Ustawiałeś na lampę? Przyświec na znaki i zobacz jak masz! Aparat się ustawia na znaki, mam to w całej procedurze, ale nie wiem jak "wyciąć" to co trzeba, styknie tyle? http://obrazki.elektroda.net/98_12043976...
Zobacz taką ofertę [url=https://www.olx.pl/oferta/progcdi-r... Posiada wybór sygnału wejściowego (hall, pickup coil, przerywacz)
Wyprzedzenie zapłonu wynosi tu 18 stopni. Sprawdza się w "wzierniku" w obudowie skrzyni biegów "nad sprzęgłem" (trzeba wyjąć plastykową zaślepkę i używając lampy stroboskopowej zsynchronizować znacznik na kole zamachowym lub przy lampie z ustawianym kątem wyprzedzenia można "świecić" na koło pasowe na wale głownym i "zgrać" znacznik). pozdrawiam.
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
Prostownik z regulowanym kątem zapłonu i obciążenie RL i RLC(kondensator równolegle do wyjścia). Też powoduje powstawanie charmonicznych.
Tak, dzieje się tak. Optymalnym kątem wyprzedzenia zapłonu jest taki kąt, przy którym jeszcze nie dochodzi do spalania stukowego. Wtedy ciśnienie w cylindrze ma nawiekszą wartośc.
Mapa zapłonu nie jest w tym wszystkim najważniejsza bo można ją zaprogramować na zasadzie testu prób i błędów testując na moto. Na pewnej stronce : http://www.transmic.net/fichiers/cdi4347... Znalazłem ogólny schemat blokowy takiego modułu. Czy z pomocą takiego schematu można zbudować moduł ?? Który by sterował zapodawaniem napięcia ?? Jakie dane będą...
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
To jest ten moduł; widoczny na obrazku. Jak wspominałem całą charakterystyką sterowania kątem zapłonu zajmował się już on; jemu wystarczało tyle, aby dostał ciąg impulsów prostokątnych z aparatu zapłonowego. Szczeliny były cztery, każda dla swojego cylindra. Nie było by trudne zrobić cztery zęby na kole pasowym i albo zastosować hallotron albo czujnik...
Mam dokładnie ten sam chiński sterownik zgrzewarki u siebie. W wersji 100A jest triak BTA100-800B. Jest snubber w postaci układu RC. Natomiast działa to w taki sposób, że mamy regulację prądu poprzez sterowanie kątem zapłonu triaka, a czas zgrzewu reguluje się ilością cykli sieciowych przepuszczanych na transformator. Triak 40A został zabity przez zbyt...
taki sciemniacz to raczej tani nie bedzie. pewnie ponad stówe kosztuje, a jak sie spali to pienądze tez pujdą z dymem. ja bym tu zastosował prosty układ sterujący kątem zapłonu tyrystora. zasada ta sama co w sciemniaczu ale element wykonawczy mozesz dobrac jaki chcesz, a jego kosz to kilka kilkanascie złotych. schematy tego typu urządzen są łatwo dostępne...
No to proszę bardzo propozycje: Skutery Kymco Super 9 (dwusuwowy, stały kąt) - nowe "racing" 180 zł made in tajwan. Z chińskimi podróbkami z Wilmatu nie miałem styczności. Skutery Yamaha Aerox, Jog itp. od 2004 roku - chińskie żółte podróbki na Allegro od 70 zł. Yamaha TZR 50 - moduł MORIC ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu (opóźnianie od pewnej...
Witam. Jest kilka sposobów, jeżeli masz silnik z aparatem zapłonowym z przerywaczem to można podpiąć żarówkę pomiędzy wyjśćie styków przerywacza a masę. Potem trzeba ustawić wał korbowy tak aby w pierwszym cylindrze tłok był GMP (górny martwy punkt, pierwszy cylinder to ten od strony rozrządu) Trzeba też zwrócić uwagę na to aby w tym położeniu tłoka...
Tak jak obiecałem skany Testera samochodowych sond lambda z EP
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
Świecę zapłonową podstawiałeś sprawną? Sprawdź co się dzieje z zapłonem i kątem wyprzedzenia w świetle lampy stroboskopowej. Możesz zmierzyć jakie wychodzi statyczne wyprzedzenie zapłonu. Kiedyś robiłem pilarkę Partner, tam był problem ze zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu (silnik odbijał przy zapalaniu). Później miałem skrajnie zniszczoną ale na...
moze ma ktos jakis plan jak moznabytanio zrobic ukladzik do sterowania katem wyprzedzenia zaplonu z kabiny w maluchu??
Kilkanaście lat temu skonstruowałem moduł sterowania kątem wyprzedzenia zapłonu do motorowerów. Projekt umarł śmiercią naturalną wraz z wprowadzeniem przepisów o zakazie modyfikowania układów zapłonowych w pojazdach spalinowych. Sercem układu był prosty procesor PIC16F505. Zegar 4 MHz. Kod - assembler. Procesor "strzelał" impulsem zapłonowym wyliczonym...
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Typowa usterka w maluchach, smar na regulatorze odśrodkowym zasechł. Konieczne jest rozebranie aparatu by dostać się do regulatora, umycie, sprawdzenie działania (czy sprężynki nie są wypracowane), przesmarowanie/przeoliwienie. Poza tym . Zapłonu nie ustawia się na słuch, zawsze kończy to się zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zapłon ustawiasz statycznie...
Tak jest to możliwe. Czujnik położenia wału korbowego jest przykręcony do bloku za pomocą dwóch śrub, jedna ma klasyczny łeb sześciokątny a druga to "urywka" - musisz wziąć kleszcze, chwycić na wystający walec i odkręcić, nastepnie na jej miejsce dajesz normalną srube i jest ok - możesz już regulować kat wyprzedzenia zapłonu.
Widzę, że Ci nieźle namieszali w głowie poprzedni doradcy i ten ostatni też! Tak nieźle, że nie czytasz ze zrozumieniem tego co pisałem. Tego ostatniego też odeślij(!) i sam zapomnij na razie o "bogatszej mieszance" bo staniesz się uboższy o niepotrzebne wydatki. Zapłon należy minimalnie opóźnić. O ile nie wiem. W Simsonach było z 1.8 na 1.4. Trzeba...
Może i masz racje . Ale napisałeś : "Równie dobrze można zrealizować to wykorzystując moduł DC-CDI i układ RC na wejściu z impulsatora." Jeśli się nie mylę jest to zapłon też ze zmiennym kątem zapłonu ale to zapłon praktycznie analogowy ( bez mikroprocesora) . Pewnie układ RC spełnia funkcje opóźnienia zapłonu . Czy znalazł by się schemat takiego zapłonu...
Jeśli pompa z EDC kat 4 stopnie przed OT!
Zapłonu nie reguluje sie w tym aucie, aparat napedzany jest z rozrządu wiec nie ma takiej potrzeby. Raczej bedziesz musiał wykonac czyszczenie i adaptacje przepustnicy
http://obrazki.elektroda.pl/1798496000_1... Jeszcze się przyda?
Pamiętam że był jakiś taki prosty układ do sterowania kątem zapłonu triaka. Nie zależy mi na stabilizacji napięcia wyjściowego. Chciałbym tym regulować prąd zgrzewarki. Może ktoś mi przypomnieć ten schemat lub podpowiedzieć gdzie go znaleźć w necie? http://www.republika.pl/gienek_pa/schema... Tak jak na powyższym schemacie. Chciałbym regulować kontem...
Ale na którym zdjęciu? Ponadto kwestia prądu pierwotnego transformatorka - dajesz mocniejszy tranzystor i zmniejszasz rezystory szeregowe - wtedy masz dowolny prąd wtórny w zależności od zapotrzebowania. Chodzi o samą ideę wyzwalania tyrystorów w zależności od zadanego napięcia wyjściowego.
kąt wyprzedzenia wynosi 5 +/- 1 przy 750/850 obrotów
Idąc po łatwiźnie- koło zamachowe od kosiarki i cewka zapłonowa. Ze szrota wyjdzie tanio, z kątem zapłonu trzeba pokombinować. Może być Komar jak od kosiarki się nie zmieści.
Jeśli robił to profesjonalny serwis to zareklamuj usługę przyczyną takiego zachowania może być uszkodzona pompa wtryskowa. Przyczynę trzeba sprawdzić odczytując błędy jeśli jest to na EDC 5 będziesz a pompa była by elektryczna chyba że pompę masz na linkę. Znalazłem w innym informatorze jeszcze takie dane.
No tak, fejs jest a lampy nie ma. Powinno być na odwrót. Nie ustawisz nic statycznie tak jak ma być, zresztą zobacz co ci z tego wyjdzie-ustaw silnik w znaki na kole zamachowym i aparat ustaw tak, żeby palec połową szerokości styku celował w rysę na obrzeżu aparatu, a potem zobacz co na lampie wyjdzie. To pierwsze co podałem to procedura montażu aparatu,...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
Cześć, Panowie, założyłem zapłon CDI w MF70. Potrzebuję teraz modułu na prąd stały ze stałym kątem. Ale nie mogę nigdzie znaleźć takiego. Czy istnieje jakaś szansa, żeby go gdzieś dorwać, ewentualnie przerobić obecny z zmiennym na stały? Dzięki.
Pacjent Citroen silnik DW8B. Problem z kątem wtrysku, mianowicie był ustawiony na 25 stopni i auto było słabe z powodu błędu rozbieżności między wartością żądaną a oczekiwana P0170, ale nie kopci. Gdy zmniejszy się kat do 15 stopni (tyle oczekuje komputer) auto źle pracuje, gaśnie i bardzo kopci. Rozrząd i pompa na znaki - wtedy taki sam objaw złej...
Cześć! Tutaj też coś można poczytać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic94... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic44... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic49...
Wg moich danych kąt wyprzedzenia zapłonu ma wynosić 10 stopni przy 850 obr/min
Jak otworzysz klapę silnika to na wewnętrznej stronie jest nalepka z wszelkimi danymi, nawet z kątem wyprzedzenia zapłonu i procedurą regulacyjną ( zwarcie dwu bolców w gniazdku diagnostycznym)
Pomierzyłem więc większość łączeń w lewym dolnym rogu biurka i dokładnie nic nie znalazłem. Może dlatego, że wcisnąłem kilka zimnych złączy i jest naprawiony od 3 tygodni. Należy pamiętać, że jest to obwód sterujący zaworami. W każdym razie narysowałem schemat tego podczas sprawdzania płyty. Większość połączeń sprawdziłem dwukrotnie, więc powinien...
6 st, tylko nie pamiętam warunków, jedne mają z załozonym wężykiem podciśnienia, drugie ze zdjętym. Jak masz dylemat ustaw dynamicznie, daj około 4000obr/min i ustaw na 26-30 st. Czyli tak jak się w bejcach ustawiało.
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
Witam szanownych forumowiczów. Mam problem z tylną wycieraczką Mercedesa Vito W639 2007 r. Ostatnio zauważyłem, że tylna wycieraczka działa mimo, że jej nie włączałem. Przednie wycieraczki działają prawidłowo. Sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki. Po przerwie kilkudniowej wycieraczka działała chwilę prawidłowo i znów zaczęła ciągle chodzić po włączeniu...
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
Witam, mam problem z tylną wycieraczką w Skodzie Octavia 1,9 TDI, rocznik 2006, kombi. Mianowicie: ostatnio spalił mi się silniczek od tylnej wycieraczki. Po wymianie wszystko było dobrze, ale na drugi dzień po włączeniu zapłonu wycieraczka chodzi cały czas; przestaje wtedy, gdy spryskam przednią szybę. Po wyciągnięciu przekaźnika wycieraczek nie ma...
Skoro strzela w dolot czy wydech to luz zaworowy do sprawdzenia i kąt zapłonu.
O to chodziło może? https://obrazki.elektroda.pl/9852810900_... https://obrazki.elektroda.pl/2045715500_... https://obrazki.elektroda.pl/3640619300_... https://obrazki.elektroda.pl/3089059200_...
Niestety problem po trzech dniach jazdy powrócił. Wyjechałem z domu i po przejechaniu około 300 m usłyszałem prztyknięcie przekaźników , prawdopodobnie przełączył się na LPG i silnik zgasł. Wymieniłem ten sam bezpiecznik co przedtem ale po włączeniu zapłonu go przepalało. W garażu próbowałem się dowiedzieć w którym momencie przekręcenia kluczyka przepali...
tylko co z kątem zapłonu przy odpalaniu zimą na benzynce? albo będzie chlał jak głupi, albo z trudem odpali...
4 pole wskazuje na: poz1.temperatura silnika poz2.obroty silnika poz3.wyprzedzenie kąta zapłonu poz4.obciążenie silnika Ustwienie kąta zapłonu wykonuje się następująco-laptop-VagCom-Elektronika silnika-nastawy podstawowe(04)-kanał000.Następnie w warunkach domowych należy posiadać lampę stroboskopową z regulowanym kątem wyprzedzenia zapłonu.Przy nastawach...
Jest lutowana, ale wiesz co przeszukałem też polskie jak i anglojęzyczne fora pod kątem właśnie baterii w tym czytniku i nic zero informacji. Wygląda że w tym czytniku po prostu ona nie występowała.
witam mam problem z minusowym kątem zapłonu rozrząd ustawiany na czerwonych blokadach,chociaż nie sądzę żeby to przez blokady był odczyt -9 kąt zapłonu,wymieniony też czujnik detonacji też nic nie pomogło auto kuleje na wolnych obrotach i mocno kopci,jak się kawałek przejedzie to kopcenie ustaje ale pochodzi na wolnych chwile i powraca, Dodano po 2...
Pierwotnego w transformatorze nigdy się nie katuje odkształconym prądem z triaka. Będzie się pięknie grzał wtedy. Sterowanie jeśli już to po stronie wtórnej i można zastosować proste PWM (łagodniejsze traktowanie transformatora i mniejsze straty) zamiast sterowania kątem zapłonu triaka/tyrystora, w końcu drut to tylko grzałka, ma swoją bezwładność cieplną.
Ze będzie chodził po takim zabiegu większość z nas wiedziało ale nie masz sterownia kątem zapłonu (te dwa boczne zawory) w zależności od obrotów. Silnik chodzi ale tak jak pisałem wcześniej nigdy nie będzie chodził poprawnie.
Na elektrody spiek CuW Czysta miedź się nie bardzo nadaje do precyzyjnych zgrzewów. Łączenie trafa wyłącznie w zerze. Chyba, że jest to zwyczajne składane z blach - wówczas można pomyśleć o sterowaniu kątem zapłonu (reg mocy wyjściowej) ale wówczas liczyć się należy z tym, że sąsiad będzie ciebie ,,widział'' w TV.
radziłbym sprawdzać pod kątem zapłonu czyli iskra . jeżeli nie ma iskry trzeba sprawdzic zasilanie na cewke
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Przeczytałem ze dwa artykuły w Więc nie czytaj już więcej takich artykułów, bo to bzdury. Zainwestuj w dobre książki.
Kąt wyprzedzenia to 2°
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Cześć, mam problem, prawdopodobnie ze wzmacniaczem w Audi A5 2013, nagłośnienie Bang & Olufsen. Po zimie zaczął charczeć subwoofer na tylnej półce. Zauważyłem, że dzieje się to w temperaturach od 15 stopni wzwyż. Nie jest to regularne, po odpaleniu samochodu zazwyczaj jest cisza, natomiast po kilkunastu minutach zaczyna się charczenie. Myśląc, że...
W najczęściej spotykanych transformatorach MOT mamy 1 wolt na jeden zwój. 3V, czyli trzy zwoje wystarczą w zupełności. Tu nie chodzi o napięcie tylko o uzyskanie jak największego prądu, a ten maleje wraz ze wzrostem napięcia. Na ojej zgrzewarce nawiniętej trzema zwojami linką 50mm kwadrat uzyskuję w zwarciu 970A przy 3V i wystarcza to do zgrzewania...
Rozrząd w porządku, spróbuje jeszcze podmienić czujnik halla może to jest przyczyną, chociaż ciekawa sprawa z tym kątem zapłonu ale nic już innego nie pozostaje.
Zobacz sobie na to: http://openenergymonitor.org/emon/mk2 Detekcja nadprodukcji jest bezproblemowa do zrobienia. Problem jedynie z kontrolą mocy zrzutu nadprodukcji. Burst nie do końca dobry jest przy naszych licznikach. Sterowanie kątem zapłonu triaka generuje dużo zakłóceń. Chyba najlepszy będzie buck ale na 2-3KW też nie taki prosty.
Witam, Mam problem z Jeepem Grand Cherokee WJ z 2000 roku, silnik 3.1 TD, skrzynia automatyczna 44RE. Problem występuje przy temperaturach poniżej około 8–10°C. Silnik po nocy kręci rozrusznik, lekko załapuje, ale nie może odpalić. Przy temperaturach w okolicy 0°C i niższych w ogóle nie odpala. W cieplejsze dni, szczególnie latem, problem nie występuje...
W normalnych warunkach ryzyko wybuchu jest praktycznie zerowe. Ale sytuacja zmienia się w przypadku zaistnienia jakiegoś zdarzenia losowego np.: samochód wjeżdża w plot, skrzynka z gazomierzem się przesuwa, połączenie się rozczelnia, przewód do czujnika się przecina i wywołuje iskrzenie. Teraz jeśli ten obwod jest iskrobezpieczny masz gwarancję że...
P1336 - Problem z synchronizacją zapłonu Opis: Nieprawidłowe rozpoznanie obrotów wału korbowego i wałka rozrządu. Przyczyny: Uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu. Błąd mechaniczny, np. rozciągnięty pasek rozrządu lub problem z kołem fonicznym. Działania diagnostyczne: Sprawdź oba czujniki pod kątem...
Peugeot 3008 2.0 HDi 150 KM 2011 r , w trakcie pracy silnik nie osiąga temperatury trzyma może 70 stopni, nie zależnie od trasy jaką pokonuje, natomiast po zgaszeniu silnika i ponownie przekręceniu tylko zapłonu wskazuje idealnie 90 st. Nowy termostat wraz z kruccem i czujnikiem nic nie zmienił. Ponadto przy temperaturach poniżej 0 st. po kilku minutach...
Generalnie w silnikach quadów jest stały kąt wyprzedzenia zapłonu, zapłon występuje na końcu znacznika w punkcie oznaczonym "F". Jednak są pojazdy które w takim silniku mają zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu - zwiększający się wraz z obrotami. Ogar 900 ma moduł zapłonowy z dwoma gniazdami (jak do skuterów 4T GY6), czy z jednym gniazdem 5-pinowym? Nie...
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-U015... Volvo DTC CEM-U015600 Robić: Volvo Kod: CEM-U015600 Definicja: Utrata komunikacji CEM z modułem sterującym systemu Infotainment. Ogólne informacje o awariach Opis: Moduły sterujące komunikują się ze sobą w celu wymiany informacji w sieci za pośrednictwem znormalizowanej procedury komunikacji szeregowej - CAN...
Witam. Jak moge regulować kątem wyprzedzenia zapłonu w samochodzie (126p EL) wyposażonym w elektroniczny układ zapłonowy. Przestawiania czujnika położenia wału korbowego chciałbym uniknąć i chciałbym to rozwiązać w ten sposób że mógłbym regulować to z miejsca kierowcy. Czy można by to jakoś zrobić ??? Za wszystkie porady z góry wielkie dzieki :)
W prawo się opóźnia, a w lewo przyśpiesza.
Witam W tym silniku ustawia się na 2 stopnie za GMP (TDC, OT) Najlepiej pompę lekko dokrecić do silnika, luźne śruby na zębatce (widoczne) dokrecić i wyjąć Pompę zakręcić śruby i zamontować z powrotem.
witam. chciałbym przerobić moduł zapłonowy w swoim motorku na cdi (ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu), ale tak właściwie nie wiem jak się za to zabrać. myslałem nad tym, aby wykorzystać obrotomierz led, którego projekt zamieszczam poniżej http://obrazki.elektroda.net/2_125016798... tutaj daję schemat mojej całej instalacji zapłonowej: http://obrazki.elektroda.net/44_12501681...
Witam Mam problem długoterminowy z falującym kątem zapłonu przy moim samochodzie . Nikt nie może mi nic poradzić , myślę ze i ten problem przyczynia się z problemem odpalania auta . Ostatnio wymieniłem końcówki wtrysków na nowe Bosch , pompa w serwisie i pompiarz twierdzi ze pompa jest dobra bo mu dawka nie faluje ale kąt tak ,jak się komputerem podłączy...
nagle obroty z tych powiedzmy 1800 skaczą na 3000 to chyba nie jest to normalne... A w jakich warunkach ci się to stało, bo jak sądzę kiedyś było inaczej? Po drugie odczyt z kąta przepustnicy. Dodano po 1 Mam problem z kątem wyprzedzenia na biegu jałowym Masz problem zupełnie gdzie indziej, ale widocznie nie jesteś elektrykiem samochodowym.
Witam, mam problem z radiem RNS 510 w samochodzie Tiguan z 2008 r. z systemem Dynaudio. Od kilku tygodni moje radio gubi głos, gdy reszta funkcji działa normalnie, tzn. wybór stacji, na i itp. Oprócz tego prawe tylne głośniki utraciły niższe tony i mają tylko te wysokie dźwięki, bardzo ściszone w porównaniu do tylnej lewej strony. Co jest najciekawsze,...
https://obrazki.elektroda.pl/7410289600_...
Jak wał byłby skręcony tyle to olej lałbyś wiaderkiem. Przestawić też się nie może bo kuty. Stawiam na magnes. A jak będzie to to koledze (tego od wymiany wału) nie dawaj nic do roboty.
Silnik ACE ma 6±1/800 dane z katalogu.
Na podstawie pomiaru prędkości obrotowej silnika(szybkości zmian tej prędkości) oraz obciążenia z potencjometru przepustnicy. Tak jak pisałeś dla pewnego położenia kątowego rozdzielacza zapłonu sterownik nie jest w stanie skorygować KWZ i następuje spalanie detonacyjne.
To zapytaj tych znawców, jak się ustawia rozrząd w nowoczesnych silnikach samochodów, gdzie nie ma żadnych klinów (wpustów) na kołach zębatych. Wpust pełni funkcję ustalającą podczas montażu. Przyśpiesza składanie silnika we fabryce. Dodatkowo w przypadku jakiś awaryjnych przeciążeń chroni przed przestawieniem się zapłonu i tym samym przed nieprawidłową...
Czy udało się ustalić położenie tego wieńca względem czujnika oraz GMP i czy możesz podać jak ono powinno wyglądać? Nie mogę dojść do ładu z opóźnionym kątem zapłonu i zwiększonym spalaniem. Nie wiem czy przypadkiem magicy mi nie przestawili wieńca na kole zamachowym przy wymianie sprzęgła. Wszystkie czujniki które mają bezpośredni wpływ na wyprzedzenie...
http://obrazki.elektroda.net/90_12812767... http://obrazki.elektroda.net/90_12812767...
wyobraź sobie pracę silnika z takim kątem i sam sobie odpowiedz dlaczego to nie jest dobry wynik... :) może źle odczytałeś wynik i wynosi on 9,0 stopni? ;)
https://obrazki.elektroda.pl/7362998600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na przedstawionych zrzutach ekranu widoczne są dwa błędy: - P1607:82-2A – „Obwód wyjściowy MIL (lampka kontrolna awarii)”. - U0401:68-2A – „Nieprawidłowe dane otrzymane z elektronicznego modułu sterującego (ECU)/modułu sterującego silnika A”....
(at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/2923560700_... Wstępna ocena dostępnych informacji Z najnowszych danych wynika, że w module komfortu (CCM) występują dwa aktywne kody błędów: - 01560:059 – Drzwi przedniego pasażera – Nie odblokowuje - 01561:059 – Tylne lewe drzwi – Nie odblokowuje Jednocześnie w aucie stale podświetlone są przyciski...
Czy jest w tym silniku sonda Lambda? jesli jest , a chyba być musi bo doczytałem coś o katalizatorze - to i ona jest w zasadniczy sposób odpowiedzialna za regulację kąta zapłonu i regulację mięszanki powietrza - paliwa (czyli ma decydujący wpływ na regulację czasem wtrysku i kątem zapłonu - na kąt zapłonu ma chyba tylko większy wpływ czujnik detonacji...
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
, po nagrzaniu kolejne uruchomienia są prawidłowe Jaka może być przyczyna? czy możliwe zużycie elektrody zapłonowej Opisany problem z uruchamianiem pieca gazowego, który występuje tylko przy pierwszym uruchomieniu, a po nagrzaniu kolejne uruchomienia są prawidłowe, może mieć kilka przyczyn. Oto szczegółowa analiza możliwych przyczyn i kroków diagnostycznych:...
Naszą firmę prowadzimy z powodzeniem od kilkunastu lat. Podstawowymi założeniami naszej działalności jest dostarczanie Klientom najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie technologii alarmowych zabezpieczeń mieszkań oraz samochodów. Posiadamy ogromne doświadczenie, które gwarantuje Klientom produkty oraz usługi najwyższe jakości. Wciąż poszerzamy nasze...
Niebieski to za wczesny. Jaka masz pewność ze pompa jest na 100%
Silnik do prawidłowej pracy potrzebuje: 1. Mieszanki stechiometrycznej 1.1. paliwa 1.2 powietrza 2 w odpowiednim momencie iskry, która zapali mieszankę 2.1 moment określany jest kątem wyprzedzenia zapłonu 2.2 iskra ma mieć niebiesko biały kolor, szczelina na świecy powinna być odpowiednio duża. Teraz sprawdzasz po kolei, czy wszystkie warunki są spełnione....
Upewnij się, że wszystkie bezpieczniki związane z rozrusznikiem i układem zapłonu są sprawne. Sprawdź, czy przekaźnik rozrusznika działa prawidłowo. Możesz spróbować zamienić go z innym identycznym przekaźnikiem w pojeździe, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem. Skoro stwierdziłeś, że na cewkę przekaźnika nie trafia napięcie, to problem może leżeć...
kątem wyprzedzenia zapłonu sterowanie kątem zapłonu wyświetlacz kątem
tankować paliwo punto obudowa alternatora seagate talerze
Wzmacniacz na triodzie obcina górną sinusoidę - przyczyny i rozwiązania Odpowietrzanie hamulców Ford Fiesta 2009 - krok po kroku