Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
Wchodzisz w adaptacje 10 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 dla 1,9tdi 10 adaptacja W adaptacji możemy zmienić 1 - dawkę paliwa- można podnieść będzie mocniejszy 2- ustawiamy wolne obroty silnika 3- współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie) 4- przesunięcie kąta wtrysku 5...
Login 09555, kodowanie 04255 i od razu adaptacja g85 po wpisaniu loginu 40168 [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
Jeszcze raz licznik-17, 11- login i pin zegarów kupionych .nastepnie adaptacja kanał 50 i pin orginalny pojazdu tak to robisz bo czytam i nie widzę procedury login na poczatku oczywiście w sterowniku nie ma immo off
dawkę rozruchową poprawisz kabelkiem z portalu aukcyjnego vag za 40zł cała procedura jest bajecznie prosta "vag-com engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max" klikasz test i save od tej pory masz max dawkę jaką można uzyskać małym nakładem pieniędzy od razu powinien lepiej palić, a jeżeli nie to tylko korekta programu u kogoś ogarniętego
Ostatnio Fabię robiłem to robisz kodowanie,następnie dopiero login i wtedy adaptacja czujnika skrętu.Zostanie błąd o teście drogowym to wręcz ruszyć kilka metrów kierownica lewo prawo i powinno być ok.
W internecie znalazłem informacje - adaptacja przez 12 kanał. Coding 2, login 21295.
Tak, masz rację. Ja jednak zostanę przy swoim. Chcesz wiedzy? Chcę wiedzieć komu pomagam. I co z tego kogoś kiedyś będę miał. jurtur, co ty masz do powiedzenia w tej kwestii? Nic! Wielkie g****o. Twoje tematy i odpowiedzi na tym forum równie dobrze nadają się na forum dla gimbusów. A sprzęcik wymiata. Kosztował 500 dolców plus tablet; kupiłem najtańszy,...
Witam, męczę się już któryś dzień i mam następujący problem. Po wymianie licznika z Jaeger 8D0920930P IMMO 2 na VDO 8D0920980K auto nie odpala na nowym liczniku chociaż adaptacja przebiega prawidłowo, kluczyki dopisują się bez problemu, po dopisaniu lampka od immo znika jednak auto dalej nie odpala. Sterownik silnika to: 8D0 907 558 DA, po próbie odpalenia...
Witam. Problem jest taki, że przełożyłem pompę wtryskową w Audi a6 2,5TDI V6 w miejsce starej VP44 o symbolach 059 130 106 J zamontowałem pompę z symbolami 059 130 106 DX (na 100% sprawna bo wyjąłem osobiście z samochodu który sam gasiłem jako ostatni. :) ) Auto oczywiście nie chce odpalić (chyba, że na jakimś środku samostarcie ;P wiec silnik też w...
Witam kolegów. Mam problem z czujnikiem stopu. Jest to czujnik indukcyjny, znajdujący się na pompie hamulcowej. Został wymieniony, teraz po skasowaniu, przez jakieś 2 km jest ok. Po tym czasie, wyskakuje błąd. 00599 Wiarygodność przełącznika ciśnieniowego światła stop. 008 niezrozumiały sygnał. Oczywiście przestaje działać tempomat, oraz mruga lampka....
Lekarstwo na slabe odpalanie dla silnikow AEL musimy miec VAG login 11 tu wpisujemy 22158 adaptacja 10 tutaj szukamy pozycji 5 i wpisujemy 160 Mozna jeszcze zmieniac inne parametry silnika ale to wystarczy. Cieszymy sie z jazdy:)
Postępuję wg procedury: [17] Instruments [11] Login [10] Adaptacja w channel number wpisac "21" READ w pole "new value" wpisac "0" - wykasowanie kluczy Test, Save i w oknie "new value" wpisac ile ma byc kluczy do kodowania.
Witam. Problem jak w temacie jest następujący. Znajomy stał się posiadaczem Passata 2001 1,8T i zapragnął posiadać komputer pokłądowy. Niby sprawa prosta nowy licznik z 1/2 FIS z pinem, wiązka, przełącznik i zamieniamy. Po podpięciu wszystkiego vag-com w ręce 17 następnie login adaptacja kanał 21 kasujemy 2 a tu niespodzianka ERROR. W prawym górnym...
Login kod najpierw
Witam. Mam problem. Mianowicie Passat 2001r TDI 130KM sa dwa bledy w 03 ABS: 778 oraz 1044. Adaptacja wedlog roznych wzorow podawanych na forum nic nie daje a moze i cos zle robie. Pierwsze pytanie to takie czy blad wyswietlany 1044 zawsze wskazuje na uszkodzony czujnik mimo tego ze w w blokach pomiarowych w kanale 005 prawidlowo wskazuje kat ustawienia...
Przy adaptacji sterownika w VW T5 , 2.5 tdi po procedurze: 01- engine 11- login - login OK 10 - adaptacja próbowałem też 00 -save (reset ustawień) 50 - tu podaje login z licznika TEST - i mam : w 2 ramkach w vagu pojawia sie nr VIN i IMMo czyli Ok ale nie podswietla sie klawisz SAVE ? Dlaczego ??
Co do zmian napięcia poprzez dane operacyjne procesora to wystarczy LOGIN 12233 i ADAPTACJA kanał 01 i korygujemy dawke końcową poprzez dane zapisane w eepromie , czyli wartość o którą procesor kalibruje dawke paliwa z mapy napięcia nastawnika . Ot cała filozofia , jest jeszcze lepszy sposób i w szerszym zakresie , wystarczy duży młotek . Jest jeszcze...
Normalnie ustalasz jakie masz hamulce (rozmiar kół), silnik, skrzynie - wybierasz numery kodu, login odpowiedni do typu kodowania i zmieniasz kodowanie odpowiednie dla twojego systemu. Na końcu login nastaw czujnika skrętu kierownicy nastawy podstawowe kanal pierwszy ok i tyle
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
NA ALLEGRO NAJTANSZY VAG .WYBRAC INSTRUMENT LOGIN WPISAC 5CYFR Z PRZYWIESZKI ADAPTACJA 21 KANAŁ ODCZYT ZAPIS I GOTOWE ..SPRAWDZONE OBIŁEM WIELE RAZY
Stary immo3 a nowy to teoretycznie immo2. Login przyjmuje czy odrzuca? Wpisz inną liczbę zamiast zera - tyle ile będzie kluczy. Zobacz w blokach mierzonych czy klucz nadaje się do zakodowania.
byłem pewien że to Jaeger/MM, nie wiem czemu. tak, to CRYPTO, łatwiej w takim razie dopisać to VCDS. robisz LOGIN pinem z LICZNIKA, następnie adaptację w kan 50 pinem z SAMOCHODU. I właśnie w tym momencie po kliknięciu "test" wywala mi "System Not Ok" Niestety Polskim vag'iem też nie szło. Było już próbowane na Vag com 311, 409, Vcds, Vcds lite i na...
Witam. Kolega przywiózł do mnie sharana w którym padła pompa ABS i kupili inna z takim nr 7M3 907 379 E(kodowanie 0006154) a była 7M3 907 379 F (kodowanie 0006667) i zamontowali ją sobie sami. Po podłączeniu kompa jest błąd źle zakodowanego sterownika ABS. I tu mam problem bo nie mogę zakodować tego nowego na starego. Czy może one się nie zamieniają?...
nie wiem jak w gutmanie ale do klaibracji czujnka trzeba wpisać login
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
Hej, mam ten sam problem jak większość z Was, mam bore 1,9tdi ahf, zmieniłem dawkę vagiem z domyślnej 32768 na wiekszą (niepamietam na jaka ale chyba na max ok 33300- ponieważ po przekroczeniu max granicy nie moglem już dać więcej i narazie pali ok. Tak to zrobilem w Vag: wybieram 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233 10 adaptacja 5 dawka startowa....
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy "odpalasz vag-coma engine login : 12233 adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" Zaczerpnięte z innego forum. Ja nie ustawiałem sam - ustawił mi to znajomy na innym zupełnie...
odmę to ja mam naprawioną . Login do adaptacji (11) np. w tdi 1.9 jest 12233 bez tego nie zmienisz np. obr. jałowych , dawki paliwa itp. O taki login mi chodzi tylko do ADR. Z tą adaptacją to coś mi nie szło bez loginu. Sprawdzę jeszcze raz tylko nagrzeję do 80. choć wątpię czy przy przepustnicy ma to znaczenie . na 098 i 001 nic mi nie wyświetlało...
Musisz dopasować immo do ECU, wystarczy do tego vag-com 311. Wchodzisz w licznik (17) - Login (11) - Wpisujesz kod z kluczyka - Adaptacja (10) - Kanał 00
przeprowadzam adaptacje pompy w silniku 2.5 V6 TDI samochodu z rocznika 2005 Skody SUPERB. Używam do tego najnowszego oryginalnego VAG CAN Profesional. oraz DELPHI , wywala mi błąd podczas adaptacji. Moje pytanie: posiadam PIN na zdrapce przy kluczyku 1749, czy login to pin ? w czym moze byc problem podczas adaptacji pompy jeśli ktoś kiedyś zmienił...
Witam mam problem z zakodowaniem drugiego kluczyka passat 2003r. Pin posiadam [odczytałem i zapisałem eeprom] koduje VAG COM.3,11 wchodzę w instruments 17 następnie 11 Login podaję Pin poprzedzony zerem następnie klikam 10 adaptacja kanał 21 wybieram READ wpisuję 0 daję Test i wyskakuje ERROR.Nie wiem dlaczego tak się dzieje.Podrzucę EEPROM i smknera...
Witam. Po wymianie licznika na taki sam (8E920930T) nie mogę adaptować nowego w kanale 50 pin licznika znam i loguje się bez problemu , ale jak w kanale 50 podaję Pin do sterownika to niestety nie idzie Pin posiadam i za każdym razem w polu gdzie powinien pokazać się VIN wyświetla się DISABLED. Oczywiście Vag eepromer i Ustawiam w tryb 4 na wyświetlaczu...
Comanderem czytaj PIN, później użyj vaga, jest prościej. Który rok auta. Wchodzisz w licznik 17 później login 11 podać kod (login) porzedzić 0xxxx 10 ADAPTACJA kanał 21 wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek Klucz przy immo 3 można zapisać jeszcze raz ale tylko w tym aucie. Transponder IMMO3 zmiennokodowy...
jak w temacie! mam problem z kluczykiem zmieniona została stacyjka wraz z kluczykiem programuje według procedury vag i jest tak wymaz błędów ok login z kodem ok adaptacja ok auto zapala ale po zgaszeniu i włączeniu zapłonu znowu nie odpala i trzeba kodować ponownie wtedy zapala wygląda jakby nie zapamiętywało wkodowanego kluczyka proszę o pomoc
Dzięki za podpowiedz. Bo rzeczywiscie podejrzane dla mnie jest te pompowanie . Powiedz czy w prodedurze pompowania . Robie vcds wiec login 08367 i basic settings grupy 24 i 25 no i wtedy kompresor pompuje ale do pewnego momentu i zatrzymuje sie. Trzeba wylaczyc zaplon i od nowa peocedura i pompuje dalej. Czy to normalne czy powinien napompowac do konca...
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
na początek kodowanie sterownika: Source:de.openobd.org/ vw/golf_1h.ht ============================= Simos - ADY/AFT/AKS 00000 – Schaltgetriebe 00001 - autom. Getriebe 00002 - Syncro Steuergerät Grundeinstellung Simos - ADY/AFT/AGG/AKS Messwertgruppe 001 (-> Drosselklappenadaption) Steuergerät Login STG 01 (Motorelektronik) auswählen STG Login...
wiatm Mam problem z wymiana zegarów w passacie b6 1999 r. 1.8 adr Otoz w oryginalnych zegarach ( 3B0 919 880 A) padlo immo wiec wymienilem zeagry na drugie (3B1 919 880 ) do ktorych posiadam login Po zalożeniu zegarow podpielem VAGa wszedlem w 17-instrumenty login wklepalem pin, pozniej adaptacja kanal 21 ilosc kluczy 1 ( posiadam tylko 1) Wedlug mojej...
A czy mogę gdzies znaleść logi czy musze iść do serwisu VW ??? Dodano po 4 Problem rozwiązany 12233 to login do wolnych obrotów , zmiany dawki startowej i może coś jeszcze (nie wiem)
Tak, proszę tak jak mówię, podłączyć samochód pod VCDS, komputer do internetu , zainstalować teamviewer podać na PW login hasło. Jeśli nie proszę sprawdzić kodowanie sterownika poziomowania Moduł 55 0000019 = Audi A4 (8E) Adaptacja Regulacja reflektorów [Wybierz] [55 - Zakres Xenon] [Ustawienia podstawowe - 04] Grupa 001 [Go!] Włącz ustawienie podstawowe....
Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) :arrow: wybierasz adaptację (10) :arrow: kanał 50 :arrow: wpisujesz pin i zatwierdzasz. Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków. Wybierasz 17 (licznik) :arrow: 11 login :arrow: wpisujesz kod (jeśli 4 cyfrowy to poprzedź go 0) :arrow:...
Coś chyba źle ustawiłem jak z czytywałem pin i tak pin ecu i zegarów nr 1 to 4418 a nowych zegarów czyli nr2 to 3266 odwrotnie wpisałem w pierwszym poście więc sprawa wygląda tak jak opisałem z tym że dzisiaj próbowałem takiej kombinacji: Wkładam nowy licznik - kontrolka immo powinna migać , robię adaptację 60 kanału żeby była prawidłowa komunikacja...
Witam, jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI z 2002 roku. Ostatnio miałem komunikaty na desce (kontrolka ABS, ESP, trzykrotny sygnał dźwiękowy, mruganie wykrzyknika) po załączeniu zapłonu. Błędy te nie załączały się za każdym razem a z czasem coraz to częściej. Zaopatrzyłem się w przewód VAG do diagnostyki. Po odczytaniu błędów wyszło, że mam uszkodzony...
Tak.Geheimkod czy security code jak kto woli.Napisałem login bo się bo wpisuje w funkcję "login". Czy się nie da?Mam nowy sterownik z obłamanym pinem który mi odpala bez puchy. Mam problem :-( Uwaliłem eeprom 93c56 w ecu przy próbie zczytania (przez cholerną przepustnicę) i po założeniu nowego wszystko gra oprócz tego, że ecu zgłasza błąd: "engine...
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Tak sie to robi przyrzadem VAG. Funkcja 25 – immobilizer Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, kod poprzedzamy zerem) XXXXX Funkcja 10 – dopasowanie Kana 01 Adaptacja 2 <13> Cyfra w prawym górnym rogu „2” oznacza ilo kluczyków któr mo emy zaprogramowa . Je eli nie...
nie mam zainstalowanej elsy w tym momencie ale przypuszczam, ze bedzie podobnie jak u mnie (pasek b5 1,9 tdi 110km) a wiec: Ponizej schemat podlaczenia wtyczka tempomatu->komputer samochodu --> wtyczka tempomatu: Podłączenie: podszybie-------------------------------... tempomat zółta 1 ------------niebieski-------------------... 2 żółta 8 ------------czerwono/biały------------.....
Pierwsza rzecz to coś mieszasz, druga sprawa opisz dokładnie krok po kroku co klikasz, trzecia rzecz w eeprom'ie nie ma loginu adaptacji tylko co najwyżej PIN immo.
Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
Witam kolegów, to mój pierwszy post na tym dziale - proszę o wyrozumiałość. Stałem się posiadaczem Fabii 1.2 HTP z 2005 r. - model znany z najgorszego silnika. Owy silnik często na światłach łapie zadyszkę w postaci 730 obr/min. i wypadania zapłonu. Wymienione świece, zamienione miejscami cewki zapłonowe, ale bez rezultatu - nie bierze oleju, nie kopci....
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Trzeba zrobić reset do ustawień fabrycznych. Potrzebny login. Po tej operacji wspomaganie ruszy ale będzie sypać błędami braku kodowania, adaptacji itd. Loginów jest kilka, które mogą działać. Szukaj na forum VCDS. Przed jakimkolwiek działaniem zapisz sobie aktualną wartość kodowania, może się przydać. Każda błędna próba logowania jest odnotowana przez...
Witam! Czy ktoś może podpowiedzieć jaki jest login do adaptacji w module CAN-Gateway Audi A6 - 2006r. Potrzebuję wprowadzić adaptacje w tym module ale adaptacja zabezpieczona jest hasłem. Pozdrawiam!
Login: 13861 Adaptacja, kanał 38, 39 z 1 na 0. Jak niedostępne to nie ma opcji na wyłączenie.
Zrób adaptację tylko w abs. Powinno pomóc. Musisz podać login 40168 w Security akces jak dobrze pamiętam😉
:?::?::?: YYYY, a to niby dlaczego i jak?
to nie ten login
Witam Mam takie pytanie czy w silnikach z rodziny 2.5 tdi jest możliwość zmiany dawki paliwa tak jak się to robi w silnikach 1.9 tdi, czyli login, adaptacja, wpisanie nowej dawki? Czy da się to zrobić VAG'iem? Pozdrawiam
Witam, potrzebuję login do adaptacji w vag.com Adaptacji czego?
stary zegar VIN WAUZZZ8Z83N005696 IMMO ID AUZ7Z0B2102086 LOGIN CODE 08998 przebieg 117956 nowy VIN WAUZZZ8Z82N032234 IMMO ID AUZ7Z0B2039531 login 01798 przebieg 112850
Witam serdecznie, poszukuje loginu do silnika 1.9 TDI o kodzie AXC, miałby ktoś taki i zechciałby podać za dobre piwko :D. login potrzebny mi do vag.com a dokładnie adaptacji.
a login do adaptacji czujnki oczywiście jest wpisany
Witam,czy mógłby mi Ktoś podpowiedzieć jaki LOGIN (VAG) należy wpisać by wejść w ADAPTACJE ?Seat Cordoba 1.4 95-96r.
silnik - dostęp upoważniony login 12233 - adaptacje 01 zakres zmiany 0 -300
Dobra, czyli zamawiam komputer z tym samym numerem, podpinam go i co dalej? montujesz odpalasz sprzęt ,klik enter i auto pali. Immo 2 to pewnie bez żadnych kodów pójdzie. Jedynie pin musi znać aby do licznika się zalogować, potem login, adaptacje, kanał 20, ilość kluczy, enter i save i ma palić. Nic więcej. Pin zegarów wyrwie Vag eeprom programmerem,...
Login 12233 Adaptacje kanał 5 i tam zwiększyłem dawke startową. Ustawiłem na maxa i poprawa jest znaczna.
vag/select/engine/login/12233/adaptacje/... 05 , wartość zwiększasz na max jaka jest dostępna
select/engine/login/12233/adaptacja/kana... 05 Tam w kanale 05 z 32768 zmieniłem na 33768 czyli max ;/
Loginy do wszystkich to te same , o ile pamiętam : -15082 -adaptacja -40168 -reg.podstawowa Były MK60 i MK70 ABS i ASR , goły ABS , ABS+ESP Te literki , to wydaje mi się że testowali "zaczynali" w niektórych napęd na 4 koła i zaczynali obliczać sygnalizację "kapcia" po obwodzie koła , ale wydaje mi się , że wymieniałem bez "cyrków" Coś mi świta jeszcze...
Mam pytanie Czy program Deltascan Może odczytać pin(login) potrzebny do adaptacji immo? np w audi a4 1.8 95r ?
Czas znaleźć elektryka? Sam logowałeś? Jaki login wpisywałeś przed kodowaniem / adaptacją?
Forum jest po to by rozwiazac problem a nie doradzac jakie zakupy mam zrobic. Prosze o pomoc tylko chetne osoby do pomocy zlosliwcom dziekuje Dodano po 1 Pompa sucha nie zalana tranzystory ok moze trzeba login do adaptacji zeby zrobic ustawienia fabryczne albo jakis reset
Ogólnie robi się w module komfortu. Musisz zrobić dostęp upoważniony login będzie w podpowiedzi. Następnie adaptację i masz podany kanał i wartość. Tak dla bezpieczeństwa odpal sobie notatnik i zrób kopie oryginalnych wartości jakie miałeś,
Do czego potrzebny jest Ci ten login? Program VCDS pokazuje możliwe loginy - podpowiada, tak samo jak przy kodowaniu i adaptacjach.
Witam. Mam pewien co prawda niewielki problem. Otóż chciałbym podnieść obroty biegu jałowego w silniczku jak w temacie, czyli 1.4 BKY. Niestety nie mogę znaleźć loginu do adaptacji silnika, zaś wejście w adaptacje bez zalogowania wyświetla mi same odczytane dane bez opisów, więc zmiana "pewnych mniej określonych parametrów" nie wchodzi w rachubę. Czy...
W jednych się da a w innych nie.Musisz sprawdzić np VCDS w opcji adaptacja.Czy jest coś takiego jak idle speed adjustment.I to chyba po wcześniejszym loginie.
Co konkretnie chcesz robić? Adaptacje? Kodowanie? Tempomat?
Nie zazwyczaj robiłem to tak że wpisywałem login i później kodowanie i dopiero robiłem adaptacje różne.
czy podłączając vag do passata taki najtanszy z allegro za 40 zł chinski mozna np zepsuć komputer ? mam taki kabel i przy wchodzeniu w login silnika i adaptacje przestał potem działac kabel i komputer :/
Nie zmieniałem oleju... dawkę mam ochotę zwiększyć i robiłem to przez login do sterownika i adaptacje na kanale 01 ale nie robiło mi to zbytniej różnicy. Dlatego napisałem posta, mam ochotę lekko "dygnąć" nastawnikiem w stronę rozrządu, ale na razie czekam na analizę innych osób lepszych ode mnie.
Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin. Mając pin robisz adaptację pastylek do immo. Vagiem lub vcds. Select Instruments Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz. Kontolka immo przestaje migać i pali się...
nikt nie zna loginu 09centralnej el. w do t5 lift.a czym robicie kodowania adaptacje w tym module ?moze wina sprzetu ze potrzebuje login,
Kolego jeśli loginu nie przyjmuje to nie dostaniesz się do adaptacji. Zmiana sterownika albo sterownik do tunera i flashowanie.
Jak znasz pin swojego immo to możesz spróbować wejść w 35-centr. locks,następnie ,11-login a następnie wpisać Twój pin poprzedzony zerem ,i teraz dopiero wejść w adaptacje. Ale nie sądzę aby to coś dało.W procedurach kodowania pilotów nie ma ani słowa o logowaniu się przed adaptacją natomiast wyczytałem coś innego. "If Adaptation Channel 21 is not available...
Witam. Od któregoś miesiąca 2009 czujnik G85 wsadzili do elektrycznego wspomagania.Taśma od poduszki z okienkami pozostała stara ,ale czujnika pod nią już nie ma. Loginem 40168 już tego kolega nie ogarnie.
Popraw mnie jeśli źle pamiętam 17 konsola wskaźników -> 10 adaptacje -> kanał 81 i teraz jaki login ? aby dopisał z ECU
17 -licznik 10-adaptacja 00-kanał i wsio pozdro.:D
a próbowałeś bez loginu w ten sposób: 25-immo 10-adaptacja 00-kanał dopasowania i jeszcze jedno immo po tylu próbach mogło się zablokować
cześć. nie ma żadnego loginu do podniesienia obrotów pewnie auto ci gaśnie przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania. wtedy należy przeprowadzić adaptację i bieg jałowy się ustabilizuje.
Witam Panowie robię tak Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który , potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz ,. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów, że by zaprogramować kluczyki kanał 21 wpisuje 0 test,a po chwili...
Witam Chciałem zmienić wskazanie spalania pokazywane przez komputer, niestety Grupa 03 w adaptacji jest niedostępna, wie ktoś jaki login wpisać? Pozdrawiam
Witam chciałbym zrobić adaptacje w sterowniku silnika lecz nie posiadam loginu sterownika,czy z wsadu sterownika da sie go odczytać?,
Chodzi mi o logowanie sterownika silnika (ENGINE) do adaptacji kanałów, login 12233 jest odrzucany przez sterownik. Silnik 1.9tdi 105KM, rok 2004. Jest możliwość wejścia do sterownika innym logiem, czy jest to zablokowana funkcja w tych silnikach/sterownikach?
Oj kolego, chodzi tu o zwykły login kod .Wszelkie login kody dostępne sz w najnowszej elsie.pozdrawiam!alphao1
login adaptacja 40168 login licznika login fabia
ustawić radio alpine helios helios minus delta
Jak wyłączyć alarm w piekarniku Amica 58GGD1.23ZOFPW Błąd P3035 w Citroën C4 Picasso 2.0 Diesel