Witam, mam problem z Simson S51 Enduro. Problem tyczy iskrzenia, linki ssania i nie wiem, w czym może być problem. Patrzyłem na masę i jest wszystko dobrze, patrzyłem, czy nie jest zbyt blisko przewodu WN i jest daleko. Z tego powodu jest go dosyć ciężko odpalić. Zapłon CDI.
To coś jeszcze popatrzę, dzięki za wypowiedz. Zawsze zapalałem ze ssaniem, inaczej się nie dało, wiec było ok. Śrubka ze sprężynką, między linka ssania a gazu, od dna 3 obroty gdzieś wykręciłem.
Mam jeszcze taki problem wczoraj jeszcze odkręciłem zakrętkę od iglicy żeby ją przestawić ale zakręciłem i patrze że rolgaz się zacioł linka w każdym miejscu ma luz ale przy kierownicy ona wylatuje z rolgazu, wie ktoś co może być tego przyczyna? Prawdopodobnie źle włożyłeś przepustnice, zwróć uwagę, że w gaźniki tam gdzie chodzi przepustnica jest pin...
Wypadalo by sprawdzić za wczasu czy Ci ten gaznik z simsona tam wejdzie. On jest dość spory. Druga sprawa to czy zmieścisz tam filtr powietrza przed ramą i jak go zamontujesz. No i trzecia to linka do ssania. W oryginale jest wajcha na manetce gazu do ssania i tam podpina sie linke, ktora ciagnie tłok w gazniku i podnosi poziom paliwa. Tak tam działa...
Jeśli rozmiar nie ważny, to szukaj regulacji linki, np:. http://www.sklepy24.pl/sklep/suprabike_p...
Linka może mieć duży luz albo może nie być wcale zależy jak ustawie regulacje linki. Jak się włącza ssanie to reaguje a jak wyłącza to tez czuć ze jest bez ssania.
czekaj czekaj a co dokładnie jest z ta linka od ssania? jak masz ssanie wyłączone to pancerz linki powinien być troszeczke luzny tak zeby linka nie była naciągnięta. a masz kłopoty z paleniem ? i jak zgasnie to kiedy ponownie odpali?
Witam, mam problem z moim Simsonem s51 . Na niskich obrotach gaśnie j go muli, nie chce się wkręcić, tylko lekko na ssaniu na wysokich jest normalnie . Postanowiłem wyczyścić gaźnik, wydmuchać dysze i teraz jak go się odpali, po lekkiej regulacji na ssaniu ok ale jak się wyłącza ssanie, to zaczyna wchodzić na odcinkę. Linka od gazu ok. Nie mam pojęcia,...
To linkę ssania tak samo. Czy gażnik jest dobrze przykręcony i nie pobiera lewego powietrza.
Może zaworek igiełkowy nie trzyma, dostaje za dużo paliwa a ta czarna maź to rozpuszczony przez benzyne nagar z tłumika. Albo paliwo z komory pływakowej dostaje się gdzieś "bokiem" do gardzieli a nie przez dyszę głowną paliwa. Może to być też niesprawny układ ssania i dostaje paliwo cały czas tak jak by chodził na ssaniu, sprawdź zaworek ten który odkręca...
Odkręć śrubę z linką ssania przy gaźniku kluczem 12, sprawdź stan gumki na iglicy ssania czy nie wyskoczyła i nie ma lewego powietrza.
Witam! Jest jak było, nic nie zrobiłem z braku czasu. A teraz po kolei. thomas__1: Bez ssania za cholere nie zapale. Iglica wisi na 2 ząbku od dołu. wueska: Wszystkie uszczelniacze w silnku są nowe. haker305: Sprawdze kranik, chciaż kiedyś go czyściłem :D . Czytając inne wątki zauważyłem jak ważny jest wydech. Wszystko drożne i przeczyszczone. Inkwizycja:...
Długość iskry powinna wynosić min. 7 mm, sprawdź na zimnym i rozgrzanym silniku. Zajrzyj do tłoczka ssania. Upewnij się, że linka ssania ma luz 2 mm na pancerzu oraz czy nie zacina się. Jeśli masz jeszcze oryginalny DDRowski filtr powietrza, to wymień go na nowy, najlepiej na ten z białym wypełnieniem. Oryginalne filtry powietrza z wkładem kokosowym...
Zacinający sie tłoczek(objaw taki ze po odkreceniu mechanizmu załanczasz ssanie i wduszasz a tłoczek zostaje w obudowie i sprezynka go nie wydusza)jesli tak jest jak pisze wystarczy wymontowac i przetrzec obudowe gdzie on wchodzi papierkiem sciernym(niekiedy sie zaciera tworzy sie kołnierzyk)i naoliwic robi sie to do skutku i nic tam sie nie zepsuje(spotyka...
Sprawdż czy zawór ssania domyka się do końca[może go blokować zagięta linka].Skontrolować stan pływaka i zaworu [pływak może być dziurawy,zawór może nie domykać do końca,albo ma pękniętą sprężynkę]powoduje to zawyżony poziom paliwa i automatycznie wzbogaca mieszankę.
A czym można sprawdzić czy przerwa jest prawidłowa dodam że nie mam szczelinomierza czy można czymś innym to zrobić? Chciałem jeszcze zapytać jak mógł bym wyprostowac plywak bo trochę jest pogiety a narazie nie mam funduszy na nowy i trochę wytarta jest iglica czy to może być przyczyną tego zalewania?a linka od ssania jest luźna tak jak powinna być...
Wyrzuć tą "elektronikę" daleko za siebie, ale do odpowiedniego pojemnika na odpady! Zrób taki układ jak Simsona. Domyśłam sie ze masz elektronika? Dorób (jak go nie ma ) kabel masy od silnika (np. wkręt pokrywy sprzęgła) do punktu masy na ramie. Sprawdź przy okazji wszystkie masy. Prawdopodobnie zbyt duży poziom paliwa w gaźniku lub ssanie nieszczelne/brak...
Jak masz blisko do Szprotawy to zrobię w nim wszystko co jest nie tak na poczekaniu i bardzo tanio. Teraz sprawa pomocy; po pierwsze podaj model gaźnika łącznie z cyfrą po myślniku, trzeba sprawdzić w gaźniku zgodność jego elementów według tabeli,tzn czy wszystkie dysze są od tego modelu gaźnika, iglica także. Później czyszczenie a następnie regulacja....
Układ zapłonowy iskrowy, Tak jak zgaśnie jest prawidłowa iskra, Gaźnik założyłem nowy chiński ale na poprzednim niemieckim było to samo, co do regulacji to regulowałem tylko na lince i srubką od wolnych obrotów bo pływak itp. to myśle skoro jest nowy gaźnik to nietrzeba rególować środka. Zimny silnik zapalam z ssaniem lecz kiedyś nieważne jak było zimno...
Witam posiadam simsona sr50 i mam taki problem, że zrobiłem ostatnio remont silnika. Ustawiłem zapłon z wyprzedzeniem 1.8 odpalił odrazu bez ssania i chodził na wolnych obrotach ale nie wkręcał się na wysokie obroty i strzelał w wydech (nie w gaźnik), zapłon przestawiałem ale było gorzej zostawiłem na 1.8 wyprzedzenia. Oryginalnie miałem założony gaźnik...
Próbowałem bez korka jechać - to samo. Dzisiaj jak wróce z pracy to zobacze jak wygląda tłumik w środku i rozbiorę gaźnik bo gdzieś wyczytałem że może być zatkany kanalik który coś tam łączy w środku nie było zdjęcia i nie było dokładnie opisane co ale jak znajde i stwierdzę że coś było z nim nie tak to dam znać. Dodano po 5 Może opisze po kolei, simson...
Nie miałem czasu aby wcześniej napisać więc moje uwagi będą trochę "historyczne" i histeryczne (dla niektórych!). Po obejrzeniu zdjęć złapałem się za głowę. Czyżby tak wyglądało wnętrze silnika po przebiegu kilku setek km????? Rozbierałem ponad setkę silników ale chyba żaden nie był w tak katastrofalnym stanie. Najgorzej wyglądają: tłok, pierścienie...
Zwróć uwagę na gaźnik, w szczególności do układu ssania. W szczególności sprawdź luz linki ssania, który powinien wynosić minimum 2 mm. Zbyt mały luz grozi otwarciem ssania przy skręcie kierownicą, co na ciepłym silniku powoduje zgaśnięcie (zalanie) i w konsekwencji utrudnionym uruchomieniem.
I jak tu pomagać jak za mały błąd w pisowni usuwają posta, przez co coraz mniej ludzi będzie pomagać, a teraz na temat być może wyciągnąłeś i założyłeś na inny ząbek, a gaźnik był dobrzę wyregulowany na tamto ustawienie, wyreguluj teraz gaźnik, sprawdź czy dobrze wsadziłeś, zobacz czy nie masz napiętej przez przypadek linki od ssania bo być może ci...
1. Prawdopodobnie źle założyłeś sprężyne, bez ściągnięcia lewej obudowy chyba się nie obejdzie, przy okazji zobaczysz co jest ze sprzęglem... 2. Spróbuj zmniejszyć przerwę pomiędzy elektrodami na świecy. 3. A co do zużycia paliwa, to może nie domykać Ci się ssanie, odkręć tłoczek ssania i zobacz w jakim stanie jest gumeczka na tloczku, i obetnij trochę...
linka ssania siła ssania punto ssania
czcionka chrome katalizator toyota termostat płyta indukcyjna
klimatyzator galanz głowica netatmo
Omijanie immobilisera a podłączenie pompy paliwa Woda ze zlewu wpada do zmywarki - przyczyny i rozwiązania