Po prostu znajdź manuala...To jest proste. :wink: :wink:
Linkę można zamontować tylko w jednej pozycji, jeśli ustawienie nie pokrywa się z kierunkiem nawiewu to pewnie mechanizm przeskoczył na zębatce Przy ustawieniu nawiewu na przednią szybę linka ma być całkowicie wyciągnięta z pancerza
Szukam linki sterowania nawiewem do Nissana Micra K13. Gdzie mogę ją kupić? Czy lepiej wybrać Allegro, OLX, czy sklep motoryzacyjny? Jak sprawdzić kompatybilność części?
Fiat Stilo (klimatyzacja manualna) Jak w temacie - prawdopodobnie zerwana linka pokrętła regulacji temperatury nawiewu. Jak dostać się do środka żeby można było wykombinować coś z regulacją? Najlepiej bez rozbierania połowy samochodu.
Witam ! Rozkręcałem dziś nawiewy no i przeciągnąłem linkę odpowiedzialną za zimno i ciepło?teraz nie da rady jej wsunąć z powrotem . Czy ktoś wie jak to naprawić ? Może ktoś miał kiedyś podobnie ? Pozdrawiam !
Problem Seat Cordoba 1.9 SDI 2000 Klimatyzacja Pokrętło Regulacji Mam problem z Seatem Cordoba 1. Po rozebraniu regulacji nawiewu, nie wiem jak ustawić linkę, aby zgadzały się ustawienia z pokrętłem? Jak to ustawić? 2. Panel Klimatyzacji (Scalony z Radiem) raz działa, raz nie działa, przeczyściłem płytki drukowane, w radiu również, sprawdziłem styki...
Prawdopodobnie zerwała się linka bądź mechanizm od regulacji
Standard. Przy nagrzewnicy od dołu dojdziesz do klapy temperatury bez ściągania deski. Zerknij też na panel czy nie ułamał się zaczep linki.
W moim przypadku był problem z linką...
Witam, regulacja i wszystko inne sprawne, lecz chyba linka mi się obluzowałą czy coś podobnego. Trzeba zwyczajnie ją naciągnąć, tylko nie wiem gdzie to zrobić. Leci ciepłe powietrze ale słabo, zimnym dmucha, gdy mam już przekręcone na 3/4. 1/4 na zimnym pokrętło nie ma żadnego oporu, więc tylko i wyłącznie stawiam na linkę. Teraz tylko jak się uporać...
Witam Samochód Seat Cordoba 1995 1,8 benzyna. W układzie chłodzenia wyskoczyła mi linka od sterowania ogrzewaniem cieple/zimne (z silnika/z otoczenia) tak przypuszczam ze sie coś wypięło bo mam ustawione na stale na cieple. I moje pytanie czy zna może ktoś jakiś opis? schemat? czy dokument z zdjęciami jak po kolei dobrać się i naprawić? nie wiem czy...
Jak to jak? Panel wyciągasz i tyle. I po linkach dojdziesz jak idą.
Padła bateria od laptopa, podłącze vcdsa ale dopiero rano, a może ktoś wie gdzie jest drugi silniczek bo nie mogę go namierzyć, jeden jest pod nogami kierowcy ( ten wymieniłem pracuje) , kierunek nawiewu jest na linkę, nawiew z zewnątrz - wewnątrz słychać jakby chodził jest jeszcze jakiś?
Zdemontuj panel nawiewu pewnie spadła linka z pokrętła albo się ułamał zatrzask.
uszkodzona jest linka sterująca klapką która określa rodzaj nawiewu dostęp do linki i jej zaczepów z lewej stony kolumny środkowej/od strony kierownicy/. trzeba się mocno pochylić lub położyć na progu do wymiany linka/urwane zaczepy/ wymieniałem idąc poi palcu położonym na lince
Mam problem z linką regulującą nawiew. Wypadło mi kolanko kończące linkę idącą od pokrętła regulacji temperatury do klap. Kolanko to wyczuwalne jest pod klapami od strony pasażera. Kolanko to nie chce wskoczyć na swoje miejsce - pasuje praktycznie w każdej pozycji. Miałem kiedyś podobny problem, ale wyżej wymienione kolanko udało się wsadzić na swoje...
Jest tam klimatronik? Jeśli zwykłe nawiewy, może spadła linka, klapka się urwała do sterowania itp.
Jak leci ciepłe cały czas to znaczy że spadło cięgło albo urwała się linka. Silniczków przy manualnej nie ma, jest tylko od obiegu wew/zew ale od ogrzewania już nie. Zdejmij obudowę od strony nóg kierowcy i zobacz co się dzieje jak kręcisz gałką. Jak tam nic nie znajdziesz to trzeba wyjąć panel nawiewów i zobaczyć czy tam linka nie spadła za pokrętłem.
Dziękuje za porady. Problem nadal nie rozwiązany. Rozebrałem samochód wewnątrz dokąd mogłem i widzę że od selektora nawiewu idzie linka opancerzona do klapy nawiewu. Przekręcając pokrętło widzę jak klapa zmienia pozycje a nawiewu na przednia szybę nadal nie ma. Pozdrawiam Janusz.
Linka powinna być połączona do pokrętła sterującego nawiewem (szyba, kratki, nogi). Co do zapachu sprawdź dysze nad nogami pasażera i kierowcy, powinny łatwo dać się zdemontować, może weszła tam np;mysz
Równie dobrze może być źle naciągnięta/ zużyta linka sterująca kierunkiem nadmuchu powietrza. Warto to sprawdzić
Climatronik czy korba? Raczej nie nagrzewnica tylko jakas linka/klapka od nawiewów.
Odkręcałem dziś w kabinie panel z pokrętłami i wychodzi od tego pokrętła zmiany nawiewu linka która idzie w kierunku kolumny kierowniczej i myslalem ze ona steruje zmianą kierunku nawiewu (mam Magnum z 2007 r.) A ten silniczek krokowy jest moze w tej puszce gdzie znajduje sie nagrzewnica? .. no i jak mam go ewentualnie sprawdzic?
Witam! Ta druga linka powinna sterować kierownicą nawiewu na nagrzewnicę. Po prostu - jeśli zawór ciepłego powietrza jest zamknięty, powietrze powinno omijać nagrzewnicę. Cześć!
Rozwiązałem problem, filmik z yt mi pomógł. Jakby ktoś miał to samo, to macie linka https://youtu.be/aaBWS4UlkTY?si=SpJzHANi...
Pozostałe łożyska narazie w porządku, więc może po prostu pech. Ogólnie samochód niemal absolutnie bezawaryjny - innych poważnych awarii nie było, z mniej poważnych - urwana linka kierunku nawiewu, spalone dwie żaróweczki podświetlenia - regulator świateł i prawa od nawiewu, 3 żarówki świateł mijania/drogowych, upalona wtyczka od lewej przedniej lampy.
dmucha mi powietrze nawet jeśli jest na "zero" Jeśli siła nawiewu nie jest duża, to dałbym sobie z tym spokój ;) Tak jak przedmówca pisał - możesz włączyć nawiew w kierunku innym niż Twoje ręce czy głowa i wtedy tak tego nie odczujesz. Obiegu powietrza nie możesz zamknąć, ale może sobie dasz jakoś radę ;) Rozumiem, że klimatyzacji nie masz? P.S. Daję...
pokrętła ruszają klapkami takimi w astrze o ile się nie mylę nie jest to na lince tylko takich stalowych drutach
Te elementy psują się ciągle i może z nimi być sporo kłopotu. Ja miałem zagiętą linkę sterującą nawiewem i zablokował mi się nawiew w pozycji na nogi. Dużo grzebania by to naprawić.
sa linki, ale raczej sie nie zaplatały bo są METALOWE zobacz czy linka rusza sie swobodnie i jej ruchu nie blokuje instalacja od radia (zobaczysz to po wyjeciu radia) ew panel tez odkrec i odczep linke z pokretla, sprawdz czy pokretlo bedzie chodzic swobodnie bez linki pewnie cos blokuje klapy w obudowie nagrzewnicy
Sprawdź linkę która wychodzi z pokrętła od regulacji dystrybucji powietrza (w środkowej konsoli, wykręcasz śruby które znajdziesz po wyciągnięciu popielniczki i lekko ciągniesz panel wentylacji. Tam będą wchodzić dwie linki, jedna do ustawiania ciepłego powietrza, druga właśnie do regulacji, którędy ten nawiew ma być.
Trochę rozkręcania masz, by się do tego dostać. :( Na początek zdjąć trzeba górny schowek po stronie pasażera - po bokach są wkładki z plastiku które trzeba podważyć, a następnie pociągnąć za schowek. Po wyjęciu odkręcasz dolny schowek (4 śruby). Po zdjęciu schowka należy odpiąć trzy linki nawiewów - są dokładnie za konsolą środkową - dość niewdzięczna...
temat rozwiązany spadła linka wystarczyło wyjechać panelem środkowym i porobić pare patentów. dzięki wszystkim za pomoc :)
https://allegro.pl/oferta/rezystor-nawie... Masz linka.
Najlepiej jak by dorwac katalog z czesciami do twojego auta i popatrzec gdzie masz mechaniz rozdzielajacy nawiew na nogi/cialo badz szybe przod. Bo pewnie sie zablokowal albo linka spadla z mechanizmu.
Dzięki za info. Urządzenie działa w ten sposób, że po włączeniu (przy zimnym piecu) prąd płynie na cewkę, która przez linkę podnosi klapkę nawiewu powietrza do paleniska. Po osiągnięciu przez kocioł zadanej temperatury sterownik odcina prąd na cewkę i klapka opada pod swoim ciężarem. Zakładam, że muszę tak dobrać termistor aby przy ustawieniu regulatora...
Zostawiam rozwiązanie dla potomności: Jeśli Opel Vivaro, Renault Trafic czy Nissan Primastar roczniki 01-14 ma podobne objawy (brak możliwości przełączenia nadmuchu) należy zdjąć środkową obudowę i dostać się do kabli za przełącznikami. Najprawdopodobniej linka zmiany kierunku nadmuchu jest pogięta i nie wchodzi w otwór. Można ją wyprostować czasem...
Opornicy szukaj za wentylatorem w tunelu powietrznym, jeśli słyszysz wentylator znajdziesz opornicę. Kierunki nawiewu bez klimatronica sterowane są zazwyczaj linką sprawdż czy cięgno i pancerz linki jest umocowane.
Witam, mam problem z astrą G 2.0 DI, mianowicie brak ciepłego nawiewu, chłodniczkę sprawdzałem i przechodzi przez nią woda swobodnie, linkę od pokrętła też sprawdzałem i działa prawidłowo, jednak ciepłego nawiewu brak, proszę o pomoc
Jeśli chodzi o opornik to jeśli jest spalony to na 1 na 4 biegu działa tak samo na Max, powinno być od 1 do 4 coraz szybsze obroty. Sterowanie obiegiem zam/otw jest raczej na lince wiec może tylko spadła chyba że jest klimatronik to wtedy sterowanie odbywa się przez panel i moduły
Ja polecę Yaris 1. Mamy trzy takie auta w rodzinie, jedno od nowości z salonu. Niemal bezawaryjne (usterki wszystkich trzech mogę policzyć na palcach obu rąk i są to rzeczy typu centralny zamek, przełącznik świateł, linka od regulacji nawiewu, żarówki podświetlenia). Auto typowo miejskie ale da się tym w trasę jechać bez zmęczenia i sporo rzeczy załadować...
Termostat sprawny? Corsa ma LPG? Dawno czyściłeś nagrzewnicę z osadu? Wentylator pracuje w całym zakresie nawiewu, czy blokuje się? Sprawdź w panelu sterowania ogrzewaniem, czy linki regulatora (pokrętło od nawiewu) otwierają kanał przewiewu do końca.
Akurat nie wiem jak jest w tym modelu ale sterowanie zazwyczaj jest przez linki lup przewody pod ciśnieniem.U ciebie prawdopodobnie nie możesz otworzyć klapy nawiewu na szyby a spowodowane to może być tym,że np.masz uszkodzoną klapę(może pęknięta),linka spadła lub jeżeli są przewody to masz pęknięty.Najlepiej dostań się do tej klapy która jest od nawiewu...
Z pamięci będzie ciężko napisać. Sprawdź w katalogu części co i jak jest przykręcone. Wyciągnij panel z włącznikami świateł roboczych i ukaże Ci się całe sterowanie linkami.
Okazało się, że spadła linka sterująca. Pozdrawiam, zamykam
Klapki na pewno są poruszane linkami? U mnie w polo linka chodziła z pancerzem, i zawsze grzało, nie było chłodnego nawiewu.
Jeżeli nie masz klimy ani webasta to zawor zamykany jest mechanicznie linka. Pancerz linki jest natomiast mocowany takimi byle jakimi blaszkami sprezystymi. Trzeba najpierw wyjąć panel ogrzewania i zobaczyć czy pokretlo prawdlowo operuje linka. Jeżeli tak - to pozostaje ten drugi koniec (przy zaworze) ale dostep do niego jest prze....
Witam w caro plus i atu plus z tego co pamiętam trzeba wykręcić śruby pod włącznikiem awaryjnych i zegarkiem (podważyć śrubokrętem zegarek, przełączniki po kolei wypychać od tyłu), natomiast w okolicach lewarka czarny plastik trzyma się na zatrzaskach. Jak już uda się odsunąć nieco cały panel, należy odłączyć złącze elektryczne, złącze od sterowania...
Witam. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi - szczególnie Williamsowi. Po rozkręceniu konsoli nawiewu okazało się, że linka cięgna wyciągnęła się mocniej i nastąpiło lekkie załamanie, które pwodowało sprężynowanie i linki nie można było za pomocą pokrętła wprowadzić w pancerz. To załamanie było naprawdę niewielkie, a efekt - brak możliwości zmiany pozycji....
W astrze 1 nie ma silnka sterującego nawiewem. Są linki, krzywki itp mechanika napędzna pokrętłem. Czyli "wajchotronik". A że zimnym wieje ze środkowego nawiewu to Ten Typ Tak Ma (TTTM). Polecam wywlec kratki i na zimę zapakować tam gąbkę / szmatę / styropian.
Witam. W mojej astrze została wymieniona nagrzewnica oraz termostat i teraz nagrzewnica jest gorąca a pomimo ustawienia nawiewu na ciepły nie leci nawet delikatnie ciepłe powietrze. Linka od klapy ciepłe zimne jest dobra. Pomocy bo już nie wiem co jest. Silnik to 1.7 dti
mialem podobny problem tylko ze mi nie dmuchalo na mnie i nogi . co sie okazalo po zdjeciu panelu po prostu wychaczyla linka prza nadmuchu
prawdopodobnie linka spadła od sterowania klapami moze cos urwali
nie mogę całości dalej wysunąć ;( Musisz odpiąć linki sterowania nawiewem przy nogach kierowcy i pasażera, dopiero wtedy będziesz mógł wyciągnąć mocniej panel, tak jak napisał http://www.accordklubpolska.pl/index.php...
Najczęściej spada linka z zabezpieczeniem przy samym panelu. Od strony kierowcy nad pedałem gazu dobrze to widać.
Jak wyskoczyła linka z zabezpieczenia to sie chyba zaciął definitywnie co nie. Może tam jakiś długopis w środku znajdziesz he.
Witam pomogło rozebranie schowka i była to linka sterująca klapkami , wielkie dzięki pozdrawiam kempes
Witam W samochodzie mojego brata padła regulacja obrotów wentylatora nawiewu. Tzn działa na "4 biegu". Przełącznik sprawdzony. Wyczytałem na forum, że regulacja jest zrobiona na rezystorach. I tu się zaczyna mój problem. Nie mogę tej puszki namierzyć :( , a nie chciałbym rozbierać mu całego samochodu. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, w którym miejscu...
Ten czerwony z pierwszego linku jest do climatronica, ten z drugiego do linku jest do zwykłego panela nawiewów - z klimą manualną i bez.
Witam serdecznie. Jeśli masz wersję z elektronicznym sterowaniem klapką nawiewu gorącego powietrza to po lewej stronie u pasażera w nogach masz silniczki które sterują klapami. Są 3 silniczki. Jeden od powietrza zimne/ciepłe, drugi od nawiewu okno przód/wywiew górny i trzecia załączająca tylko na nogi. Jeśli masz sterowanie na linkę to z tej samej strony...
Jeśli chodzi o żarówki,to jeśli będziesz kupował to kup na 14V.Lanos ma podwyższone napięcie i takie 12V palą sie po około 2 tygodniach. Co do spinek zaczepów.Można je po uszkodzeniu pokleić(np.klej kropelka).Ceny tych linek są różne.U mnie w jednym ze sklepów,za linkę sterowania kierunkiem nawiewu zawołali mi 18 zł. :crazyeyes:
Jeśli jest to Caro Plus to produkcja już Daewoo więc nagrzewnica jest bez zaworu, wcześniejsze wersje miały zawór, który nie otwierany po jakimś czasie nie dawał się ruszyć. W wersji Caro Plus nadmuch na nagrzewnicę otwiera się za pomocą linki sterowanej prawym pokrętłem, aby sprawdzić delikatnie podważ wkrętakiem cały panel z pokrętłami na środkowej...
też właśnie myślałem że to może być nagrzewnica... a co do komor nawiewu mam tylko na szyby nie mogę przekręcić na inny poziom "kręcę pokrętłem " ale nic się nie dzieje ostatnio tam patrzyłem bo podświetlenie nie działało i zauważyłem że linka w pancerzu "stoi w miejscu" ....!
no to sprawdź linkę (lub 2 linki) która idzie od pokrętła kierunku nawiewu do zespołu dmuchawy, pewnie spadła z dzyndzelka który steruje klapą albo dzyndzelek się ułamał, albo zabezpieczenie pancerzyka spadło/ułamało się, i klapka się nie rusza lub rusza się nie w pełnym zakresie, musisz wleść pod fotel najpewniej pasażera z latarką i tam pod deską...
Siłownik podciśnieniowy załącza obieg wewnętrzny. Podłączenie linki dla górnych nawiewów jest na środku, na gorze nagrzewnicy, prawie pod sama szyba. Jak nie zapomnę, to wieczorem wrzucę obrazek. EDIT A oto i obiecany pikczer: http://obrazki.elektroda.pl/7030951300_1...
może linka siadła, cypek sie urwał. Sciągnij może tylko ten panel od nawiewu i zobacz czy wszystko wygląda jak powinno. Dodano po 52 Z czego pamiętam ona jest tylko na zatrzaskach, więc powolutku i wyjdzie...
Dziękuję, troszkę ciężko chodzi pokrętło i pewnie to będzie przyczyną, zakamieniona nagrzewnica. Dodano po 2 Zawór nagrzewnicy wyhaczyłem i chodzi linka dobrze, nie wiem jak u góry przy chłodnicy, ale jak zacina się na ustawieniu góra dół bo linka się załamała wymienię linkę i nagrzewnicę i powinno być ok.
Albo spadła jakaś linka i nie otwiera klapy,albo coś jest zatkane .Tak jak piszesz ,trzeba posprawdzać. Kiedyś robiłem coś podobnego i jakiś mistrz podłączył odwrotnie bieguny wentylatora.
Skoro wymieniłeś pokrętła i to nic nie dało to albo masz zerwaną linkę co łatwo sprawdzić albo uszkodzoną klapę od zmiany nawiewu.
Witam da się wymienić nagrzewnice od środka trzeba odkrecić dmuchawę od zewnątrz 3 śruby nagrzewnice od zewnątrz 2sruby zdjąć rury od nawiewu od spodu zdemontować popielniczkę i pokrętła regulacji nawiewu . odczepiać 2 linki od nawiewu pod spodem pulpitu wypiąć rurę od nawiewu środkowego i próbować wyciągnąć cały plastik z nagrzewnicą i dmuchawą jest...
Kierunkowanie nawiewów i kąt otwarcia zaworu nagrzewnicy są na linkę. Gwałtowne szarpanie pokrętłami mści się zrzuceniem linek z zaczepów. Sama dmuchawa to już tylko elektryka. :)
Może najpierw sprawdź prostą rzecz, czyli linkę od pokrętła do klap mieszających. Parę dni temu w moim Punto Mk1 miałęm podobny problem, tylko, że u mnie leciało zawsze gorące powietrze. Pękł pancerz linki tuż przy pokrętle, gdzie jest zamocowany do obudowy. Efekt był taki że kręcąc pokrętłem przesuwany był pancerze, a nie linka...
Silniki z anglika "kręcą" zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Silniki z wersji EU "kręcą" w przeciwną strone ruchu wskazówek zegara. Napisz czy masz sterowanie na pokrętła czy klimatronik. Jelsi masz sterowanie ręczne czy można płynnie regulować pokrętłem od zmiany pozycji nawiewu. Czy to pokrętło nie blokuje się, lub czy działa jakoś dziwnie lekko?...
Z pierwszego linka nic nie wiem.. Drugi link to jest kolego instrukcja do Corsy B.. Czytamy post cały - OK ??
Cieplo zimno jest sterowane klapka od strony kierowcy na dole ponsoli srodkowej zobacz czy sie przemieszcza linka jesli nie to niestety musisz rozebrac kansole
Witam, przeczytałem kilka tematów na ten temat ale i tak nie zdiagnozowałem problemu, tzn mam passata b5 z 1997 bez climatronic, czyli nawiewy sterowanie "manualnie", wyczytałem żeby sprawdzić czy wszystkie linki sterujące klampami od nawiewu są na swoich miejscach i tak są, linka od sterowania cieple zimne siedzi zarówno przy pokrętle jak i w konsoli...
Witam też walczyłem nie raz z nawiewami ,jeżeli test to klimą która otwiera i zamyka klapy elektrycznie to napewno ma sterownik I trzeba go zresetować, jeżeli klapy otwierane są za pomocą linek i cięgien, to pozostaje rozbierać i dążyć do tego żeby "klapy zamykały się idealnie ,czasami nie trzeba zwalać całej konsolli ,dostęp jest od dołu boku ,zależy...
co to znaczy polautomatyczna jesli sa galki to linka steruje klapka cieplo zimno jaki reset jaki komputer jedyny modul to od wentylatorow
Witam, Mój problem jest mało elektroniczny ale może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Mam od niedawna Omegę '91. Problem polega na tym, że z nawiewu cały czas leci ciepłe powietrze. Po rozebraniu kokpitu okazało się, że nie ma linki regulującej temperaturę. Czy to, że nigdzie nie "wisi" oznacza, że temperatura jest regulowana elektronicznie? Jak nie to,...
Sprawdź linkę z panelu nawiewu. Lubi się odczepiać od uchwytu i wtedy zawór nie jest całkowicie otwarty. Niestety, aby dostać się do tego trzeba ściągnąć prawą stronę zegarów a potem dostać się do śrub przytrzymujących deskę. Ewentualnie od strony silnika ale to musisz się liczyć z koniecznością wyciągnięcia całego nawiewu. Po prostu sprawdź te dwa...
Jaka może być przyczyna i Obadaj czy ci linka się z pokręteł nie wypięła lub przy klapie, w nogach pasażera, dostęp od dołu.
Wkręty masz pod kratkami nawiewów, musisz je wyjąć obracając w dół. Następne dwie masz pod maskownicą przy dźwigni regulacji obiegu powietrza z zewnątrz - wewnątrz (ściągnij gałkę z dźwigni i podważ plastik. Trzeba zdjąć przycisk a następnie podważyć maskownicę. Po uchyleniu panelu musisz odłączyć rury nawiewów i linki. To chyba wszystko. Pozdrawiam.
Wrzuć fotkę z drugiej strony.
Tak. Jak ruszam linką to mechanizm zmienia pozycję. Tak jak powinien.
Żywica i płótno nie do końca zdaje egzamin. Ja kleiłem 2x żywicą i płótnem, aż w końcu przeszedłem na Poxipol. Całą oś oblepiłem dokładnie poxpiolem, i sprawdziłem czy nie bedzie nigdzie przeszkadzać. Wszystko było ok. KOlejna psrawa jest taka, że połamane klapy biorą się stąd, że włączamy nawiew na max-a, a potem wybieramy gdzie ma nam dmuchać. Klapa...
Łatwo sprawdzić czy klapka chodzi - koniec linki do klapki jest na srodku tunelu pod nagrzewnicą nad dywanem.. Od strony pasażera wszystko doskonale widać. Żeby było cieplej należy pociągnąć za linkę. Pozdrawiam.
Nic innego jak nagrzewnica można ją sprubować przepłukać może pomoże a najlepiej jest ją wymienić Skoro obydwa węże są ciepłe, to i nagrzewnica będzie ciepła. Więc i powietrze powinno lecieć przynajmniej letnie. Jeżeli leci zimne, to linka nie porusza klapą.
Wyjmujesz radio , i masz odstęp do śrub trzymających panel regulacji nawiewów - wrednie się dostać i są na zwykłą gwiazdkę ( o ile pamiętam) [url=http://renault.auto.com.pl/linki/in... masz linka do stron o renault Panel jest przykręcany od dołu . Jest jedna standardowa licznikowa żarówka.
Sądzę, że Siena nie różni się pod tym względem od Punto. Termostat nigdy nie ma nic do ogrzewania, on puszcza wodę na chłodnicę, nie na nagrzewnicę. W niektórych autach jest zawór nagrzewnicy ale w Puntach nie (i w lecie nagrzewnica grzeje w nogi) i podejrzewam, że w Sienie też go nie ma. Jedynym co decyduje o temperaturze nawiewu jest położenie klapy...
Panowie, chciałbym odłożyć na bok temat żarówki. Otóż po założeniu panelu gdy dzisiaj wsiadłem do auta, jadąc chcąc zmienić nawiem z szyby na górę(znak głowy) okazało się iż nie działa przełącznik, działa tylko przełączenie między szybą a nogami. Po odkręceniu dwóch paneli zewnętrznych zobaczyłem iż brązowa linka jest spadnięta z tego cycka na którym...
Mam problem z ogrzewaniem w Escorcie 1.8 TD z 98r silnik ENDURA-DE. Wyposażony jest w klimatyzację która sprawuje się znakomicie. W zamian nie mam w ogóle nawiewu ciepła do kabiny. Po przejechaniu nawet kilkudziesięciu kilometrów i włączeniu dmuchawy (klima oczywiście off) z nawiewów leci troszkę ciepła i dalej zimno. Linka od regulatora ciepło/zimno...
Dzięki już naprawione, spadła linka która otwierała dmuchanie na nogi i trzeba było ją założyć, wystarczyło tylko zdjąć plastykową osłonę spod kierownicy.
Pytanie pierwsze, wieczne i podstawowe: CO TAM MASZ? To jest kolego Mercedes a nie maluch 126 i był wyposażany w proste ogrzewanie, klimę manualną lub automatyczną. Oczywiście z różnymi rozwiązaniami sterowania nawiewu. Zakładając że masz najprostszą wersję ogrzewania proponuję ściągnąć nakładkę na konsoli i dotrzeć do panelu sterowania i sprawdzić,...
A co sprawdziłeś? Pokręciłeś prawo-lewo i stwierdziłeś że nie ma ogrzewania? Może ta siła wyższa co tam dalej steruje ciepłem zdechła. Nie śmierdzi trupem? Co ma znaczyć "wygląda" Masz dziurę w desce i jakieś oczy wystają i cię obserwują? Linka założona tam gdzie być powinna?
Jeśli silnik nagrzewa się w miarę szybko, to raczej nie termostat. Jakie ma sterowanie zimno-ciepło ten samochód? Może po prostu kierownica nawiewu nie domyka się dokładnie i wentylator zaciąga część zimnego powietrza z boku, a nie całościowo przez nagrzewnicę. U mnie jak się przytarła linka od sterowania zimno-ciepło, to też się tak działo. Silnik...
A,zapomniałem Ci zasugerować pokrętło od cięgna. Każde z pokręteł ma metalową linkę, która reguluje przepustnicę (siła, temperatura i kierunek nawiewu). Mogło się ukruszyć i pewnie będzie trzeba wymienić pokrętło na "nowe", ale czy da się wyjąć pojedyncze, czy wszystkie 3 to nie pamiętam, musisz sam sprawdzić.
Ten wąż nie ma nic do tego w zasadzie, gdyż jest tam jeszcze klapa zimno-ciepło, rzuć się w nogi i sprawdz czy działa jak kręcisz linką od temp.
A czy ktos moze podac linka do jakiejs strony z takimi schematami? Konkretnie poszukuje schamtu i w ogole wyprowadzen modulu do sterowania klima, nawiewem, kierunkami nawiewu.. Dzieje sie dziwna sprawa ze nadmuch dziala normalnie jesli sa wylaczone swiatla. Jesli wlacze pozycyjne lub mijania to regulacja nawiewu dziala non-stop na nastawie "2" niezaleznie...
Witam.Sprawdz najpierw cięgła sterowania.Jak zajrzysz pod deskę od strony kierowcy to masz dzwignie od sterowania nawiewami i włączania ogrzewania z linką-drutem który lubi się wychaczyć.Ewentualnie pod maską zaraz przy grodzi jest zawór otwierający obieg płynu na nagrzewnice i też może się wypiąć to cięgło.Oczywiście za niski poziom płynu też tak się...
Sprawdź linki.
A czy mozecie podac linka do jakiejs strony lub wyslac schemat konkretnie modulu do sterowania klima, nawiewem, kierunkami nawiewu.. Dzieje sie dziwna sprawa ze nadmuch dziala normalnie jesli sa wylaczone swiatla. Jesli wlacze pozycyjne lub mijania to regulacja nawiewu dziala non-stop na nastawie "2" niezaleznie od ustawionej - nawet nie mozna wylaczyc......
linka bramy traktorek linka orbitrek linka
sterowanie dwoma obwodami amplituner przygasa wspomaganie usterki
uszkodzony rezystor dmuchawy alekz lampa
Technics SX-K250 - problem z przyciskiem saxophone Kod COO w pojazdach Scania i jego znaczenie