Wydaje się, że przepływka tnie dawkę. Jak masz możliwość, to podmień ją tylko nie na jakiś tani zamiennik (można też spróbować wyczyścić, ale według mnie rzadko jest znacząca poprawa). Jeśli nie będzie poprawy, ogólnie sprawdziłbym też katalizator oraz dolot, szczególnie od filtra do turbo. EGR zaślepiłeś, ale czy on sam i kolektor ssący są czyste?
uszkodzony wtrysk sterujący (zależy jeszcze jak, czy np. leje czy elektryczne uszkodzenie) powoduje w mniejszym lub większym stopniu błąd doregulowania faktycznego początku wtrysku, to nigdy nie pomaga ani w osiągach ani w ekonomii.
Taka różnica to nie różnica wg mnie sztangę ruszyłeś albo się przycina. Wystarczy że inaczej gruszka siadła na śrubach i masz te 1-2 obroty na sztandze.
Czyli w dobrym kierunku kolege naprowadziłem, choć nie brałem pod uwagę błędnie podpiętych podciśnień ;)
Wystarczy poszukać. http://obrazki.elektroda.pl/6715572800_1...
Witam, zrobiłem logi dynamiczne turbiny po skróceniu sztangi, tak jak pisałeś. Dynamiczny z przepływomierza i Zdjęcia z paliwa i wtrysków.
Zmieniłeś zepsuty n75 na używany (sam nie wiesz czy sprawny). Dalej masz błąd n75 więc jest zepsuty albo wiązka do niego. Z logu wynika tyle że przeładowuje. Czyli n75 nie otwiera klapki upustowej.
Cięgno oraz zderzak, ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Ale tak szczerze mówiąc, niewielka różnica w logach między tymi a poprzednimi, jeśli chodzi o ciśnienie doładowania.
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
przy dynamicznych widać ,że pompa ogólnie nie jest już w super stanie (norma ) zobacz sobie u mnie pompa ma troche małe ciśnienie wewnetrzne ale mimo to ze to 90hp seria agr pompa jest w lepszym stanie (https://log.tunezilla.com/spreadsheet/5... nie stety regeneracja tłoczka pompy jest rzeczą loteryjną ,sam robie takie rzeczy ale trafic na używke...
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
Zmiana rodzaju wtryskiwaczy w programie z 3Ohm na 2Ohm
http://obrazki.elektroda.net/6_125226848... Proszę o analizę logów dynamicznych.Na moje jest coś nie tak z przepływką,ale proszę o opinie ekspertów. http://obrazki.elektroda.net/6_125226848...
30 osob to obejzalo od czasu dodania,ale nikt nie raczy pomoc... Myslalem ze na tym forum uzyskam pomoc,gdyz od zawsze czytam to forum gdy mam jakis problem a tym razem jak sam zadalem pytanie to jest cisza....
Wtryskiwacze do sprawdzenia.
Sztomel, wzywam Cię, jesteś tu potrzebny!:D Witam kolegów, wcale nie jestem potrzebny gdyż właściwe podpowiedzi już padły w tym temacie a mianowicie test drogowy z podpiętym Vagiem i logowanie grup 003, 008 i 011 aby stwierdzić czy mamy do czynienia z przeładowaniem czy też niedoładowaniem turbosprężarki - to pozwoli zawęzić zakres elementów układu...
Naprawiam wiele marek samochodów i nie robię im logów statycznych i dynamicznych, po co ? :D
Witam. Prosiłbym o ocenę logów dynamicznych przepływki i turbo. Jeżeli byłoby coś na rzeczy prosiłbym o komentarz co niedomaga . Auto ma mała moc vaglog.pl/log-003_011_NBkh19D.html
Ramie zostało poprawnie wyregulowane i turbina pokazuje logi prawidłowe.
Mój kalkulator przelicznik Nm na IQ Nie jest może super precyzyjny ale bardzo ułatwia pracę. Dopasowany do ---- oczywiście EDC16 100ps VW touran. Zapomniałem dopisać czemu to służy. Jest to arkusz kalkulacyjny Excel za pomocą którego możną podejrzeć... przeliczyć wyniki logów dynamicznych grupy 008 wyświetlanych w Nm w wyniku otrzymujemy dawkę paliwa...
Kurde nie mogę zrobić logów dynamicznych tym sprzętem . A co myślicie na temat tego co napisałem ???
http://www.vag-com.pl/]Link
Turbina późno wstaje, sprawdź szczelność układu podciśnienia, wężyki, gruszkę, N75 zmienną geometrię, i szczelność dolotu.
Witam! Ostatnio wpadłem na pomysł żeby razem z kolegami połączyć kilka domów w prywatną sieć LAN w celu udostępniania sobie plików, grania w gry na serwerze itp. Problem polega na tym , że trzeba dobrać odpowiednie urządzenia i nadawać zgodnie z prawem . Wiec tutaj mam wiele pytań odnośnie tego: Możesz ustawić kanał na sztywno, nie musisz używać dynamicznych...
Więc to zaniżenie jest minimalne, moim zdaniem nie powinno wpływać na pracę silnika. Ale skoro na starej turbinie było lepiej, to z pewnością to jest kwestia regulacji, ale stracisz w ten sposób gwarancję. EDIT. A nie sorry, nie zauważyłem że wykres zaczyna się od 1800 obrotów. Jednak przy 2000 to jest prawie pół bara różnicy, więc to jednak może być...
Według logów dynamicznych wszystko jest w porządku. Uszkodzony map dał by błąd w postaci jego usterki (np. elektrycznej) lub błędu z ciśnieniem doładowania. Dostałem informację, że problem leży po stronie braku paliwa przy dużym obciążeniu. Pomiar cisnienia paliwa pompy tandemowej zrobię gdy przyjdzie manometr( aktualnie zamowiony). Dziwi mnie to, że...
Witam Silnik 1.9 TDI ASZ seria 130KM LOG statyczny 001 -http://vaglog.pl/log-001_sRWbzS.html LOG statyczny 004 - http://vaglog.pl/log-004_9j32G0.html LOG statyczny 013 - http://vaglog.pl/log-013_607Ng.html LOG statyczny 018 - http://vaglog.pl/log-018_1Xl42QR.html LOG statyczny 023 - http://vaglog.pl/log-023_44Qj7i.html LOG Basic Seting 003 - http://vaglog.pl/log-003_qqd5TY.html...
Przepływomierz mierzy dobrze.
Nie ma EGR zlikwidowane całkowicie i zaślepione wyjście z kolektora wydechowego. Dodano po 12 Auto to stary T3.Z pomocą wiatru i górki na podstawie logów dynamicznych udało się stwierdzić że turbo całkowicie nie nie dmucja.Ani grama. Turbo zregenerowane, mapsensory 3 podmieniane, chyba dobre bo błędu nie wywala vag . Przepływka bankowo sprawna, tylko...
Czy ktoś może mi opisać procedurę uzyskania logów dynamicznych za pomocą opcoma? Interesuje mnie doładowanie turbiny, a dokładniej dziura od startu do 2200 obr/min W Antarze 2.0 150KM Jeśli znajdę zakładkę zapis gdzie mam szukać pliku zapisanego? Istnieje jakaś strona www która robi wykres z pliku?
Witam Wszystkich! Jak widzę problem jest bardzo powszechny. U mnie jest podobnie. Silnik BKN 3.0tdi po przekroczeniu prędkości około 110km/h silnik przechodzi w tryb awaryjny i "nie chce" jechać do momentu ponownego uruchomienia. VAG pokazuje nieosiągnięte ciśnienie doładowania. Przepływka wymieniona, turbina wymieniona i czujnik ciśnienia doładowania...
Nie. Prędkość obrotowa jest ponad 4 tys obr, więc sterownik robi co może. Mieści się w tolerancji, wiec jest ok.
Powtarzam kolejny raz bez porządnej diagnostyki się nie obędzie, zrobienia logów dynamicznych w tym przypadku, jeżeli czujnik ciśnienia jest uszkodzony bądź podaje wartości z kosmosu to też tak może być. Kolego błędy to nie wszystko.
Przesyłam plik logów dynamicznych
Witam. Dzisiaj odebrałem auto z tego warszatu. Powiedzieli tak: zero błędów na komputerze, sprawdzili wszystkie podciśnienia i wg nich jest ok. Logów dynamicznych nie przeprowadzali. Szef powiedział ze jak dla niego auto jest ok, moze nie tak dynamiczne jak powinno byc ale nie widzi problemu, tylko troche male doładowanie :P Powiedzieli tak ze ciśnienie...
Cześć, jestem od niedawna posiadaczem VW Golfa 1.6 TDI 105KM CAYC , auto kupione z lekko falującymi obrotami na rozgrzanym silniku. Jest równiez odczuwalne poszarpywanie /brakiem mocy przy obrotach 1500-2000. Przy ruszaniu, zmianie biegów również nie wchodzi super płynnie na obroty. Na początku był błąd EGR-u 7337, prawdopodobnie uszkodzony potencjometr,...
Tutaj też jest dobrze. Od 1500 obr masz już pełną dawkę paliwa, kąty wtrysku też są w porządku. Pokrywa się z tym co chce sterownik i dobija do 15 stopni, więc jest tyle co zapisane w mapach. Nie ma się co czepiać.
Prośba o komentarz i analizę logów dynamicznych turbiny i przepływomierza. W załączeniu pliki. Linki: http://vaglog.pl/log_239931.html http://vaglog.pl/log_239932.html
Załóż AC01 czerwony i Hanki.
Proszę o ocenę i analizę logów dynamicznych w Audi A6 C6 3.0 TDI 225PS.Czy wszystko jest w porządku? Silnik pracuje prawidłowo, nie mam z nim żadnych problemów. Jedynie co mnie trochę irytuje to to że odczuwalny moment obrotowy zaczyna się dopiero od ok. 2000-2200 obr/min. Wrażenie jest takie że turbo "późno wstaje" jak dla mnie. Słyszałem opinie że...
Tym razem jedź do elektronika. Trzeba zrobić wykresy z logów dynamicznych i zobaczyć czego pierwszego zaczyna brakować. Jak już musisz wymieniać na pałe to zacznij od czujników wału i wałka. Ale najlepiej podjedź do kogoś kto potrafi diagnozować a nie tylko ma sprzęt...
Jutro z samego rana ogarnę to i zobaczymy co będzie Będzie uśmiech na twarzy. Nie wiem czy dobrze z rysunku zinterpretowałeś wężyk z nr 20 - ten ma oczywiście iść do gruchy siłownika ciśnieniowego uchylającego zawór upustowy.
Koledzy może ktoś w wolnej chwili zobaczyć wsad. Samochód sprowadzony z DE z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Awaria usunięta i samochód ma się dobrze ale po zrobieniu logów dynamicznych ewidentnie coś jest dłubnięte w sterowniku i wydaje mi się że jest za grubo. Zastanawiam się nad wrzuceniem ori wsadu. Może ktoś poratuje ori wsadem AVF Jak nikt...
Zamiast od niepotrzebnego wymieniania części zacznij od logów dynamicznych grupy 11 i wstaw na forum , to dużo wyjaśni.
witam zrobiłem logi dynamiczne i statyczne , ale nie potrafię ich odczytać może wy mi pomożecie . dodam ze głównie chodzi o bład 550 i odcinanie turbiny , może widzicie co jest nie tak , co jest do zrobienia , wymiany , poprawy ustawienia ? z góry Wielkie dzięki za pomoc ! Passat b5 1.9 tdi 90km AHU 1998r kombi linki do logów dynamicznych http://vaglogi.pl/log-001_a7amUN8.html.....
wymieniłeś zawór N109 na pompie wtryskowej i piszesz, że znowu pojawia się błąd sporadyczny ale czy 1237 czy już tylko 575 bo jeśli ten drugi to turbina przeładowuje i silnik (za sprawą sterownika) pracuje w trybie awaryjnym i dlatego jest taki muł aż do wyłączenia silnika i ponownego jego uruchomienia. Nie napisałeś jaki masz silnik więc nie wiem jakie...
Dokładnie jak kolega wyżej - następuje przeładowanie mimo próby zbicia podciśnienia przez elektrozawór N75, wskazania MAF w logu statycznym wskazują na zaślepiony EGR, wskazania przepływomierza są OK. Sprawdź jak pracuje dźwignia zmiennej geometrii na turbosprężarce. Poza tym postaraj się robić logi ww. grup osobno i kręć do 4200 RPM lub do osiągnięcia...
Witam wszystkich jestem nowy na forum , Proszę o zweryfikowanie logów dynamicznych turbo z vcds kanał 11 czy regulować cięgnem gruszki czy zostawić tak jak jest. Pacjęt to audi a3 8l 1.9 tdi ALH 410 000 km. turbo od nowości , gruszka nowa oe ,wężyki i N75 wymienione, vacum pompa sprawna , egr zaślepiony , logi BS kanał 11 ok , logi dynamiczne robione...
W sobotę przyjechał do mnie klient z przepływomierzem (wkładem) w ręce, żeby mu wymienić, bo był w 3 warsztatach i żaden nie miał tamperproof torxa, otwieram maskę, a tam dziura w przewodzie powietrza doładowanego, taka, że palec wchodzi. Pytam się klienta o co chodzi, a on mówi, że był w warsztacie, bo auto nie ma mocy i kazali mu kupić nowy przepływomierz,...
Masz możliwość zrobienia logów dynamicznych biorąc pod uwagę ciśnienie turbinki, obroty i wskazania przepływki najlepiej do momentu wyrzucenia błędu i podać na forum? bo to by wiele wyjaśniło.
Pomoże ktoś , może na podstawie logów dynamicznych , statycznych dojść co jest grane ? Które kanały logować ?
Jakie logi? Ustawiasz tak, aby z dołu było w maksie. Jak nie rozumiesz to logi nie pomogą.
Do czego te logi potrzebne? Wiązka na podłużnicy zgniła, trzeba naprawić.
Z logów dynamicznych wynika też że przepływka jest sprawna, czy jest konieczna podmiana?
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Witam. W czerwcu 2020r. Czyściłem kierownice turbosprężarki. W załączniku wrzucam zdjęcia z logów dynamicznych z czerwca. Na tych ustawieniach auto jeździło bez problemu do teraz. Od tygodnia czasu auto najczęściej na 3 biegu i powyżej 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Znany wszystkim NOTLAUF. Vag wyświetla błąd 17965. Czy jest możliwe ze ponownie...
Witam ktoś mógłby pomóc w analizie logów dynamicznych do A4 B5 1.9 110km samochód jakoś słabo jedzie, EGR zaślepiony. http://vaglogi.pl/log-003_011_3CSjA07.ht...
A czy po wykonaniu logów dynamicznych będzie można coś więcej powiedzieć o dolegliwości w aucie? Jeśli czyszczenie było by spaprane to czy usterka nie powinna pojawić się jakoś od razu po tej czynności?
Nie daj nikomu grzebać w nastawniku dopóki sterownik nie zanotuje żadnego związanego z nim błędu, jeśli jedziesz na diagnostykę to weź ze sobą pendrive'a i niech gościu Ci zgra wszystkie logi statyczne oraz dynamiczne - "jeśli wie o co chodzi", ponadto niech zwróci uwagę na pracę klapy gaszącej wewnątrz obudowy zaworu EGR i niech wykona test elementów...
nie do czytałem wcześniej że już masz 2.2 nie wiem czy komp nie ustawia dawki na sztywno z tego map sensora. Dziwne albo wtryski od 90 masz możliwość zrobiena logów dynamicznych
Postanowiłem w moim seacie leonie 1.9 tdi 90 KM ALH 275tys 2005r. wymienić wtryskiwacze z końcówkami 0.216. Jadąc wtedy do tego warsztatu zapalił auto straciło moc. Stanąłem na stacji zgasiłem, poczekałem 5 min odpaliłem i moc wróciła. Auto ponownie straciło moc przy prędkości 150km/h podejrzewam że to notlauf. Po wymianie wtryskiwaczy warsztat w któremu...
Poprawiłem, początek tłoczenia, ale nie jestem do końca przekonany, że to auto chodzi poprawnie. Z odczytu logów dynamicznych wygląda, że przepływka daje zbyt powoli do sterownika mieżoną wartość. Podmienię na inną i zobaczę.
Trochę czasu mineło od ostatniego postu napiszcie jakie doświadczenia osiągneliście w diagnostyce właśnie z tej rozwijanej listy szukam informacji jak zrobić logi statyczne wtrysków przepływomierza powietrza oraz logów dynamicznych w internecie jest bardzo mało informacji na ten temat więc jak ktoś by chciał się podzielić wiedzą byłbym wdzięczny.
których bloków pomiarowych zrobić logi ? (nie mam możliwości zrobienia logów dynamicznych czy statyczne wystarczą?)
nie bardzo rozumiem z tymi przepływomierzami, czy te wartości są z logów dynamicznych
lancellot , zrób parę logów dynamicznych : grupa 003 z 011 i 008 z 010 (zacznij logowanie od 1400 obrotów) oraz jeden log statyczny grupy 010 i je tu wklej. Chciałbym zobaczyć m.in. jak mierzy czujnik ciśnienia doładowania gdyż przy wyczerpaniu powyższych możliwości on pozostaje najbardziej podejrzany.
Teraz chodzi jakby miał 70kM. Poradżcie co o tym myśleć i od czego zacząć diagnozę. od logów dynamicznych ...
Po 1) to wcześniej wspominałeś że sprawdzałeś cały dolot i że jest szczelny a teraz masz wątpliwości, bo coś świszczy, no trudno powiedzieć może dziura w dolocie, może turbina, może spękana strona gorąca itd. Po 2) moim zdaniem przeciętny mechanik nie postawi Ci tego auta na nogi, bo tutaj błędów zero, a potrzebne jest sprawdzenie pod kątem typowych...
Zostaw ten wydech w spokoju, podjedź na diagnostykę komputerową Vagiem i poproś o zrobienie logów dynamicznych grup 003, 008 i 011 i wklej wyniki tych logów (uprzednio niech Ci te logi skopiują na pendrive'a).
Mniejsza masa = szybciej się rozpędza a nie z niższych obrotów. No przecież jedno z drugim jest powiązane. Mniejsza masa = mniejsza bezwładność = potrzeba mniej energii = potrzebna mniej spalin. Zaleta hybrydy to to że pasuje p&p Dla mnie osobiście to drugorzędna zaleta. Przede wszystkim powinna lepiej wstawać i mieć lepsza wydajność. Zastanawiam się...
Witam forumowiczów. Mam audi a3 1.8 125km ,siadł mi przepływomierz i kupiłem inny używany i tu do was ogromna prośba , mogłby ktoś na podctawie logów dynamicznych powiedzieć czy działa prawidłowo? Logi grupy drugiej: http://vaglog.rtnet.pl/kamil17932_46786....
Witam, posiadam Octavie 1.9 TDI bxe z 2010 , problemem jest sporadyczne odłączanie turbiny po przekroczeniu 3000 obrotów, dodatkowo wtedy wyskakuje błąd 000564 overboost. Poniżej link do logów dynamicznych jakie zrobiłem. Proszę o poradę czy szukać problemu w turbo czy może raczej w czujnikach. http://vaglog.pl/log-011_008_003_Jwc552D... Z góry dziękuję...
Do tego co podał kolega ainal od siebie dodam, że turbo wstaje późno i przynajmniej ja co do tego nie mam żadnych wątpliwości (widać to wyraźnie w 011 dynamicznym jak i BS) a przyczyny szukaj w nieszczelnościach w układzie podciśnienia i druga ważna również rzecz, o której nikt wcześniej nie wspomniał, to sprawdzenie i regulacja potencjometru pedału...
Do paprochów jakichś jeździsz co nawet wydruku nie dają. Bez parametrów pracy nikt Ci nie pomoże. Potrzeba logów dynamicznych z przepływomierzem i turbiną, a jeśli nie to co sam możesz zrobić to sprawdzić szczelność wszystkich podciśnień łącznie z serwem i pompą vacum.
Ja to robiłem w oktavi i dałem rady bez kanału ,tylko lewarek i koło pod karoserię aby mnie nie zgniotło w razie W , ale zanim to zrobisz to weź się za dokładne sprawdzenie wężyków tych cieniutkich a zwłaszcza w zaczepach bo w tychże zaczepach one się przecierają i to jest 80% awari turbo ,meches za wymianę wężyka 3 zł skasuje ci 2500 zł oni lubią takich...
przyczyn może być wiele i szkoda byłoby usiłować je usunąć kupując i wymieniając po kolei metodą prób i błędów podejrzane podzespoły lub co najkosztowniejsze dać się naciągnąć na czyszczenie łopatek zmiennej geometrii, regenerację lub wymianę turbiny na nową - najrozsądniejsze wyjście podpiąć pod VAG'a i zdiagnozować pracę silnika poprzez odczytanie...
Pisałem już, że znalazłem na forum tematy odnośnie błędu 17965 ale podawane są różne przyczyny a z wypowiedzi wynika, że fachowcy z logów dynamicznych potrafią stwierdzić z dużym prawdopodobieństwem tą występującą u mnie.
Wojciech - może wymienili Ci turbo bez wymiany "gruszki" - po tej operacji trzeba wyregulować gruszkę. MI padła sama gruszka i wymieniłem tylko ją - została wyregulowana przez mechanika i auto zawija się poprawnie. Najlepsza metodą na sprawdzenie jest zrobienie logów dynamicznych (VAG sie kłania)
A możesz wkleić logi w grupie BS i dynamiczne najlepiej? Ja mam A4. 96r też w AFN i czasami też mi się taka sytuacja zdaża, ale nie wiem czy to w momencie jak EGR porzełącza się między spalinami a powietrzem to tego tak nie słychać. Wydaje mi się że najlepszą diagnoże możnaby postawić jakbyś zrobił komplet logów dynamicznych i grupy BS (EGR, N75 itd)....
Witam Proszę o pomoc. Mój Passat umarł i może uda się komuś po logach określić co się stało. Objawy zewnętrze są takie, że słuchać hałas jak załącza się turbina i jest coraz głośniejszy wraz z jej rosnącymi obrotami . Drugi objaw to po załączeniu turbiny przy gazie wciśniętym do oporu czarny dym z wydechu. Poniżej logi (mam nadzieję, że dobrze zrobione)....
Jada w trybie awaryjnym jeśli nawet nie wygeneruje żadnego błędu (zdarza się tak dość często - wiem to z autopsji) jest do ustalenia na podstawie parametrów z logów dynamicznych podstawowych grup czyli 003, 004, 008, 010, 011. Dziura w dolocie pomiędzy przepływką a turbo wcale nie powoduje, że turbo nie będzie dawać właściwego ciśnienia doładowania...
Info dla kolegów spierających się o rodzaj turbosprężarki w opisywanym silniku : kolega ma silnik o symbolu ALH (90 KM, sterownik o nr 038 906 012 M - widać to przecież w logach) więc ze zmienną geometrią (jedyny silnik o mocy 90 KM z turbo VNT montowany w Golfie 4 i A3, Seatach i Skodach. AHH montowany był tylko w Passatach B5 i Audi A4 B5). I odpowiedź...
A masy do niego masz sprawdzone? Jakieś logi dynamiczne? (ciśnienie doładowania, wysterowanie elektrozaworu zmiennej geometrii) Może wężyki źle podłączone.
Silnik ASV jest silnikiem z pompą wtryskową VP37. Poniższy opis dotyczy najprostrzego sposobu sprawdzenia (bez miernika uniwersalnego) elektrozaworu podciśnieniowego czyli takiego : http://obrazki.elektroda.net/15_12691930... stosowanego do regulacji ciśnienia doładowania w turbosprężarkach ze zmienną geometrią czyli VNT i wykonuje się je tak...
A prosiłem, logi z pedałem gazu w podłodze. Nie robi się logów dynamicznych "bawiąc się" pedałem gazu. Najlepiej czwarty bieg, pedał gazu w podłogę i tak od ok 1500 do 4000obr/min. Niemniej jednak na 90% przepływka tnie dawkę paliwa. Aby to ocenić lepiej zrobić jednocześnie 3 i 8 blok. Wtedy widać co pokazuje przepływka i jak reaguje na to ECU.
A czy gruby przewód idący od turbiny do intercoolera, ten dolny, jakby był nieszczelny lub zawalony nagarem, to takie objawy mogłyby występować? Układ dolotowy nie sprawdzany ani nie czyszczony. Nieszczelność dolotu nie ma wpływu na takie zachowanie dawki i obrotów na biegu jałowym. Nie dałeś logów dynamicznych grup 003 i 011 aby stwierdzić czy masz...
Dzień dobry, Czy mógłbym prosić o interpretację logów dynamicznych grup 3 i 11? Touran 1.9 TDI BLS ogólnie śmiga, ale ostatnio zastrajkował na trasie. Sytuacja miała miejsce podczas przejazdu autostradą. Prędkość w granicach 110-120km/h. Podczas wyprzedzania, nagle gong, wyświetlenie wskaźnika świec żarowych i check engine. Oczywiście utrata mocy, DSG...
Witam. Turbo ma nowego korasa ale zamula z dołu. Szklanki są nowe czarne. Pompki maja zmienione gumki i wyregulowane. Egr zaślepiony i wyłączony. Kata brak. Silnik ma niska kulture pracy przynajmniej porównując do innych 130tek. Jak jest zimny to mocno graja pompki nawet przy muskaniu gazu a jak się puści gaz to jest cisza. Nie wiem czy tylko wina tej...
Witam, bardzo proszę o analizę logów dynamicznych na 4 biegu. Samochód przechodzi w tryb awaryjny - notlauf i nie ma doładowania do momentu gdy wyłączymy samochód - wtedy zaczyna wszystko dobrze działać do następnego notlaufa Oto link do logów http://obrazki.elektroda.net/94_12892488... Podejrzewam zapieczone kierownice, bo wszystkie przewody...
U mnie raczej to wina turbiny, bo to podobno jej dźwięk ale z kolei w logach dynamicznych przepływu powietrza jest strasznie dużo jak na ponad 200 koni, tyle to ten seryjny osprzęt nie da rady, nawet jeśli ktoś grzebał w sterowniku, także cos nie tak. Na dniach teraz będę kombinował ze sprawdzeniem szczelności dolotu wg wskazówek od andrzeja20001, znalazłem...
Witam Mam pytanie, jaki kupić interfejs diagnostyczny tylko do odczytania kodów błędów, zrobienia logów dynamicznych i ew. usunięcia kodów błędów? DO tej pory robiłem auta OPEL, VW, SKODA, AUDI, FIAT itp. Mam OP-COma i VDCS. Teraz potrzebuję jakiś kabelek do Peugeota dla Siebie, bo zmieniłem autko własnie na ta markę :) Szukam po internecie, ale każdy...
Witam wszystkich, wiem że tematów z tym kodem błędu jest dużo ale żaden z nich mi nie pomógł . Samochód wchodzi sporadycznie (raz na tydzień, a czasem dwa razy w ciągu dnia w tryb awaryjny) Po odczytaniu zawsze ten sam błąd : 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 Po krótce co do tej pory zrobiłem: - sprawdziłem całe podciścnienie...
objawy nastawnika są odczuwalne najczęściej przy niewielkich obciążeniach a nie na pełnych co sugeruje bociek pisząc że "strach wyprzedzać". Zacznij od logów dynamicznych podstawowych kanałów i wklej je tutaj, opisz dokładniej co się dzieje gdy szarpie, czy coś się zapala na desce w tym momencie? Czy wówczas kopci, jeśli tak to jaki kolor? Czy a jeśli...
Dalej problem z turbiną, najlepiej zrób logi dynamiczne i zobacz jakie ciśninie robi.
Logi dynamiczne turbiny, przepływki.
A przepływomierz to kolega oryginał założył?. Proszę zamieścić logi dynamiczne z jazdy, to może coś poradzimy.
Jakby była za duża to by chyba kopcił, a tak się nie dzieje, ale jeżeli uważasz, że dawka ma wpływ na moją przypadłość, to ją zmiejsze. Zastanawiam się jednak, czy jeżeli i tak będę musiał ruszać nastawnik, czy go przypadkiem nie rozebrać i wyczyścić- skontrolować. pozdrawiam horse P.S. Zaznaczam, że to w żadnym razie nie można tego nazwać szarpaniem,...
Witam, mam pytanie do znawców diagnostyki vag. Pacjent to Audi a6 99r silnik 2.5 tdi o kodzie AFB. Po odczytaniu logów dynamicznych grup 003, 008, 011 przepływka zaniża i tnie dawkę, turbo późno wstaje i nie osiąga zadanego ciśnienia doładowania czyli nic nadzwyczajnego... Zastanawiający jest jednak poziom wysterowania zaworu egr który wynosi stale...
Przepływomierz do przemycia (są specjalne preparaty np Kontakt IPA lub Kontakt WL dostępne w Castoramach lub Air Sensor Cleaner firmy CRC dostępny w IC) i przegonić go dobrze gdzieś na kawałku autostrady (przegonić = 140-150km/h non-stop przez 20-30km). Auto łapie klasycznego notlaufa. Taki zabieg powinien pomóc. Jeżeli problem będzie dalej występował...
Trzeba zrobić logi dynamiczne gr. 003, 011.
analiza logów dynamicznych czytanie logów zczytanie logów
bęben indesit wpadło bębna czujnik lodówki amica
miele pralka opinie miele pralka opinie
Regulacja dozownika płynu nabłyszczającego w zmywarce Powermat PM-PSP-2HP gałęziówka – opinie, trwałość, typowe usterki, porównanie z markami premium