Nie ma szans
nie wiem co za numery pasują,ale jak kupisz od 2.5tdi to musi pasować
K=16676 są bez linki. Jak będziesz wymieniać to kup o takim samym indeksie. Wymiana powinna rozwiązać problem z przebiegiem - ktoś cofał nieumiejętnie i uszkodził zębatki i teraz źle łapie. A o co chodzi z zacinającą się wskazówką? I czy zacinanie występuje równolegle z przekłamaniem licznika?
Powinno Ci to pomóc. Było kilka tematów na temat pinologi liczników.
Nic nie trzeba tylko uważaj na przebieg , bo zostaje .
Będziesz miał przebieg jak na nowym, przebieg zapisany w liczniku
W tych tematach są odpowiedzi na nurtujące pytania: http://boni.ygd.pl/viewtopic.php?t=62223... i https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
Będzie pasował.
Generalnie żeby to zrobić to grzebanie we wsadzie licznika czyli Vag tacho albo bezpośrednio z pamięci licznika.
Nagle przestały działać czy wcześniej jeszcze po ogrzaniu się zaczęły działać? Pewnie zimne luty w liczniku. Wymiana lub naprawa zapewne cię czeka. Coś było ostatnio robione w jego okolicach?
Licznik nie wiem jaki masz, ale bezpieczniki nie są z nim na stałe połączone. po prostu jest założony na podstawie licznikowej starego typu z bezpiecznikami topikowymi. Elektryk może zdemontować stare zabezpieczenia i przenieść zasilanie z licznika do nowej rozdzielni, a sam licznik założyć na nowej podstawie licznikowej. Potem zgłosić do zakładu o...
wymiana licznika pomoże. Wymiana auta również ;)
6.3v 330uf. Możesz wstawić spokojnie 470µF /6.3 V, albo i na większe napięcie, np 12 V, ale to raczej przerwy/zimne luty na PCB sa przyczyną, możliwe że w okolicy tych kondensatorów.
Jak trafisz licznik z mniejszym przebiegiem to przepisze się twój org.po ponownym włączeniu zapłonu.
Nie możesz. Licznik zaplombowany, bez zgody OSD nie wolno Ci cokolwiek robić z tym. Zresztą licznik jest własnością zakładu energetycznego i klops. Po drugie, sama wymiana zabezpieczeń i tak wiąże się ze zdjęciem w/w licznika, czyli ... jak wyżej.
jeśli jest t remont inst. to nie są ci potrzebne żadne zezwolenia (przynajmniej tak jest w opolu) musisz tylko poinformować spółdzielnie że będziesz kuł na klatce schodowej a ZE nie ma nic do tego bo wymieniasz przewód za licznikiem.
Czy jest możliwość inna niż wadliwe podłączenie nowych liczników? Poprzednio mogło być wadliwe połączenia instalacji i część energii pobieraliście z cudzego licznika albo teraz ktoś pobiera część energii z waszego. Przy rozdzielonych obwodach nie ma znaczenia jakie liczniki mają twoi sąsiedzi i czy w ogóle je mają.
Co do focusa to wiem że klucze i IMMO są w liczniku a wymiana BCM to inny temat i nie mam z tym doświadczenia. Temat tu dotyczy zegara od galaxy mk3 i tu akurat wiem że auto odpala na innym liczniku nawet z mondeo mk4. Na odpiętym liczniku nie próbowałem.
Ten licznik zdemontują, a zamontują nowy dwukierunkowy, jeżeli z PV podłączyłeś się za licznikiem to jest ok.
Najprawdopodobniej był to monter z firmy zewnętrznej działający na zlecenie Tauron. Ja też tak pracuję. Ale niestety muszę przyznać, że większość nie wydaje potwierdzeń z wymiany choć mają taki obowiązek...
Znam sporo podobnych przypadków, gdzie sama wymiana licznika wprowadziła "straszny" wzrost opłat. U mnie jak pamiętam przed wielu laty wymiana licznika z tarczowego na elektroniczny też spowodowała zmianę rachunków o ok. 10-20%... Ale w dół, bez zmiany przyzwyczajeń użytkowania prądu.
Oficjalnie nowy licznik podlega tzw. "kodowaniu SCN" czyli wprowadzenie całego wyposażenia pojazdu + wprowadzenie właściwego przebiegu.
tak Pozdrowienia Darek
Licznika są zbliżone ,ale mogą się różnić więc trzeba tylko dobry programator i przepisać część z oryginału .
kolego może ten cały problem tkwi w liczniku, miałem podobnie w golfie III 110 i mam dobrego kolegę elektryka i znalazł, brakowało masy na licznik. Wymiana mysle ze nic nie da musisz sprawdzic kable do licznika, i kostkę
Witam Pod tym linkiem masz informacje dotyczące Twojego problemu: [url=https://forum.vw-passat.pl/topic/25... licznika Passat
Aby wymienić licznik nie trzeba grzebać przy kuchence ale po wymianie powinni sprawdzić instalację i dlatego chcą wejść. Jeżeli cię nie poinformują a w domu nikogo nie będzie to się nie włamią.
Do daihastsu ciężko o jakiekolwiek schematy, a raczej nikt takiego zestawu jak ty nie ma. Można albo brać w ciemno, albo wkomponować jakiś uniwersalny obrotomierz.
Bo autorowi nie na rękę przerabianie. Za wszelką cenę oczekuje porady typu - wkręć 40A w miejsce 25A.
W moim przypadku sygnał brałem z ECU , nie pamiętam z jakiego roku był samochód. Możliwe, że troche młodszy.
Przebieg zostanie zapisany zawsze większy.Czyli jeżeli licznik ma 200 tyś a bsi 400 to na licznik wskoczy 400.I odwrotnie czyli licznik ma 400 a bsi 200 to w bsi zostanie 400
Masz okragle 2 liczniki ?
Jeśli nie posiadasz pinów do liczników to tym co masz nie dasz rady. Wtedy Vag Tacho lub inny byś odczytał piny.
Podaj numer nadwozia samochodu i numer części z tych liczników,które chcesz założyć.
(at)Molier; kiedyś policzyłem dokładnie cenę kilowatogodziny na podstawie danych ze swojego rachunku. Uwzględniłem przy tym tylko te składniki, które zależą wprost od zużycia. Też mam taryfę G12w i wyszło mi odpowiednio 65gr w pierwszej taryfie i 37gr w drugiej. Ale to było z rok temu, inna lokalizacja i umowa indywidualna. Jeśli podasz dane z pierwszej...
tam są dwie motki hc912 i hc908 i obydwie do przerzucenia
Najlepiej to będzie kupić identyczny licznik, o tym samym numerze z działającym wyświetlaczem oczywiście. Jak przełożysz liczniki to i tak nie odpalisz auta, dlatego że klucze są przypisane do IMMO licznika. A identyczne numery liczników pomogą w tym, że będzie można przełożyć pamięć bądź ją przeprogramować. I wtedy będziesz miał działającego klona...
Odnośnie rozplombowania, pisać do dostawcy ? Jak wygląda kwesta powtórnego zaplombowania ? Wykonujący naprawę powinien wystawić jakiś kwit ? Ktoś potem dokonuje odbioru ? https://www.tauron.pl/dla-domu/obsluga-i...
"Elektrownia" tego nie robi. Założenie plomby na licznik to koszt rzędu 32,00 PLN.
Nie da rady. wszystko ( ścieżki drukowane ) w licznikach sa inne
Jest to uszkodzenie licznika. Wymiana lub naprawa licznika rozwiąże problem.
Nie jakis tylko conajmniej smok, jak by mial fejsa za kilk kpln to by wiedział ze ogarnia te liczniki.
To jest wymiana licznika na tzw. dwukierunkowy. Jednofazowy odpada z racji mocy 5kW (musiałby być sieć w stanie super co w polskich realiach graniczy z cudem) zostaje wymiana tego 3 fazowego i tam też instalacja foto.
Należy sprawdzić ścieżki łączące się z poszczególnymi LED-ami w tablicy licznika. Aby wyjąć licznik, musisz opuścić kierownice jak najniżej ,wysunąć ją - jak masz taką opcję. Pod zegarami za zaślepką masz 2 śróbki torx, odkręcasz je, odpinasz 2 kostki i wyjmujesz licznik.
Czyli numer części w tym przypadku licznika musi być dokładnie taki jak u Ciebie. Oczywiście nie zapomnij o odpowiednim skorygowaniu przebiegu.
Można też "sklonować" sterownik. Ze starego odczyt i wgranie do "nowego" (czyli używanego). Wtedy tylko wymiana i działa jak by nigdy nic. Jeżeli to wina sterownika.
zależy jakim sposobem dopisujecie ten klucz/e,po diagnozie i pinie czy innym sposobem. Po diagnozie zdaza się ze niechce polecieć i nie wiem czemu bo miałem 2 takie przypadki,zdazylo się również ze nie poszlo po SB bo cos było namieszane w zawartości zegara i to nie dziwne jak ktoś jest już kolejnym wykonawcą usługi bo nikt się nie dowie co jest namieszane...
Cieszę się że mogłem pomóc.
Witam, oprócz samego przełożenia licznika pozostaje wymiana manetki przy kierownicy na taką z przyciskami do obsługi FISa + zgranie tego wszystkiego w całość. Jeśli chcesz to mogę się zająć tą przekładką, bo w sumie masz do mnie niedaleko :) Pozdrawiam
Przecie napisane- DN20 (3/4"). Zwykły zawór kulowy. https://obrazki.elektroda.pl/2346596200_... Zabierz ze sobą to zdjęcie (czyli telefon...) do dowolnego sklepu hydraulicznego, ba! dowolnego marketu typu Castorama/Obi/Brico, tylko nie celuj w te najtańsze badziewie... Co za świat :( V.
Musisz wymontować licznik.
czy po przełożeniu nie będzie problemu z imobilizerem Nie będzie :) Śmiało przekładaj.
Przy demontażu wskazówki prawdopodobnie została przeciągnięta na łożysku bądź zwichrowana oś łącząca dzwon ze wskazówką. Należy sprawdzić czy dzwon obraca się bez zacięć / nie obciera o ograniczniki (zazn. na foto). https://obrazki.elektroda.pl/9752681400_...
Będzie działał każdy który ma nr zaczynający się od 8D0920XXX Może być nawet Full FIS. Oczywiście licznik od benzyny będzie oszukiwał w pokazywaniu prędkości obrotowej silnika. Z anglika też może być ale będzie pokazywał przebieg milach. Pamiętaj że w liczniku masz immobilajzer i wymiana licznika nie polega tylko na wymianie licznika.
Witam. Chcę wymienić licznik w Audi A4B6, co za tym idzie potrzebuję pin. Ze starego normalnie odczytuję pin vag eeprom programmer, na nowym pokazuje "Bosh encrypted", i wsad pobiera natomiast pinu nie widać. Podpowiecie czy da radę to jakoś ogarnąć? Poniżej zdjęcia numerów obu liczników. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/3413470900_...
Albo czy dezaktywacja immo2 w nowym liczniku skutkowała by tym że auto mogło by odpalić. Tak,ale jak już to nie w liczniku tylko w sterowniku silnika
Łapiesz za wskazówkę, kręcisz w lewo i ciągniesz do góry. Skopiowanie wsadu jest możliwe tylko wtedy kiedy są takie same liczniki. Zobacz na naklejkach przy nr. licznika jaki jest producent.
Posiadam 2 Klucze do imo z licznika V 11 Ok zrobione
Na razie trzeba przywrócić sterowanie zegarem, prawdopodobnie stycznik jest sprawny.
Tak, w liczniku jest immobilizer
Udało się zmieni licznik z a4 na a6 jednak byly male roznice 1 odwrotne wskazania poziomu paliwa (przerobic pływak z a6) 2 brak regulacji podswietlania (trzeba lutowac) 3 nie pokazuje mi informacji z radia na wyswietlaczu fis ale niewiem czy to nie trzeba cos vagiem jeszcze zmienic reszta jest bez problemow
Jakiej mapy?? Tak, ESP zawsze się zapala, tym bardziej na stole: https://obrazki.elektroda.pl/5980490700_... https://obrazki.elektroda.pl/9990061000_... https://obrazki.elektroda.pl/5743695800_... https://obrazki.elektroda.pl/4118333900_... https://obrazki.elektroda.pl/1125793400_...
No to problem rozwiązany. zamykaj.
Czy vag can+k commander da rade wyciagnac piny z licznikow? Nie da rady. Do 2006r tylko.
Instrukcja pomogła, po prosu trzeba zresetować flash i pure numerycznie 2783. Tyczy się to też drukarki DCP 115C. Dodano po 43 U mnie wyskakiwał również błąd 46, wszystko działa.
Masz licznik full FIS i uszkodzony wyświetlacz. Norma w tych licznikach. Do wymiany licznik lub wymiana wyświetlacza której sam nie zrobisz.
Jak płyty będą taki same to tak.(były dwa rodzaje) Wszystkie ustawienia i konfiguracje są w Spi:-)
M1>> 1 dopływ fazy L1 >> 3 odpływ fazy M2 >> 4 neutralny L2 >> 6 neutralny W nowym liczniku 1 będzie dopływem?? 3 odpływem fazy?? 1 i 4 zasilanie? Tak z tym że a na odwrocie dekielka starego licznika niema schematu :?:
Zakładałeś te plomby czasami? Bo ja zakładam je bardzo często. Kolego, skoro tak piszesz, to robisz to ŹLE i nie chwal się tym, a tym bardziej jak jesteś monterem/podwykonawcą w różowej firmie energetycznej na literę T, którego ten temat dotyczy, bo licznik jest z terenu Obornik Śląskich. Ponadto standardem plombowania w różowej firmie energetycznej...
Jeśli jesteś pewny że zasilanie jest ok kupiłeś niesprawny licznik , więc odsyłaj , reklamuj , albo wystawiaj negatywa i zakładaj spór . Licznik musi się uruchomić może jedynie blokować immo ...
Tak, są kolosalne różnice. 919 jest bez CAN i ma i inne immo niż 920. Tego się nie uda zgrać. Kluczy nie doda do tego licznika bo transpondery są zablokowane po wkodowaniu ich w immo3. Jak miał 920 i założy 919 to obrotomierz nie będzie chodził ani wskaźnik spalania.
Musisz zrobić modernizacje instalacji w całym lokalu. W całym lokalu należy zrobić modernizację? A nie wystarczy może zrobić tylko modernizację rozdzielnicy? Ja nie wiem jaką instalację ma pytający, ale twierdzenie że należy zrobić modernizację instalacji w całym mieszkaniu bo się chce zmienić licznik, czyli gruby remont bez wizji lokalnej jest trochę...
Hej nie odczytywałem tego licznika
to sie musi zgadzac: "4B0 920" reszta pasuje. Powodzenia z immo
Będzie pasował bez problemu.Jeżeli masz odpowiedni kabel diagnostyczny najłatwiej zgrać obydwa wsady licznika i przepisać odpowiednie komórki ze starego do nowego licznika...(fajna kierownica szukam takiej od dłuższego czasu)...
Tak na nowych zawsze jest kilka kWh z testu. Tak samo nowego samochodu nie kupujesz z 0 km na liczniku. Dlatego jest protokół stan licznika po zdemontowaniu i stan początkowy nowego licznika.
Witam podmiana pamiatki nie załatwi sprawy pozostaje poprawka w nowych zegarach klucze zostaja i wszystko gra Pzdr
Mam pytanie: czy pracownik zakładu energetycznego może sam, bez wiedzy odbiorcy (czyli mnie) wymienić licznik?? Dzisiaj zaistniała bardzo (niemiła dla mnie) dziwna sytuacja, kiedy wracając do domu zauważyłam, że w miejscu gdzie był (jest) licznik (liczniki w moim bloku znajdują się na klatce schodowej) błyska jakaś czerwona lampka. Moja pierwsza myśl...
jezeli będziesz miał taki sam licznik to po przegraniu wsadu bedzie ok do immo nic innego nie potrzeba, tylko jest pytanie czy aby napewno ten wsad bedzie dobry ??? na wszelki wypadek zapisz sobie z nowego licznika moż być potrzebny !!!
Zajrzyj na tą stronę - tam wszysciutko masz opisane krok po kroku: http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/zrob... Pozdrawiam
Tymi kablami to ogarnę?
Tak masz rację s193. Niestety Etimat-T i S193 to nie są takie same aparaty, mają zupełnie inne zasady działania (charakterystyki). Ten pierwszy nie ma członu zwarciowego i właśnie pozbawiłeś się ochrony przed skutkami zwarć, a raczej przeniosłeś ją na zabezpieczenie poprzedzające, o którym nic nie wiadomo - gdzie ono jest i jakie (może nawet w trafostacji)....
Jak przelutuje pamięć to i tarcze będzie musiał zmienić (w angliku)
Sprawa wygląda tak ze nie działa mi drogomierz (nie odmierza mi kilometrów). Ale pokazuje prędkość. Teraz pytanie jest takie 1. co mogło paść??? 2. czy licznik w corsie jest napędzany linką czy to jest tylko elektronika?? 3. gdybym się zdecydował na licznikz obrotomierzem to czy coś trzeba przerabiać, czy tylko podłączam kostki i ma być??? Będę wdzięczny...
wniosek jest prosty: pomylili liczniki podczas rozliczenia. Autor w poście #33 napisał, że odczyt z licznika 17 listopada już wykazywał zużycie 16 000 kWh (tak twierdzi infolinia), a wymiana licznika była miesiąc później. Więc pomyłka po demontażu nie jest możliwa. Stawiam jak inni na usterkę licznika.
Przygotować nowe transpondery, wgrać do pliku,sb wgrać do licznika. Przełożyć do klucza, dopasować licznik.
Muszę gdzieś to zgłosić? Tak, dostawcy energii.
Twój problem to programator który nie radzi sobie z tą pamięcią. Sprawny R270 załatwi Ci temat.
Programowanie potrzebne, immobiliser w liczniku. Tech 2 się kłania albo OPCOM.
Czy zaplikowanie WD40 w linke od strony licznika ma sens czy wymiana jej calej ??jak jest jej cena :/ i jak sobie poradzic z jej montazem aby to mialo rece i nogi niemowiac juz o glowie :P Wymień na nową linkę razem z pancerzem,bez żadnych prowizorek bo to z reguły jest na krótko a jak będzie uszkodzony pancerz to samo smarowanie nic Tobie nie da,wiesz...
https://forum.vw-passat.pl/topic/25751-w...
Musisz ściągnąć osłonę przełączników kierunków i wycieraczek,a pod nimi są dwie śrubki i wyciągasz licznik.
Nie ma takiej opcji, trzeba odkręcić kierownicę i dobrać się do licznika.
Witam, mam astrę h potrzebuję wymienić licznik. Czy mogę kupić dowolny z alle i dopasować go np. opcomem (wcześniej wyciągając pin z 35089) ? Nie posiadam zawartosci eeproma z ori licznika. Pozdrawiam.
Podłącz licznik na stole. Prawdopodobnie będzie się tak samo zachowywał. W takim przypadku wymiana licznika.
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
jak będziessz miał pin i zakodujesz kluczyki to odpali ci i zgasnie będziesz musiał vagiem nauczyć sterownik silnika immo ściągaj z niego pin a resz te na PW ci powiem jak
Oddaj do naprawy, chyba że chcesz tak jeździć, lub wymiana licznika...
Poprostu nie styka. Wez kup taki klej przwodzacy prad i posmaruj styki miedzy zarowka a licznikiem.
Ochrona komponentu, porobione przez serwis.
liczniki espace inteligentne liczniki liczniki ducato
unitra r8040 president schemat kupić tranzystory 2sc2166
ekspres philips zapowietrzony zapchany odpływ skroplin
Cobra GT900 nie hamuje – diagnostyka pedału, potencjometr, firmware GT9xx_v3.1 Błąd F.81 w kotle Saunier Duval - przyczyny i rozwiązania