Witam. Szukam układu sterującego 63K27P w zasilaczu. Mały SMD, 6 wyprowadzeń, seruje tranzystorem 7N65. Może ktoś poda namiar?
dzieki działa,tak nna marginesie to skąd Wyy wiecie takie rzeczy,obszukalem całyy net ?
To że się przełączył na bypass to normalne, tak samo że podaje sumę napięć wszystkich ogniw prawidłowo mimo uszkodzenia jednej, nie będzie tylko działał bo jest rozłączone rozładowanie i czasami ładowanie. Możesz podpiąć zasilanie do tej jednej celi i ją naładować do poziomu innych. Możesz też załączyć balanser z ustawieniami do działania poniżej napięcia...
Wymień uszkodzone ogniwa.
Wygląda że jest chyba uszkodzony, zareklamuj .
Jeśli da się w ogóle rozebrać ten bms to być może uda sie go naprawić, teraz pytanie czy to będzie opłacalne, na ali pod tą baterie bmsa nie widziałem, w krytycznej sytuacji jeśli nie da się tego zrobić zostanie zmiana bmsa na inny, pytanie tylko ile styków ma urządzenie bo jeśli 2 to sprawa jest prosta, byle jaki bms pod lifepo4 na tą liczbe ogniw...
To tym bardziej nie może być żadnego bezpiecznika w takim układzie. Tak inni może i łączą ale w razie problemów masz uszkodzone dwa czy więcej spięte razem baterie. W osobnych bateriach już sam balanser jest prostym wskaźnikiem uszkodzenia. Oszczędność takiego Twojego łączenia to tylko koszt zakupu drugiego balansera. Poza tym wolniej balansuje napięcie.
https://obrazki.elektroda.pl/3734444400_... Mam środek z podobnej lampy, która po kilku latach odmówiła współpracy. Stawiałem na uszkodzone akumulatorki 3x 6000 mAh LiFePO4 ale okazały się sprawne . Winowajcą okazał się panel solarny , któremu puściło złącze i nie doładowywał akumulatorków. Udało się zlutować i teraz jest już sprawny....
W akumulatorach DeWalt DE9180 18V są zastosowane ogniwa LiFePo4 wysokoprądowe ładuje sie do 3.7v a nie jak Li-Ion do 4.2 v także uważać.
Aktualne napięć 3,2 V Moim zdaniem akumulator jest uszkodzony.
Kolego a może wystarczy ci tylko wozić w samochodzie takie urządzenie https://www.bannerbatterien.com/pl/Produ... . Jak nie odpalisz na akumulatorach, wspomagasz rozruch, a po drodze wymieniasz uszkodzony akumulator rozruchowy i po sprawie.
Znam angielski całkiem komunikatywnie wgrałem aplikacje niestety sterownik silnika nie posiada bluetooth. Umiem programować mikrokontrolery lutować i naprawiać elektronikę smd aczkolwiek własnego sprzętu nie chcę uceglić nowy sterownik nie zablokowany z manetką pasujący do mojego silnika nie jest aż tak drogi i po świętach go zamówię. Ojciec na niej...
Osobiscie mi wybuchł lion w rękach. Całe szczęscie że upadł na biurko bo się palił. Kolega stracił garaż i samochód, awaria w czasie ładowania w nocy lion. kolego, nie wiem czy masz problemy z czytaniem czy kumaniem? Już kilka razy było w tym wątku podkreślane że lifepo4 to zupełnie co innego niż lipo/lion a Ty jak popsuta katarynka ciągle tą samą...
Dla LiFePO4 może to być również opłacalne i zamierzam to wdrożyć Ja jeszcze poczekam kilka lat aż LTO stanieją do obecnego poziomu LiFePo4 i wtedy wdrożę to u siebie. Jednak 4 do 5 x więcej cykli lądowania/rozładowania na korzyść LTO uczyni taka inwestycje o wiele bardziej długowieczną niż LiFePo4. Przyjąłem zasadę że do off gridu nie kupuję żadnych...
A ja dla odmiany nie bardzo jestem zadowolony z VC2. Dwie baterie 18650 ładowarka ładuje wzorowo. Natomiast 2x26650/4500mA (rozładowane do 3.40V czyli nie żadna padlina) wygląda tak że prąd ładowania pokazuje się na poziomie 0.15A po czym po 10 minutach spada do 0A i koniec zabawy. Po wyjęciu jednej baterii wszystko luks: prąd ładowania ~0.5A i po kilku...
esp32 jest bezpośrednio podłączony do LiFePo4! Raczej nie powinien być (max. napięcie zasilania dla ESP32 to 3V6). Przy pełnym naładowaniu LiFePo4 możesz uszkodzić ESP32. Użyj modułu konwertera typu Buck-Boost. Na ali jest trochę takich modułów - przy napięciu wejściowym 2V-5V, dają na wyjściu stabilne 3V3.
warto Pana posłuchać Chyba jeden z niewielu który mówi prawdę. LiFePO4 mają zalety, ale zgadzam się z Tobą ,ze można to rozwiązać inaczej. Czasem zwykłe "kwasiaki" dobrej jakości sprawdza sie lepiej. Najlepszym (choć wcale nie tanim) rozwiązaniem byłyby akumulatory zasadowe. Przy ich czasie życia, wszystkie inne technologie nie mają szans, ilość cykli...
Wziąłeś pod uwagę że ładowanie lifepo4 w ujemnych temperaturach uszkadza ogniwa? Parę lat temu był na otomoto wysyp fiatów panda przekonwertowanych na elektryki lifepo4 w małej polskiej manufakturze. https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-no... https://auto.dziennik.pl/artykuly/296920...
Tak, pojemnością. Napięcie każde ogniwo powinno trzymać. Jak spada to jest uszkodzone. I przy zgrzewaniu powinne wszystkie ogniwa mieć takie same napięcie. Dodano po 2 Znalazłem kalkulator cel https://www.repackr.com/#/pack-builder
Ależ może bez problemu podłączyć bezpośrednio jeśli akumulator podpinany zniesie nagłe duże prądy ładowania przy wysokich różnicach napięcia które mogą sięgać 100-200 A . Takie rozwiązanie jest dobre może dla akumulatorów kwasowych ale nie dla LiFePO4 z BMS który nawet w tym przypadku nie uchroni przed uszkodzeniem ogniw a w najlepszym wypadku sam się...
1. NIE. Uszkodzisz akumulatory.
Odnośnie LiFePO4 - słyszałem, że można je bezpiecznie naładować do 4.2 V, ale to nie ma żadnego sensu, bo między 3.7 a 4.2 V jest mniej więcej 1% ładunku, a trwałość się obniża. Nie pamiętam, jakie jest źródło tego twierdzenia. U mnie balansowanie zaczyna się przy 3.72 by design można to zapewne jakoś obniżyć, ale nie wprost z użyciem TL431 i LM385...
Żelowe akumulatory są ciężkie, w porównaniu do Li ion 3-4x cięższe. Ja w swojej hulajnodze zmieniłem 3x12V 14Ah żelowe na 12x LiFePO4 20Ah i jest spora różnica. Objętość podobna, masa ok połowę mniejsza i mogę w miarę dokładnie przewidzieć zasięg, czego z żelówkami nie dało się zrobić. A może masz uszkodzony silnik, lub sterownik i dlatego morduje baterie...
Wiem, wiem... Ale to był pakiet uszkodzony. Dobrej klasy zabezpieczone ogniwo tak nie zrobi. Poza tym zawsze są jeszcze " bezpieczne" ogniwa z chemią LiFePO4. Niestety, mała pojemność i dostępne jedynie w wymiarze RCR123. Szkoda, że nie widzieliście zdjęć SUV'a Lexusa usmażonego przez taki eksplodujący pakiecik....były gdzieś na Candlepowerforums jakiś...
1253502 To przykładowy schemat przetwornicy pewnie podobnej jak w twojej ładowarce. Przeanalizuj gdzie możesz mieć zwarcie.
Może masz za cienkie przewody do silnika albo regulatora prędkości i robią Ci się spadki napięcia, może styki nie są dobrze dokręcone albo są zaśniedziałe - skorodowane. Dlatego napięcie spada. Inna przyczyna to niedoładowane lub uszkodzone aku. Co do BMS to temat rzeka, generalnie dobry BMS powinien być dobrany do prądu MAX ogniw jaki z nich ciągniesz...
Trafił mi się ostatnio do naprawy rodzynek: EB-75: https://obrazki.elektroda.pl/3872800600_... https://obrazki.elektroda.pl/7524870900_... Uszkodzony BC211 wymieniłem na BD139 a elektrolity C1 i C3 posiadające upływność na 470µF/35V. Pastuch działa tylko że generuje impuls 2x sekundę. Trochę za często. Drugie pytanie...
Jeśli ogniwo elektrochemiczne jest zdolne naładować się, to nazywamy je akumulatorem. W swojej wypowiedzi błędnie nazywasz akumulator baterią - nie pasuje to mowy potocznej, w której bateria to ogniwo pierwotne, którego po rozładowaniu nie da się naładować. Nie pasuje też do określenia technicznego, które oznacza co najmniej dwa jednakowe elementy (bateria...
Zacznij od baterii lifepo4 ,kwas się nie nadaje.
Polecałbym postarać się o ogniwa używane aby zmniejszyć koszty. Rozumiem, że koledze chodziło o ogniwa wymontowane z pakietów ale nieużywane? Tutaj też kwestia bezpieczeństwa. Takie ogniwa Li-ion są mniej bezpieczne. Można znaleźć też sporo filmów, gdzie takie wymontowane ogniwa są weryfikowane i trafi się np. kilka, które były tak zgrzane, że w ogniwie...
Zainteresuj się akumulatorami typu LiFePO4. Nie doradzaj źle, do tego celu zwykły kwasowy a nie jakieś wynalazki. W dodatku prostownikiem tego nie naładujesz, musisz kontrolować stale napięcie itd. Dodano po 1 Z wielkim prawdopodobieństwem masz uszkodzone ładowanie w tym motorku i temu się tak dzieje. Dodano po 55 moment kilku kilogramometrów. Jakaś...
Witam. Mam powerbank z funkcją rozruchu UPBS 12000 A1 z Lidla. Niestety chyba uszkodzone są ogniwa, ponieważ urządzenie niby bardzo szybko się ładuje (ok 5min). Po tym czasie 4 diody sygnalizują pełne naładowanie. Ładowany poprzez taki chiński mierniczek USB ,są wskazania że ogniwa naładowały się tylko 700mAh i potem nie płynie żaden prąd co oznacza...
' ja przeszedłem jakiś czas temu na znacznie wygodniejsze akumulatorki LiIon (2 ogniwa czyli 8,3V -miernik działa bez problemu aż w okolice rozładowania do 6,5V) Mówisz o takich akumulatorkach? http://www.batteryjunction.com/ipowerus-... kupilem z ali 2 sztuki "High Power 9V 500MAh Replacement Rechargeable Li-ion Battery " marki god p i one...
Witam Panowie. Mam problem z BMS do baterii. Spaliły się 2 tranzystory z 7 które są w środku jeden nadzoruje ładowanie wiec 6 jest głównych. Link do podobnego https://www.alibaba.com/product-detail/f... tu jest 80A Mój jest taki. BWPB-071E-16S-75A Wnioski z opisu 16cel 75A ciągłej pracy. Są w nim tranzystory...
Witam, Potrzebuje uzyskać dużą pojemność ale na tą chwilę posiadam tylko jeden LivePO4 i dwa żelowe. Moje pytanie brzmi czy można połączyć ze sobę akumilatory livePO4 150Ah i dwa żelowe 110Ah tak żeby uzyskać pojemnośc 370Ah Czy nic się nie stanie podczas użytkowania ? Czy nie uszkodzi się?
Witam Posiadam Segwaya I180 z dwoma bateriami Li-Ion. Baterie przez dłuższy czas nie były ładowane w związku z czym napięcie na nich spadło poniżej 10V. Na obudowie jest napisane Li-ion 73,6v 5,2Ahr ale w rzeczywistości są tam 23pakiety po 4równolegle połaczone ogniwa LiFePo4 Napięcie znamionowe jednego ogniwa to 3,2V. Bateria posiada dwa główne piny...
Nie takie znów niebezpieczne. LiFePO4 jak byś uszkodził mechanicznie to byłaby widowiskowa jazda. Jak kogo stać na Li-ion to i stać na kilka minut dłubania w sieci o ładowaniu i ew prostym balanserze. Jak wspomina poprzednik, w laptopach często masz 2 akumulatorki równoległe i trzy takie pakiety szeregowo i jakoś to daje radę nawet i po 2 lata a nie...
Tak. Ja go troszkę dożebrowałem i wstawiłem mały wiatraczek. Dlatego ten rękaw termokurczliwy. Sprawdzałem miernikiem whiteenergy po stronie pierwotnej i licznikiem w po wtórnej. Oryginalnie dawał 96W. Po dodaniu i uksztaltowaniu blachy alu 130W w stanie ustalonym. Przy wiatraku dawał prawie 150w. 5A 28,5v Dodano po 25 W poście pierwszym jest błąd....
Umieścili pstryczek pod obudową dla świadomych użytkowników. Akumulatory LiFePo4 wymagają pewnego nadzoru podczas eksploatacji. Po prostu łatwo je uszkodzić ładując do zbyt dużego napięcia. Po to nawet w prostych wydawałoby się akumulatorach litowo jonowych używa się zaawansowanej elektroniki kontrolującej stan akumulatora. Po za tym "paluszek" LiFePo4...
Witam, wykonuję projekt przetwornicy DC-DC o mocy 1,8kW, która ma zasilać grzałkę w bojlerze z pakietu LiFepo4. Sama przetwornica już działa, udało mi się osiągnąć moc 1kW, ale z większą mocą nie ryzykuję, bo na wyjściu szpilki napięciowe sięgają do 30V i obawiam się o tranzystor kluczujący, który może zostać przez to uszkodzony. Tutaj zwracam się z...
Jak weźmiemy tą samą pojemność akumulatora LiFePo4 i AGM i podłączmy do takiej samej przykładowo żarówki ... to gdy Ty już będziesz siedział po ciemku to mój AGM jeszcze fajnie poświeci żarówką 😎 Chyba zapominasz, że napięcie nominalne LiFePo4 wynosi 12,8V, 60Ah aku ma pojemności 768Wh wobec 12V jakie ma AGM. Jak go rozładujesz w 100% to niemal...
Naprawiłem uszkodzoną celę, bład 19 zresetowałem opisane wyżej w tresci jak to zrobić.
Parę tygodni temu bateria zaczęła się przegrzewać a domiar złego zapomniałem rozłączyć baterii na noc. Bateria priusa całkowicie się uszkodziła, wszystkie elementy spuchły:). Jest już nowa bateria
Moje doświadczenia z żelowymi w UPS: - kilka spuchło tak że ledwie je zdołałem wyciągnąć z obudowy, - niektóre miały stopiony plastik obudowy ale bez dziur na wylot - Vipow to najgorszy szajs z jakim miałem styczność - zdechły w roku lub dwa, obecnie widzę że znikły i pojawiły się podobnej klasy Securbat - cena prawie adekwatna do jakości... - Yuasa...
Stare, nowe.... Pakiet, akumulator, BMS. Im więcej niezrozumiałych słow, tym trudniej zdiagnozować ustarkę. Stara bateria, która ładowała się do napięcia 24,8V ma w sobie x akumulatorów/ogniw wtórnych. Napięcie maskymalne to x razy 4,25 lub 4,2V, czyli dzieląc maksymalne napięcie baterii szeregowej przez napięcie pojedynczego jej ogniwa uzyskamy ilość...
za 44zł mogę mieć 4 sprawne używane lub nawet nie używane ogniwa LiFePO4 A123. Ale wiesz, że takie ogniwo ma prąd maksymalny rzędu 70A przy chwilowym 100-120A, a Ty potrzebujesz powiedzmy 6 razy więcej? Tak więc z Twoich 40zł robi się: 6x4X40=960zł A mówimy o akumulatorze o śmiesznej pojemności rzędu 12-15Ah. Chyba trochę mało, nie? Moim zdaniem, to...
Wszystko fajnie, tylko, że akumulatory Li-ion mogą zapalić się, wybuchnąć lub rozszczelnić się (wyciek elektrolitu), jeśli zostaną nagrzane do zbyt wysokiej temperatury. Nie należy ich przechowywać w samochodzie podczas upalnych i słonecznych dni. Zwarcie akumulatora może spowodować zapłon lub eksplozję. Nie należy również otwierać akumulatora. Akumulatory...
Myślałem o tym, ale tutaj priorytetem jest aby wszystko było małe bez dodatkowych przełączników, a znów zostawienie akumulatora ze stabilizatorem na długi czas mogło by spowodować jego nadmierne rozładowanie i uszkodzenie. Robię to też z powodu, że w przypadku uszkodzenia stabilizatora i jego przebicia napięcie na pewno uszkodziło by zasilane urządzenie.
Mnie najbardziej interesuje, żeby nie uszkodzić napędu tym nieznacznie wyższym napięciem, a jak będzie się sprawdzać w moim przypadku, to jedynie praktyka może pokazać. Bo np. nie wiem, przy jakim napięciu napęd pokazuje rozładowanie akumulatora? Ile w takim przypadku zostanie jeszcze w akumulatorze LiFePO4? Akumulator taki i tak jest znacznie lżejszy,...
Te akumulatory nie nadają się do UPSa. Przede wszystkim ładowarka w UPSie jest do akumulatorów kwasowych (żelowych) i LiFePo zajedziesz przy takim ładowaniu i nawet jakby UPS nie brał tych 50mA (co nie jest dużo) to doładowywaniem jak napięcie spadnie samoczynnie do 13,4V (co jest prawidłowe przy LIFePo - piszę o napięciu) uszkodzi akumulatory. Poczytaj:...
Ile będzie dni w roku jak będzie -30? To cytat z opisu takiego akumulatora. Podczas ładowania akumulatorów litowo-żelazowo-fosforanowych w temperaturze poniżej 0°C (32°F) prąd ładowania należy zmniejszyć do 0,1°C, a poniżej -10°C (14°F) do 0,05°C . Niezmniejszenie prądu poniżej temperatury zamarzania może spowodować nieodwracalne uszkodzenie akumulatora....
Dlatego ci pisałem żebyś się z tym zaznajomił. Li-ion, czy li-po. Są dość rygorystyczne pod względem napięcia da się je naładować wyższym napięciem zyskałem na pojemności ale stracą na trwałości A powyżej pewnych napięć prądów grożą wybuchem. Natomiast lifepo4 są bardzo odporne na przeładowanie. Ale zimą w temperaturze 0 stopni lub nawet trochę większej...
Pamiętam twoje doświadczenie z podłączeniem podobnej ładowarki do przetwornicy Nie tyle podobnej co dokładnie takiej samej. I podłączałem ładowarkę LiFePo4 12V Jak Ty to zrobiłeś, że Ci się nie uszkodziła? Masz 4x420Wp, ja 4x400Wp ale podłączałem ją do przetwornicy eco solar boost, tej niebieskiej (ale to przecież to samo jeśli chodzi o przebieg prądu)...
Co do ogniw to podejrzewam, że zapalają się te naładowane w wyniku zwarć. Wystarczy mechanicznie uszkodzić obudowę Li-Ion (odpowiednio głęboko ją wgnieść). Tej wady samozapłonu nie mają np. ogniwa LiFePO4.
Po kilku tygodniach przywiozłem w końcu do domu zużyty akumulator, celem wykonania testów. Po pierwsze, na szczęście stary sprężynowy termometr którym mierzyłem temperaturę w pawlaczu altanki ogrodowej okazał się uszkodzony i ciągle wskazuje 40°C. Zamontowałem dodatkowy cyfrowy termometr z pamięcią maksymalnego odczytu z ostatniej doby. Rzeczywista...
Cześć, Kupiłem ostatnio używany transceiver Kenwood TS-130S. Sądząc po wyglądzie, przechowywany był w wilgotnych warunkach - obudowa miała kilka plam korozji w miejscach, gdzie farba była odrapana, oraz czuć delikatny zapach wilgotno-piwniczny. Urządzenie jest z grubsza sprawne, nadaje z pełną mocą (100 W przy telegrafii, przy zasilaniu 13 V z akumulatora...
Akumulator był podłaczony jako akumulator 12 V do inwertera. Dodano po 2 Ładowarki nie ruszały do tej pory, pewnie dlatego, że wykrywały 0 V. Czy mogę to samo, tj. podpięcie żarówki, zrobić z innym akumulatorem jako źródłem dla tego niedziałającego? Nie uszkodzi się ze względu na zbyt wysoki pobierany prąd?
Zależy co chcesz uzyskać. Podejrzewam że producent użył LiFePo4 bo te są zwyczajnie bardziej stabilne niż LiPo czy LiIon - ciężej je uszkodzić np. zbyt mocnym rozładowaniem. Sam montowałem sobie w zamierzchłych czasach pakiet do repliki ASG z 3xLiFePO4 (bodajże od A123) i fajnie się to sprawdzało a prądy są niemałe. Więc jak chcesz "zgodność z oryginałem"...
Napisz tylko czy skończyłeś szkołę podstawową i wiesz co to rozszerzalność cieplna. Potem dokończymy rozmowę na temat teorii. Skończyłem, nie tylko podstawową, próbuję skonfrontować informacje zaczerpnięte od człowieka króry ponoć takie magazyny składał i to są "jego dobre rady". Nie wiem z jakiego materiału te busbary są wyprodukowane, jeżeli Ty wiesz...
Bateria z 60 akumulatorów litowo jonowych połączonych równolegle. Zalety - jeden układ zabezpieczający dla całej baterii. Napięcie takie jak jednego akumulatora, czyli 3-4,2V. Duża pojemność - 60x2Ah=120Ah. Wady: brak pełnej kontroli nad wszystkimi ogniwami w baterii. Jak się któreś zewrze, to pozostałe będą miały dość energii żeby go zapalić. Brak...
Nabyłem ostatnio na popularnym serwisie azjatyckim taki oto inwerter : https://obrazki.elektroda.pl/6202543100_... w wersji 3 kW na system akumulatorów 24 wolt, ale to akurat mało istotne w tym temacie. Do zakupu przekonało mnie szereg pozytywnych opinii na jego temat, ale po kilku dniach użytkowania jestem trochę rozczarowany. Wcześniej...
To jest akurat średni pomysł ze względu na niski prąd maksymalny ogniw Li-Ion. Łatwo je uszkodzić. Przy blokadzie wrzeciona prąd może sięgać 40-60A zależnie od wkrętarki. Jak przerabiać to na modelarski pakiet Li-Po lub na akumulatory LiFePO4.
Dodano po 11 Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza podanych przez użytkownika danych : Użytkownik zadaje pytanie: *"Jak znaleźć układ rozładowujący akumulator"*. Pytanie jest ogólne i brakuje w nim szczegółowych informacji dotyczących kontekstu problemu. - Identyfikacja brakujących informacji : - Typ akumulatora : Czy chodzi o akumulator...
Jest to aktywny balancer baterii eta3000. Wątpię że gdzie kolwiek go dostaniesz w Polsce jeśli już to gdzieś na eBay Amazon AliExpress bessiey. Jak naprawiałem aegisa to strasznie było ciężko go wylutować, jak z resztą resztę komponentów. Jak będziesz naprawiać to uważaj żeby nie uszkodzić reszty bo wszystko jest w małej odległości od siebie https://www.beyondlogic.org/review-li-io...
Witam w moim temacie wyjaśniło się, że faktycznie BMS odcina napięcie, ale falownik powinien się przełączyć na sieć i przełącza się, gdy robię to z palca. Coś się dzieje z falownikiem, bo gdy rozłączę baterię, falownik gaśnie i już go nie włączę bez baterii. Coś się w nim musiało uszkodzić i tu pytanie do was, bo nawet kod na reset nic nie daje...
Rodzaj ogniwa rozpoznawany jest poprzez pomiar napięcia. Wiąże się z tym pewne niebezpieczne zjawisko, tzn. głęboko rozładowane ogniwo Li-Ion będzie rozpoznane jako Ni-MH i ładowane do ok 1,5V. A z tego co udało mi się kiedyś wyczytać ładowanie ogniw Li-Ion głęboko rozładowanych jest skrajnie niebezpieczne! Nie jest niebezpieczne jak takie ogniwo rozpoznane...
Witam. Jeśli falownik ma regulator PWM, odpowiednie byłoby połączyć 3 nitki po dwa panele. Jeśli regulator nie doładowuje, może winą być bilans energetyczny? Na wyświetlaczu wyświetlane są parametry napięcia paneli i prądu ładowania. Napięcie z paneli powinno być około 45V, a prąd ładowania bez podłączonego obciążenia około 10A. Przy podłączeniu, jak...
(at)Xantix Rozsadza baterię litową, wydostaje się metaliczny lit i reaguje egzotermicznie z tlenem z powietrza. Tak właściwie to w pierwszej kolejności lit reaguje z wilgocią z powietrza (ma większe powinowactwo do reakcji z wodą niż z tlenem) - w owej reakcji wydziela się gazowy wodór, który następnie łatwo zapala się/wybucha, gdyż reagujący z wodą...
Czyli prawdopodobnie jest tam i ogniwo Li-Ion i przetwornica, co razem daje ładowalny odpowiednik tej baterii fotograficznej. Zastanawiam się, w jaki sposób można ładować ten układ. Klasycznie masz ogniwo Li-Ion podłączone do wejść przetwornicy, a na wyjściach masz jakieś ustalone napięcie pracy. Jednak proste ładowanie ogniwa Li-Ion wymaga dostępu...
ogniwo lifepo4 lifepo4 kupić lifepo4 magazyn
ostrość telewizor zmiana oprogramowania philips odblokować karte
krups ea9010 zablokowane drzwiczki pralki
Technics SX-K250 - problem z przyciskiem saxophone Kod COO w pojazdach Scania i jego znaczenie