Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
Wstawiłeś jakieś pomiary do końca nie wiadomo jakie, brak wartości. To czy wtryski leją to prawidłowy wynik wyjdzie tylko na maszynie, reszta testów na aucie to tylko domysły. Chcesz się przekonać czy leją wtryski, wyjmij i zawieź do sprawdzenia. Wtedy będziesz miał pewność. Stracisz ze 100-150 zł na sprawdzenie.
Oj coś mi się zdaje, że ktoś myli pojęcia. Tester menzurkowy nie pokaże lejącego wtrysku, tylko przepuszczającego przelewem (upuszczający ciśnienie z listwy). Lejący wtrysk pokaże komputer poprzez niewłaściwe korekcje.
cisnienie wtryskow LUCAS 120+-6 bar cisnienie wtryskow BOSCH 143+-7 bar 1.8 TD ENDURA-DE RFK/RFD/RVA 1.8 D RTD/RTE/F/G/H
Raczej tak się działo jak były lejące wtryski lub nieudolny chip tunning (zwiększanie mocy)
Lub lejące wtryski.
Bialy, szary dym to mocno lejący wtrysk.
nierówna praca diesla tuż po odpaleniu to zazwyczaj lejące wtryski - im zimniej tym dłużej silnik potrafi pracować nierówno
Usterka mechaniczna/ lejący wtrysk itp./P
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
Ssanie się nie załącza. Czarny dym zazwyczaj spowodowany lejącymi wtryskami.
Lejące wtryski, nie żadne "nie załączanie się turbiny". Badane po rozebraniu silnika? Jeszcze jest możliwość że źle osadzone, ale to pośredniak, czyli wkręcane, z podkładkami ogniowymi.
Lejące wtryski.
Brak kompresji, lejące wtryski, uszkodzony układ zasilania, pompa wtryskowa,za późny zapłon.
Dowiedz się jakie powinni być prawidłowe ciśnienie wtrysku paliwa i sprawdź ciśnienie jakie daje wtryskiwacz. Musisz je wyjąc i sprawdzić gdzieś na urządzeniu do tego przeznaczonym. Mogą to być "lejące wtryski". Takie dane są dostępne na każdej stacji kontroli pojazdów. Diagności maja masę literatury
Moj kolejny zloty pomysł to może lejący wtrysk spowodowany zepsutym emulatorem jak myslicie? To chyba można by sprawdzić, odłączając wtryskiwacz przy pracy na LPG? :-)
Lejące wtryski na pewno są problemem przy zapalaniu. Ale Ty masz większy problem z silnikiem. Kompresja jest za mała. Fabryka podaje przy 25 atm silnik do remontu. Przy Twojej kompresji w lato będzie zapalał, ale poniżej 0 już nie.
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
1723 to błąd z FR a nie z MR, wskazuje czujnik położenia N. Nie odezwie się wtedy rozrusznik przy uruchamianiu przyciskiem na silniku. Code jak tylko czasami to może za szybko kręcisz po włączeniu stacyjki. Albo niewłaściwy przekaźnik, albo padnięte pompy i wtryski. Jeśli po zdjęciu kabla z przekaźnika auto odpala to stawiam na lejące wtryski a elektryka...
Grupa PSA do swoich dieselków (a więc również 2,0 HDI) zaleca raz w roku środek UNIK+. https://obrazki.elektroda.pl/5096357900_... Testowałem na swoim aucie z tym samym silnikiem- generalnie silnik po czyszczeniu pracuje jakoś ciszej, bardziej miękko. Czy da radę z lejącym wtryskiem nie wiem, spróbować można. V.
Przy lejącym mocno wtrysku to już by było wypadanie jak nic. A przy lekko lejącym też by wyszło w korektach fakt. Jak jest opcja w programie(albo zewnętrznym testerem) to zapinasz manometr i robisz tzw injector balance test. I to bez wyciągania czegokolwiek . Ale jak bym miał zgadywać to stawiam na olej.
Zawory wypala zbyt uboga mieszanka.
Juz podaje błędy 16502 16556, 16687,
Witam, mam 1 mocniej lejący wtrysk i 3 słabiej, jakie mogą być konsekwencje tego i jak długo można by było na tym jeździć?
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
A to było tak: Lejące wtryski zapychają dpf. Czujnik różnicy cisnień to widzi i każe wypalić dpf. Sterownik wypala dpf (lejące już wtryski leją jeszcze bardziej na zwiększonej dawce a do imprezy dołączają włączone podczas wypalana świece żarowe). I tak ta impreza trwa aż do stopienia dpf przy okazji świece grzejące ciągle w podwyższonej temperaturze...
Czy poziom oleju się podnosił ? Jakie jest ciśnienie na cylindrach ? Czy silnik ma regulowane luzy zaworowe i DPF ? Czy była robiona próba przelewowa ? Czy końcówki wtrysków są jednakowego koloru i nie mają przebarwień od przegrzania ? Czy silnik kopcił przed usterką ? Wykręć świece żarowe i zobacz jak wyglądają. Silnik mógł chodzić na benzynie. Przed...
Wtrysk musiał by być otwarty na stałe i lać paliwo. Ty nawet nie wiesz co oznacza "lejący wtrysk" skoro myślisz, że jak leje to musi być cały czas otwarty. xD
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Miałem identyczną usterkę w jakimś peugocie dostawczaku. Nie chcę cię martwić ale przyczyną były lejące wtryski.
ale co do zapachu to jest taki jak tam wymieniłeś czuć nie przepalone paliwo dosyć specyficzny zapach To wskazuje na trzy główne przyczyny: - mocno lejące wtryski, - opóźniony wtrysk (być może statyczny kąt jest źle ustawiony), - zbyt duża dawka rozruchowa. Myślę, że potrzebujesz dobrego pompiarza... otwarcie upustu wyraźnie słychać kiedy to ma miejsce...
Czy zastąpić ten driver ? Sterownik IAW16FM usterka polega na lejącym wtrysku http://obrazki.elektroda.net/45_12562914...
Nie mogę uważać, że OK, bo tylko ten co robił wie co zepsuł albo zrobił dobrze. Masz parametry jak synchronizacja, korekty itd. Tak, że potrzebna diagnoza. Co do dymienia, to np. uszkodzone świece, lejące wtryski, albo np. olej w komorze spalania. Potrzebna jest diagnoza.
System too rich to np lejące wtryski,uszkodzona sonda . Masz właśnie błąd sondy. Sprawdź czy działa grzałka i ,czy przechodzi w closed loop i jak tak co pokazuje regulacja lambvda.A ostatni błąd to to sprawdź grzałkę w termostascie.
Brawo! Uszkodziłeś sobie sprawną różnicówkę. Lejące wtryski jak najbardziej mogą zapchać DPF. Przy takich ciśnieniach to nawet się nie czaruj że uda się DPF wypalić regeneracją wymuszoną komputerem... Na parametry w gramach, procentach itp to nawet nie patrz. One nie są parametrami mierzalnymi realnie. Są wyliczane przez komputer, który wyliczając wartości...
Witam. A uszczelniacze zaworowe? Jak stoi przez noc to te kilka kropel oliwy spłynie. Nie zawsze ten dym czuć olejem - jak go mało w dodatku. Ale lejący wtrysk i padnięte świece dają podobny efekt tylko że on trwa ciut dłużej niż "moment" Pozdrawiam.
Jest jakiś domowy sposób by sprawdzić ciśnienie na listwie ? Tak jest jeden , podpiąć do techstrema i zobaczyć ile tego ciśnienia wychodzi z pompy , a to też może oznaczać ile lejące wtryski zaniżają ciśnienie... Bo jak sprawdzić problem przepuszczających wszystko co dostaną wtrysków znasz przecież..
Czarno dymi więc za mało tlenu do spalania (turbina , i jej sterowanie lub dziurawe węże do i z intercoolera. Problem z rozruchem to inna bajka. W systemie są zarejestrowane jakieś błędy? Jaki jest wynik testu przelewowego (wtryski wymienione na jakie używane, regenerowano, nowe). Jakie jest ciśnienie na CR w czasie gdy nie chce zapalić?
pewnie te lejące wtryski
Diagnoza sond wymaga nagrzanego silnika szczególnie jak chodzi o sondę 2. Zostawmy to.Ja tu widzę za bogato. Albo lejące wtryski benzyny/gazu albo nie wiem gaz w dolocie zła regulacja itp. Zakręć gaz i sprawdź korekty na samej benzynie.
Dziura w tłoku...Naprawiasz kolego na oślep, masz nawet komputer. Co z tego, jak nic nie rozumiesz. Lejący wtrysk to nie na alledrogo się naprawia. Nie masz pojęcia, za co się bierzesz. Na dodatek, Twoje wynaturzenia uważam za szkodliwe. Dla innych, potencjalnych czytelników. Dlatego też proszę o zamknięcie tego wątku.
DPF to końcówka łańcucha. Jest trwały i niezawodny. Przyczyny jego usterek są w samochodzie. No, niekoniecznie. To jest "zwyczajne" zużycie i powinno być doliczane do kosztów eksploatacji pojazdu. A to ile miałeś normalnie zużytych? Bo ja ani jednego. Przyczyną były inne lejące wtryski zużycie silnika pobierającego olej, czy wycieki z turbiny. Bez...
Co do przewodu to nie wiem, ale reszta objawów to lejące wtryski. Pasowało by sprawdzić je na maszynie.
Zrób mu reset BLM jak masz czym . Przydało by się też odczytać parametry. Bo jak trzyma ciśnienie, to albo to albo ECM. Lejące wtryski raczej wykluczamy.
Jedyne miejsce gdzie może lecieć paliwo a nie będzie żaden liquid przybywał to 7 wtrysk, ale jak się z tym nie spotkałem, i nie potrafię sobie wyobrazić jakie byłyby objawy. Choć widziałem palący się ogniem tłumik w nowym Actrosie, pewnie właśnie przez taki lejący wtrysk.
User64, wcale nie odwrotnie, masz rację ze to lejący wtrysk mogl zapchac dpf. Faktem jest ze jest zapchany. Tylko teraz jak wyłączyć procedurę wypalania, dopóki nie zakoduje nowych wtrysków? Muszę rozgrzac silnik do 80 stopni zeby zakończyć procedure kodowania , a przy tym zadymieniu to ciezka sprawa. Wtryski w tym silniku wyjmuje sie palcami, rwac...
Świece wszystkie grzeją. Okazało się ze wtryski mocno leja a zwłaszcza jeden który tak świece zalewał. Lejące wtryski powodują zapiekanie pierścieni?Przez lejące wtryski podczas jazdy objawy przy dodawaniu lekko gazu są takie same jak na brudnym nastawniku.
Dzięki za odpowiedzi , czy takie uszkodzenie mogło być z powodowane lejącym wtryskiem ? tak jak powiedział mechanik?
Kontrolka się nie paliła bo jakiś pajac zakleił kontrolkę w liczniku auto ciężko paliło problem lejące wtryski
Lejące wtryski dają czarny dym jak z kominów Batorego. -- Nie koniecznie A zamiast iść do pąpiarza wytarczy wkręcić wtryski odwrócone. Tylko przewody, i pokręcić rozrusznikiem. Widać czy pylą mgłą, czy leją jak z sikawki. Lejące wtryski zawsze dają niebieski dym .Szczegulnie na wolnych obrotach. Na gorącym silniku już nieco mniej.
Możesz mi kolego powiedzieć co lejące wtryski mają do ropy w oleju?
https://obrazki.elektroda.pl/6254107500_... G9U przy lejącym 1 wtrysku, z turba i kata wypadło ok łopatki tłustej i twardej sadzy. Ja się dziwię jak ludzie potrafią upodlić tak dograny i prosty silnik. Nie pamiętam ile ich już zdłubałem po różnych uszkodzeniach . Tak jak pisałem wtryski na maszyne do sprawdzenia bo nie będzie co zbierać!
Wstępnie należy sądzić, że nastąpiło rozszczelnienie układu olejowego. W którym miejscu? Mój stary narząd wzroku, tak daleko nie widzi! Aktualnie jestem kilkaset kilometrów od miejsca zdarzenia. Może bez ironii, przecież napisane, że zalany cały przód. Maska zalana? Wywaliło wlewem oleju zapewne, i zapewne masz dziurę w tłoku wypaloną lejącym wtryskiem. Nie...
Może to być lejący wtrysk lub turbina.
To skąd takie podciśnienie małe w dolocie? Albo dziura albo źle rozrząd. A to znowu nie pasuje do -15 lmbda. Bo widzi cały czas za bogato. A to mogą być lejące wtryski, evap itd. To takie zgadywanie po dwóch parametrach.
Wypalanie filtra, lejące wtryski. Ogólnie musisz iść w stronę za dużej ilości paliwa.
Dymienie starych diesli na niebiesko przy rozruchu może być spowodowane tylko i wyłącznie 3 usterkami. 1 to nie sprawne świece żarowe. 2 to opóźniony kąt wtrysku. 3 to słaba kompresja. Lejące wtryski to dymienie na czarno.
Mam podobny problem, z tym że u mnie regenerowana była pompa wtryskowa i nowa końcówka wtryskiwacza, wtrysk ustawiony idealnie, przy okazji wymieniłem olej i filtr filcowy oraz przeczyściłem pompkę oleju. I co się okazało? Silnik zamiast pracować idealnie nie odpala, a jak odpali to poszarpie nim chwilę, kopci jak świeca dymna na szaro i gaśnie. Nie...
Przyczyną tego błędu jest zgięty korbowód na cylindrze 2 licząc od przodu samochodu. A zgiął się przez lejący wtrysk. https://obrazki.elektroda.pl/2959395100_...
Mam mTdi (pompa na linkę) . Taki objaw miałem przy przepalonym tłoku , efekt lejącego wtrysku i jazdy na wysokich obrotach . Silnik gasł i nierówno pracował . Lejący wtrysk w czasie monotonnej jazdy na wysokich obrotach , działa jak palnik . Potem następuje przepalenie tłoka i momentalnie i przytarcie . U mnie przepalenie było w dwóch miejscach na tłoku...
lejące wtryski? to jest tylko w chwili startu. po starcie nic sie nie dzieje
Panowie, możecie wytłumaczyć co ma próba przelewowa do podawania paliwa przez wtryskiwacze? Ona raczej nie pokaże czy wtryskiwacz podaje większą dawkę. Co mają lejące wtryski (na tłoki a nie w przelew) do spalania, które okazuje komputer? Jeżeli dobrze zrozumiałem to spakanie na komputerze zgadza się z tym w rzeczywistości. Jeżeli tak, to problem nie...
tak lejące wtryski utrudniają rozruch należy wymienić końcówki
Skoro czujniki sprawne , być może silnik dostaje nadmiarowego paliwa przez lejący wtrysk lub przez uszkodzoną membranę w tej gruszce (sprawdź olej w silniku) na listwie z wtryskami .
Powodem remontu, były lejące wtryski, dziury w szklankach, pół silnika oleju z ropą.
Należałoby się upewnić, że wiązka świec żarowych nie jest uszkodzona (czy dochodzi napięcie do poszczególnych świec) i czy faktycznie wszystkie świece żarowe są sprawne. W dalszej kolejności, to sprawdzenie wtryskiwaczy, sprawdzenie kompresji silnika, pompa wtryskowa. Te czarne chmury to niewłaściwie spalane paliwo, spowodowane przez np. niewłaściwe...
Jest nadstan. Podejrzewałem lejące wtryski ale skoro drugi raz je sprawdzali i twierdzą że dobre to już nie wiem.
Autor tematu ani razu nie napisał, że mu leją wtryski, tylko przelewają. A to zasadnicza różnica. Zwracam honor, nie doczytałem. Cały czas myślałem, że chodzi o lejący wtrysk a nie przelewający. Co do wtrysku bezpośredniego to już widziałem przepalony tłok w AFN (na szczęście nie moim). :D
Przyczyną może być lejący wtrysk tu (pompowtrysk). Radzę je sprawdzić.
podciśnienie od EGR podłączone jest dobrze - nie drożny układ wydechowy, wymontowałem DPF i jest cały w czarny szlamie ( podejrzewam że lejący wtrysk załatwił go na amen ) DPF jest własnie płukany, jutro będę montował go z powrotem, i zobaczę czy reszta układy wydechowego też dostała czy jest drożna.
Może ja jestem dziwny, ale kupując auto za jedną wypłatę, obejrzałem, czy w środku się nie rozpada, poprosiłem o przejażdżkę na SKP, gdzie obejrzeliśmy podłogę, zawieszenie, hamulce itp., czy auto w obecnym stanie jest bezpieczne i... Tyle. Nie podłączałem komputera, nie mierzyłem lakieru, nawet poziomu oleju nie sprawdzałem, bo na tyle każdy handlarz...
Wprawdzie w innym samochodzie, ale problem lejących wtrysków wynikał nie z wtrysków a upływności do masy przewodów sterujących wtryskami. Taka upływność powodowała, że wtryski się nie domykały. Podłącz oscyloskop na sterowanie wtryskami i sprawdź czy impulsy są poprawne.
Lejące wtryski wywołają te same błędy. Bez komputera się nie obejdzie.
Kolego williams 105 chyba się z tobą nie zgodze. Zwłaszcza że na zimnym silnik pracuje dobrze, przy uszkodzeniu głowicy (jednej lub więcej) silnik i na zimnym by się chwiał. Widziałem przypadek że żeuszczelka była wydmuchana na pierwszym cyl. w strone chłodnicy tak że po przyłożeniu ręki było czuć jak ucieka kompresja. Czyli dosyć znaczna róznica ciśnień...
lejąca wtryski lub co gorsze padający silnik
Lejące wtryski
dwa dni po wymianie miski olejowej i oleju zaczął nierówno pracować, kopcić na szaro niebiesko przy czym czuć mocny zapach benzyny i zaczęła się ona tez przedostawać do oleju. Może i ja się nie znam na mechanice samochodowej dobrze ale jestem przekonany że żadna elektronika ani sterownik nie jest odpowiedzialny za dostawanie się benzyny do oleju w...
A może lejący wtrysk stopił tłoka. Widziałem coś podobnego w 2.2dci.
Dzięki doktorr ale ta usterka pojawia sie sporadycznie,a lejące wtryski to chyba ciśnienie na listwie było by niższe cały czas. Znalazłem przyczyne, to usterka w zasilaniu pompy paliwa w baku, pompa wyłacza sie auto gaśnie i pojawia się P1112.
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Rozjechana kompresja, lejące wtryski, coś w ogóle sprawdzałeś? Tam masz pompowtryski?
Dzięki piotreksamba. Zmienię bazę na starszą i zobaczymy. Teraz sprostuję moją poprzednią prośbę. Autko już ma siły, powodem zamulenia auta i strata mocy pod jakąkolwiek pod górę jezdnią, były lejące wtryski. Niestety w moim przypadku wymieniany był środek wszystkich czterech wtrysków,wymiana trzpienia i wtryskiwacza. Jeśli ktoś chce to mogę podać namiary...
Prawdopodobnie lejące wtryski LPG. Skąpe informacje podałeś.
Jeżeli masz dużo nagaru to może być objaw zuzycia pierścieni tłokowych i w komorze spala sie olej, może tez być od lejących wtrysków.
Może lejący wtrysk?
Kolor ok. Jesli rozwarstwiony i rzadki i slabo pali to moze byc slana kompresja, lejące wtryski, zly kąt wtrysku. Jaki kolor spalin? Czy jest olej w pompie wtryskowej?
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Auto stało ponad poł roku bez akumulatora morze trzeba wgrać od nowa cały program do kompa bo juz chyba tylko to zostało z podstawowych rzeczy wszystko zrobione. To zawsze mozna zrobić - ale pytanie jest: jaki był zakres regeneracji wtryskiwaczy. Czy oprócz zaworków zmieniane były końcówki i czy nadane były nowe kody. Tdci bardzo wyraźnie reaguje na...
...a nie masz jakiegoś "chipa" zwiększającego moc? Zapiekanie kierownic jest spowodowane sadzą w spalinach, diesel dymi gdy jedzie się na za wysokim biegu lub przy gwałtownym przyspieszaniu. Również lejące wtryski powodują wzmożone dymienie. Nie "bierze" Ci oleju?
Takie szybkie zapychanie filtra może mieć swoją przyczynę: 1) nieszczelny układ dolotowy 2) nieprawidłowe ciśnienie doładowania 3) lejące wtryski 4) niesprawny egr Filtr może okazać się, że jest stopiony i stąd problem z wypalaniem.
Sprawdź zawór EGR czy nie jest zacięty/zawalony nagarem. Druga droga to lejące wtryski, co możesz sam łatwo i przyjemnie sprawdzić, wystarczy z metr wężyka i 4 butelki.
Piszesz że była maź - wszystko zależy jakiego koloru, może być że lał wtrysk i nie spalał paliwa i narobiło się mazi, i jeszcze jedno dodam - lejący wtrysk może też spowodować wypalenie dziury w tłoku ... to pewnie nie będzie dla Ciebie pocieszeniem. Kupić wtrysk podmienić i jak po zagrzaniu nie będzie chciał chodzić tak jak trzeba (musi przedmuchać...
Nie chcę się wymądrzać ale skoro szare czy białe (różnie to wygląda w subiektywnym odczuciu klienta) spaliny czuć niespaloną ropą, to jak ktoś mógł wpaść na pomysł, że są to lejące wtryski ? Przecież skoro ropa się nie spala to co jest tego powodem - brak powietrza w mieszance - czy to nic Wam nie mówi ?
Byłam już u 4 mechaników i za każdym razem są wymieniane świece i cewki. Jedna świeca jest przypalona na cylindrze 3. Błędy, które pokazują, to 0029CC i 0029CF. Ale po wymianie cały czas jest ten sam problem, nic się nie zmienia, samochód gaśnie, się trzęsie, obroty spadają. Standardowe zachowanie "fahofcóf" . Wymienimy na pałę a klient i tak zapłaci....
słabsze ciśnienie, lejący wtrysk, słaba iskra.
robiąc korektę wtrysków. He he, możesz coś napisać o tej nowatorskiej metodzie bo przy lejących wtryskach paliwo wraca do baku tak jak myślałem pojęcia nie masz Słyszałeś o korekcie +-??
Wzrost mocy może następować przez lejące wtryski. Może coś ze sterowaniem turbiny,chociaż tu jest wszystko mechaniczne. Co to za samochód??
deutz wtryski stukaj wtryski wtryski iveco
nagrzewnica samochodowa canon mp210 błąd maszyna schemat
Moment dokręcania wtryskiwaczy Delphi w silniku 1.5 dCi K9K 60kW Błąd TC w piecu do pieczywa mrożonego - diagnostyka i naprawa