zależy jaki jest sterownik silnika... czasami pomaga usunięcie wpisów immo z ECU a czasami emulator na linii kodowej
wlutować podstawke i zaprogramować tms-a A po co? Nie słyszał o nowej metodzie "dawania po girach"? 5 minutek razen z długaniem zalewy i cięciem obu kabli linii kodowej.
Żadne kodowanie. Obróbka wsadu ze sterownika silnika, przecięcie linii kodowej i odpalasz.
Ale musi być sprawy dekoder i linia kodowa
Nie znam za dobrze francuskiego ale mniej więcej znaczy to tyle co "Linia kodowa przerwana lub zwarta do masy", zapewne chodzi o linię komunikacyjną immobilizer-sterownik silnika.
Trzeba wyczyścić komputer samochodu (procesor) cena ok 300 PLN i odciąć przewód linii kodowej lub wyjąc transponder z kluczyka.
Dżizas, problem może być w PLIP'ie, w pierścieniu, w dekoderze, w linii kodowej... Teraz się zacznie co to jest i gdzie to szukac.
Jak wpiszesz zły kod to nie odpali. Kolego, ponownym ustanowieniem transmisji w starszych renault jest różnie. Czasami trzeba wypiąć sterownik silnika aby linia kodowa była nieobciążona. A czasami trzeba rozkalibrować skrzynkę połączeń i skalibrować na nowo.
Impuls masy wychodzić powinien ze sterownika - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Podłączenie emulatora immo, z reguły wymaga "namieszania" w pamięci 29f200 i odcięcia linii kodowej z immo. Jesteś pewien że wszystko zrobiłeś poprawnie?
a nadal pokazuje Clip "Blokada zapłonu" - Aktywna kalkulator immo pokazuje - brak blokady, czyli ok kontrolka immo na tablicy tez gaśnie po przekręceniu kluczyka Teraz czas na wnioski. Sterownik silnika nie odblokowany. Emu dałeś do wewnątrz? Linia kodowa odpinana? Albo sieje w tej linii, albo brak komunikacji. Tu jest błędna diagnoza.
Trzeci to linia kodowa. Rozłupać obudowe natysabotażowa i dostać się do elektrozaworu. Ja osobiście stosuję inna metodę,2 minuty i po bólu
Nie poradzisz sobie z tym. Jak ci się zacznie pisac o pętli, transponderze, UCH, linii kodowej, bloku wtrysku to się zaplątasz już na starcie. Zaciąg to do kogoś kto się zna.
tak jest w instrukcji emulatora, ale czy tam immo nie siedzi w module Valeo 7700416293 i do ecu idzie linia kodowa na pin 66 , który sugerują odciąć? Co trzeba więc zmodyfikować w ECU by nie widział immo?
linia kodowa ok sterownik oryginał poprostu kluczyk na łodzi poleżał i Renia przestała palić. Jeśli pójdzie na tym kodzie to dobra ognista...:D
Witam! Kluczyk padł i niestety trzeba było "zareagować"........ Trochę dziwne auto może ktoś podpowie - lampka check na pinie 13, a linia kodowa chyba na 29 tyle, że tam schodzą się dwa kable zielono/szary i biało/bladoniebieski typ silnika 772 sterownik siemens BVM I takie skromne pytanie, co przeciąć? aby się nie przyuczył ponownie Pozdrawiam!
Jeżeli jest zdjęty immobiliser i przecięta linia kodowa, to silnik zapali, ale będzie dalej migało oczko ostrzegawcze immo.Zazwyczaj się tez przecina kabel lampki immo, i nie zaświeca się ona. Jeżeli jest źle usunięte immo, mogą wystąpic objawy jak te przytoczone, sam w to wpadłem raz. Działanie wentylatora mozna sprawdzić nawet walzką XR25 funkcją...
Mam podobny problem z Renault Clio II 1.6 16v 1999/2000 [ grudzien]. Byłem u znajomego mechanika to nie mogli dojść o co chodzi. Zawiozłem samochód do ASO stał u nich cały tydzień. Stwierdzili, że jest to defekt linii kodowej. Potem miałem jeszcze to naprawiane 2x u innego mechanika izolowanie całej instalacji elektrycznej. Pojeździłem miesiąc i znowu...
witam ja renówkę mam rozpracowaną jeśli faktycznie klucze są sprawne tzn nadawają sygnał a auto nie reaguje z powodu modułu wykonawczego to warto to naprawić z tym że kolega winien mieć pin kod do autka ja robie elektronikę samochodową i uruchomienie takiego modułu to koszt paru złotych dosłownie a jednak co orginał to orginał zdalne sterowanie też...
witam ponownie. Przepraszam zjadlem kilka slow ;) 48H na nogach bedac. Posiadam x proga m i programator marki vellon vp-890 z podstawka pod ten uklad. O x wspomnialem jedynie z powodu tms. Chciałbym poznać bliżej ten komputer. Linia nr 30 jest linia kodowa od immo. Przypominam sobie juz. Dodatkowo nie moge odczytac tego st prawidlowo i postanowilem...
Witam, mam problem z szalejącą skrzynką uch - po podłączeniu zasilania dioda immo świeci jak szalona, w skrzynce uch coś strzela, wszystko w niekontrolowanych sekwencjach. Gdzie szukać problemu: bo wnioskuję że to zwarcie. Oto historia problemu: 0. Rozładowany akumulator w czasie mrozu- nie udaje się odpalić z kabli, w trakcie operacji śnieg dostaje...
Kolejna próba, niestety okazała się nieudana. Próba polegała na uruchomieniu z pominięciem stacyjki. Masa "oszukana" była podana na przekaźnik od pompy (styk nr H2). A rozrusznik bezpośrednio z akumulatora. Sprawdzałem miernikiem. Na styku nr 1 na cewce było napięcie (przeszło 13V - akumulator był podpięty pod prostownik). Problemem jest jednak brak...
Dodatkowo wrzucam wsad. z linią kodową to nie ma problemu jak i ze mianą wsadu ale czy ten co mam jest poprawny?
Usunąc wpis immo ze sterownika, przeciąc linię kodową aby się nie zsynchronizował na nowo, tyle. Zamek na pilota można sobie wstawić jakiś-tam
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Witam mam problem z uruchomieniem silnika... Immo zachowuje się prawidłowo czyli po włączeniu stacyjki dioda gaśnie. Po włączeniu stacyjki słychać pompę i przekażnik koło akumulatora słychać jak się załącza na tą chwilę... Napięcia na cewce są, na wtryskach pojawia się na tą chwilę. W momencie rozruchu przekaźnik o którym wspomniałem dziwnie przerywa....
linia renault pasek kodowy oznaczenie kodowy
mikrotik firewall filter naprawa kosiarki triak przekaźnik
Pobór prądu przez buzzer elektromagnetyczny 12mm Lokalizacja kulki w ekspresie Saeco Intelia