Musisz mieć lampę o regulowanym opóźnieniu błysków,bo ten model ma tylko znacznik ZZ.
Wał na kropke, palec rozdzielacza na cylinder 1 kopułki. Masz tylko 2 możliwości. -Jak ustawisz to najwyzej zamień tylko przewody o 180st. wszystkie jak bedzie kichał. -Mozna tez sprawdzić czy cisnienie sprężania jest wtedy kiedy palec pokazuje cylinder 1. Doreguluj potem zapłon przy pomocy lampy stroboskopowej na 10-12st na wolnych.
To prawdopodobnie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie dot. rozrządu, a zapłon ustawia się lampą stroboskopową a nie na centymetry :D
Tylko kto teraz ustawia zapłon w samochodzie?
Zawsze dobrze sprawdzić czy 1 gar w GMP. A zapłon lampą stroboskopową czy koło foniczne dobrze ustawione a tym samym zapłon. Błędów brak?
Witam potrzebuję wskazówki jak ustawić zapłon na lampę stroboskopową czytałem coś o pubach a i b żeby je zawrzeć przy ustawianiu proszę o odpowiedź
Witam, w Simsonie masz trzy znaki, jeden na karterze, drugi na płytce zapłonowej, trzeci na kole magnesowym. W momencie kiedy znaki te sie pokrywają ze sobą nastepuje zapłon. Ustaw płytke zapłonową na znak na karterze i bedzie ok. Możesz sprawdzic zapłon lampą stroboskopową.
Dziękuje wam chłopaki za odpowiedzi mam jeszcze jedno pytanie z czystej ciekawości czy zapłon lampą stroboskopową można ustawić bez zapalania silnika to znaczy włączyć zapłon i przekręcać wałem korbowym wydaje mi się że wtedy też lampa się zaświeci(kiedy pójdzie iskra) a znaki będę widział co wy na to????
Nie to pytanie? Przeczytałem instrukcję, jest tam napisane co do zapłonu, ale trzeba mieć lampę
Czy mam zmostkować pin AiC?
(at)kobert4 Nie poddawaj się, sprawdź to co napisał lenar022 . Co do motorynki, to zawsze były problemy bo nie widziała dobrego mechanika który by dobrze ten silnik rozłożył, złożył odpowiednio dał uszeczelki zimmery,ustawił zapłon lampą stroboskopową, kondensator wymienił, i naprawił mocowanie zaplonu, oraz naprawił gaźnik, wtedy by to działało jak...
Chodziło mi czy można ustawić bez lampy stroboskopowej?
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
Zapłon powinieneś ustawiać lampą stroboskopową na znaki. +Ew opóźnienie od znaków jeśli takowe jest przewidziane. Tryb serwisowy czyli by komputer nie wpływał na korekcję zapłonu. Jak się go wywołuje nie powiem ci teraz, bo sam nie pamiętam. Palec dokładnie w GMP nie jest dobrym pomysłem. Kręć na razie aparatem by zapłon opóźnić, w końcu odpali. Wtedy...
tylko chodzi o to że zabawa zapłonym przy moim skuterze tylko da sie impulsator przenosic wzdłuż koła magnesowego, a zapłonem sie bawiłem i w zasadzie nic nie daje, ale spróbuje chyba oddac komus zeby mi tą lampą stroboskopową sprawdził czy zapłon jest dobrze ustawiony. A na jednocylindowcu da rade sprawdzic lampą stroboskopową?
Może klina ścięło ?? Zapłon można sprawdzić samochodową lampą stroboskopową, potrzebny będzie akumulator.
Witam. Jest możliwość. Potrzebna jest lampa stroboskopowa. Każdy elektryk samochodowy powinien ją mieć. P.
Jeśli tak jest to wycierało się bardzo długo.Przy tej różnicy pomiędzy cylindrami [bo zapłon nie pasuje ci zawsze na jednym z cylindrów] maluszek powinien normalnie chodzić.10st.wyprzedzenia zapłonu ustawiasz na lampę stroboskopową przy 800 obr/min. a bez lampy na małą żarówkę włączoną pomiędzy przewód z cewki do aparatu i masę ustawiasz na 0 st. i...
Nie ustawia sie powiadasz? Zapłon jest ustawiony fabrycznie, czyli GMP względem impulsatora a wyprzedzenie zaszyte w module zapłonowym. Więc lampa stroboskopowa załatwi sprawę. http://obrazki.elektroda.net/90_12500531... Poza tym moduły są dostępne.
Czy w passacie 92r. benzyna, silnik ABS monomotronik można ustawić samemu zapłon nie mając lampy stroboskopowej?. Czy trzeba to robić przy odłączonym sterowaniu przyspieszenia zapłonu z komputerka. Ogólnie jaka jest fachowa procedura.
Sam zapłon się nie mógł przestawić. Może przyczyna nierównej pracy jest coś innego
Zmień paliwo na nowe. Masz lampę stroboskopową? To sprawdź zapłon w funkcji obrotów. Jak ma luz to będzie skakać.
Na dodatek mam jeszcze przestawiony zapłon. Więc na początek ustaw prawidłowo zapłon, lampa stroboskopowa do ręki lub trzeba podjechać z tym problemem do mechanika. Jak masz zimny silnik po nocnym postoju to naciśnij i puść pedał gazu trzy razy. To powinno lepiej zapalać z pół obrotu kołem zamachowym bo tak jest u mnie. W moim Tico bez żadnych "czary-mary"...
Działa,okazało się że zepsuty był stator pod magnetem.Wymienili na nowy.Teraz napięcie jest i iskra na świecach również. Możesz zmierzyć to napięcie na wypiętym kablu od cewki ładującej, chyba czerwonoczarny. Woltomierz ustaw na 200VAC. Jakie powinno być wyprzedzenie zapłonu.U mnie w instrukcji jest podane 3mm przed Gmp tak też ustawiłem. Takie wyprzedzenie...
Fajne, ale jak to obsługiwać? Za każdym razem będziesz się bawił w mierzenie odległości od dołu czujnika do tłoka ustawionego w GMP i przeliczał odległość na kąt? Trochę sztuka dla sztuki, łatwiej jest ustawić zapłon lampą stroboskopową.
Zawory sobie ustaw. Sprawdź podkładkę pod gaźnikiem. Zapłon lampą stroboskopowa zobacz, jak reaguje na obciążenie.
Czy ktoś mi odpowie czy po rozebraniu aparatu do czujnika musze na nowo ustawiać zapłon lampa stroboskopowa czy jak ona tam się nazywa czy nie bo nie chcę czegos pogorszyc
Niech autor wytłumaczy mi, jak za pomocą tego stroboskopu ustawić zapłon w starym benzyniaku... Nigdzie nie widzę wyzwalania WN.
Ustawiasz rozrząd na 1 cylinder zapłon a następnie palec rozdzielacza na 1 cylinder. Na końcu ustawiasz zapłon lampą stroboskopową.
Wejść w "diagnostykę" kompa - zewrzeć A z B w złączu diagnostycznym i lampą stroboskopową ustawić (obracając aparatem zapł.) na znacznik przy kole pasowym.
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
A że tak zapytam, ale sądzę że napewno... Jak zakładasz aparat zapłonowy to ustawiasz zapłon lampą stroboskopową?
dawno takiego nie robiłem, ale znam układ ze starego Chamade. Zasadniczo pasowało by wykluczyć zapłon, więc najlepszym rozwiązaniem jest załozyc na kabel królewski klip lampy stroboskopowej , jazda próbna i obserwować błyski, to naprostsza metoda, można też i oscykoskop z sonda pojemnościową, można też obserwować wskazania obrotomierza jak jest. Jeżeli...
Przepraszam za zmyłkę wszystkich czytających ten post ponieważ kiedy znaki na kole pasowym i obudowie rozrządu się pokrywają przy ustawianiu zapłonu lampą stroboskopową to zapłon jest zerowy ani przyśpieszony, ani opóźniony, czyli jest zapóźny a przyśpieszamy w kierunku przeciwnym do kierunku obrotów silnika.
No a od czego masz blok wartości zmierzonych. A też że tak zapytam-po wymianie aparatu ustawiłeś zapłon lampą stroboskopową?
Masz lampę stroboskopową?
Prowizorycznie? Podłączyć lampę stroboskopową na 1 cyl. i lekko postukać w okolice czujnika zapłon w momencie uderzenia powinien zauważalnie się opóźnić. Profesjonalnie to chyba tylko oscyloskop. Aha czujnik powinien być przykręcony odpowiednim momentem, bo inaczej może oszukiwać.
http://obrazki.elektroda.net/59_12047353... PS: Wpisz w wyszukiwarce lampa stroboskopowa :D
sprawdź zapłon lampą stroboskopową bo jak ktoś zmieniał aparat i wsadził go w podobne miejsce co poprzedni to właśnie często są takie poszarpywania delikatne przy dużych obciążeniach . Musi być 10 stopni przy 950 obrotach/min . Czyli z tego co pamiętam środek podziałki nad kołem .
Skoro paliwo się leje, to świeca zalana. Wymień świecę na nową. Jak nie zagada, to lampa stroboskopowa i zweryfikuj zapłon. Jak zapłon będzie ok, to pozostaje cewka zapłonowa, bo najwyraźniej daje za małą iskrę.
albo lampki z kilku ledów, jest równie skuteczna jak lampa stroboskopowa
Przecież napisałem Tobie jak w prosty sposób domowym sposobem (z braku lampy stroboskopowej)ustawić zapłon,to nie takie trudne.
No, wysuszyć się powinno. Pozostaje paliwo. Natomiast te "kopy" to może zbyt wczesny zapłon, czy nie przestawił się czujnik? Wypadałoby sprawdzic wszystko, jak w tematach o Fiacikach, także zapłon lampą stroboskopową.
Masz lampę stroboskopową?
Lampą stroboskopową został ustawiony zapłon na 6 stopni.
Może to być kwestia rodzaju paliwa a dokładniej jego liczby oktanowej. Wykonaj próbę nieznacznie wyprzedzając zapłon. Bez lampy stroboskopowej poprawne ustawienie początku zapłonu jest raczej niemożliwe.
Wyprzedzjąc niewątpliwie nadciągające pytanie dodam gwoli ścisłości że musi to być lampa stroboskopowa.
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Na skrzyni,jak obudowa sprzęgła(odkręcic koreczek) jest znacznik-występ zgrać z nacięciem na kole zamachowym.Niezbędna lampa o regulowanym opóźnieniu błysku,gdyz znacznik jest ZZ. Najlepszym interfejsem który pokaże ustawienie zapłonu jest lampa stroboskopowa i oko.
Zapłon najlepiej ustawiać lampa stroboskopową. Na allegro można dostać wersję LED słabiej świeci ale w garażu lub wieczorem ładnie idzie ustawić zapłon. Bo nieraz statyczny mocno różni się od dynamicznego.Ξ
Przeczytaj co jest napisane w tej instrukcji. http://sztaba.waw.pl/images/stories/babe...
Silnik AAR,po prostu żle włożony aparat ,jaki jest zapłon sprawdzałeś lampą stroboskopową.
z tego co pamietam , nie wiem czy wyjmowales pompe czy nie, ale ustawia sie ja na znak na tym kole wielowypustowym, a potem zaplon lampą stroboskopowa. ile st to znajdziesz w autodacie.
Ok. Zamontowałem właściwą, nową kopułkę i palec. wszytko ok. Teraz pytanie za 100 pkt :) Jakieś 6-7 lat temu był regulowany zapłon na niewłaściwej kopułce, tak to ta druga - system bosha. Pytanie , skoro wymieniłem już kopułkę (Ducellier) na właściwą to czy muszę wyregulować zapłon lampą stroboskopową ?
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Tak wyciagnelem caly z silnika i wstawilem drugi teraz jak odpala to strzeli i tyle wiec napeqno przestawilem Pozostaje teraz ustawiać zapłon na lampę stroboskopową. Napisz na PW, prześlę krótką instrukcję do SR20DE.
A ustawiłeś zapłon? Powiedz-ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłony lampą stroboskopową?
Ustawiasz rozrząd na znaki, ściągasz kopułkę z aparatu (jeżeli trzeba to wyjmujesz aparat) ustawiasz palec w aparacie tak by pokazywał mosiężną blaszkę przewód WN od pierwszego cylindra, wkładasz aparat w głowicę. Kręcąc aparatem w prawo przyśpieszasz zapłon. Teoretycznie auto powinno odpalić, dalej ustawiasz go z lampą stroboskopową.
chcesz zapłon ustawić czy wyregulować-uściślij swój problem czy wyciągałeś aparat zapłonowy czy chcesz tylko dokonać korekty zaplonu-a to tylko lampą stroboskopową plus obrotomierz.
Skoro świeca mokra to jedynie problem jest z iskrą- zapłonem. Najlepiej jak byś zapłon sprawdził za lampę stroboskopową, a silnikiem kręcił wiertarką.
A zrobisz analizę spalin? Ale ciekawostką tam jest jedna rzecz- obroty silnika 875rpm i KWZ 24 stopnie (i obciążenie silnika 28%). Skąd taki KWZ? Klimatyzator był włączony?W takim razie screen nic nie wnosi. Pasowało by zweryfikować ten zapłon lampą stroboskopową. Z czasu wtrysku wynika, że wszystko jest ok.
Niech zgadnę silnik o kodzie ALM i sterownik silnika rodem z Włoch czyli Magneti Marelli. Pierwsze pytanie czy zapłon wyregulowany na lampę stroboskopową z użyciem Vag com czy VCDS? Błędów brak? Jaki rodzaj LPG sekwencja czy mikser?
Pomiędzy świecę, a przewód 1 cylindra. Co do układu wyzwalania, można użyć układu innego niż transformatorowy, popatrz jak na forum jednośladów robią lampy ledowe, do ustawiania zapłonu.
Witam. Mam problem z ustawieniem zapłonu w Oplu Omedze 2.0 16v z 1997 r. Jak auto dostałem miało pokrzywione zawory, po wymianie głowicy, ustawieniu rozrządu zapłon jest za wczesny po sprawdzeniu lampą stroboskopową. Zapłon jest elektroniczny, początek zapłonu jest brany przez czujnik na wałku rozrządu. Jest tam jakaś możliwość regulacji tego czujnika...
do silnika RP były montowane dwa systemy sterowania MONOJETRONIC-i wtedy w aparacie zapłonowym jest przyspieszacz.a od 1990 roku montowano system sterowania MONOMOTRONIC-i tu jest aparat bez przyspieszcza a kąt zapłonu ustala ECU,więc do ustawienia zapłonu niezbędny jest VAG +lampa stroboskopowa.
Poszukuje schematu lampy stroboskopowej do ustawiania zapłonu w samochodach.
Iskra jest Jaka długość ? Jak sprawdzić czy zapłon jest w odpowiednim momencie? Lampa stroboskopowa. Co z wydechem?
http://astra.autokacik.pl/ Astra 1.4 to silnik kolizyjny(było by BUMMM)w sprawie rozrządu. Czy auto posiada instalacje gazową ? Jeśli to silnik NZ i posiadasz lampę stroboskopową to zapłon ustawisz sam.
Jak jest podłączona żaróweczka do aparatu zapłonowego, bo to jest ważne. Jeśli w szeregowo (plus do żarówki, a drugi biegun żarówki do aparatu zapłonowego), to takie działanie jest poprawne. Zapłon nastąpi po rozwarciu styków, czyli kiedy żarówka zgaśnie. Proponuję użyć lampy stroboskopowej, wtedy będzie wiadomo kiedy następuje zapłon.
Witam czy jeśli podczas nie poprawnej pracy tzn przerywania silnika, problemu z wejściem na pełne obroty lampa stroboskopowa wyraźnie przygasa, lub gaśnie w ogóle można przyjąć że mamy problem z zapłonem a nie np układem paliwowym motoroweru? Zapłon bez znaczenia i mechaniczny i elektroniczny bo pytam ogólnie. Lampę mam według projektu z tej strony...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Ja nie mogłem się powstrzymać i spróbowałem samemu ustawić zapłon. Odkręciłem tą śrubkę przy aparacie zapłonowym i dałem trochę więcej stopni w prawo, obroty lekko się podniosły. Wsiadłem do auta i dodałem gazu - brak opóźnienia. Mechanik który mi ustawiał zapłon lampą stroboskopową po prostu ustawił na GMP czyli o dużo za późny zapłon i dlatego była...
Witam.Koledzy powiedcie czy w silniku tym zapłon można regulować lampą stroboskopową czy należy wymusic tą regulację testerem i wtedy ustawiac lampą.Słyszałem rózne wersje stąd moje wątpliwości jak naprawdę wygląda prawidłowa regulacja zapłonu w tym samochodzie.Pozdrawiam
1. owinąć po prostu przewodem z 3din przewód zapłonowy świecy i będzie to dawało sygnał Wystarczą 3-4 zwoje (bez podłączania gdziekolwiek).
Zapłon pewnie też ustawiony na oko. Zapłon ustawiałem na lampę stroboskopową po zwiększeniu obrotów silnika VAGiem. Nie pamiętam tylko już dokładnie, który to kanał był w nastawach podstawowych bo bym sprawdził jeszcze raz. Ale raczej silnik się skończył i nic mi to nie da.
Witam mógłby kolega ten cytat rozwinąć ? -"Chcę dla ustawienia zapłonu ustawić optymalne obroty." Z góry dziekuje za odpowiedz. RobertLodz09 - chodzi Ci o wyjaśnienie po co to robię? Jeśli tak to proszę: Zapłon lampą stroboskopową należy ustawiać przy rozgrzanym silniku i przy określonych obrotach biegu jałowego - u mnie ma być 850obr/min, żeby dobrze...
Według mojej wiedzy to leciwe konstrukcje lamp stroboskopowych stosowane do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w samochodach z silnikami spalinowymi benzynowymi.Podam koledze ogólną wiedze , ponieważ schemat da się odtworzyć z samego urządzenia - bo to proste konstrukcje. Zasada działania;konstrukcje oparto na lampie błyskowej wyładowczej(stosowane...
na kole masz taka kropke, naciecie i ustaw zeby było równe do takiej strałki. potem musisz ustawic mu zapłon za pomocą specjalnej lampy stroboskopowej
Zapłon możemy sprawdzić lampą stroboskopową przy wykręconej świecy ale tak żeby przeskakiwała iskra na świecy. Lampę podłączamy do akumulatora a sondę zakładamy na przewód od świecy i świecimy na znaki, które musimy zrobić.
dodam ze gdy podłączam go pod kompa to wyskakuje mi jeden blad czujnik halla G40 podejrzewam ze ten blad jest zwiazy ze zlym zaplonem moge sie mylic i to czujnik wplywa na kat zaplonu mam lampe stroboskopowa naswietlalem go i po przekreceniu aparatu nic sie nie dzieje kat sie nie zmienia slyszałem ze muszę za pomocą vaga wprowadzić nastawy początkowe...
Alledrogo - wpisz w szukajce: "Lampa stroboskopowa do ustawienia kąta zapłonu". Ew. spójrz tu: [url=https://elportal.pl/pdf/k18/10_01b....
Majster mówił że ustawiał ten zapłon na lampę stroboskopową Jeśli robił to bez "komputera" to na 100% jest mocno za późny. więc może wymienił na jakiś trefny czujnik. A świstak siedzi... Hall albo działa albo nie, tak samo będzie działał ten za 2zł jak ten za 400zł.
Krótszego łańcucha rozrządu niż w maluchu nie widziałem i rozciągnięcie nie wpływa na fazy rozrządu! Owszem, wymienia się, bo maluch nie ma "prawdziwego" filtra oleju i nie chroni tak przed opiłkami w przypadku "zmielenia" kółek rozrządu. Luz łańcucha wyczuć jest bardzo łatwo podkręcając w lewo-prawo kołem pasowym, wyraźnie czuć opór od wałka rozrządu....
Tak w ogóle to który rocznik motocykla? Spojrzałem do serwisówki z 2008 roku i tam przedstawiono charakterystykę kąta wyprzedzenia zapłonu. Według takiej charakterystyki należałoby się bazować w regulacji i dopasowywaniu zapłonu. Fakt, że fabryka przedstawia regulację kąta wyprzedzenia na ileś mm przed GMP i niewielki statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu,...
Oczywiście , ustawienie na tzw. oko zapłon graniczy z cudem , lampa stroboskopowa jest konieczna , na Ale są po 24zł bardzo proste i do twoich potrzeb wystarczy , szczelina impulsatora jest bardzo ważna , ustaw na 0,4/ 0,3mm .
Czyli tak jak myślałem 10'. Czy podasz tego ustawiania zapłonu należy jeszcze coś kontrolować czy tylko wystarczy podpiąć lampę stroboskopową i kręcić aparatem???
Da się ustawić zapłon bez lampy stroboskopowej, ale nie będzie to precyzyjne ustawienie. Na kole magnesowym powinna być odpowiednia kreska, tak samo na czujniku. W odpowiednim ustawieniu tłoka przed GMP, kreski mają się pokrywać. Odpali. A tak wgl to ilość oleju w paliwie, w głównej mierze zależy od jakości oleju. Jak lejesz jakiś mixol to lepiej lać...
Masz chociażby lampę stroboskopową?
zapłon ustaw dokładnie lampą stroboskopową!wymieniałeś filtr paliwa?trzeba sprawdzić czy nie ciągnie tzw lewego powietrza -pęknięty kolektor? -uszkodzona uszczelka? z kturego roku polo?napisz coś więcej!:?:
Ja ustawiałem zapłon na lampie stroboskopowej na próbę porobiłem sobie znaki na magnecie i na karterze,czyli górny martwy punkt i 3mm przed GMP i kręciłem cewkami u mnie były fasolki i mogłem regulować i wyszło że miałem za dużo wyprzedzony zapłon,nie wiem czy modułu nie będziesz musiał wymienić może źle wyprzedza zapłon na gaźniku.
Zapłon się ustawia lampą stroboskopową .. każdy elektromechanik powiniej ją posiadać :] ... a co do czujnika wału to też mozliwe ze jest winny ( powiniez znajdowac się dzieś w obrębie łączenia silnika ze skrzynią biegów)
i to wystarczy żeby idealnie ustawić zapłon? Nie wystarczy i albo kolega przestanie wreszcie lamerzyć, albo temat pójdzie w kosz. Podany wyżej sposób wystarczy tylko i wyłącznie do tego aby samochód odpalił, precyzyjnego ustawienia kąta zapłonu w układach bezstykowych, dokonuje się przy pomocy lampy stroboskopowej.
po pierwsze to ile lat ma parownik i jaki jest? zapewne dużo... od razu polecam wymianę na Tomasetto AT07, to są bardzo dobre parowniki, dość stabilne (lepsze niż lovato), i do tego tanie - nowy 180zł wyregulować na średnio ciepłym silniku, tak żeby na zimnym też jakoś chodził na tym gazie po drugie - to jest jeszcze stary typ na aparacie zapłonowym...
Zapłon żle ustawiony , jeżeli nie masz lampy stroboskopowej , to ustaw wstępnie na 2mm przed GMP [ GMP- górny martwy punkt ] i sprawdż .
przez co paliwo zdąży się nagromadzić w komorze i tworzyć niemiłosierne wybuchy z wydechu tym samym uszkadzając zaworek wydechowy nie wspominając o innych częściach. To zdanie sugeruje, że został przesunięty kąt zapłonu (zapłon jest opóźniony) Ogranicznik przesuwa ci kąt zapłonu bo zmniejsza amplitudę napięcia, widać to na lampie stroboskopowej. Być...
niekoniecznie przepływomierz....sprawdź czujnik zapłonu w ty modelu jedt on jak pamiętam na kole zamachowym...czy próbowałeś ustawić zapłon na lampie stroboskopowej???...i czy zgadza się wszystko na zmakach wał wałek rozrządu...itpmoze przyczyną jest przeskok paska o jeden ząbek ...miałęm ten sam problem u mnie była wina paska Pozdrawiam
Poprostu ustaw silnik w pozycji zapłonu na pierwszym cylindrze, aparat zapłonowy mniej więcej tak jak na rysunku przykręć tak, żeby zostawić możliwość regulacji i ustaw zapłon. Niestety bez lampy stroboskopowej może się nie obyć. Pozdrawiam.
Lampy fabryczne Xenon 1 produkcji WTM Laski maja przetwornicę opartą na jednym tranzystorze (BD285). Lampa musi dawać błyski podczas prędkości obrotowej 6000rpm chocby po to aby sprawdzić krzywe wyprzedzenia zapłonu. BMW np zaleca by (w niektórych modelach)ustawiać zapłon przy 3000 rpm.
Czyli powinno to być widać pod lampą stroboskopową?
Więc zapłon był ustawiany na lampę stroboskopową polegający na kręceniu aparatem zapłonowym...To w abt robi się inaczej?jeśli tak to proszę napisać co trzeba zrobić :D może pomoże
lampa stroboskopowa zapłon lampa stroboskopowa ustawiania zapłon lampa stroboskopowa zapłon schemat
silnik dymić biały wskaźnik myszy suzuki wagon
traktorek kosiarka pralka samsung zawiesza
Schemat UPS40A-R6 - Gdzie znaleźć dokumentację? Czołówka - sygnał dźwiękowy słuchowiska dla dzieci z lat 60-tych