Tam wiązki do wtrysków benzynowych są fatalne kable i pewnie tam wlutowane wtryski gazowe trzeba sprawdzić przewody.
Jeśli wcześniej działał inaczej, chodzi mi o to że nie włącza się po wyłączeniu. To do wymiany, naprawy sam wyłącznik czasowy, zintegrowany razem z wyłącznikiem. https://obrazki.elektroda.pl/5427225600_... Bo te pięć minut jak opisujesz jest jak najbardziej poprawne. Tak ma być. Jest to zabezpieczenie przed zbyt długim, i długo trwałym...
C203 pin1 zasilanie z akumulatora (BAT+), pin 5, wyjście z przekaźnika na pompę. ogrzewanie szyby Fioletowy przewód o ile pamiętam, pin :?: numer 4 :?: Znajdź teraz obrazek złącza C203 na schemacie, właściwie obok - gdzie są te piny w kostce, złączu? Też obok siebie? Takich rzeczy masz szukać, przy skrzynce wiele się dzieje :( a to pod fotelami kierowcy...
I w czym problem ? Łączysz je kolorami np biały z czarnym paskiem do białego z czarnym paskiem, czerwony do czerwonego zwracając uwagę na grubość przewodu... a zapłonowe od cewki ze środkowego zdjęcia musisz kupić nowe. Powinieneś zaopatrzyć się w koszulki termokurczliwe, izolację i lutować, ale możesz i połączyć takimi łatwo dostępnymi kostkami https://obrazki.elektroda.pl/3577010800_...
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c5f... Masz schemat, 30 stały +, IGN2-15A + po stacyjce.
https://obrazki.elektroda.pl/8157716200_... Tyle. Masz wszystko w serwisówce oznaczone.
Polecam ten kącik http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=&Bo...
Silniczek krokowy wygląda mniej więcej tak: http://astra.autokacik.pl/technika/napra... Ten akurat pochodzi z Astry. Lokalizacja: zazwyczaj koło przepustnicy :idea:
Przerwa w instalacji. Przekaźnik wymieniłeś, ale instalacji nie sprawdziłeś...
Ciężko jednoznacznie określić przyczynę takiej sytuacji , częstą usterką w tych autach był uszkodzony czujnik obrotów wału który po nagrzaniu powodował gaśnięcie auta . Możesz zaryzykować i go wymienić może to coś pomoże .
Skoro podmiana przekaźników nic nie dała, przyczyną może być przerwany któryś z przewód. Odkręć cała puszkę od przekaźników i otwórz ją od dołu. Pooglądaj przewody czy któryś nie jest urwany . Ja długo nie mogłem dojść do przyczyny nie działających świateł. Raz były kilka miesięcy i ginęły .Po poruszaniu przekaźnikiem znów miałem spokój na kilka miesięcy....
Ścisnąć ją bardziej,będzie ciaśniej wchodzić na styk żarówki.
Witam kol ZielmanPL a jeszcze pytanie bo nie wyłapałem czy to auto ma gaz , sory nie było mnie kilka dni przy kompie . kurcze kiedyś tych tico, espero, Lanosów matizów było dużo . zapomniałem to . właśnie problem występował z pompą paliwa . nie pruj jnstalacji tam był mały myk . napisz na PW podaj telefon może po konsultacji telefonicznej łatwiej dojdziemy...
Dokładnie Loctite i do przodu.
Najprawdopodobniej pływak do wymiany,sprawdź jeszcze wtyczkę przy nim.
Masy do glowicy dokrecone?
To v8 więc może się ustawia. Nigdy nie widziałem takiego silnika w lanosie ale może...
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Sprawdź przekaźniki...jeden od postojowych a drugi od mijania...w komorze silnika...
pompa wymieniona to zostaje chyba tylko nagrzewnica
plastyk to jest taki człowiek zajmujący się plastyką (maluje, rysuje, tworzy rzeźby małowymiarowe).. plastik to jest tworzywo. Poza tym autor napisał, że ma gumową uszczelkę, z plastiku przy temperatorze jaką osiąga silnik by się stopiła.
Tak zwarcie(przytopienie przewodów,a raczej ich izolacji) jest że stop świeci bez automatu,natomiast to stopienie izolacji musiało coś spwodować .Najpierw trzeba szukać tam jak pisze kolega ,a potem dalej w okolicy progu jak leci wiązka i dalej.
Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Ja mialem taki problem I winna okazala sie cewka elektrozaworu.
Zawsze tak jest nawet jak jest cieply? Warto by sprawdzić rozrusznik lub przewody czy nie są zaśniedziale i może za male napięcie na rozrusznik idzie? Zgaduje bo z takim problemem się nie spotkałem jeszcze.
Pierwsza ton dziesiątki druga jedności zresztą na tej stronie jest dobrze wytłumaczone.... Mam się czym martwić czy olać to Podnieś maskę silnika i zajrzyj... czy wtyczka spadła, kabel przetarty lub wymień na dobry...coś zrób...
Drugi koniec plastikowego wężyka trafia do elektrozaworu EGR, stamtąd do okolic kolektora ssącego, tam też brak podciśnienia. Wężyk powinien być podłączony do króćca na kolektorze ssącym i na pracującym silniku powinno być w nim podciśnienie odpowiadające podciśnieniu w kolektorze ssącym. Tam się nie ma co zepsuć, pompy podciśnienia tam nie ma.
Musisz rozkręcić obudowę kolumny kierownicy, ze 3 śrubki od spodu, i pewnie 2 z przodu po bokach - jak przekręcisz kierownicę o 90 stopni to zobaczysz dwa trochę schowane wkręty zaraz za nią. Kostka stacyjki trzyma się stacyjki na śrubce ? Po "drugiej" stronie kluczyka, czyli przy kluczyku na razie nie gmerasz. Sprawdź też dokładnie czy bolec ze stacyjki,...
Pierwszy cylinder ma być w górnym martwym punkcie i wtedy ustawiasz na znaki na równo.
Tak.
witam kolego zobacz rozrząd może poprostu ci pasek przeskoczył:)
to Ster
na tej stronie masz instrukcje jak zalozyc glosniki 16,5 cm http://www.powe.pl/lanos.html
Witam Posiadam Daewoo lanos cos mu od wczoraj zaczał szwankowac centralny zamek problem polega na tym ze jak zamkne go kluczykiem od kierowcy to sie zamykaja drzwi od kierowcy a reszta otwiera a jak otwieram to te sie otwieraja a reszta zamyka zrobilo sie to z dnia na dzien nic nie bylo grzebane prosze o pomoc:cry: Witam powodem tego może być zawilgocony...
Tam powinno cos byc
Sprawdź bezpieczniki. Mam wrażenie, że coś zwarłeś i popaliłeś. Jakby co, to schematy masz na forum i bez trudu do znalezienia w sieci.
Witam. Prze de wszystkim wszystko do suszenia suszareczką(ostrożnie) lub przy pomocy małego grzejniczka elektrycznego. Skoro woda się tam wdarła to do roboty masz uszczelkę od szyby przedniej bądź uszczelki dzielące kabinę od silnika znajdujące się w pobliżu podszybia. Sprawdź jeszcze: 1. Bezpieczniki 2. Przewody od świec(WN) 3. Kostki w okolicach modułu...
w ciągu 3 miesięcy dolałeś 4.5 litra wody? nie wierze że nie widać skąd to kapie. a może nie kapie ? co ? węże nie twarde? nie kopci na biało ? może się lać spod pompy wody, ale jak nie chcesz wejść pod auto to może by do mechanika pasowało podjechać?
Tak dokładnie.Np. W Matiz cały czas pokazuje nawet po wyjęciu kluczyka.
Ja bym je razem z tłokami wymienił, nie są drogie - założenie przypadkowych pierścieni na te tłoki które masz, przyspieszy tylko agonię tego silnika. Co do panewek to tuj pomiar już taki prosty nie jest, ale jeśli nie widać na nich zażółceń, rys i kontrolka oleju nie świeciła na biegu jałowym to mogą zostać.
Jedź do kogoś test CO2 i będziesz wiedział .
Będzie rozładowywać akumulator, jak się zapomni wyłączyć. Nic tu nie grozi. A radia blaupunkta mają jeszcze taką opcję, ze można je włączyć na godzinę (same się wyłączą po upływie czasu), nawet jak nie będą miały podanego zasilania po stacyjce. Temat do zamknięcia - omawiany już wielokrotnie.
Witam nie ma problemu możesz to sobie zrobić samemu gniazgo masz koło czyli pod schowkiem zwierasz 2 złącza A B i przekrecasz stacyjke do pozycji on i zliczasz błedy na początku pokazuje błąd 12 ale tak ma byc 3 krotnie a nastepnie jaki jest faktyczny poszukaj sobie opisu na www.google.pl:D
zahaczył o części zabudowy i coś się zerwało Odłącz radio sprawdź wszystkie bezpieczniki, zrób fotkę co to jest to coś.
Kwestia dobrania siłownika który będzie miał tyle uciągu żeby pokonać opór sprężyny zamka - raczej trudno wykonalne, nawet jeśli centralka alarmu ma taką opcję.
witaj!!! z tego co piszesz to wynika ze licznik jest trzasniety. zeby sie upewnic podlacz generator zamiast impulsatora przy skrzyni ktory daje impuls na licznik jak bedzie tak samo to licznik jak bedzie dobrze to impulsator(pradniczka). Pozdrawiam!!!
Może być zwarcie w pompie. Pracowała na sucho pewnie.
Tester Scanner 11 lub scan 100. Mimo że lani jest robiony coś a'la opel to Tech sie tej mikrofali nie chwyta
daewoo lanos daewoo lanos zamek naprawiać daewoo lanos
citroen kontrolka kierownica pralka ariston szczotki access point edimax konfiguracja
sterownik hulajnoga elektryczna sterownik hulajnoga elektryczna
Ursus 2812 – blokada mechanizmu różnicowego nie działa: przyczyny, diagnostyka, naprawa Ursus 2812 – huczenie skrzyni biegów na 3 i 4 biegu, przyczyny i diagnostyka