Co zmierzyłeś na kostkacg wtrysków jest masa cały czas? Zasilane też? To odepnij wtyczkę od sterownika i zmierz powtórnie. Jak masa będzie to szukasz dalej, jak zniknie to dzwonisz przewody na zwarcie, jeśli takowego nie znajdziesz to posadziłeś sterownik. Proste jak drut.
Dodam że mam lejace wtryski poziom oleju wzrósł. Weź kup regenerowane wtryski bo za chwilę nie będzie silnika!!!!!
Po 1. W tym modelu ustawienie pompy ma znaczenie. Sygnał wałka jest brany z kola pompy. Sprawdzic ustawienie rozrzadu i czy nie scielo klina na kole wałka. 2. Lejace wtryski maja znaczenie. Ale skoro pali na pych, to przyjzał bym sie cisnieniu w momencie kręcenia. 3. Stan rozrusznika, akumulatora, masy, spadki napięcia podczas kręcenia.
witam kolegów auto po regeneracji wtrysków przejechało ok 300 km i zgasło bez jakichkolwiek objawów. Auta nie mogę odpalić nawet na samostarcie załapie i gasnie. Byłem na kompie i stwierdzono p2288 oraz p2291 czy wiecie co sie z tym autem dzieje?
Przyczyną były lejace wtryski
Sprawdź poziom oleju. Czy nie wzrósł (to by wskazało na lejace wtryski). Spalanie jak określone?
100% ropa, bledy od filtra to bledy od filtra. przy zatkanym filtrze check mulowate czasem nawet gasnace auto. Lejace wtryski, uszkodzone turbo, nieszczelnosc w dolocie, brak sterowania turbo, nawet jazda na zbyt niskim poziomie paliwa powoduje zapychanie sie filtra. sprawdz jakie masz cisnienie roznicowe filtra na jalowych obr i na 3tys.
rany !!!!! mechanika (komprecha,lejace wtryski)
Hmmmm .... np. niedomyka sie przyslona EGRu , .... lub otwiera sama przy zbyt wysokim cisnieniu na wydechu ( zapchany tlumik/katalizator ) , ... lejace wtryski tez moglyby byc przyczyna . A najbardziej pewna diagnoza to ManCat :)
Katalizator rozpadl sie na kawalki, prawdopodobnie przez lejace wtryski. Gazownia mu pomogła.
Wszystko. Jakieś błędy w sterowniku? Może brać olej choćby turbem, może mieć niedrozny układ dolotowy, lejace wtryski itp. Co sprawdzileś do tego momentu?
A czy jek normalnie zgasisz ciągnik i chcesz ciepły zapalić też ma ciężko? Nie kopci ci silnik bardziej albo nie chodzi btroche głośniej? Bo to mogło by oznaczać zbyt wczesny zkat wtrysku paliwa lub lejace wtryski.
Witam .Ja posiadam micre ka 12 z silnikiem 1,5 dci ale 60 KM i wygląda na to że te silniki nie wytrzymują zwiększania mocy ,bo 60 KM a 105 ,to jest dość znaczna różnica a wydaje się że silnik jest wykonany z tych samych materiałów dla obu wersji .Jeśli chodzi o uszkodzenia silnika to w dużej mierze przyczyniają się lejace wtryski.
witam proponuje sprawdzic poziom oleju ,twarda praca nie musi byc spowodowana zlym katem wtrysku ,przyczyna moga byc lejace wtryski ,paliwo nie jest dobrze rozpylone co powoduje nie kontrolowany wtrysk ,nadmiar nie spalonego paliw bedzie sie dostawal do oleju ,silnik przy tym bedzie mial sklonnosci do dymienia na czarno,i bedzie wzrastal poziom oleju
OK czyli silnik tylko czasami nie zapala? Tak jak pisałem wczesniej. Jezeli jakis pseudo mechanik nie nagrzebał to z tym modelem nie było wiekszych problemów. Najczestrze to immo i tylko petla. Zasilanie na ster z puszki pod maska. Lejace wtryski i otwarty egr. Farba ochodziła w zbiorniku i blokowała pompe podajaca i filtr. Wiecej grzechów nie pamietam....
Witam Problem z audi jak w temacie, rano odpala powiedzmy ok chociaż tez po dość długim kręceniu rozrusznikiem.... Po zgaszeniu gdy silnik nie jest jeszcze dobrze rozgrzany kreci bardzo długo...kilka sekund zanim odpali. Na cieplym nie ma problemu... Nie ,,przytyka'' rozrusznika jak często bywa przy tych wtryskach oraz nie kopci na biala jak ,,lejace...
Panowie przyczyn moze byc wiele:) podstawowa przyczna jest lejace wtryski, pompa wtryskowa nie wydaje takiego cisnienia aby rozpylala wtryski, ale to nie musi byc przyczyna moze tez byc ze jest za duzy luz na zamku w pierscieniu tloka i wtedy jest niebieski dym bo silnik pobiera olej, zly kat ustawienia pompy wtryskowej do GMP. Nikt nie pisal ze moze...
ze wzgledu na wtryski cisnienie ustawia sie 850-950mb. a masz mozliwosc do 1100mb. wiec z reduktorem ok. o ile nie leci cisnienie przy max mocy ale to inna kwestia.dlaczego chcesz ustawic cisnienie ponad 1100mb. te wtryski sie nie otworza.podjedz na diagnostyke i odczytaj korekty sterownika pb po przelaczeniu na gaz lub jak zmieniaja sie czasy wtrysku...
Witam kiedys czytalem posty na tym forum a dzisiaj stwierdzilem ze warto sie przylaczyc do dyskusji.....z mojego doswiadczenia co do kolorow i ilosci spalin w dieslach to nikt nie wspomnial o lejacych koncowkach ..... wlasnie lejace koncowki wtryskiwaczy sa przyczyna niebieskiego dymu w starych autobusach.....dla mneij z orientowanych wyglada to nastepujaco...jesli...
Wszystko podchodzi pod lejace wtryskiwacze. U mnie jeszcze byl problem nastepujacy. Mialem polaczenie kolektora ssacego z wydechowym. Jakis cholerny ekologoczny wynalazek- EGR czy jakos tak. I jak zaczely lac wtryski, to zaczal niemilosiernie kopcic- ba rzucal sadza. Jak otwieral sie EGR to ta sadze ciagnal na kolektorze ssacym. Objawialo sie to spadkiem...
Zal czytac. Jeden widzial w Golfie III common raila, ba, ma na szynie 1500 atmosfer... Panie Zdzisiu, jesli jest pan mechanikiem - moja rada: zostan pan sprzataczem, moze na tym sie Pan bedziesz znal, moze w tym towarzystwie Panskie wypowiedzi nie beda zwalaly z nog.. dluga droga przed Panem. Juz uzasadniam dlaczego tak mysle: po pierwsze w zadnym samochodzie...
Wiec tak jak pisałem wcześniej prawdopodobnie masz problem z ciśnieniem paliwa a stukanie może się brać choćby z lejacej końcówki wtryskiwacza. Weź wreszcie coś zrób a nie tylko piszesz bo sens w tym żaden
witam, u góry z tyłu pompy jest śruba tzn. dawka paliwa wkręcając zwiększamy, wykręcają zmniejszamy. nalezy pamietać aby robić minimalny rych tej śruby. mozesz też mieć lejace wtryskiwacze.
Wedlug mnie moga byc 2 przyczyny takiego stanu rzeczy. Poniewaz prawdopodobna przyczyna to zalewanie silnika, wiec: 1 lejace wtryskiwacze 2 uszkodzenie po stronie elektroniki - bardziej prawdopodobne Proponowalbym odczytac kody usterek ze sterownika- powinno cos pokazac. Uszkodzenie moze byc gdzies w obwodzie czujnika podcisnienia w kolektorze i czujnika...
spokojnie skoro miales uwalona glowice to co nie widziales spadku plynu chlodniczego ? bombelkowania w zbiorniczku ? wzrostu tem silnika do 100 stopni ? do pana co mu przybylo oleju w silniku to objaw lejacego wtrysku. Poprostu pompa daje paliwo pod cisnieniem do wtrysku a jak on zle rozpyla to leci go ZA DUZO i czesci paliwa sie spala a czesc ucieka...
deutz wtryski wtryski iveco nieszczelne wtryski
połączenie szeregowy grzałka downloader samsung licznik zwojów nawijarki
Zielona lampka Alladyna w Mitsubishi Canter 2000 Technics SL-1900: Ramię nie wraca po zakończeniu płyty