To wskazuje na możliwe uszkodzenie licznika albo zimne luty.
Masz płytkę w kształcie litery L? Masz. A co do reszty, niech to zostanie moją tajemnicą. Zaraz ktoś zrobi z tego takiego manuala i roześle po sieci.
z tego co sie orientuje to w prżedkościomierzu między B3 a B4 nie powinno by żadnej różnicy. te kabelki muszą byc jakąś rzeźbą to że nie nabija Ci kmów może stara przypadłośc uszkodzonej zębatki bądź zimne luty
Witam. Jeśli chcesz to naprawie licznik. Napisz na pw.
Dobrze słyszałeś często śą zimne luty w liczniku.
Sprawdź dobrze pod lupą licznik ,oraz okolice zegarów,być może tam są zimne luty. Pozdrawiam.
Uszkodzony licznik. Szukaj zimnych lutów.
Uszkodzony czujnik, bądź licznik zaczyna się sypać (zimne luty). Jak kolega wyżej pisał, porównaj temperatury podłączając samochód pod VCDS-a. Różnica pomiędzy temperaturą dla licznika, a sterownika nie może przekraczać 5°C.
Kostka stacyjki do wyczyszczenia lub wymiany, zimne luty w liczniku, posprawdzaj masy w słupkach z przodu a w szczególności z lewej strony
Zimne luty w liczniku.
Witam. W liczniku pewnie powstały tak zwane zimne luty, można to naprawić.
Jeżeli masz czym podejrzeć parametry silnika to spawdź czy w tych parametrach też temperatura skacze. Jeżeli nie obstawiam licznik do naprawy. Na youtube jest sporo filmów mówiących o naprawach tego licznika, to jest chyba jego przypadłość. Czasami mogą być tylko zimne luty we wtyczce licznika na pinie od czujnika temperatury.
Problemem świecących się poszczególnych elementów licznika po zablokowaniu pojazdu okazał się sam licznik a dokładniej zimne luty, naprawa nieopłacalna, ja wymieniłem licznik na poliftowy i jak ręką odjął problem znikł.
Ale miałeś błąd na komputerze, a tutaj nie ma nic, ABS pracuje prawidłowo. Samochód jeździ do tej pory z tego co wiem i nic więcej się nie działo. Czyli u mnie były zimne luty licznika.
... Witam, Jak taki licznik naprawić? Co jest przyczyną w środku licznika? Zimny lut? Przegnięte ścieżki? Z góry dziękuję za odpowiedź.
To moze byc jakie mikropekniecie na plytce licznika alboe poprostu zimne luty na plytce i tyle
Albo nawet zimny lut. Pozdr.
Witam Podłącz pod kompa i sprawdz czy w liczniku niema jakiś błędów,mogą być zimne luty
Dosyć częstą bolączką w tych audicach są zimne luty w liczniku.
Tylko zimne luty. Musisz rozebrać licznik na części pierwsze i przelutować. Kiedyś rozbierałem jeden i też myślałem, że to nie zimne luty bo nie było nic widać. Musiałem rozkręcić cały, zdjąć tarczę, rozkręcić mechanizm i dopiero mogłem dojść do punktów lutowniczych, w których powstały zimne luty.
Jak tylko nie kręci kilometrów to są trzy możliwości, zimne luty, silniczek, albo wytarte zębatki.
Taki sam problem wystepował w Audi 80, liczniki szwanowały lub też poprostu stawały, a przyczyna był zimny lut. Warto więc sprawdzić, a nie szukać dodatkowych kosztów.
Trzeba wymontować licznik i go naprawić w środku są zimne luty.
Najprawdopodobniej zimne luty w liczniku. Lupa i dokładne sprawdzenie całej płytki.
walczylem kiedys z zegarami w A 80, nie dzialal predkosciomierz i licznik km, okazalo sie ze zimne luty w zegarach byly, radzilbym posprawdzac, to byla wada 80-tek
Robiłeś test zegarów? Od tego przydało by się zacząć. Wskaźnik paliwa szaleje a czy rezerwa normalnie się pali? Sprawdzałeś 4 pinowy czujnik na zimnym i ciepłym silniku? Czy ona rośnie w stosunku do tego co było na zimnym? I jak jest w korkach? Czy dochodzi do 110-120? Ja mam zegary Jaeger ale te poliftowe. Latała mi temperatura ale to wina była czujnika...
Dziwi mnie fakt, że tylko z prawej strony, bo kontrolki z lewej strony zegarów świecą prawidłowo. Nie jest to też wina akumulatora, samochód jak już w końcu odpali, to jeździ i nic się kompletnie nie dzieje. Ale posprawdzam skrzynkę bezpieczników i wszystkie przewody. Wykręciłem również sam licznik, bo podobno często w tym modelach pojawiały się zimne...
Dokładnie tak. W serwisie wymieniają cały licznik i trzeba zdać stary. Koszt wymiany z zaprgrogramowaniem 1850zł. Ja robiłem u kolesia który zajmuje się naprawą liczników i nie tylko. Walnięty był procek a nie żadne zimne luty. Temat uważam za zamknięty. PZDR ALL :D
Zimne luty w liczniku,lub procek ale to chyba w Magneti marelli procki padały.
A prędkościomierz działa. Jeśli nie to masz uszkodzony czujnik prędkości pojazdu albo zimny lut przy wtyczce w liczniku.
sprobój przelutowac luty licznik zdarzaja sie zimne luty,i niearaz jest taki objaw ze niedziała predkosciomierz,pozdrawiam :D
albo zimne luty (tam jest elektroniczny napęd zębatek) Ja byłbym za zimnymi lutami. Znajomy miał to samo i też w Audi. Później coraz częściej nie chodził i wkońcu ustał... Ani prędkościomierz ani kilometrów nie nabija... Narazie tego nie naprawiał, ale z tego co się orientował to mówili że właśnie zimne luty :D
Sprawdź czy nie ma zimnych lutów w liczniku
Miałem podobnie tylko w zimne dni albo po deszczu sprawdź luty na płycie. U mnie pomogło!
jak wkładam śrubokręt między płytę licznika a prockiem na osobnej płytce i lekko ją przeginam to podświetlenie wraca i działa do puki nie przestanę napinać na płytkę, Albo dalej zimny lut lub szukaj problemu na płycie
Kolega Z.B ma rację należy poprawić zimne luty w okolicy zegarów,ta usterka bardzo często występuje w tych typach desek.
Zimne luty w okolicy kondensatorów. Przeoczyłem rezystor...Wsad ok. Temat zamykam.
Miałem podobną sytuację, były zimne luty przy złączu na płytce licznika, tylko trzeba poprawić luty złącza (można poprawić wszystkie nie zaszkodzi i nie trzeba będzie szukać właściwego pinu).
jezeli predkosciomierz dziala po jezdzie po wybojach to moga byc to zimne luty alo tranzystorek ktory obsluguje wszystko na liczniku szlak strzela o ile taki jest bo nie wiem co to dokladnie jest za licznik
możliwe że kostka stacyjki się skończyła trzeba by ją wymienić jeśli to wykluczysz to mogę podesłać schemat licznika i sprawdzisz sobie zasilania i masy ostateczność to uszkodzony licznik i albo wygrzanie go by usunąć powstałe zimne luty albo wymiana....
Chyba pada regulator jasności podświetlania licznika i przycisków.
niech gość wejdzie w silnik a następnie sprawdzi obrotomierz Nie wiem jak z pozycji diagnozy silnika sprawdza się obrotomierz VAGiem, ale może kolega wie. Poza tym, ktoś tam musi być bardzo mały by zmieścić się w silniku..... :) 1. Żadnych danych o aucie. 2. Najprawdopodobniej uszkodzenie licznika (5V, zimne luty, pamiątka, PCF)
najczesciej to co juz zrobiłes, przelutuj go dobrze w srodku moze jakies zimne luty ci zostały. zerknij w błedach, a nóz akurat nie łacza gdzies przewody, lub sama płytka sie wyciera w baku
Przyczyną mogą być tzw. "zimne luty" , ew. brak " dobrej masy" lub luźne wtyczki w gniazdach licznika . Trzeba zdemontować licznik i sprawdzić połączenia.
Być może są to problemy po stronie zimnych lutów ale znajomość tego układu i jak on działa bardzo by się przydała ale i tak bardzo dziękuję za pomoc.
Brzęczyk jest zamontowany tam gdzie przerywacz kierunkowskazów. Aby się do niego dostać trzeba zdjąć tą półkę pod nogami kierowcy. Wygląda on jak zwykły przekaźnik samochodowy. Ale skoro mówisz że problem rozwiązywało "strzelenie licznika z liścia" to na 99% zimne luty w liczniku - to częsty przypadek w tym modelu. Rozbierz licznik, popraw wszystkie...
możesz posprawdzać połaczenia na głównym złączu licznika, ale od wewnątrz w poszukiwaniu zimnych lutów
kiedyś w podobnym przypadku po zmierzeniu ciśnienia, podmianie czujników i sprawdzeniu wiązki podmieniłem licznik i nastała cisza. stary licznik na stół i okazało się że winne były zimne luty na złączu, po przelutowaniu już nie piszczało.
Witam Samochód Audi A2, nie działa licznik Licznik VDO 8DO920900 poszukuję zawartość pamięci pamięć 93C86 Licznik miał zimne luty, po usunięciu problem dalej występuje, zgrałem 93C86 zaczyna się od samych 0000 więc podejrzewam, że tak nie powinno być. Prawdopodobnie w EPROM zrobił się bałagan. W załączniku mój dump. Proszę o pomoc Pozdrawiam Filip
Witam, mam uszkodzony licznik w moim Audi A3, prawdopodobnie zimne luty, lub przerwy w ścieżkach. Wnioskuję po tym, że licznik nie działa, wskazówki leżą na pozycji początkowej, a były przypadki kiedy poruszałem wtyczką (zieloną z lewej strony) licznik chwilami działał dobrze. W związku z tym proszę schemat licznika, albo miejsce, z którego mogę go...
Cały czas świeci się rezerwa oraz wskazówka jest na minimum. Po włączeniu stacyjki wskazówka drgnie o 2mm tak jak pozostałe więc sam silniczek jest ok. Czy uszkodzony jest pływak w baku? Niektórzy piszą o zimnych lutach w samym liczniku.
Polecam sprawdzić zimne luty w desce rozdzielczej. są tam 2 złącza dwupinowe z czujnika w skrzyni.
B4 to chyba miało już licznik taki jak np. Golf3. O ile nie ma MFA to trzeba rozebrać i zobaczyć czy nie ma zimnych lutów, czy styki silnika napędzającego ten obrotomierz są w porządku. (MFA nie rozbirałem nigdy wiec sie nie wypowiadam). Co do cofania to jak cos to w grę wchodzi wylutowanie pamieci, to jest to zawyczaj SMD i jak się nie umie z tym obchodzić...
Witam Nie wiem czy ten licznik jest taki sam jak w AUDI 80 B3 1.9 TDI, ale w AUDI jest mechaniczny, były zimne luty na wyprowadzeniach do silniczka. Pozdrawiam robertpi
W zeszłym roku sprzedałem B3 z 1988roku. Pojedyncza, punktowa korozja od spodu plus korozja na przednim błotniku. Wnętrze w bardzo dobrym stanie, przetarty fotel kierowcy. Rok wcześniej dopiero wymieniłem przewody hamulcowe, chociaż były w lepszym stanie niż w 10letnim Vito na podnośniku obok. B4 wiadomo, że swoje lata też już ma, podstawa to bezwypadkowe....
Tak jak mowilem nie wypowiem sie dokladnie bo nie pamietam tego konkretnie licznika. Zobacz filmik tam widac ze są tasmy moze wysunęla sie tasma jak.mowilem poprzednio. Przez komputer na odległość tego nie stwierdzisz, nie naprawisz. Nawet jesli to temat tzw zimnego lutu to tez bywa trudne do zlokalizowania. Silniki padają mechanicznie szczegolnie jak...
Cześć, Nic przy liczniku nie robiłaś lub ktoś kto miał wcześniej auto? Kulka tych liczników miałem w łapkach. Jak się zachowuja wyświetlacze zegarka i przebiegu po otworzeniu drzwi kierowcy? Podświetlają się ? Tam w liczniku nie ma niczego co podtrzymywało by przebieg żadnej baterii czy super kondensatora po prostu wszystko z akumulatora jest. 2 razy...
Witam. Problem dotyczy wskazań temperatury oleju (która wynosi ciągle około 170 stopni - czasami dynamicznie się zmienia) oraz temperatury cieczy (raz jest 90 a raz nie ma). Audi A4 19TDI 110KM 1998 rok Wiem że w Audi 80 był problem z zimnymi lutami i stabilizatorami w licznikach. Pozdrawiam.
piny w liczniku ,piny w kostkach,kable ok,moze jest jakis punkt w liczniku gdzie jest zimny lut,moze ktos sie spotkał z taki przypadkiem?
W/g Twojego opisu, zakres pomiaru jest przestawiony, może być zimny lut na ... szukaj w okolicy wejścia czujnika. Popraw luty. Może akurat... Pozdrawiam.
Witam. Szukaj w alternatorze prawdopodobnie regulator napięcia. Po ponownym naładowaniu i odpaleniu mierzyłeś napięcie ładowania, czy w ogóle występuje? Co do abs i airbagu to musisz na komputer podjechać bo masz do skasowania błąd. Co do licznika to w jakim przypadku nie działał. Zdarzało się tak że występowały zimne luty i czasem były z nim problemy...
Żeby się dobrać z drugiej strony musisz zdjąć wskazówki, dalej odczepić silniczki i masz druga stronę, jak mi podeślesz zdjęcie drugiej strony to pokażę Ci gdzie ja miałem zimny lut
Miałem kiedyś "choinkę" w passacie B3 lub B4 rozebrałem licznik i znalazłem zimne luty, które poprawiłem i jest ok. Jeśli w sterowniku silnika nie ma błędów, to może to ten problem.
W tych autach wariacje liczników często są spowodowane zimnymi lutami w płycie licznika. Czy wskaźnik paliwa działa prawidłowo? Może być też tak, że masz stale otwarty termostat na duży obieg. Możesz zacząć od sprawdzenia termostatu.
kolego ja mam ten sam problem ze swoim autem tylko ze u mnie podswietlenie juz calkeim padlo:cry: powodem tego jest zimny lut z tego co sie dowiedzialem ! ja mysle ze w tym tygodniu zaloze nowy licznik . Pozdrawiam
Witam wszystkich, mam pewien problem z audi. Po przekreceniu kluczyka nie zapalaja sie żadne kontrolki tylko lekko podswietla sie kontrolka z poduszek i immo. Niekiedy załapie i działa ale jest to raz na 10. Co może być przyczyna takiego zachowania? Jakiś zimny lut w liczniku? czy raczej brak masy na liczniku albo na sterowniku silnika?
Sprawdź przekaźnik systemowy często zimne luty powodują takie zaburzenia jeżeli przekaźnik OK to wina w liczniku często montowane buły zegary francuskiego producenta i w taki sposób dokonywały swojego żywota .
Jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje. Co było przyczyną tej awarii ? wieczorem auto prawidłowo działało, w następny dzień kiedy słońce przygrzało już się popsuło. na liczniku podczas mrugania cyfr kilometrów widoczny jest napis def w miejscu licznika dziennego. Wskazówka od prędkościomierza już jest w prawidłowej pozycji po prostu została przesunięta...
Czujnik temperatury jest w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego wkręcony od spodu. Nieprawda. To czujnik niskiego poziomu płynu chłodniczego. Wskaźnik znowu działa .Przejechałem z 10km i ożył,po czym po 2 min umarł.Następnie po ok 2km działał do końca trasy .ok 5km. Albo zimne luty w samym liczniku, albo przerwa w wiązce. Posprawdzaj przewody...
..to jest normalnie katastrofa.Ostatnio z dziesięć razy demontowałem lutowałem zakładałem i tak w kółko aż zrobiłem.To jest jakaś klątwa. Znaczy, cały moduł zegarów wyciągałeś i luciłeś? U mnie padło dziś, po weekendzie - nie działa prędkościomierz i licznik kilometrów, a wskaźnik paliwa "pływa" od zera do 3/4 (od trzech dni leje i leje, i wilgotność...
Cos ci w liczniku niełaczy,a dokładnie temat stary jak swiat nazywa sie ''zimny lut''pod wpływem zimna wszystko sie kurczy i niema styku dobrego(mikro pekniecia)proponuje przelutowac ja.
Bardzo możliwe, że pada procesor w zegarach, albo zimne luty. Czy jako niedoświadczony posiadacz lutownicy z hotair mogę samodzielnie jakieś kroki przedsięwziąć? albo zimne luty Słyszałem że można "podgrzać" płytę licznika hotairem i to czasem pomaga na zimne luty. Pytanie jaką temperaturą i w którym miejscu ogrzewać żeby czegoś nie uszkodzić? pada...
:arrow:lukchm - czy podczas "falowania" (myślę, że chodzi Ci o wskazówkę szybkościomerza) wskazania przejechanej drogi są dobre czy też zaniżone ? Osobiście skłaniałbym się do sprawdzenia złączy na tablicy wskaźników ew. "zimnych lutów" - przecież po uderzeniu zaczyna działać. :arrow:Tadeusz13 - tam nie ma żadnego "tranzystora mocy". Układ szybkościomierza...
Cześć ! Czy ktoś z Was rozkręcał ? Ogarnia te liczniki ? Mianowicie mam problem z licznikiem, czasem wyświetla się żółta kontrolka ładowania i towarzyszy temu FUSE na przebiegu dziennych kilometrów . Dowiedziałem się już że przyczyną jest zimny lut, niestety nie mogę dostać informacji w którym miejscu on powstaje? Ktoś pomoże?
Dziękuję za zainteresowanie tematem.Generalnie jestem świeży w tej dziedzinie ale jeśli chodzi o sprawdzenia licznika przez elektronika amatora pod kątem zimnych lutów etc. będzie sprawdzony. Bo rozumiem, że od tego trzeba zacząć zanim zabierzemy się za pamięć ,silniki krokowe w liczniku etc?
W liczniku może powstał zimny lut chociaż nigdy się z tym nie spotkałem, a jaki masz olej wlany i ile masz na nim przejechane.
Witam wszystkich. Mam Audi 80 B3 (rocznik 87) i mam problem z predkosciomierzem. Dziala jak mu sie podoba ale zazwyczaj nie dziala. Czy przyczyna moze byc przebicie na cewce wysokiego napiecia bo w jej okolicach mocno kopie prad. Lub jesli komus cos wiadomo to co moze byc tego przyczyna (zimne luty na plytce od licznika? ) pilnie potrzebna pomoc bo...
No właśnie mam go na ławie w domu i nie wiem co tu gdzie jest.Gdzie tu szukać.Luty poprawiłem na gniazdach.Co jeszcze? Dodano po 12 Czy ktoś mógłby mi doradzić, w którym miejscu na płytce licznika szukać jeszcze zimnych lutów, ewentualnie, które elementy sprawdzić ponieważ nie mam schematu ani dokumentacji do samego licznika.
Z tego co się orientuję to ten sygnalizator jest wspólny dla dzwięku kierunkowskazów i sygnalizacji niezgaszonych świateł, (przynajmniej tak jest w vw i skoda'ch) więc przy uszkodzeniu buzzera w liczniku, nie było by żadnego z tych dzwięków. A jak w A4 B6 są sygnalizowane kierunkowskazy .... buzerem ? pierwszy raz słyszę coś takiego. Z tego co zauważyłem,...
Uporałem sie z tym problemem, poprawiłem zimne luty na płytce do ktorej przylutowany jest silniczek napedzający, poprostu odessałem cyne z wszystkich punktów lutowniczych gdzie są przylutowane komponęty i naniosłem nowe lutowie. Jest super :D chodzi bez zarzutów :!:
Witam Panowie mam taki problem , w Audi A4 95r nie ma podświetlenia i nie działają żadne wskazówki , (działają tylko kontrolki ). I mam pytanie czy za pracę licznika odpowiada jakiś moduł ( komfortu lub inny sterownik)? z tego co wiem te audi nie posiada modułu komfortu, pytam bo nawet nie można się połączyć OBD z deską rozdzielczą i zrobić test wskazówek...
Witam! Kupiłem ostatnio licznik do audi b4 UN4 z obrotomierzem. Był on lekko uszkodzony( miał poprzecierane 2 ścieżki i uszkodzone mocowanie żaróweczek do podświetlania. Z usterką sobie poradziłem bez problemu i pomyślałem że skoro tanio kupiłem to zrobię diodowe białe podświetlanie na SMD, o czego musiałem ściągnąć tarcze. Ściągnąłem 2 takie "grzybki"(...
Witam Bardzo słabi mechanicy. Ja na początek wyeliminowałbym usterkę silnika poprzez pomiar ciśnienia manometrem mechanicznym na gorącym silniku. Następnie wymontowałbym licznik i szukał zimnych lutów. Brzęczenie sygnalizatora i przygasanie kontrolki daje mocno do myślenia.
Powiem tak. Motka nie jest lekarstwem na wszelkiego rodzaju dolegliwości. Firma która wyprzedaje te motki pomimo że sama zajmuje się naprawami i mogłaby zarabiać na usłudze to jednak pozbywa się ich nawet z konkretnym softem pod klienta. Zapewne już wie że wymiana ich nie zawsze pomaga a na magazynie tona tego :) Wyprzedają bo pewnie utopili się w tych...
Witam. Po włączeniu świateł mijania żarzy się lekko kontrolka prawego kierunkowskazu. Po włączeniu prawego kierunkowskazu zapalają sie światła drogowe i kontrolka od świateł drogowych mruga razem z kierunkowskazem i częścią podświetlenia tablicy. Licznik rozebrałem, nie znalazłem zimnych lutów. Założyłem inny licznik i jest wszystko ok. Wie ktoś może...
Witam. a4 95r. 1.8. Wymienilem kontrolke od airbag i po ponownym zamontowaniu licznika zaczely skakac wskazówki od obrotosciomierza i predkosciomierza wydajac dziwny dzwiek. Dzieje sie tak przez 5 sek po wlaczeniu kluczyka i ta sama sytuacja po wylaczeniu kluczyka. Mozliwe jest jakies zwarcie, albo zimny lut? Sprwadzilem wtyki i wszystko jak leci. Prosze...
Kolego sprawdz czy pamiec w liczniku jest zasilana.Zobacz czy licznik ma wszystkie piny zasilone(zimne luty na wtyczkach).Jesli wellonem programowales to probliem jest w liczniku.Jak urwala Ci sie 5noga to szlifuj i dolutuj sie.Swoja droga jak upierniczyles 5 nozie to jaka jest pewnosc,ze tam masa jeszcze jest?
Ewidentnie brak zasilania do sprawdzenia pinologia w kostkach. Przede wszystkim sprawdź czy dochodź prąd i masa. Może tu być problem z masą. Sprawdź dokładnie czy dobrze złożyłeś. W tych modelach vag lub vcds program dużo nie pokaże. Może złe dopasowanie części wyminianych, czy to co wymieniałeś było podobne czy takie same sprawdź kolory wtyków. A...
Też miałem takie zegary z półeczką i zamieniłem na te z 3 dodatkowymi wskaźnikami-podłączyłem tą czarną wolną kostkę i wszystko śmiga juz rok czasu bez zednych przeróbek.Wedłóg mnie to coś z tymi licznikami jest nie tak.Sprawdź czy nie ma zimnych lutów u mnie kiedyś świeciła się kontrolka spalonych żarówek mimo,że te były ok i to właśnie była wina lutów.
Naprawiłem tych liczników już troszeczkę, i zawsze przyczyną były zimne luty - jest tylko jeden problem - trzeba wiedzieć gdzie lutować i czym. Nawet wczoraj robiłem taki z A2 (brak prędkościomierza i nabijania km oraz wariujący wskaźnik paliwa), dwa lutowania i problem zniknął.
Wymiana licznika to koszt maksymalnie 350 zł natomiast naprawa nikt nie powie ile dopóki nie zobaczy fizycznie licznika może tylko zimne luty. Naprawa może być tańsza ale pozostaje czas oczekiwania na naprawę.Problem w tym że auto jest potrzebne codziennie. Musiał by to być ktoś z podkarpacia wtedy opłacało by się jechać do niego. Nie pojadę do centralnej...
Do sprawdzenia zasilanie i masa. Następnie sprawdzenie licznika pod kątem zimnych lutów. Pod uwagę trzeba też brać uszkodzony licznik (procek). https://obrazki.elektroda.pl/1910162800_... https://obrazki.elektroda.pl/1131928900_... https://obrazki.elektroda.pl/1909347500_...
Zimne luty bardzo możliwe. Naprawiałem podobnie objawiające się usterki w licznikach Fordów (2 szt.), VW (2 szt.) i nawet Mercedesa - zawsze były to trefne połączenia. Proponuję nie uderzać w deskę na razie (pogarsza sprawę, awarie występują coraz częściej), wymontować zegary, rozebrać, dokładnie odessać stare spoiwo i położyć nowe, potem usunąć pozostałości...
Ja w swojej B4 miałem kiedyś podobny problem z szybkościomierzem tyle, że u mnie nie sziałał jedynie licznik km. Po rozebraniu i przelutowaniu całej płytki zaczęlo wszystko funkcjonować - problem był w "zimnych lutach" na silniku krokowym napędzającym licznik. Taka uwaga na marginesie - liczniki w B3 i B4 sa prawie takie same - różnią się tylko jednym...
Wygląda na przycinający się termostat. Termostat odpowiada za otwarcie dużego obiegu płynu ... po chwili znów podskoczy na 90-st, za 2 sekundy spadnie na 70-st i po dwóch sekundach wskoczy na 90-st równie dobrze mogą być to "zimne luty" w obwodach licznika, duże różnice wskazań w krótkim czasie. (at)agnieszka72 ... za mało informacji by poprawnie zdiagnozować...
Witam. Audi 80 B4 licznik un4, minicheck VDO. Po włączeniu silnika świeci się kontrolka oleju, czasami się zdarzy że na chwilę zgaśnie ale rzadko, obrotomierz czasami też przestaje działać w trakcie jazdy. Po podłączeniu innego licznika wszystko było OK. Znalazłem więc info, że może problemem są zimne luty: audi80.pl/topics77/80-b4-abk-kontrolka-o...
witam ja mialem do niedawna ten sam problem ale mam go juz rozwiazany:D tylko ze ja mam audi a6 2,5tdi z 2002r. jak silnik byl zimny nie wskazywal temperatury powyzej 70stopni to bylo ok ale jak sie pojawila powyzej 70 to wariowal wskazowka z predkosciomieza skakala z 20km/h na 50 z 50 na 100 i tak skakal a jak juz sie zagrzal jeszcze bardziej to juz...
Mam licznik na stole, nagrywałem filmik który pokaże tą usterkę ale naprawiło się podczas kilkukrotnego osadzania wskazówki na oś (ustawianie w połowie skali na output test). Wygląda więc na to, że faktycznie winowajcą jest sam silniczek. To bardzo ciekawe, żę tak proste urządzenie z prawidłowymi rezystancjami uzwojeń może mieć nadal nieprawidłowość...
Witam, mam podobny problem z radiem audi concert II w a3 z 2004roku. Radio charczy podczas mniejszych wstrząsów a podczas przyspieszanie zdarza się że się zcisza. Stabilizuje się po dłuższej jeździe. Cieszyłem się że znalazłem rozwiązanie ale okazało się że mam cana i nie mam kabla ani w złączu bose ani K Bus więc nie mam czego odłączać. Próbowałem...
Czy wyciągnę pin zegarów VDO z a3 8p 2003 2.0tdi vag can commanderem 1.4 czy ktoś już próbował czy porostu nikt nie próbował ale nie da rady bo tani kabelek itp? Z tego co czytałem z tymi licznikami problemy są dopiero od 2006r. crypto itp. Mam najprawdopodobniej zegary (wyłączają się gasną) do wymiany chce spróbować je polutować może to zimny lut ale...
zimne ognie seicento zimne lutowanie zimne
antena calculator działa kuchenka gazowa bateria kalkulatora
moment dokręcania korbowodów drukuje linijkę
Brother MFC-8520DN brudzi papier, rozmazany wydruk Wymiana bezpiecznika w płycie indukcyjnej krok po kroku