Musisz zastosować osobny przekaźnik do kogutów i osobny do lamp ledowych. Jeśli chodzi o bezpieczniki to warto najpierw zmierzyć pobór prądu przez jedną lampę, ponieważ często w rzeczywistości pobierają mniejszą moc niż ta która pisze na opakowaniu.
Napisałem wcześniej czy aż tak ciężko poszukać schematu instalacji. Ale niech Ci będzie zrobiłem to za Ciebie. http://obrazki.elektroda.pl/6615461600_1... Tu masz jeszcze opisy. 1.Lampa przednia lewa 2.Lampa przednia prawa 3.Sygnał dźwiękowy 4.Złącze przednie 5.Alternator Żuk 6.Świece żarowe 7.Czujnik ciśnienia oleju 8.Skrzynka bezpieczników...
Posprawdzaj podłączenia mas w lampach.
Nie 110W prądu a mocy. Prąd będzie ok 9A, powinien wystarczyć bezpiecznik 10A, a jeśli będzie się przepalał to wstaw 15A.
Lampy maję przeważnie polaryzację plus i minus (podłącz odwrotnie) jak masz miernik to sprawdź na przewodach do lamp czego brakuje + czy -.
Bezpiecznik przez przekaźnikiem. Bezpiecznik-przekaźnik-światła mijania np. i znowu to samo. Bezpiecznik przekaźnik światła drogowe (obie lampy)
Jeszcze muszę jedną rzecz sprawdzić. Bo tego nie zrobiłem. Czy po zapaleniu świateł, ten spadek nie jest przypadkiem już na alternatorze. Bo jak jest tzn., że alternator niedomaga. Natomiast co do kabli, to idzie tam jakaś cienizna. Chyba 1 mm2 i to później rozdziela się na dwie lampy. Czyli ten 1 mm2 zasila zarówno prawą jak i lewą lampę.
może to być coś w stacyjce ? masa dobra z tyłu w lampie?
Sprawdź przewody w tylnych lampach czy nie robią zwarcia.
Lampa robocza 64 wat w napięcie od 10 do 30V na lampę tak producent podaje alternator Jubana 14V 50A Odłączony jest regulator napięcia ponieważ wcześniej przed wymianą stary alternator go nie miał a w nowym alternatorze jest w środku tak bynajmniej mi doradził elektryk że jest niepotrzebny osobny regulator jeżeli jest w alternatorze już
Można dać jeden 7.5A na obie.
Masa to masa niezależnie czy jest plus czy minus czy też punkt w zasilaniu symetrycznym np w wzmacniaczu a co do problemu świateł to ewidentnie pomieszane przewody w lampach i brak dobrego połączenia lamp z karoserią (masą)
Sprawdź masy na lampach.
Jestem ciekaw czy dało by się ustawić precyzyjnie poczatke wtrysku w c330 za pomocą lampy stroboskopowej do diesel ? Bez problemu. Robię tak od 15 lat. Najtańsza lampa, do tego czujnik piezo i mała modyfikacja samej lampy. Ustawienie zajmuje maksymalnie 2 minuty. Mógł byś zdradzić jakiego używasz czujnika i jak go skonfigurowales z lampą?
popraw wszystkie masy punkty masowe w lampach, w gnieździe i wszystkie na ramie.
Bezpiecznik, stacyjka. Oba łatwe do znalezienia i zdiagnozowania. Jeśli masz miernik z żarówki z kablem to sprawdzisz dokąd dochodzi napięcie. Sprawdź kostkę w okolicach chłodnicy pod maską, gdzie przewód rozgałęzia się na dwie lampy.
Na pewno żaden z kabli nie jest poluzowany pod stacyjką i wszystko jest podłączone jak ma być sprawdzałem kilka razy.A wszystkie kable są podłączone jak na tym rysunku schematycznym w lampie.
od razu mowie ze pod panelem rozdzielczym wszystko jest ok Masz żle wpięte postojówki , czyli zamienione z długimi przy stacyjce i w dodatku zwarcie, albo na kostce błotnika albo w tylnich lampach.
Lampy od Ursusów do T-25 nie pasują niestety.
Tylko w pozycji kluczyka 1 jest napięcie na zacisku stacyjki 57 natomiast na pozycji kluczyka 1 2 3 jest napięcie na zacisku stacyjki 58 przewód ze stacyjki z zacisku 58 idzie do tablicy bezpieczników a następnie po bezpieczniku idzie pod listwę zaciskową usytuowaną pod siedzeniem. Z zacisku tej listwy podłączone są dwa przewody jeden na lampę tylną...
Obejrzyj ofertę z linku https://allegro.pl/oferta/lampa-tylna-ze...
Ponowne sprawdzenie mas na lampach.
Masz miernik albo jakiś próbnik?? ew. żaróweczkę na przewodach?? W pierwszej kolejności trzeba dostać się do przełącznika (włącznika) i zerknąć czy jest PRZED nim i ZA nim prąd. Jak tak ... to samo na przewodach tuż przed lampą.
Witam poszukuje aktualnie oświetlenie 360 do ciągnika ursus 1614. Jakie najlepsze lampy było by kupić do kwoty 1000zl ?
Szukaj zwarcia w lampie, żarówce.
Musiałeś w stacyjce zamienić przewód od przycisku rozruchu z którymś przewodem od świateł w ten sposób w momencie jak wciskasz guzik zamykasz obwód poprzez wszystkie żarówki i "automat" rozrusznika. Lub zwarłeś przewód rozruchu z przewodem świateł i w dodatku nie masz dobrej masy na lampach.
A kto teraz montuje lampy robocze halogenowe?
Daj masę lampy kablem do akumulatora.
Witam! Powoli przymierzam się do wymiany instalacji elektrycznej w c-360 i w związku z tym mam kilka pytań (być może banalne, ale dla mnie nie do końca): jak połączyć ze sobą dwie lampy robocze? Obie planuję zamontować na wspornikach tylnych lamp. Całą instalację chcę podłączyć wg poniższego schematu. Czy z każdej lampy muszę ciągnąć przewód czerwony...
Kąt wtrysku ustawić trzeba na kapilarę i kołek ustalający koło zamachowe. Albo za pomocą lampy stroboskopowej.
Masa do kabiny nie jest dobrym pomysłem, przekonasz się po jakimś czasie. Dopóki nowe i czyste to będzie działać. Zauważ, że nawet w zwykłych lampach jest wyprowadzony konektor masowy - po to, żeby masę doprowadzić przewodem. Zrób to po bożemu, raz a dobrze.
Kolego taki przewód Ci w zupełności wystarczy: http://www.leris.pl/pl/p/Przewod-7-zylow... Masz 6 żyły 1mm^2 i jedną pod masę 1,5mm^2.
Złącz razem obydwa przewody i zobacz czy wtedy będą świeciły żarówki, jeśli tak to przerywacz do wymiany, a jeśli nie to sprawdź czy do żarówek dochodzi napięcie i masa. Masę będziesz miał łatwo znaleźć gorzej będzie z plusem sprawdź włącznik kierunków kostkę na lewym błotniku gniazdo na prawym błotniku i oczywiście same lampy
Jak wszystko nagle padło to może po prostu i najpewniej brak masy na lampach? Przecież nagle wszystkie przewody od stopu, kierunków, pozycji się nie upaliły/rozłączyły.
Mam problem o tuż w ursusie c-360 nie działa mi lampa robocza mógł by ktoś podać zdjęcie jak powinna być prawidłowo podłączona, oczywiście jest to orginalna lampa porsze o szybka pomoc.
Mniej więcej ma ona 20 W.
Na światła pozycyjne też zastosować Przekaźnik? No bez przesady. Przekażniki dawniej dorabiało się do malucha bo przełącznik pod kierownicą nie wytrzymywał obciążenia, rozgrzewały się styki i topił się plastik w którym te styki były. Gdy byłeś blisko domu to jeszcze ok. Ja miałem do domu prawie 150km i uratował mnie kawałek przewodu którym połączyłem...
no to wtedy jezdzić na seryjnych lampach, te folie są g**o warte, wyglądają tak ze wstyd je na lampy ursusa przyklejać do tego niemal całkowicie tłumią światło zwykłej żarówki i przy pierwszej kontroli dowód papa a niegdyś miałem okazje widzieć jak jakiś burak w golfie2 dostał w cymbał od faceta z innego auta dlatego że jechał z przyciemnionymi światłami...
Witam . Jak Kolega Anchilos napisał ,do sprawdzenia masa na lampie,jak również musi być masa na zacisku (3/31) gniazda przyczepy.
Ja tam o tym ciągniku nie mam pojęcia, ale dla przykładu Ursus 385, 912, 1014 miały dwa akumulatory 6 V 195 Ah i jakoś dawały radę. Alternator chyba może być byle jaki, do Ursusa 360 ładowali alternator od Poloneza lub dużego Fiata, to wszystko zależy, jakie masz lampy robocze. Ja w Ursusie 912 miałem 4 lampy LED 45 W i alternator dawał radę. Co do...
Najlepiej kupić włącznik świateł awaryjnych od ciągnika który takowe posiada (np. MF) i odpowiednio go podłączyć. Schemat znajdziesz bez problemu. Musisz tylko sprawdzić czy twój przerywacz uciągnie dwie strony na raz. Jeśli masz tam klasyczny na bimetalu to od razu go wymień na elektroniczny o odpowiedniej mocy czyli 4x21W+ 3x2W lub podobny. Wszystko...
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
Nie opłaca się ingerować w alternator. Znacznie taniej będzie pilnować by układ ładowania był sprawny, a w razie usterki, po głębokim rozładowaniu akumulatorów naładować je chociaż do napięcia 14.4V prądem dziesięciogodzinnym i dopiero uruchamiać ciągnik ze sprawnym alternatorem. To znacznie ograniczy czas ładowania dużym prądem po rozruchu. Kolega...
A co w tym przypadku za różnica czy na masie jest + czy -? Masa jest to nieizolowany przewód instalacji. Jeśli lampa nie ma z nią kontaktu nie będzie prawidłowo działać. Tu ewidentnie nie takie żarówki ma błotnikach.
Z pod deski rozdzielczej w dół po prawej stronie kolumny kierowniczej, następnie w kierunku rozrusznika, tam zostawiamy jedne przewód do uruchamiania rozrusznika(mała śrubka na włączniku elektromagnetycznym). Dalej do alternatora, gdzie zostaje przewód od wzbudzenia alternatora(kontrolka ładowania), oraz przewód od amperomierza. Między alternatorem,...
Można i lamp naftowych używać ale po co ?
jeszcze spytam w jednym bezpieczniku wychodzi przewód z koncówką oczkową to jest do masy gniazda lampy przenośnej?
Możliwe, że masz za małe obciążenie. Żarówki w kierunkowskazach masz 21W, we wszystkich lampach ciągnika i przyczepy?
Możesz śmiało podpiąć się pod alternator.
Proszę sorawdzić jak wygląda masa w lampach prawdopodobnie nie ma dobrego połączenia elektrycznego lamp z błotnikami. Przyczyną jest wszędobylska rdza Dlatego nie ma kierunkowskazu bo prąd przepływa przez żarówkę kierunkowskazu na żarówkę pozycyjną z uwagi że nie ma dobrego kontaktu obudowy lampy z błotnikiem ciągnika.
Przekżnik z bezpiecznikiem na zasilanie lamp a włącznik na niskim prądzie.
Gdzie kupiłeś takie lampy?
szukam schematu instalacji elektrycznej do traktora ursusa C-330 od stacyjki do lamp przednich. Bardzo prosze o szybka pomoc.
Do sprawdzenia bezpieczniki, przełącznik kierunkowskazów, stacyjka, ciągłość przewodów, żarówki, masa przy lampach. Sprawdizłeś już cokolwiek z tego?
Brak masy w lampie zespolonej przedniej lub tylnej (pozycja+kierunkowskaz). Zwróć uwagę do czego jest przykręcona lampa, ponieważ dawnym zwyczajem było pobieranie masy przez śrubę do elementu na którym zamontowana jest lampa (wspornik, błotnik itp).
Po włożeniu kluczyka do stacyjki na zaciskach 15 oraz 54 występuje napięcie. Z zacisku 54 przewód idzie do bezpiecznika na tablicy bezpieczników, a następnie z pod owego bezpiecznika idzie na przerywacz kierunkowskazów. Tyle że ten przerywacz jest przeznaczony wyłącznie, gdy w lampach są zastosowane żarówki. I tak jak włączysz lewy lub prawy kierunkowskaz,...
żrodło pradu alternator !!! Traktor Ursus C-330
Witam . Nie wiem jakie masz lampy w tym ciągniku ,lecz jeszcze sprawdziłbym masy na lampach .Dziwna sprawa z tym sygnałem,czy to tak nagle się stało?,co było robione.
Brak masy na lampach i kabinie albo sam wskaźnik nie ma masy z deski/pulpitu. Daj przewód co najmniej 6mm2, albo plecionkę miedzianą z silnika na kabinę, a potem szukaj przyczyn ewentualnych usterek jeśli będą.
Bezpiecznie. Tyko bezpiecznik wymienisz o ile nie dasz zbyt cienkich przewodów. Dwa i pół kwadrat wystarczy do lamp (aż nadto! Ja bym dał półtora kwadrat).
Dobra, sprawdzałem miernikiem, i prąd kablem do chodzi do lampy, a w żarówce żarnik tylko robi się czerwony, i nic wiecej, czy to może być wadliwa lampa czy może jakaś inna przyczyna?
Wiem właśnie ze tak powinno być a u mnie jest zle. Masa jest nowe lampy zamienialem przerywacz i też nic. Ale dzięki
Nie podałeś wymiarów ale zobacz czy nie jest to od URSUSa C330, C328 lub Zetor 25.
W 330 nie było czujnika spadku ciśnienia powietrza. Montowany był w 330M, zaraz za regulatorem ciśnienia. Jakim cudem mam c 330 w oryginale zwykłą i fabrycznie był czujnik i kontrolka pod tą od grzania świec tylko obecnie zdemontowana bo w jej miejsce poszedł hebel od lampy roboczej na dachu
Brak masy w tylnej prawej lampie. Ad3 prawdopodobnie źle podłączone zasilanie tych odbiorników.
Taki palnik to jest mały, poręczny i idealny do takiej roboty. https://bau-tec.pl/pl/p/LUTLAMPA-Palnik-...
Sprawa rozwiązana lampa działa poprawnie trochę dysz na początku się zatyka brudem bo lampa nie była używana od 12 lat.Rozgrzewałem dysze przez 5 min po odkręceniu leciała mgiełka a po chwili sama para z paliwa. Dodano po 12 Nie wiem jak uzyskać niebieski płomień bo teraz jest niebiesko żółty.Dysza jest taka jak w lampie która podgrzewała głowicę od...
https://allegro.pl/oferta/lampa-robocza-... Nie mam pojęcia, czy jest plus, czy minus. Mógłby Pan powiedzieć, jak to sprawdzić? (przepraszam, ale dopiero się uczę😅)
Robokop możesz rozwinąć myśl z tą lampą bardzo mnie to zaciekawiło?
skoro masz katalog , to może zrobisz fotki temu katalogowi aparatem ? tylko zrob je z lampa blyskowa - ja tez nie mam skanera , ale sciepy obrazu z ksiazek robie aparatem :) to jak??
ursus c 330 interesuje mnie rowniez schemat montazu instalacji elektrycznej podłaczanie lamp ,oraz zegarów Dodano po 1 dziekuje
Klakson bierze zasilanie że stacyjki a drugi kabel idzie do przełącznika gdzie po naciśnięciu zwierany jest do masy i obwód się zamyka. Ja mam lampę z wsk a czujnik od Ursusa c330 zamontowany na blaszce i przykrecony do wahacza
Najlepszy dla Kolegi będzie typowo motoryzacyjny przekaźnik Zelmot 541: http://obrazki.elektroda.net/82_12862324... Fotka na inną okazję, lecz widać co i jak. W sklepie wystarczy powiedzieć: "do światel" i sprzedawca poda dobry. Może być jego zamiennik, do dostania za śmieszne kwoty na alledrogo. Styki tego typu przekaźników to: 85 i 86 sterowanie,...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć co stanie się z przewodami OWY, jesli zastosuje się je do podłączenia tylnych świateł? Chodzi mi konkretnie o traktor ursus c 360, przewody do lamp idą w specjalnie przeznaczonych do tego celu kanałach w błotnikach. Jeśli te przewody nie będą do tego odpowiednie, to czy można użyć inny typ przewodu, aby nie robić wiązki...
To może się stać, alternator pochodzi z samochodu, tam NIE MA możliwości pracy silnika bez napięcia na linii zapłonu; być może lampka otrzymuje fałszywy odczyt przez to że Kolega mimowolnie łączy ją z lampami hamowania? W kazdym razie, niech ten silnik "chodzi" raczej z kluczykiem; nie ma co eksperymentować.
, czyżby nikogo to nie interesowało? Jaki ustawić poprawny zasięg świateł mijania w tym pojeździe Chyba jest tak jak piszesz - nikogo to nie interesuje. Osobiście jeszcze się nie spotkałem aby ktoś sie tym przejmował. Ja natomiast za każdym razem jak komuś robiłem (wymieniałem itp.) przy instalacji i samych lampach w ciagnikach to ustawiałem "na oko"....
Zakupiłem z cinqucento 700 i ładuje około 14v na światłach ale lampa nie gaśnie do końca trocha zgaśnie ale się świeci czy to moga byc szczotki?
Witam, mam problem otóż mam 30-stke na alternator a omyłkowo kupiłem instalację elektryczną na prądnicę. Lampy itp. mam ogarnięte, ale chodzi mi o podłączenie alternatora, stacyjki itd.
Pod siedzeniem masz złącze jeden z kabli oznaczony oryginalnie 54 prowadzi od włącznika hamowania do tylnych lamp. Jeżeli tutaj się wepniesz to prowadzisz kabel do kontrolki, drugi biegun kontrolki podpinasz do masy. Można też wpiąć się na kablu od czujnika, będzie krócej do licznika, ale to ingerencja w instalację.
A akumulator tam nie jest z przodu (pod maską)? Bo możesz zastosować + do lampy na sterowanie przekaźnika, a + z przekaźnika do lampy podać. A jak akumulator będzie z przodu to prosta robota będzie :)
A więc tak złącze na przerywaczu oznaczone jako + podłączamy do stacyjki poprzez bezpiecznik dowolne złącze przekaźnika oznaczone jako L i P podłączamy do środkowego styku w przełączniku natomiast skrajne dwa podłączamy do lamp kierunkowskazów po jednym skrajnym złączu na stronę. Kontrolkę od włączonego kierunkowskazu podpinamy pomiędzy skrajne złącza...
chyba źle mnie zrozumiałeś kolego, amperomierz pokazuje znacznie większy pobór prądu przy halogenach niż przy światłach głównych. W światłach głównych zastosowałem żarówki h4 i przekaźniki zasilane przewodem o przekroju 4mm i przekaźnik jest z przodu przy samych lampach i po włączeniu świateł głównych wskazówka odchyla się nieznacznie, natomiast halogeny...
Dynamko w rowerze to prąd zmienny 6v/3w !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie bredź. Nie każde. Ja mam dynamo w piaście i ono generuje prąd stały 6V/3W - z niego zasilana jest bezpośrednio lampa LED. I minus jest na masie roweru. ;)
Jeśli lampa świeci cały czas to także może być objawem braku masy. A co do problemu to weź schemat i po kolei począwszy od bezpieczników a na lampach kończąc sprawdź wszystkie przewody czy nie są przetarte i wszystkie połączenia czy nie są zaśniedziałe.
W wypadku jak rozrusznik nie kręci za każdym razem przyczyną może być zawieszanie szczotek jak napisał poprzednik ,a także nadpalone lub zabrudzone styki wyłącznika elektromagnetycznego .Na szczotki z reguły wystarcza w celu sprawdzenia lekkie ostukanie trzonkiem młotka ,a najlepiej rozebrać .Zacisk stacyjki 57 był potrzebny gdy światła pozycyjne były...
Viper, ale to każdy. A ile to roboty, aby przedmuchał wnętrze spręzonym powietrzem? Ma spręzarkę na traktorze, ma i pewnie kawał szlaucha finezyjnie owinięty za lampy w ósemkę, tak że pół atrapy zasłania.
https://obrazki.elektroda.pl/2515780300_... IG - zapłon (ignitron). L - lampka ładowania (charging lamp). S - stan naładowania akumulatora, pomiar N - wyjście obrotomierza (point central). ****************************************... gruby - wiadomo gdzie IG - plus po stacyjce L - chyba jasne S - zostawiasz N - zostawiasz...
Silnik hondy jest 6-cio biegowy, natomiast łańcuch (mz etz 250) podaje moc na skrzynie poprzez dużą zębatkę bezpośrednio na skrzynię. Skrzynia to moskwicz, czyli dwa biegi do przodu i jeden do tyłu. Wszystkie elementy, których nie znalazłem w garażu, to podzespoły od ursusa c-360 czyli stacyjka, starter, naklejki, lampy. Pisałem wcześniej, że miałem...
W oryginale są plastiki, do H4 wypadałoby założyć odbłyśnik metalowy, klosz szklany. Najważniejsze, że jest inny układ włókien w żarówce, wymiana samej żarówki może źle odbijać i razić tych z naprzeciwka. Najlepiej wymienić razem z odbłyśnikiem i kloszem. Podobno da się dopasować od Ursusa C330.
Witam . Mam problem w Ursusie c 360 wykonalne cała nową instalację elektryczną wymieniłem stacyjkę . Wszystko ładnie działa problem jedynie stanowi to że traktor pali bez włożonego kluczyka . Startera rozrusznika podłączyłem do wejścia na stacyjce numer 54na którym prąd powinien być dopiero po włożeniu kluczyka u mnie prąd jest cały czas na wyjściu...
Trąbi tylko po zgaszeniu można podłączyć pod większą lampę niż kontrolka ale to oszpecenie załóż zegar to bajer ,wąż zbrojony olejoodporny .
w tylnej prawej lampie wypadła żarówka świateł mijania Czegoś nie wiem? Od kiedy to światła mijania są z tyłu? Masę sprawdziłeś?
Czy ja mówię po rusku? Chce podłączyć się pod pozycyjne tak było w każdym ursusie jakiego robiłem nie ważne czy c360 czy c330 Potrzebny mi jakiś mały ''pstrykacz'' który można zamontować obok lampy z tyłu Ma być mały i w miarę hermetyczny W starej lampie był wywiercony otwór i zamontowany przełącznik podobny do tego od kierunkowskazów W lampie ledowej...
Zapewne złącza żarówek produkcji Wesem zostały zamontowane od drugiej strony (bo się da), i/lub masa żarówki została przyłączona do niewłaściwego styku, przez co żarówki świecą dwoma włóknami i prąd wraca się do kontrolki. Podobne zachowanie sprawia brak masy przednich lamp, która zrealizowana jest przez niepewne połączenie na zawiasach maski (należy...
Założyłem instalacje URSUSA w ciągniku znajomego 3 lata temu do dziś nic się nie dzieje fakt zużyłem do tego paczkę trety-tek i spiąłem to na sztywno , ale to warunek stabilnych połączeń żadnych lutów . Dodatkowe odbiorniki lampy robocze czy też wskaźniki na konektorach w koszulkach termokurczliwych i też się nic nie dzieje . Więc jednak ten Ursus robi...
Dwie lampy H3? Daj 15A. Tutaj okej, musi być zapas po prostu mocy. 15 będzie idealne, bo przy 12V będą mogły pobrać coś około 10A. Przewody powinny mieć 1,5mm2. Tu się nie zgodzę. Przyjmujemy że ma napięcie w instalacji 12V, więc prąd popłynie około 10A. Ja już bym założył 2.5mm2 do włącznika, a dalej na lampy po 1.5mm2. Zakładanie przekaźnika pod...
co oznacza literka r i z odnosnie kabla ktory idzie do lampy tylnej i nie tylko jaki to jest kolor kabla? ż - żółty c - czerwony br = brązowy b - biały r - ? n - niebieski cz - czarny z - ?
Dzień dobry, Od jakiegoś czasu borykam się z szybko mrugajacymi światłami kierunkowskazów(jakby jedna z żarówek była spalona). Obydwie lampy świecą, żarówki sprawne ale ich częstotliwość jest za duża. Przerywacz podmieniony i to samo. Żarówka na kokpicie też mruga za szybko. Gdzie szukać problemu? Pozdrawiam
Masz rację, z tym, że ten sposób jest trochę mniej dokładny. Jednak kręcenia jest zdecydowanie mniej. Ja teraz ustawiam tylko za pomocą lampy stroboskopowej, nie trzeba nawet odkręcać przewodu wysokiego ciśnienia. Wystarczy zmierzyć kąt wyprzedzenia wtrysku, dokonać korekty jeżeli potrzeba i skontrolować po regulacji. Szybki i łatwy zarobek.
Myślę że chodzi o te na błotnikach- sprawdzić czy lampy nie są skorodowane,żarówki masy i pod siedzeniem jest skrzynka łączeniowa jeżeli tył świeci to tam szukać usterki.P
ursus lampa ursus lampa robocza lampa roboczy ursus
zrobić słuchawka bezprzewodowy zerwana plomba strumienica zamiast katalizatora
Czerwona kontrolka termometru Audi A6 C6 2.7 TDI 2006 Zamienniki lasera SOH-DH2: SOH-DH2A, SOH-DT2, KSS-213C