Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
To do sprawdzenia parametry na kompie, chociażby ciśnienie na listwie, wtryski i tak dalej.
Jeszcze raz sprawdzić wtryski!
Bezpieczniki sprawdzone...żarówka Pytałem o wtryskiwacze, nie o bezpieczniki. Jakie ciśnienie na listwie ? poniżej ~180psi nie otworzy wtrysków.
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Wtrysku normalnie pracują, wydają jakiś dziwny dźwięk ? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. Moze tez byc przeplywomierz, egr, auto posiada Filtr cząstek stałych ? Filtr paliwa jak wygląda ?
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
A jak wygląda sprawa z wtryskami?
Czujnik podciśnienia też jest. Zmierz ciśnienie na listwie wtrysku benzyny? Powinno być około 3 bar.
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Sorki, że tak tu się w temat wkręcam . Można sprawdzić ciśnienie na "Listwie wtrysków" czy buduje odpowiednie? Dodano po 3 PS; Na ramie Aby Moderator nie miał za złe używania terminów ;P Dodano po 1 Rampie
Witam, odgrzebie trochę temat bo mam ten sam problem, przy kręceniu ciśnienie na listwie dochodzi do 500bar , po dłuższym kręceniu wywala błąd ( za wysokie ciśnienie na listwie), 4 wtryski podmienione i zaprogramowane, dalej to samo. Jeśli chodzi o sterownik silnika to ten między silnikiem a akumulatorem? Po jego wymianie trzeba go jakoś programować??
Reduktor nowy, listwa z wtryskami LPG nowa, ciśnienie na listwie ok, nowa pompa paliwa. Gdzieś słyszałem, że podobno padają ECU i w tym jest problem, tylko do końca nie jestem pewien - a komp do tego to dość spory koszt.
czy cyrki z katalizatorem mogą być powodowane przez słabe ciśnienie na listwie wtryskowej. Przez słabe ciśnienie na listwie jak najbardziej możliwe, na wtrysku raczej nie
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
Jaka prędkość obrotowa podczas rozruchu? Ciśnienie na wtryskach (listwie)?
Jeżeli na listwie ma ciśnienie paliwa i wtryski się otwierają to musi palić na benzynie... Zmierz jakie jest naprawdę ciśnienie w układzie zasilania benzyną (na listwie paliwowej masz przysłowiowy "wentyl".
Trzeba znaleźć miejsce ucieczki ciśnienia. Ja bym zaczął od wtrysków - czyli na początek test przelewowy. Bo zazwyczaj okazuje się, że wtryskiwacze "sprawdzone w profesjonalnym warsztacie" okazują się powodem. Te "profesjonalne" warsztaty to może i mają jakieś maszyny do sprawdzania, ale jak coś konkretnego trzeba przy wtrysku zrobić to brak narzędzi...
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
No właśnie błędów brak ciśnienia na listwie jest 1800bar i nie wiem czy dochodzi prąd do wtrysków i jakie tam powinno być napięcie
A jakie widzi ciśnienie na tej listwie?
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
sprawdź ciśnienie na listwie i wtryski na powrotach częsta usterjka to oring na regulatorze na listwie z tyłu siklnika
A jaka wartość powinna być na listwie na otwarcie wtrysków? Ja w starym peugeot 406 z 2000 roku miałem mieć co najmniej 200, potem było coraz więcej, może te 267 to za mało? I też miałem tak, że jak był słaby aku, rozrusznik nie miał siły kręcić i też było słabe ciśnienie na listwie. Może jeszcze tak być, że któryś wtrysk "leje" i też ciśnienia nie...
Temat do zamknięcia. Niskie ciśnienie paliwa na listwie. 2 wtryski leją.
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Wtryski które zamontowałeś są nowe, używane (sprawdzane na stole) , regenerowane? Diagnostykę robiłeś? Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Ale teraz badziewie wstawiają, 73tys i wtrysk poleciał? Błąd układu jezdnego, to może faktycznie komputer przeszedł w tryb awaryjny żeby kierowca nie szalał, i w tryie awaryjnym (mniejsze ciśnienie paliwa na listwie?) wtrysk szwankował? Tak sobie dorobiłem teorię :) A o przyczynach błędów ASR/ESP nie wspominali? Czy to było tylko za niskie ciśnienie...
Jakie ciśnienie na listwie przy kręceniu? jakie ciśnienie podczas podłączania pierwszego wtrysku zadane i rzeczywiste?
Co masz na myśli pisząc zawór wydajności, bo szczerze mówiąc nie wiem, o co chodzi? Dodam jeszcze kontekst pojawienia się błędu: - prędkość obrotowa silnika 2189 obr/min - temp. płynu 58stC - temp. paliwa 64stC - ciśnienie na listwie wtrysku 776,84 - zalecane ciśnienie na listwie wtrysku 1455 bar - wydatek paliwa 42,4 mg/cp Prosiłbym tylko nie kłócić...
U mnie okazała się uszczelka pod głowicą. Jak najbardziej zmierz ciśnienie na listwie,może być tak że jeden wtrysk nie domyka i listwa gubi ciśnienie.Z tyłu silnika przy ścianie grodziowej masz też zawór bezpieczeństwa.On musi być szczelny. Oczywiście podczas kręcenia rozrusznikiem masz około 250r/ min?
Masz tam czujnik ciśnienia/temperatury w listwie?
zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach i zostaw ta pompe
Wtryski gubią ciśnienie lub regulator ciś. na listwie. Raczej wtryski.
Mnie w serwisie Boscha sprawdzili prawie wszysto (świece,ciśnienie na listwie, wtryski, rozrząd, czujnik położenia wału) i okazało się , że wsz ok. Poprawili jedynie kable i wtyczki bo ponoć coś z nimi było nie tak. U elektryka okazało się, że alternator nie ładuje na wolnych obrotach i jestem teraz w trakcie wymiany. Ja proponuję posprawdzac pod kątem...
Jakie ciśnienie na listwie, kluczowanie na wtryski jest?
Kombinujesz ok zawsze warto podmienić zawór scv i czujnik ciśnienia na listwie bo nie wiadomo co przekłamuje. Potem ew. pompa CR do sprawdzenia i wtryski czy któryś się nie wiesza .
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Witam.Auto odebrane,naprawione.Okazało się, że po rozgrzaniu się paliwa w drodze,jeden z wtrysków puszczał na przelewie(stwierdził to przy pomocy testera w trasie,kiedy samochód gasł,wtedy to spadało ciśnienie paliwa na listwie)Wtrysk wymieniony na nowy i auto chodzi.Dziekuję za wszelkie sugestie i okazaną pomoc.Pozdrawiam
A jesteś pewien że będziesz miał na listwie wtryskowej wymagane i stabilne ciśnienie 3 atm? Bo ja wiem że nie. Dlatego stosowane są pompy LPG.
Silnik zapewne 1,8 00561 czas wtrysku powyżej górnej granicy adaptacji. Do sprawdzenia dolot na lewe powietrze. Ciśnienie na listwie wtrysków czy nie za niskie. Przepływomierz do sprawdzenia czy nie zaniża jeśli jest. Jak to nie pomorze to test wtrysków czy nie zabrudzone/przytkane (szczególnie przy LPG). 01120- do sprawdzenia rozrząd naciąg paska osadzenie...
pompę paliwa również sprawdziłem podłonczyłem na krótko ciśnienie w listwie wtryskowej było, odcina mi same wtryski, a wiązka biegnąca od wtrysków do komputera nie była grzebana
Witam mam problem z Vivaro 2,5, silnik gaśnie przy przyspieszaniu, błąd za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, zrobiłem wtryski, pompę, czujnik ciśnienia, podmieniona przepływka, wymienione czujniki doładowania, turbo gruszka. Nie mam pojęcia dlaczego gaśnie, dodatkowo sprawdzona wiązka i drugi sterownik, mechanik ręce mu opadły, ma ktoś jakiś pomysł
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Jeśli komp widzi za niskie ciśnienie na listwie, to raczej na 98% WTRYSKI. Miałem ten sam problem...
Oj coś mi się zdaje, że ktoś myli pojęcia. Tester menzurkowy nie pokaże lejącego wtrysku, tylko przepuszczającego przelewem (upuszczający ciśnienie z listwy). Lejący wtrysk pokaże komputer poprzez niewłaściwe korekcje.
Tak zrobiłem przed odpaleniem poruszałem klapke przepływki śmiga bez zaciec i niestety nic to nie dało znów zapalił i zgasł zapalił i zgasł i tak kilka razy aż wreszcie zapalił tak jak dawniej od tyku, sprawdziłem też przekażnik pompy wszystko w nim ok przeczyściłem styk profilaktycznie. Tak jak wcześniej pisałem cały czas poci sie na połaczeniu przewodu...
Nie zastanawia cię ten prostownik? Zbyt wolno kręci rozrusznik by silnik odpalił. Możesz też sprawdzić jakie obroty są podczas próby odpalenia i jakie widać ciśnienie na listwie. Wymienił wtryski ale na nowe, używane, regenerowane?
A jak kluczysz przekrecisz zanim zapalisz to się świeci ? Taka żółta z helikopterkiem... Jeżeli się nie świeci to lampka padnięta i nie pokazuje ci błędu. A mozliwe że masz padnięty czujnik poł. wałka rozrz. Jeżlei błedu nie ma (żaróweczka OK) to problem gdzieindziej, może wydajność pompy paliwa. Wtedy trzeba by zmierzyć ciśnienie w listwie wtrysk.
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
Jeżeli nie ma błędów to ... zostaje sprawdzanie czujników, czujniki położenia wału/wałka, ciśnienie na listwie CR, sygnały sterowaniem wtryskami itd. Zdalnie nikt nic nie zrobi.
Mechaniczna Czyli nawet jeżeli była by wina elektryczna to odkręcając rurkę na listwie do wtrysku ciśnienie powinno być takie jak należy?
Tak zrobiłem. Dzisiaj juz stoi w aso. Do tej pory wymiana pompy w baku, czujnika ciśnienia i wgranie nowego softa nie pomogło. Zostało jeszcze pompa wysokiego ciśnienie i listwa z wtryskami. Więcej pomysłów niemam. Ciągle wyskakuje błąd p0087 i co jakiś czas zapala sie kontrolka serwis i traci moc. Po ponownym odpaleniu serwis gaśnie i przez resztę...
Jakie masz ciśnienie na listwie przy kręceniu?
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Jak zachowuje się ciśnienie na listwie wtryskowej. Bo typowo jak np wtrysk pada (zrzuca paliwo przelewem)lub pompa słaba to ciśnienie przekracza próg i po zgadaniu drastycznie spada. Dwa jak się mu pomoże nabłyszczaczem do kokpitu to w końcu odpala i trzyma wolne obroty lub chociaż np. 1500 rpm. PS Nie stało się tak świeżo po tankowaniu co sugerowało...
A jakie ciśnienie pokazuje po zdjęciu wtyczki z czujnika ciśnienia na listwie?
A nie masz przypadkiem wyprogramowanego DPF i/lub EGR? Źle zrobiony program w denso uniemożliwia przyuczenie małej dawki wtrysku.
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Brak nam danych: Jakie jest ciśnienie na listwie, czy wtryski benzynowe mają wysterowanie, czy wtryski ładnie rozpylają paliwo, jaka jest instalacja gazowa i czy gaz nie wydostaje się do kolektora dolotowego, czy sprawdzono szczelność dolotu, odczyty z przepływomierza - żądane i obecne... to na początek.
Sprawdziłbym bym ciśnienie jakie daje sama pompa. 2- pompa + listwa wtryskowa z wtryskami, czy nie puszczają, po 8-10 minutach. 3- pompa + listwa i regulator ciśnienia.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Niestety, sama się tym nie zajmę, auto stoi u elektryka, który miał wczoraj wykonać test przelewowy, ale przeniósł to na poniedziałek. Powiedział, że zdechł mu akumulator. Dziwi mnie fakt, że u pierwszego mechanika pompa i listwa miały dobre ciśnienie (pokazywał mi na komputerze) - później okazało się, że wypada zapłon na 1 cylindrze. Przewiozłam auto...
Widzi obroty wału? Jakie ciśnienie na listwie CR?
Jakie ciśnienie na listwie?
Witam wszystkich mam problem z Toyotą Avensis Verso 2.0 D4D, auto nie wchodzi powyżej 1500 obr. Po podłączeniu auta pod komputer zero błędów. Parametry przy 890br Ciśnienie na na listwie 27Mpa Korekcje Wtryskiwaczy Wtrysk 1 -2 Wtrysk 2 -1 Wtrysk 3 2 Wtrysk 4 2 Ciśnienie Map 96 kpa Parametry przy 1500br Ciśnienie na na listwie 13Mpa Korekcje Wtryskiwaczy...
Sterownik silnika na lewym nadkolu, sterownik skrzyni na ścianie grodziowej. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa na listwie i wtryski, oczywiście iskry sprawdzone na każdej świecy?
A czym to testowane ? przyczyn może być bardzo dużo, skoro na plaku odpala to mogą być wtryski, ciśnienie na listwie itd.
Iskra jest na świecach, paliwo trzyma 4 bary na listwie a ten złom nie pali. Rozumie że iskra jest wtedy gdy nie pali. Skoro trzyma ciśnienie na listwie to oznacza brak sterowania wtrysków. Styki jak najbardziej do przeglądu, dobrze i szczegółowo obejrzyj instalację na podłużnicy (nagminne usterki w VAG), mało prawdopodobne ale może być też sterownik.
Jaką pompę wtryskową skoro to benzyna? Iskra jest? Wtryski kluczuje? Ciśnienie paliwa na listwie jest?
Swiece to nie,nie w tych temperaturach. Ciśnienie na listwie jak buduje to podstawa. Potem sygnały wał/wałek ,sterowanie wtryskami ,dawka paliwa temperatura. Także jak widzisz jest co sprawdzać.
Pompa wymieniona, jest ciśnienie paliwa na listwie wtrysków 4 bary. wtryskiwacze sprawne. Iskra jest Rozrząd dobry. Ciśnienie na garach 0d 9 do 12 bar. świece mokre auto nie pali, odezwie się od czasu do czasu, pojedyńczym przepałem. Paliwo spuściłem i sprawdzałem pali się normalnie. Co może być nie tak że nie chce odpalić. Nie odpala nawet jak prysne...
Cześć, przepraszam myślałem ze zamknąłem temat. Problem nadal nie został rozwiązany, każdy mechanik zlewa temat. Wtryski były sprawdzane i ciśnienie na listwie inpodobno jest Ok. Pozdrawiam, Łukasz
Tak zatankowane jest ON innego by kierowca nie zatankował bo ma zablokowana kartę flotowa na benzynę Dodano po 5 Został wymieniony już filtr paliwa sprowadzone zostało ciśnienie na listwie i wtryski pompa podaje paliwo i dalej nie odpala Dodano po 3 Odpala tylko na starterze przestaje pryskać starter i odrazu gaśnie
Ciśnienie na listwie doszło do 1300 barów, wtryski po regeneracji.
nie przepala tb coś musi coś być z impulsatorem nox to diesel ? musisz ciśnienie na listwie sprawdzić i podawane przez wtryski nie ma tak falującego wałka ?
Nie jestem mechanikiem ale raczej będę miał rację jeśli powiem że nie ma tam pompy wtryskowej a jest tylko pompa która daje ciśnienie na listwę i to niezależnie od pozycji a wtrysk to pompowtryskiwacze. Więc chyba nie ma znaczenia ustawienie względem rozrządu. Podłączenie pod komputer sprawiało problemy, ostatecznie wykazało jednak ponoć za niskie ciśnienie...
Witam mam pytanie wybija mi w tym mondeo bład P2291 regulacja ciśnienia wtrysku ciśnienie za małe czujniki na pompie i listwie zmienione paliwo na krótko dałem i nic miał ktoś taki przypadek.
Witam. 1. Ustawienie zapłonu i ogólnie kondycja układu zapłonowego, 2. Niedrożny układ wydechowy (katalizator), 3. Czujnik temperatury, 4. Przestawiony rozrząd, 5. Ciśnienie w listwie wtryskowej (regulator), 6. Cieknące wtryski, 7. Przepływomierz (analiza spalin ew. odczyt sygnału lambda.), 8. Zestyk fazy hamowania silnikiem, 9. Zły stan silnika, 10....
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
witam, mam problem po wymianie rozrządu nie chce mi palić zachowuje się tak jakby łapał na jeden cylinder, i po chwili na wszystkie (przeskok) może to mieć wpływ że rozrząd był źle ustawiony. Sprawdzałem już wtryski, ciśnienie na listwie jest ok.
Komputer nic nie pokazuje jak działa a jak nie pali to wszystkie parametry się zgadzają? Jakie wtedy jest ciśnienie na listwie?
za mały wydatek lub ciśnienie pompy paliwa .a listwa z wtryskami i cewka to nowe części czy używki??jeszcze jedno odłącz kostkę czujnika temperatury silnika jak silnik będzie zimny i wtedy spróbuj go odpalić ,jak odpali to czujnik fałszuję temperaturę
Problem rozwiązany. Czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Temat można zakonczyc
Witam, mam problem z berlingo 2.0 HDI rok 2001. Nie odpala na kompie błąd P1517 zabezpieczenie antykradzieżowe, immo skasowane ale dalej to samo, wymieniłem pompke paliwa w baku ale nie pomogło ciśnienie na listwie jest ale wtryski się nie otwierają, na plaka pali. Macie jakieś pomysły?
Witam mam taki sam problem jak w temacie tylko moja kia do tego gaśnie. Wymieniłem już filtr ten w smoku filtr paliwa 2 czujniki na listwie wtryski sprawdzone i nadal to samo za niske ciśnienie na listwie . Dodam ze smok wcale nie był bardzo zasyfiały ? ktoś pomorze?
Wtryski pochodza z anglika, ktory smigal na nich bardzo dobrze Widziałeś , czy ze słyszenia wiesz? Zmierz boosem ciśnienie na listwie. A na starych wtryskach też nie odpala?
Zmień tytuł bo sugeruje coś innego niż odpisujesz. Do wtrysku dochodzą 2 przewody. Jeden jest wspólny dla wszystkich wtryskiwaczy i będzie w jednym kolorze. Zobacz czy jest na nim +12V gdy kręcisz rozrusznikiem. Sprawdź to za pomocą żarówki podłączonej pod ten przewód i masę. Może być spalony bezpiecznik. Sterowanie wtryskiwaczy to wspólny plus po stacyjce...
Ciśnienie gazu 2 bary to stanowczo za dużo szczególnie przy silniku 1,8, bład P0170 może się tyczyć zarówno zbyt ubogiej jak i zbyt bogatej mieszanki, w twoim przypadku obstawiałbym do drugie. Nie wiem jakie masz średnice dysz ale ciśnienie na parowniku powinno byś około 1,1 bara. Jeśli masz tradycyjną listwa wtryskową np. Valteka to wtryski mogą wymagać...
Kolego to może jakaś śniedź , wilgoć , woda , na odległość ciężko doradzić . To że pompa chodzi to nie znaczy że daje odpowiednie ciśnienie na wtryski. Zrób jakąś diagnostykę , zmierz ciśnienie na listwie wtryskowej , sprawdź rozrząd .
Zobacz w parametrach jakie ciśnienie masz na listwie , jak nie ma ciśnienia to nie otworzy wtrysków .Można zrobić test przelewowy podmienić regulator czujnik cisnienia na listwie .Jak nie pali na plaka to usterka mechaniczna (gdzie psikasz tego plaka?).
Jeżeli nie będzie błędów to wartości rzeczywiste coś powiedzą choćby np korekty wtrysków czy ciśnienie paliwa na listwie
Jeżeli przed wymianą było dobrze , po wymianie jest źle, sprawdź ciśnienie oleju czy jest dobre , zacznij od podstawy , ciśnienie na cylindrach, więcej błedów nie ma , dobrze spala paliwo , zamień wtryski miejscami
Opel vivaro 1.9 dti błąd p0190 wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie ciśnienie generowane przy odpalaniu dochodzi do 650bar brak napięcia na wtryskach czujniki na wałkach zgrywają się nie odpala . Na plaku pracuje bez zastrzeżeń sprawdziłem kable od wtrysków do ecu wszystkie ok od czujnika ciśnienia na listwie i pompie wys. Ciś. Również. Pomocy koledzy...
listwa wtrysk ciśnienie listwa wymiana listwa wtrysk
kabel monitor 120hz mercedes lusterko prawa inspekcja samochodzie
budowa sprężarki śrubowej sprężarki śrubowej
Jak obsługiwać telewizor Philips 65" i dekoder PLAY jednym pilotem? Lokalizacja modułu sterownika świateł w Peugeot 3008