CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
Często padają same przełączniki po kierownicą
Rozbierz silnik i sprawdź szczotki, pewnie już ich nie ma. Drugi błąd (DF046) to użycie awaryjnej dźwigni zwalniania
Jeśli chodzi o CDP czyli "ten" sprzęt" to wystarczy do laguny aż zanadto. Możesz przepustnicę rozebrać, odkręcić 2 duże torxy pod spodem i wyjąć elektromagnes, bo siedzi na wsuwkach, a następnie jak jeden z kolegów wspomniał wyczyścić ścieżki jakimś kontaktem. One będą od spodu ale myślę że sobie poradzisz jakoś bez wyciągania płytki. Jeśli będziesz...
Coś kiedyś było że taki czujnik znajduje się tu gdzie bezpieczniki, lub też pod maską po którejś stronie....chyba po lewej.
Laguny zawsze miały centralny i właśnie tym przyciskiem obok awaryjnych zamykałeś drzwi od środka.
a sprawdzal ktos awaryjny wylacznik pompy???
Witam. Jak otworzyć awaryjnie bagażnik w lagunie 3 hatchback.? Wiem,że od środka ale tam praktycznie nie ma dojścia.Zasloniete jest wszystko plastikiem. Robił to ktoś kiedys?
Wypal filtr
Nie no, nie zakładaj z góry, że każdy cię oszuka. Poszukaj kogoś ze sprzętem do renówek.
musisz rozebrac plastyk ten co jest pod tym caly przycisk http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?...
Jaki stag w ogóle? Pewnie po prostu limit miałeś awaryjnych uruchomień.
Jaka kontrolka / komunikat zapala się na liczniku gdy w wejdzie w rzekomy " tryb awaryjny " :?:
No kolego musisz wymienić silniczek oraz swicze te zamki laguny to porażka bardzo awaryjne.
Jak renówka to pewnie steruje tym moduł BCU, szukaj np. w nogach kierowcy na słupku, może zalany i cuda się dzieją.
Witam odpowiem przed zamknięciem dla osób z tym problemem uszkodzona linia +5v w sterowniku po wymianie sterownika działa :)
Witam, ja miałem taki sam problem. Błędy pokazały na przepustnicę, wiązki kabli przepustnicy oraz czujnik przepustnicy. Wymieniłem przepustnicę (sprawna 100%), sprawdziłem kable (ok), wymieniłem czujnik, przejechałem 40km i znowu to samo, te same błędy. Założyłem starą przepustnicę, stary czujnik tylko wymieniłem pedał gazu i okazało się że hula drugi...
Kolego to nie jest kontrolka świec tylko problem układu elektr. Po 1 zrób konkretną diagnostykę clipem a nie jakimś wynalazkiem. To co opisujesz wygląda na problem z przepustnica
Witam. Miałem podobny przypadek, okazało się że skrzynka bezpieczników była do wymiany ponieważ uległa powypalaniu wewnątrz. Przekaźniki pykały, ale tylna szyba nie grzała, to samo ze światłami kierunku i stopu. Układ elektryczny w Lagunach jest bardzo słaby i awaryjny.
Też jeszcze nie doszedłem do przyczyny tych trybów awaryjnych :/
Zacznij od diagnostyki komputerowej, bez tego nie ruszysz z miejsca.
Możliwe że sterownik wchodzi w pracę w trybie awaryjnym.
Komputer i sprawdzenie błędów, to podstawa.
Aktualnie mam granda, tam jest ten sam moduł ręcznego co w Lagunie3, miałem zatarte linki w pancerzu i odpuściłem dźwignią, a auto dalej stało jak na kotwicy, odczyt na tensometrze 0 nm, przeciąłem linki dopiero puścił. Czyli jak nie przetniesz zatartych linek, to nie ruszysz auta z miejsca, nic nie da szarpanie dźwigni awaryjnego zwalniania.
Udać sie z tym do elektryka samochodowego czy mechanika? Obstawiał bym to pierwsze. Auto przechodzi Ci w tzw. tryb " awaryjny " .
elektrozawory najczęściej padaja w tej skrzyni ja wymieniłem z 50 szt. i wszystkie działają obsługa i naprawa skrzyń dpo/al4 mazowieckie i swiętokrzyskie prosze misac na priv
Cześć. Jechałem autostradą i w pewnym momencie coś szarpnęło i skrzynia biegów weszła w tryb awaryjny a silnik dziwnie pracował. Diagnoza mechanika to uszczelką pod głowicą. Po wymianie silnik pracuje idealnie, ale skrzynia biegów nadal w trybie awaryjnym. Jak to ogarnąć?
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Poszukaj na forum , jest tego sporo wpisz DP0. Jak chodzi ci o elektrozawory to są pod miską olejową z przodu skrzyni.
Witam Mam Problem ze swoją laguną II 1.6 16V . Coraz częściej wskakuje w tryb awaryjny . Wcześniej miałem już taki problem wymieniłem pedał gazu i przepustnice po 500km problem wrócił mechanik stwierdził że znowu jest do wymiany przepustnica . Lecz po założeniu nowej to samo 500km i problem znowu powraca . Laguna nie reaguje na pedał gazu i obroty falują...
witam, może ktoś miał podobny problem z laguna 98r. kierunkowskazy oraz światła awaryjne raz działają a raz nie, dodam że zmieniłem przełącznik awaryjny i nic nie pomogło
Czujnik temperatury płynu niedomaga? Zawyża na ciepłym tj. obniża dawkę rozruchową. Ew. wyjąć wtyczkę z czujnika temp. sterownik powinien wejść w tryb awaryjny i odpalić na defaultowych parametrach.
Według kodów usterek masz do wymiany elektrozawór lock-up i elektrozawór regulacji ciśnienia. Uszkodzenie zaworu lock-up może powodować złą zmianę z 2 na 3.
1 sprawdzić stan oleju ew. wymiana 2 diagnoza komputerem połączenia elektryczne modułu skrzyni -tam są często ślady korozji
Witam. Jak w temacie , które auto lepsze/mniej awaryjne? Pozdrawiam!
Nikt nie pomoże?
Procedure awaryjnego odpalania?
Witam, Udało się wam uporać z tym problemem ? Pozdrawiam
Ponoć jest chociaż osobiście nie trenowałem. Problem że w RENAULT jest kilka sposobów wprowadzania kodu zależnie od modelu. Oczywiście musisz posiadać ten kod.
Jak to jest reno to jest też klawisz od zamykania i otwierania samochodu na desce rozdzielczej i tym guziczkiem wprowadza sie kod awaryjny w celu uruchomienia samochodu, choć w przypadku laguny w niektórych egzempalrzach wprowadza się to przy użyciu pedału gazu.
Laguna_2 Ph1, 1.8 16V, 120KM, sama benzyna 2004 rok. Po włożeniu karty działa tylko 1 pozycja karty (tzn odpala się radio, zegarek, działa podświetlenie podłogi, awaryjne) i dalej cisza. Sprawdziłem czytnik, wygląda jak nowy. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i pod maską każdy z osobna miernikiem, podmieniłem całą skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami...
A jak mogę sam sprawdzić interculer??
Przecież pisze że nie ma katalizatora - co komputer ustawi za skład mieszanki ? Na bogato? Na ubogo? Przecież bedzie pracowac permanetnie w trybie awaryjnym.
Laguna I na pewno ma sterowanie centralnego minusami a kierunki możesz podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych.
Wyczyść masę w tylnych lampach, żarówka do wymiany Włącznik awaryjnych do wymiany
No tak, jest czujnik załączonego biegu. Sęk w tym, że też awaryjny :)
Wnioskując po tym co piszesz to wina leży po stronie przełącznika kierunków przy kierownicy.
Witam. Raz łączą raz nie łączą kierunki prawa strona przód i tył ,a środkowy działa. To samo jest z awaryjnymi. Gdzie szukać przyczyny? Pomóżcie
Witam U mnie w Espasie kierunki świeciły ciągłym światłem, problem tkwił w wyłączniku świateł awaryjnych. Może w Lagunie to samo jest? Pozdro
To mnie przeraża ponoć te laguny są bardzo awaryjne ... :/ Sam nie wiem , na forum piszą o jakichś problemach z turbiną... cuda niewidy ... nie wiem czy jest sens sie pchać w ten samochód ... tak czy siak.
Jakis szrot czy cos polecam. Laguna oj Laguna. Wiele slyszalem o tej furze. Chyba Lanos jest mniej awaryjny. Pozdrawiam.
Wymienilem przeplywomierz i dalej jest to samo
Tutaj masz odpowiedź na forum odnośnie awaryjnego zwolnienia hamulca. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Jeżeli kierownica się odblokowuje to chyba znaczy, że kartę czyta. Nie da się zwolnić hamulca normalnie rączką?
Tryb awaryjny po 3 dniach się włączył. Cięgno turbiny chodzi gładko.
Jest to webasto analogowe,będzie chodzić w każdym aucie, ale słyszałem że trochę awaryjny model.
Diagnostyka w serwisie wykazała uszkodzony EGR dlatego samochód przeszedł w tryb awaryjny.
Pewnie zwarcie, trzeba znaleźć przyczynę.
Mam problem z kierunkami w lagunie 1 z 2000 roku silnik 1,9 dci nie działają kierunkowskazy a awaryjne działają bez prawej strony ale po dłuższym czasie chodzenia palą przekaźnik kierunkowskazów co morze być przyczyną??
Jako mechanik pracujący w serwisie Renault od kilku ładnych lat, stwierdzam, że Laguna II, to bardzo dobry samochód, ale dla mnie. Daje mi utrzymanie :-) Sam nigdy czegoś tak awaryjnego ni kupię.
elemen_th 100 % się zgadzam co do lagun. tylko diesle są awaryjne zwłaszcza 2.2 dCi, natomiast silniki benzynowe jak w każdym samochodzie. bardzo często awarii ulega elektronika no i z tym się trzeba liczyć
no i stało się Laguna uratowana - po wymianie listwy wtryskowej z wtryskiwaczami na nową oryginalną problem się skończył auto poszło do klienta.Czujnik i regulator ciśnienia zostały stare. Pozdrawiam wszystkich naprawiaczy IDE
Filtr się skończył gdyż nie miałem możliwości go przepalać, jeździłem w trybie awaryjnym ponad dwa tygodnie az się zapchał całkiem. Wina była zaworu EGR, teraz DPF. Więc mam nauczke na przyszłość, nie jeździć autem jak się włączy tryb awaryjny :)
To właśnie znaczy że koła hamują z różną siłą dlatego stawia cie bokiem przy hamowaniu awaryjnym.
Chyba to nie jest dziwne. Ta laguna to chyba najbardziej awaryjny samochód tej marki. Nie spotkałem nikogo kto użytkował ten wynalazek i mógł powiedzieć ze szczerością że jest zadowolony że go kupił i że auto nie jest awaryjne.Poza tym jedynym rozsądnym wyjściem jest podpięcie go tak jak kolega radzi . Pozdrawiam
Mówisz o kodzie do awaryjnego uruchamiania auta. Kod taki dostaniesz jedynie po udokumentowaniun, że jesteś posiadaczem auta. Tak więc trzeba sie zgłosić osobiście do serwisu. Musisz również za to zapłacić, tyle co wiem zależy to od serwisu i wynosi 50-70zł. Kod wprowadza się przyciskiem centralnego zamka i procedura ta powinna być dokładnie opisana...
po pierwsze co było robione w skrzyni i czy po zrobieniu było wszystko ok? z tego co piszesz wynika, że skrzynia jest w trybie awaryjnym, czyli jest tylko 3 bieg i wsteczny. Przyczyną wejścia w tryb awaryjny może być albo usterka mechaniczna, albo elektroniczna. Napewno temat jest do ogarnięcia.
Witam Jakisz czas temu kierunkowskazy przestaly pokazywac podczas zamykania i otwierania auta. Krancowki sprawdzilem i jak alarm uruchomie aby alarmowal to kierunki dzialaja. Jest jakis sposob na ustawienie tej funkcji? Wczesniej kieruki mrugaly podczas zamykania i otwierania auta teraz nie :( POzr.
Kolego jak zdjęta kostka to nie ma doładowania i oczywiście tryb awaryjny a jak wepniesz kostkę i odpalisz to awaryjny gaśnie??????
Pytanie czy karta w tej chwili działa czy nie ? Wątpie żeby ktoś Ci odpowiedział bo z tego zdjęcia nic nie da się odczytać trzeba schemat w internecie znaleźć... P.S Z własnego doświadczenia z moją laguną to karty są awaryjne ale moja mimo kilku napraw i złego wyglądu wewnątrz działa bez zarzutów :)
Potrzebuję porady gdzie szukać odpowiedzi na problem związany z tym samochodem. Laguna i lift 1999r 1.8 16V F4P. Od jakiegoś czasu problem dotyczy szarpania przy przyspieszaniu, co kończy się prawdopodobnie z przejściem w tryb awaryjny. Wówczas szarpanie się jeszcze bardziej wzmaga, czuć wyraźnie benzynę. Jedynym rozwiązaniem jest restart silnika, nawet...
Dzień dobry Jak wyciągnąć mechanizm hamulca ręcznego elektrycznego. Konkretnie chodzi o linkę zwalniana awaryjnego. Nie ma na niej żadnego łącznika. Wchodzi w podłogę. Od strony kabiny wyciągnąłem ją z tej żółtej rączki awaryjnej co jest w podłokietniku, ale linki dalej nie da się wyciągnąć.
Witam, kolega ma Lagune II 01r. i nie działają mu lewe kierunkowskazy, na liczniku też nie miga strzałka, awaryjne tak samo, lewa strona nie działa, brak charakterystycznego tykania. Od czego zacząć poszukiwania w tym aucie ??
Kod awaryjnego odpalania... jak go zdobyć?
nie wiem co jest zgrane. nic nie działa żadnej reakcji. Władam kartę do czytnika i nic ale otwieranie oraz zamykanie kartą działa awaryjne też działają
Przyuczyć EGR, masz fejsika, zamiast wciskać sondy od miernika w wtyczkę sprawdź w parametrach ciśnienie doładowania, ale gdyby było złe to albo nie jechałby tak szybko albo kontrolka szybciej się zapałała i tryb awaryjny by był.
A to ja tez mam taki dzwiek po wymianie turbiny :P to jest chyba ok. Ogolnie laguny sa awaryjne i tu nie ma co sie dziwić. Trzeba brac ze soba kase w razie co na holowanie do domku. To jest fakt...Bez kasy nie wyruszaj :P EGR faktycznie jest najczestszym powodem kopcenia samochodu, jak i zamulania. Ja np wymienilem turbine i patrze o choinka samochod...
Może pociągnął przez pomyłkę dźwignię awaryjnego zwalniania ręcznego, wtedy też wywala komunikat i ręczny nie działa.
Mam problem z 4 biegiem. Przy przyśpieszniu i powyżej setki skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Pomocy!!!
jak w temacie,cały czas jest w trybie awaryjnym,nie pomaga reset przez odłaczenie klemy minus,brak jest swiatła wstecznego oraz brak podswietlenia biegow,moze jest ktos mądry i wie co to moze byc
Witam koleżankę? kolegę? Po wymianie oleju skrzynia nie ma już awarii, lecz dalej prz bardzo mocnym obciążeniu strzela. Przed wymianą oleju radzę poczytać na ten temat, bo zdania są podzielone, i niektórzy nie polecają wymieniać go w bardzo zmęczonych skrzyniach. Podobno ludziom auta po wymianie potrafiły nie ruszać. Jeśli chodzi o szarpanie, z tego...
To jakie błędy dokładnie wróciły po tym jak wszedł tryb awaryjny po skasowaniu?
Nie ale na podstawie tego kodu można ściągnąć kod do immo albo w serwisie jeżeli pójdziesz z dowodem rejestracyjnym i powinni poinformować o procedurze wprowadzenia kodu żeby była możliwość awaryjnego uruchomienia pojazdu.
Poczytaj kolego ten temat jest idealny dla ciebie http://forum.cdif2.com/viewtopic.php?f=2... Powodzenia w szukaniu i nie zwracaj do końca uwagi że to o lagunie
Dzień dobry, czy zaniki (przeskakiwanie) wskazania biegu na wyświetlaczu w skrzyni dp0 (laguna 2 2006r) połączone oczywiście z trybem awaryjnym może być spowodowane czymś innym niż pozycjonerem? Podczas jazdy gdy aktywuje sie tryb awaryjny wskazania biegów znikają lub pojawiają się różne położenia i auto raz jedzie po chwili nie i tak w kółko (lewarek...
Ale o którą Lagunę chodzi? I generacja jest taka awaryjna czy ogólnie wszystkie?
Jakie ciśnienie widzi przy błędzie?
Koła jednakowe , do kompa podłączyłem ale nic konkretnego nie widział. Czekam na inny sprzęt Ale jak to jest że po wejściu w tryb awaryjny wszystko jest ok.
Przed liftem wychodzi to w miarę lekko Bobrownikach widziałem ale po liście tak jak ucieknie to nie chce wyjść, bedzie mi prościej jak zdemontuje osłonę tunelu środkowego ten długi plastik co jest przy skrzyni i przełączniki awaryjnych świateł ?
A co z przewodami pomarańczowym i pomarańczowo czarnym? A jeszcze chciałbym podłączyć klapę bagażnika i kierunki pod przycisk awaryjnego, wyjście na awaryjne to jeden przewód który później rozchodzi się na dwa przewody
Na początek trzeba zrobić diagnostykę silnika, skrzyni i ESP
A miał ktoś już taki problem ?? Może ktoś wie albo przypuszcza co to może być . Dodano po 9 I silnik po odpaleniu cały czas włącza się w awaryjny pomocy
W karcie masz kluczyk do awaryjnego otwierania auta. Zamek pod pokrywką po stronie kierowcy.
Czas na kij w mrowisko :D Laguna III 2.0 16V 140 klaczy. Silnik z kooperacji z nissanem, na łańcuchu. O awariach tych silników jeszcze nie słyszałem. Wysoki jesteś a tam się zmieścisz. Auto wygodne i nie awaryjne jak poprzedniczka królowa lawet czyli laguna II. Fajnym starym poczciwym i nie awaryjnym silnikiem jest też 2.0 16 z turbiną 170 koni, ale...
Dlaczego nie napisałeś od razu że silnik zagazowany ? Wymień najpierw tą pompę paliwa i skasuj błędy, komputer musi się dostosować. Odpalanie na samym gazie jest bardzo niezdrowe, stosuje się tylko w sytuacjach awaryjnych.
Tak, cały tył auta jest tamtędy puszczony, w zasadzie nawet pompa paliwa też tam idzie (w sensie zasilanie jej). A jak masz hak to moduł haka też obejrzyj. Tyle, że u mnie dzieje się coś ewidentnie z przodu. Jak odłączam wszystkie wtyczki, które idą na tył, to awaryjne chodzą dalej i bezpiecznik też wywala.
Masa (niby) jest na dolnym z prawej strony, ale tak jak pisałem ciągnąłem dla pewności bezpośrednio z akumulatora. No i tak jak pisałem włączyłem światła mijania i awaryjne i żaden pin nie świeci. Stopu nie sprawdzałem, ale przecież przy światłach coś powinno być.
Witam. Wczoraj musialem calkowicie odlaczyc akumulator w aucie. Po ponownym podlaczeniu pojawil sie problem z centralnym z pilota. Zawsze przy otwieraniu i zamykaniu auta byl charakterystyczny dzwiek oraz migniecie swiatel awaryjnych. Teraz po podlaczeniu akumulatora nie ma ani dzwieku ani swiatel. To jest standardowy centralny w Lagunie, moze ktos...
Jeśli chodzi o tą rączkę od spuszczania awaryjnego to tej rączki już nie ma 😆 ale mi nie chodzi o to żeby spuszczać awaryjnie tylko usunąć usterkę.
Nie pchaj sie w 15-letniego diesla, a szczególnie renault laguny z pierwszych ( awaryjne) lat produkcjii i opla 2,0 DTi też żadne cudo. W tym budżecie szukaj peugeota 406 z 1,8 16V 117KM + LPG. Dobrei i trwałe silniki z aluminiowym blokiem, szybkie nagrzewanie i mały apetyt na paliwo. Podobny silnik 2,0 16V 136KM. Poza tym auto wieksze niz laguna w...
Clip czyli ?
awaryjne laguna światła awaryjne laguna laguna karta awaryjne
zasilać lampa solarny naprawa silniczka wycieraczki pompa kondensatu vaillant
wyświetlacz xperia5 słaby odbiór
Pralko-suszarka LG F1203CD nie włącza się - diagnostyka i rozwiązania Yamaha MG16 vs Mackie ProFX16v3: Porównanie mikserów