witam po prostu leje ci wtrysk
Lejące wtryski mogą być przyczyną usterki. Pompy są bardzo wytrzymałe i rzadko padają. Należy zdjąć przelewy i sprawdzić ile wycieka z każdego wtryskiwacza. Tam gdzie leje - wymienić.
Sonda lambda, wtrysk leje, termostat, czujnik temperatury, filter . jaka masz temp. pracy silnika chodzi mi jak jest już ciepły zagrzany ??
żadnych minerali jak już to valvoline maxlife 10w40 lub jeszcze lepszy full syntetyk mobile 5w50 (vw do tdi zaleca minimum pólsyntetyk) a patrzyłeś jaką masz korekte na wtryskach? lejący wtrysk jest najczęściej przyczyną przydymiania na zimnym, nie masz tak że biały dymek ci leci aż ci się nagrzeje?
Miałem identyczną usterkę w jakimś peugocie dostawczaku. Nie chcę cię martwić ale przyczyną były lejące wtryski.
Witam. Mam problem w swoim kangoo 1.5 dci ,a mianowicie -samochód zimny odpala od strzała ale gdy pojeżdzę trochę i silnik się dobrze nagrzeje ,gdy go zgaszę to za nic w świecie nie chce odpalic -muszę wtedy czekac aż ostygnie i kontynuowac jazdę. Myślałem ,że to może czujnik temp. płynu chłodzącego ale jednak nie. Dziś gdy rozgrzałem samochód ,poluzowałem...
Leją wtryski.
jeśli któryś wtrysk leje to może być przyczyną przegrzewania silnika? Nie widzę związku.
Niestety silnik jak palił tak dalej pali. Gościu który go diagnozował powiedział że kąt wtrysku jest w normie ale dawka była za duża. Próbowaliśmy sprawdzić faktyczny przebieg ale niestety w tych modelach jeszcze komputer nie rejestruje przebiegu. Właśnie sie zastanawiałęm nad zmianą softa bo parę miesięcy temu samochód bych chipowany i żeby mi wgrali...
Mi wtrysk lał i to bylo przyczyną, wiec moze tym sie zainteresuj Samochód tak samo odpalał z zaworkiem zwrotnym, nawet odpalałem go bez filtra+banka 5L ropy jak i normalnie odpalałem z pominięciem filtra i to samo . ;\
Więc coś niecoś wiemy. Prawdopodobnie wtryski leją. Przyczyny mogą być dwie, albo wypracowane dysze rozpylacza lub pęknięte sprężyny. Proszę wtryski dać do sprawdzenia, względnie regeneracji. Jest jeszcze inna trzecia możliwość, a mianowicie jest możliwość że poprzedni właściciel zamontował inne wtryski by podnieść moc. Co do chip tuningu to bardzo...
Witam, sprawdź wtryski czy nie leją ..mogą być przyczyną problemu
Na komputerze parametry wyglądają dobrze dodam jeszcze, że przełożony został blok silnika z wnętrznościami z allegro głowica została stara. Przyczyna wymiany- lejący wtrysk wytopił tłok. Teraz pytanie czy zgrywają się czujniki rozrządu i wału. Koło rozrządu ma trzy wycięcia ale są podobno też z pięcioma.
Lejące wtryski.
Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
ale co do zapachu to jest taki jak tam wymieniłeś czuć nie przepalone paliwo dosyć specyficzny zapach To wskazuje na trzy główne przyczyny: - mocno lejące wtryski, - opóźniony wtrysk (być może statyczny kąt jest źle ustawiony), - zbyt duża dawka rozruchowa. Myślę, że potrzebujesz dobrego pompiarza... otwarcie upustu wyraźnie słychać kiedy to ma miejsce...
Witam. Nie mam doświadczenia w Nissanie, ale w VW gdy miałem taki problem to to było konieczne wprowadzenie jeszcze raz program "odpalania". Lub jest to problem wtrysków. Bardzo częsta przyczyna w Mercedesie. Jeden wtrysk leje i mamy problem. Pozdrawiam.
Przyczyną może być lejący wtrysk tu (pompowtrysk). Radzę je sprawdzić.
Przepływaka sprawna bo podmieniana, logi korekt dawki paliwa zrobione na postoju i najgorzej wyszedł cylinder 2 o wartości -10mg. To że wtrysk leje to wiem ale przyczyna przydławienia silnika podczas przyspieszania pomiedzy 2000-3000obr/min to nie będzie tego. Auto pali na dotyk, równo silnik pracuje, na postoju też się wkręca dobrze. Tylko pod obciążeniem...
Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego...
Witam ..Jak pisałem na początku od czegoś trzeba zacząć oczywiście , że wcale nie musi to być emulacja bo nie wiemy jaka instalacja i czy to jest przyczyną, ale ja dalej twierdzę , że małe lub minusowe wartości dają bogatą mieszankę sonda pokazuje blisko zera bo zubaża i jak wspomniałem przyczyn może być wiele z czym się zgodzę , że może być nieszczelność...
DPF to końcówka łańcucha. Jest trwały i niezawodny. Przyczyny jego usterek są w samochodzie. No, niekoniecznie. To jest "zwyczajne" zużycie i powinno być doliczane do kosztów eksploatacji pojazdu. A to ile miałeś normalnie zużytych? Bo ja ani jednego. Przyczyną były inne lejące wtryski zużycie silnika pobierającego olej, czy wycieki z turbiny. Bez...
A kto zna przyczynę że wtrysk i leją, nie znam takiego człowieka który odpowie na Twoje pytanie.
czas grzania jak najbardziej w porzadku, myślę że określiłeś go za pomocą próbówki na samych świecach. Musisz podać więcej szczegółów jak te świece wyglądają po spaleniu, bo również mogą byc przyczyną lejące wtryski
U mnie zakołkowałem wał i popuściłem te wszystkie śruby na kołach przestawiłem wałek i pompę żeby dokładnie zakołkowac pompę i wałek rozrządu i dokręciłem ,ale skoro u ciebie wtryski leją to prawdopodobnie to będzie przyczyną,ale sprawdzic nie zaszkodzi.
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
Ostatnio kupiłem iveco daily 2.8 common rail 130 km 6 biegów 2000 rok i świeci kontrolka wtrysków. Auto chodzi bez zarzutów, nie dymi, ma moc. Sprawdzałem wtryski i są dobre, nie leją. Jakie mogą być jescze przyczyny???
Wtryski nie leją Ci bo to może być przyczyną a termostat też sprawdź .
Czujnik temperatury jak najbardziej może tu mieszać. Skoro mechanik sprawdzał, że wtryski leją to musi być tego przyczyna. Jakieś błędy w ecu sprawdzone? Dodano po 2 A czy sonda lambda sprawdzona ?
Mam ten sam problem w Modusie ktoś doszedł co może być przyczyną? Wtryski leją, zrób sobie próbę przelewową to się dowiesz (4 wężyki, 4 pojemniczki).
Lejące wtryski też mogą być przyczyną takiego zjawiska, najprościej i najpewniej można je sprawdzić metodą " przelewową" tzn . ile paliwa oddaje każdy wtrysk na powrocie paliwa. Ja myślę żebyś sprawdził filtry paliwa , powietrza .Czujnik doładowania już wymieniłeś na pewno tak profilaktycznie choć silnik miał moc przed jego wymianą , gdy by był uszkodzony...
Co do przepustnicy to chyba nie. Bo np. 2.3jtd fiata ducato jak się cięły przepustnice to odpalał ale nie reagował na gaz tylko wolne obroty były. Wszystkie po 2006r. Co miały przepustnice pierburg taka sytuacja była. A jak leje się ropa obok wtrysku to tam bym szukał przyczyny. A zostaw go na polu i Zmierz kompresję
ja proponuje sprawdzic wtryski czy nie leje ktory to tez czasem bywa przyczyną.nie kopci czesem ?
Witam Problem został rozwiązany mam nadzieję że na dobre. Elektryk nie znalazł żadnych problemów z autem i miał rację, po odebraniu auta zrobiłem ponownie test przelewowy i wyszło mi że jeden wtrysk ( kolejny raz) leje. W tym momencie zrozumiałem przyczynę tak częstych uszkodzeń wtrysków gdyż to już 4 raz. Według mnie problem dotyczył zanieczyszczonego...
Zadzwonił mechanik; trzy wtryski leją i napewno do wymiany!!!To jest przyczyna ,że nie ma ciśnienia na szynie! Jest to możliwe,że aż na raz?
Czyli najlepiej sprawdzić świece? Może też przyczyną tego być wtrysk lejący? Zauważyłem również że auto po porannym odpaleniu puści sobie dymka takiego bardziej drażniącego układ oddechowy.
a kopci znaczaco gdy depniesz? Moze wtryski leją
Nie dymi trochę na czarno jak depczesz? Najczęściej przyczyną takiego stanu są lejące wtryski . Dźwięk podobny do benzyniaka ze zbyt wczesnym zapłonem.
Co to znaczy strasznie dużo, to nie jest żadna jednostka :) Ale skoro jeden wtrysk leje naprawdę "dużo" więcej to masz najprawdopodobniejszą przyczynę. Tylko powiem Ci że wymiana samego zaworku przelewowego nic nie da jeżeli zostawisz starą (na 99% siejącą opiłkami pompę WC), i zanieczyszczony układ paliwowy.
Odłączyłem katalizator i dalej to samo rozrząd jest ok. Dostaje silnik za dużo paliwa i tak jakby wtryski lały nie mam książki i takie szukanie przyczyny potrwa długo . Jakieś sugestie co do zasilania szyny.
Jednak po przejechaniu 50 km i rozkręceniu świec dwie od lewej strony są ok maja prawidłowy kolor niestety dwie od prawej są nadal zwęglone. Jaka może być tego przyczyna ? Lejący wtrysk?
Auto oddałem do mechanika. Kompresja jest dobra tak powiedział a przyczyną tego szarpania były lejące wtryski. Teraz już jest wszystko ok. Dziekuję za zainteresowanie Pozdrawiam
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
Sprawdz wtryski na powrotach napewno którys leje jak cholera i to jest przyczyna spadku cisnienia na listwie paliwowej podczas jazdy miałem to samo kiedys w jednym.
O tym że paliwo dochodzi nie masz potwierdzenia- wyciąg wtryskiwacz, zakręć go do rurki wysokiego ciśnienia i popatrz czy rozpyla. za tyle czasu mógł zakleszczyć końcówkę wtrysku i leje.
Nie odpala w ogóle czy chwyta i gaśnie zaraz? Skoro iskra jest a paliwo zalewa świece więc tego paliwa jest za dużo... Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony,wtryski leją (uszkodzenie centralki sterującej). Inną przyczyną i od tego zacznij - uszkodzony palec rozdzielacza lub kopułka która była wymieniona.Pracował na niej dwa dni i naraz przestał.To że...
Ja bym jeszcze zajrzał do świec żarowych, bo nie zawsze komputer pokaże. Poza tym dobrze by było sprawdzić wtryski; czy któryś nie leje.
Mam problem z mocą po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu, auto strasznie zmulone, do 90 km/h ledwo się rozpędzi i ściana, Iveco 35c16, auto z 2018 roku, silnik 2,3 115 kW, sprawdzona turbina, ciśnienie w komorach spalania, był błąd 0600 ale wykasowany, wyszło, że leją 2 wtryski ale nie wiem czy to będzie przyczyna, bo auto przed postawieniem...
Przyczyna sie znalazła . Jeden wtrysk byl do wymiany bo się z niego "lało " .
Korektor wyprzedzenia wtrysku działa ,myślę że wtryski mocno leją.
Czy poziom oleju się podnosił ? Jakie jest ciśnienie na cylindrach ? Czy silnik ma regulowane luzy zaworowe i DPF ? Czy była robiona próba przelewowa ? Czy końcówki wtrysków są jednakowego koloru i nie mają przebarwień od przegrzania ? Czy silnik kopcił przed usterką ? Wykręć świece żarowe i zobacz jak wyglądają. Silnik mógł chodzić na benzynie. Przed...
Dziękuje za podpowiedzi. Wczoraj wyjąłem wtryski i dałem do sprawdzenia , magik stwierdził że 4 leje więc myślę że przyczyna tkwi tutaj. Dam znać czy coś się poprawiło po regeneracji. Pozdrawiam
Przyczyn może być mnóstwo,np któryś wtrysk leje,turbinka się kończy itp
Jestem nowym forumowiczem więc wszystkich witam i oczekuję że pomożecie. Zaznaczam że jestem laikiem w samochodach, wiem tylko jak się jeździ, gdzie się leje paliwo no i znam znaki drogowe. Jestem właścicielem AudiA2 1.4 benzyna 75 KM. Od początku grudnia ubiegłego roku mam problem z samochodem. Stojąc na skrzyżowaniu silnik nierównomiernie zaczął działać...
W man Cats oprócz wysterowania powrotu zaworu w % i korekcji ilości paliwa na cylinder jest jakaś funkcja która pokaże że wadliwy jest wtrysk lub leje bez wyciągania go ?
Witajcie Mam problem z moim Renault Traffic 2.1D(rocznik 1992). Otóż gdy samochód jest zimny strasznie dymi na niebiesko ale tylko do momentu gdy nie złapie temperatury, w dodatku strasznie rzuca silnikiem przy odpalaniu na zimno, po odpaleniu silnik pracuje przez jakiś czas dość nierówno. Mam nadzieję że to nie pierścienie bo samochód nie bierze oleju....
Ewentualnie sprawdź ręcznie przelewy na wtryskach. Moja dziewczyna miała takie objawy jak lał jej jeden wtryskiwacz.
Jakie jeszcze przyczyny mogą powodować kopcenie na biało? Lejący wtrysk, EGR, Turbo, wyeksploatowany silnik, wyrzucający olej itp.
Odnoszę wrażenie ze wtrysk leje paliwo. Zanim pojawił się problem strzelił sobie z gaźnika. Się zastanawiam czy regulator ciśnienia paliwa nie wypluł membrany czy to może być przyczyną bądź oring na wtrysku ?? Bo aż głupio się przyznać tego nie sprawdzałem. I czy jak bym wypioł wtrysk to czy awaryjnie na gazie powinien odpalić ??
A przez te wytarcie na wtrysku i w glowicy nie bedą one dalej lały?
Ja bardziej stawiam na sterownik! Tez raz walczyłem z golfem to samo się działo, zalewało go do do bólu! Okazało się że walna tranzystor w sterowniku i otwierało wtryski a paliwo się lalo i lało :)
Witam przyczyny nie odpalenia i pokazywanie białego dymu mogą byc końcówki wtryskiwacza leją złe ustawiony początek wtrysku za małe ciśnienie w cylindrach filtr powietrza zatkany złe ustawienie rozrządu a sprawdzamy luzujemy pokoleji ale pojedynczo przewody wysokiego ciśnienia kręcąc rozrusznikiem gaz na ful i słuchamy czy końcówki wtryskiwaczy skrypią...
Lejące wtryski dają czarny dym jak z kominów Batorego.
Hmm, to może tak: a czy nie masz nieszczelności gdzieś na wydechu, zwłaszcza koło kolektora wydechodego ? Jeżeli tak, to może być następujące zjawisko: Ze względu na pulsacyjny charakter przepływu spalin część spalin zwiewa nieszczelnością ale zasysane jest też powietrze do wydechu. Spaliny przepływające koło sondy nie mają więc poprawnego składu, tylko...
walniety termostat to duzy obieg bogatrza mieszanka i wyzsze spalanie,mozna by byo sprawdzic wtryski,moze leją i kopci bo paliwo nie jest spalane
Sprawdz lepiej wtryski bo chyba kturyś leje. A jeżeli chodzi o rużnice miedzy cylindrami to dopuszczalna rużnica miedzy cylindrami wynosi +/- 1 .
Dzięki za podpowiedzi ale już znalazłem przyczynę , wymieniłem wtryski bo meches stwierdził że lały i dla tego dymił i nie miał mocy ale teraz jest w normie i golfik mnie zadziwia:-)
Witajcie mam taki problem i nie bardzo mogę dać sobie z nim rade mianowicie chodzi o silnik jest to bmw e30 1,8i z silnikiem M10 a mianowicie chodzi o to ze silnik jak jest zimny wszystko jest OK natomiast po rozgrzaniu zaczynają skakać obroty tak ze auto raz słychać jak gaśnie a niekiedy całkiem gaśnie zaczęło sie to dziać w chwili kiedy dałem koleżance...
wtrysk może w sumie lać bo już raz był naprawiany, bede szukał przyczyny może jakiś mechanik da sobie z tym rade skoro już go naprowadzę na bieg jałowy :) dzieki
Takie szybkie zapychanie filtra może mieć swoją przyczynę: 1) nieszczelny układ dolotowy 2) nieprawidłowe ciśnienie doładowania 3) lejące wtryski 4) niesprawny egr Filtr może okazać się, że jest stopiony i stąd problem z wypalaniem.
mogą być wtryski, zmniejsz dawkę, jak ucichnie to masz przyczynę, jak nie masz pompowtrysków to lej mixol, tez pomaga.
Czyli szukam tylko przyczyny braku iskry, tak samo rozumiem że można wykluczyć uszkodzenie BSI skoro wtryski leją więc immo nie trzyma ? Dodano po 37 Cewki także były wymieniane.
W porządku. Wieczorem podejdę do tego w ten sposób. Jeśli to nie zadziała to gdzie szukać przyczyny? Lejące wtryski? Wadliwa pompa? Źle ustawiony rozrząd raczej odpada, bo przy skrajnych położeniach wkrętów auto pracuje katastrofalnie i jest w ogóle problem z odpaleniem. Jeśli chodzi o końcówki wtryskiwacze to mają 3 lata i przebieg 24tys.km. na 3 wtryskiwaczach....
Wykręć i sprawdź zawór EGR, czy nie zasyfiony. Kopcenie na czarno świadczy o złym spalaniu mieszanki. Mogą już wtryski siadać i leją. Zarypany filtr powietrza. Turbina niedomaga. Nieszczelności w układzie doładowania. Przyczyn może być dużo.
Witam. Mam problem. Moje punto bardzo dużo pali ok 13l na 100km. Komputer w serwisie Fiata wskazuje na zbyt długi wtrysk paliwa. Po zmianie błędnych ustawień na fabryczne kilka sekund chodzi prawidłowo, a potem znowu jest tak samo. Co może być tego przyczyną?? Sprężanie na poziomie 13MPa, wtryski nie leją, nie są też mechanicznie uszkodzone, zbiornik...
Wstępnie należy sądzić, że nastąpiło rozszczelnienie układu olejowego. W którym miejscu? Mój stary narząd wzroku, tak daleko nie widzi! Aktualnie jestem kilkaset kilometrów od miejsca zdarzenia. Może bez ironii, przecież napisane, że zalany cały przód. Maska zalana? Wywaliło wlewem oleju zapewne, i zapewne masz dziurę w tłoku wypaloną lejącym wtryskiem. Nie...
Dzisiaj kolejna rozgrywka zapiąłem oscyloskop. Wszystkie wtryskiwacze pracują synchronicznie. Wcześniej kolega Motronic pisał że silnik ten przechodzi w sekwencję przy określonych obrotach, jeśli tak to przy jakich?? Wtryski leją równo i to jest chyba główna przyczyna moich problemów. Elektronikę podmieniłem, kto wie może też jest strzelona. Mam pytanie...
witam ponownie problem rozwiązany przyczyną kopcenia okazał się pęknięty tłok przez środek na 3 cylindrze i lejący wtrysk temat można zamknąć
Przegrzanie silnika i hamowanie górskim przy gorącym to nie jest dobry pomysł. :) A tak pewnie na tej Słowacji robiłeś. Lejące wtryski, zatkany brudem radiator chłodnicy, i ciężka noga. To są jedne z przyczyn pękania tłoków w Atego. Jak ten roczny silnik jest z rozbitka i nie jest uszkodzony to wart ceny. :)
Witam, Ostatnio byłam u mechanika na diagnozie i sprawdzał wtryski. Okazało się, że przy wolnych obrotach wszystkie leją, choć jedne słabiej drugie mocniej. Czy może to być przyczyną złego odpalania, gdy jest zimny samochód Posiadam Ford Escort 1,8 Diesel rok 1992. Proszę o pomoc
witam ponownie auto trafiło z powrotem do mechanika ale dzisiaj zauważyłem że leje się paliwo po silniku aż kapie na ziemię chyba z okolic wtrysku czy to mogło być przyczyną braku mocy i kopcenia na wolnych obrotach
Witam mam problem z Jeepem Cherokee 2,5 Crd, Mianowicie chodzi o dymienie z rury wydechowej podczas dodawania gazu. Sprawdziłem już turbo jest sprawne, auto nie pobiera oleju, jakie mogą być przypuszczalne przyczyny dymienia ? Czy to może być zapłon lub lejący wtrysk?
(at)ddamianekk18 Masz bardzo naiwne podejście do tych podawanych danych. Bez urazy,ale po tym co napisze możesz się trochę mniej stresować. Do pewnego czasu (nie wiem jak teraz,ale się zmieniło) warunki testów spalania nie były do końca sprecyzowane. Producenci robili co chcieli żeby ludzie kupowali nawet największy szmelc,bo kłamanie było legalne....
benzyna wskazuje na kończący się KAT, auto było rozgrzane do badania?? przy LPG wychodzi też KAT, ale tez zapłon, może wypadają i czas na świece i ukłąd WN, może lać wtrysk i nieszczelnośc w układzie wylotowym
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Swifta HB 1.3GS. Kupiłem go z myślą o ekonomicznym jeżdżeniu do szkoły niestety mocno się rozczarowałem. Autko pali mi około 11-12l paliwa i nie ważne czy jadę na benzynie czy na LPG. Próbowałem już różnych technik jazdy od ostrej i dynamicznej po styl "starych dziadków" i nie zauważyłem różnicy. Wymieniłem filtry,...
Jednak jest różnica po odkręceniu korka wlewu oleju,silnik nierówniej pracuje ,ale przez chwilę, póżniej wraca do normy ,przy odkreconym korku napięcie oscyluje w granicach 0.24v-0.28v przez kilka sekund ,póżniej wraca do normalnego próbkowania a gdy zakręcę to oscyluje 4.26v-4.32v przez chwilę i wraca do normalnej pracy sondy jak przedtem .Co jest...
Przede wszystkim pytanie jak ten silnik pracuje , ponieważ przyczyn może być wiele , od zużytych cylindrów , uszkodzeniu głowicy [ nieszczelność zaworów ] , po lejące wtryski a nawet źle ustawiony zapłon . Pozdrawiam
Przyczyn szukał bym w sondzie lambda i zapieczone wtryski.Są środki, lejesz do paliwa i czyści wtryski.
W naszym żargonie jak silnik wychodzi z ramy to znaczy, że ma nadmiar mocy. :) U Ciebie w tytule ma brak mocy. ? Kopci na czarno;lejące wtryski, źle dobrane wtryski, źle ustawiony początek wtrysku, zatkany dolot powietrza, zatkany układ wydechowy... i kilka innych przyczyn.
Hej. Nie wiem czy Ci to pomoże ale ja wiele lat temu w CC 900 z wtryskiem jednopunktowym, miałem podobne objawy. Przyczyną były hydrauliczne regulatory luzu popychaczy. Po ich wymianie i zalaniu olejem syntetycznym (fabrycznie lany zwykły), przestał dzwonić.
A jak lub czym (w jaki sposób) było robione czyszczenie tego DPFa ? Bo może tylko uszkodzenie jest w układzie czujnika różnicowego. Często w tych silnikach uszkadzają się wężyki i komputer widzi błędy z filtra. Chociaż czemu dymi na czarno - nie powinien po to jest DPF. Jak wtryski będą lały to zawalą filtr bardzo szybko.
Dlaczego nie sprawdzili w serwisie ciśnienia paliwa. Po drugie - długie kręcenie i dym- może być kilka przyczyn( brak ciśnienia paliwa,wtryski leją, niskie ciśnienie sprężania, rozrząd, czujnik temp. silnika, itd.).Jeśli wstawisz samochód do warsztatu nie sugeruj co może być źle i co mają sprawdzić, daj im spokojnie myśleć i działać, nie mów co mówili...
wg Boscha kąt 0.60 +- 0.02 także jest różnica :) Samochód pali za 1-szym podejściem tylko kwestia dziwnego szarpania ( przerywania ) nadal jest myślałem że to nieszczelność pompy jest przyczyną. Objaw ustępuję przy temp. 60 stopni z rury wali biały dymek w czasie tego szarpania ( nieregularnego ), wtryski sprawdzone nie leją ciśnienie na silniku prawidłowe...
Masz ten "zgaszony" błąd w pamięci, odczytaj. Pewnie będzie regulacja pomp. A jasny dym po odpaleniu może być z kilku przyczyn. Może przepalał płyn chłodniczy z cylindra, paliwo z lejącego wtrysku, wodę z olejem z intercoolera, popękane pierścienie albo tłok... Ale od straszenia to są wiedźmy. :)
Renault scenic 1.9 dci 2002r. Przebieg 250 tys Po wymianie lejących wtrysków nadal traci moc czarno dymi, nie równa praca silnika, po odłączeniu przepływomieża gaśnie. Rozrząd wymieniony 9000km temu, wymieniony olej, wymieniony filtr powietrza i paliwa, wymieniony zawór ERG. Na zimnym silniku problem z zapaleniem. PROSZĘ O POMOC I PODANIE możliwych...
Ssie i wydmuchuje. Podczas ciągnięcia na lince chwile zagadał, postrzelał w wydech i zgasł, przy otwartej przepustnicy tylko buczał oczywiście cały czas na ciągu, bo po wciśnięciu sprzęgła od razu zdychał. Po tej katordze świece były mokre, a poziom oleju wzrósł ponad MAX o jakieś 5mm i śmierdział benzyną, tak jak by z wtrysków lało jak z kranu. Jeśli...
Jeżeli podczas pracy silnika dotykając przewodu wysokiego ciśnienia czuć jakby uderzenia to oznacza, że wtrysk paliwa jest z zasady prawidłowy. Natomiast brak tego impulsu może świadczyć o tym, że pompa wtryskowa ma za mały wydatek i podaje paliwo o niskim ciśnieniu. Może też być, że wtryskiwacz "leje" lub jest rozregulowany (za niskie ciśnienie wtrysku).
No i olśnienie mnie dopadło :idea: :D : Znalałem w sieci Silnika nie sposób uruchomić pomimo, że wszystko pozornie działa jak należy – jest benzyna, słychać, że załącza się pompa paliwa, iskra przeskakuje między elektrodami świec, w pamięci „komputera” brak błędów itp. Objawy Do standardowych objawów należą: trudny rozruch, „strzały”...
Przyczyną tego błędu jest zgięty korbowód na cylindrze 2 licząc od przodu samochodu. A zgiął się przez lejący wtrysk. https://obrazki.elektroda.pl/2959395100_...
Fiat punto 1 1.1 nie odpala iskra jest pompa paliwa działa jak leje paliwo w gardziel to odpala ale jak wypali to gaśnie co może być tego przyczyną jeżeli to wtrysk to jak to sprawdzić proszę o opis co jak zrobić.
przyczyna szarpania przyczyna palić restart przyczyna
ikony pulpitu monitor zmiana rozdzielczosci biblioteka bascom
bezpiecznik alarmu toyota corolla domofon podłączenie
Awaria ładowania Opel Corsa-e: problem z ładowarką pokładową Arcania Gothic 4, Realms of Arkania – błąd uruchamiania po zmianie rozdzielczości