VUW 200/3-5 świeżo po okresowym przeglądzie. Piec ma już ok 10 lat Ja mam VUW240/-5 od 12 lat i kocioł smiga bez zastrzeżeń, poza wymianą naczynia przeponowego na nowe zastępcze i kilku usprawnieniach jakie poczyniłem w kotle to nie musiałem w niego wkładać żadnej złotówki. Nie liczę tutaj kosztu oryginalnych uszczelek i chemii czyszczącej itp., bo...
Mam problem z odpaleniem właśnie takiego junkersa nie zapala się żadna kontrolka ani zielona ani czerwona co może być powodem zbyt małe ciśnienie wody i niedziała turbinka?
Założyłem że ma silnik po remoncie - pisał że z większości z nowych części... Wygląda na kłopoty z zapłonem... Zacznij od świecy, niezależnie od tego co jest i tak wypada ją zmienić :) . Potem napisz co się dzieje dalej...
Witam, Potrzebuję pomocy:). Otóż w moim samochodzie dzieje się coś dziwnego. W styczniu wymieniłem alternator i akumulator, przez miesiąc wszystko działało OK. Po czym w ubiegłym tygodniu jechałem sobie spokojnie samochodem, zatrzymałem się, samochód zgasł i już nie odpalił. Wciskanie przycisku start/stop skutkowało delikatnym zakręceniem rozrusznikiem...
Witajcie. Może teraz coś na temat poprawy zapłonu - oczywiście zimnego palnika bo rozgrzany pali 100/100 - przynajmniej w moim przypadku. Jak założę czasówkę to mogą być kłopoty z zapłonem np. po kilku godzinach przerwy, albo po termostacie pokojowym. Myślałem o zasilaniu początkowym na czystym oo, ale z tym wiążą się kłopoty z ustawieniami powietrza....
Pisałem o rdzeniu bo ten układ jest tak rozwiązany że pierwotne uzwojenie wraz z dołączonym kondensatorem stanowi obwód rezonansowy tłumiony przez świetlówkę dołączoną do wtórnego uzwojenia. I w przypadku gdy przetwornica nie trafia w rezonans to pojawiają się kłopoty z zapłonem i pracą. Częstotliwość multiwibratora musi się zgadzać z rezonansem tego...
To zacznij od podstaw- 1. zmiana mechanika (chyba, że masz zaufanie do tego co robił to nie zmieniaj) 2. sprawdzenie rozrządu 3. sprawdzenie błędów - powinno dać się odczytać VCDS`em
Kolego alex. Tylko czy to bezpieczne zważywszy na napięcia które panują przy lampach. Myślę że mogłyby być kłopoty z zapłonem lampy. Moim zdaniem lepiej poszukać jakiejś uszkodzonej nawet lampy i dopasować jakiś odblask na allegro tego pełno.Ja kupiłem 2 szt lamp za 80 zł. Sam mam w jednym projektorze odbłyśnik od innego projektora zamontowane i jakoś...
jeżeli z dołożonego immobilizera wychodzą tylko czarne kable to zwróć uwagę czy jakaś para kabli podłączona jest do przewodu który jest rozcięty na pół złącz je z powrotem jedne będą z rozrusznika a drugie z zapłonu
Ja mam Mazdę 1.5, 65kW, 323c z 96-tego roku i do sczytania kodów wystarczy dioda led z opornikiem 1k. Poczytaj na mazdaspeed, a jeśli nie znajdziesz to pisz ja mam gdzieś linki.
Witam Wywnioskowałem, że mieszanka gazowo-powietrzna daje duży opór dla iskry wys. nap.(ciężko się jonizuje) i stąd kłopoty z zapłonem-przebicia do korpusu silnika
Mogą być kłopoty z zapłonem wszystkich trzech rur równocześnie! Jeśli wszystkie się nie zapalą to grozi uszkodzeniem tych co się zapaliły (szybkim zużyciem).
Nawiązując do Twojego poprzedniego postu: Moduł zapłonowy do MZ 250 szukam schematu i PCB Użycie elektronicznego układu zapłonowego: -powoduje zwiększenie energii iskry (opisywane jako wzmocnienie iskry innymi słowy krótki impuls i brak łuku na przerywaczu) i niższe jest napięcie przy którym cewka zapłonowa wytworzy iskrę co daje tą korzyść że przy...
Musisz rozszyfrować model tego Genusa jeśli chcesz uzyskać coś więcej. Kłopoty z zapłonem mogą wynikać z braku konserwacji (brudny: palnik, elektrody, nagrzewniaca). Skoki ciśnienia również brak konserwacji - brak poduszki powietrznej albo wadliwe naczynie....
Quad SMC Barossa 250 jest taki problem, że jak postoi z odłączonym aku to odpala, po około 30 sekund gaśnie i traci iskrę. Jak odłączę aku i chwilę postoi to sytuacja się powtarza. Co może być przyczyną?
Posiadam bardzo starą maszynę ogrodniczą (glebogryzarkę), którą odrestaurowałem. Napędzana jest prawdopodobnie silnikiem WFM lub WSK (jest to tylko fragment silnika - zmodyfikowany karter, cylinder, głowica, tłok, itp.). Mam kłopoty z zapłonem tego silnika i chciałbym wymienić go na CDI, ale nie wiem czy mój silnik ma "głęboki zapłon" jak przy starych...
może to byc wina gażnika, np dziurawy pływak w komorze pływakowej, zablokowana przepustnica drugiego przelotu, powodujące zbytnie wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej, ale nagłe przerywanie i szarpanie przemawia raczej na kłopoty z zapłonem pozdrawiam
Błąd A3 dotyczy czujnika spalin - diagnoza jest prawidłowa. Skorodował, nastąpiła przerwa i dlatego wyświetla wspomniany błąd. Kłopoty z zapłonem i wypalenie czujnika wskazuje, że warunki ciągu kominowego i nawiewu są nieprawidłowe. Warto zgłosić kocioł do konserwacji...
Dobre solidne baterie (muszą kosztować ) o dużej pojemności, poniżej 1, 4VDC zaczynają się kłopoty. Ważna polaryzacja i kontakt ze sprężynkami w magazynku baterii.
No dzień dobry. Jestem tu nowy i kupiłem chińczyka 48cc od pelcio68. wszystko działało ale w pewnym momencie zaczeły się kłopoty z zapłonem. wymieniłem chińską świecę na ngk i nawet chodził bardzo dobrze przez 2 dni. kręcenie kołem ze świecą na zewnątrz raz daje iskrę słabiutką a raz w ogóle nie daje z przewagą na nie daje. wykręciłem orginalny przewód...
Pomóżcie, Termet PAB 3V ma kłopoty z zapłonem. Serwis wymienił jonizacje, przewód zapłonowy. Sprawdziłem ciśnienia i są ok. Kocioł po kilkudziesięciu minutach przerwy w trakcie zapłonu wchodzi w awarię. Wygląda na to, że nie otwiera gazu. Po zresetowaniu zaczyna pracować normalnie. Pracuje na propanie.
dopiero wczoraj zamieniłem moduł i sie okazało że to właśnie on był przyczyną wszystkiego. Więc jeśli macie kłopoty z zapłonem proponuje saprawdzić moduł. P.s. moduł kupiony 1 listopada 2005 roku czyli pół roku temu, szybko mi się popsuł na szczęscie na gwarancji. TEMAT ZEMKNIĘTY
Zaraz po odpaleniu przy minusowych temperaturach ma około 1250 i stopniowo spada aż do około 900 gdy silnik uzyska normalną temperaturę pracy. Zauważyłem też że większe kłopoty z zapłonem mam gdy jest podwyższona wilgotność. Z tego co pamiętam obroty były zawsze na tym poziomie na długo przed awarią. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Na twoim miejscu bardzo poważnie rozważałbym zakup analizatora kaloryczności gazu - w Polsce to niestety bardzo kosztowna sprawa - niestety ale bardzo często zwłaszcza w okresie jesienno zimowym zdarza się sytuacja w której dostawcy gazu świadomi swojej bezkarności samowolnie zmieniają warunki umów (na umowie masz na pewno gaz ziemny a nie gaz ziemny...
Witam Forumowiczów Mam opla astrę 1,4 97r . Kłopoty podczas jazdy: gdy nogę zdjąłem z gazu lub lekko naciskałem, to samochód gasł, po ponownym "zapaleniu" kluczykiem zaskoczył i jechał. Gdy postał parę dni w garażu miałem kłopoty z zapłonem , zapalił, gdy od razu go zgasiłem nie odpalił. Zapych. Isk mam, ale zauważyłem ,że teraz nie dostaje paliwa....
To był kiedyś papaj mojego kolegi. Sam nim nieraz jeździłem. W ubiegłym roku wszedłem w jego posiadanie bo szkoda mi było jak mówił, że oddaje go na złom. Na drodze twardej się sprawdzał ale nie w terenie. No i to zawieszenie z przodu nie nadaje się do lasu. Można by było skrócić, zmienić przód i coś dalej kombinować. Mnie jest potrzebny ciągniczek...
Jeśli jesteś pewien, że dysze w gaźniku nie są zatkane i paliwo swobodnie dopływa do gaźnika, to najprawdopodobniej kłopoty z zapłonem lub mniej prawdopodobne ale warto sprawdzić luzy zaworowe (0.05 mm na zimnym silniku). Na pewno w pierwszej kolejności wymień kabel wysokiego napięcia. Kupisz z metra cięty w sklepie motoryzacyjnym. Wymienić nie zaszkodzi...
Mam problem nie pali. Wszystko sprawdzone i nic. Po wyjeciu czarnego przekaznika próbuje ale nie chodzi tak jak tzeba i tylko na wysokich obrotach pomocy!!!!
Jeszcze jedna przestroga niektóre samochody nowej generacji nie tolerują odcinania "na pałe" czegoś tam(ECU zapamiętuje usterki i bywają kłopoty)!!!!
(at)serwis Czemu nie piszesz nic o wadach takiego rozwiązania? Zapłon na zimno i zasilanie świetlówki napięciem niesymetrycznym (wyprostowanym) bardzo zmniejsza trwałość lampy. Substancja czynna na żarnikach ulega szybkiemu odparowaniu i osadza się na końcach rury, powodując ich zaczernienie. A brak substancji czynnej z czasem spowoduje kłopoty z zapłonem...
lepiej juz to bmw niz faita bravo/brava .... jezeli chcesz miec kłopoty z elektronika/zapłonem to polecam bravo/brava jeszcze z tuningiem w postaci LPG -nie oznacza to ze wszystkie tak maja.... prawdopodobienstwo zakupu takiego bezkonfliktowego egzeplaza jest takie jak zakupu nie zajeżdżonej bemki
Cześć. Ja pracuje przy kotłach CO na serwisie również olejowych. Byłem u klienta który opala olejem rzepakowym z własnej produkcji. Regulowałem ten palnik na analizator spalin i spala pięknie. Dyszę ma DANFOS 0,65 i na zimnym oleju źle rozpyla i są kłopoty z zapłonem, ale jak się palnik już rozgrzeje to jest super. Problem rozwiązało zastosowanie podgrzewacza...
połówki parzyste mają mieć czasy identyczne ; połówki nieparzyste mają mieć czasy identyczne wniosek że na gazie ma być podobnie.Gdy na gazie są pomieszane parzyste z nieparzystymi na skutek złego zbankowania przy rozcinaniu wtrysków to sterownik tego nie obsłuży prawidłowo i stąd częste kłopoty z wypadaniem zapłonów
Nie wiem jak jest dokładnie w aprilii ale może po prostu masz stator przestawiony :/ . Skoro świeca jest mokra to znaczy że paliwo dochodzi i masz kłopot z zapłonem (rozumiem że świecę zmieniałeś). Więc skoro iskra jest, to prawdopodobnie jej wyprzedzenie jest do bani.
Jeszcze gorzej jak radio wymaga kodu to po takim zabiegu mogą być kłopoty. Najlepszym rozwiązaniem jest układ logiki zapłonu wbudowany w radiu.
Witam, w skrócie ... Posiadam Opla Vectrę A 1.6 czysta benzyna 1990 rok. Auto posiadam już 7 lat, w lipcu wymienione zostało: uszczelka pod głowicą, rozrząd, świece, kable WN, aparat zapłonowy, olej, płyn chłodniczy, kilka wężyków które były już zużyte. Około tydzień temu pojawił się problem... Auto zaczęło się dusić i przerywać. Wywołałem błędy : sonda...
Obecny kocioł (Vaillant VUW260/1XE)pracuje w pomieszczeniu łazienki jest tam jakaś wentylacja,ale jest ona "jakaś"...pomyślałem o zamkniętej komorze ,bo bezpieczniej,bo komin "zaczyna chcieć" remontu i nowego wkładu z kwasiaka. Piec który mam -jego aluminiowy króciec wylotowy zaczyna mieć białe "wykwity" i otworki...Na zaworze 3 drożnym wyskakuje taka...
Zdejmowałeś, zakładałeś nową głowicę, ale czy założyłeś dobrze? Złożyłeś rozrząd prawidłowo na znaki? Może masz przestawiony o ząbek i dlatego takie kłopoty...
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
najlepiej by niemieć kłopotów zapłon po stacyjce
wskazany jest podgrzew przy samej dyszy.Tylko niektóre palniki radzą sobie bez niego.(te z krótką rurką paliwa i dłuższym czasem zapłonu---taka charakterystyka sterownika) inne na zimno mają kłopoty. a temp podgrzewu wtedy wystarczy 70-80 stC. patita jak twój palnik po przepięciu kabli jak ci radziłem?? ruszył?? Dodano po 58 wrzuć foty.. zobaczymy to...
Panowie. Szukacie "po wsi" a autor tematu ma pewnie odbłyśnik 30 letni.... Jego wymiana + HS1 załatwi sprawę. Montaż całego wagonu elektroniki wręcz nie przystoi temu knedlowemu sprzętowi. :D Poza tym każda przetwornica ma jakąś sprawność. na 100% mniejszą od 1 ! I... kolejne waty uciekają. :cry: Jak chcesz zmniejszyć pobór energii przez światła, to...
Kocioł pracował na LPG a ustawiony na gazie ziemnym... ciekawe jak użytkownik to sprawdził. Jeśli tak było to palnika już pewnie nie ma. Otworzyć komorę, rozebrać urządzenie i sprawdzić czy do czegoś się jeszcze nadaje. - musi to zrobić człowiek z głową i umiejętnościami , najlepiej poszukajcie na stronie www.Viessmann-serwis.pl Nie grzebcie tam sami...
Wydaje mi się, że ECU powinien przez cały czas, utrzymywać wyprzedzenie zapłonu w pobliżu spalania stukowego. T zn. przyspieszać zapłon, aż wykryje początki spalania stukowego, następnie opóźniać, itd. Kłopoty powinien sygnalizować dopiero wtedy, gdy nie potrafi uniknąć spalania stukowego, pomimo opóźniania zapłonu.
Z tego co czytałem, to w tych silnikach częstą przyczyną kłopotów z wypadaniem "zapłonów" jest trzeci wałek rozrządu odpowiedzialny za stopień otwarcia zaworów ssących - odpowiednik przepustnicy.
Witam i ja podepnę się pod temat żeby nie zakładać następnego ,jakoś nikt się tu nie kwapi do odpowiedzi może przez to że to niewątpliwie trudny temat . Ale mam pytanie czy możliwe jest że komputer podaje za słaby sygnał lub nie wystarczająco strome zbocze sygnału na sterowanie modułem cewki,co jest powodem słabej iskry i przez to kłopoty z pewnym zapłonem....
Hej, czytam ten temat bo mam podobny problem. Mondeo TD 1.8 94'. I mam prośbę czy możesz mi podać jaką masz pompę wtryskową - chodzi o wszystkie dane z tabliczki znamionowej. Kupiłem ten samochód i podejrzewam że pompa jest nieorginalna. Stąd też spadek mocy, dymienie i wogóle kłopoty. Pozdrawiam.
Jak to jest 1,8 TD to pewnie pompa lukasa:te pompu są wrażliwe na gęstość paliwa (sterowanie dawką i zapłonem jest ciśnieniem paliwa i przepływem) więc mogą byc kłopoty gdy paliwo będzie gęściejsze
Jeżeli samochód na benzynie chodzi bez zarzutu (nie wypadają zapłony), a na gazie są problemy, to wg mnie tylko wariat będzie się czepiał układu zapłonowego. Co najwyżej zmniejszyć odstęp między elektrodami na świecach. Wygląd świec świadczy tylko o tym, że mieszanka paliwowa (w tym przypadku gazowo-powietrzna) jest za bogata i przez to momentami może...
Wpadłem na jeszcze na jeden zasadniczy problem. Kiedy był wymieniany pasek rozrządu? bo jeśli ze starości powypadały mu zęby to tak może się dziać. Sprawdź ustawienie rozrządu. Podejrzewam że w tej astrze jeszcze jest kopułka i palec, a może na gazie się dusiła i ktoś bawił się zapłonem, tłumaczyło by to brak mocy.
Poproś kolegę, który posiada trochę wiedzy...potrafi schemat "przełożyć na real"Każdy przewód ma początek i koniec, więc miernik w rękę i po kłopocie.
A czasami nie czujnik wału ma slaby sygnał ? Jakby pooszarpywało to wygląda na czujnik , filtr paliwa , filtr powierza to już rzadziej. Przy czujniku pojawiaj się kłopoty z odpalaniem, podobne zjawisko zachodzi przy cewce Halla. Kiedy był sprawdzany kąt wyprzedzania zapłonu? przy dodawani gazu się przydławi ponieważ mieszanka jest nie bardzo dopasowana...
Rzeczywiście to jest element od oleju. Piękne dzięki za namiar. Dobrze takie rzeczy wiedzieć bo przy kłopotach z zapłonem można go po prostu odłączyć. Jutro napiszę czy agregat odpalił na nowej cewce. Pozdrawiam
Witam, zostałem posiadaczem traktorka Hako 490 i mam problem z gaźnikiem, nie ma też iskry na zapłonie. Czy ktoś może mi pomóc, nie znam się na mechanice, na razie metoda prób i błędów. Pozdrawiam
Witam mam kłopot nawalił mi moduł zapłonu w mojej kijance i jest kłopot z jego wymianom . W hurtowniach tego nie ma nawet w salonie kia w Zgorzelcu nie jest ta część dostępna . Czy wie ktoś gdzie to kupić. Kupie nawet taki używany. Proszę o pomoc...
Znając stare Fiaty i Polonezy z ich rozklekotanymi aparatami zapłonowymi to lampy stroboskopowe nie bardzo się spisywały.Dużo lepszą metodą okazywało się ustawianie zapłonu "na słuch i na oko",oczywiście tę metodę polecam tylko doświadczonym osobom.Jeśli już uda ci się odpalić samochód,pokręć lekko aparatem w prawo i w lewo.W lewo przyspieszasz zapłon,kręcąc...
Mam problem z elektryką w Fordzie Escorcie 1,1 1984 r. - światła mijania nie zawszewsze reagują na manipulacje łącznikiem, - pala sie bezpieczniki. Wszytko było ok ale auto stało jeden sezon nie używane i przy prubie uruchomienia zaczeły sie kłopoty typu regulacji zapłonu, dysz w gazniku, i właśnie z elektryka nie działa wsteczne światło raz sie zapala...
No tak, a mapa zapłonu ?
Prawie wszyscy macie racje, tylko zapominacie, że temat czytają również forumowicze, którzy nie mają tak bogatej wiedzy i doświadczenia jak Koledzy! Chyba zgodzicie się, że świece wielo lub bezelektrodowe mogą dobrze sprawować się w układach, gdzie jest kilka cewek lub w układach, gdzie cewka ma zapas mocy. Natomiast w starszych modelach o jednej cewce...
Musisz mieć dwa prądy i dwie masy na stałe oraz plus za zapłonem. Sprawdź najlepiej pod obciążeniem(np. żarówką H4). Musisz dokładnie obejrzeć styki skoro były zaśniedziałe. Może dostało się do pompy i zgniło w środku?
witam Kupiłem Audi a6 2.4 QUATRO po wypadku teraz jest ładne ale mam trochę dziwnych kłopotów z uruchomieniem. 1. centralny zamek nie reaguje na pilota (auto ma orginalny alarm) baterie w pilocie sprawdzone-OK po włożeniu bezpiecznika który powoduje włączenie oświetlenia we wnętrzu auto zaczyna świrować włączają się kirunki i świecą ciągłym światłem...
Naciskasz na nowym pilocie guzik, jak pisze w punkcie 3? Oczywiście, że naciskam. Próbowałem programowania nowego pilota, starego i obu. Tak jak wcześniej napisałem, po czterokrotnym włączaniu i wyłączaniu zapłonu, odzywa się gong, naciskam przycisk pilota i nic się nie dzieje.
Podłącz pod diagnozer. Mogą to też być źle ustawione zawory. Wtedy powstaje kłopot z zapłonem na ciepłym silniku.
Sprawdź jeszcze napięcia na mostku. Na wejściu zmiennego powinno być tyle samo co na kostce od zapłonu, a później stałe na wyjściu mostka (+ i -). Później pomiędzy + z mostka i - z masy.
Na P też bez reakcji? Generalnie takie cyrki z rozrusznikiem to miałem jak IMMO mi stroiło fochy, a dokładniej zaśniedziały bezpiecznik. Ale faktycznie może być co innego przyczyną, zważywszy na wcześniejsze kłopoty... Nie wiem dokładnie jak działa odcięcie zapłonu przy ustawieniu lewarka na pozycji do jazdy (czy tylko prąd, czy np. paliwo też), ale...
Ilekroć wysyłałem z pilota żądanie włączenia, tylekroć włączenie następowało No właśnie, gdyby tak było nie szukałbyś pomocy na forum :D. To że włączasz piecyk nie onacza że startuje on za pierwszym razem. Przy kłopotach zapłonem wykonuje on sekwencję startową do skutku, ale nie więcej niż 5 razy. Poza tym przyczyny mogą być inne (napisałem wcześniej...
Sprawdziłeś, czy na świecach przed i po wymianie pojawia się iskra? Może nie masz kłopotu z zapłonem, tylko z dostarczeniem paliwa do cylindrów
Witam,jaki to model Toyoty.Na początek spróbuj wypiąć na chwile centralkę alarmu z zasilania.Przy okazji sprawdź obwód blokady(możliwy brak styku w kostce).Jeżeli problem z zapłonem będzie dalej występował to zmostkuj blokadę alarmu(problem może leżeć po stronie instalacji samochodu)
Pamiętaj żeby nie włączyć zapłonu przy wyjętym liczniku bo będzie kłopot z poduszką !!!!!!
No wiesz, może być to prawda bo od jakiegoś czasu mam kłopot z wypadającym zapłonem na cylindrze siódmym więc postaram się to zrobić i zobaczę
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
wypadanie zapłonu na kompie ci pokazało czy nie podłączałeś ,czujnik położenia wałka rozrządu jak i wału sprawdz może wina cewki zapłonowej
Marko979 a nie zauważyłeś kłopotów z zapłonem zimą przy ujemnych temperaturach? Może to jakiś zbieg okoliczności i na ile moja odpowiedź ma sens, ale miałem dokładnie tak jak Ty. Rozgrzany silnik czasami nie pozwalał zapalić. Po schłodzeniu zapalał. Wymieniałem czujnik wału, przez moment wydawało mi się że jest dobrze, ale chyba nie było. Zdarzyło mi...
witajcie moze mi ktos doradzi mam taki problem od jakiegos czasu jestem posiadaczem junaka i mam problem z odpalaniem jest nowy gaznik ,zapłon ustawiony ok ,nowy przerywacz i kondensator a mimo to straszne kłopoty z zapalaniem czy powodem moze byc rodzaj cewki prawdopodobnie jest to cewka od syreny /oczywiscie instalacja w junku przerobiona na 12v/czy...
proste jak drut - stary problem w LF-ach .Zepsuty jest przekaznik zapłonu - zwiera i nie odbija po wyłączeniu zapłonu,tylko zały czas jest załączony.Temat tak samo stary jak sam LF.Możesz normalnie wyjąć kluczyk , a silnik i tak chodzi. Spójrz na klapkę do bezpieczników.Są tam piktogramy bezpieczników i - poniżej-przekaźników.Znajdź przekaźnik, który...
Witam! Nie robiłem takich eksperymentów myślę jednak, że powinien. Świetlówki mogą nie świecić pełnym światłem. Sądzę, że warto spróbować, jeżeli nie będzie kłopotów z zapłonem, to powinno być oki . Pozdrawiam Jan
Juz po kłopocie, zasilanie, zapłon i krańcówki z BSI (moduł bezpieczników), rozcięty sygnał sterujący na komputer zapłonu. Wszystko działa poprawnie, błędów przy blokowaniu pojazdu w ruchu brak. Pozdrawiam i temat zamykam.
Sprawa jest bnalna. Nie potrzebujesz zadnego dodatkowego przekaźnika (chyba ze chcesz go zastosować tak jak radził Bonus i zrobić odłączanie świateł po wyłączeniu zapłonu). Jeśli nie, to bierzesz ten swój moduł i podpinasz go nie pod obwód zapłonu tylko pod obwód radia, który to faktycznie załącza się przed a wyłącza po obwodzie zapłonu. i po kłopocie....
Zgadzam się z poprzednikiem -plus po zapłonie od stacyjki koloru czarnego... i po kłopocie.
Po ujechaniu ok 2km zapalił mi się wskaźnik STOP (kontrolki nie wskazywały żadnego błędu). Zatrzymałem się. Pomimo niewielkiego wycieku z chłodnicy o którym wcześniej nie wiedziałem (temperatura silnika w normie), na oko nie stało się nic. Niestety samochód już nie odpalił. Kolega z forum 206 club net naprowadził mnie, że może być to akumulator. Ja...
Jeśli jest tam Semmerling, to czy właściciel ma pozwolenie na broń? Widzę że grzebiesz w silniku nie mając nawet jego rysunku złożeniowego. Zaopatrz się w taki (albo w całą książke, do ściągniecia) i sam sobie odpowiesz, co trzeba rozkręcić, a i przy składaniu ci się przyda. Simson jest bardzo czuły na poprawne ustawienie zapłonu, a po twoich kombinacjach...
A07 - zbyt wiele błędów zapłonu w jednym cyklu pracy. Ogólnie piec ma kłopot z zapłonem. Tworzy się spora ilość mieszanki gazowej, która jest zapalana i wtedy powstaje eksplozja. Trzeba by wezwać serwisanta z uprawnieniami gazowymi i taki, który zna się na tych kotłach, bo samodzielne naprawy z takimi problemami mogą się zakończyć tym, ze będziemy słyszeli...
jak do tej pory nikt z Was mi nie udzielił merytorycznej podpowiedzi. Po pierwsze Kolega nie podał merytorycznie - konkretnie na czym polega problem, w jakich warunkach są kłopoty z odpaleniem silnika. Powodem tego, że silnik nie chce odpalić mogą być dwa: jeden, to niewłaściwy skład mieszanki paliwowej, a drugi, to brak iskry. Brak iskry może powodować...
Odkręciłem świece - zalane, problem więc dotyczył zapłonu. Pomyślałem, że może coś z immo. Mercedes nie stosuje w oryginalnym immobilizerze odcinania zapłonu z dwóch powodów: -w czasie kręcenia rozrusznikiem świece ulegają zalaniu i mogą być spore kłopoty z ponownym uruchomieniem silnika - niespalona mieszanka opuszcza cylindry i gromadzi się w katalizatorze....
Również kłopoty z briggsem.Po rozgrzaniu trudno uruchomić jeśli się już uda nie równa praca silnika ,wymieniony filtr powietrza świeca i nie ma zmian.Jak się ma sprawa z ustawianiem zapłonu i jak do tego się zabrać?Silnik Briggs 5 km.
Sprawdź na początek turbinę, tak jak kolega Gerri sugeruje. Ale może być też przyczyna w "dojechanych" wtryskiwaczach. W momencie usterki czujnika wału korbowego, MR 0312-brak sygnału, układ nie reguluje obrotów a pompy mimo wyłączenia zapłonu przebijają paliwo przez wtryskiwacze, i są kłopoty z wyłączeniem silnika. Baaa, taki silnik nawet potrafi bez...
Wystarczy że odetniesz zasilanie zapłonu i po kłopocie. Miernik w rękę i szukaj.
Warystor niedawno dobierałem, choć do innego zastosowania, to częściowo mogę wyjaśnić. Napiecie w sieci jest 230V±10% warystor zazwyczaj ma tolerancję ±10%, czyli żeby sie zmieścić w najgorszym przypadku dajemy warystor na 275V AC(230V+20%) to jest maksymalne napiecie pracy, przy którym warystor nie przewodzi. 350V DC to jesm maksymalne napiecie...
Witam , myślę , że kłopoty z autem mam za sobą , przyczyna leżała po stronie sterownika silnika - komputer i dlatego nie można było odczytać kody błędów. To od niego ''płynęły'' polecenia uruchomienia pompy paliwa , zapłonu.
Nie zaświeci nic. Poza tym może przywróć stan oryginalny, PPS-kalkulator silnika bądź kalkulator BSI- test blokady zapłonu i wywali ci gdzie jest kłopot, gdzie jest problem z odblokowaniem kalkulatora.
Te palniki są trudne po pierwsze jest tam inna dysza (kąt) i zastosowanie "zwykłej" na 99% doprowadzi do błędu. Nawet idealnie ustawione palniki potrafiły się wyłączyć w nie kontrolowany sposób. Co do zmiany położenia płytek w komorze, to ma sens zmniejszy ciśnienie dynamiczne podczas odpalenia palnika,(a jak wiemy zbyt duże ciśnienie cofa płomień jest...
Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy, ale możesz nie mieć uszczelki pod kolektorem a ono i tak osiągnie swoją wartość. To podciśnienie jakie jest to (zakładam, że mierzone wakumetrem) to zła praca układu rozrządu, za uboga mieszanka, zatkany wydech bądź...
Witam. Posiadam alarm wyposażony w blokadę zapłonu. Dotychczas odcinał zasilanie pompy paliwa. Jednak po instalacji LPG blokada okazała się mało skuteczna. Proszę o poradę gdzie należy odciąć zasilanie, aby nie narazić się na kłopoty z błędami kompa.
Ok działa radio i mam dwa kłopoty: 1. Podświetlenie-brak 2. Jak zgaszę silnik i minie jakiś czas to już radia nie włączę. Włączenie zapłonu też nic nie daje. Na wyświetlaczu mam napis: ECO -coś tam. Muszę włączyć silnik i dopiero mogę włączyć radio. A nie powinno się włączać radio wraz z kluczykiem? I po wyłączeniu silnika mogę radio tylko włączać i...
Jest mi miło, że sobie poradziłeś! - czy jest mozliwe sprawdzenie tego typu cewki metoda jak wyżej? W/g mnie jest to żadne sprawdzenie! To świadome proszenie się o kłopoty,,,,,,,,,,, Co takie coś ma na celu? Nie mogę sobie tego wyobrazić! Sprawdzenie cewki to nie tylko pomiary oporności uzwojeń i to wykonane w różnych warunkach, jak podwyższona temp....
Przepraszam, że odgrzewam stare tematy, ale mam podobny problem. We fieście mojej mamy z identycznym silnikiem jak koledzy powyżej jest kłopot z zapłonem. Podejrzewam, że to świece żarowe. Natomiast występuje u mnie jeszcze jeden kłopot - silnik (głównie kiedy jest zimny) chodzi nieregularnie - jakby nie palił na jednym cylindrze. Miał ktoś podobny...
Po dłuższej przerwie napiszę, że dziś auto wogóle nie odpaliło. Wiem że jest mróz, ale ogólnie rozrusznik od dłuższego czasu miał kłopoty z kręceniem. Wymieniłem tuleje, bendiks, szczotki, wszystko wyczyściłem i nie chce kręcić. Zaczyna kręcić i zatrzymuje się. Czy może to być wina źle ustawionego zapłonu???
Jakbym planował pojechać do serwisu to bym nie pisał na forum. Też podejrzewam kończący się akumulator, wydaje mi się że tego typu centralki reagują na spadek napięcia. Nie wiem czy poniżej jakiejś wartości czy o jakąś wartość. Ale oprócz kłopotów z alarmem nic innego nie wskazuje na kłopoty z akumulatorem. Kluczem do rozwikłania przyczyny jest migająca...
Witam Coś mi się wydaje po tym ostatnim pytaniu ,że nie ma raczej szans ,żeby kolega sam naprawił to auto . Ale spróbujmy .Lampka( dioda) immo jest pod zegarkiem między jego przyciskami .Jest duża czerwona i ma zgasnąć po włączeniu zapłonu a migać jak jest auto zgaszone . Jak jest na odwrót to jest problem z immo i są bardzo poważne kłopoty . pozdrawiam
Więc tak, zawory ustawione prawidłowo, zmniejszona ilość podkładek pod pompką, popychacz nowy, ustawienie według książki czyli 1,5mm i skok 2,4mm, próba jazdy bez rury od powierza też przeprowadzona, gaźnik regulowany na różne sposoby, jeszcze raz ustawienie zapłonu na 10 stopni i DALEJ TO SAMO :( już nie mam sił do tego, jestem zielony! Taki niby prosty...
zapłonem vectra kłopoty orange kłopoty uruchomieniem
odzyskanie folderu sharan czujniki dławienie obrotów silnika
nawadnianie trawnika nawadnianie trawnika
Czy Peugeot 206 2.0 HDI 2002 ma czujnik temperatury oleju? Wentylator w Peugeot 206 2.0 HDI uruchamia się po odpaleniu