Trzeba obejrzeć wtyki i ścieżki na zegarach. Według mnie to usterka przy zegarch lub w nich samych.
Wciskasz gaz do końca później włączasz zapłon, puszczasz gaz i wciskasz kilka razy. Chyba trzy.
A może ktoś wie jak zasilić ten licznik na stole ?
Miałeś wcześniej licznik z wtyczkami 26 pinów czy 32? temperatur zewnętrzna możesz pociągnąć z klimatronika. Masz czujnik oleju w misce???
witam jeżeli jest to licznik od takiego samego auta tylko bogatsza wersja, to wystarczy wpiąć go do kostek i wszystko działa. może być konieczność wymiany czujnika ciśnienia oleju na taki który steruje wskażnikiem ciśnienia oleju
Witam. Mam problem z licznikiem do Ford Galaxy Mk1 (1999r.) Czasami po odpaleniu na liczniku zapalała się kontrolka od ciśnienia oleju i jednocześnie wskazówka obrotów silnika była na zero. Jak gasła kontrolka to wskakiwały obroty na liczniku. Wymieniłem licznik (ten sam numer katalogowy) i pierwszy dzień wszystko było ok. Potem pojawił się identyczny...
Miałem na myśli org licznik przepływu oleju. Liczniki czasu pracy to posiadam nawet kilka szt,znalazłem licznik oleju opałowego ale za 1000zł to chyba jakiś żart :?:
Co do oleju na wskaźniku to mercedes ma trochę mylący sposób pokazywania stanu oleju. Otóż np. 2,5 na wyświetlaczu oznacza ok. 2,5 litra do max. Zgadzam się z kolegami, że licznik mógł zostać wymieniony z innego auta i teraz wychodzą cuda na kiju. Najlepiej miałbyś podłączyć star Diagnose i sprawdzić parametry licznika.
Odepnij ten biały plastik od licznika. Wewnątrz pancerza jest linka, wyciąg, na szmatkę oleju i natrzyj. Możesz też trochę kapnąć w licznik w miejsce gdzie wchodzi linka.
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia oleju, ewentualnie sprawdzenie przewodów pomiędzy licznikiem a czujnikami. Można też spróbować podmienić licznik by wykluczyć jego uszkodzenie.
Jak odpinasz czujnik poziomu oleju to wtedy w VAGu temperatura wskazuje na 125 a wskazówka leży. Czujnik za 120zł to szmelc. Tam trzeba coś firmowego włożyć lub wyłączyć go w kodowaniu licznika. Z tego co pamiętam to tylko w Audi go nie idzie wykodować i trzeba czujnik nowy bądź emulator zakładać. Tak jak napisał wyżej. Z czujnika wychodzi jeden sygnał...
Migający kluczyk na wyświetlaczu przypomina o konieczności wymiany oleju i przeprowadzeniu przeglądu. Po wymianie oleju należy skasować wartości zapamiętane przez licznik by odliczał on od nowa przebieg i czas od ostatniej wymiany oleju - najwyraźniej u Ciebie nie zostało to zrobione.
Nie tak całkiem do końca, mnie się udało kopic nowy sterownik i w miarę zmienia, licznik oleju to nie ma nic wspólnego z olejem a jest to jakas korekta najlepiej skasuj i uruchom adaptacje i sam za jakiś czas się utworzy. Tak naprawdę nikt nie pisze jak robić ta adaptacje tyle zo z z dziagboxa wyczytałem. A to jest nowy sterownik czy używany ?
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Tak ma być.Jak długo kręcisz i silnik nie odpala a licznik widzi obroty to tez kontrolka miga i piszczy alarm. Nie widze tu usterki.
Może być uszkodzony licznik lub wiązka kabli.
Licznik sprawdza ciśnienie przy wyższych obrotach. Próg obrotów możesz ustawić Vagiem w czterech krokach co 250 obr.
Witam Wymieniłem olej w automatycznej skrzyni biegów DP0 w renault Clio II 2001 i posiadam kabelek oraz program DDT i nie mam pojęcia jak się kasuje licznik wymiany oleju w tej skrzyni za pomocą w/w programu. Jak by ktoś miał jakąś instrukcję jak się to robi to byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi.
W nowej maszynie marki KUBOTA przegląd pierwszy jest po 50 godzinach(Kubota ma licznik w godzinach) wymieniany wtedy jest olej w silniku i filtr oleju w silniku i bodajże filtr powietrza nast. jest przy 200 godzinach (wtedy olej w silniku ,filtr oleju ,filtr powietrza) później następny przegląd przy 400 godzinach (olej w silniku ,olej hydrauliczny ,...
co ma cewka zapłonowa do obrotomierza tymbardziej że nie jest jedna licznik bierze sygnał ze stera i tu bym szukał
Czujnik i licznik to wymieniasz gdy jest uszkodzony wskaźnik temperatury. I czy to 30 czy tez 60 jest tak samo.
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
Tak, na dwie wymiany chyba mu wystarczy. Tak, licznik oleju skasuje, ale patrząc na info w sieci. Ja mam 32958, a podobno 1 litr to 5500, czyli 6 litrów, bo te dwie połówki wyleję to 33000. :)
Dolej NoSmoke Treatment firmy STP i jak kontrolka się nie pojawiprzez najbliższe kilkaset km to znaczy że ktoś cofnął licznik o kilkaset tysięcy km w tym aucie i silnik szrot. To zawieszanie obrotów to za sprawą instalacji LPG i nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju w układzie smarowania.
Witam Miałem kiedyś Wołgę ,kalamitki były nawet w zawiasach drzwi.Był centralny układ smarowania układu kierowniczego,czyli przy lewej nodze była pompka która tłoczyła smar przez cały układ kierowniczy aż do gałek.W instrukcji było napisane żeby raz na 100 km nacisnąć na tą pompkę.W instrukcji było napisane żeby w razie braku nowego oleju ,stary przesączyć...
Wykręć licznik i sam sprawdź przewody pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Zmarnuj tę godzinę przy tym a bądź pewny. Moim zdaniem uszkodzony czujnik lub instalacja. Nie sprawdzaj przewodów miernikiem tylko żarówką 21W - przy sprawdzaniu miernikiem pokazuje że jest cały a później się okazuje że jednak nie.
Tu masz sporawo rysunków z częściami http://www.mtd-serwis.pl/Katalog/Traktor... http://www.powertoolspares.com/buy-parts... Filtra oleju raczej nie ma. Olej: Motor Oil Sae 30, Sd,se &
Przyciskiem BC jak zmieniasz funkcje na liczniku i nie zmieniają się coś nie działa pierwsze podejrzenie pada na przycisk taśma i dalej, jeśli licznik nie był kombinowany to musi grac i nic nie zresetujerż, chyba że testerem inne przeglądy serwisowe
Witam Mam Reno Megane z licznikiem LCD na którym po przekręceniu pokazuje sie ziwny napis tak jak by OIL i same 0000000 po jakimś czasie jest ok czyli widac KM Myśle że nie jest skasowany licznik oleju - jak to zrobić? Każda sugestia mile widziana Yahoo
Renault Trafic III -2015 rok, po wymianie licznika, błąd czujnika ciśnienia oleju. Samochód sprowadzony i nie wiem, jak było wcześniej. Auto miało wymieniony licznik - (jest inny VIN w liczniku) i w "tablicy przyrządów" jest błąd czujnika ciśnienia oleju. Czujnik wymieniony i nic to nie wniosło. Czy jest możliwość, że przez błędny VIN (DTC941113)?
Jaki rocznik tego T4? Jeśli niebieskie zegary, to zrób diagnozę licznika, chodzi mi o komunikację sterownika silnika z zegarami, czy gra.
Ok, w ten sposób sprawdziłeś, że masz sprawny czujnik. Rozumiem, że żarówka nie zapaliła się ani razu bez względu na obroty itp. Licznik możesz sprawdzić poprzez połączenie przewodu idącego do czujnika ciśnienia z masą - kontrolka powinna się zapalić (stacyjka w pozycji zapłon).
Według elsy : Pin 1 czarno/żółty lub czarno/czerwony (2001) idzie do kostki brązowej 10pin (skrzynka z ecu)na pin 8, póżniej zmostkowany jest z innymi przewodami. Zasilanie do tego punktu brane jest z bezpiecznika nr 5 (15A). Pin 2 brązowy do masy w wiązce przewodów wtrysku bezpośredniego Pin 3 niebiesko/szary lub czerwono/szary idzie do tej samej kostki...
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
A czy chciaz idzie wyleczyc ta kontrolke oleju by ten licznik nie pipczal i nie pokazywal tego bledu
Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Niedobór płynu do mycia 2 - Niedobór płynu chłodzącego 3 - Czujnik poziomu paliwa 4 - Temperatura płynu chłodzącego 5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji 7 - Gałąź przycisków x Telematik 8 - Przełącznik menu 9 - wolne 10 - Przełącznik osłony silnika 11 - Czujnik poziomu paliwa...
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
U Ciebie bedzie jedna wtyczka 28-pinowa , w pozostalych zegarach jest taka sama . Ilosc pinow wykorzystanych zalezy od wersji licznika , czym lepsza wersja licznika tym wiecej pinow . Tak wogole to liczniki do golfa II z tego rocznika w duzym skrocie sa trzy rodzaje . Ten ktory posiadasz , z obrotomierzem i zegarkiem elektronicznym , oraz z obrotomierzem...
Może ten licznik nie jest od diesla i dlatego obrotomierz nie działa prawidłowo, tak tylko się domyślam bo nie wiem jakby się zachowywał obrotomierz od benzyniaka w dieslu. A co do kontrolki smarowania to raz jak miałem w takim całkiem odłączony alternatotr bo się spalił to kontrolka wogle nie gasła tylko cały czas migała.
Co do pływaka wystarczy założyć ten co masz :) pływak nie mierzy ilości cieczy w litrach tylko patrzy na wysokość poziomu cieczy po prostu producent zastosował taka podziałkę w litrach wiedząc ze najwyższy stan 100 % to właśnie te 75 litrów. wiec włóż podziałkę gdzie zamiast 75 jest 20 :). Pinout: wtyczka 12pin: 1- pasy bezpieczeństwa 2-poduszka powietrzna...
Myślę, że to może być spowodowane za niskim napięciem jakie idzie do licznika z akumulatora. Sprawdź wszystkie kable. Może coś pomoże.
Rzuca się w oczy kierownica, gałka biegów itp, ogólnie dużo innych gadżetów, inny kolor kabiny. Licznik się po prostu przekręcił i sprzedający nawet nie musi być świadomy dokładnie co i jak. Auto ma bardzo obszerną historię serwisową. Przebieg dla każdego umiejącego dodawać wyda się mały, auto 10 lat robiące 70-80tys rocznie to trochę za mało. Tak jak...
wygląda mi to na pireburga 2e2 (2e na gaźniku oznacza rodzinę gaźników) najpierw posprawdzaj komory podciśnieniowe, komorę 3-pozycyjną i wężyki jeśli ok w co wątpię to poszperaj w necie za instrukcjami do tego gaźnika (są bo sam ściągałem) i możesz próbować coś zrobić sam ale sądzę że nie masz odpowiedniego zasobu wiedzy w tej materii więc lepiej kup...
aby zgasly kontrolki od chlodnicy i oleju musisz podłączyć 24V do swojego komputera!!
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
Robert, mi się udało, pisałem wcześniej o tym na forum. Udać to się uda - w dieslu, gdzie zawór opiera się bezpośrednio o tłok, to bez najmniejszego problemu. W benzyniakach tylko trzeba szopki odprawiać. Szczególnie 16V z trzonkiem zaworu w okolicach 5 mm. Swiece tez wilzysz w oleju i wkrecasz?Pisze w stanie suchym koniec kropka. Batigol, spójrz na...
sprawdz szczotki na alternatorze, moga byc juz zjechane. pomiar predkosci obrotowej w tym silniku bierze sie z altenatora.. pozdrawiam
Z ciekawości automix co wg Ciebie mogło się stać? Może odkręcił górnego torxa i wodzik uciekł (ktoś pisał o tym wcześniej). Czy programem DDT2000 zresetuję licznik przebiegu oleju i odczytam temperaturę skrzyni?
http://obrazki.elektroda.pl/4168368600_1... Przedstawiam kolejny krok ku "cyfryzacji" mojego motocykla, a mianowicie 10-cio funkcyjny licznik-komputer pokładowy. Co do słówka "komputer" to może nieco na wyrost go użyłem, niemniej urządzenie oprócz mierzenia prędkości i przebytej drogi, pokazuje też jednak coś więcej - w sumie oblicza...
tak
licznik kontrolka oleju licznik cisnienie oleju kontrolka oleju licznik
napięcie wyłączenia prostownika wiertarka wolnoobrotowy kleić membrana głośnik
Rejestrator nie włącza się przez gniazdo zapalniczki ani USB Identyfikacja urządzenia USB JMicron Technology VID_0C76 PID_161F