukowe) Pozdrawiam
Kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku 1.4i wynosi 10 stopni.
Seryjnemu nie przerabianemu silnikowi nie potrzeba mapy a dzięki temu układzikowi RC lekko powinna się poprawić góra obrotów. Większość prostych fabrycznych CDI opiera się na takim schemacie. Moduły od 4t nie nadają sie do 2t i było o tym pisane wyżej. W dwusuwie kąt zapłonu ma spadać po przekroczeniu pewnej wartości obrotów a w 4t masz na odwrót i...
Strzelanie w tłumik lub gaźnik to typowy objaw niedomagania zapłonu.Sprawdź na żarówkę jak kąt wyprzedzenia zapłonu jest.Wiesz jak to zrobić?
To jest ten moduł; widoczny na obrazku. Jak wspominałem całą charakterystyką sterowania kątem zapłonu zajmował się już on; jemu wystarczało tyle, aby dostał ciąg impulsów prostokątnych z aparatu zapłonowego. Szczeliny były cztery, każda dla swojego cylindra. Nie było by trudne zrobić cztery zęby na kole pasowym i albo zastosować hallotron albo czujnik...
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
Zalozmy ze tyrystor pracuje na przebiegu sinusiodalnym, wyprostowanym dwu-polowkowo. Co to jest kąt zapłonu i kąt palenia? wiem tylko tyle, ze ma to zwiazek z przesunieciem fazowym miedzy przebiegiem "mocy" a przebiegiem sterujacym. Moze ktos pomoze? Ci doktorzy mnie kiedys wykoncza.....
A nie masz dostępu do lampy stroboskopowej ? Ona służy do ustawiania zapłonu ;)
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Na początek analiza prędkości obrotowej silnika na jednym kanale w ruchu i przy różnych obciążeniach. Potem skojażyłbym to z kątem wyprzedzenia zapłonu. Ja stawiam na uklad zapłonowy.
Czasami, ale dość rzadko pojawiają się na Allegro moduły DC-CDI, zazwyczaj ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu.
kątem wyprzedzenia zapłonu sterowanie kątem zapłonu wyświetlacz kątem
drugi pilot samochodu demontaż panelu zmywarki schemat prasa hydrauliczna
piekarnik kernau piekarnik kernau
Pojemność wsadu pralki Bosch WFD 1260 - 5 kg Czarny wyświetlacz radia Renault Kadjar 2016 - przyczyny i rozwiązania