Jednak to jest kondensator . Wymień go i po kłopocie .
Dmuchawa powinna działać tylko na włączonym zapłonie, jeśli jest inaczej ktoś przerabiał instalacje. Albo gdzieś masz zwarcie, proponuje poodcinać kable i jeszcze raz samemu sobie podłączyć pod przełącznik i dmuchawę. Minus wziąć z najbliższego miejsca gdzie jest podłączone kilka kabli od masy do metalu. A plus pociągnąć od mostka za tablicą bezpieczników....
Witam! Niedawno kupiłem dmuchawę, silnik 3-faz indukcyjny. Mam niestety nie lada kłopot, dmuchawa posiadała mufę z 5-ma bolcami, a u mnie w domu jest instalacja TN-C. Więc założyłem mufę do dmuchawy z 4-bolcami i tu zaczął się kłopot. Podłączałem przewody na wszystkie możliwe sposoby (chodzi oczywiście o ochronny z neutralnym) Neutralny izolowałem i...
Chciałbym zamontować dodatkowy wyłącznik dmuchawy pieca na kablu tylko do końca nie wiem, czy wyłącznik kołyskowy musi być jedno czy dwubiegunowy. Tak, wiem, tylko pytanie brzmi czy musi odciąć dwa przewody L i N czy tylko L żeby nie uszkodzić sterownika Odradzam nie będziesz miał prawidłowego sterowania, to wróży kłopoty.
Może rezystor dmuchawy się sfajdał,miałem takie objawy w astrze wymieniłem rezystor i po kłopocie
Ja wymieniłem rezystor i po kłopocie
Pieca nie "wstawiałem" ( dlatego pytam ) ale silniki w D1LCC zakładam po regeneracji ( a jest ich kilka ) i nie widzę w tym nic złego bo nie sprawiają kłopotów.
Odczytaj kody błędow ATA- na desce przyciski, oczywiście w trakcie pracy webasta. Webasto czasem wymaga przeglądu- zawalone sitko świecy, zatykające się sitko pompki, kłaki na piórach dmuchawy, zawalone kanały wlot/wylot. czasem silnik, łożyska, szczotki. Airtronikach to w zasadzie naprawa silnika jest niemożliwa, tylko wymiana. Bywają kłopoty w trasie...
Trzeba całą deskę odsunąć, inaczej nie da rady. Ale w "Kaczce" to nie kłopot, kilka śrubek.
Witam, mam kłopot z dmuchawą w samochodzie. Został mi tylko 4 bieg tej dmuchawy, prędkość obrotowa sterowana jest układem oporników (spiralnie zwinięty drut oporowy) chłodzonych przepływem powietrza. Jeden z nich przepalił się, kolega pomierzył mi to co zostało i stwierdził że jest to drut 1,5 Ω. Pytanie jest gdzie taki drut można kupić? (najlepiej...
To wtedy mogą być kłopoty z regulacją!
Jeżeli Valeo ,to jest naprawialny,jeżeli Behr to masz klopot
Witam, znajomy poprosił mnie o podłączenie tego stera do kotła na ekogroszek,lecz ten nie załącza tryby praca, czyli wyświetla temperatury ale nie załącza -ani dmuchawy ani,ślimaka kiedy spadnie temperatura zadana...
Dla porządku: nr nadwozia WDB1240511B307543 Wg VIN masz taki numer wentylatora dla producenta SIEMENS: A0008307908 Rzeczywiście masz rację - Siemens sprawia najwięcej kłopotów w zakupie, ale nie jest to niemożliwe. Widziałem kilka sztuk w Anglii (również zamienniki), tutaj: https://www.autoczescionline24.pl/oenumb... masz sporo różnych...
Masa dla silnika wentylatora jest podawana z lewego przedniego progu (łączenie progu ze słupkiem przednim). Później przechodzi przez złącze którego lokalizacja jest niewiadoma ( za stary model do pamiętania :| ). Prawdopodobnie wypaliły się styki w tym złączu. Możesz go poszukać . Wydaje mi się że w okolicy silnika dmuchawy i przekaźnika silnika. Możesz...
Znajomy moj kupił zamiennik i były ogromne kłopoty. Cos tam jest o 2 mm większe i mu obcierało. Wole oryginalną używkę:) Ale może coś z tą dmuchawką jeszcze zrobię
Musisz zmienić silnik na 230/400V i po kłopocie. Nie ma zasilania 3f, nie wiem czy wystarczy mu mocy z 220V.
Szukam schematu elektrycznego do C180 z klimą ( ręczna) od jakiegoś czasu mam kłopot z dmuchawą raz działa raz nie a co najdziwniejsze to to że załancza mi się turbinka z klimy nawet jak wentylator nie działa :roll: >>> proszę o pomoc co mam sprawdzić lub co robię nie tak? Dochodzę do tych knefli drogą dedukcji i eksperymentów ihihih :P smmiciak(at)wp.pl...
To dalej tysiak. A tym silniczku to albo szczotki albo przecięty komutator. Więcej anomalii nie miały. Jak piszczy to wysycić tulejki olejem i po kłopocie.
"arturromarr" ale kombinujecie... Podajnik na 12V dmuchawa na hmmm no ciekawe, na co...?? A co jeszcze z pompą, CO, CWU i jeszcze obiegowa do ciepłej wody To najlepiej cały dom zrobić na 12V i po kłopocie! Bo taki sprzęt można kupić w sklepach turystycznych (camping) A zamiast UPS można do tony kartofli powkładać kable i zrobić ekologiczny akumulator...
Masa sprawdzona i wyczyszczona lecz dalej bez zmian po przekręceniu kluczyka wszystko działa dmuchawa radio szyby komputerek od gazu
Ale kłopot z wyłączaniem się klimy może być ten sam co w 307 padające tranzystory?
witam musisz wymontować stacyjkę a następnie wyjąć z niej tzw. kostke stacyjki wymiana na nową i po kłopocie
Sprawdziłem cięgna - całe i sprawne, pompki płynu pod silnikiem wycieraczek brak ( rocznik 97 ) i miałem kłopot co teraz. Więc gdzie znajduje sie i jak wygląda owy panel sterujący? Czyżby to te trzy pokrętła w kabinie?
A w jakim celu miałaby pracować dmuchawa przy niepracującym silniku? To może być przyczyną kłopotów w postaci rozładowanego akumulatora. Efekt ogrzewania byłby krótkotrwały (wręcz kilkuminutowy). Chyba nie warto komplikować. I jeszcze jedno. Prawdopodobnie dmuchawa działa przy stacyjce przełączonej na pierwszy zakres. Wówczas nie da się pozostawić pojazdu...
jakikolwiek czerwony przewód o numerze 1010 jest napięciem po zaponie ale odradzam Ci podłączanie się pod przewody pod maską pod czarną pokrywą gdyż te zapewne zasilają najprawdopodobniej albo ECU silnika, albo ECU systemu EAS, albo jest to napięcie dla tylnego lub przedniego modulatora albo i jest to napięcie do gniazda EBS przyczepy. Podłączenie się...
Robisz w desce mały prostokątny otworek na przełącznik,, ten od poloneza, podpinasz kilka kabelków i po kłopocie. Kosz tego z płynną regulacja około 30 zeta. Pozdr.
Zeszłej jesieni borykałem się z liśćmi zalegającymi na moim trawniku. Narodził się więc pomysł na budowę dmuchawy do liści. https://obrazki.elektroda.pl/4729582200_... Pierwszym założeniem było nie niszczenie pilarki więc w grę wchodziła dokręcana przystawka dmuchawy. Na złomie wybrałem dmuchawę z Fiata Cinquecento ze względu na gotową...
Wreszcie koniec kłopotów. ustawienia pieca: Uo = od 60 do 85 stopni U1 = 28 U2 = 30 U3 = 20 U4 = 10 Przysłona dmuchawy ustawiona na 1/2 mocy, zastawka wylotu do komina również przystawiona "na pół". Klapka wlotu powietrza (u dołu pieca) zamknięta całkowicie. Pompka chodzi w zakresie II lub III i jest umieszczona "na powrocie". Wreszcie wszystko zagrało...
powiem ci tak , Aoiue czy jak tam sie to zwie;) to całkiem dobry sprzęcior. u mnie w pracy chodzi 24h, 7 dni w tygodniu i zadko się psuje. najczęstszą awarią jest awaria jakiegos tam modułu przy przenoszeniu, fabrycznie jest to zabezpieczone zawleczką wiec w czasie transportu nic się nie dzieje, problem vpojawia się w czasie uzytkowania, wtedy trzeba...
zacytuję "Z nastaniem okresu jesienno-zimowego zaczynają się pierwsze kłopoty z rozruchem silnika samochodu, szczególnie w pojazdach eksploatowanych w warunkach miejskich. Częste używanie rozrusznika, włączone światła, dmuchawa, wycieraczki, ogrzewanie szyby itp., powodują że prądnica (alternator) nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniej ilości energii...
Po pierwsze nie byłeś nawet uprzejmy napisać co to za "C-klasa" Aktualnie jest w produkcji już trzeci model. W związku z tym my będziemy pisać swoje, Ty swoje - a potem się pokłócimy :( Na razie nic nie mogę podać na pewno, ale bezpiecznik dla dmuchawy 7,5 amp. to stanowczo za mało. Z tego, co piszesz o panelu sterowania prawdopodobnie przepala ci się...
witam mam kłopot z climatronikiem w mojej Lagunie1,8 94r nie startuje mi silnik dmuchawy napięcie dochodzi12-13V silnik jest sprawny wymieniłem mosfety i dalej nic może ktoś posiada schemat do climatronika chodzi mi jakie powinny być napięcia na kostce dmuchawy i sterownika pozdrawiam
miałem podobny kłopot w fabii. najpierw zniknął 1 bieg później 2 aż w końcu pozostał tylko 4, który działa bez względu na rezystor-opornik dmuchawy, nawet jak wyjmiesz opornik to i tak na 4 będzie dmuchał.
A dlaczego przy P= 50W i U= 15V akurat alternator ? Ja dałbym jakikolwiek silnik prądu stałego ( np od dmuchawy samochodowej) plus stabilizator szeregowy ( z seri LM...), i po kłopocie.
Na 5V jest gotowy zasilacz bateryjny - power bank. Kupujesz, podłączasz, używasz. Bateria akumulatorów wyposażona jest w ładowarkę i zasilacz stabilizujący napięcie 5V. Jedyna trudność, to brak gotowego kabla łączącego wentylator z gniazdem micro USB. Być może rozmiary tego zasilacza są nieodpowiednie? Być może, że w razie braku dostępu do gniazda sieciowego...
No to powymieniaj żaróweczki i po kłopocie. Ja masz trochę smykałkę do kręcenia śrubek i cierpliwości, a to podparte chęciami, to spokojnie dasz radę.
Witam mam problem z wiatrakiem dmuchawy w lagunie I. Już trochę poczytałem co tam trzeba sprawdzac tylko jest pewien kłopot nie mam pojecia jak sie dostac do tego wiatraka mam wersja z poducha powietrzna u pasażera. Na bank nie robi się tego przez panel środkowy bo już go rozkręcilem. Myslę że trzeba by było wyjąć ta poduchę ale jak. Bardzo bym prosił...
Żeby nie zakładać nowego tematu o sterownikach, odgrzeję kotleta Mam sterownik PROTON (bez PID) i z nim mały kłopot, ponieważ na wyjściu na pompę CO jest cały czas podawane napięcie, przez co pompa pracuje cały czas, od chwili włączenie sterownika. Czyżby był uszkodzony sterownik, czy ten typ tak ma? I druga sprawa odnośnie wentylatora, wiadomo sterownik...
Dzięki za zainteresowanie tematem. Zrobione. Pomogło jak zwykle czyszczenie krokowca, resetowanie kompa, i podpinanie fejsa z którym miałem od groma kłopotów żeby zadziałał- maxy232 były z fabryki w Grenlandii, nie działają w naszym klimacie.
To dopiero mój drugi miesiąc palenia z wykorzystaniem dmuchawy, więc podobnie jak Ty dopiero raczkuję :). Mój sterownik pracuje w dwustanie, czyli jak u Ciebie, po uzyskaniu zadanej dmuchawa się wyłącza, nie mam tylko jak Ty przedmuchów, uznałem, że ich nie potrzebuję, ale walczę o to żeby wentylator pracował ciągle, z tym, że prawdopodobnie nie dam...
z tego co można zrozumieć chodzi o sterowanie z inne punktu , w takim przypadku wystarczy wpiąć się pod istniejące już sterownie na przyciskach sterowniczych cewki przekaźnika masz sterowane z sterownika zasilanego , tak wiec pozostaje poprowadzić 3 przewody do istniejącej szafki dmuchaw i po problemie , jako przekaźniki proponuje R15 /2P/24DC schemat...
W DAF-ach często są nieczyszczone wloty powietrza do ogrzewania i to powoduje przegrzania tych urządzeń.Jak zdejmie się osłonę metalową to na wlocie powietrza do ogrzewania jest takie sitko zapobiegające wpadnięciu do dmuchawy śmieci (co mogło by spowodować zablokowanie dmuchawy) i ono często jest pokryte kurzem ,trzeba je oczyścić i po kłopocie ale...
No nie przesadzaj... to tylko 8 pin... jak nie masz dmuchawy to zrób sobie taki szerszy grot do lutownicy na 4pin i bez kłopotu wyjdzie... Nawiasem mówiąc to popraw jeszcze luty w głowicy one lubią przerywać, jak stukniesz w głowicę to obserwój ekran i sam zobaczysz, wtedy też będzie problem z załączeniem.....
Pozwoliłem sobie odgrzać temat, bo po wyjęciu wczoraj filtra p.pyłkowego w swojej Astrze stwierdziłem totalne upalenie/zardzewienie opisywanego tutaj rezystora. Mam jednak wewnetrzne zapędy,żeby zamienic ten rezystor (koszt nowego-115zł) na regulator PWM,bo aż sie tu o to prosi. Szukajac na elektrodzie nie znalazłem jednak,poza sugestią zastosowania...
Witam. Wyciągnij z kanału wentylacyjnego ten zestaw oporników o którym pisałeś i tam jest taki element zabezpieczający podobny do podłużnej diody on prawdopodobnie na skutek właśnie zwarcia przepalił się. Wytnij go i zamiast niego wlutuj kawałek miedzianego drutu witam ponownie , ja właśnie słyszałem że to jest dioda ale nieważne ,jak to sprawdzę to...
Dużo kłopotu żeby się do tego dobrać? Niepokoi mnie głośna praca na 4 zakresie (działa tylko 3 i 4 bieg, z czego 3 normalnie) i obawiam się, że konieczna będzie weryfikacja silnika stanu silnika dmuchawy oraz szczotek. Przypominam, że w aucie jest klima.
kolego,nie rozumiem.Ogrzewanie działa tak,odpala wentylator,przedmuch,sygnał na pompkę,podawanie paliwa,świeca,i pali.A zegar swoją drogą.Działa pompka czy nie?To jest ważne. Dodano po 13 w razie kłopotów z ogrzewaniem Ebera zapraszam na GG 9474888,pomogę w miarę mozliwości. Pozdrawiam
Około 230 V ma być zasilanie, skoro wszystko ma być na 230 V. W tej puszce, co jest przełącznik i gniazdko, nie ma żadnej przetwornicy, balastu, układu sterującego, transformatora elektronicznego itd., itp. - badałeś? Jeżeli nic tam nie ma takiego, to należy przypuszczać, ale tylko przypuszczać, że na kablu jest 230 V przemienne. Naprawdę na metce,...
No więc właśnie skończyłem naprawę dmuchawy. Tak jak pisał Paweł nie trzeba wykręcać silnika, tylko można dostać się tam od tyłu. Kłopot miałem z odkręceniem nakrętek z wałka. Wirnik miałem dobrze przykręcony ale były luzy na wałku, więc wymieniłem łożyska. To nie jest takie proste i chyba lepiej jest dać auto do mechanika. Kłopot jest z wyciągnięciem...
megane dmuchawą dmuchawą kotła peugeot dmuchawą
flash programatory uruchomi laptop bateria ustawić diseqc
Silnik elektryczny 1,8kW 3-fazowy na 230V – dobór kondensatora pracy, nagrzewanie, 45µF czy za mało? Duotts C29 błąd E10 - silnik, klakson i światło nie działają