Nie ma uszczelki, trzeba wymienić cały element. NIE JEŹdzić bo skończy się to pożarem.
Tak, tylko żarówką i dodatkowo plus na listwie wtrysków jak i ich sterowanie. Do wszystkiego probówka nie miernik. Na sygnale jest 5v ? Sprawdzałeś oscyloskopem ,diodą czy jak?
Masz tam czujnik ciśnienia/temperatury w listwie?
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Na listwie przy wtryskach. Napisz jakie masz to powiemy czy dobre.
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
A zawor przelewowy na listwie? Wtryski nie przelewaja na powrót?
Witam. Pijawił mi się podobny problem trzy lata temu. Ciekawe ale mój na pych brał od razu. Wymieniłem cały zapłon i pomogło, ale tylko na rok. Po roku wymieniłem kopułkę i palec, znowu pojeździłem. Teraz jestem po koleknej wymianie wszystkiego co sie da w zapłonie paliwo dochodzi i auto czasami dostanie korbę i nie zapala. sprawdzałem kody, świece...
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
Witam ,u mnie serwis w Manie TGA 26.440 z 2008 sprawdził pompę, była ok, okazało się , że był to czujnik na listwie wtrysków.
Sterownie układem wrtyskowym idzie bezpośrednio z ecu,a pompa paliwa jest sterowana również z ecu tyle że przez przekażnik.
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
To do sprawdzenia parametry na kompie, chociażby ciśnienie na listwie, wtryski i tak dalej.
4 omowe wtryski będą potrzebować trzykrotnie większy amperaż, uszkodzisz końcówki sterownika. Wkładaj 16 omowy.Tym nie uszkodzisz sterownika.
Listwa i wtryski Ford Motor Company. Nie mam funkcji adaptacji zaworu, jedynie zresetuję wartości układu wysokiego ciśnienia. Po zresetowaniu bez zmian, znalazłem też loga: cykl pracy zaworu sterującego upustem ciśnienia paliwa, który pokazuje 0% i nie reaguje przy dodawaniu gazu. Czyli chyba problem będzie po stronie tego zaworu?
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Ok dzisiaj rano jak zwykle problem więc zakręciłem zawór wypaliłem gaz i zobaczymy co dalej. Chciałbym tylko powiedzieć że we wrześniu 2023 był wymieniany parownik i listwa wtrysków gazu a problem z porannym gaśnięciem zaczął się w lutym tego roku Pozdrawiam
Przypuszczam, że większość tych kłopotów z instalacjami sekwencyjnymi spowodowana jest "wężem" w kieszeni właścicieli. Oszczędni do bólu, a konkretnie startują (przechodzą) w gaz na za niskiej temperaturze reduktora (żeby było taniej) i na pewno przy pełnej, albo prawie pełnej mocy silnika. Powoduje to w tym okresie niepełne odparowanie gazu w parowniku-reduktorze...
Nie ma to znaczenia bo skąd niby sterownik ma wiedzieć w jakiej kolejności są cewki? Wtyczki powpinaj tylko tak jak było w Valtekach.
No cóż - listwa wtrysków gazowych to są same cewki (w moim przypadku 4 sztuki). A wyglądają tak http://obrazki.elektroda.net/31_12692899... A może wystarczy jak tą listwe podłącze do masy hmm muszę to sprawdzić.
Parametry z tego co mówił mechanik ok. Auto nawet było w aso 😊Możliwe że czujnik na listwie? Wtryski nowe, zaworki na pompie nowe.
Najlepsze było by zostawianie tego LPG w listwie na gorącym niepracującym silniku.
Reduktor nowy, listwa z wtryskami LPG nowa, ciśnienie na listwie ok, nowa pompa paliwa. Gdzieś słyszałem, że podobno padają ECU i w tym jest problem, tylko do końca nie jestem pewien - a komp do tego to dość spory koszt.
Sorki, że tak tu się w temat wkręcam . Można sprawdzić ciśnienie na "Listwie wtrysków" czy buduje odpowiednie? Dodano po 3 PS; Na ramie Aby Moderator nie miał za złe używania terminów ;P Dodano po 1 Rampie
1,8 115km reduktor jednofazowy,listwa aluminiowa,wtryski starszego typu
A jaka wartość powinna być na listwie na otwarcie wtrysków? Ja w starym peugeot 406 z 2000 roku miałem mieć co najmniej 200, potem było coraz więcej, może te 267 to za mało? I też miałem tak, że jak był słaby aku, rozrusznik nie miał siły kręcić i też było słabe ciśnienie na listwie. Może jeszcze tak być, że któryś wtrysk "leje" i też ciśnienia nie...
Ktory rok samochodu przed czy po ulepszeniu tych silnikow ? 2def to ecu wylapuje stosunek otwarcia zaworu na pompie do cisnienia na szynie jest zbyt niskie. Moze byc filtr, pompa, zawor , czujnik na listwie , wyjechane wtryski gubia cisnienie ect. Moze daj mu zaciagnac z banki ropy i omin filtr. Sprawdz czy nie ma opilkow w systemie. Zerknij czy w ecu...
Czujnik podciśnienia też jest. Zmierz ciśnienie na listwie wtrysku benzyny? Powinno być około 3 bar.
Usterka usunięta... wypadła kostka zasilająca cewki na listwie przed wtryskami
Witam mam taki sam problem jak w temacie tylko moja kia do tego gaśnie. Wymieniłem już filtr ten w smoku filtr paliwa 2 czujniki na listwie wtryski sprawdzone i nadal to samo za niske ciśnienie na listwie . Dodam ze smok wcale nie był bardzo zasyfiały ? ktoś pomorze?
Dowiedziałem się że wtryskiwacze muszę wymienić. Patrzyłem i takie mam tak samo wyglądają. https://nagaz24.pl/listwa-wtrysk-aeb-3cy... Wtryskiwacze LPG muszą być takie same ?
Jaka instalacja/ listwa wtryskowa?
Regulator paliwa na listwie wtrysków, czy aby nie karmi kolektora paliwem?
listwa valtek 3Ω bez problemu będzie chodziło . tak na marginesie dlaczego chcesz zmieniać listwę
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Jak odpalę to pojadę odczytać te dane centralki i podam. Dzięki za pomoc. Dodano po 22 Przeczytałem jeszcze raz Wasze posty Tym razem znalazłem też posty w podobnym temacie i tak się zastanawiam , że to faktycznie może być zbyt małe ciśnienie na wtrysku. Jakie powinno być w moim silniku przy listwie wtrysków ? I czy po odłączeniu manometru po pomiarze...
Bezpieczniki sprawdzone...żarówka Pytałem o wtryskiwacze, nie o bezpieczniki. Jakie ciśnienie na listwie ? poniżej ~180psi nie otworzy wtrysków.
Modlę się żeby to było to :) już tyle przegrzebane :/ czujnik na listwie podmieniany wtryski sprawdzane filtry pierdoly :/ Dodano po 6 Dużo ludzi pisze o takim problemie
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Skoro wymieniłeś wtryski i zawór na listwie to wymiana MPROP raczej pomoże. Jak nie dasz rady to pisz, pomogę, bo jest ciężko odkręcić bez wprawy.
Raczej nie masz pompy w zbiorniku. Standardowa diagnostyka CR. Błedy, cisnienia na listwie, wtryski na powrotach, napiecie na czujniku CR, filtr czy drozny.
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
Albo puszcza zawór na listwie albo wtryski przelewają. Wtryski w pierwszej kolejności do sprawdzenia na przelewie. Typowe dla Perkins-a/Cat-a
A na samostarcie pali? Wtryski moga być zapieczone, zaczął bym tak jak kolega wcześniej wspomniał od sprawdzenia ciśnienia na listwie i przedewszystkim porzadnej diagnostyki. Padaja pompy, czujniki na listwie, wtryski, spotkałem sie nawet z syfem w baku który zapychal wtryski.
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Witam. Dawno mnie tu nie było. Mam taki temat ładowarka Volvo L120F odpala i po minucie gaśnie.Wymieniłem filtry czujnik ciśnienia bo pokazywał błąd czujnik na pompie zawór powrotu na listwie wtryski sprawdzone. Nie ma żadnego błędu a usterka dalej taka sama
Jeszcze raz sprawdzić wtryski!
Mam sugestie od mechanika ze moze to być czujnik na listwie wtrysku ale troche tych czujników laguna posiada wiec w ciemno wymieniac to troszkę lipa
Na początku przewody powrotu paliwa przy wtryskach a potem się okazało że dwa wtryski przy powrocie puszczają listwa to jakaś 100zł ale wtryski to już inna bajka.
Odpisuje dopiero teraz ponieważ zapomniało mi się o tym temacie. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtrysków.
Ale teraz badziewie wstawiają, 73tys i wtrysk poleciał? Błąd układu jezdnego, to może faktycznie komputer przeszedł w tryb awaryjny żeby kierowca nie szalał, i w tryie awaryjnym (mniejsze ciśnienie paliwa na listwie?) wtrysk szwankował? Tak sobie dorobiłem teorię :) A o przyczynach błędów ASR/ESP nie wspominali? Czy to było tylko za niskie ciśnienie...
a ten silnik też stał się słaby? jeśli razem z silnikiem została wymieniona listwa wtrysków i tylko ona to właśnie tam bym szukał
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
Wtrysku normalnie pracują, wydają jakiś dziwny dźwięk ? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Moze tez byc przeplywomierz, egr, auto posiada Filtr cząstek stałych ? Filtr paliwa jak wygląda ?
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Nie można zrobić przelewów, bo nie ma wystarczającego ciśnienia na listwie, żeby wtryski się otworzyły.
Filtry wymieniłem a moze to być mprop albo zawór na listwie? nie wtryski? wywala błąd i traci moc jak jedzie pod górę załadowywany Może być mprop, może być zawór na listwie, mogą być wtryski - diagnostyka się kłania. Bez kompa i we własnym zakresie możesz sobie zrobić jedynie próbę przelewową. Ale moim zdaniem lepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć ile...
Skoro czujniki sprawne , być może silnik dostaje nadmiarowego paliwa przez lejący wtrysk lub przez uszkodzoną membranę w tej gruszce (sprawdź olej w silniku) na listwie z wtryskami .
Witam.Auto odebrane,naprawione.Okazało się, że po rozgrzaniu się paliwa w drodze,jeden z wtrysków puszczał na przelewie(stwierdził to przy pomocy testera w trasie,kiedy samochód gasł,wtedy to spadało ciśnienie paliwa na listwie)Wtrysk wymieniony na nowy i auto chodzi.Dziekuję za wszelkie sugestie i okazaną pomoc.Pozdrawiam
Temat do zamknięcia. Niskie ciśnienie paliwa na listwie. 2 wtryski leją.
na cewce sprawdzasz gdzie jest + i - a pozostały to sygnał z ECU, do tego tzreba dolutować sygnał obrotów (nie przeciąć tylko dolutować) na wtryskach jak chcesz je odciąć to odcinasz + bo jest jeden dla wszytkich wtryskiwaczy, czyli sprawdzasz znowu miernikiem i po sprawie, a jaką instalację chcesz podpiąć, że odcinasz wtryski PB??
Immo->czujnik ciśnienia na listwie->czujnik wału->
rozumiem że na wielopunktowym wtrysku ten golfik bo nie napisałeś sonda lambda przepływomierz czujnik temp regulator ciśnienia na listwie wtrysków do sprawdzenia
Witam, Temat znany na forum lecz został rozwiązany poprzez wymianę regulatora ciśnienia na listwie. W naszym przypadku mamy problem tego typu. Samochód Passat B6 2010r 2.0 TDI CR silnik CBBB 145KW Problem: Podczas jazdy (około 2km) od warsztatu samochód zgasł. Tester; TEXA miniNemo Opis naprawy: Po diagnostyce wykazuje błąd o niskim cisnieniu w listwie...
Sprawne wtryskiwacze i pompa w sekwencji lpg musza i tak być bo ja nagrzejesz silnik zimą do tych 30-40st?Listwa sie nie psuje :)
sprawdź ciśnienie na listwie i wtryski na powrotach częsta usterjka to oring na regulatorze na listwie z tyłu siklnika
Mam takie wtryski http://www.autogaz-market.pl/glowna/3389... Wtryski te są nie rozbieralne więc trzeba je czyścić wibracyjnie .Jestem skazany na te wtryski ponieważ posiadam instalacje fabryczną przy 30 tyś km miałem już jedną listwę padnięta (gwarancja ) kiedy na najtańszych REG OMVL sieknąłem 100...
Sprawdzałeś uszczelki na wtryskach?Nie na listwie wtrysków tylko na kazdym wtryskiwaczu masz 2 uszczelki jak ta mała bedzie uszkodzona to ci bedzie swiece zalewalo paliwem.Mialem taki objaw w swoim fordzie.
Po podłączeniu kompa wyskakuje błąd z problem cisnienia paliwa. Listwa sprawdzona, wtryski ok, pompa też ok z tego co mowi mechanik Czyli tak naprawdę nic nie sprawdzone. Pierwsze podejrzane wtryski - któryś przelewa nadmiernie.
A jak wygląda sprawa z wtryskami?
No to parę rzeczy do sprawdzenia,pompa wtryski,filtr,listwa.
Do płukania cały układ wtrysku. Bak przewody wtryski pompa listwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
Może zamienić wtryski miejscami, zanim kupi w ciemno :) Nawet gdy była taka możliwość zamiany wtrysku wyeliminujemy problem w 50% a to za sprawą tego że nie wiadomo czy problem tkwi w samym wtrysku czy też w jego sterowaniu. Sądzę jednak że tam będzie listwa wtryskowa a nie pojedyncze wtryski jak dieslu i to może stanowić problem. Właśnie zadzwoniłem...
Jedna kwestia może ktoś mi powie jakie powinno być ciśnienie Bar podczas pracy silnika na listwie wtrysków i czy nie powinno spadać cisnienie np przez noc . Prawdopodobnie w tym cały problem z moim autem .
Wtryski gubią ciśnienie lub regulator ciś. na listwie. Raczej wtryski.
Napewno całość i to nie powinna być listwa tylko pojwdyncze wtryski jak nabliżej wkrętek. Co masz za wtryski obecnie? W zasadzie to sam powienieneś sobie wymienić wtryskiwacze. 🙂
Mnie w serwisie Boscha sprawdzili prawie wszysto (świece,ciśnienie na listwie, wtryski, rozrząd, czujnik położenia wału) i okazało się , że wsz ok. Poprawili jedynie kable i wtyczki bo ponoć coś z nimi było nie tak. U elektryka okazało się, że alternator nie ładuje na wolnych obrotach i jestem teraz w trakcie wymiany. Ja proponuję posprawdzac pod kątem...
Co może być przyczyną braku zasilania na listwie z wtryskami?. Świece mają iskrę, pompa elektryczna podaję paliwo do listwy ale wtryski nie podają paliwa. Samochód nie chcę zapalić.
Do listwy paliwowej PDE montujesz uszczelki w kształcie bałwanka a do HPI w kształcie myszki Miki. Może to się wydawać trochę śmieszne ale tak wyglądają . HPI na listwie paliwowej ma pięć cewek, PDE ma cewki na każdym pompowtrysku a na listwie nie ma żadnej.
Dzieki Kotbury2 za rozwoj tematu. Wiec w baku nie mam elektrycznego podajnika na pwc. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Po drugie wszystkie prady byly mierzone (niestety nie mierzylem jak to wyglada podczas rozruchu. Na czujnik listwy idzie 5v Wszystkie styki sprawdzone i dochodza do komputera silnika....
Hmmm... sprawdź jeszcze listwę wtrysków... u mnie sprawdzona cewka - działała poprawnie, następna w kolejce listwa wtrysków. Pytanie czemu chcesz zdjąć głowicę? Sprawdzałeś kompresje? Można jeszcze zdjąć pokrywę zaworów sprawdzić czy na zaworach nie ma błędu... u mnie podobno niema... a i kompresje mam idealną. Natomiast na jałowym i wolnych obrotach...
być może masz uszkodzony regulator ciśnienia na listwie wtrysków. jak odpalicz to sprawdz czy wszystkie cylindry chodzą, z pewnością ostatnie nie. rozwiązania dwa jedno wymiana regulatora (koszt około 500 zł) lub wyłączenie pompy paliwowej
Witajcie. Może ktoś mi pomoże? Od dwoch miesięcy walczę z niesprawnością mojej instalacji Tartarini sekwencja. Problem jest taki że po przełączeniu na gaz następuje mocne szarpnięcie i powrót na benzynę. Program od gazu pokazał uszkodzenie czujnika gazu, wymieniłem obywda i na listwie wtrysków i w parowniku. Nie pomogło. Następnie czszczony był elektrozawór...
Mam pytanie, znikło zasilanie układu paliwowego Opla Omegi b 2.0 16V. Silnik pracował na wolnych obrotach i sam zgasł, nie mam zasilania na pompie paliwowej ani na listwie wtrysków. Nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. Proszę o szybką odpowiedź.
Obstawiam wahania cisnienia na listwie. Zawor na listwie wtryskowej, zawor mprop, wtryski nie trzymają.
samochód z pewnego źródła, jestem trzecim właścicielem. Przebieg 100%. Objawy takie same co u Ciebie. Dodam, że i wymieniłem to samo :) cewka, przewody, świece, listwa, wtryski lpg. Na Pb i Lpg chodzi tak samo. Teraz czas na wymiane skrzyni.
Dlaczego zagadkowe? Wszystko na boschu i nwszystko mproste jak budowa cepa. Jakie cisnienie po filtrze? Jakie podczas krecenia na listwie? Wtryski na powrotach ile daja? Normalny CR, na boschu. Najmniejsza odchyłka w laniu na powrotach kwalifikuje wtrysk do wymiany.
Witam, odgrzebie trochę temat bo mam ten sam problem, przy kręceniu ciśnienie na listwie dochodzi do 500bar , po dłuższym kręceniu wywala błąd ( za wysokie ciśnienie na listwie), 4 wtryski podmienione i zaprogramowane, dalej to samo. Jeśli chodzi o sterownik silnika to ten między silnikiem a akumulatorem? Po jego wymianie trzeba go jakoś programować??
No właśnie błędów brak ciśnienia na listwie jest 1800bar i nie wiem czy dochodzi prąd do wtrysków i jakie tam powinno być napięcie
Max obroty ustawione na 6500 rpm więc to nie to. Ciśnienie przy mocnym przegazowaniu spada do 0.8 bar a na wolnych obrotach ok 1.3 bara jest. Sprawdze jeszcze podczas jazdy bo to było na postoju.Czy przyczyna może być brudna listwa wtrysków? Jak ją czyścić? Nie ma ona widocznych cewek? . Dziwi mnie brak podciśnienia?
Witam wszystkich ,Pacjent Movano 2,5 Dci 2007 Po generalnym remoncie silnika nie chce odpalić (uwaga pali na Plaku i bardzo kopci na biało )zero błędów ,300 bar na listwie wtryski dostają paliwo ,ludzie pomocy bo pomysły mi się skończyły !!!!!!! Dziękuję pozdrawiam
ciekawe wywala ze cisnienie niskie i według napiecia na czujnik tez niskie. Pasowało by zmiezyc faktyczne cisnienie na listwie, wtryski i pompe. niskie napiecie czujnika cisnienia = niskie cisnienie = bład niskiego cisnienia
jakie ma cisnienie paliwa na listwie? sprawdz powroty na wtryskach
Po dalszych testach otrzymałem takie wyniki. 1. Ciśnienie paliwa z pompy 4-5 bar. 2. Zasilanie i masa na wtryskach jest. Iskra na świecach jest. Kompresja 10bar. Palec ustawiony na pierwszy cylinder i tłok w GMP jest. Rozrząd się zgadza. Jedynie czujnik temperatury pokazuje -4,5 stopnia .Auto kręci i nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Imo wyłączone...
Jakie masz wtryskiwacze? We wtryskiwaczach są dysze kalibracyjne które trzeba rozwiercić albo jak zakładasz takie same to najlepiej przełożyć wtedy powinno być w miarę OK, ale i tak warto przynajmniej sprawdzić. Sama adaptacja to nie wszystko, trzeba jeszcze wystroić instalację.
Pompkę paliwa masz w zbiorniku.Na listwie wtrysku wielopunktowego masz zaworek do którego podłączasz manometr i sprawdzasz ciśnienie pompki paliwa.Możliwe jest też uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa który również znajduje się na końcu listwy i powinien dochodzić do niego wężyk podciśnieniowy,jak masz właśnie taki to zdejmij go i zobacz czy wewnątrz...
ciśnienie listwa wtrysk wymiana listwa wtrysk emulator wtrysk wtrysk
czujnik misce olejowej pompa wspomagać renault laguna zasilanie konwertera multiswitcha
alarm tytan ds400 trzeszczy głośnik
Jak zmienić język na polski w Mercedes GLA 250? Jak rozpoznać uszkodzony światłowód w Scania Next Gen?