Witam. Zmieniałem przewody wysokiego napięcia i nie pamiętam w jakiej kolejności teraz podłączyć z cewki do świec jeśli ma ktoś jakiś rysunek albo wie jak podłączyć to proszę o pomoc.
Witam posiadam Renault Laguna 1997r. 1.8 benzyna+lpg 95km Chciał bym zapytac czy mam dobrze podłączone przewody wysokiego napięcia na zdjęciu są dwie kombinacje które jest prawidłowe prawe czy lewe??
Moim skromnym zdaniem masz do wymiany coś z wysokiego napięcia (przewody ,kopułka itd.).
To była "jakaś lepsza" (ale wcale nie najdroższa) taśma z castoramy. "Przewody olejowe wysokiego napięcia" - co to takiego?
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
A sprawdzałeś układ wysokiego napięcia, świece zapłonowe, przewody, wieczorem odtwórz pokrywę silnika, delikatnie zroś układ wysokiego napięcia, odpal silnik i zobacz czy nie przeskakuje iskra między przewodami wysokiego napięcia a silnikiem.
1.5bara Czyli go nie ma. Pewnie zamienione przewody od zmiennej geometrii.
Układ wysokiego napięcia sprawdza sie za pomocą oscyloskopu. Zdejmując przewody możesz uszkodzić moduł zapłonu.
Znajomy "magik" od aut mówi,że należy najpierw zdjąć przewód (-).A najlepiej podłączyć na dodatkowe przewody inny akumulator i dopiero wymieniać ten właściwy.
Witam mam problem z odpaleniem silnika czy jest on zimny czy cieply musze wcisnac pedał gazu zeby zalapał. wymienilem przewody wysokiego napiecia i nic to niestety niedało. Gdy juz odpali zachowuje sie normalnie prosze o rade:]
na gazie chodzi bo na gazie wystarczy mu iskra i pojedzie,ktos sugerowal mi wypadanie zaplonu ale na to moze sie skladac milon przyczyn. przewody wysokiego sa nowe, luzy na zaworach wpoządku, alternator tez ok,sam juz niewiem gdzie szukac?
0,2 A to sporo. Ale im więcej osprzętu elektronicznego w stanie czuwania tym większy ubytek. Zwarcia nie masz, gdyby było poszły by bezpieczniki albo czuł byś smród ;) Weź schemat instalacji elektrycznej, odłączaj po kolei przewody i mierz zarazem a dojdziesz do wszystkiego ;)
Sprawdziłbym dokładnie przewody paliwowe muszą być szczelne (występuje tam ciśnienie) pozatym filtr paliwa musi być czysty. Sprawdź świece ich stan oraz przewody wysokiego napięcia. Silnik w tych modelach od czasu do czasu musi pojeździć na PB żeby się właściwie ustawić. To że gaśnie przy schodzeniu z obrotów może świadczyć o problemach z silniczkiem...
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Witam. Problem polega na tym że moja laguna nie pracuje na wszystkich cylindrach tak jak powinna (przynajmniej tak mi się wydaje i mojemu znajomemu mechanikowi). Problem polega na tym że samochód szarpie na niskich obrotach i nie ma siły. Zachowuje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie. Wymieniłem w samochodzie świece, cewkę, przewody wysokiego...
Poprzez pisanie na forum się nie da. Otwierasz bagażnik, odkręcasz klapkę, pod nią masz dostęp do otworu rewizyjnego zbiornika. Odłączasz przewody elektryczne i paliwowe, wyjmujesz dekiel razem z pływakiem i smokiem i oglądasz co się przylepiło.
Witam, czy ma ktoś schemat podpięcia przewodów wysokiego napięcia do tej Laguny?
a gdzie znajduje się ten regulator mniej więcej? ale czy to powodowało by też większe spalanie na gazie? po kupnie przeglądałem przewody podciśnienia czy są suche i drożne, kiedyś w innym aucie miałem zatkane, to ciśnienie szło przez korek od oleju i cały silnik był mokry
witam ,czy to możliwe żeby silnik 2.0 8V palił średnio (tak pokazuje na komp. pokładowym przy spokojnej jezdzie )28l/100km co jest grane ?świece ,przewody nowe ,kopułka ,kontrolka od wtrysku gaśnie układ paliwowy szczelny to sie stało nagle, w czym szukać wady skoro wszystko OK pomocy :cry:
Wiec tak: Zapewne masz pompe CP3 a to oznacza, ze pompa niskiego i wysokiego cisnienia jest zespolona (na pompie wysokiego cisnienia jest taki srebrny element wygladajacy jak radiator). Jesli twierdzisz, ze po pompowaniu reczna "gruszka" auto odpala to oznacza, ze paliwo cofa sie do zbiornika. Jesli chodzi o kontrolke i slabniecie podczas jazdy to pewnie...
Okazało się, że puścił lut na zabezpieczeniu antykradzieżowym pompy wysokiego ćiśnienia........... Jeśli byłaby szansa mógłbyś coś więcej na ten temat napisać - tego zabezpieczenia i w jaki sposób było podłączone - w które przewody , bo coś mój światopogląd na temat zabezpieczeń samochodowych został zachwiany - chyba jeszcze mało widziałem. :| :?:
Cześć Kiedyś w 1.9 TDI VP płukałem wtryski odpinając przewody przy filtrze. W to miejsce wpiąłem się z przewodami, filterkiem i silnik pracował tylko na płynie czyszczącym Liqui moly. Teraz mam Lagunę 3 2.0 dci. Wiem ,że jest pompa wstępna w baku. Zastanawiam się w którym miejscu podpiąć zestaw do płukania aby silnik pracował bezpośrednio na środku...
Witam. Mam problem z moją laguną 1 1.8 monowtrysk bez gazu . Auto od jakiegoś czasu ma za wysokie obroty. Kiedy ją zimną odpalę obroty wędrują 1400-1600 a po nagrzaniu spadają na 1000-1100.Wystarczy lekka przygazówka do 2000 tyś obr. powoduje, że obroty spadną i zatrzymają się na poziomie 1400 .Jak ją zgaszę i zapalę to obroty ponownie są mniejsze 1000-1100...
Sprawdź przewody wysokiego napięcia, świece bądź kopułkę aparatu zapłonowego. Za ewidentne zaniżanie poziomu tego forum , dostajesz pierwsze ostrzeżenie #1 , proszę nie pisać o czymś czego w danym modelu nie ma. Kolejne ostrzeżenia będą sie pojawiać.
napisz cos wiecej czy to na gazie czy na paliwie ,ktory rok produkcji, a tak od razu to sprawdz sonde lambda ,wtyczki wtryskiwaczy,przewody wysokiego,silnik krokowy,swiece ,dolot powietrza ,moze byc duzo usterek,daj wiecej opisu co sprawdziles a nie auto staneło i pomozcie, Dodano po 1 sprawdz czy pali na wszystkie cylindry
U mnie w takim przypadku ugnił przewód pod akumulatorem w wiązce.
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z niej nie wychodzi,nawet podczas kręcenia-pisałem wyżej. sprawdziłem jeszcze przewody i do regulatora ciśnienia w pompie dochodzi napięcie 12v po przekręceniu zapłonu. podpiołem też osobno zasilanie 12v z aku ale nie było reakcji,regulator nie wydał żadnego dźwięku-a nie wiem czy powinien pyknąć.
najprawdopodobniej zalałes silnik , przy dużych mrozach i np. niezbyt sprawnym akomulatorze lub kiebskim paliwie tak sie zdarza . po pierwsze wykręc wszystkie świece , zobacz czy nie są zalane , jesli to możliwe wstaw samochod do ciepłego garażu świece na pół godziny na grzejnik żeby je wysuszyc , podładuj akomulator ,przed próbą odpalenia można jeszcze...
kolega ma podobny problemos w lagunie 1.8, sprawdzałem czujnik temp i jego rezystancja się zmienia, przewody od czujnika do komputera wydają się być ok. obroty są podbijane do ok 1200 przez silnik krokowy. tps też sprawny. Ma ktoś może pomysł co może być przyczyną problemu albo czy da się może zczytać kody mikowe błędów komputera?
Witam ponownie auto długo stało w końcu załatwiłem pompę wysokiego ciśnienia, podmieniłem z sprawnego auta niestety nic to nie dało, ciśnienia jak nie było tak według komputera nie ma. Zawór upustowy na rampie jest ok, nie przepuszcza podczas kręcenia. Kontrolka STOP w kokpicie, normalnie gaśnie. Wtryski nie przelewają nic, to znaczy na ich przelewach...
Witam Posiadam Renault Laguna z silnikiem 2.0 109 KM rok 1997, B+G, przebieg 235 tys km. Od pewnego czasu zaczęły dziać się niepokojące rzeczy z silnikiem. Około miesiąca temu samochód zaczął mi gasnąć przy wciśniętym sprzęgle gdy był przełączony na gaz. Myślałem na początku że to wina instalacji, ale okazało się że na jednym cylindrze było zbyt lekkie...
Mam problem z tą nieszczęsna lampką gdy zaświeca się zaczyna szarpać i silnik pracuje na 2 cylindrach . Wymieniłem świece wymieniłem przewody wysokiego napięcia,pompę paliwa, resetowałem komputer już nie raz i nadal zaświeca się nie raz jest ok silnik chodzi normalnie ale ostatnio to rzadkość .Zauważyłem też ze powyżej 3 tyś obrotów silnik muli i wtedy...
witam i jaktam wam wyszło z tą laguną 1,9dti mam taki sam problem i wymieniony czujnik na wale raz pali raz nie prąd na zawór idzie a niepali, (spostrzegłem ze obrotomierz pokazuje w czasie rozruchu od 4 do 5 tyś obr/min i na programie diagnostycznym pokazuje to samo MM) przewody od czujnika do ecu ok błędy sygnał z koła zamachowego i immo pozdrawiam...
Witam na razie podam kilka wyjaśnień.Jest bardzo mało takich silników, ma on wtrysk benzyny bezpośrednio do cylindra oczywiście 4 cylindry 16 zaworów. posiada oczywiście pompe w zbiorniku oraz pompe wysokiego ciśnienia na ssącym wałku rozrządu.Nie odpala do tej pory sprawdziłem to: 1.sterownik łączy się i rozpoznaje błędy czujników które zostaną rozpięte...
Temat dotyczy przewodów niskiego napięcia które to sterują cewkami wysokiego napięcia w niżej zaprezentowanym silniku 2,0 T Problem jak widać jest na niżej zaprezentowanych fotkach. Izolacja schodzi i pęka na przewodach niskiego napięcia. Pytanie jest zgoła proste - jak sobie poradzić z tym problemem, jak ewentualnie zabezpieczyć gołe odizolowane (może...
problem z przewodami wysokiego napiecia , naja przebicie
właśnie próbowałem sprawdzić czy wiatrak jest sprawny jednak nie wiedziałem jak się do niego dobrać, z jednej strony zderzak z drugiej chłodnica i bez rozbierania nie widać. Próbowałem też znaleźć przewody od niego żeby spiąć na krótko ale nie doszedłem który to. Jeżeli kolega napisze w jaki sposób mogę to sprawdzić to wtedy zerkne czy działają. pozdrawiam
Może ktoś podpowie co może być.Słabo odpala na zimnym silniku.Odpala po 10 sekundach kręcenia rozrusznika.Na ciepłym od razu,jak postoi 6 godzin od razu ,a jak postoi dłużej czyli np po nocy odpala gorzej.Na początku próbowała zaskakiwać aż wkońcu zapaliła.Poczyściłem styki w rozdzielaczu i palec i teraz nie zaskakuje .Trzeba kręcić 10 sekund aż zapali,albo...
Witam co do tej sondy to sprawa jest taka że jeżdżąc na gazie to nowa długo też nie pochodzi ,a instalacja gazowa nie mam teraz pod ręką ale to jakaś "Viv?????" holenderska z takim dużym parownikiem, samochód ma przebieg 180tyś i raczej reduktor nie wymieniany.Ale dodam ,że jak się już rozgrzeje to jeździ dobrze ale to palenie nie zaskakuje na gazie...
Witam. Mam taki problem po uruchomieniu silnika po nocy w czasie jazdy szarpie silnikiem tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry.Po uruchomieniu obroty silnika stabilne i silnik chodzi równo nie szarpie go- tylko w czasie jazdy.Poduszki zawieszenia silnika ok.Objaw ten pojawił się po wymianie termostatu i czujnika temperatury znajdujacego sie z...
Witam Jak w temacie. LAGUNA II 2003rok. Silnik 1,9dci. Słaby silnik. Słabe przyspieszanie przy małej prędkości, później trochę lepiej a przy większych prędkościach to całkiem do bani. Sprawdzone wszystkie wężyki- przewody, przepływomierz,EGR,pompa Vakum działa normalnie itp. Interkuler szczelny ( był wyciągany i sprawdzany ). Na 100km 10L ropy przy...
Witam.Po długich smaganiach z mą Renia doszłem do ładu ale nie za bardzo wiem jaka była przyczyna. Jak juz opisałem swój problem wyzej, zgodnie z opisami róznych kolegów wziołem sie za rozbieranie nieszczesnej renówki. odłączyłem przewody wysokiego napiecia ,bo były strasznie zasyfiałe zwłaszcza w okolicach świec.Wykreciłem swiece. powypinałem wtyczki...
Witam też miałem podobny problem wymieniłem przepustnice i znów po pewnym okresie zaczął się pojawiać ten sam błąd lecz w między czasie zdarzało mi się , że wyskoczył błąd esp często w trakcie jazdy sam mi gasł czasami udawało mi się go włączyć a czasami nie więc gdy pojawiał się błąd otwierałem maskę i próbowałem ruszać kablami wtyczki przy przepustnicy...
Problem polega na tym że czasami autko wchodzi w tryb awaryjny zazwyczaj na 5 biegu przy ok.90km/h podczas przyśpieszania. Na CLIP-ie wyszły błędy: DF301 obwód wlotu powietrza DF186 obwód świec żarowych a dokładnie: 2.DEF ciśnienie doładowania zbyt wysokie. Gdy jest w trybie awaryjnym ciągle brzęczy elektrozawór doładowania. Czyżby on miał winę? Narazie...
sory ze odkopuje ale mam podobnie nawet troszke gozej mam same bledy jesli chodzi o dolot powietrza na kompie twierdza ze przeplywka oczywiscie wymieniona egr czysty mierzone przewody na czujnikach podcisnienia sprawdzone czujniki wszystkie od podcisnienien do turbo itd podmienipne z takiej samej renowki jezdzacej sprawnej chyba wszystko spradzone podmienione...
nie sądziłem, ze jest tu tyle podłączeń masowych. Zrobię listę i przejdziemy przez nie wszystkie. Co do poprzednich "efektów" nie pisałem o tym, ale objawy, ze coś sie dzieje miałem wcześniej . Rok temu auto było u innego elektryka, który znalazł skorodowane przewody od czujnika ciśnienia od klimy. Dlaczego o tym pisze? od tamtego czasu kiedy jadę np....
Prosze o rady na temat climatronika.Problem polega na tym ze zaczela sie zapalc kontrolka od silnika,przewody wysokiego napiecia dostaly znacznego przebica co powodowalo dosc duze dragania silnika.Po dluzszym uzytkowaniu auta w takim stanie (kilka dni) przestal dzialac klimatronik tak jak powinien,to znaczy ze wczesniej po wylonczeniu zaplonu pamietal...
Wyreguluj na czasy wtrysku a nie na pokrycie map i w OL ustaw sobie AFR 12 - 12.8 będzie najbardziej ekonomiczny przy max mocy. Mapy się nie sprawdzają. Poza tym warto zrobić diagnostykę silnika tj sondy lambda czujniki MAP/MAF, temperatury itp. Generalnie rzecz biorąc jesli chodzi o temp silnika to jest wszystko wydaje mi sie zrobione dokladniej okolo...
Witam , moje pytania są, odnośnie wysokiego napięcia. W moim samochodzie dzieją się rzeczy tego typu ,że samochód przerywa przy niskich obrotach jak by wypadał jakiś zapłon czasem trochę bardziej a czasem mniej. Drugi objaw jest taki ,gdy samochód nie złapie temperatury jest dynamiczny i mogę kręcić wieksze obroty bez problemu jeżeli złapie normalną...
Witam. Mam taki problem iż ostatnio mi wywaliło wodę ze zbiorniczka i na dodatek wentylator nie zadziałał. Jak temp wzrosła do 120stopni to zjechałem na bok i tak zostawiłem auto. Następnego dnia zobaczyłem że wężyk się poluzował i dlatego uciekł płyn z chłodnicy. dolałem do max ok 5l. Dokręciłem wąż i odpowietrzyłem przewody. Tam są 2 na rurach. Zagrzałem...
Witam Mam pewien problem z gazem( monowtrysk , firmy Landi Renzo). Wszystko zaczęło się od czasu kiedy cewka zapłonowa miała przebicie.Auto kiedy było na gazie gasło podczas jazdy,a nawet zaraz po odpaleniu. Po jej wymianie niby problem ustał (do czasu),dodatkowo wymieniłem przewody zapłonowe i świece oraz filtr gazu. Tankując gaz np. za 50zł robie...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoją Laguną. Problem zaczął się jakiś czas temu od tego, że padł sterownik (Sirius 32N). Oddałem auto do elektryka, który zdiagnozował uszkodzenie modułu zapłonu 1 i 4 cylindra. Kupiłem inny komputer, elektryk przełożył immo i jakiś czas był spokój. Potem znów to samo i znów wymiana komputera. Wtedy okazało się, że...
Gdyby były zapchane filtry to auto by na gazie szarpało, nie miało mocy ale spalanie nie byłoby aż tak duże. Prawda jest taka, ze gaziarz powinien się wpiąć i ocenić... No właśnie!!!!!!!!!! Autor napisał >>>>.na gazie to w ogole nie chce juz jechac na wysokim biegu, trzeba redukowac bardzo czesto.... 2 lata - to może już być porządnie zasyfione....
tak to wygląda jak pokonałem trasę ,zgasiłem silnik i po 3 minutach go odpaliłem i wszedł na wysokie obroty,po chwili opadły na wolne i zauważylem jak by był słabszy. Po 2 godzinach ponownie go odpaliłem ale dłużej musiałem kręcić rozrusznikiem jakby był zapowietrzony po tym kręceniu zapaliła się lampka serwis.Pojechałem do mechanika zprawdził na kompie...
witam. Posiadam lagune z 1996 z silnikiem 1.8 8v z instalacją tomasetto LPG. Kupiłem ją miesiąc temu, osoba od której go kupiłem powiedział ze do wymiany jest reduktor choć przejechane miał 50kkm. Okazało się ze problemy są nie tylko z lpg ale również gaz wiec wymieniłem świece i przewody pojechałem do gazownika powiedział że dalej przy obciążeniu reduktor...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc.Widziałem kilka tematów z podobnymi objawami lecz bez odpowiedzi lub temat z przed kilku lat nie rozwiązany. Sprawa dotyczy Renault Laguna II 2001r. 1.9 cdi 120kM Dwa miesiace temu wymieniłem turbinę na regenerowaną( stara przepuszała olej) i wszystko było super przez 4.000 tyś /km. Pojawił się problem...
Zagdza się, mechanikę procesu znam tylko pytałem się ile oleju w takim przypadku dodać i czy nabiję czynnik przez przewod wysokiego ciśnienia do układu po stronie niskiego ciśnienia?? (bo laguna ma jedno złącze serwisowe...
Dzięki "żałosna udręka" za odpowiedź. Pisałem, że samochodem zajmuje się mechanik. Wiadomo, że jakieś proste sprawy można zrobić samemu, przy czym nie żałuję kabzy na mechanika i nie wynika to ze skąpstwa na zasadzie "przycwaniaczę, dowiem się co i jak, a mechanik się będzie dziwował, że taki ze mnie chwat". Normalnie sam nie grzebię w samochodzie,...
Naprawa jest zależna od usterki, ale również od czasu poszukiwania jej. Jak za bardzo gwiżdże to zdejmij z niej przewód powietrza od filtra i zobacz czy łopatki turbiny są całe, czy czegoś czasem nie zmieliły.
Check engine to błąd sondy lambda przed katalizatorem. Poczyściłem wtyczki na ECU, przepustnicę i pedał w środku. Błąd udało się wykasować. Objawy pozostały. Na postoju wchodzi na obroty w pełnym zakresie. W czasie jazdy już nie. Ruszę, kilkaset metrów, biegi 1, 2, 3 i znowu to samo. Instalację LPG odłączyłem, o ile ma to jakiś wpływ i nic bez zmian....
Chciałbym uniknąć wchodzenia pod samochód,. Czy nie byłoby bezpieczniej z panelu bezpieczników? np w obwodzie gdzie jest najwyższy prąd=najgrubszy przewód. Czy do bezpieczników przewody idą bezposrednio z akumulatora?
podobno przewód wysokiego napięcia był przylutowany w okolicach akumulatora Gadka dla frajerów z interneta :)
No właściwie dobrze ściąga mi rmf i zet inne kanały słabo. I te czeszczenia jak jadę w mieście, ktoś mówił mi że to wina przewodów wysokiego napięcia wiszące na słupah.Więc chciałem coś z tym zrobić.
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
Szarpanie może mieć różne przyczyny reduktor puszcza gaz problem z wtryskami problem z wysokim napięciem, lewe powietrze, złe dawkowanie. Spadki ciśnienia. Przewod przy samochodzie 2.0T powinien byc fi 8.
Prawdopodobnie mechanik nie wyczyścił układu dolotowego i silnik zaciągną olej który był w przewodach i intercoolerze. A co do dymienia-to będzie dymił dopuki nie wypali oleju z układu wydechowego.
Ja postawił bym na pompę paliwa wysokiego Ciśnienia CR dwa dni temu borykałem się z takim problemem w lagunie dci.
jeśli nawet to by próbował zaskoczyć a tu nic. Czasem gas wali w kolektor przy próbie odpalenia na gazie. Zauważyłem że po kilki kręceniach są mokre świece, wszystkie wtryskiwacze by lały? Zastanawiam sie jeszcze nad emulatorem wtrysku. Dodano po 2 problem rozwiązany, przyczyną był przepalony przewód wysokiego napięcia łączący cewkę z kopułką i przestawiony...
Przewód od zaworu już saślepiałem przy samej przepustnicy. Także odpada. Dodano po 30 2002r
Zobacz czy szczelny jest układ pomiędzy przepustnicą a zaworami, na wolnych obrotach poruszaj wszystkimi przewodami podłaczonymi do kolektora ssącego oraz podstawą wtrysku. Jeśli silnik zacznie mieszać to znaczy że połyka lewe powietrze
z tego co mi przekazał to błąd zasilania ,błąd o hamulca epb, układu sterowania silnika ale był wymieniany aku i całkowite odpięcie od zasilania być moŻe te błędy z tąd ale jak chciał zrobić diagnostykę to to brak zasilania na sterowniku i lipa . Chyba że coś się rozłączyło ,uleciał przewód ,brak styku chyba że jakiś gryzoń tak jak u szwagra 3 razy...
Czujnik ciśnienia działa? jakie ciśnienia układu? (diagnostyka), i jeszcze jedno ,jak gługo klima była pusta( filtr wilgoci, zawór redukcyjny ,który się znajdyje w przewodzie). Pozdrawiam. Dodano po 17 Jakie ciśnienie wysokie i niskie w czasie jak kompresor działa
Zacznij od akumulatora, zrób podmiankę pewnie aku się całkowicie rozsypał. Cienkim przewodem zewrzyj bieguny akumulatora powinno dość solidnie iskrzyć. A tak na marginesie aku masz zbyt małej pojemności do tej wielkości silnika. I Od razu ręce poparzone od wysokiej temperatury "Cienkiego Przewodu" Haha. Pozdro. Odkąd żyje jeszcze nie sprawdzałem tak...
Wg mnie to dwie rzeczy mogą powodować taki stan. Albo czujnik temp silnika (ten zielony) 80% takich przypadków. Albo czujnik tlenu - sonda lambda słabo już reaguje. Pytałem czy obroty falują po rozgrzaniu silnika bo to są typowe objawy dla tych silników (z uszkodzeniami które wymieniłem). Pytałem czy pali się kotrolka SERV bo wtedy zwykle silnik pracuje...
Rozrząd jest sprawdzony rozebrany cały i wszytko ok z rozrządem zgadza się każdy znak 2 na kole wałka rozrządu jeden na pompie i jeden na kole wału korbowego sprawdzałem kilka razy Moim zdaniem ale mogę się mylić Będzie to problem elektroniki bo mowie jak dostanie dość wysokich obrotów to odpala a czy możne wie ktoś w pompie jest pierwszy zawór gaszący...
przewody wysokiego napięcia laguna rover przewody wysokiego przewody wysokiego napięcia
chłodzić lodówka indesit plamy upadku prądnica pierścieniowa
emulator sondy lambda programator czasowy
Silnik markizy się przegrzewa - przyczyny i rozwiązania Woltomierz nie pokazuje napięcia w karuzeli Autodrom